Календарне планування 1 клас (24-26 тижні)

Про матеріал

Календарне планування для 1 класу НУШ складене по тижнях (24-26 тижні) згідно з державним стандартом початкової освіти, Типовою освітньою програмою,розробленою під керівництвом Шияна з внесеними змінами та підручниками 1 класу.( математика - С. Скворцова, укр.мова - К. Пономарьова, інтегрований курс "ЯДС" - О.В.Волощенко, мистецтво - Г.О.Кізілова).

Перегляд файлу

Тиждень 24     Підкорюємо час

 

Назва предметів

Понеділок  04.03

Вівторок  05.03

Середа   06.03

Четвер    07.03

П’ятниця   08.03

 

1.

ЯДС

Чим вимірюють час?

Навіщо нам потрібно бути пунктуальними?

 

Як керувати часом?

Вихідний день

2.

Математика

Порівнюємо математичний  вираз і число. Розв’язування і порівняння задач.

 

Досліджуємо таблиці віднімання чисел другої п’ятірки. Обчислення виразів. Порівняння виразу і числа.

Порівнюємо математичний  вираз і число. Складання і розв’язування задач за коротким записом.

 

 

3.

Укр.. мова

Закріплення звукових значень букви «ю». письмо великої букви Ю, складів та слів із нею. Написання речень.

Буква «є», позначення нею сполучення звуків [йе]. Письмо малої букви є. підготовчі графічні вправи. Звуковий аналіз слів.

Закріплення звукових значень букви «є». письмо великої букви Є. читання та написання складів та слів. Звуковий аналіз слів.

 

4.

Укр..мова

Опрацювання тексту «друзі». Письмо під диктування. Побудова речень за малюнками та поданим початком.

Позначення буквою «є» звука [е] та м'якості попереднього приголосного. Опрацювання тексту. Списування тексту.

Опрацювання тексту та вірша. Вибірковий диктант. Списування тексту, поданого друкованим шрифтом.

 

5.

Укр.мова в інтегрованому курсі

 

 

 

 

6.

Образотворче мистецтво

 

 

 

Космічні пригоди. Практична робота «Космічний прибулець» (матеріал на вибір)

7.

Музичне мистецтво

 

 

 

Космічні пригоди. «Місяць і зірки» муз. А.Басової, сл. М.Підгірянки. Людвиг ван Бетховен соната №14 «Місячна соната» - слухання.

8.

Фізична культура

Організовуючі вправи. Загально розвивальні вправи зі скакалкою. Різновиди ходьби та бігу. Стрибки зі скакалкою.  Вправи для розвитку гнучкості. Рухлива гра «Виклик номерів».

 

Організовуючі вправи. Загально розвивальні вправи для формування правильної постави. Різновиди ходьби, бігу. Перелізання через перешкоду, підлізання під перешкодою. Рухлива гра «Хто більше?».

Організовуючі вправи. Загально розвивальні вправи для формування правильної постави. Різновиди ходьби, бігу. Перелізання через перешкоду, підлізання під перешкодою. Рухлива гра «Хто більше?».

 

Тиждень 25    Весняна мозаїка

 

Назва предметів

Понеділок  11.03

Вівторок  12.03

Середа  13.03 

Четвер    14.03

П’ятниця   15.03

1.

ЯДС

Як приходить весна?.

Чим заклопотані птахи навесні?

 

Які квіти розквітають першими?

Як треба поводитися серед природи навесні?

2.

Математика

Порівнюємо математичні вирази. Творча робота над задачею.

Вимірюємо маси  предметів. Кілограм.

 

Вимірюємо місткості посудин. Літр. Розв’язування задач.

 

Перевіряємо свої досягнення. Узагальнення і систематизація знань учнів.

3.

Укр.. мова

Буква «ї», позначення нею сполучення звуків [йі]. Письмо малої букви ї. Звуковий аналіз слів. Читання слів. Опрацювання вірша.

Закріплення звукового значення букви «ї». письмо великої букви Ї. Читання та письмо складів та слів із нею.

Звук [ф], позначення його буквою «еф». Письмо великої букви Ф. Підготовчі графічні вправи. Звуковий аналіз слів.

 

 

4.

Укр..мова

Опрацювання тексту «Їжачок на дачі». Складання і записування слів із вивчених букв. Списування тексту, поданого друкованим шрифтом.

Опрацювання тексту «Екскурсія в Київ». Записування речень. Навчальний диктант.

Опрацювання тексту. Написання вивчених букв, буквосполучень. Побудова речень за поданим початком.

 

 

5.

Укр.мова в інтегрованому курсі

 

 

 

 

Розвиток зв’язного мовлення. Складання та написання тексту за малюнками «Весна - чарівниця». Перегляд мультфільму-пісеньки «Про весну».

6.

Образотворче мистецтво

 

 

 

Весна на порозі. Пейзаж. Практична робота «Весняна монотипії» (гуаш)

 

7.

Музичне мистецтво

 

 

 

Весна на порозі. «Весняний концерт» муз. О.Тарнавської, сл. Н.Петрів. Й.Штраус «Весняні голоси» - слухання.

 

8.

Фізична культура

Організовуючі та загально розвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Вправи для профілактики плоскостопості. Ведення м’яча носком у кроці, зупинка м’яча, що котиться, підошвою. Рухлива гра «Гарячий м’яч ».

 

Організовуючі та загально розвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Вправи для профілактики плоскостопості. Зупинка м’яча, що котиться, підошвою; удари внутрішньою стороною стопи по нерухомому м'ячу.  Рухлива гра «Гарячий м’яч ».

Організовуючі та загально розвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Вправи для профілактики плоскостопості. Зупинка м’яча, що котиться, підошвою; удари внутрішньою стороною стопи по нерухомому м'ячу.  Рухлива гра «Вовк у канаві ».

 

 

Тиждень 26    Навіщо ми їмо?

 

Назва предметів

Понеділок  18.03

Вівторок  19.03

Середа    20.03

Четвер    21.03

П’ятниця   22.03

1.

ЯДС

Навіщо потрібно їсти?

Яка їжа корисна для мого організму?

 

Які традиційні страви українців?

Як поводитись за столом під час споживання їжі?

2.

Математика

Записуємо задачу коротко. Підбір опорної схеми до задачі.

Досліджуємо властивості  величин. Ціле і частина. Визначення довжини ламаної. Розв’язування задач.

 

Досліджуємо лічильну  одиницю «десяток». Лічба десятками. Сотня.

 

Порівнюємо, додаємо  і віднімаємо десятки. Робота з математичними матеріалами.

3.

Укр.. мова

Закріплення звукового значення букви «еф». Письмо великої букви Ф. Підготовчі графічні вправи. Звуковий аналіз слів. Читання в особах.

Буква «ща», позначення нею звукосполучення [шч]. Письмо малої букви щ. звуковий аналіз слів. Читання та письмо буквосполучень, слів та речень.

Закріплення звукового значення букви «ща». Читання складів і слів. Письмо великої букви Щ, буквосполучень та слів із нею. Складання і записування речень.

 

 

4.

Укр..мова

Опрацювання вірша та тексту. Списування слів, поданих друкованим шрифтом.

Читання та письмо буквосполучень, слів та речень. Опрацювання тексту. Списування речень.

Закріплення звукового значення букви «ща». Опрацювання тексту. Складання і записування речень.

 

 

5.

Укр.мова в інтегрованому курсі

 

 

 

 

Робота з дитячою книгою. Слухання уривку казки М. Кірносової «Карамелькіно». Придумання кінцівки твору. Розгадування ребусів та запис слів-відгадок.

6.

Образотворче мистецтво

 

 

 

Радіймо успіхам. Натюрморт. Практична робота «Золоте яблучко» (простий олівець, фарби)

 

7.

Музичне мистецтво

 

 

 

Радіймо успіхам. Гра «Музичний м’яч». Музичне інтерв’ю.

 

8.

Фізична культура

Організовуючі та загально розвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Вправи для профілактики плоскостопості. Ведення м’яча носком. Зупинка м’яча, що котиться, підошвою; удари внутрішньою стороною стопи по нерухомому м'ячу.  Рухлива гра «Вовк у канаві ».

 

Організовуючі та загально розвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Вправи для профілактики плоскостопості. Ведення м’яча носком. Зупинка м’яча, що котиться, підошвою; удари внутрішньою стороною стопи по нерухомому м'ячу.  Рухлива гра «Приборкувач м’яча».

Організовуючі та загально розвивальні вправи. Вправи для розвитку координації. «Човниковий» біг. Стрибки у висоту через гімнастичну палицю, гумову мотузку з місця. Рухлива гра «Стрибки по купинах».

 

 

docx
Додано
8 січня 2019
Переглядів
1056
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку