Українська мова та читання
№ |
Тема уроку |
Дата |
Скор. дата |
76 77 |
Розділ 5. Слово.
Слово. Повторення.
|
|
|
78 79 |
Авторська казка. Оповідання. «Знайомий сніговик» за Лесею Ворониною. |
|
|
80 |
Розвиток мовлення. Інструкція. Складання інструкції з ліплення снігової баби. |
|
|
81 |
Слова – назви предметів. |
|
|
82 |
Слова – назви предметів. Хто? Що? |
|
|
83
|
Робота з дитячою книгою. Досліджуємо медіа. Дитячий журнал «Джміль». |
|
|
84 85 |
Про бібліотеку. «Лисичка йде до бібліотеки» за Лоренцом Паулі і Катрін Шерер. Казка. Заголовок. Місце події. Передбачення. Головні герої. |
|
|
86 |
Однина і множина. |
|
|
87 |
Однина і множина. Діалог. Театралізуємо. |
|
|
88 89 |
Оповідання. Діалог. «Чарівна паличка». За Анатолієм Григоруком. |
|
|
90 |
Розвиток мовлення. Діалог. Г. Фалькович. Вірш «Уікенд». |
|
|
92 93 |
Велика буква в прізвищах, іменах, по батькові. |
|
|
94 |
Давні імена та прізвища. |
|
|
96 |
Книга – мій друг. |
|
|
97 |
Велика буква у кличках тварин. Робота з дитячою книгою. |
|
|
98 |
Вірш. Тема і головна думка. Заголовок. Місце події. Настрій. «Де поділись бутерброди?» Г. Фалькович. |
|
|
99 |
Розвиток мовлення. Твір за серією малюнків «Про котика і змію». |
|
|
100 |
Велика буква у кличках тварин. |
|
|
101 102 |
Оповідання. Головні герої. «Про хом’ячка Бориса». |
|
|
103 |
Розвиток мовлення. Анкета. |
|
|
104 |
Велика буква в назвах країн, міст, сіл, річок. |
|
|
105 |
Велика буква в назвах вулиць. |
|
|
106 |
Розвиток мовлення. Рекламна листівка. |
|
|
107 |
Велика буква в назвах вулиць. Робота з дитячою книгою. |
|
|
108 109 |
Тема і головна думка. Заголовок. Передбачення за заголовком. Головні герої. К. Єгорушкіна «Хто лікує зірки». |
|
|
110 |
Самооцінювання з теми «Слова – назви предметів». Робота з дитячою книгою. |
|
|
111 112 113 |
Слова – назви ознак. |
|
|
114 115 |
Казка. Опис явищ . Тема. і головна думка. Опис явища. За Джанні Родарі «Дивний дощ». |
|
|
116-117 |
Однина і множина. |
|
|
118 119 |
Суттєві ознаки. Вірш. Настрій. Ключові слова. Петро Ребро «Не вгадаєте ніколи». |
|
|
120 121 |
Розвиток мовлення. Опис предмета. Як описати предмет. Опис папуги за фото та запитаннями. |
|
|
122 123 |
Уживання слів – назв ознак у поетичних творах. Порівняння. Леся Українка «Вже сонечко в морі сіда…» |
|
|
124 125 |
Слова – назви ознак. Характеристика головного героя. А. Савчук «Мишкові кросівки». Переказ оповідання. Робота з дитячою книгою. |
|
|
126
|
Підсумковий урок з теми «Слова – назви ознак». |
|
|
127 |
Слова – назви дій. |
|
|
128 129
|
Оповідання. Слова – назви дій і станів предметів. Дмитро Кузьменко «Найкращий подарунок». Дискусія « Людина не повинна нічого боятися – так чи ні». |
|
|
130 131 |
Слова – назви дій . Редагуємо «правильні і неправильні» речення. Слова , протилежні за значенням. Вірш – небилиця Сергія Пантюка «Пан Перевертас» |
|
|
132 |
Однина і множина. |
|
|
133 134 |
Оповідання. Головний герой. Головне і другорядне в тексті. «Про моє хобі» |
|
|
135 136 |
Оповідання. Заголовок. «Більшість людей ходять ногами». За Дженіфер Мур – Молінос. Робота з дитячою книгою. |
|
|
137 |
Слова – назви дій. |
|
|
138 139 |
Уживання слів – назв дій. |
|
|
140 |
Уживання слів – назв дій у поетичних творах. Порівняння. «…Світає, край неба палає…» Т. Шевченко. |
|
|
141 |
Самооцінювання з теми «Слова – назви дій». |
|
|
142 |
Підсумковий урок. |
|
|
143 |
Слова – помічники. |
|
|
144 |
Службові слова, чи слова – помічники. |
|
|
145 |
Розвиток мовлення. Запрошення. |
|
|
146 |
Самооцінювання з теми «Слово». Робота з дитячою книгою. |
|
|
147 |
Розділ 6. Речення. Поняття про речення. |
|
|
148 |
Види речень. |
|
|
149 |
Розповідні речення. |
|
|
150 151 |
Розповідні речення. Д. Кузьменко «Загадкова історія». |
|
|
152 153 |
Питальні речення. Робота з дитячою книгою. |
|
|
154 |
Питальні речення. Діалог. Федр «Відповідь» ( давньоримська байка). |
|
|
155 |
Питальні речення. Вірш. Виразність. Г. Малик «Дивний звір». |
|
|
156 |
Спонукальні речення. |
|
|
157 |
Спонукальні окличні речення. |
|
|
158 |
Головні слова в реченні. |
|
|
159 |
Поширення речень. |
|
|
160 |
Зв’язок слів у реченні. |
|
|
161 |
Розвиток мовлення. Афіша. |
|
|
162 |
Зв’язок слів у реченні. Робота з дитячою книгою. |
|
|
163 |
Оповідання. Час і місце подій. За А. Григоруком «Довгожданий лист». |
|
|
164 |
Зв’язок слів у реченні. Оповідання. |
|
|
165 |
Як установити зв’язок між словами в реченні. Підсумок з теми «Речення». |
|
|
166 |
Розділ 7. Текст. Поняття про текст. |
|
|
167 |
Типи текстів. |
|
|
168 |
Будова тексту. Передбачення за ключовими словами. Театралізуємо. За В. Нестайком «Дивовижні пригоди в лісовій школі». |
|
|
169 |
Г. Фалькович «Кіт з котами про котів». Розповідь «Мої плани про літні канікули». |
|
|
170 |
Підсумковий урок з теми «Речення». Узагальнення вивченого за рік. |
|
|
Я досліджую світ
№ |
Тема уроку |
Тиждень |
Дата |
Скор.дата |
106 |
Пригода 4. Диво на Різдво ( за твором Василя Тибеля «Медова казка»). |
16 |
|
|
107 |
Хто такі герої? |
|
|
|
108 |
Як протидіяти негідним учинкам? |
|
|
|
109 |
Перевір себе. |
|
|
|
110 |
Підсумковий урок з теми «Спільнота». |
|
|
|
111 |
МАО. Життєві ситуації, що розв’язуються математичном шляхом( сюжетні задачі),їх розв’язання з опорою на прості математичні моделі. |
|
|
|
112 |
МОВ. Зв’язок між заголовком та змістом тексту. Аналіз вчинків персонажів. |
|
|
|
113 |
Тема 5. Цінності. Цінності. Що це таке? Духовні і матеріальні цінності. |
17 |
|
|
114 |
Пригода 1. «Мрія» ( за оповіданням Олени Лободи) |
|
|
|
115 |
Які бувають цінності? |
|
|
|
116 |
Що об’єднує родину? |
|
|
|
117 |
Що впливає на здоров’я та самопочуття людини? |
|
|
|
118 |
МОВ. Літературні казки і оповідання українських народних авторів. Автор і оповідач. Аналіз вчинків персонажів ( причини і наслідки). |
|
|
|
119 |
МАО. Гроші. Операції з грошима. |
|
|
|
120 |
Пригода 2. « Хто розумніший?» ( за оповіданням Олени Лободи). |
18 |
|
|
121 |
Про що розповідають нам пам’ятки культури? |
|
|
|
122 |
Виготовлення годівнички для птахів. |
|
|
|
123 |
Чи можуть зникнути цінності природи? |
|
|
|
124 |
Чи завжди варто ділитися? |
|
|
|
125 |
МОВ . Діалоги, монологи,оповідач. Слова і вирази, які характеризують персонажа, події. Ключові слова у висловлюванні. |
|
|
|
126 |
МАО. Життєві ситуації, що розв’язуються математичним шляхом, їх розв’язання з опорю на прості математичні моделі. |
|
|
|
127 |
Пригода 3. «Чашка» ( за оповіданням Олени Лободи). |
19 |
|
|
128 |
Що я ціную в людях? |
|
|
|
129 |
Яку цінність можу створити я? |
|
|
|
130 |
МОВ. Моделювання власної поведінки на прикладі вчинків персонажів твору. Зв’язок між окремими повідомленнями в тексті. Рима, ритм, настрій у вірші. |
|
|
|
131 |
МАО. Виконання простих завдань на основі наявних даних діаграм із застосуванням простих моделей. |
|
|
|
132 |
Перевір себе. |
|
|
|
133 |
Підсумковий урок з теми «Цінності». |
|
|
|
134 |
Тема 6. Хочу – можу – треба. Вступ до теми. Що таке мрія? Чи можуть усі мрії здійснюватися? |
20 |
|
|
135 |
Пригода 1. «Найбільша калюжа» ( за оповіданням Олени Касьян ) |
|
|
|
136 |
Які бажання бувають у людей? |
|
|
|
137 |
Навіщо нам знати про бажання близьких людей? Ліплення з пластиліну папуги. |
|
|
|
138 |
Як бажання може вплинути на здоров’я? |
|
|
|
139 |
МОВ. Місце і час подій, персонажі ( вчинки, мотиви поведінки, думки, емоції ,конфлікт або проблема, розвиток подій, розв’язка конфлікту. Пошук у тексті необхідної інформації. Вибіркове читання. |
|
|
|
140 |
МАО. Календар та його використання для опису і розв’язання повсякденних проблем. |
|
|
|
141 |
Пригода 2. «Хитромудрий час» ( за оповіданням Олени Касьян). |
21 |
|
|
142 |
Що може обмежувати бажання? |
|
|
|
143 |
Яке твоє найзаповітніше бажання? |
|
|
|
144 |
Чому деколи краще зробити як належить, а не як хочеться? |
|
|
|
145 |
Чому варто вчитися керувати своїми бажаннями, емоціями, почуттями? Виготовлення аплікації з тканини «Зимовий одяг». |
|
|
|
146 |
МОВ. Слова і вирази, які характеризують персонажа, події. Репліка як словесний складник висловлювання. Запитання до окремих абзаців і до тексту. |
|
|
|
147 |
МАО. Життєві ситуації, що розв’язуються математичним шляхом, їх розв’язання з опорю на прості математичні моделі |
|
|
|
148 |
Пригода 3. Найважливіше бажання» ( за оповіданням Олени Касьян ). |
22 |
|
|
149 |
Що потрібно, щоб здійснювати бажання? |
|
|
|
150 |
Чи легко здійснити чиєсь бажання? Виготовлення меблів з сірникових коробок. |
|
|
|
151 |
Як бажання можуть об’єднувати спільноту? |
|
|
|
152 |
Чому потрібно дотримуватися встановлених правил у громадських місцях? |
|
|
|
153 |
МОВ. Відтворення основного змісту усного повідомлення відповідно до мети. Очевидні ідеї у медіатексті. |
|
|
|
154 |
МАО. Життєві ситуації, що розв’язуються математичним шляхом, їх розв’язання з опорю на прості математичні моделі |
|
|
|
155 |
Пригода 4. «Важливе та дрібниці» ( за оповіданням О. Касьян) |
23 |
|
|
156 |
Чому слід дотримуватися обіцянок? |
|
|
|
157 |
Як формувати у собі корисні звички? |
|
|
|
158 |
МОВ. Місце і час подій, персонажі ( вчинки, мотиви поведінки, думки, емоції ,конфлікт або проблема, розвиток подій, розв’язка конфлікту. Аналіз вчинків персонажів ( причини і наслідки). |
|
|
|
159 |
МАО. Визначення часу за годинником з точністю до 5 хвилин. |
|
|
|
160 |
Перевір себе. |
|
|
|
161 |
Підсумковий урок з теми «Хочу – можу – треба». |
|
|
|
162 |
Тема 7. Ідеї – винаходи – відкриття. Вступ до теми. Микита Лукаш «Мішечок історій Мішковинки». |
24 |
|
|
163 |
Пригода 1. «Мішковинка мріє бути повітряною кулею» ( за оповіданням М. Лукаша). |
|
|
|
164 |
Які ідеї підказала людям природа? |
|
|
|
165 |
Як знаходити власні ідеї? |
|
|
|
166 |
Як втілювати ідеї в життя? |
|
|
|
167 |
МОВ. Визначення мети читання, прогнозування змісту художнього твору. Читання в ролях. Опис настрою, почуттів, викликаних твором, порівняння їх із почуттями, викликаними подіями власного життя. |
|
|
|
168 |
МАО. Порядок виконання дій у математичних виразах на 1-2 дії. |
|
|
|
169 |
Пригода 2. «Як Мішковинка була «дорослою» ( за оповіданням М. Лукаша). |
25 |
|
|
170 |
Хто вони – винахідники? |
|
|
|
171 |
Винахідники та їхні відомі винаходи ( інформаційно творчий проект). |
|
|
|
172 |
Як винаходи змінюють життя людей? |
|
|
|
173 |
Чи можуть винаходи змінити майбутнє? |
|
|
|
174 |
МОВ. Назва тексту. Назва тексту як відображення теми, головної думки. Правдива і неправдива інформація в оповіданні. |
|
|
|
175 |
МАО. Створення макетів реальних та уявних об’єктів. |
|
|
|
176 |
Пригода 3. «Про вівсяне печиво» ( за оповіданням М.Лукаша). |
26 |
|
|
177 |
Як відкриття можуть допомогти в навчанні? |
|
|
|
178 |
Чим можуть бути небезпечні винаходи та відкриття? |
|
|
|
179 |
Чи можу я бути винахідником чи винахідницею? |
|
|
|
180 |
Як раціонально використовувати свій час? |
|
|
|
181 |
МОВ. Норми спілкування з людьми різного віку. Роль ввічливих слів у спілкуванні. |
|
|
|
182 |
МАО. Прийоми виконання арифметичний дій додавання і віднімання. |
|
|
|
183 |
Пригода 4. «Майже детективна історія» ( за оповіданням М. Лукаша). |
27 |
|
|
184 |
Які винаходи допомагають пізнавати світ особливим людям. |
|
|
|
185 |
Що я можу зробити для людей з інвалідністю? |
|
|
|
186 |
МОВ. Прогнозування розвитку подій, відповідь на запитання. Удосконалення з допомогою вчительки власного тексту. |
|
|
|
187 |
МАО. Життєві ситуації, що розв’язуються математичним шляхом, їх розв’язання з опорю на прості математичні моделі |
|
|
|
188 |
Перевір себе. |
|
|
|
189 |
Підсумковий урок з теми «Ідеї – винаходи – відкриття» |
|
|
|
190 |
Тема 8. Рух і час. Святослав Черній та його казка «Пригоди Хоботовичів. Як слони до України мандрували». |
28 |
|
|
191 |
Пригода 1. «Знайомство з Хоботовичами» ( за твором С. Чернія). |
|
|
|
192 |
Що може рухатися? |
|
|
|
193 |
Як рухається Земля? |
|
|
|
194 |
Як мандрують птахи? |
|
|
|
195 |
МОВ. Діалоги, монологи, оповідач, засоби художньої виразності у тексті ( порівняння, метафори тощо, без уведення термінів), пряме й переносне значення слів у художньому тексті. Інсценізація фрагменту літературного твору. |
|
|
|
196 |
МАО. Визначення часу за годинником. |
|
|
|
197 |
Пригода 2. «Підготовка до мандрівки» ( за твором С. Чернія). |
29 |
|
|
198 |
Навіщо люди подорожують? |
|
|
|
199 |
Як можна подорожувати, не виходячи з дому? Виготовлення паперової писанки. |
|
|
|
200 |
Віртуальна мандрівка музеями України під відкритим небом. |
|
|
|
201 |
Чому інформацію потрібно перевіряти? |
|
|
|
202 |
МОВ. Виразне читання тексту, його «модернізація», продовження тексту. Улюблений персонаж, улюблена частина твору. |
|
|
|
203 |
МАО. Зчитування даних з таблиць, піктограм, схем. |
|
|
|
204 |
Пригода 3. «Хоботовичі у Львові» ( за твором С. Чернія). |
30 |
|
|
205 |
Що непідвладне часові? Створення макету годинника. |
|
|
|
206 |
Які таємниці має час? Як планувати свій час? |
|
|
|
207 |
Як можна перевірити відому інформацію? Створення класної книжечки « Наш рідний край» ( колективна робота). |
|
|
|
208 |
Як сприймати тих, кого не знаєш? |
|
|
|
209 |
МОВ. Малюнок як джерело інформації. Комікси. Теми, емоційно-ціннісне навантаження медіа текстів. |
|
|
|
210 |
МАО. Життєві ситуації, що розв’язуються математичним шляхом, їх розв’язання з опорю на прості математичні моделі |
|
|
|
211 |
Пригода 4. «Зустріч з родиною вовків Вівчарів» ( за твором С Чернія). |
31 |
|
|
212 |
Як рухова активність впливає на здоров’я? |
|
|
|
213 |
Вчимося проводити майстер – клас. |
|
|
|
214 |
МОВ. Фотографія як джерело інформації ( наприклад, пейзаж, портрет, сюжетна світлина). Малюнок як джерело інформації. Текст – розповідь. |
|
|
|
215 |
МАО. Календар та йог використання для опису і розв’язання повсякденних проблем. |
|
|
|
216 |
Перевір себе. |
|
|
|
217 |
Підсумковий урок з теми «Рух і час». |
|
|
|
218 |
Тема 9. Все пов’язане з усім. Володимир Читай «Правдиві історії Чарівного лісу». |
32 |
|
|
219 |
Пригода 1. «Історія хробака Зяву» (за твором В. Читая). |
|
|
|
220 |
Як зі мною змінюється світ? |
|
|
|
221 |
Що означає бути дорослим? |
|
|
|
222 |
МОВ. Книжка як джерело інформації. Інсценізація улюблених уривків твору. Важливість імпровізації у грі. |
|
|
|
223 |
МАО. Порядок виконання дій у математичних виразах на 1-2 дії. |
|
|
|
224 |
Що означає «бути дорослим»?. Сироти і «діти вулиці» : хто вони? Чи паління привабливе? |
|
|
|
225 |
Пригода 2. «Про жабку Душку та хом’ячків – сусідів» (за твором В. Читая) |
33 |
|
|
226 |
Чому добрі вчинки важливі? |
|
|
|
227 |
Чи може одна людина змінити щось у світі? |
|
|
|
228 |
Готуємо виставу. Виготовлення акторів лялькового театру із пляшок від шампунів та гелів. |
|
|
|
229 |
Як захистити планету від сміття? |
|
|
|
230 |
МОВ. Зв’язок книжкових подій з подіями власного життя, формування власного погляду на книжку. Складання власної кінцівки тексту. Співставлення власної кінцівки з авторською. |
|
|
|
231 |
МАО. Життєві ситуації, що розв’язуються математичним шляхом, їх розв’язання з опорю на прості математичні моделі |
|
|
|
232 |
Пригода 3. «Історія про вовка Криволапка та братів - кабанів» (за твором В. Читая). |
34 |
|
|
233 |
Чому піклування про власне здоров’я є відповідальною справою кожного? |
|
|
|
234 |
Як я можу вплинути на своє майбутнє? |
|
|
|
235 |
Плануємо літні канікули. |
|
|
|
236 |
Підсумовуємо вивчене. |
|
|
|
237 |
МОВ. Літературні казки й оповідання українських авторів. Теми дитячого читання: пригоди, фантастика, сім’я, дружба, етичні проблеми, патріотизм, відданість, любов до рідного краю, Україна тощо. |
|
|
|
238 |
МАО. Життєві ситуації, що розв’язуються математичним шляхом, їх розв’язання з опорю на прості математичні моделі. |
|
|
|