Календарно-тематичний план
з української мови та читання для 4 класу
до підручника «Українська мова та читання» для 4 класу
(автори І. Большакова, І. Хворостяний)
5 годин на тиждень
№ уроку |
Дата |
Тема уроку |
|
Примітки |
|
|
І семестр |
|
|
|
|
Розділ 1. Мова і мовлення |
|
|
1 |
1.09 |
Я вивчаю українську мову |
с. 6 |
|
2 |
2.09 |
Я вивчаю українську мову |
|
|
3 |
5.09 |
Повторення. Текст. Речення. Слово |
с. 7 |
|
4 |
6.09 |
Повторення. Текст. Речення. Слово. Орфограма. «Знову до школи» ( за твором Ме ган Мак-Дональд «Джуді Муді») |
с. 8 |
|
5 |
7.09 |
Повторення. Текст. Речення. Слово. Орфограма. «Знову до школи» ( за твором Ме ган Мак-Дональд «Джуді Муді») |
|
|
6 |
8.09 |
Повторення. Текст. Речення. Слово. Робота з дитячою книгою Повісті про Джуді Муді |
с. 13 |
|
7 |
9.09 |
Розвиток мовлення. Інструкція |
с. 15 |
|
8 |
12.09 |
Повторення. Текст. Речення. Слово |
с. 16 |
|
9 |
13.09 |
Повторення. Текст. Речення. Слово. Уривок «Дівчинка, яка рятувала книжки» ( за Клаусом Гаґерупом) |
с. 17 |
|
10 |
14.09 |
Повторення вивченого матеріалу. |
|
|
11 |
15.09 |
Вхідна діагносту вальна робота «Повторення вивченого» |
|
|
12 |
16.09 |
Аналіз діагностичної роботи |
|
|
13 |
19.09 |
Мова і мовлення. Усне та писемне мовлення |
с. 21 |
|
14 |
20.09 |
Ситуація спілкування. Стилі мовлення «Про книжки» (за матеріалами Наталії Климко) |
с. 23 |
|
15 |
21.09 |
Ситуація спілкування. Діалог і монолог |
с. 25 |
|
16 |
22.09 |
Писемне мовлення. Роди літератури. «Як подружитися з Чакалкою» (за Іваном Андрусяком) |
с. 28 |
|
17 |
23.09 |
Писемне мовлення. Есей |
с. 30 |
|
18 |
26.09 |
Розвиток мовлення. Есей |
с. 32 |
|
19 |
27.09 |
Текст. Речення. Однорідні члени речення. «Про дива і диваків» (Катерина Міхаліцина) |
с. 33 |
|
20 |
28.09 |
Однорідні члени речення, з’єднані сполучником і
|
с. 35 |
|
21 |
29.09 |
Однорідні члени речення, з’єднані повторюваним сполучником і. «Мишка» (Олеся Мамчич) |
с. 37 |
|
22 |
30.09 |
Однорідні члени речення, з’єднані сполучниками а, але |
с. 39 |
|
23 |
3.10 |
Однорідні члени речення. Повторення. «Шкідники у нашім домі» (Григорій Фалькович) |
с. 41 |
|
24 |
4.10 |
Підсумок за темою. Що я знаю / умію? |
с. 43 |
|
25 |
5.10 |
Діагностувальна робота за розділом «Мова і мовлення» |
|
|
26 |
6.10 |
Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення з теми «Мова і мовлення» |
|
|
|
|
Розділ 2. Звуки і букви |
|
|
27 |
7.10 |
Орфограма. Поняття про міфи |
с. 44 |
|
28 |
10.10 |
Правопис слів з орфограмою ненаголошені е та и. Міфи слов’ян. «Про Перуна і Стрибога» (за Сергієм Плачиндою «Київські фрески») |
с. 46 |
|
29 |
11.10 |
Правопис слів з орфограмою ненаголошені е та и. Міфи слов’ян |
с. 50 |
|
30 |
12.10 |
Правопис слів з орфограмою ненаголошені е та и. Міфи слов’ян. Робота з дитячою книгою. |
с. 52 |
|
31 |
13.10 |
Правопис слів з орфограмою м’який подовжений приголосний. |
|
|
32 |
14.10 |
Правопис слів з орфограмою апостроф у корені слова. Міфи |
с. 54 |
|
33 |
17.10 |
Розвиток мовлення. Текст-міркування за малюнком Передбачаю наслідки |
с. 56 |
|
34 |
18.10 |
Підсумок за темою «Звуки і букви» . Що я знаю / умію? |
с. 56 |
|
35 |
19.10 |
Діагностувальна робота за темою «Звуки і букви» |
|
|
36 |
20.10 |
Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення з теми «Звуки і букви» |
|
|
|
|
Розділ 3. Лексичне значення слова |
|
|
37 |
21.10 |
Значення слова. Однозначні та багатозначні слова. «Бріф, бруф, браф» (За Джанні Родарі) |
с. 57 |
|
38 |
31.10 |
Багатозначні слова й омоніми. |
с. 59 |
|
39 |
1.11 |
Власне українські та іншомовні слова. Застарілі та нові слова. Народна легенда. «Як чумаки винайшли скло» |
с. 61 |
|
40 |
2.11 |
Синоніми. Народна байка. «Лебідь, щука і рак». Робота з дитячою книгою. |
с. 65 |
|
41 |
3.11 |
Антоніми. Байка. «Лебідь, щука і рак» (Леонід Глібов) |
с. 68 |
|
42 |
4.11 |
Знайомимося з письменником. Леонід Глібов. Акровірш «Хто доня» |
с. 70 |
|
43 |
7.11 |
Поняття про фразеологізми |
с. 72 |
|
44 |
8.11 |
Уживання фразеологізмів |
с. 74 |
|
45 |
9.11 |
Розвиток мовлення. Розв’язую проблему |
с. 76 |
|
46 |
10.11 |
Підсумок за темою «Лексичне значення слова». Що я знаю / умію? |
с. 76 |
|
47 |
11.11 |
Діагностувальна робота за темою «Лексичне значення слова» |
|
|
48 |
14.11 |
Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення з теми «Лексичне значення слова» |
|
|
|
|
Розділ 4. Слово. Будова слова |
|
|
49 |
15.11 |
Повторення. Будова слова |
с. 77 |
|
50 |
16.11 |
Творення слів за допомогою префіксів і суфіксів |
с. 78 |
|
51 |
17.11 |
Творення складних слів. Авторська казка. «Фарбований лис» (За Іваном Франком ) |
с. 80 |
|
52 |
18.11 |
Знайомимося з письменником. Іван Франко |
с. 86 |
|
53 |
21.11 |
Розвиток мовлення. Казка про тварин |
с. 88 |
|
54 |
22.11 |
Робота з дитячою книгою. Сторінками казок. Іван Франко «Коли ще звірі говорили. Казки для дітей» |
|
|
55 |
23.11 |
Підсумок за темою «Слово. Будова слова». Що я знаю / умію? |
с. 88 |
|
56 |
24.11 |
Діагностувальна робота з теми «Слово. Будова слова» |
|
|
57 |
25.11 |
Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення з теми «Слово. Будова слова» |
|
|
|
|
Розділ 5. Слово. Частини мови |
|
|
58 |
28.11 |
Самостійні та службові частини мови |
с. 89 |
|
59 |
29.11 |
Іменник як самостійна частина мови |
с. 90 |
|
60 |
30.11 |
Іменник як самостійна частина мови |
|
|
61 |
1.12 |
Відмінювання іменників |
с. 94 |
|
62 |
2.12 |
Називний відмінок іменників |
с. 95 |
|
63 |
5.12 |
Розвиток мовлення. Описую різні погляди |
с. 97 |
|
64 |
6.12 |
Родовий відмінок іменників |
с. 97 |
|
65 |
7.12 |
Родовий відмінок іменників |
|
|
66 |
8.12 |
Давальний відмінок іменників. Уривок «Малий та Карлсон, що живе на даху» (За Астрід Ліндгрен) |
с. 101 |
|
67 |
9.12 |
Розвиток мовлення. Текст-розповідь |
с. 107 |
|
68 |
12.12 |
Знахідний відмінок іменників. «Марійка і жадібний грабіжник» (За Мариною і Сергієм Дяченками) |
с. 107 |
|
69 |
13.12 |
Орудний відмінок іменників. «Смачнючий торт» (Дмитро Кузьменко) |
с. 114 |
|
70 |
14.12 |
Місцевий відмінок іменників. «Де мій хокейний светр?» (Жіль Тібо) |
с. 120 |
|
71 |
15.12 |
Кличний відмінок іменників |
с. 125 |
|
72 |
16.12 |
Відмінювання іменників у множині. «Ми сьогодні - снігопади» (Григорій Фалькович) Робота з дитячою книгою. |
с. 126 |
|
73 |
19.12 |
Підсумок за темою «Слово. Частини мови». Що я знаю / умію? |
с. 127 |
|
74 |
20.12 |
Діагностувальна робота з теми «Слово. Частини мови». |
|
|
75 |
21.12 |
Аналіз діагностувальної роботи. Узагальнення з теми «Слово. Частини мови» |
|
|
76 |
22.12 |
Розвиток мовлення. Досліджую тему |
|
|
77 |
23.12 |
Повторення вивченого |
|
|