Календарне 4 клас "Українська мова"

Про матеріал
Розробка містить календарне планування розраховане на 5годин відповідно до програми
Перегляд файлу

Календарно-тематичний план

з української мови та читання для 4 класу

до підручника «Українська мова та читання» для 4 класу

(автори І. Большакова, І. Хворостяний)

5 годин на тиждень

№ уроку

Дата

Тема уроку

 

Примітки

 

 

І семестр

 

 

 

 

Розділ 1. Мова і мовлення

 

 

1

1.09

Я вивчаю українську мову

с. 6

 

2

2.09

Я вивчаю українську мову

 

 

3

5.09

Повторення. Текст. Речення. Слово

с. 7

 

4

6.09

Повторення. Текст. Речення. Слово. Орфограма. «Знову до школи» ( за твором Ме ган Мак-Дональд «Джуді Муді»)

с. 8

 

5

7.09

Повторення. Текст. Речення. Слово. Орфограма. «Знову до школи» ( за твором Ме ган Мак-Дональд «Джуді Муді»)

 

 

6

8.09

Повторення. Текст. Речення. Слово.

Робота з дитячою книгою Повісті про Джуді Муді

с. 13

 

7

9.09

Розвиток мовлення. Інструкція

с. 15

 

8

12.09

Повторення. Текст. Речення. Слово

с. 16

 

9

13.09

Повторення. Текст. Речення. Слово. Уривок  «Дівчинка, яка рятувала книжки» ( за Клаусом Гаґерупом)

с. 17

 

10

14.09

Повторення вивченого матеріалу.

 

 

11

15.09

Вхідна діагносту вальна робота «Повторення вивченого»

 

 

12

16.09

Аналіз діагностичної роботи

 

 

13

19.09

Мова і мовлення. Усне та писемне мовлення

с. 21

 

14

20.09

Ситуація спілкування. Стилі мовлення «Про книжки» (за матеріалами Наталії Климко)

с. 23

 

15

21.09

Ситуація спілкування. Діалог і монолог

с. 25

 

16

22.09

Писемне мовлення. Роди літератури. «Як подружитися з Чакалкою» (за Іваном Андрусяком)

с. 28

 

17

23.09

Писемне мовлення. Есей

с. 30

 

18

26.09

Розвиток мовлення. Есей

с. 32

 

19

27.09

Текст. Речення. Однорідні члени речення. «Про дива і диваків» (Катерина Міхаліцина)

с. 33

 

20

28.09

Однорідні члени речення, з’єднані сполучником і

 

с. 35

 

21

29.09

Однорідні члени речення, з’єднані повторюваним сполучником і. «Мишка» (Олеся Мамчич)

с. 37

 

22

30.09

Однорідні члени речення, з’єднані сполучниками а, але 

с. 39

 

23

3.10

Однорідні члени речення. Повторення. «Шкідники у нашім домі» (Григорій Фалькович)

с. 41

 

24

4.10

Підсумок за темою. Що я знаю / умію?

с. 43

 

25

5.10

Діагностувальна робота за розділом «Мова і мовлення»

 

 

26

6.10

Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення з теми «Мова і мовлення»

 

 

 

 

Розділ 2. Звуки і букви

 

 

27

7.10

Орфограма. Поняття про міфи

с. 44

 

28

10.10

Правопис слів з орфограмою ненаголошені е та и. Міфи слов’ян. «Про Перуна і Стрибога» (за Сергієм Плачиндою «Київські фрески»)

с. 46

 

29

11.10

Правопис слів з орфограмою ненаголошені е та и. Міфи слов’ян

с. 50

 

30

12.10

Правопис слів з орфограмою ненаголошені е та и. Міфи слов’ян. Робота з дитячою книгою.

с. 52

 

31

13.10

Правопис слів з орфограмою м’який подовжений приголосний.

 

 

32

14.10

Правопис слів з орфограмою апостроф у корені слова. Міфи

с. 54

 

33

17.10

Розвиток мовлення. Текст-міркування за малюнком Передбачаю наслідки

с. 56

 

34

18.10

Підсумок за темою «Звуки і букви» . Що я знаю / умію?

с. 56

 

35

19.10

Діагностувальна  робота за темою «Звуки і букви»

 

 

36

20.10

Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення з теми «Звуки і букви»

 

 

 

 

Розділ 3. Лексичне значення слова

 

 

37

21.10

Значення слова. Однозначні та багатозначні слова. «Бріф, бруф, браф» (За Джанні Родарі)

с. 57

 

38

31.10

Багатозначні слова й омоніми.

с. 59

 

39

1.11

Власне українські та іншомовні слова. Застарілі та нові слова. Народна легенда. «Як чумаки винайшли скло»

с. 61

 

40

2.11

Синоніми. Народна байка. «Лебідь, щука і рак». Робота з дитячою книгою.

с. 65

 

41

3.11

Антоніми. Байка. «Лебідь, щука і рак» (Леонід Глібов)

с. 68

 

42

4.11

Знайомимося з письменником. Леонід Глібов. Акровірш «Хто доня»

с. 70

 

43

7.11

Поняття про фразеологізми

с. 72

 

44

8.11

Уживання фразеологізмів

с. 74

 

45

9.11

Розвиток мовлення. Розв’язую проблему

с. 76

 

46

10.11

Підсумок за темою «Лексичне значення слова». Що я знаю / умію?

с. 76

 

47

11.11

Діагностувальна робота за темою «Лексичне значення слова»

 

 

48

14.11

Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення з теми «Лексичне значення слова»

 

 

 

 

Розділ 4. Слово. Будова слова

 

 

49

15.11

Повторення. Будова слова

с. 77

 

50

16.11

Творення слів за допомогою префіксів і суфіксів

с. 78

 

51

17.11

Творення складних слів. Авторська казка. «Фарбований лис» (За Іваном Франком )

с. 80

 

52

18.11

Знайомимося з письменником. Іван Франко

с. 86

 

53

21.11

Розвиток мовлення. Казка про тварин

с. 88

 

54

22.11

Робота з дитячою книгою. Сторінками казок.  Іван Франко «Коли ще звірі говорили. Казки для дітей»

 

 

55

23.11

Підсумок за темою «Слово. Будова слова». Що я знаю / умію?

с. 88

 

56

24.11

Діагностувальна робота з теми «Слово. Будова слова»

 

 

57

25.11

Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення з теми «Слово. Будова слова»

 

 

 

 

Розділ 5. Слово. Частини мови

 

 

58

28.11

Самостійні та службові частини мови

с. 89

 

59

29.11

Іменник як самостійна частина мови

с. 90

 

60

30.11

Іменник як самостійна частина мови

 

 

61

1.12

Відмінювання іменників

с. 94

 

62

2.12

Називний відмінок іменників

с. 95

 

63

5.12

Розвиток мовлення. Описую різні погляди

с. 97

 

64

6.12

Родовий відмінок іменників

с. 97

 

65

7.12

Родовий відмінок іменників

 

 

66

8.12

Давальний відмінок іменників. Уривок  «Малий та Карлсон, що живе на даху» (За Астрід Ліндгрен)

с. 101

 

67

9.12

Розвиток мовлення. Текст-розповідь

с. 107

 

68

12.12

Знахідний відмінок іменників. «Марійка і жадібний грабіжник» (За Мариною і Сергієм Дяченками)

с. 107

 

69

13.12

Орудний відмінок іменників. «Смачнючий торт» (Дмитро Кузьменко)

с. 114

 

70

14.12

Місцевий відмінок іменників.  «Де мій хокейний светр?» (Жіль Тібо)

с. 120

 

71

15.12

Кличний відмінок іменників

с. 125

 

72

16.12

Відмінювання іменників у множині. «Ми сьогодні - снігопади» (Григорій Фалькович)  Робота з дитячою книгою.

с. 126

 

73

19.12

Підсумок за темою «Слово. Частини мови». Що я знаю / умію?

с. 127

 

74

20.12

Діагностувальна робота з теми «Слово. Частини мови».

 

 

75

21.12

Аналіз діагностувальної  роботи. Узагальнення з теми «Слово. Частини мови»

 

 

  76

22.12

Розвиток мовлення. Досліджую тему

 

 

  77

23.12

Повторення вивченого

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Бондар Тетяна
Пов’язані теми
Українська мова, Планування
НУШ
Додано
19 грудня 2022
Переглядів
541
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку