Календарно-тематичне планування уроків англійської мови
у 10 класі, ІІ семестр (2 години на тиждень)
за підручником Карпюк О.Д. Англійська мова (10-й рік навчання): підручник для 10-го класу закладів загальної середньої освіти. Рівень стандарту. – Тернопіль: "Лібра Терра", 2018. – 296с. :іл.
№ п/п |
Дата |
Тема уроку |
Лексика |
Граматика |
Аудіювання |
Говоріння |
Читання |
Письмо |
Домашнє завдання |
Тема "Наука і технічний прогрес". "Природа і погода" |
|||||||||
1 |
|
Комп’ютерне обладнання. Сучасні засоби комунікації та інформації. Комп’ютерні технології. (Focus on Reading). |
Впр.4a, с.115 Стор.115 "Words for You". Впр.5, с.115
|
|
Впр.3, с.112 |
Впр.1b, с.112 Впр.2, с.112 Впр.8, с.117 Впр.9, с.117 |
Впр.3, с.112 Впр.7, с.116 |
Впр.1а, с.112 Впр.4b, с.115 Впр.6, с.116 |
Впр.7, с.116 письмово. |
2 |
|
Комп’ютерне обладнання. Сучасні засоби комунікації та інформації. Комп’ютерні технології. (Develop Your Vocabulary).
|
Впр.1, с.117 Впр.2a, с.118 |
Стор.119 Phrasal Verbs |
|
Впр.4, с.118-119 |
Впр.5, с.119 Впр.6, с.120 |
Впр.2b, с.118 Впр.3, с.118 Впр.7, с.120 |
Впр.8, с.121 |
3 |
|
Комп’ютерне обладнання. Сучасні засоби комунікації та інформації. Комп’ютерні технології. (Focus on Listening. Focus on Speaking).
|
Стор.124 "Useful Language" |
|
Впр.3, с.122 Впр.4, с.122 |
Впр.1, с.121 Впр.2, с.121 Впр.5, с.122 Впр.2, с.124 Впр.3, с.124 |
Впр.1a, с.123 Впр.1b, с.123 |
|
Впр.3, с.124 письмово |
4 |
|
Комп’ютерне обладнання. Сучасні засоби комунікації та інформації. Комп’ютерні технології. (Focus on Writing). |
|
|
|
Впр.1, с.125 Впр.3b, с.126 Впр.4b, с.127 Впр.6, с.128 |
Впр.2, с.125 Впр.4a, с.127 Впр.5a, с.121 Впр.5a, с.127 Впр.5b, с.127-128
|
Writing Emails. Впр.3a, с.126 |
Впр.7, с.129 |
5 |
|
Комп’ютерне обладнання. Сучасні засоби комунікації та інформації. Комп’ютерні технології. Самостійна робота. (Use Your English. Check Your English). |
Впр.1, с.136 |
Впр.2, с.136 |
Впр.3, с.136-137 |
Впр.4, с.131 Впр.5, с.132 Впр.6, с.132 Впр.7b, с.133 Впр.8, с.134-135 |
Впр.1, с.130 Впр.2a, с.130 Впр.4, с.137 |
Впр.2b, с.130 Впр.3, с.131 Впр.7a, с.133 |
Впр.9, с.135 Стор.138 "I Can…" |
6 |
|
Природні катаклізми, їх види та наслідки. (Focus on Reading) |
Впр.1, с.140 Стор.141 "Words for You" |
|
|
Впр.5b, с.146 Впр.6, с.146 |
Впр.2, с.140-142 Впр.3, с.142 Впр.4, с.143-144 Впр.5a, с.144-145
|
|
Впр.5a, с.144-145 письмово |
7 |
|
Природні катаклізми, їх види та наслідки. (Develop Your Vocabulary. Build Your Grammar).
|
Стор.146 "Vocabulary Links".
|
|
|
Впр.3a, с.148 Впр.3b, с.148
|
Впр.1, с.147 Впр.2, с.148
|
Впр.1, с.146 Впр.2, с.147
|
Впр.3, с.147 Впр.4, с.148
|
8 |
|
Природні катаклізми, їх види та наслідки. (Focus on Listening. Focus on Speaking). |
|
|
Впр.2, с.149 Впр.5a, с.150 Впр.5b, с.150
|
Впр.1, с.149 Впр.1, с.150 Впр.2, с.150-151 Впр.3, с.151 Впр.4, с.151
|
Впр.4, с.149-150
|
Впр.3, с.149
|
Впр.3, с.151 письмово. |
9 |
|
Природні катаклізми, їх види та наслідки. Вплив погоди на здоров’я та настрій. (Focus on Writing). |
|
|
|
Впр.1b, с.153 Впр.3b, с.154 Впр.4a, с.154 Впр.4b, с.154 Впр.6, с.155
|
Впр.1a, с.152 Впр.2, с.153
|
Стор.152 "Writing Point" Впр.3a, с.154 Впр.5, с.154
|
Впр.7, с.155
|
10 |
|
Природні катаклізми, їх види та наслідки. Вплив погоди на здоров’я та настрій. (Use Your Skills. Check Your English). Контрольна робота. |
Впр.2, с.162
|
Впр.1, с.162
|
Впр.3, с.163
|
Впр.4b, с.159 Впр.5a, с.160 Впр.5b, с.160 Впр.6, с.160 Впр.7, с.161 |
Впр.1, с.156 Впр.2a, с.157 Впр.3, с.157-158 Впр.4a, с.158-159 Впр.4, с.163-164
|
Впр.2b, с.157
|
Впр.8, с.161 Стор.164 "I Can…" |
Тема "Живопис". "Спорт і дозвілля" |
|||||||||
11 |
|
Жанри живопису. Відомі художники та їх твори. Відвідування музею, виставки або галереї. (Focus on Reading).
|
Стор.169 "Words for You". Впр.5, с.169
|
|
|
Впр.1, с.166 Впр.2, с.166 Впр.3, с.166 Впр.7, с.170 |
Впр.4a, с.166-168 Впр.4b, с.168
|
|
Впр.6, с.169 письмово. |
12 |
|
Жанри живопису. Відомі художники та їх твори. Відвідування музею, виставки або галереї. (Develop your Vocabulary. Build your Grammar). |
Стор.171 "Words for You".
|
Стор.173 "Grammar Links". Past Perfect Tense. Стор.174 "Grammar Links" Past Perfect Continuous Tense.
|
|
Впр.1, с.171 Впр.3, с.172
|
Впр.2, с.171 Впр.2, с.173 Впр.4, с.174
|
Впр.1, с.173 Впр.5, с.175
|
Впр.3, с.174 Впр.6, с.175
|
13 |
|
Жанри живопису. Відомі художники та їх твори. Відвідування музею, виставки або галереї. (Focus on Listening. Focus on Speaking). |
Стор.179 "Words for You". Стор.180 "Useful Language".
|
|
Впр.3, с.176 Впр.4, с.176
|
Впр.1, с.175 Впр.2, с.176 Впр.1, с.178 Впр.2, с.178 Впр.3, с.179
|
Впр.5, с.176-177 Впр.4, с.180-181
|
|
Впр.5, с.176-177 письмово. |
14 |
|
Жанри живопису. Відомі художники та їх твори. Відвідування музею, виставки або галереї. (Focus on Writing). |
|
|
|
Впр.1, с.182 Впр.2b, с.183 Впр.5, с.185 Впр.6b, с.186 Впр.6c, с.186 Впр.6d, с.187
|
Впр.3a, с.184 Впр.3b, с.184 Впр.4, с.184 Впр.6a, с.185 |
Стор.181 "Writing Point". Впр.2a, с.183 |
Впр.7, с.187 |
15 |
|
Жанри живопису. Відомі художники та їх твори. Відвідування музею, виставки або галереї. (Use Your Skills. Check Your English). Самостійна робота.
|
Впр.2, с.194 |
Впр.1, с.194 |
Впр.3, с.195 |
Впр.4, с.190 Впр.6a, с.190 Впр.6b, с.190 Впр.9, с.193 |
Впр.3, с.188-189 Впр.8, с.191-192 Впр.4, с.195-196 |
Впр.1, с.188 Впр.2, с.188 |
Впр.5, с.190 Впр.7, с.190 Стор.196 "I Can…" |
16 |
|
Роль спорту в житті суспільства та особистості. (Focus on Reading). |
|
|
|
Впр.2, с.198 Впр.7, с.201 |
Впр.1, с.198 Впр.3, с.198-200 Впр.4, с.200 Впр.6, с.201
|
Впр.5, с.200 |
Впр.1, с.198 письмово. |
17 |
|
Роль спорту в житті суспільства та особистості. Спортивні події/змагання. Обладнання для спорту/дозвілля. (Develop Your Vocabulary. Build Your Grammar.)
|
Стор.202 "Words for You", "Vocabulary Links". |
Future Tenses |
|
Впр.1, с.202 Впр.2, с.202 Впр.3, с.202 |
Впр.1, с.203 Впр.2, с.204 |
Впр.4, с.202 Впр.5, с.203 Впр.3, с.204 Впр.4, с.205 |
Впр.5, с.205 Впр.6, с.206 |
18 |
|
Спортивні події/змагання. Обладнання для спорту/дозвілля. Враження від матчу/змагань. (Focus on Listening. Focus on Speaking). |
Стор.211 "Useful Language" |
|
Впр.4, с.207 Впр.5, с.207 |
Впр.1, с.207 Впр.2, с.207 Впр.3, с.207 Впр.6, с.208 Впр.8, с.209 Впр.1, с.209-210 Впр.2, с.210-211 Впр.3, с.211 Впр.4b, с.211 Впр.5a, с.212 |
Впр.4a, с.211 |
|
Впр.7, с.208-209 Впр.5b, с.212 |
19 |
|
Роль спорту в житті суспільства та особистості. Спортивні події/змагання. Обладнання для спорту/дозвілля. Враження від матчу/змагань. (Focus on Writing). |
|
|
|
Впр.1b, с.212 Впр.2b, с.213 Впр.4, с.214 Впр.5, с.214 Впр.6, с.214 |
Впр.1a, с.212 Впр.2a, с.213
|
Стор.212 "Writing Point" Впр.3, с.213 Стор.213 "Writing Point" |
Впр.7a, с.214-215 Впр.7b, с.215 Впр.8, с.215 |
20 |
|
Роль спорту в житті суспільства та особистості. Спортивні події/змагання. Обладнання для спорту/дозвілля. Враження від матчу/змагань. (Use Your Skills. Check Your English) Контрольна робота.
|
Впр.1, с.220 |
Впр.2, с.220 |
Впр.3, с.221 |
Впр.5, с.217-218 Впр.6, с.218 Впр.8a, с.219 Впр.8b, с.219 |
Впр.4, с.216-217 Впр.4, с.221-222 |
Впр.1, с.216 Впр.2, с.216 Впр.3, с.216 |
Впр.7, с.219 Стор.222 "I Can…" |
Тема "Україна та Великобританія" |
|||||||||
21 |
|
Україна. Адміністративний та політичний устрій. (Focus on Reading)
|
Впр.1, с.224 Стор.226 "Words for You".
|
|
|
|
Впр.2, с.224-226 |
Впр.3, с.227 |
Впр.4, с.227 |
22 |
|
Великобританія та США. Адміністративний та політичний устрій. (Focus on Reading) |
|
|
|
Впр.5, с.228 Впр.6, с.228 Впр.7a, с.229 |
Впр.8, с.229-230 |
Впр.7b, с.229 |
Впр.9, с.231 |
23 |
|
Україна та Великобританія. Адміністративний та політичний устрій. (Develop your Vocabulary). |
Стор.231 "Vocabulary Links" Впр.4a, с.234 |
|
|
|
Впр.3, с.233 |
Впр.1, с.232 Впр.2, с.232-233 |
Впр.4b, с.234 |
24 |
|
Україна та Великобританія. Адміністративний та політичний устрій. (Build Your Grammar). |
|
Past Tenses Mixed Tenses |
|
|
Впр.1, с.234 Впр.5, с.236-237 |
Впр.2, с.235 Впр.3, с.235-236 Впр.4, с.236 |
Впр.6, с.237-238 |
25 |
|
Канада. Адміністративний та політичний устрій. (Focus on Listening). |
|
|
Впр.2, с.239 Впр.3a, с.240 Впр.3b, с.240 |
Впр.1, с.238-239 Впр.5b, с.242 |
Впр.5a, с.242 |
Впр.4, с.241 |
Впр.6, с.242 |
26 |
|
Україна. Державні свята. (Focus on Speaking) |
Стор.243 "Words for You" |
|
|
Впр.1, с.243 Впр.2b, с.244 Впр.3, с.244 |
Впр.2a, с.243 |
|
Виконати завдання на картках. |
27 |
|
Україна та Великобританія. Адміністративний та політичний устрій. Державні свята. (Focus on Writing). |
|
|
|
Впр.4, с.247
|
Впр.1, с.245 Впр.2a, с.246 Впр.2b, с.246 Впр.2c, с.246 |
Впр.3, с.247
|
Впр.5, с.247
|
28 |
|
Україна та Великобританія. Адміністративний та політичний устрій. (Use Your Skills). |
|
|
|
Впр.3a, с.249-250 Впр.3b, с.250 Впр.4b, с.251
|
Впр.2, с.248-249 Впр.4a, с.250-251
|
Впр.1, с.248
|
Повторити вивчений лексичний та граматичний матеріал. |
29 |
|
Україна та Великобританія. Адміністративний та політичний устрій. Природні ресурси. Державні свята. (Check Your English). Контрольна робота. |
Впр.1, с.252-253
|
Впр.2, с.253
|
Впр.3, с.254
|
|
Впр.4, с.254-256
|
|
Стор.256 "I Can…". Потренуватися у виконанні завдань "Listening. Multiple-choice (listening for detailed understanding)".
|
30 |
|
Контроль аудіювання. Тренувальні вправи "Listening. True/False". |
|
|
Listening Test |
|
|
|
Потренуватися у виконанні завдань "Speaking. Picture Description".
|
31 |
|
Контроль говоріння. Тренувальні вправи "Speaking. Picture Description". |
|
|
|
Speaking Test |
|
|
Потренуватися у виконанні завдань "Reading. Gapped text". "Reading. Multiple-choice".
|
32 |
|
Контроль читання. Тренувальні вправи у виконанні завдань "Reading. Gapped text". "Reading. Multiple-choice". |
|
|
|
|
Reading Test |
|
Потренуватися у виконанні завдань "Use of English. Lexical multiple-choice".
|
33 |
|
Контроль письма. Тренувальні вправи у виконанні завдань "Use of English. Grammatical multiple-choice", "Use of English. Lexical multiple-choice". |
|
|
|
|
|
Writing Test |
Підготувати запитання до країнознавчої вікторини. |
34 |
|
Країнознавча вікторина. Мої плани на літо. |
|
|
|
|
|
|
Підготувати розповідь за фотокартками про свій літній відпочинок. |