Укладач: Пейчева С.О.
КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ
1 клас
2018-2019 н.р. за Типовою освітньою програмою (за ред. Р. Б. Шияна)
Вчитель:__________________________________________
Кількість годин: Українська мова – 5 годин ( за підручником «Українська мова. Буквар. 1 клас. Частина 1» (О. Л. Іщенко, С. П. Логачевська)«Зошит з навчання грамоти. Частина 1» (Л. В. Шевчук, О. Л. Іщенко ,«Зошит для письма і розвитку мовлення. Частина 1» (Л. В. Шевчук) ) Сайтhttp://www.litera-ltd.com.ua/index.php?route=product/product&path=176_180&product_id=672 Українська мова в інтегрованому курсі “Я досліджую світ”- 2 години( за підручником «Я досліджую світ», автори: О. В. Волощенко, О. П. Козак, Г. С. Остапенко — К. : Світич, 2018 й за підручникомУкраїнська мова. Буквар. 1 клас. Частина 1» (О. Л. Іщенко, С. П. Логачевська ) Інтегрований курс “Я досліджую світ” – 5 годин( за підручником за підручником «Я досліджую світ», автори: О. В. Волощенко, О. П. Козак, Г. С. Остапенко — К. : Світич, 2018))Сайт https://svitdovkola.org Математика – 3 години( за підручником Математика : підруч. для 1 кл. закл. загал. серед. освіти / О. М. Гісь, І. В. Філяк.— Харків : Вид-во «Ранок», 2018) Мистецтво- 2 години( за підручником «Мистецтво» 1 клас (авт. Кізілова Г. О.; Шулько О. А.) ТОВ “Астон”-2018 ) Фізична культура-3 години ВАРІАТИВНА: Додаткові з математики – 1 година( за підручником Математика : підруч. для 1 кл. закл. загал. серед. освіти / О. М. Гісь, І. В. Філяк.— Харків : Вид-во «Ранок», 2018) |
РОЗКЛАД УРОКІВ
ПОНЕДІЛОК |
ВІВТОРОК |
СЕРЕДА |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
(математика) |
|
ЧЕТВЕР |
П”ЯТНИЦЯ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Примітка:
* УКР.МОВА В ІНТЕГРОВАНОМУ КУРСІ «ЯДС» щопонеділка 1 урок , бо специфіка підручника «Я досліджую світ», автори: О. В. Волощенко,О. П. Козак, Г. С. Остапенко ( Розв.мовл. Робота над сюжетним малюнком,пов’язаним з темою тижня. Бесіда. Визначення проблемних питань. Щоденник вражень.)
**«Мистецтво» доцільно ставити поряд, бо воно інтегроване (тематично) за підручником «Мистецтво» 1 клас авт. Кізілова Г. О.; Шулько О. А. .
Тиждень 1. Я — школяр (3-7 вересня)
Предмет\інтегрований курс |
Тема |
Кількість год |
Дата |
Примітка’’’ |
Українська мова |
Усне і писемне мовлення. Речення. Слово [8–9; 4–5] |
1 |
|
|
На уроці письма. Робочий рядок Міжрядкові лінії [ |
1 |
|
|
|
Речення. Слово. Хто? Що? [10–11; 6–7] |
1 |
|
|
|
Короткі і довгі похилі лінії |
1 |
|
|
|
Речення. Слово. Хто? Що? Щоробить? |
1 |
|
|
|
Украінська мова в інтегрованому курсі |
Ранкова зустріч Робота над сюжетним малюнком.бесіда за сюжетною«Школа»;Визначення проблемних питань до теми тижня.Навіщо ходити до школи(Б) [6–7; 3] |
1 |
|
|
Письмо для себе. ЩО таке «Щоденник вражень».Як обрати книгу. Штрихування малюнків. |
1 |
|
|
|
Я досліджую світ |
Навіщо мені ходити до школи? Виконання пісні про школу. «Веселий» оркестрДіалог / сюжетнорольовагра на тему «Чого я хочу навчитися в школі?» «Руховий» (математичний) диктант Створеннямалюнка «Школа моєї мрії», зокрема на подвір’їшколи. Автограф під малюнком Відгадування загадок |
1 |
|
|
Хто я? Хтомоїоднокласники? Визначення спільних та відмінних ознак між однокласниками (робота в парах) Створення «паспорта» школяра/ школярки Гра-пантоміма «Відгадай моє захоплення» Виконання/ слухання дитячої пісні (напр. «Тому, хтобіля тебе») Підсумок дня. «Знайомтесь – це ми!» (спільне фото) |
1 |
|
|
|
Як мені безпечно дістатися до школи і повернутисядодому? Гра / вправа «Дорожні знаки» Перегляд мультфільму, сюжетних картинок або моделювання ситуації про безпеку на дорозі Гра «Уважний пішохід» Дослідження околиць школи для розроблення безпечного маршруту (мандрівка) |
1 |
|
|
|
Що покласти у шкільний ранець? Дослідження в парах шкільного ранця (колір, форма, зручність, маса – легший/ важчий) . Загадки-пантоміми («Покажіть, що ви несете ранець/портфель/ рюкзак) важкий/легкий/у лівійруці/ у правійруці/на спинітощо») Або ж: Руханка ―Бедрик‖Діалог/ гра «Що варто покласти в ранець і для чого.Лічба предметів, які наявні в ранці / рюкзаку. Відгадування за описом «Впізнай предмет і знайдийогомісце в ранці» (шкільне приладдя) |
1 |
|
|
|
Щопокласти у шкільнийранець? Графічний (математичний) диктант «Відгадай, хто / що в ранці» Слухання та обговорення тексту про чарівний ранець Перегляд мультфільму «Казка про дружбу / Рюкзачок» https://www.youtube.com/watch?v=xVPTaFzVwmg ОбмінвраженнямиСтворенняпозначок (емблем) для власних ранців КонструюванняLEGO |
1 |
|
|
|
Математика |
Порівняння за кольором, розміром, формою. |
1 |
|
|
Спільні та відмінні ознаки. Розбиття на групи. |
1 |
|
|
|
Лічба. Правила лічби. Порівняння за довжиною, висотою, товщиною. |
1 |
|
|
|
Мистецтво |
Крапки і лініі.Дудлінг. |
1 |
|
|
Правила співу. Гра «Проспівай своє ім’я» Спів: Н.Май «Пісня першокласників» Слухання В.А.Моцарт «Менует» |
1 |
|
|
|
Фізична культура |
Поняття про життєво важливі способи пересування людини. Загальнорозвивальні вправи. Ходьба. |
1 |
|
|
Значення ранкової гігієнічної гімнастики, фізкультурної хвилинки. Різновиди ходьби. |
1 |
|
|
|
Правила добору спортивного інвентарю та безпечної поведінки під час уроків фізичної культури. Біг. |
1 |
|
|
|
Додаткові (математика ) |
Встановлення відносного розміщення об’єктів на площині та в просторі (лівіше, правіше, вище, нижче). Розпізнавання геометрични хфігур. Порівняння та лічба об’єктів навколишнього світу |
1 |
|
|
Тиждень 2. Наш клас (10-14 вересня)
Предмет\інтегрований курс |
Тема |
Кількість год |
Дата |
Примітка’’’ |
Украінська мова |
. Слово. Який? Яка? Яке? Які? [14–15; 10–11] |
1 |
|
|
Похилі лініїі зза округленням унизу [6] |
1 |
|
|
|
Слово. Склад Наголос. Наголошені і ненаголошені склади [18–19; 14–15 ] |
1 |
|
|
|
Похилі лініїі зза округленням угорі та внизу [7] |
1 |
|
|
|
Лініїі зза округленнями [8] |
1 |
|
|
|
Украінська мова в інтегрованому курсі |
Що/ хто є в моєму класі? Ранкова зустріч Робота над сюжетним малюнком. Визначення проблемних питань до теми тижня. Робота з дитячою книгою Читання для себе Читання с другом |
1 |
|
|
Бесіда«Справжні друзі» Письмо для себе |
1 |
|
|
|
Я досліджую світ |
Як знайти свою класну кімнату? Екскурсія школою / квест Розроблення емблеми (смайлика…) для класної кімнати |
1 |
|
|
Як почуватися комфортно у класі? Ранкова зустріч Гра-знайомство з осередками класної кімнати та їх призначення Обговорення«Що варто і чого не варто робити в класній кімнаті?» |
1 |
|
|
|
Як створити безпеку і затишок у класі? відеоролика «Безпека у класі» Гра «Так – Ні» |
|
|
|
|
Як нам стати класною спільнотою? Ранкова зустріч Групова пантоміма загадкаи«Наші спільні вподобання» Обговорення проблеми «Краще змагатися чи співпрацювати в спільноті?» Змагання «Веселістарти» між двома командами. |
1 |
|
|
|
Чого ми можемо досягнути спільно? Розучування пісні «Будуймо спільноту» Обговорення проблем класу та варіантів їх розв’язання Сюжетно рольова гра «На концерті» Групова Пантоміма загадка«Наші спільні вподобання» |
1 |
|
|
|
Математика |
Лічба. Порядковалічба. Просторовівідношення. Точка. Пряма. Крива. |
1 |
|
|
Поняття «однаковакількість», « різнакількість» Напрямки руху. Замкнена і незамкненалінія.КонструюванняLEGO |
1 |
|
|
|
Правила лічби. Промінь. Відрізок. Побудова відрізків. |
1 |
|
|
|
Мистецтво |
Фарби й пензлики.Осінній листочок. |
1 |
|
|
Ноти. Музичні та шумові звуки. Гра «Шумить, співає, грає» Спів: А.Філіпенко «Танець осінніх листочків» Слухання П.Чайковський «Осіння пісня» Океан Ельзи «Осінь» |
1 |
|
|
|
Фізична культура |
Загальнорозвивальні вправи (ЗРВ) без предмета.Різновиди бігу. Ознайомлення з правилами рухливих ігор |
1 |
|
|
Різновиди ходьби та бігу. Дитячий фітнес. Правила безпечної поведінки під час рухливих ігор та естафет.
|
1 |
|
|
|
Біг із високим підніманням стегна. Звіроаеробіка. Комплекс ранкової гімнастики. Правила чесної гри, вміння вигравати і програвати з гідністю. |
1 |
|
|
|
Додаткові (математика ) |
Лічба об’єктів навколишнього світу. Розпізнавання геометричних фігур: точки, прямої, відрізка. Вимірювання за допомогою нестандартних мірок (стрічки, сірникової коробки). Встановлення порядкового номера об’єкта. |
1 |
|
|
Тиждень 3. Мої друзі (17-21 вересня)
Предмет\інтегрований курс |
Тема |
Кількість год |
Дата |
Примітка |
Украінська мова |
Подовженапохилалінія з петлею внизу |
1 |
|
|
|
Речення. Слово. Склад. Наголос [20–21; 16–17] |
1 |
|
|
|
Похилілінії з петлею вгорі [11] |
1 |
|
|
|
Мовні звуки [23; 18–19] |
1 |
|
|
|
Звуковий аналіз слів. Звуки і букви [24–25; 20–21] |
1 |
|
|
Украінська мова в інтегрованому курсі |
Робота над сюжетним малюнком.Визначення проблемних питань до теми тижня.Спілкування лексикою і несловесними засобами (жестами, мімікою). Звуки мовні і немовні |
1
1 |
|
|
Розв.мовлення.Слуханняказки про дружбу «Як Світлячок друга шукав». Обговорення прочитаної казки. Півовали й овали . |
|
|||
Я досліджую світ |
Хто такі друзі? / Яким має бути друг (подруга)? Вправа «Незакінчені речення» Гра «Дружні лабіринти» Слухання «Казочки про дружбу» (автор НаталіяГуркіна). Бесіда «Хто такий друг?» «Скажи мені, хто твій друг, і я скажу хто ти». Записування друзів у «Щоденник вражень» Гра «Мій друг» Дослідження «Сила дружби» Вивчення і виконання і виконання «Пісні про дружбу» Запитання для обговорення: Чи може казковий герой бути другом? Вправа «Оживи друга» |
1
1
1
1 |
|
|
Як знайти друзів? Вправа «Квітка». Збирання квітки з пелюсток, на якихнаписані/ зображеніриси характеру друга. Створення «візуального словника». Підбір відповідних слів, які характеризують «друга» (якийвін?), «подругу» (яка вона?), звірятко (яке воно?). Перегляд мультфільму про дружбу Знаходження відмінностей між друзями. Вивчення «мирилки» |
|
|||
Чому нам цікаво разом? Вправа «Веселка захоплень» (робота в осередках). Обговорення спільних зацікавлень Слухання й обговорення вірша Н. Тріщ «Новісусіди» Вивчення пісні руханки «Якщо ти радієш» |
|
|||
Як зберегти дружбу? Розгляд проблемних ситуацій «Як зберегти дружбу?» Вироблення та прийняття правил дружби. Вправа «Тренуємось розпізнавати емоції» Перегляд мультфільму «Мудрі казки. Квіти дружби» Виготовлення закладки для книжки «Закладка для друга» Вірш А. Костецького «Про друга» |
|
|||
Як піклуватися про друзів – домашніх улюбленців? Виконання пісні «Черепаха» Гра-пантоміма «Яку тваринку я хотів би / -ла б мати» Моделювання за зразком об’єктів навколишнього світу (тварин), з використанням готових геометричних фігур (частини танграма) Спостереження за поведінкою тварин у шкільному живому куточку/ перегляд відеозапису (фотоколажів/ учнівських малюнків) |
1 |
|
|
|
Математика |
Лічба. Правила лічби. Геометричні фігури. |
1 |
|
|
Порядкова лічба. Поняття «однакова кількість», «стільки ж «, «порівну» |
1 |
|
|
|
Число і цифра 1. Порівняння кількості предметів. Порядкова лічба. |
1 |
|
|
|
Мистецтво |
Пластичний образ. Ліплення грибочків |
1 |
|
|
Рух мелодії. Спів: С.Шевченко «Ми-гриби опеньки», Гра «Повтори за мною», Слух.В.Косенко «Дощик» |
1 |
|
|
|
Фізична культура |
Біг із закиданням гомілок. Ходьба на пальцях, п’ятах. Рухливі ігри |
1 |
|
|
Біг зі зміною напрямку руху. Ходьба із високим підніманням стегна. Звіроаеробіка. |
1 |
|
|
|
Біг із різних вихідних положень. Ходьба у напівприсіді і присіді. Рухливі ігри |
1 |
|
|
|
Додаткові (математика ) |
Лічба об’єктів навколишнього світу. Співвіднесення кількості об’єктів з натуральним числом. Об’єднання об’єктів у групи за спільною ознакою. Розпізнавання знайомих геометричних фігур у фігурах складної конфігурації. |
1 |
|
|
Тиждень 4. Моє довкілля (24-28 вересня)
Предмет\інтегрований курс |
Тема |
Кількість год |
Дата |
Примітка |
Українська мова |
Звук [а]. Буква А а [26–28; 22–23] |
1 |
|
|
|
Письмо великої і малої А, а [15] |
1 |
|
|
|
Звук [у]. Буква У у [29; 24–25] |
1 |
|
|
|
Письмо великої і малої У, у [16] |
1 |
|
|
|
Звук [е]. Буква Е е Робота з дитячою книгою. Читання для себе .Читання с другом. |
1 |
|
|
Українська мова в інтегрованому курсі |
Робота над сюжетним малюнком. Визначення проблемних питань до теми тижня. Повторення написання вивчених букв. [18] |
1
1 |
|
|
Перегляд та обговорення мультфільму «Пригоди лісових друзів.Охорона природи».Фіксування вражень від екскурсії за допомогою писаних/ друкованих літер, малюнків, символів, піктограм «Яку таємницю ти виявив на шкільному подвір’ї?» |
|
|||
Я досліджую світ |
Що таке довкілля? Ранкова зустріч «Що ти побачив дорогою до школи?» Гра «Скринька невідкритих таємниць» Дослідження значення слова «довкілля». Мовна загадка Розпізнавання природних і рукотворних тіл, об’єктів живої і неживої природи. Слухання вірша В. Чуба «Що таке довкілля?» або казки В. Сухомлинського «Горобчик і вогонь».Знаходження слів на позначення живої чи неживої природи Рефлексія. Повернення до «скриньки невідкритих таємниць» |
1
1
1 |
|
|
Які бувають органи чуття? Ранкова зустріч. Розмальовування малюнка із Зображенням природного довкілля Дослідження рукотворних і природних тіл за допомогою органів чуття. Експерименти. Малювання органів чуття. Лічба Слухання оповідання «Хто з помічників найголовніший» (С. Собакар) |
|
|||
Які таємниці має шкільне подвір'я? Екскурсія на шкільне подвір’я. «Хто тут живе? Що тут росте?» Рефлексія. Повернення до «скриньки невідкритих таємниць» Ознайомлення з рослинами шкільного подвір’я та їх дослідження. Виготовлення «Гербарію нашого шкільного подвір’я» . |
|
|||
|
||||
Кольори та звуки довкілля. Які вони? Ранкова зустріч «Кольори осені» Кольорове лото Слухання дитячої пісеньки «Звуки природи». Гра «Як звучить довкілля? Як говорять Слухання «кольорових» віршів. Лічба |
1 |
|
|
|
|
Як поводитися в довкіллі Ранкова зустріч. Гра «Вірю/ не вірю» Складання правил поведінки у природі. Створення пам’ятки «Правила поведінки в природі» за допомогою символів, знаків тощо. Слухання й обговорення вірша (А. Бортняк«Зламана гілка») Вправа «Я у природі». Вирішення проблемних ситуацій, пов’язаних із збереженням довкілля. Виготовлення знаків для охорони природи. |
1 |
|
|
Математика
|
Число і цифра 2. Попереднє і наступне число. Склад числа 2. |
1 |
|
|
Поняття «на 1 більше», «на 1 менше». |
1 |
|
|
|
Знаки «+», «- », «=». Тривимірні геометричні фігури. |
1 |
|
|
|
Мистецтво |
Художники – анімалісти.Ліплення іжачка з використанням насіння. |
1 |
|
|
Високі та низькі звуки. Пауза. Слухання: Каміль Сен-Санс «Карнавал тварин» «Слон» Спів: Н.Ф.Рубальська «Їжачок-лісовичок» |
1 |
|
|
|
Фізична культура |
Біг із високого старту до 30 м. Ходьба з різними положеннями рук. Фітбол-аеробіка. |
1 |
|
|
Ходьба «змійкою». Біг до 500 . Фітбол-аеробіка. Рухливі ігри |
1 |
|
|
|
ЗРВ імітаційного характеру. Чергування ходьби та бігу до 1000 м. Рухливі ігри |
1 |
|
|
|
Додаткові (математика ) |
Порядкова і кількісна лічба . Співвіднесення кількості об’єктів з натуральним числом. Знаходження відомих двовимірних та тривимірних геометричних фігур. |
1 |
|
|
Примітка : в журнал з «ЯДС» можемо записувати лише проблемне питання.