Інтегровані змістові лінії |
|||||||||||||
35 |
|
Батьки, бабуся й дідусь |
Mama, Papa, Oma, Opa |
|
Соціальна та громадянська компетентності |
|
+ |
|
|
Вміти називати членів родини |
|||
36 |
|
Моя родина |
Mama, Papa, Oma, Opa |
Вживання займенника “mein/meine |
Соціальна та громадянська компетентності |
|
+ |
|
|
Вміти читати Е І N ei |
|||
37 |
|
Як їх звати? |
|
Вживання займенника “dein/deine” |
Соціальна та громадянська компетентності |
|
+ |
|
|
Вміти розпитати про родину і писати B J L
|
|||
38 |
|
Діти |
Давати заперечні відповіді на запитання |
|
Соціальна та громадянська компетентності |
|
+ |
|
|
Вміти запитати про ім”я та вік |
|||
39 |
|
Брати й сестри |
Mein Bruder, meine Schwester |
|
Уміння вчитися впродовж життя |
|
+ |
|
+ |
Запитати про братів і сестер і писати літери C D K R |
|||
40 |
|
Одна родина |
Mein Vater, meine Mutter |
Вживання в речення займенника “mein/meine” |
Соціальна та громадянська компетентності |
|
+ |
|
|
Вміти вживати займенник meine/ mein і писати літери F S V |
|||
Інтегровані змістові лінії |
|||||||||||||
41 |
|
Проект «Моє родинне дерево» |
Wer ist das? Das ist … |
Das ist … |
Уміння вчитися впродовж життя |
|
+ |
|
+ |
Вміти розповісти про родину |
|||
42 |
|
Діагностувальна контрольна робота з теми |
|
|
Соціальна та громадянська компетентності |
|
+ |
|
|
Вміти розповісти про родину. Вміти називати членів родини |
|||
43 |
|
Аналіз, робота над помилками. Повторення |
|
|
Соціальна та громадянська компетентності |
|
+ |
|
|
|
|||
44 |
|
На уроці |
Schreiben, rechnen, malen, lessen, turnen, singen |
|
Соціальна та громадянська компетентності |
|
+ |
|
|
Вміти називати діяльність на уроці і писати H sch st ch |
|||
45 |
|
Ми добре вчимось |
Der Lehrer, der Schüler, grüβer, lernen |
|
Соціальна та громадянська компетентності |
|
+ |
|
|
Вміти писати і читати Üü ß |
|||
46 |
|
На перерві |
Springen, laufen, sprechen, spielen |
|
Соціальна та громадянська компетентності |
|
+ |
|
|
Вміти писати і читати Yy au ie sp |
|||
Інтегровані змістові лінії |
|||||||||||||
47 |
|
Моя класна кімната |
Das Klassenzimmer, der Tisch, der Stuhl, die Tafel, die Uhr |
|
Соціальна та громадянська компетентності |
|
+ |
|
|
Вміти писати і читати Zz Uh |
|||
48 |
|
У класній кімнаті |
Blau, grau,braun,weiβ,schwarz, gelb, grün, rot |
|
Ініціативність та підприємливість |
|
|
|
+ |
Вміти називати кольори і розповідати про класну кімнату |
|||
49 |
|
Що лежить у рюкзаку? |
Das Buch, der Kuli, das Heft, der Stift, der Block, das Lineal, der Rucksack |
Займенники “mein/meine”, “dein/deine”, “sein/seine”, “ihr/ihre” |
Ініціативність та підприємливість |
|
|
|
+ |
Вміти називати шкільне приладдя Вміти писати і читати Xx ch ck ih |
|||
50 |
|
Мої шкільні речі |
Groβ, lang, kurz, klein, dünn, dick, alt, neu, bequem |
.
|
Уміння вчитися впродовж життя |
|
+ |
|
|
Вміти називати шкільне приладдя Вміти писати і читати Qu eu |
|||
51 |
|
Проект «Я і школа» |
|
|
Уміння вчитися впродовж життя |
+ |
|
|
|
Вміти розповісти про шкільне життя |
|||
52 |
|
Діагностувальна контрольна робота з теми |
|
|
Уміння вчитися впродовж життя |
|
+ |
|
+ |
|
|||
Інтегровані змістові лінії |
|||||||||||||
53 |
|
Аналіз, робота над помилками. Повторення |
|
|
Уміння вчитися впродовж життя |
|
+ |
|
|
|
|||
54 |
|
Після школи |
Tanzen, fahren, malen, spielen Computer, spielen |
|
Екологічна грамотність і здорове життя |
|
+ |
|
|
Вміти сказати про свій вільний час |
|||
55 |
|
Що ти любиш робити? |
Montag, Dienstag, Mittwoch, Donnerstag, Freitag, Samstag, Sonntag |
|
Екологічна грамотність і здорове життя |
|
|
+ |
|
Вміти називати дні тижня і розповісти про улюблені заняття |
|||
56 |
|
Ми граємося |
Der Teddy, der Ball, die Puppe, das Auto, der Roboter, das Fahrrad |
|
Соціальна та громадянська компетентності |
|
+ |
|
|
Вміти називати і описувати іграшки |
|||
57 |
|
Мої улюблені іграшки |
Письмо ph |
|
Уміння вчитися впродовж життя |
|
|
|
|
Вміти називати і описувати іграшки |
|||
58 |
|
Повторення і узагальнення |
|
|
Уміння вчитися впродовж життя |
|
|
|
|
|
|||
59 |
|
Проект «Мої іграшки» |
|
|
Уміння вчитися впродовж життя |
|
|
+ |
|
Вміти називати і описувати іграшки |
|||
Інтегровані змістові лінії |
||||||||||
60 |
|
Діагностувальна контрольна робота з теми |
|
|
Уміння вчитися впродовж життя |
|
+ |
|
|
|
61 |
|
Аналіз, робота над помилками |
|
|
Уміння вчитися впродовж життя |
|
+ |
|
|
|
62 |
|
Тварини в лісі |
Der Fuchs, der Hase, der Bär, der Igel, der Wolf, die Maus |
|
Екологічна грамотність і здорове життя |
+ |
+ |
|
|
Вміти називати тварин |
63 |
|
У зоопарку |
Der Elefant, der Affe, der Tiger, die Giraffe, das Krokodil, der Löwe |
|
Екологічна грамотність і здорове життя |
+ |
|
+ |
|
Вміти назвати і описувати тварин у зоопарку |
64 |
|
Любі тварини |
|
Рід іменників |
Екологічна грамотність |
+ |
|
|
+ |
Вміти розрізняти на слух тварин |
65 |
|
Моя тваринка |
Der Hamster, der Hund, die Fische, die Katze, der Papagei |
|
Екологічна грамотність і здорове життя |
+ |
|
|
|
Вміти назвати і описувати домашніх тварин |
66 |
|
Проект «Тварини» |
|
|
Екологічна грамотність |
|
|
|
|
Вміти розповісти про тваринку |
Інтегровані змістові лінії |
||||||||||
67 |
|
Діагностувальна контрольна робота з теми |
Das Neujahr, der Tannenbaum, die Karte
|
Alles Gute im neuen Jahr! |
Уміння вчитися впродовж життя |
|
+ |
|
|
|
68 |
|
Аналіз, робота над помилками |
Das Neujahr, der Tannenbaum, die Karte
|
Alles Gute im neuen Jahr! |
Уміння вчитися впродовж життя |
|
+ |
|
|
|
69 |
|
Діагностувальна контрольна робота з аудіювання |
|
|
Уміння вчитися впродовж життя
|
|
|
|
|
|
70 |
|
Діагностувальна контрольна робота з мовлення |
|
|
Уміння вчитися впродовж життя |
|
+ |
|
|
|