Календарне планування 10 клас за підручником О. Карпюк

Про матеріал
Календарне планування 10 клас за підручником О. Карпюк з змістовними лініями.
Перегляд файлу

№п/п

Дата

Зміст навчального матеріалу

Екологічна безпека та сталий розвиток

Громадянська відповідальність

Здоров'я і безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

Лексиний мате-ріал

Фоне-тичний матеріал

Грама-тичний мате-ріал

Основні навчально-комунікативні завдання

К-сть годин

До-маш-нє зав-дання

При-мітка

Го-во-ріння

Аудіювання

Чи-тання

Пись-мо

                Unit 1. “My Family and Friends”                     Тема 1. Я, моя родина, мої друзі (7 г)

1

 

Сім’я. Що впливає на особистість. Якості особистості. Розвиток навичок читання

Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розповідає про розподіл обов’язків у родині. Наводить приклаи взаємо-допоги членів родини. Пояснює вибір особистих символів. Порівнює сімейні традиції. Наводить приклади свого внеску в життя громади. Обговорює особли-вості взаємодії особистості та групи. Порівнює безносе-реднє спілку-вання з віртуаль-ним. Планує траєкторію власного життя. Формулює особисті ціннісні пріоріте-ти.

    Аргументує необхід-ність дотри-мання особистої гігієни. Демонст-рує розуміння впливу звичок на стан здоровя. Ілюструє не обхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини. Формулює правила безпеки онлайн- спілку-вання. Прогнозує наслідки необачної поведінки в мережі Інтернет.

Демонструє розуміння цінності праці та працьови-тості для досягнення добробуту. Розповідає про доцільне вико рис-тання кишенько-вих грошей.

to affect, affectionate, aggressive, ambitious, bossy, charming

Інтона-ція в діало-гах

Слово-творе-ння.

Префіксація.

Впр.3  ст. 8

.

Впр. 1 ст.8

 

Впр. 2 ст.8

Впр. 5-а

 ст. 10

1

Що впли-ває на особи-стість- пись-мово вивчити слова

 

2

 

Риси характеру. Формування навичок письма. Активізація ЛО у мовленні

competetive,  energetic, envious, imaginative, jealous, manipulative

moody

 

Used to with

Infinitive

Риси характеру мого

друга.

Впр. 1ст.18

 

Впр. 2-3 ст.18

1

Впр. 4-5  ст.18; вивчити слова

 

3

 

Мої давні звички. Розвиток навичок усного мовлення

Responsible, selfish, sociable, spoilt, sensitive

Інтона-ція в діало-гах

 

Впр. 1 ст.21

 

 

Впр. 2ст.21

Впр. 5, ст.20

1

Повторити грама тич-ний мате-ріал

 

4

 

Друзі дитинства.

Вдосконалення навичок аудіювання

 

Ст. 10

Інтона-ція в діало-гах

 

 

Впр. 3-4 ст.24

Впр. 2 ст.23

Впр. 1, ст.23

1

Впр. 4-5 ст.23; вивчити слова

 

5

 

Мої стосунки з товаришами. Розвиток навичок усного мовлення

ЛО теми

 

 

Впр. 2ст.25

Збірник

Впр. 1 ст. 25

 

Завд. на картках

1

Розповідати про свої стосунки з товариша-ми

 

6

 

Справжній друг. Вдосконалення навичок усного мовлення та письма

a goal, t o argue, to succeed, to get on well,  t o have (a lot) in common, to get(keep) in touch, to get(keep) in touch, to loose touch,

to stay friends

 

Used to + infinitive

Впр. 3 ст.26

 

Впр. 4 ст.26

Впр.6 ст.26

Впр. 5 ст.26

1

Описа-ти зовнішність друга

Впр. 5 ст.26; вивчи-ти слова

 

7

 

Я, моя сім’я, мої друзі . Лексико-граматичний тест

ЛО теми часи

 

Present Simple Tense

Картки НО

 

 

 

Тест

1

Повторити ЛО теми

 

Unit 2. “Job and Profession”                     Тема 2. Робота і професії(6 г)

 

Наші друзі та родичі

 

 

 

 

 

Інтонація в діалогах

Порядок слів у реченні

Ex.1 p.24 Ex.3,4 p.25

Запитання однокласників та вчителя

Ex.2 p.24

Ex.6 p.25

8

 

Види професій

 

Повідом-ляє про перс пек-тиви свого професійного вибору. Проектує власну професійну діяльність відповід-но до своїх схильнос-тей і потреб суспі-льства.

 

Проявляє обізнаність і своє ставлення до фінансових можливос-тей сучасних професій.

 

Вимова скорочених форм у запи-танні What’s

 

Впр.5-6

ст.43

 

Впр.1

ст.40

Впр. 4ст.42

1

Вивчити лексику з теми

 

9

 

Сучасні професії. Розвиток навичок письма та аудіювання

to provide, to require, to seek, desirable, fluent,

 

Tense Revision

Present Perfect,

Present Perfect

Continuous

 

 

Впр 1

ст.43

Впр.2-3

ст.44

1

Впр. 4

ст.44

вивчити слова

 

10

 

Трудові вміння та навички .Вдоско-налення граматичних навичок

Ст. 24

 

 

Впр.3

ст.46

Впр. 2, ст. 46

Впр. 1ст.45

 

 

Впр.5

ст.48;

вивчити слова

 

11

 

Професії та п. та активізація нових ЛО

safety, a vacancy, to apply, to graduate,  to offer, o be responsible for, to be satisfied with, to be well-paid

Інто-на-ція в діало-гах

Часові форми

Впр. 2

ст.49

Впр. 1

ст.49

 

Впр. 4-5

ст.49-50

 

1

Вивчити лексику

 

12

 

Вимоги до особистісних якостей. Розвиток навичок сприймання на слух

Ст.26

 

 

Впр. 3, ст.50

 

Впр 1,3

ст.51

Впр.4 ст.51

 

1

«Шукаю роботу»

Написати есе

 

13

 

Вимоги до кваліфікації. Формування навичок монологічного мовлення

An applicant, a Bachelor’s degree, a Master’s degree a salary, to apply for a job

Інтона-ція в діало-гах

Tense Revision

Present Perfect,

Present Perfect

Continuous

Картки НО

 

Впр. 1

ст.52

 

Написа-ти резюме

1

Впр. 1, ст.52 вивчити слова

 

14

 

Робота і професії . Лексико-граматичний тест

ЛО теми часи

Інтона-ція в зв’яз-ному мовлен-ні

 

 

 

 

Тест

1

Впр. 3c,

ст.54 Повторити ЛО теми

 

                                                                                           Unit 3. “School life                     Тема 3. Шкільне життя (7г)

15

 

Заклади освіти. Розвиток навичок зорового сприйняття

Обгово-рює участь у шкільних екологічних закладах.

Демонструє розуміння потреби прцювати разом. Свідчить на користь необхід-ності толерант-ного ставлення до людей з особливи-ми навчальни-ми потребами. Пропонує варіанти участі школи/класу в житті громади. Обговорює шкільні правила. У спілкуванні дотримує-ться толерант-ності та принципу «no hate speech» (мова проти ненависті – з англ.). Дискутує довкола питань про свою роль і місце у сучасному мульти-лінгвальному та полі куль-турному середовищі

Упорядковує власний робочий день із дотриманням принципів здорового способу життя.

 

a curriculum

an opportunity, particular mutual,  to acquire, to provide, to realize

Вимо-ва но-вих слів

Умовні речення

I типу.

 

Впр 1 ст.64

 

Впр 2 ст.64

Впр 1 ст.65

 

Впр 5 ст.66

письмово

1

Впр 4 ст.66

Вивчити слова

 

 

16

 

Відношення британських підлітків до школи. Вдосконалення граматичних навичок

Ст. 39

Впр 1 ст.39

Learn or study

 

 

Умовні речення

I типу.

 

Впр1, ст.68

 

 

Впр 2 ст.69

 

 

1

Напи-сати твір на тему «Моє ставлення до навчання»

 

17

 

Моє ставлення до навчання (Grammar)

 

 

Умовні речення

I типу.

 

Впр2, ст.72

 

Впр. 1 ст.72

 

Впр4, ст.72

(письмово)

1

Впр 5-6 ст.73 Вивчити слова

 

18

 

Система освіти у Великобританії та в Україні. Вдосконалення навичок письма

Ст. 43

 

Вимо-ва но-вих слів

 

Впр. 2ст.70

Впр3-4

 ст.70

Впр 1 ст.70

Впр. 6 ст.71

(пись-мово)

1

Впр 5 ст.71

Знай-ти інф.

про с-му

освіти в Укр.

 

19

 

Школи у Велико-британії та США. Форму-вання навичок аудіювання

Корисні фрази

Ст. 74

 

 

 

Впр 1-3

ст.74

Впр 2 ст.75

Впр.4

ст 75

1

Знай-ти інф.

про с-му

освіти за кордоном

 

20

 

Англійська - мова міжнародного спі-лкування. Мовні курси. Розвиток навичок читання

Власні назви

Вимо-ва но-вих слів

Умовні речення

I типу.

Впр 2 ст.76

Впр. 3 ст.77

Впр. 1,

ст 76

 

Впр. 5,

ст 47

(письмово)

1

Впр. 4, ст 78

Перек.

 

21

 

Шкільне життя . Лексико-грамати-чний тест

ЛО теми часи

 

Умовні речення

I типу.

Картки НО

 

 

 

Тест

1

Повторити ЛО теми

 

                                                                                                           Unit 4. “Eating                     Тема 4. Харчування (7г)

22

 

Національна кухня Великобританії. Формування навичок зорового сприйняття

 

 

Обговорює вибір продуктів, корисних для здоровя. Наводить приклади купівлі продуктів для здорового харчування. Обговорює особливості харчування у підлітково пі віці та харчові звички. Наводить приклади збалансованості власного раціону. Обговорює різні способи приготування їжі для збереження здоровя та дотримання безпеки.

       Розподіляє кошти на продукти харчування. Складає перелік покупок.

a cuisine, a course, an occasion, a specialty, to consist (of), to include, to stew

Вимова нових слів

Умовні речення

II типу.

Впр 1ст.88

Впр 2 ст.88

Впр 3ст.89

Впр 5 ст.90

письм

1

Впр 6 ст.91

Вивчити слова

 

23

 

Страви української кухні. Розвиток навичок усного мовлення

Ст. 56

Ст. 57

Впр 1 ст.58

 

 

Впр 1 ст. 93

Впр 2 ст.93

 

 

1

Впр 3ст.94

 

 

24

 

Звичаї харчування у Великобри-танії. Вдоскона-лення навичок сприймання на слух

 

Вимова нових слів

Часові форми

Впр 1 ст.95

Впр 2

ст. 95

Впр 3-4ст. 95

Впр 3-5

ст. 96

1

Впр 6 ст.96

Моя улюб-лена страва.

(рецепт)

 

25

 

Українська

гостинність.

Активізація ЛО в усному мовленні

Home-made, raw, spicy, steak, take-

away, frozen

Вимова закінчення -ed (Past Simple)

 

Впр 3

ст. 97

Впр 5

ст. 98

Впр 2

ст. 97

 

1

Склас-ти святко-ве україн-ське

меню.

 

26

 

Їжа та продукти. Рефлексія навчальної діяльності. Розвиток навичок аудіювання

Впр.1 ст 69

 

 

Впр.1-3

ст 101

Впр.3

ст 102

Впр.2 ст 102

Меню української родини на день.

1

Напи-сати ре-цепт традиційної української стра-ви

 

27

 

Харчування . Лексико-граматичний тест

ЛО теми часи

 

 

Картки НО

 

 

Умовні речення

ІІ типу.

Тест

1

Повторити ЛО теми

 

28

 

Контроль письма

 

 

 

 

 

 

 

1

Підготува-тися до конт-ролю читання

 

29

 

Контроль читання

 

 

 

 

 

 

 

1

Підготува-тися до конт-ролю аудіювання

 

30

 

Контроль аудіювання

 

 

 

 

 

 

 

1

Підготува-тися до конт-ролю говоріння

 

31

 

Контроль говоріння

 

 

 

 

 

 

 

1

Повторити вивчений мате-ріал

 

 

docx
Додано
30 грудня 2019
Переглядів
3638
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку