Календарне планування 1 клас І семестр НУШ відповідно до Типової освітньої програми під керівництвом О.Я.Савченко
1 клас НУШ
КАЛЕНДАРНО – ТЕМАТИЧНЕ
ПЛАНУВАННЯ НА І ПІВРІЧЧЯ
За підручником В.Г. Бевз, Д.В. Васильєвої
(4 год. на тиждень)
№ з/п |
Тема уроку |
Дата |
Тема 1. Вступ (3год) |
|
|
1. |
Все навкруги |
|
2. |
Числа до 10. |
|
3. |
Так починалася математика |
|
Тема 2. Просторові відношення (11 год.) |
|
|
4. |
Поняття «хоча б один», «кожний» «всі», «всі, крім». Сполучники «і», «або». |
|
5. |
Один, багато. Об'єднання предметів у групу. Розбиття групи на підгрупи |
|
6. |
Більше, менше. |
|
7. |
Довґий, короткий, однакової довжини. |
|
8. |
Високий, низький. однакової висоти, найвищий, найнижчий |
|
9. |
Порівняння предметів за певною ознакою |
|
10. |
Товсті, тонкі, однакові за товщиною |
|
11. |
Поняття «під», «на», «над», «вгорі», «внизу» |
|
12. |
Знизу, вгорі, знизу, вгору, згори, вниз |
|
13. |
Ліворуч, праворуч. Зліва направо, справа наліво. |
|
14. |
Повторення, систематизація. Розвивальні завдання |
|
Тема 3. Цифри і числа (29 год.) |
|
|
15. |
Числа |
|
16. |
Цифри. Нуль |
|
17. |
Один. Одиниця. Точка. Круг |
|
|
18. |
Два. Двійка |
|
|
19. |
Знаки «+», «=». Додавання. Склад числа 2 |
|
|
20. |
Знак «-». Віднімання. Рівності. Відрізок |
|
|
21. |
Три. Трійка. Склад числа 3 |
|
|
22. |
Набуваємо досвіду |
|
|
23. |
Чотири. Четвірка. Склад числа 4 |
|
|
24. |
Нерівності. Знаки «>», «<» |
|
|
25. |
Числа |
|
|
26. |
Повторення, систематизація. Розвивальні завдання |
|
|
27. |
П'ять. П'ятірка. Склад числа 5 |
|
|
28. |
Шість. Шістка. Склад числа 6 |
|
|
29. |
Сім. Сімка. Попереднє число, наступне число. Склад числа 7 |
|
|
30. |
Вісім. Вісімка. Склад числа 8 |
|
|
31. |
Дев'ять. Дев'ятка. Склад числа 9 |
|
|
32. |
Десять. Склад числа 10. Числова послідовність |
|
|
33. |
Повторення, систематизація. Розвивальні завдання |
|
|
34. |
Точка. Відрізок. Промінь. Пряма |
|
|
35. |
Лінійка. Довжина відрізка |
|
|
36. |
Числовий промінь. Додавання на числовому промені |
|
|
37. |
Компоненти дії додавання. Ламана |
|
|
38. |
Кути. Прямі, непрямі кути |
|
|
39. |
Многокутники. Порівняння чисел на координатному промені |
|
|
40. |
Компоненти дії віднімання. Віднімання на числовому промені. Коло. Круг |
|
|
41. |
Плоскі і просторові фігури |
|
|
42. |
Пряма. Крива. Ламана |
|
|
43. |
Повторення і систематизація. Розвивальні завдання |
|
|
Тема 4. Дії з числами в межах 10 (14 год.) |
|||
44. |
Табличне додавання і віднімання числа 1 |
|
|
45. |
Задачі на додавання |
|
|
46. |
Табличне додавання і віднімання числа 2 |
|
|
47. |
Задачі на віднімання |
|
|
48. |
Табличне додавання і віднімання числа З |
|
|
49. |
Різницеве порівняння |
|
|
50. |
Табличне додавання і віднімання числа 4 |
|
|
51. |
Збільшення і зменшення числа на кілька одиниць |
|
|
52. |
Табличне додавання і віднімання числа 5 |
|
|
53. |
Переставний закон додавання. |
|
|
54. |
Зв'язок додавання і віднімання |
|
|
55. |
Набуваємо досвіду. Додавання і віднімання на основі складу числа 10. |
|
|
56. |
Набуваємо досвіду. Доповнення рівностей. Розпізнавання геометричних фігур. |
|
|
57. |
Набуваємо досвіду. Порівняння чисел |
|
|
Тема 5. Лічба десятками в межах 100.( 5 год.) |
|||
58. |
Десяток – лічильна одиниця. Розрядні числа 10-50 |
|
|
59. |
Лічба десятками в межах 50. |
|
|
60. |
Лічба десятками. Розрядні числа 60-100 |
|
|
61. |
Лічба десятками. Розрядні числа 60-100 |
|
|
62. |
Узагальнення і систематизація знань учнів. Додаткові завдання |
|
|
(за підручником Н.М.Бібік, Г.П. Бондарчук) 3 год/тиждень
3. |
Хто ти? Щоб не забувати, як кожного звати… |
|
4. |
Хто ти? Будемо знайомі! Виготовлення бейджа |
|
5. |
Дорога до школи. Як же безпечно добратись до школи, щоб у біду не потрапить ніколи? Правила безпечного руху |
|
6. |
Тут я вчуся. Напрацювання правил та впровадження рутин |
|
7. |
Безпека в школі. Що варто дізнатись, щоб безпечно навчатись? Повторення правил та рутин |
|
8. |
Для чого ходять у школу? Що потрібно нам дізнатись, щоб з цікавістю навчатись? «Хіба цього навчають в школі?» За Л.Камінським |
|
9. |
З чого складається світ? Що оточує мене? |
|
10. |
Жива і нежива природа. Що в природі створила людина? |
|
11. |
Як упізнати осінь? Створюємо «Книжку Осені». |
|
12. |
Рослини восени. Спостереження за особливостями сезонних змін у природі |
|
13. |
Рослини восени (продовження). Конструювання з природного матеріалу |
|
14. |
На прогулянці будемо обережними! Як здоровими бути й небезпек оминути? Припускаємо - сперечаємось. |
|
15. |
Тварини восени. Чому до зими потрібно готуватись? Як тварини до зими готуються? |
|
16. |
Осінні турботи людей. Чому осінь – «гаряча пора»? |
|
17. |
Осінні турботи людей. У чому йти на прогулянку в дощову погоду? Гарний одяг – чи завжди зручний? |
|
18. |
Хто що робить? Вивчаємо професії |
|
19. |
Хто що робить? Професії твоїх батьків. Чому дорослим бути – це цікаво? Ким Я хочу стати? |
|
20. |
Хто працює в школі? Хто ще, окрім учителя/-льки, працює в нашій школі? |
|
21. |
День школяра. Як правильно його спланувати? |
|
22. |
Стій, сиди, ходи, носи – правильно. Чому здоров’я – це найважливіше? |
|
23. |
Що потрібно для навчання? Про що може розказати шкільний портфель? |
|
24. |
Що потрібно для навчання? Куди загублені речі ховаються? |
|
25. |
Чим я пізнаю світ? Дотики. Що можна впізнати на дотик? |
|
26. |
Чим я пізнаю світ? Дотики (Продовження). Хто на долоньках живе? |
|
27. |
Чим я пізнаю світ? Мої очі. Чому важливо зберігати зір? |
|
28. |
Чим я пізнаю світ? У світі незвичайних звуків. Чим я чую? |
|
29. |
Чим я пізнаю світ? Смаки |
|
30. |
Чим я пізнаю світ? Запахи |
|
31. |
Чим я пізнаю світ? Для чого нам зуби? |
|
32. |
У природі все пов’язане. Чи всі тварини і рослини потрібні на Землі? Припускаємо – сперечаємось. |
|
33. |
Сонце. Чи всьому живому потрібно? Досліджуємо вплив світла |
|
34. |
Сонце (Продовження). Куди вночі сонечко ховається? |
|
35. |
Повітря. Як це працює? Припускаємо – сперечаємось. Незвичайні досліди: повітря і вода |
|
36. |
Повітря. Чому летить літак? Конструювання з паперу |
|
37. |
Вода. Якою вона буває? Звідки хмарка воду набирає? Незвичайні досліди: куди цукор зникає? |
|
38. |
Вода. Чому її потрібно берегти? |
|
39. |
Ґрунт. Що потрібно рослині для розвитку? |
|
40. |
Ґрунт. Як насінина соняхом стала. Подорож маленької зернинки |
|
41. |
Рослини. Світ природи розмаїтий… Які бувають рослини?Де вони ростуть? |
|
42. |
Рослини. Хто доглядає за рослинами та хто їх знищує? Збережемо природу разом |
|
43. |
Тварини. Які тварини живуть на Землі? |
|
44. |
Тварини. Жива та нежива природа. Міркуємо, повторюємо, аналізуємо. |
|
45. |
Свійські тварини. Тварини-помічники. Які з них нам знайомі? |
|
46. |
Свійські тварини. Навчальний проект «Тварини, які завжди поруч…» |
|
47. |
Свійські тварини. Навчальний проект «Тварини, які завжди поруч…». ( Продовження) |
|
48. |
Підсумковий урок за семестр |
|
(за підручником Т.Є.Рубля, Т. Л. Щеглова, І. Л. Мед) 2 год на тиждень
№ з/п
|
Тема уроку |
Дата |
1. |
Мистецтво навколо нас. Види мистецтва. Звуки шуму, звуки музики. |
|
2. |
Мистецтво навколо нас. Виражальні засоби мистецтва. |
|
3. |
Різнобарвний світ. Кольори веселки. Пісня Н.Май «Веселка» |
|
4. |
Різнобарвний світ. Хроматичі, ахроматичні кольори. Зображення веселки. Слухання А. Вівальді «Гроза», Е. Гріг «Метелик». |
|
5. |
Кольорова музика. Основні та похідні кольори. Пісня Л. Некрасової, Л. Левіна «Що нам осінь принесе?» |
|
6. |
Кольорова музик. Предметні кольори. Малюнок «Дари осені». Слухання П. Чайковський «Осіння пісня» |
|
7. |
Де живуть веселі нотки. Поспівка В.Верховинці «Диби, диби». Інструменти для малювання. Види ліній. |
|
||||
8. |
Де живуть веселі нотки. Укр. народна пісня «Ой, єсть в лісі калина». Ноти. |
|
||||
9. |
Зображення плямою – силует. Ритм. Пісня Р.Рождерса «До, ре, мі» |
|
||||
10. |
Зображення плямою – силует. Слухання Ф. Шуман «Сміливий вершник» і «Веселий селянин». |
|
||||
11. |
|
На лісовій галявині. Ліплення з пластиліну грибів та яблук. |
|
|
||
Слухання |
К. Дебюссі «Місячне сяйво». |
|||||
|
||||||
12. |
|
На лісовій галявині. « |
Пісня лисички» М. Лисенко. Ритмічні |
|
||
схеми. |
||||||
13. |
Природне розмаїття. Пейзаж. Теплі та холодні кольори. Слухання П. Чайковський «Пісня жайворонка». |
|
||||
14. |
Природне розмаїття. Малюнок у теплих (холодних) тонах. Високі та низькі звуки. Слухання П. Чайковський «Баба Яга». |
|
||||
15. |
Краса осіннього листя. Музична вистава «Ходить гарбуз по городу» |
|
||||
16. |
Краса осіннього листя. «Осінь» А. Вівальді. Створення аплікації. |
|
||||
17. |
Пісенні візерунки. Види пісень. Орнамент. Створення орнаменту. |
|
||||
18. |
Як створюється краса. Композитори, слухачі та виконавці музичних творів. Укр.народна пісня «Веселі гусі». |
|
||||
19. |
Як створюється краса. «Ранок» Едвард Гріг. Малювання аквареллю «Похмурий/сонячний день». |
|
||||
20. |
Настрій у мистецтві Різнивиди танців. Танець «Гопак». |
|
||||
21. |
Настрій у мистецтві «Вальс квітів» П. Чайковського. Малюнок «Танок осіннього листя/сніжинок». |
|
||||
22. |
Парад моїх улюбленців. Марш. «Запорізький марш» Є. Адамцевича, «Ляльковий марш» І. Парфенова. Пісня «Гарний танець гопачок» (Л. Компанієць) |
|
||||
23. |
Парад моїх улюбленців. Пісня «Гарний танець гопачок» (Л. Компанієць). Ліплення з пластиліну дитячих іграшок. |
|
||||
24. |
Світ наповнений прикрасами. Темп у музиці. Слухання Ф. Шумана «Дід Мороз» і К. Сен-Санса «Лебідь». Малюнок «Червона калина». |
|
||||
25. |
У світі порівнянь. Тембр. М. Глінка «Полька», М. Скорик «Мелодія». Розучування пісні «Морозець». |
|
||||
26. |
У світі порівнянь. У світі порівнянь. Малюнок «Транспорт» |
|
||||
27. |
Новорічні свята. Колядки. Пісня «Старий рік минає» |
|
||||
28. |
Новорічні свята. Щедрівки. Українська народна пісня «Щедрик». Малюнок «Новорічне місто» |
|
||||
29. |
Готуємось до Нового року. Виготовлення прикрас на ялинку. Слухання щедрівки «Ой сивая, тая зозуленька». |
|
||||
30. |
Зимові сни. Поспівка «Ой Метелиця-зима». Слухання П. Чайковський «Грудень» |
|
||||
31 |
Зимові сни. Пісня «Чому сніг лапатий» |
|
||||
№ з/п
|
Тема уроку |
Дата |
1 |
Поняття про життєво важливі способи пересування людини. Загальнорозвивальні вправи. Ходьба. |
|
2 |
Значення ранкової гігієнічної гімнастики, фізкультурної хвилинки. Різновиди ходьби. |
|
3 |
Правила добору спортивного інвентарю та безпечної поведінки під час уроків фізичної культури. Біг. |
|
4 |
Загальнорозвивальні вправи (ЗРВ) без предмета . Різновиди бігу. Ознайомлення з правилами рухливих ігор |
|
5 |
Різновиди ходьби та бігу. Дитячий фітнес. Правила безпечної поведінки під час рухливих ігор та естафет. |
|
6 |
Біг із високим підніманням стегна. Звіроаеробіка. Комплекс ранкової гімнастики. Правила чесної гри, вміння вигравати і програвати з гідністю. |
|
7 |
Біг із закиданням гомілок. Ходьба на пальцях, п’ятах. Рухливі ігри |
|
8 |
Біг зі зміною напрямку руху. Ходьба із високим підніманням стегна. Звіроаеробіка. |
|
9 |
Біг із різних вихідних положень. Ходьба у напівприсіді і присіді. Рухливі ігри |
|
10 |
Біг із високого старту до 30 м. Ходьба з різними положеннями рук. Фітбол-аеробіка. |
|
11 |
Ходьба «змійкою». Біг до 500 . Фітбол-аеробіка. Рухливі ігри |
|
12 |
ЗРВ імітаційного характеру. Чергування ходьби та бігу до 1000 м. Рухливі ігри |
|
13 |
ЗРВ з гімнастичною палицею. Біг спиною уперед. Вправи з малим м’ячем. Рухливі ігри |
|
14 |
Біг із зупинками стрибком та у кроці за сигналом. Метання малого м’яча із-за голови. Рухливі ігри |
|
15 |
Пересування приставними кроками правим, лівим боком. Фізичні вправи для формування постави, профілактики плоскостопості та відновлення організму. |
|
16 |
Ознаки втоми під час виконання фізичних навантажень та засоби її уникнення. Метання м’яча у вертикальну ціль з відстані 8-10 м. |
|
17 |
Загартування як засіб зміцнення здоров’я та покращення фізичного розвитку. “Повторний” біг 3 х 10 м. |
|
18 |
Різновиди “човникового” бігу 4 х 9 м. Метання малого м’яча у щит. Рухливі ігри |
|
19 |
ЗРВ нахили та повороти. Біг до 30 м із високого старту. Метання малого м’яча в горизонтальну ціль з відстані 6-8 м; |
|
20 |
ЗРВ зі скакалкою. Метання малого м’яча із-за голови на дальність. Рухливі ігри |
|
21 |
Різновиди ходьби та бігу. Метання м’ячів різної ваги на задану відстань. Рухливі ігри |
|
22 |
Дитячий фітнес. Метання м’ячів різної ваги на однакову відстань. Рухливі ігри |
|
23 |
ЗРВ без предметів. Стрибки зі скакалкою. Рухливі ігри . |
|
24 |
Комплекс вправ фізпаузи. Стрибки зі скакалкою. Естафети. |
|
25 |
Стрибки без використання предметів: на місці. ловіння м’яча однією та двома руками після відскоку від стіни, підлоги . Рухливі ігри. |
|
26 |
Стрибки на одній, двох ногах. Вправи для профілактики плоскостопості: ходьба по дрібних предметах, біг на пальцях. |
|
27 |
ЗРВ з предметами. Ходьба на підвищеній опорі. Вправи для профілактики плоскостопості. |
|
28 |
ЗРВ імітаційного характеру. Танцювальна аеробіка. Рухливі ігри. |
|
29 |
Вправи для профілактики плоскостопості. Комплекси ритмічних вправ. |
|
30 |
Стрибкові вправи зі скакалкою. Ходьба на підвищеній опорі з різним положенням рук. Танцювальна аеробіка. |
|
31 |
Ходьба на підвищеній опорі з різним положенням рук та вантажем на голові. Танцювальна аеробіка. |
|
32 |
Ходьба по підвищеній опорі приставними кроками. Стрибки по «купинах». |
|
33 |
Різновиди ходьби по підвищеній опорі. Стрибки по «купинах» , вистрибування з присіду. |
|
34 |
Стрибки із поворотами та просуванням уперед. Рухливі ігри. |
|
35 |
Загартування як засіб зміцнення здоров’я. Рухливі ігри та естафети. |
|
36 |
Ознайомлення із зимовими видами спорту. Зимові рухливі ігри. |
|
37 |
Стрибки з просуванням уперед, з поворотом на місці. Різновиди ходьби на підвишеній опорі. |
|
38 |
Вправи з вихідних положень . Дитячий фітнес : крок польки. |
|
39 |
ЗРВ з предметами. Перелізання через перешкоду висотою від 80 до 100 см різними способами. |
|
40 |
ЗРВ імітаційного характеру. Підлізання під перешкодою. |
|
41 |
Крок польки. Вправи з виконанням упорів , висів. Елементи акробатики. |
|
42 |
Лазіння по горизонтальній та похилій гімнастичній лаві. Групування, перекати в групування. |
|
43 |
Елементи акробатики: перекид боком та вперед. Лазіння по горизонтальній та похилій гімнастичній лаві. |
|
44 |
ЗРВ для формування постави. Перекладання та захоплення дрібних предметів пальцями ніг. |
|
45 |
ЗРВ для формування постави. Елементи акробатики: стійка на лопатках із зігнутими та прямими ногами. |
|
46 |
Елементи акробатики. Естафети з м’ячем. Вправи на релаксацію. ЗРВ з гімнастичною палицею . Дитячий фітнес. Дихальні вправи. |
|
47 |
Урок-гра «Старти звірят». |
|
1 год/тиждень
№ з/п
|
Тема уроку |
Дата |
1. |
Змійка-грамотійка. Правила організації робочого місця на уроці. Матеріали, інструменти та пристосуванням, необхідні для роботи. Виготовлення закладки для книжки. |
|
2. |
Весела перерва. Робота з капером. Виготовлення гри «Веселе жабенятко» (за зразком). |
|
3. |
Прогулянка під дощем. Аплікація з рваних частин паперу. Мозаїка. Прикрашання парасольки за допомогою мозаїки. |
|
4. |
їжачок — сто голочок. Аплікація з рваних частин паперу. Створення аплікації «їжачок». |
|
5. |
«Ловись, рибко...». Робота з природними матеріалами. Підготовка природних матеріалів до роботи. Створення аплікації з листя. 4 |
|
6. |
Рушничок. Нанесення зображення на папір за допомогою шаблону. Вирізання найпростіших форм, розмічених за допомогою шаблону. Створення аплікації «Рушничок» (за зразком). |
|
7. |
Ранобарвний льодяник. Робота з пластиліном. Інструмента та пристосування для обробки пластиліну. Безпечні прийоми праці. Виготовлення льодяника з пластиліну. |
|
8. |
Робот Броніслав. Робота з папером. Виготовлення робота за зразком. |
|
9. |
Чудо-Юдо Риба-кит. Згинання і складання паперу. Знайомство з технікою оригамі (загальне уявлення). Створення найпростіших виробів у техніці оригамі. |
|
10. |
Пальчиковий театр. Робота з папером. Виготовлення гри «Пальчиковий театр». |
|
11. |
Одяг для ведмежаток. Дизайнер, Моделювання з паперу одягу для ведмежаток. Декорування створеного одягу. |
|
12. |
Крижана морквина. Об'ємні вироби з паперу. Створення бурульки (за зразком). |
|
13. |
«Сипле, сипле сніг...». Послідовність дій під час створення аплікацій. Виготовлення зимової композиції. |
|
14. |
Візит інопланетянина. Послідовність дій під час створення аплікацій. Створення аплікації «Інопланетний корабель» (за зразком). |
|
15 |
Веселий равлик. Оздоблення виробів із паперу. Виготовлення листівки-валентинки (за зразком). |
|
16 |
Скоро свято — Новий рік. Прикраси з паперу. Оздоблення виробів з паперу. Виготовлення новорічних іграшок з паперу. |
|