Тести від «На Урок»: Організація дистанційної роботи під час карантину

Календарне планування

Про матеріал
Календарне планування ІІ семестр 2 клас українська мова та читання Большакова, Пристінська; Я досліджую світ Волощенко, Козак за програмою Шияна
Перегляд файлу

Українська мова та читання

Тема уроку

Дата

Скор. дата

 

 

76

77

Розділ 5. Слово.

 

Слово. Повторення.

 

 

 

78

79

Авторська казка. Оповідання. «Знайомий сніговик» за Лесею Ворониною.

 

 

80

Розвиток мовлення. Інструкція. Складання інструкції з ліплення снігової баби.

 

 

81

Слова – назви предметів.

 

 

82

Слова – назви предметів. Хто? Що?

 

 

83

 

Робота  з дитячою книгою. Досліджуємо медіа. Дитячий журнал              «Джміль».

 

 

84

85

Про бібліотеку. «Лисичка йде до бібліотеки» за Лоренцом Паулі і Катрін Шерер. Казка. Заголовок. Місце події. Передбачення. Головні герої. 

 

 

86

Однина і множина.

 

 

87

Однина і множина. Діалог. Театралізуємо.

 

 

88

89

Оповідання. Діалог. «Чарівна паличка». За Анатолієм Григоруком.

 

 

90

Розвиток мовлення. Діалог.  Г. Фалькович. Вірш «Уікенд».

 

 

92

93

Велика буква в прізвищах, іменах, по батькові.

 

 

94

Давні імена та прізвища.

 

 

96

Книга – мій друг.

 

 

97

Велика буква у кличках тварин. Робота з дитячою книгою.

 

 

98

Вірш. Тема і головна думка. Заголовок. Місце події. Настрій. «Де поділись бутерброди?» Г. Фалькович.

 

 

99

Розвиток мовлення. Твір за серією малюнків «Про котика і змію».

 

 

100

Велика буква у кличках тварин.

 

 

101

102

Оповідання. Головні герої. «Про хом’ячка Бориса».

 

 

103

Розвиток мовлення. Анкета.

 

 

104

Велика буква в назвах країн, міст, сіл, річок.

 

 

105

Велика буква в назвах вулиць.

 

 

106

Розвиток мовлення. Рекламна листівка.

 

 

107

Велика буква в назвах вулиць. Робота з дитячою книгою.

 

 

108

109

Тема і головна думка. Заголовок. Передбачення за заголовком. Головні герої.  К. Єгорушкіна «Хто лікує зірки».

 

 

110

Самооцінювання з теми «Слова – назви предметів». Робота з дитячою книгою.

 

 

111

112

113

Слова – назви ознак.

 

 

114

115

Казка. Опис явищ . Тема. і головна думка. Опис явища. За Джанні Родарі «Дивний дощ».

 

 

116-117

Однина і множина.

 

 

118

119

Суттєві ознаки. Вірш. Настрій. Ключові слова. Петро Ребро «Не вгадаєте ніколи».

 

 

120 121

Розвиток мовлення. Опис предмета. Як описати предмет. Опис папуги за фото та запитаннями.

 

 

122

123

Уживання слів – назв ознак у поетичних творах. Порівняння. Леся Українка «Вже сонечко в морі сіда…»

 

 

124

125

Слова – назви ознак. Характеристика головного героя. А. Савчук «Мишкові кросівки». Переказ оповідання. Робота з дитячою книгою.

 

 

 126

 

Підсумковий урок з теми «Слова – назви ознак».

 

 

127

Слова – назви дій.

 

 

128

129

 

Оповідання. Слова – назви дій і станів предметів. Дмитро Кузьменко    «Найкращий подарунок». Дискусія « Людина не повинна нічого боятися – так чи ні».

 

 

130

131

Слова – назви дій . Редагуємо «правильні і неправильні» речення. Слова , протилежні за значенням. Вірш – небилиця Сергія Пантюка        «Пан Перевертас»

 

 

132

Однина і множина.

 

 

133

134

Оповідання. Головний герой. Головне і другорядне в тексті.  «Про моє хобі»

 

 

135

136

Оповідання. Заголовок.  «Більшість людей ходять ногами». За Дженіфер Мур – Молінос. Робота з дитячою книгою.

 

 

137

Слова – назви дій.

 

 

138

139

Уживання слів – назв дій.

 

 

140

Уживання слів – назв дій у поетичних творах. Порівняння.

«…Світає, край неба палає…» Т. Шевченко.

 

 

141

Самооцінювання з теми «Слова – назви дій».

 

 

142

Підсумковий урок.

 

 

143

Слова – помічники.

 

 

144

Службові слова, чи слова – помічники.

 

 

145

Розвиток мовлення. Запрошення.

 

 

146

Самооцінювання з теми «Слово». Робота з дитячою книгою.

 

 

147

Розділ 6. Речення.

Поняття про речення.

 

 

148

Види речень.

 

 

149

Розповідні речення.

 

 

150

151

Розповідні речення.  Д. Кузьменко «Загадкова історія».

 

 

152

153

Питальні речення. Робота з дитячою книгою.

 

 

154

Питальні речення. Діалог. Федр «Відповідь» ( давньоримська байка).

 

 

155

Питальні речення. Вірш. Виразність. Г. Малик «Дивний звір».

 

 

156

Спонукальні речення.

 

 

157

Спонукальні окличні речення.

 

 

158

Головні слова в реченні.

 

 

159

Поширення речень.

 

 

160

Зв’язок слів у реченні.

 

 

161

Розвиток мовлення. Афіша.

 

 

162

Зв’язок слів у реченні. Робота з дитячою книгою.

 

 

163

Оповідання. Час і місце подій. За А. Григоруком «Довгожданий лист».

 

 

164

Зв’язок слів у реченні. Оповідання.

 

 

165

Як установити зв’язок між словами в реченні. Підсумок з теми «Речення».

 

 

166

Розділ 7. Текст.

Поняття про текст.

 

 

167

Типи текстів.

 

 

168

Будова тексту. Передбачення за ключовими словами. Театралізуємо.  За В. Нестайком «Дивовижні пригоди в лісовій школі».

 

 

169

Г. Фалькович «Кіт з котами про котів». Розповідь «Мої плани про літні канікули».

 

 

170

Підсумковий урок з теми «Речення». Узагальнення вивченого за рік.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Я досліджую світ

Тема уроку

Тиждень 

Дата

Скор.дата

106

Пригода 4. Диво на Різдво ( за твором Василя Тибеля «Медова казка»).

16

 

 

107

Хто такі герої?

 

 

 

108

Як протидіяти негідним учинкам?

 

 

 

109

Перевір себе.

 

 

 

110

Підсумковий урок з теми «Спільнота».

 

 

 

111

МАО. Життєві ситуації, що розв’язуються математичном шляхом( сюжетні задачі),їх розв’язання з опорою на прості математичні моделі.

 

 

 

112

МОВ. Зв’язок між заголовком та змістом тексту. Аналіз вчинків персонажів.

 

 

 

113

Тема 5. Цінності.

Цінності. Що це таке? Духовні і матеріальні цінності.

 

17

 

 

114

Пригода 1. «Мрія» ( за оповіданням Олени Лободи)

 

 

 

115

Які бувають цінності?

 

 

 

116

Що об’єднує родину?

 

 

 

117

Що впливає на здоров’я та самопочуття людини?

 

 

 

118

МОВ. Літературні казки і оповідання українських народних авторів. Автор і оповідач. Аналіз вчинків персонажів ( причини і наслідки).

 

 

 

119

МАО. Гроші. Операції з грошима.

 

 

 

120

Пригода 2. « Хто розумніший?» ( за оповіданням Олени Лободи).

18

 

 

121

Про що розповідають нам пам’ятки культури?

 

 

 

122

Виготовлення годівнички для птахів.

 

 

 

123

Чи можуть зникнути цінності природи?

 

 

 

124

Чи завжди варто ділитися?

 

 

 

125

МОВ . Діалоги, монологи,оповідач. Слова і вирази, які характеризують персонажа, події. Ключові  слова у висловлюванні.

 

 

 

126

МАО. Життєві ситуації, що розв’язуються математичним шляхом, їх розв’язання з опорю на прості математичні моделі.

 

 

 

127

Пригода 3. «Чашка» ( за оповіданням Олени Лободи).

19

 

 

128

Що я ціную в людях?

 

 

 

129

Яку цінність можу створити я?

 

 

 

130

МОВ. Моделювання власної поведінки на прикладі вчинків персонажів твору. Зв’язок між окремими повідомленнями в тексті. Рима, ритм, настрій у вірші.

 

 

 

131

МАО. Виконання простих завдань на основі наявних даних діаграм із застосуванням простих моделей.

 

 

 

132

Перевір себе.

 

 

 

133

Підсумковий урок з теми «Цінності».

 

 

 

134

Тема 6. Хочу – можу – треба.

Вступ до теми.  Що таке мрія? Чи можуть усі мрії здійснюватися?

20

 

 

135

Пригода 1. «Найбільша калюжа» ( за оповіданням Олени Касьян )

 

 

 

136

Які бажання бувають у людей?

 

 

 

137

Навіщо нам знати про бажання близьких людей? Ліплення з пластиліну папуги.

 

 

 

138

Як бажання може вплинути на здоров’я?

 

 

 

139

МОВ. Місце і час подій, персонажі ( вчинки, мотиви поведінки, думки, емоції ,конфлікт або проблема, розвиток подій, розв’язка конфлікту. Пошук у тексті необхідної інформації. Вибіркове читання.

 

 

 

140

МАО. Календар та його використання для опису і розв’язання повсякденних проблем.

 

 

 

141

Пригода 2. «Хитромудрий час» ( за оповіданням Олени Касьян).

21

 

 

142

Що може обмежувати бажання?

 

 

 

143

Яке твоє найзаповітніше бажання?

 

 

 

144

Чому деколи краще зробити як належить, а не як хочеться?

 

 

 

145

Чому варто вчитися керувати своїми бажаннями, емоціями, почуттями? Виготовлення аплікації з тканини «Зимовий одяг».

 

 

 

146

МОВ. Слова і вирази, які характеризують персонажа, події. Репліка як словесний складник висловлювання. Запитання до окремих абзаців і до тексту.

 

 

 

147

МАО. Життєві ситуації, що розв’язуються математичним шляхом, їх розв’язання з опорю на прості математичні моделі

 

 

 

148

Пригода 3.  Найважливіше бажання» ( за оповіданням Олени Касьян ).

22

 

 

149

Що потрібно, щоб здійснювати бажання?

 

 

 

150

Чи легко здійснити чиєсь бажання? Виготовлення меблів з сірникових коробок.

 

 

 

151

Як бажання можуть об’єднувати спільноту?

 

 

 

152

Чому потрібно дотримуватися встановлених правил у громадських місцях?

 

 

 

153

МОВ. Відтворення основного змісту усного повідомлення відповідно до мети. Очевидні ідеї у медіатексті.

 

 

 

154

МАО. Життєві ситуації, що розв’язуються математичним шляхом, їх розв’язання з опорю на прості математичні моделі

 

 

 

155

Пригода 4.  «Важливе та дрібниці» ( за оповіданням О. Касьян)

23

 

 

156

Чому слід дотримуватися обіцянок?

 

 

 

157

Як формувати у собі корисні звички?

 

 

 

158

МОВ. Місце і час подій, персонажі ( вчинки, мотиви поведінки, думки, емоції ,конфлікт або проблема, розвиток подій, розв’язка конфлікту. Аналіз вчинків персонажів ( причини і наслідки).

 

 

 

159

МАО. Визначення часу за годинником з точністю до 5 хвилин.

 

 

 

160

Перевір себе.

 

 

 

161

Підсумковий урок з теми «Хочу – можу – треба».

 

 

 

162

Тема 7. Ідеї – винаходи – відкриття.

Вступ до теми. Микита Лукаш «Мішечок історій Мішковинки».

24

 

 

163

Пригода 1. «Мішковинка мріє бути повітряною кулею» ( за оповіданням М. Лукаша).

 

 

 

164

Які ідеї підказала людям природа?

 

 

 

165

Як знаходити власні ідеї?

 

 

 

166

Як втілювати ідеї в життя?

 

 

 

167

МОВ. Визначення мети читання, прогнозування змісту художнього  твору. Читання в ролях. Опис настрою, почуттів, викликаних твором, порівняння їх із почуттями, викликаними подіями власного життя.

 

 

 

168

МАО. Порядок виконання дій у математичних виразах на 1-2 дії.

 

 

 

169

Пригода 2.  «Як Мішковинка була «дорослою» ( за оповіданням М. Лукаша).

25

 

 

170

Хто вони – винахідники?

 

 

 

171

Винахідники та їхні відомі винаходи ( інформаційно творчий проект).

 

 

 

172

Як винаходи змінюють життя людей?

 

 

 

173

Чи можуть винаходи змінити майбутнє?

 

 

 

174

МОВ. Назва тексту. Назва тексту як відображення теми, головної думки. Правдива і неправдива інформація в оповіданні.

 

 

 

175

МАО. Створення макетів реальних та уявних об’єктів.

 

 

 

176

Пригода 3. «Про вівсяне печиво» (  за оповіданням М.Лукаша).

26

 

 

177

Як відкриття можуть допомогти в навчанні?

 

 

 

178

Чим можуть бути небезпечні винаходи та відкриття?

 

 

 

179

Чи можу я бути винахідником чи винахідницею?

 

 

 

180

Як раціонально використовувати свій час?

 

 

 

181

МОВ. Норми спілкування з людьми різного віку. Роль ввічливих слів у спілкуванні.

 

 

 

182

МАО. Прийоми виконання  арифметичний дій додавання і віднімання.

 

 

 

183

Пригода 4. «Майже детективна історія» ( за оповіданням М. Лукаша).

27

 

 

184

Які винаходи допомагають пізнавати світ особливим людям.

 

 

 

185

Що я можу зробити для людей з інвалідністю?

 

 

 

186

МОВ. Прогнозування розвитку подій, відповідь на запитання. Удосконалення з допомогою вчительки власного тексту.

 

 

 

187

МАО. Життєві ситуації, що розв’язуються математичним шляхом, їх розв’язання з опорю на прості математичні моделі

 

 

 

188

Перевір себе.

 

 

 

189

Підсумковий урок з теми «Ідеї – винаходи – відкриття»

 

 

 

190

Тема 8. Рух і час.

Святослав Черній та його казка «Пригоди Хоботовичів. Як слони до України мандрували».

28

 

 

191

Пригода 1. «Знайомство з Хоботовичами» ( за твором С. Чернія).

 

 

 

192

Що може рухатися?

 

 

 

193

Як рухається Земля?

 

 

 

194

Як мандрують птахи?

 

 

 

195

МОВ. Діалоги, монологи, оповідач, засоби художньої виразності у тексті ( порівняння, метафори тощо, без уведення термінів), пряме й переносне значення слів у художньому тексті. Інсценізація фрагменту літературного твору.

 

 

 

196

МАО. Визначення часу за годинником.

 

 

 

197

Пригода 2. «Підготовка до мандрівки» ( за твором С. Чернія).

29

 

 

198

Навіщо люди подорожують?

 

 

 

199

Як можна подорожувати, не виходячи з дому? Виготовлення паперової писанки.

 

 

 

200

Віртуальна мандрівка музеями України під відкритим небом.

 

 

 

201

Чому інформацію потрібно перевіряти?

 

 

 

202

МОВ. Виразне читання тексту, його «модернізація», продовження тексту. Улюблений персонаж, улюблена частина твору.

 

 

 

203

МАО. Зчитування даних з таблиць, піктограм, схем.

 

 

 

204

Пригода 3. «Хоботовичі у Львові» ( за твором С. Чернія).

30

 

 

205

Що непідвладне часові? Створення макету годинника.

 

 

 

206

Які таємниці має час? Як планувати свій час?

 

 

 

207

Як можна перевірити відому інформацію? Створення класної книжечки « Наш рідний край» ( колективна робота).

 

 

 

208

Як сприймати тих, кого не знаєш?

 

 

 

209

МОВ. Малюнок як джерело інформації. Комікси. Теми, емоційно-ціннісне навантаження медіа текстів.

 

 

 

210

МАО. Життєві ситуації, що розв’язуються математичним шляхом, їх розв’язання з опорю на прості математичні моделі

 

 

 

211

Пригода 4. «Зустріч з родиною вовків Вівчарів» ( за твором С Чернія).

31

 

 

212

Як рухова активність впливає на здоров’я?

 

 

 

213

Вчимося проводити майстер – клас.

 

 

 

214

МОВ. Фотографія як джерело інформації ( наприклад, пейзаж, портрет, сюжетна світлина). Малюнок як джерело інформації. Текст – розповідь.

 

 

 

215

МАО. Календар та йог використання для опису і розв’язання повсякденних проблем.

 

 

 

216

Перевір себе.

 

 

 

217

Підсумковий урок з теми «Рух і час».

 

 

 

218

Тема 9. Все пов’язане з усім.

Володимир Читай «Правдиві історії Чарівного лісу».

32

 

 

219

Пригода 1. «Історія хробака Зяву» (за твором В. Читая).

 

 

 

220

Як зі мною змінюється світ?

 

 

 

221

Що означає бути дорослим?

 

 

 

222

МОВ. Книжка як джерело інформації. Інсценізація улюблених уривків твору. Важливість імпровізації у грі.

 

 

 

223

МАО. Порядок виконання дій у математичних виразах на 1-2 дії.

 

 

 

224

Що означає «бути дорослим»?. Сироти і «діти вулиці» : хто вони? Чи паління привабливе?

 

 

 

225

Пригода 2. «Про жабку Душку та хом’ячків – сусідів» (за твором В. Читая)

33

 

 

226

Чому добрі вчинки важливі?

 

 

 

227

Чи може одна людина змінити щось у світі?

 

 

 

228

Готуємо виставу. Виготовлення акторів лялькового театру із пляшок від шампунів та гелів.

 

 

 

229

Як захистити планету від сміття?

 

 

 

230

МОВ. Зв’язок книжкових подій з подіями власного життя, формування власного погляду на книжку. Складання власної кінцівки тексту. Співставлення власної кінцівки з авторською.

 

 

 

231

МАО. Життєві ситуації, що розв’язуються математичним шляхом, їх розв’язання з опорю на прості математичні моделі

 

 

 

232

Пригода 3. «Історія про вовка Криволапка та братів - кабанів»  (за твором В. Читая).

34

 

 

233

Чому піклування про власне здоров’я є відповідальною справою кожного?

 

 

 

234

Як я можу вплинути на своє майбутнє?

 

 

 

235

Плануємо літні канікули.

 

 

 

236

Підсумовуємо вивчене.

 

 

 

237

МОВ.   Літературні казки й оповідання українських авторів. Теми дитячого читання: пригоди, фантастика, сім’я, дружба, етичні проблеми, патріотизм, відданість, любов до рідного краю, Україна  тощо.

 

 

 

238

МАО. Життєві ситуації, що розв’язуються математичним шляхом, їх розв’язання з опорю на прості математичні моделі.

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, Планування
НУШ
Додано
4 січня
Переглядів
1030
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку