№п/п |
Дата |
Зміст навчального матеріалу |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров'я і безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
Лексиний мате-ріал |
Фоне-тичний матеріал |
Грама-тичний мате-ріал |
Основні навчально-комунікативні завдання |
К-сть годин |
До-маш-нє зав-дання |
При-мітка |
||||||||||||||||||
Го-во-ріння |
Аудіювання |
Чи-тання |
Пись-мо |
||||||||||||||||||||||||||||
Unit 1. “My Family and Friends” Тема 1. Я, моя родина, мої друзі (7 г) |
|||||||||||||||||||||||||||||||
1 |
|
Сім’я. Що впливає на особистість. Якості особистості. Розвиток навичок читання |
Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток.
|
Розповідає про розподіл обов’язків у родині. Наводить приклаи взаємо-допоги членів родини. Пояснює вибір особистих символів. Порівнює сімейні традиції. Наводить приклади свого внеску в життя громади. Обговорює особли-вості взаємодії особистості та групи. Порівнює безносе-реднє спілку-вання з віртуаль-ним. Планує траєкторію власного життя. Формулює особисті ціннісні пріоріте-ти. |
Аргументує необхід-ність дотри-мання особистої гігієни. Демонст-рує розуміння впливу звичок на стан здоров’я. Ілюструє не обхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини. Формулює правила безпеки онлайн- спілку-вання. Прогнозує наслідки необачної поведінки в мережі Інтернет. |
Демонструє розуміння цінності праці та працьови-тості для досягнення добробуту. Розповідає про доцільне вико рис-тання кишенько-вих грошей. |
to affect, affectionate, aggressive, ambitious, bossy, charming |
Інтона-ція в діало-гах |
Слово-творе-ння. Префіксація. |
Впр.3 ст. 8 . |
Впр. 1 ст.8
|
Впр. 2 ст.8 |
Впр. 5-а ст. 10 |
1 |
Що впли-ває на особи-стість- пись-мово вивчити слова |
|
|||||||||||||||
2 |
|
Риси характеру. Формування навичок письма. Активізація ЛО у мовленні |
competetive, energetic, envious, imaginative, jealous, manipulative moody |
|
Used to with Infinitive |
Риси характеру мого друга. |
Впр. 1ст.18 |
|
Впр. 2-3 ст.18 |
1 |
Впр. 4-5 ст.18; вивчити слова |
|
|||||||||||||||||||
3 |
|
Мої давні звички. Розвиток навичок усного мовлення |
Responsible, selfish, sociable, spoilt, sensitive |
Інтона-ція в діало-гах |
|
Впр. 1 ст.21
|
|
Впр. 2ст.21 |
Впр. 5, ст.20 |
1 |
Повторити грама тич-ний мате-ріал |
|
|||||||||||||||||||
4 |
|
Друзі дитинства. Вдосконалення навичок аудіювання
|
Ст. 10 |
Інтона-ція в діало-гах |
|
|
Впр. 3-4 ст.24 |
Впр. 2 ст.23 |
Впр. 1, ст.23 |
1 |
Впр. 4-5 ст.23; вивчити слова |
|
|||||||||||||||||||
5 |
|
Мої стосунки з товаришами. Розвиток навичок усного мовлення |
ЛО теми |
|
|
Впр. 2ст.25 |
Збірник |
Впр. 1 ст. 25
|
Завд. на картках |
1 |
Розповідати про свої стосунки з товариша-ми |
|
|||||||||||||||||||
6 |
|
Справжній друг. Вдосконалення навичок усного мовлення та письма |
a goal, t o argue, to succeed, to get on well, t o have (a lot) in common, to get(keep) in touch, to get(keep) in touch, to loose touch, to stay friends |
|
Used to + infinitive |
Впр. 3 ст.26
|
Впр. 4 ст.26 |
Впр.6 ст.26 |
Впр. 5 ст.26 |
1 |
Описа-ти зовнішність друга Впр. 5 ст.26; вивчи-ти слова |
|
|||||||||||||||||||
7 |
|
Я, моя сім’я, мої друзі . Лексико-граматичний тест |
ЛО теми часи |
|
Present Simple Tense |
Картки НО
|
|
|
Тест |
1 |
Повторити ЛО теми |
|
|||||||||||||||||||
Unit 2. “Job and Profession” Тема 2. Робота і професії(6 г) |
|
Наші друзі та родичі |
|
|
|
|
|
Інтонація в діалогах |
Порядок слів у реченні |
Ex.1 p.24 Ex.3,4 p.25 |
Запитання однокласників та вчителя |
Ex.2 p.24 |
Ex.6 p.25 |
||||||||||||||||||
8 |
|
Види професій |
|
Повідом-ляє про перс пек-тиви свого професійного вибору. Проектує власну професійну діяльність відповід-но до своїх схильнос-тей і потреб суспі-льства. |
|
Проявляє обізнаність і своє ставлення до фінансових можливос-тей сучасних професій. |
|
Вимова скорочених форм у запи-танні What’s |
|
Впр.5-6 ст.43 |
|
Впр.1 ст.40 |
Впр. 4ст.42 |
1 |
Вивчити лексику з теми |
|
|||||||||||||||
9 |
|
Сучасні професії. Розвиток навичок письма та аудіювання |
to provide, to require, to seek, desirable, fluent, |
|
Tense Revision Present Perfect, Present Perfect Continuous |
|
|
Впр 1 ст.43 |
Впр.2-3 ст.44 |
1 |
Впр. 4 ст.44 вивчити слова |
|
|||||||||||||||||||
10 |
|
Трудові вміння та навички .Вдоско-налення граматичних навичок |
Ст. 24 |
|
|
Впр.3 ст.46 |
Впр. 2, ст. 46 |
Впр. 1ст.45 |
|
|
Впр.5 ст.48; вивчити слова |
|
|||||||||||||||||||
11 |
|
Професії та п. та активізація нових ЛО |
safety, a vacancy, to apply, to graduate, to offer, o be responsible for, to be satisfied with, to be well-paid |
Інто-на-ція в діало-гах |
Часові форми |
Впр. 2 ст.49 |
Впр. 1 ст.49
|
Впр. 4-5 ст.49-50 |
|
1 |
Вивчити лексику |
|
|||||||||||||||||||
12 |
|
Вимоги до особистісних якостей. Розвиток навичок сприймання на слух |
Ст.26 |
|
|
Впр. 3, ст.50 |
|
Впр 1,3 ст.51 |
Впр.4 ст.51
|
1 |
«Шукаю роботу» Написати есе |
|
|||||||||||||||||||
13 |
|
Вимоги до кваліфікації. Формування навичок монологічного мовлення |
An applicant, a Bachelor’s degree, a Master’s degree a salary, to apply for a job |
Інтона-ція в діало-гах |
Tense Revision Present Perfect, Present Perfect Continuous |
Картки НО
|
Впр. 1 ст.52 |
|
Написа-ти резюме |
1 |
Впр. 1, ст.52 вивчити слова |
|
|||||||||||||||||||
14 |
|
Робота і професії . Лексико-граматичний тест |
ЛО теми часи |
Інтона-ція в зв’яз-ному мовлен-ні |
|
|
|
|
Тест |
1 |
Впр. 3c, ст.54 Повторити ЛО теми |
|
|||||||||||||||||||
Unit 3. “School life” Тема 3. Шкільне життя (7г) |
|||||||||||||||||||||||||||||||
15 |
|
Заклади освіти. Розвиток навичок зорового сприйняття |
Обгово-рює участь у шкільних екологічних закладах. |
Демонструє розуміння потреби прцювати разом. Свідчить на користь необхід-ності толерант-ного ставлення до людей з особливи-ми навчальни-ми потребами. Пропонує варіанти участі школи/класу в житті громади. Обговорює шкільні правила. У спілкуванні дотримує-ться толерант-ності та принципу «no hate speech» (мова проти ненависті – з англ.). Дискутує довкола питань про свою роль і місце у сучасному мульти-лінгвальному та полі куль-турному середовищі |
Упорядковує власний робочий день із дотриманням принципів здорового способу життя. |
|
a curriculum an opportunity, particular mutual, to acquire, to provide, to realize |
Вимо-ва но-вих слів |
Умовні речення I типу.
|
Впр 1 ст.64
|
Впр 2 ст.64 |
Впр 1 ст.65
|
Впр 5 ст.66 письмово |
1 |
Впр 4 ст.66 Вивчити слова
|
|
|||||||||||||||
16 |
|
Відношення британських підлітків до школи. Вдосконалення граматичних навичок |
Ст. 39 Впр 1 ст.39 Learn or study
|
|
Умовні речення I типу.
|
Впр1, ст.68
|
|
Впр 2 ст.69
|
|
1 |
Напи-сати твір на тему «Моє ставлення до навчання» |
|
|||||||||||||||||||
17 |
|
Моє ставлення до навчання (Grammar) |
|
|
Умовні речення I типу.
|
Впр2, ст.72
|
Впр. 1 ст.72 |
|
Впр4, ст.72 (письмово) |
1 |
Впр 5-6 ст.73 Вивчити слова |
|
|||||||||||||||||||
18 |
|
Система освіти у Великобританії та в Україні. Вдосконалення навичок письма |
Ст. 43
|
Вимо-ва но-вих слів |
|
Впр. 2ст.70 |
Впр3-4 ст.70 |
Впр 1 ст.70 |
Впр. 6 ст.71 (пись-мово) |
1 |
Впр 5 ст.71 Знай-ти інф. про с-му освіти в Укр. |
|
|||||||||||||||||||
19 |
|
Школи у Велико-британії та США. Форму-вання навичок аудіювання |
Корисні фрази Ст. 74 |
|
|
|
Впр 1-3 ст.74 |
Впр 2 ст.75 |
Впр.4 ст 75 |
1 |
Знай-ти інф. про с-му освіти за кордоном |
|
|||||||||||||||||||
20 |
|
Англійська - мова міжнародного спі-лкування. Мовні курси. Розвиток навичок читання |
Власні назви |
Вимо-ва но-вих слів |
Умовні речення I типу. |
Впр 2 ст.76 |
Впр. 3 ст.77 |
Впр. 1, ст 76
|
Впр. 5, ст 47 (письмово) |
1 |
Впр. 4, ст 78 Перек. |
|
|||||||||||||||||||
21 |
|
Шкільне життя . Лексико-грамати-чний тест |
ЛО теми часи |
|
Умовні речення I типу. |
Картки НО
|
|
|
Тест |
1 |
Повторити ЛО теми |
|
|||||||||||||||||||
Unit 4. “Eating” Тема 4. Харчування (7г) |
|||||||||||||||||||||||||||||||
22 |
|
Національна кухня Великобританії. Формування навичок зорового сприйняття |
|
|
Обговорює вибір продуктів, корисних для здоров’я. Наводить приклади купівлі продуктів для здорового харчування. Обговорює особливості харчування у підлітково пі віці та харчові звички. Наводить приклади збалансованості власного раціону. Обговорює різні способи приготування їжі для збереження здоров’я та дотримання безпеки. |
Розподіляє кошти на продукти харчування. Складає перелік покупок. |
a cuisine, a course, an occasion, a specialty, to consist (of), to include, to stew |
Вимова нових слів |
Умовні речення II типу. |
Впр 1ст.88 |
Впр 2 ст.88 |
Впр 3ст.89 |
Впр 5 ст.90 письм |
1 |
Впр 6 ст.91 Вивчити слова |
|
|||||||||||||||
23 |
|
Страви української кухні. Розвиток навичок усного мовлення |
Ст. 56 Ст. 57 Впр 1 ст.58 |
|
|
Впр 1 ст. 93 |
Впр 2 ст.93 |
|
|
1 |
Впр 3ст.94
|
|
|||||||||||||||||||
24 |
|
Звичаї харчування у Великобри-танії. Вдоскона-лення навичок сприймання на слух |
|
Вимова нових слів |
Часові форми |
Впр 1 ст.95 |
Впр 2 ст. 95 |
Впр 3-4ст. 95 |
Впр 3-5 ст. 96 |
1 |
Впр 6 ст.96 Моя улюб-лена страва. (рецепт) |
|
|||||||||||||||||||
25 |
|
Українська гостинність. Активізація ЛО в усному мовленні |
Home-made, raw, spicy, steak, take- away, frozen |
Вимова закінчення -ed (Past Simple) |
|
Впр 3 ст. 97 |
Впр 5 ст. 98 |
Впр 2 ст. 97 |
|
1 |
Склас-ти святко-ве україн-ське меню. |
|
|||||||||||||||||||
26 |
|
Їжа та продукти. Рефлексія навчальної діяльності. Розвиток навичок аудіювання |
Впр.1 ст 69 |
|
|
Впр.1-3 ст 101 |
Впр.3 ст 102 |
Впр.2 ст 102 |
Меню української родини на день. |
1 |
Напи-сати ре-цепт традиційної української стра-ви |
|
|||||||||||||||||||
27 |
|
Харчування . Лексико-граматичний тест |
ЛО теми часи |
|
|
Картки НО
|
|
Умовні речення ІІ типу. |
Тест |
1 |
Повторити ЛО теми |
|
|||||||||||||||||||
28 |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
1 |
Підготува-тися до конт-ролю читання |
|
|||||||||||||||||||
29 |
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
|
1 |
Підготува-тися до конт-ролю аудіювання |
|
|||||||||||||||||||
30 |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
1 |
Підготува-тися до конт-ролю говоріння |
|
|||||||||||||||||||
31 |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
1 |
Повторити вивчений мате-ріал |
|
|||||||||||||||||||