Календарно-тематичне планування уроків
фізичної культури
2 клас
№ з\п |
Дата |
Зміст навчального матеріалу |
Змістова лінія «Базова рухова активність». Змістова лінія «Ігрова та змагальна діяльність учнів». Змістова лінія «Турбота про стан здоров’я та безпеку». |
||
1 |
|
Тема 1. Зміни ( вересень) Вступний інструктаж. 1.Руховий режим молодшого школяра та його вплив на формування правильної постави. 2.Організовуючі вправи: шикування; стійки: основна стійка, стійка ноги нарізно, широка стійка. 3.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 4.ЗРВ: без предметів на місці: вправи для м’язів шиї: нахили та повороти голови; вправи для верхніх кінцівок і плечового пояса: згинання та розгинання верхніх кінцівок, колові рухи руками, нахили в боки, пружні рухи. 5.Рухливі ігри «Знайди своє місце», «Життя лісу». |
2 |
|
Первинний інструктаж. 1.Фізичні навантаження та реакція на них серцевих скорочень. Дихання під час виконання фізичних вправ. 2.Організовуючі вправи: шикування; стійки: основна стійка, стійка ноги нарізно, широка стійка. 3.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 4.ЗРВ: без предметів на місці: для м’язів тулуба з вихідного положення стоячи: нахили вперед, у сторони, назад, повороти тулуба, пружні рухи; вправи для м’язів шиї: нахили та повороти голови; вправи для плечового пояса і верхніх кінцівок: згинання та розгинання рук, пружні рухи, викрути. 5.Рухливі ігри «Мандрівка оплесків», «Театр звірів». |
3 |
|
1.Основні правила загартування. Правила рухливих ігор та безпеки на уроках фізичної культури та під час самостійних занять фізичними вправами. 2.Організовуючі вправи: шикування; стійки: основна стійка, стійка ноги нарізно, широка стійка. 3.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 4.ЗРВ: без предметів на місці: для м’язів нижніх кінцівок та збільшення рухливості кульшових суглобів: присіди, напівприсіди, згинання та розгинання ніг, відведення ніг у сторони з різних вихідних положень; для м’язів нижніх кінцівок: присіди, напівприсіди, випади, стрибки. 5.Рухливі ігри «Швидко стати у колону», «Швидко стати у коло», «Швидко стати у шеренгу». |
4 |
|
1.Олімпійська слава нашого міста: ПІП (художня гімнастика). 2.Організовуючі вправи: шикування; стійки: основна стійка, стійка ноги нарізно, широка стійка. 3.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 4.ЗРВ: без предметів на місці. 5.Рухливі ігри «Жива скульптура», «Мак». |
5 |
|
1.Організовуючі вправи: шикування; стійки: основна стійка, стійка ноги нарізно, широка стійка. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: без предметів на місці. 4.Рухливі ігри «Дрова», «Заборонений рух». |
6 |
|
1.Організовуючі вправи: розмикання та змикання приставними кроками у колоні. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: без предметів на місці. 4.Рухливі ігри «Швидко стати у колону», «Світлофор». |
7 |
|
1.Організовуючі вправи: розмикання та змикання приставними кроками у шерензі. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: комплекс ранкової гігієнічної гімнастики (імітаційного характеру: м’яч) (№1,2). 4.Рухливі ігри «Швидко стати у шеренгу», «Повтори за мною». |
8 |
|
1.Організовуючі вправи: розмикання та змикання приставними кроками у колі. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: комплекс ранкової гігієнічної гімнастики (імітаційного характеру: скакалка) (№1,2). 4.Рухливі ігри «Швидко стати у коло», «Слухай сигнал». |
9 |
|
1.Організовуючі вправи: шикування, стійки, розмикання та змикання. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: комплекс ранкової гігієнічної гімнастики (імітаційного характеру: гімнастична палиця) (№1,2). 4.Рухливі ігри «Подоляночка», «Тихо – гучно». |
10 |
|
1.Олімпійська слава нашого міста: ПІП (спортивна гімнастика). 2.Організовуючі вправи: перешикування з колони по одному в колону по два і навпаки за розподілом. 3.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 4.ЗРВ: без предметів на місці: вправи на рівновагу (№1,2). 5.Рухливі ігри «Світлофор», «Повтори за мною». |
11 |
|
1.Організовуючі вправи: перешикування з шеренги по одному в шеренгу по два і навпаки за розподілом. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: без предметів на місці. 4.Рухлива гра «Чотири стихії». |
12 |
|
1.Організовуючі вправи: перешикування із колони по одному в колону по три способом послідовних поворотів ліворуч за раніше визначеними орієнтирами. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: без предметів на місці. 4.Рухливі ігри «Чотири стихії», «Слухай сигнал». Підсумковий урок. |
13 |
|
Тема №2. Факти і здогадки( жовтень) 1.Організовуючі вправи: перешикування із колони по одному в колону по три способом послідовних поворотів ліворуч. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: без предметів на місці: повторення вивчених вправ. 4.Рухливі ігри «Чотири стихії», «Слухай сигнал». |
14 |
|
1.Організовуючі вправи: перешикування із колони по одному в колону по три способом послідовних поворотів ліворуч. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: комплекс вправ для формування правильної постави та профілактики плоскостопості (№1,2). 4.Рухлива гра «Вгадай, чий голос?» |
15 |
|
1.Організовуючі вправи: перешикування із колони по одному в колону по три способом послідовних поворотів ліворуч. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: комплекс вправ для формування правильної постави та профілактики плоскостопості. 4.Рухливі ігри «Вгадай, чий голос?», «Слухай сигнал». |
16 |
|
1.Олімпійська слава нашого міста: ПІП (спринт). 2.Організовуючі вправи: перешикування із колони по одному в колону по чотири способом послідовних поворотів ліворуч за раніше визначеними орієнтирами. 3.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 4.ЗРВ: комплекс вправ для формування правильної постави та профілактики плоскостопості. 5.Рухливі ігри «Вгадай, чий голос?», «Світлофор». |
17 |
|
1.Організовуючі вправи: перешикування із колони по одному в колону по чотири способом послідовних поворотів ліворуч. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: комплекс ранкової гігієнічної гімнастики без предмета (№1). 4.Рухливі ігри за бажанням учнів. |
18 |
|
1.Організовуючі вправи: перешикування із колони по одному в колону по чотири способом послідовних поворотів ліворуч. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: комплекс ранкової гігієнічної гімнастики без предмета (№1). 4.Рухливі ігри за бажанням учнів. |
19 |
|
1.Організовуючі вправи: перешикування із колони по одному в колону по чотири способом послідовних поворотів ліворуч. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: комплекс ранкової гігієнічної гімнастики без предмета (№2). 4.Рухливі ігри за бажанням учнів. |
20 |
|
1.Олімпійська слава нашого міста: ПІП (стаєр). 2.Організовуючі вправи: перешикування з однієї шеренги уступами за розрахунком на 9, 6, 3, на місці. 3.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 4.ЗРВ: комплекс ранкової гігієнічної гімнастики без предмета (№2). 5.Рухливі ігри за бажанням учнів. |
21 |
|
1.Організовуючі вправи: перешикування з однієї шеренги уступами за розрахунком на 9, 6, 3, на місці. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: без предметів на місці. 4.Рухливі ігри за бажанням учнів. |
22 |
|
1.Організовуючі вправи: перешикування з однієї шеренги уступами за розрахунком на 9, 6, 3, на місці. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: без предметів на місці. 4.Рухливі ігри за бажанням учнів. |
23 |
|
1.Організовуючі вправи: повторення раніше вивчених вправ. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: без предметів на місці. 4.Рухливі ігри за бажанням учнів. |
24 |
|
1.Олімпійська слава Черкащини. 2.Організуючі вправи: повторення раніше вивчених вправ. 3.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 4.ЗРВ: без предметів на місці. 5.Рухливі ігри за бажанням дітей. 6.Підсумковий урок. |
Змістова лінія «Базова рухова активність». Змістова лінія «Ігрова та змагальна діяльність учнів». Змістова лінія «Турбота про стан здоров’я та безпеку». |
||
25 |
|
Тема №3. Територія(листопад) Первинний інструктаж. 1.Олімпійська слава нашого міста: ПІП (веслування: каное). 2.Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. 3.Різновиди ходьби (на носках, на п’ятах, на внутрішній та зовнішній частинах ступні, з різними положеннями рук), бігу (рівномірному, на носках), стрибків (на місці на одній, двох ногах); різновиди ходьби (по діагоналі, зі зміною частоти кроку), бігу («проти ходом», «змійкою», по діагоналі). 4.ЗРВ: у русі. 5.Комплекс фізкультурної паузи. 6.Гра на формування уваги «Слухай сигнал». 7.Рухливі ігри «Гуси», «Бездомний заєць». |
26 |
|
1.Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. 2.Різновиди ходьби (із високим підніманням стегна, із закиданням гомілок, із зміною напрямку), бігу (з виносом прямих ніг, із високим підніманням стегна, із закиданням гомілок), стрибків (на одній, двох ногах, з поворотами праворуч, ліворуч); різновиди ходьби (із прискоренням та уповільненням), бігу (із різних вихідних положень: сидячи, лежачи, з високого старту). 3.ЗРВ: у русі. 4.Комплекс фізкультурної паузи. 5.Гра на формування уваги «Заборонений рух». 6.Рухливі ігри «Космонавти», «Виклик номерів». |
27 |
|
1.Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. 2.Різновиди ходьби (у напівприсіді, у присіді, «змійкою»), бігу (зі зміною напрямку), стрибків (на одній, двох ногах з поворотом кругом); різновиди ходьби (зі зміною довжини кроку; зі зміною напрямку за звуковим сигналом), бігу (із подоланням перешкод: умовна канава, шириною до 1 м). 3.ЗРВ: у русі. 4.Комплекс фізкультурної паузи. 5.Гра на формування уваги «Швидко стати у шеренгу». 6.Рухливі ігри «Сірий кіт», «Альпіністи». |
28 |
|
1.Олімпійська слава нашого міста: ПІП (академічне веслування). 2.Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. 3.Різновиди ходьби (на підвищеній опорі – лаві – з різними положеннями рук; на підвищеній опорі – лаві – з різними положеннями рук, чергуючи з присіданнями, нахилами), бігу (з різних вихідних положень), стрибків (із просуванням уперед, назад); різновиди ходьби (по підвищеній та обмеженій опорі – гімнастичній лаві – з високим підніманням стегна, з переступанням предметів), бігу (із подоланням перешкод: бар’єр, висотою до 50 см). 4.ЗРВ: з гімнастичною палицею. 5.Комплекс фізкультурної паузи. 6.Гра на формування уваги «Літає – не літає». 7.Рухлива гра «Гуси-лебеді». |
29 |
|
1.Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. 2.Різновиди ходьби («протиходом»), бігу («змійкою»), стрибків (у присіді правим та лівим боком); різновиди ходьби (по підвищеній та обмеженій опорі – гімнастичній лаві – приставним кроком правим і лівим боком, із присіданнями та поворотами переступанням із різними положеннями рук), бігу (із подоланням перешкод. 3.ЗРВ: з гімнастичною палицею. 4.Комплекс фізкультурної паузи. 5.Гра на формування уваги «Світлофор». 6.Рухлива гра «Квач». |
30 |
|
1.Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. 2.Різновиди ходьби (із зупинками за сигналом), бігу (зі зміною напрямку, спиною вперед), стрибків («змійкою»); різновиди бігу (зі зміною швидкості та напрямку за звуковим сигналом). 3.ЗРВ: з гімнастичною палицею. 4.Комплекс фізкультурної паузи. 5.Гра на формування уваги «Швидко стати у колону». 6.Рухлива гра «Команда швидконогих». |
31 |
|
1.Олімпійська слава нашого міста: ПІП (веслування на байдарці). 2.Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. 3.Різновиди ходьби (із вантажем – мішечками – на голові), бігу (із зупинками стрибком за зоровим та слуховим сигналами), стрибків (на місці з поворотами на 45 гр., 90 гр., 180 гр.). 4.ЗРВ: зі скакалкою. 5.Комплекс фізкультурної паузи («пальчикова гімнастика»). 6.Гра на формування уваги «Швидко стати у коло». 7.Рухлива гра «Білі ведмеді». |
32 |
|
1.Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. 2.Різновиди ходьби (по підвищеній опорі приставними кроками правим і лівим боками, на носках з різними положеннями рук почергово з поворотами, присіданнями), бігу (із зупинками у кроці за зоровим та слуховим сигналами), стрибків («по купинах»). 3.ЗРВ: зі скакалкою. 4.Комплекс фізкультурної паузи («пальчикова гімнастика»). 5.Гра на формування уваги «Світлофор». 6.Рухлива гра «Горішки». |
33 |
|
1.Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. 2.Різновиди ходьби, бігу (пересування приставними кроками правим, лівим боками), стрибків (вистрибування із присіду). 3.ЗРВ: зі скакалкою. 4.Комплекс фізкультурної паузи («пальчикова гімнастика»). 5.Гра на формування уваги «Заборонений рух». 6.Рухлива гра «Повінь». |
34 |
|
1.Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. 2.Різновиди стрибків,бігу,ходьби. 3.ЗРВ: з мішечком піску (книжкою) на голові. 4.Комплекс фізкультурної паузи («пальчикова гімнастика»). 5.Гра на формування уваги «Світлофор». 6.Рухлива гра «Запорожець на Січі». |
35 |
|
1.Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: з мішечком піску (книжкою) на голові. 4.Комплекс фізкультурної паузи («пальчикова гімнастика»). 5.Гра на формування уваги «Слухай сигнал». 6.Рухливі ігри за бажанням дітей. |
36 |
|
1.Олімпійська слава нашого міста: ПІП. 2.Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. 3.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 4.ЗРВ: з мішечком піску (книжкою) на голові. 5.Комплекси фізкультурних пауз («пальчикова гімнастика»). 6.Гра на формування уваги «Мандрівка оплесків». 7.Рухливі ігри за бажанням дітей. 8.Підсумковий урок. |
37 |
|
Тема №4. Спільнота (грудень) 1.Олімпійська слава нашого міста: ПІП (волейбол). 2.Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. 3.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 4.ЗРВ: з м’ячем. 5.Вправи з малим м’ячем: тримання м’яча, підкидання м’яча правою і лівою руками; підкидання м’яча під час ходьби почергово лівою і правою руками. 6.Гра на формування уваги «Слухай сигнал».7.Рухлива гра «Артбол». |
38 |
|
1.Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: з м’ячем. 4.Вправи з малим м’ячем: ловіння м’яча однією та двома руками після відскоку від стіни, підлоги; із положення стоячи спиною до стіни, кидки м’яча у стіну, повертаючись праворуч (ліворуч), з наступним його ловінням. 5.Гра на формування уваги «Заборонений рух». 6.Рухлива гра «Передав – сідай!». |
39 |
|
1.Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: з м’ячем. 4.Вправи з малим м’ячем: метання м’яча правою і лівою руками із-за голови стоячи на місці; перекидання м’яча правою рукою в ліву через плече за спиною. 5.Гра на формування уваги «Слухай сигнал». 6.Рухлива гра «М’яч сусідові». |
40 |
|
1.Олімпійська слава нашого міста: ПІПГ (гандбол). 2.Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. 3.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 4.ЗРВ: з м’ячем. 5.Вправи з малим м’ячем: метання м’яча у вертикальну ціль з відстані 8-10 м; метання м’яча «із-за спини через плече», стоячи на одному, двох колінах. 6.Гра на формування уваги «Світлофор». 7.Рухлива гра «Вибивний». |
41 |
|
1.Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: з м’ячем. 4.Вправи з малим м’ячем: метання м’яча у щит – 1х1 м – із відстані 8-10 м на висоті 2-3 м; метання м’яча «із-за спини через плече» на дальність із місця, у вертикальну ціль (мішень 1×1 м) на висоті 3 м з відстані 8-10 м. 5.Гра на формування уваги «Слухай сигнал». 6.Рухлива гра «М’яч середньому». |
42 |
|
1.Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: з м’ячем. 4.Вправи з малим м’ячем: метання м’яча у горизонтальну ціль шириною 2 м з відстані 6-8 м; метання м’яча у горизонтальну ціль (ширина 1,5 м) з відстані 10-12 м. 5.Гра на формування уваги «Літає – не літає». 6.Рухлива гра «Влучно в ціль». |
43 |
|
1.Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: з м’ячем. 4.Вправи з великим м’ячем: тримання м’яча, підкидання м’яча і ловіння його після відскоку від підлоги; елементи баскетболу: тримання баскетбольного м’яча. 5.Гра на формування уваги «Слухай сигнал». 6.Рухлива гра «Гонка м’яча» №1, №2, №3. |
44 |
|
1.Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: з м’ячем. 4.Вправи з великим м’ячем: передавання м’яча з рук у руки у колі, в колоні; елементи баскетболу: передачі м’яча двома руками від грудей на місці. 5.Гра на формування уваги «Заборонений рух». 6.Рухлива гра «Гонка м’яча» №4, №5, №6. |
45 |
|
1.Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: з м’ячем. 4.Вправи з великим м’ячем: передавання м’яча з рук у руки в шерензі, ліворуч, праворуч; кидки м’яча знизу із положення сидячи та стоячи; елементи баскетболу: ловіння м’яча. 5.Гра на формування уваги «Світлофор». 6.Рухлива гра «Зустрічна естафета». |
46 |
|
1.Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: з м’ячем. 4.Вправи з великим м’ячем: передача м’яча над головою, під ногами; передавання і ловіння м’яча двома руками від грудей (у колі, парах, трійках); елементи баскетболу: передачі м’яча двома руками від грудей у ціль і ловіння його після відскоку від підлоги. 5.Гра на формування уваги «Заборонений рух». 6.Рухлива гра «Попади в ціль!». |
47 |
|
1.Олімпійська слава нашого міста: ПІП. 2.Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. 3.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 4.ЗРВ: з м’ячем. 5.Вправи з великим м’ячем: передача м’яча в парах; передачі м’яча двома руками з ударом об підлогу; елементи баскетболу: ведення м’яча на місці та під час ходьби правою і лівою руками. 6.Гра на формування уваги «Літає – не літає». 7.Рухлива гра «Наввипередки за м’ячем». |
48 |
|
1.Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: з м’ячем. 4.Вправи з великим м’ячем: удари м’яча об підлогу однією та двома руками, ведення м’яча на місці правою і лівою руками; ведення м’яча у кроці правою і лівою руками. 5.Гра на формування уваги «Світлофор». 6.Рухливі ігри за бажанням учнів. 7.Підсумковий урок за I семестр. |