Календарне планування для 1 класу НУШ складене по тижнях (24-26 тижні) згідно з державним стандартом початкової освіти, Типовою освітньою програмою,розробленою під керівництвом Шияна з внесеними змінами та підручниками 1 класу.( математика - С. Скворцова, укр.мова - К. Пономарьова, інтегрований курс "ЯДС" - О.В.Волощенко, мистецтво - Г.О.Кізілова).
Тиждень 24 Підкорюємо час
|
Назва предметів |
Понеділок 04.03 |
Вівторок 05.03 |
Середа 06.03 |
Четвер 07.03 |
П’ятниця 08.03
|
1. |
ЯДС |
Чим вимірюють час? |
Навіщо нам потрібно бути пунктуальними? |
|
Як керувати часом? |
Вихідний день |
2. |
Математика |
Порівнюємо математичний вираз і число. Розв’язування і порівняння задач.
|
Досліджуємо таблиці віднімання чисел другої п’ятірки. Обчислення виразів. Порівняння виразу і числа. |
Порівнюємо математичний вираз і число. Складання і розв’язування задач за коротким записом.
|
|
|
3. |
Укр.. мова |
Закріплення звукових значень букви «ю». письмо великої букви Ю, складів та слів із нею. Написання речень. |
Буква «є», позначення нею сполучення звуків [йе]. Письмо малої букви є. підготовчі графічні вправи. Звуковий аналіз слів. |
Закріплення звукових значень букви «є». письмо великої букви Є. читання та написання складів та слів. Звуковий аналіз слів. |
|
|
4. |
Укр..мова |
Опрацювання тексту «друзі». Письмо під диктування. Побудова речень за малюнками та поданим початком. |
Позначення буквою «є» звука [е] та м'якості попереднього приголосного. Опрацювання тексту. Списування тексту. |
Опрацювання тексту та вірша. Вибірковий диктант. Списування тексту, поданого друкованим шрифтом. |
|
|
5. |
Укр.мова в інтегрованому курсі |
|
|
|
|
|
6. |
Образотворче мистецтво |
|
|
|
Космічні пригоди. Практична робота «Космічний прибулець» (матеріал на вибір) |
|
7. |
Музичне мистецтво |
|
|
|
Космічні пригоди. «Місяць і зірки» муз. А.Басової, сл. М.Підгірянки. Людвиг ван Бетховен соната №14 «Місячна соната» - слухання. |
|
8. |
Фізична культура |
Організовуючі вправи. Загально розвивальні вправи зі скакалкою. Різновиди ходьби та бігу. Стрибки зі скакалкою. Вправи для розвитку гнучкості. Рухлива гра «Виклик номерів». |
|
Організовуючі вправи. Загально розвивальні вправи для формування правильної постави. Різновиди ходьби, бігу. Перелізання через перешкоду, підлізання під перешкодою. Рухлива гра «Хто більше?». |
Організовуючі вправи. Загально розвивальні вправи для формування правильної постави. Різновиди ходьби, бігу. Перелізання через перешкоду, підлізання під перешкодою. Рухлива гра «Хто більше?». |
Тиждень 25 Весняна мозаїка
|
Назва предметів |
Понеділок 11.03 |
Вівторок 12.03 |
Середа 13.03 |
Четвер 14.03 |
П’ятниця 15.03 |
1. |
ЯДС |
Як приходить весна?. |
Чим заклопотані птахи навесні? |
|
Які квіти розквітають першими? |
Як треба поводитися серед природи навесні? |
2. |
Математика |
Порівнюємо математичні вирази. Творча робота над задачею. |
Вимірюємо маси предметів. Кілограм.
|
Вимірюємо місткості посудин. Літр. Розв’язування задач. |
|
Перевіряємо свої досягнення. Узагальнення і систематизація знань учнів. |
3. |
Укр.. мова |
Буква «ї», позначення нею сполучення звуків [йі]. Письмо малої букви ї. Звуковий аналіз слів. Читання слів. Опрацювання вірша. |
Закріплення звукового значення букви «ї». письмо великої букви Ї. Читання та письмо складів та слів із нею. |
Звук [ф], позначення його буквою «еф». Письмо великої букви Ф. Підготовчі графічні вправи. Звуковий аналіз слів. |
|
|
4. |
Укр..мова |
Опрацювання тексту «Їжачок на дачі». Складання і записування слів із вивчених букв. Списування тексту, поданого друкованим шрифтом. |
Опрацювання тексту «Екскурсія в Київ». Записування речень. Навчальний диктант. |
Опрацювання тексту. Написання вивчених букв, буквосполучень. Побудова речень за поданим початком. |
|
|
5. |
Укр.мова в інтегрованому курсі |
|
|
|
|
Розвиток зв’язного мовлення. Складання та написання тексту за малюнками «Весна - чарівниця». Перегляд мультфільму-пісеньки «Про весну». |
6. |
Образотворче мистецтво |
|
|
|
Весна на порозі. Пейзаж. Практична робота «Весняна монотипії» (гуаш) |
|
7. |
Музичне мистецтво |
|
|
|
Весна на порозі. «Весняний концерт» муз. О.Тарнавської, сл. Н.Петрів. Й.Штраус «Весняні голоси» - слухання. |
|
8. |
Фізична культура |
Організовуючі та загально розвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Вправи для профілактики плоскостопості. Ведення м’яча носком у кроці, зупинка м’яча, що котиться, підошвою. Рухлива гра «Гарячий м’яч ». |
|
Організовуючі та загально розвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Вправи для профілактики плоскостопості. Зупинка м’яча, що котиться, підошвою; удари внутрішньою стороною стопи по нерухомому м'ячу. Рухлива гра «Гарячий м’яч ». |
Організовуючі та загально розвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Вправи для профілактики плоскостопості. Зупинка м’яча, що котиться, підошвою; удари внутрішньою стороною стопи по нерухомому м'ячу. Рухлива гра «Вовк у канаві ». |
|
Тиждень 26 Навіщо ми їмо?
|
Назва предметів |
Понеділок 18.03 |
Вівторок 19.03 |
Середа 20.03 |
Четвер 21.03 |
П’ятниця 22.03 |
1. |
ЯДС |
Навіщо потрібно їсти? |
Яка їжа корисна для мого організму? |
|
Які традиційні страви українців? |
Як поводитись за столом під час споживання їжі? |
2. |
Математика |
Записуємо задачу коротко. Підбір опорної схеми до задачі. |
Досліджуємо властивості величин. Ціле і частина. Визначення довжини ламаної. Розв’язування задач.
|
Досліджуємо лічильну одиницю «десяток». Лічба десятками. Сотня. |
|
Порівнюємо, додаємо і віднімаємо десятки. Робота з математичними матеріалами. |
3. |
Укр.. мова |
Закріплення звукового значення букви «еф». Письмо великої букви Ф. Підготовчі графічні вправи. Звуковий аналіз слів. Читання в особах. |
Буква «ща», позначення нею звукосполучення [шч]. Письмо малої букви щ. звуковий аналіз слів. Читання та письмо буквосполучень, слів та речень. |
Закріплення звукового значення букви «ща». Читання складів і слів. Письмо великої букви Щ, буквосполучень та слів із нею. Складання і записування речень. |
|
|
4. |
Укр..мова |
Опрацювання вірша та тексту. Списування слів, поданих друкованим шрифтом. |
Читання та письмо буквосполучень, слів та речень. Опрацювання тексту. Списування речень. |
Закріплення звукового значення букви «ща». Опрацювання тексту. Складання і записування речень. |
|
|
5. |
Укр.мова в інтегрованому курсі |
|
|
|
|
Робота з дитячою книгою. Слухання уривку казки М. Кірносової «Карамелькіно». Придумання кінцівки твору. Розгадування ребусів та запис слів-відгадок. |
6. |
Образотворче мистецтво |
|
|
|
Радіймо успіхам. Натюрморт. Практична робота «Золоте яблучко» (простий олівець, фарби) |
|
7. |
Музичне мистецтво |
|
|
|
Радіймо успіхам. Гра «Музичний м’яч». Музичне інтерв’ю. |
|
8. |
Фізична культура |
Організовуючі та загально розвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Вправи для профілактики плоскостопості. Ведення м’яча носком. Зупинка м’яча, що котиться, підошвою; удари внутрішньою стороною стопи по нерухомому м'ячу. Рухлива гра «Вовк у канаві ». |
|
Організовуючі та загально розвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Вправи для профілактики плоскостопості. Ведення м’яча носком. Зупинка м’яча, що котиться, підошвою; удари внутрішньою стороною стопи по нерухомому м'ячу. Рухлива гра «Приборкувач м’яча». |
Організовуючі та загально розвивальні вправи. Вправи для розвитку координації. «Човниковий» біг. Стрибки у висоту через гімнастичну палицю, гумову мотузку з місця. Рухлива гра «Стрибки по купинах». |
|