Календарно – тематичне планування .7 клас(7 рік навчання) . ІІ см. Підручник «English» А.М.Несвіт. ( 3 год.)
2018-2019 навчальний рік |
Змістові лінії |
Мовний інвентар |
Домашнє завдання |
||||||||
№ |
Дата |
Примітка |
Тема, підтема Вид діяльності |
Очікувані результати
|
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров’я і безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
Граматика |
Лексика |
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тема: Кіно і театр. Unit 4. The world of cinema and theatre
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
47 |
09.01 |
|
Кіно або театр. Уведення ЛО та МЗ |
Вміти описувати та розповідати про переглянуті фільми , запитувати та надавати інформацію про жанри, обмінюватися думками та висловлювати враження про улюблені фільми,. |
|
|
v |
|
|
a theatre, a cinema, an opera, a ballet, actor, audience |
Eх.2.Р.81 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
48 |
10.01.
|
|
Наш вільний час Уведення та автоматизація ЛО |
v |
|
v
|
|
The theatre was opened in … I’ve never been to to be going to |
|
Ex.5 P.82 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
49 |
12.01 |
|
Перегляд кінофільмів Розвиток умінь діалогічного мовлення. |
|
|
v
|
|
What kind of films do you like? I’m going to watch The Present Perfect Tense |
a western, a comedy, a cartoon, a war film, feature film, a viewer |
Ex.6 P.84 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
50 |
16.01 |
|
У кінотеатрі Уведення ЛО та МЗ |
|
v |
|
v
|
How much are the tickets? The story is… I recommend it! The Present Perfect Tense |
a hall, a billboard, a box-office, a refreshment stand |
Ex.5 P.87 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
51 |
17.01 |
|
Парад фільмів Автоматизація ЛО та МЗ. |
|
v |
|
|
What makes this cinema a popular place to visit? |
filmmaking, the star, the script, a scene |
Ex.7 P.89 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
52 |
19.01 |
|
Театри Розвиток умінь обміну інформацією |
|
|
|
|
It was acted in … They were written by
|
tragedy, drama, beforehand, a ticket booth, a programme, a balcony |
Ex.6 P.93 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
53 |
23.01 |
|
Мої враження. Розвиток монологічного мавлення. |
Порівнювати запропонувати та просити про допомогу; висловлювати свою думку про культурний розвиток |
v |
|
v
|
|
It was staged in … |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
54 |
24.01 |
|
На виставі у театрі Презентація |
|
|
|
v |
|
a puppet, towrs, to enchant, a performance review |
Ex.5 P.96 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
55 |
26.01 |
|
Сміх – найкращі ліки Рольові ігри.
|
|
v |
|
|
Articles a, an, the. Zero article |
a comic book, a school party, a comedian, a funny TV show |
Ex.5 P.98 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
56 |
30.01 |
|
Кінотеатри майбутнього Проектна робота. |
|
v |
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
57 |
31.01 |
|
Кіностудія Олександра Довженка Бесіда |
v |
|
v |
|
|
pavilion, in memory of, memoraial plates |
Повторити
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
58 |
02.02. |
|
Культурний розвиток. Розвиток умінь обміну інформацією |
|
|
|
|
Past Simple or Present Perfect |
|
Ex.6 р.101 Завдання на картках |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
59 |
06.02 |
|
Кіно і театр. Колективна робота
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тема: Спорт. Unit 5 Sport |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
60
|
07.02 |
|
Спорт у нашому житті Уведення ЛО та МЗ |
Вміти описувати та характеризувати назви видів спорту та приладдя .
Надавати поради, щодо ведення здорового способу життя. Вміти висловлювати свої враження, почуття та емоції, описувати улюблений вид спорту, надавати інформацію про вільний час, розуміти врази, пов’язані з видами спорту. |
|
|
v |
|
Are you interested in …? |
to be busy as a bee, to keep fit, a school record, to
participate
|
Ex.5 P.105 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
61
|
09.02 |
|
Спорт яким я займаюсь. Розвиток умінь діалогічного мовлення. |
v |
|
v |
|
What is your favourite kind of …? Articles |
|
Ex.3 р.106 (письм. перекл.) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
62
|
13.02 |
|
Як довго ти тренуєшся? Вживання граматичного матеріалу |
|
|
|
|
Present Perfect Continuous Tense |
to skip, to do karate, to play golf |
Ex.6 P.108 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
63 |
14.02 |
|
Спортивне життя. Формування лексичних навичок. |
v |
|
v
|
|
How are you getting on? I have been training for …
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
64 |
16.02 |
|
У спортивному центрі Автоматизація ЛО та МЗ |
|
|
|
v |
Do you go in for? Present Continuous and Present Perfect Continuous Tenses |
|
Завдання на картках (НО) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
65 |
20.02 |
|
Ми займаємося спортом Робота в парах. |
|
v |
v
|
|
Are you fond of…? Does he go in for…? |
|
Ex.6 P.111 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
66 |
21.02 |
|
Золоті правила спорту Вживання граматичного матеріалу |
|
v |
|
|
Present Continuous and Present Perfect Continuous Tenses
|
a cheerleader, a fan, sportsman-ship, a referee, an opponent, respect, teammates |
Вивчити правило
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
67 |
23.02 |
|
Олімп слави Розвиток умінь сприйнятття на слух |
v |
|
v |
|
|
|
Ex.6,7 р.113 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
68 |
27.02 |
|
Спортивне обладнання Формування лексичних навичок
|
|
|
v |
|
|
a batting helmet, a hockey skate, a tracksuit, trainer |
Завдання на картках Ex.6 р.115
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
69
|
28.02
|
|
Будь обережний! Уведення ЛО та МЗ |
|
|
v |
v |
What has happened? I have a pain in… |
a traumatic injury, a chronic injury, to prevent, sports injuries |
Ex.5 р.119 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
70 |
02.03 |
|
Спортивні глядачі Вживання граматичного матеріалу |
v |
v |
|
|
the fan’s encouragement |
|
Ex.5 P.119 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
71
|
06.03 |
|
Спорт Проектна робота. |
|
|
v |
|
Tenses – Past |
|
Завд.на картках (НО1) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тема:Великобританія .Unit 6. Great Britain: London |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
72 |
07.03 |
|
Великобританія Формування лексичних навичок. |
Вміти описувати основні звички та традиції
Вміти вести діалог про визначні місця Лондона
Вміти розповідати про відвідування музею Уміти працювати з картою Лондона |
|
|
|
|
The first people of Britain were the Britons Past Simple Passive |
to belong to, primitive, to be governed by, to exist |
Завдання на картках
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
73 |
09.03 |
|
З історії Романської Британії Презентація |
|
|
|
|
|
Ло теми |
Ex.5 р.124 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
74 |
13.03 |
|
Лондон Автоматизація ЛО та МЗ. |
v |
|
v
|
|
I’d like to visit… |
a ruler, reminders |
Ex.4 P.127 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
75 |
14.03 |
|
Визначні місця Лондону Вживання граматичного матеріалу |
|
|
|
v |
So Do I \ Neither do I Ex.5 P.129 |
Ло теми |
Ex.7 P.129 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
76 |
16.03
|
|
Лондон-столиця королівства. Розвиток умінь писемного мовлення |
|
v |
|
|
In my opinion… I think … As far as I know |
suburb, millenium |
Завдання на картках |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
77 |
20.03 |
|
З історії Лондона Розвиток монологічного мовлення. |
|
v |
|
|
|
to crook, flea, a slum, acrid, ash |
Завдання на картках
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
78 |
21.03 |
|
Королівська сім’я. Рольові ігри.
|
v |
|
v |
|
|
|
Ex.6 P.136 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
79
|
23.03 |
|
Музеї Лондона Робота в парах. |
|
|
v |
|
What museums would you like to visit? |
throughout,permanently, mould, memorable |
Ex.5 P.138 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
80 |
03.04
|
|
Віртуальний візит у Англію. Проектна робота. |
|
|
v |
v |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
81 |
04.04 |
|
Великобританія. Колективна робота
|
|
|
|
|
|
Ло теми |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тема: Україна.Unit 7. Ukraine: Kyiv |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
82 |
06.04 |
|
Україна. Презентація |
Пропонувати та приймати (відхиляти) пропозицію;
Запитувати та надавати інформацію та обмінюватися думками,
Складати невеликі дитячі тури
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
83
|
10.04 |
|
Легенда про Київ Автоматизація ЛО та МЗ. |
|
|
|
|
It was founded… It’s so beautiful place …
|
to be known for, skilful, firm, clay, majestic, brave
|
Вивчити правило
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
84 |
11.04 |
|
З історії Києва. Робота в групах. |
|
|
|
|
|
|
Ex.6в р.144 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
85
|
13.04 |
|
Древній Київ. Поділ Розвиток умінь писемного мовлення |
v |
|
v
|
|
|
Occupation, fair, flame, to survive |
Ex.5 р.146
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
86 |
17.04 |
|
Хрещатик – серце столиці Розвиток монологічного мовлення. |
|
|
|
v |
The heart of the capital … |
swampy, in blossom, to stoll, illumination |
Ex.7 P.152 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
87 |
18.04 |
|
Майдан Незалежності Вживання граматичного матеріалу
|
|
v |
|
|
Past Simple Passive |
to stand out to possess, to predict, solemn, flourishing |
Ex.7 P.155 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
88 |
20.04 |
|
Віртуальний візит по Україні. Презентація.
|
|
v |
|
|
|
Ло теми |
Зробити презентацію |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
89
|
24.04 |
|
Ми- за МИР! Пректна робота. |
v |
|
v |
|
Узгодження часів. |
Ло теми |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
90 |
25.04 |
|
Україна. Колективна робота
|
|
|
v |
|
|
Ло теми |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тема: Шкільне життя.Unit 8. School Life |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
91
|
27.04 |
|
Шкільні гуртки Уведення ЛО та МЗ
|
Вести бесіду про улюблений предмет Вміти аналізувати розклад уроків.
запитувати та надавати інформацію про плани щодо вивчення предметів, обмінюватися думками та висловлювати враження про школу.
Вміти описувати та розповідати про свої канікули |
v |
|
v
|
|
|
A school orchestra, the Drama Club, a school newspaper, the Sports Club, Arts and Crafts |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
92 |
04.05 |
|
Позакласна діяльність Рольові ігри. |
|
|
|
v |
So and Such |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
93 |
08.05 |
|
Після уроків Розвиток умінь читання і письма. |
|
v |
|
|
In addition… Indeed. |
Club, the piano classes, a school choir, the Literature Club, the Nature Study Club |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
94
|
10.05 |
|
Мовна школа Контроль письма |
|
v |
|
|
|
Ло теми |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
95 |
11.05 |
|
Навчання у школі Проектна робота. |
v |
|
v |
|
|
Ло теми |
Ex.8 р.175 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
96 |
15.05 |
|
Уроки та вчителі. Робота в групах. |
|
|
v |
|
|
Ло теми |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
97 |
16.05 |
|
Діяльність на уроках та після. Контроль читанння. |
|
|
v |
v |
Узгодження часів. |
Ло теми |
Написати твір про улюблений урок |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
98 |
17.05 |
|
Начальні заклади. Розвиток навичок аудіювання. |
|
|
|
|
|
Ло теми |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
99 |
18.05 |
|
Шкільні вечірки. Контроль аудіювання |
v |
|
v |
|
|
Ло теми |
Зробити презентацію |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
101 |
22.05 |
|
Наша школа Презентація |
|
|
|
|
|
Ло теми |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
102 |
23.05 |
|
Улюблений урок. Контроль говоріння |
|
v |
|
|
|
Ло теми |
Розповідь |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
103 |
25.05 |
|
Відпочинок Колективна робота
|
|
|
|
|
|
|
Повторити теми |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||