Календарне планування 1 клас

Про матеріал
Календарне планування навчально-виховного процесу з фізичної культури у 1-11 класах розроблене відповідно до вимог наказу Головного управління освіти і науки Харківської обласної державної адміністрації від 05.10.2011 №526 «Про затвердження Науково-методичних рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень учнів та оформлення сторінок класних журналів у загальноосвітніх навчальних закладах Харківської області»; згідно з чинною Інструкцією з ведення ділової документації у загальноосвітніх навчальних закладах І-ІІІ ступенів, затвердженою наказом Міністерства освіти і науки України від 28.08.2013 №1239; згідно з орієнтовними вимогами до оцінювання навчальних досягнень учнів з базових дисциплін, затвердженими наказом МОН від 21.08.2013 №1222; листами від 20.05.2013 № 1/9-349 «Про навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів та структуру 2013-2014 навчального року» (розділ «Структура 2013-2014 навчального року»), від 01.06.2012 №1/9-426 «Щодо інструктивно-методичних рекомендацій з базових дисциплін», від 09.06.2011 р. № 1/9-454 «Про особливості організації навчально-виховного процесу в загальноосвітніх навчальних закладах у 2011/2012 році» .
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування уроків

фізичної культури

2 клас

 

№ з\п

Дата

                    Зміст навчального матеріалу

Змістова лінія «Базова рухова активність». Змістова лінія «Ігрова та змагальна діяльність учнів». Змістова лінія «Турбота про стан здоров’я та безпеку».

1

 

Тема 1. Зміни ( вересень)

Вступний інструктаж.

1.Руховий режим молодшого школяра та його вплив на формування правильної постави. 2.Організовуючі вправи: шикування; стійки: основна стійка, стійка ноги нарізно, широка стійка. 3.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 4.ЗРВ: без предметів на місці: вправи для м’язів шиї: нахили та повороти голови; вправи для верхніх кінцівок і плечового пояса: згинання та розгинання верхніх кінцівок, колові рухи руками, нахили в боки, пружні рухи. 5.Рухливі ігри «Знайди своє місце», «Життя лісу».

2

 

Первинний інструктаж.

1.Фізичні навантаження та реакція на них серцевих скорочень. Дихання під час виконання фізичних вправ. 2.Організовуючі вправи: шикування; стійки: основна стійка, стійка ноги нарізно, широка стійка. 3.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 4.ЗРВ: без предметів на місці: для м’язів тулуба з вихідного положення стоячи: нахили вперед, у сторони, назад, повороти тулуба, пружні рухи; вправи для м’язів шиї: нахили та повороти голови; вправи для плечового пояса і верхніх кінцівок: згинання та розгинання рук, пружні рухи, викрути. 5.Рухливі ігри «Мандрівка оплесків», «Театр звірів».

3

 

1.Основні правила загартування. Правила рухливих ігор та безпеки на уроках фізичної культури та під час самостійних занять фізичними вправами. 2.Організовуючі вправи: шикування; стійки: основна стійка, стійка ноги нарізно, широка стійка. 3.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 4.ЗРВ: без предметів на місці: для м’язів нижніх кінцівок та збільшення рухливості кульшових суглобів: присіди, напівприсіди, згинання та розгинання ніг, відведення ніг у сторони з різних вихідних положень;  для м’язів нижніх кінцівок: присіди, напівприсіди, випади, стрибки. 5.Рухливі ігри «Швидко стати у колону», «Швидко стати у коло», «Швидко стати у шеренгу».

4

 

1.Олімпійська слава нашого міста: ПІП (художня гімнастика). 2.Організовуючі вправи: шикування; стійки: основна стійка, стійка ноги нарізно, широка стійка. 3.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 4.ЗРВ: без предметів на місці. 5.Рухливі ігри «Жива скульптура», «Мак».

5

 

1.Організовуючі вправи: шикування; стійки: основна стійка, стійка ноги нарізно, широка стійка. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: без предметів на місці. 4.Рухливі ігри «Дрова», «Заборонений рух».

6

 

1.Організовуючі вправи: розмикання та змикання приставними кроками у колоні. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: без предметів на місці. 4.Рухливі ігри «Швидко стати у колону», «Світлофор».

7

 

1.Організовуючі вправи: розмикання та змикання приставними кроками у шерензі. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: комплекс ранкової гігієнічної гімнастики (імітаційного характеру: м’яч) (№1,2). 4.Рухливі ігри «Швидко стати у шеренгу», «Повтори за мною».

8

 

1.Організовуючі вправи: розмикання та змикання приставними кроками у колі. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: комплекс ранкової гігієнічної гімнастики (імітаційного характеру: скакалка) (№1,2). 4.Рухливі ігри «Швидко стати у коло», «Слухай сигнал».

9

 

1.Організовуючі вправи: шикування, стійки, розмикання та змикання. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: комплекс ранкової гігієнічної гімнастики (імітаційного характеру: гімнастична палиця) (№1,2). 4.Рухливі ігри «Подоляночка», «Тихо – гучно».

10

 

1.Олімпійська слава нашого міста: ПІП (спортивна гімнастика). 2.Організовуючі вправи: перешикування з колони по одному в колону по два і навпаки за розподілом. 3.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 4.ЗРВ: без предметів на місці: вправи на рівновагу (№1,2). 5.Рухливі ігри «Світлофор», «Повтори за мною».

11

 

1.Організовуючі вправи: перешикування з шеренги по одному в шеренгу по два і навпаки за розподілом. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: без предметів на місці. 4.Рухлива гра «Чотири стихії».

12

 

1.Організовуючі вправи: перешикування із колони по одному в колону по три способом послідовних поворотів ліворуч за раніше визначеними орієнтирами. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: без предметів на місці. 4.Рухливі ігри «Чотири стихії», «Слухай сигнал». Підсумковий урок.

13

 

 Тема №2. Факти і здогадки( жовтень) 1.Організовуючі вправи: перешикування із колони по одному в колону по три способом послідовних поворотів ліворуч. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: без предметів на місці: повторення вивчених вправ. 4.Рухливі ігри «Чотири стихії», «Слухай сигнал».

14

 

1.Організовуючі вправи: перешикування із колони по одному в колону по три способом послідовних поворотів ліворуч. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: комплекс вправ для формування правильної постави та профілактики плоскостопості (№1,2). 4.Рухлива гра «Вгадай, чий голос?»

15

 

1.Організовуючі вправи: перешикування із колони по одному в колону по три способом послідовних поворотів ліворуч. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: комплекс вправ для формування правильної постави та профілактики плоскостопості. 4.Рухливі ігри «Вгадай, чий голос?», «Слухай сигнал».

16

 

1.Олімпійська слава нашого міста: ПІП (спринт). 2.Організовуючі вправи: перешикування із колони по одному в колону по чотири способом послідовних поворотів ліворуч за раніше визначеними орієнтирами. 3.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 4.ЗРВ: комплекс вправ для формування правильної постави та профілактики плоскостопості. 5.Рухливі ігри «Вгадай, чий голос?», «Світлофор».

17

 

1.Організовуючі вправи: перешикування із колони по одному в колону по чотири способом послідовних поворотів ліворуч. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: комплекс ранкової гігієнічної гімнастики без предмета (№1). 4.Рухливі ігри за бажанням учнів. 

18

 

1.Організовуючі вправи: перешикування із колони по одному в колону по чотири способом послідовних поворотів ліворуч. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: комплекс ранкової гігієнічної гімнастики без предмета (№1). 4.Рухливі ігри за бажанням учнів. 

19

 

1.Організовуючі вправи: перешикування із колони по одному в колону по чотири способом послідовних поворотів ліворуч. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: комплекс ранкової гігієнічної гімнастики без предмета (№2). 4.Рухливі ігри за бажанням учнів.

20

 

1.Олімпійська слава нашого міста: ПІП (стаєр). 2.Організовуючі вправи: перешикування з однієї шеренги уступами за розрахунком на 9, 6, 3, на місці. 3.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 4.ЗРВ: комплекс ранкової гігієнічної гімнастики без предмета (№2). 5.Рухливі ігри за бажанням учнів.   

21

 

1.Організовуючі вправи: перешикування з однієї шеренги уступами за розрахунком на 9, 6, 3, на місці. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: без предметів на місці. 4.Рухливі ігри за бажанням учнів.

22

 

1.Організовуючі вправи: перешикування з однієї шеренги уступами за розрахунком на 9, 6, 3, на місці. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: без предметів на місці. 4.Рухливі ігри за бажанням учнів. 

23

 

1.Організовуючі вправи: повторення раніше вивчених вправ. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: без предметів на місці. 4.Рухливі ігри за бажанням учнів. 

24

 

1.Олімпійська слава Черкащини. 2.Організуючі вправи: повторення раніше вивчених вправ. 3.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 4.ЗРВ: без предметів на місці. 5.Рухливі ігри за бажанням дітей. 6.Підсумковий урок.

Змістова лінія «Базова рухова активність». Змістова лінія «Ігрова та змагальна діяльність учнів». Змістова лінія «Турбота про стан здоров’я та безпеку».

25

 

 Тема №3. Територія(листопад)

Первинний інструктаж.

1.Олімпійська слава нашого міста: ПІП (веслування: каное). 2.Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. 3.Різновиди ходьби (на носках, на п’ятах, на внутрішній та зовнішній частинах ступні, з різними положеннями рук), бігу (рівномірному, на носках), стрибків (на місці на одній, двох ногах); різновиди ходьби (по діагоналі, зі зміною частоти кроку), бігу («проти ходом», «змійкою», по діагоналі). 4.ЗРВ: у русі. 5.Комплекс фізкультурної паузи. 6.Гра на формування уваги «Слухай сигнал». 7.Рухливі ігри «Гуси», «Бездомний заєць».

26

 

1.Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. 2.Різновиди ходьби (із високим підніманням стегна, із закиданням гомілок, із зміною напрямку), бігу (з виносом прямих ніг, із високим підніманням стегна, із закиданням гомілок), стрибків (на одній, двох ногах, з поворотами праворуч, ліворуч); різновиди ходьби (із прискоренням та уповільненням), бігу (із різних вихідних положень: сидячи, лежачи, з високого старту). 3.ЗРВ: у русі. 4.Комплекс фізкультурної паузи. 5.Гра на формування уваги «Заборонений рух». 6.Рухливі ігри «Космонавти», «Виклик номерів».

27

 

1.Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. 2.Різновиди ходьби (у напівприсіді, у присіді, «змійкою»), бігу (зі зміною напрямку), стрибків (на одній, двох ногах з поворотом кругом); різновиди ходьби (зі зміною довжини кроку; зі зміною напрямку за звуковим сигналом), бігу (із подоланням перешкод: умовна канава, шириною до 1 м). 3.ЗРВ: у русі. 4.Комплекс фізкультурної паузи. 5.Гра на формування уваги «Швидко стати у шеренгу». 6.Рухливі ігри «Сірий кіт», «Альпіністи».

28

 

1.Олімпійська слава нашого міста: ПІП (академічне веслування). 2.Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. 3.Різновиди ходьби (на підвищеній опорі – лаві – з різними положеннями рук; на підвищеній опорі – лаві – з різними положеннями рук, чергуючи з присіданнями, нахилами), бігу (з різних вихідних положень), стрибків (із просуванням уперед, назад); різновиди ходьби (по підвищеній та обмеженій опорі – гімнастичній лаві – з високим підніманням стегна, з переступанням предметів), бігу (із подоланням перешкод: бар’єр, висотою до 50 см). 4.ЗРВ: з гімнастичною палицею. 5.Комплекс фізкультурної паузи. 6.Гра на формування уваги «Літає – не літає». 7.Рухлива гра «Гуси-лебеді».

29

 

1.Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. 2.Різновиди ходьби («протиходом»), бігу («змійкою»), стрибків (у присіді правим та лівим боком); різновиди ходьби (по підвищеній та обмеженій опорі – гімнастичній лаві – приставним кроком правим і лівим боком, із присіданнями та поворотами переступанням із різними положеннями рук), бігу (із подоланням перешкод. 3.ЗРВ: з гімнастичною палицею. 4.Комплекс фізкультурної паузи. 5.Гра на формування уваги «Світлофор». 6.Рухлива гра «Квач».

30

 

1.Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. 2.Різновиди ходьби (із зупинками за сигналом), бігу (зі зміною напрямку, спиною вперед), стрибків («змійкою»); різновиди бігу (зі зміною швидкості та напрямку за звуковим сигналом). 3.ЗРВ: з гімнастичною палицею. 4.Комплекс фізкультурної паузи. 5.Гра на формування уваги «Швидко стати у колону». 6.Рухлива гра «Команда швидконогих». 

31

 

1.Олімпійська слава нашого міста: ПІП (веслування на байдарці). 2.Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. 3.Різновиди ходьби (із вантажем – мішечками – на голові), бігу (із зупинками стрибком за зоровим та слуховим сигналами), стрибків (на місці з поворотами на 45 гр., 90 гр., 180 гр.). 4.ЗРВ: зі скакалкою. 5.Комплекс фізкультурної паузи («пальчикова гімнастика»). 6.Гра на формування уваги «Швидко стати у коло». 7.Рухлива гра «Білі ведмеді».

32

 

1.Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. 2.Різновиди ходьби (по підвищеній опорі приставними кроками правим і лівим боками, на носках з різними положеннями рук почергово з поворотами, присіданнями), бігу (із зупинками у кроці за зоровим та слуховим сигналами), стрибків («по купинах»). 3.ЗРВ: зі скакалкою. 4.Комплекс фізкультурної паузи («пальчикова гімнастика»). 5.Гра на формування уваги «Світлофор». 6.Рухлива гра «Горішки».  

33

 

1.Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. 2.Різновиди ходьби, бігу (пересування приставними кроками правим, лівим боками), стрибків (вистрибування із присіду). 3.ЗРВ: зі скакалкою. 4.Комплекс фізкультурної паузи («пальчикова гімнастика»). 5.Гра на формування уваги «Заборонений рух». 6.Рухлива гра «Повінь».

34

 

1.Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. 2.Різновиди стрибків,бігу,ходьби. 3.ЗРВ: з мішечком піску (книжкою) на голові. 4.Комплекс фізкультурної паузи («пальчикова гімнастика»). 5.Гра на формування уваги «Світлофор». 6.Рухлива гра «Запорожець на Січі».

35

 

1.Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: з мішечком піску (книжкою) на голові. 4.Комплекс фізкультурної паузи («пальчикова гімнастика»). 5.Гра на формування уваги «Слухай сигнал». 6.Рухливі ігри за бажанням дітей.

36

 

1.Олімпійська слава нашого міста: ПІП. 2.Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. 3.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 4.ЗРВ: з мішечком піску (книжкою) на голові. 5.Комплекси фізкультурних пауз («пальчикова гімнастика»). 6.Гра на формування уваги «Мандрівка оплесків». 7.Рухливі ігри за бажанням дітей. 8.Підсумковий урок.

37

 

Тема №4. Спільнота (грудень)

1.Олімпійська слава нашого міста: ПІП (волейбол). 2.Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. 3.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 4.ЗРВ: з м’ячем. 5.Вправи з малим м’ячем: тримання м’яча, підкидання м’яча правою і лівою руками; підкидання м’яча під час ходьби почергово лівою і правою руками. 6.Гра на формування уваги «Слухай сигнал».7.Рухлива гра «Артбол».

38

 

1.Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: з м’ячем. 4.Вправи з малим м’ячем: ловіння м’яча однією та двома руками після відскоку від стіни, підлоги; із положення стоячи спиною до стіни, кидки м’яча у стіну, повертаючись праворуч (ліворуч), з наступним його ловінням. 5.Гра на формування уваги «Заборонений рух». 6.Рухлива гра «Передав – сідай!».  

39

 

1.Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: з м’ячем. 4.Вправи з малим м’ячем: метання м’яча правою і лівою руками із-за голови стоячи на місці; перекидання м’яча правою рукою в ліву через плече за спиною. 5.Гра на формування уваги «Слухай сигнал». 6.Рухлива гра «М’яч сусідові».   

40

 

1.Олімпійська слава нашого міста: ПІПГ (гандбол). 2.Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. 3.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 4.ЗРВ: з м’ячем. 5.Вправи з малим м’ячем: метання м’яча у вертикальну ціль з відстані 8-10 м; метання м’яча «із-за спини через плече», стоячи на одному, двох колінах. 6.Гра на формування уваги «Світлофор». 7.Рухлива гра «Вибивний».

41

 

1.Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: з м’ячем. 4.Вправи з малим м’ячем: метання м’яча у щит – 1х1 м  – із відстані 8-10 м на висоті 2-3 м; метання м’яча «із-за спини через плече» на дальність із місця, у вертикальну ціль (мішень 1×1 м) на висоті 3 м з відстані 8-10 м. 5.Гра на формування уваги «Слухай сигнал». 6.Рухлива гра «М’яч середньому». 

42

 

1.Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: з м’ячем. 4.Вправи з малим м’ячем: метання м’яча у горизонтальну ціль шириною 2 м з відстані 6-8 м; метання м’яча у горизонтальну ціль (ширина 1,5 м) з відстані 10-12 м. 5.Гра на формування уваги «Літає – не літає». 6.Рухлива гра «Влучно в ціль». 

43

 

1.Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: з м’ячем. 4.Вправи з великим м’ячем: тримання м’яча, підкидання м’яча і ловіння його після відскоку від підлоги; елементи баскетболу: тримання баскетбольного м’яча. 5.Гра на формування уваги «Слухай сигнал». 6.Рухлива гра «Гонка м’яча» №1, №2, №3.

44

 

1.Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: з м’ячем. 4.Вправи з великим м’ячем: передавання м’яча з рук у руки у колі, в колоні; елементи баскетболу: передачі м’яча двома руками від грудей на місці. 5.Гра на формування уваги «Заборонений рух». 6.Рухлива гра «Гонка м’яча» №4, №5, №6.

45

 

1.Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: з м’ячем. 4.Вправи з великим м’ячем: передавання м’яча з рук у руки в шерензі, ліворуч, праворуч; кидки м’яча знизу із положення сидячи та стоячи; елементи баскетболу: ловіння м’яча. 5.Гра на формування уваги «Світлофор». 6.Рухлива гра «Зустрічна естафета». 

46

 

1.Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: з м’ячем. 4.Вправи з великим м’ячем: передача м’яча над головою, під ногами; передавання і ловіння м’яча двома руками від грудей (у колі, парах, трійках); елементи баскетболу: передачі м’яча двома руками від грудей у ціль і ловіння його після відскоку від підлоги. 5.Гра на формування уваги «Заборонений рух». 6.Рухлива гра «Попади в ціль!».

47

 

1.Олімпійська слава нашого міста: ПІП. 2.Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. 3.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 4.ЗРВ: з м’ячем. 5.Вправи з великим м’ячем: передача м’яча в парах; передачі м’яча двома руками з ударом об підлогу; елементи баскетболу: ведення м’яча на місці та під час ходьби правою і лівою руками. 6.Гра на формування уваги «Літає – не літає». 7.Рухлива гра «Наввипередки за м’ячем».

48

 

1.Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: з м’ячем. 4.Вправи з великим м’ячем: удари м’яча об підлогу однією та двома руками, ведення м’яча на місці правою і лівою руками; ведення м’яча у кроці правою і лівою руками. 5.Гра на формування уваги «Світлофор». 6.Рухливі ігри за бажанням учнів. 7.Підсумковий урок за I семестр.

 

docx
Додано
22 жовтня 2020
Переглядів
39607
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку