Календарне планування 1 клас німецька мова ІІ семестр

Про матеріал
Календарне планування 1 клас німецька мова ІІ семестр зі змістовними ліініями за підручником Сотникова НУШ
Перегляд файлу

№ п.п.

Дата

 

Тема уроку

 

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика    

(категорія та структура)

Ключові компетентності

Інтегровані змістові лінії

Очікувані

результати

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

 

 

Здоров’я та безпека

Підприємливіст ь та фінан-ова грамот-ність

 

35

 

Батьки, бабуся й дідусь

Mama, Papa, Oma, Opa

 

Соціальна та громадянська компетентності

 

 

 

  +

 

 

Вміти називати членів родини

36

 

Моя родина

Mama, Papa, Oma, Opa

Вживання займенника “mein/meine

Соціальна та громадянська компетентності

 

+

 

 

Вміти читати Е І N  ei

 

37

 

Як їх звати?

 

 

Вживання займенника “dein/deine”

Соціальна та громадянська компетентності

 

 

 +

 

 

Вміти розпитати про родину і писати B J L

 

 

38

 

Діти

Давати заперечні відповіді на запитання

 

Соціальна та громадянська компетентності

 

 

   +

 

 

Вміти запитати про ім”я  та вік

39

 

Брати й сестри

Mein Bruder, meine Schwester

 

Уміння вчитися впродовж життя

 

+

 

+

Запитати про братів і сестер і писати літери C D K R

40

 

Одна родина

Mein Vater, meine Mutter

Вживання в речення займенника “mein/meine”

Соціальна та громадянська компетентності

 

+

 

 

Вміти вживати займенник meine/ mein і писати літери F S V

№ п.п.

Дата

 

Тема уроку

 

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика    

(категорія та структура)

Ключові компетентності

Інтегровані змістові лінії

Очікувані

результати

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

 

 

Здоров’я та безпека

Підприємливіст ь та фінан-ова грамот-ність

 

41

 

Проект «Моє родинне дерево»

Wer ist das? Das ist …

Das ist …

Уміння вчитися впродовж життя

 

 

 

  +

 

+

Вміти розповісти про родину

 

42

 

Діагностувальна контрольна робота з теми

 

 

Соціальна та громадянська компетентності

 

 

 

   +

 

 

Вміти розповісти про родину. Вміти називати членів родини

 

43

 

Аналіз, робота над помилками. Повторення

 

 

Соціальна та громадянська компетентності

 

 

 

   +

 

 

 

44

 

На уроці

Schreiben, rechnen, malen, lessen, turnen, singen

 

Соціальна та громадянська компетентності

 

+

 

 

Вміти називати діяльність на уроці і писати H sch st ch

45

 

Ми добре вчимось

Der Lehrer, der Schüler, grüβer, lernen

 

Соціальна та громадянська компетентності

 

+

 

 

Вміти писати і читати Üü ß

46

 

На перерві

Springen, laufen, sprechen, spielen

 

Соціальна та громадянська компетентності

 

+

 

 

Вміти писати і читати

Yy au ie sp

№ п.п.

Дата

 

Тема уроку

 

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика    

(категорія та структура)

Ключові компетентності

Інтегровані змістові лінії

Очікувані

результати

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

 

 

Здоров’я та безпека

Підприємливіст ь та фінан-ова грамот-ність

 

47

 

Моя класна кімната

Das Klassenzimmer, der Tisch, der Stuhl, die Tafel, die Uhr

 

Соціальна та громадянська компетентності

 

 

 

  +

 

 

Вміти писати і читати

Zz Uh

 

48

 

У класній кімнаті

Blau, grau,braun,weiβ,schwarz,

gelb, grün, rot

 

Ініціативність та підприємливість

 

 

 

  

 

+

Вміти  називати кольори і розповідати про класну кімнату

 

49

 

Що лежить у рюкзаку?

Das Buch, der Kuli, das Heft, der Stift, der Block, das Lineal, der Rucksack

Займенники “mein/meine”, “dein/deine”, “sein/seine”, “ihr/ihre”

Ініціативність та підприємливість

 

 

 

  

 

+

Вміти називати шкільне приладдя

Вміти писати і читати

Xx ch ck ih

50

 

Мої шкільні речі

Groβ, lang, kurz, klein, dünn, dick, alt, neu, bequem

.

 

Уміння вчитися впродовж життя

 

+

 

 

Вміти називати  шкільне приладдя

Вміти писати і читати Qu eu

51

 

Проект «Я і школа»

 

 

Уміння вчитися впродовж життя

+

 

 

 

Вміти розповісти про шкільне життя

52

 

Діагностувальна контрольна робота з теми

 

 

Уміння вчитися впродовж життя

 

+

 

+

 

№ п.п.

Дата

 

Тема уроку

 

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика    

(категорія та структура)

Ключові компетентності

Інтегровані змістові лінії

Очікувані

результати

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

 

 

Здоров’я та безпека

Підприємливіст ь та фінан-ова грамот-ність

 

53

 

Аналіз, робота над помилками. Повторення

 

 

Уміння вчитися впродовж життя

 

 

 

  +

 

 

 

 

54

 

Після школи

Tanzen, fahren, malen, spielen Computer, spielen

 

Екологічна грамотність і здорове життя

 

 

 

   +

 

 

Вміти  сказати про свій вільний час

 

55

 

Що ти любиш робити?

Montag, Dienstag, Mittwoch, Donnerstag, Freitag, Samstag, Sonntag

 

Екологічна грамотність і здорове життя

 

 

 

  

+

 

Вміти  називати дні тижня і розповісти про улюблені заняття

56

 

Ми граємося

Der Teddy, der Ball, die Puppe, das Auto, der Roboter, das Fahrrad

 

Соціальна та громадянська компетентності

 

+

 

 

Вміти називати і описувати іграшки

57

 

Мої улюблені іграшки

Письмо ph

 

Уміння вчитися впродовж життя

 

 

 

 

Вміти називати і описувати іграшки

58

 

Повторення і узагальнення

 

 

Уміння вчитися впродовж життя

 

 

 

 

 

59

 

Проект «Мої іграшки»

 

 

Уміння вчитися впродовж життя

 

 

+

 

Вміти називати і описувати іграшки

 

№ п.п.

Дата

 

Тема уроку

 

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика    

(категорія та структура)

Ключові компетентності

Інтегровані змістові лінії

Очікувані

результати

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

 

 

Здоров’я та безпека

Підприємливіст ь та фінан-ова грамот-ність

 

60

 

Діагностувальна контрольна робота з теми

 

 

Уміння вчитися впродовж життя

 

 

 

  +

 

 

 

61

 

Аналіз, робота над помилками

 

 

Уміння вчитися впродовж життя

 

+

 

 

 

62

 

Тварини в лісі

Der Fuchs, der Hase, der Bär, der Igel, der Wolf, die Maus

 

Екологічна грамотність і здорове життя

+

+

 

 

Вміти називати тварин

63

 

У зоопарку

Der Elefant, der Affe, der Tiger, die Giraffe, das Krokodil, der Löwe

 

Екологічна грамотність і здорове життя

+

 

+

 

Вміти назвати і описувати тварин у зоопарку

64

 

Любі тварини

 

Рід іменників

Екологічна грамотність

+

 

 

+

Вміти розрізняти на слух  тварин

65

 

Моя тваринка

Der Hamster, der Hund, die Fische, die Katze, der Papagei

 

Екологічна грамотність і здорове життя

+

 

 

 

Вміти назвати і описувати домашніх тварин

66

 

Проект «Тварини»

 

 

Екологічна грамотність

 

 

 

 

Вміти розповісти про тваринку

 

№ п.п.

Дата

 

Тема уроку

 

Мовний інвентар - лексика

Мовний інвентар – граматика    

(категорія та структура)

Ключові компетентності

Інтегровані змістові лінії

Очікувані

результати

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

 

 

Здоров’я та безпека

Підприємливіст ь та фінан-ова грамот-ність

 

67

 

Діагностувальна контрольна робота з теми

Das Neujahr,

 der Tannenbaum,         

die Karte

 

Alles Gute im neuen Jahr!

Уміння вчитися впродовж життя

 

 

 

  +

 

 

 

68

 

Аналіз, робота над помилками

Das Neujahr,

 der Tannenbaum,         

die Karte

 

Alles Gute im neuen Jahr!

Уміння вчитися впродовж життя

 

+

 

 

 

69

 

 Діагностувальна контрольна робота з аудіювання

 

 

Уміння вчитися впродовж життя

 

 

 

 

 

 

 

70

 

Діагностувальна контрольна робота з мовлення

 

 

Уміння вчитися впродовж життя

 

 

 

   +

 

 

 

 

 

 

doc
Пов’язані теми
Німецька мова, Планування
НУШ
Додано
9 січня 2022
Переглядів
443
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку