календарне планування

Про матеріал
Календарне планування 4 клас з російської мови для дітей з тяжкими порушеннями мовлення. З підручником И.Н.Лапшина, Н.Н.Зорька. - К.: Видавничий дім «Освіта», 2013.– 176 с. З урахування корекційних задач, щодо вивчення предмету.
Перегляд файлу

Російська мова

Навчальні програми для загальноосвітніх навчальних закладів із навчанням українською мовою. 1-4 класи. – К.:Видавничий дім «Освіта»,2011. – 392с.   Програму підготували: І.М.Лапшина, Ґудзик І.П., О.В.Вербецька,                                                                                     Л.Г.Купцова                                                                                                                                 

Підручник: Лапшина И.Н. Русский язык: учеб. для 4 кл. общеобразоват. учеб. заведений с укр. яз. обучения/ И.Н.Лапшина, Н.Н.Зорька. -  К.: Видавничий дім «Освіта», 2013.– 176 с.  

70 годин (2 години на тиждень)

ІІ семестр

Тема

Дата

 

32

Рассматриваем значимые части слова. Основа слова и окончание . Повторение. Определяем тему, основную мысль текста (с. 3)

14.01

Формування слухової уваги та пам'яті. Формування навичок вимови відповідно до мовленнєвих можливостей з опорою на еквіваленти рідної мови

33

Рассматриваем и сопоставляем однокоренные слова Повторение. Слушаем, предугадываем события с.(6

16.01

Вміння в реченні виявляти одно корінні члени речення.

34

Образуем слова с помощью префиксов и суффик-сов. Читаем выразительно.

Повторение. Читаем в лицах. (с.14-15)

21.01

Формування навичок постановки різноманітних питань до речень.

35

Сопоставляем значимые части слова в словах русского и украинского языков. Повторение. Определяем связь предложений в тексте.  (с.17)

23.01

Формування навичок порівнювати частини слова. Формування навичок самоконтролю.

36

Учимся обозначать безударные гласные в корне слова с помощью проверки по сильной позиции. Составляем высказывание по загадке

Повторение. Выделяем абзацы в тексте (с.20)

28.01

Формування зорових, фонематичних, мовнорухових операцій та функцій (сприймання, уваги, пам'яті,

37

Пишем: подбираем проверочные слова для обозначения безударных гласных в корне слова.

Повторение. Учимся просматривать текст, находить в нём ключевые слова (с.22-23)

30.01

Формування умінь співвідносити написане слово із еталонним на основі зорового сприймання та виправляти помилки

38

Контрольная работа: работа с литературным текстом (письменно)

04.02

Формування навичок дискурсивно-логічного розуміння прочитаного

39

Анализ контрольной работы. Подбираем проверочные слова для обозначения безударных гласных в корне слова. Учимся пользоваться орфографическим словарём. Повторение. Распо-знаем повествование, описание, рассуждение (с. 25)

06.02

Формування навичок користування орфографічним словником.

40

Правильно произносим и пишем слова с парными звонкими и глухими согласными в корне слова

Повторение. Выделяем главные члены предложения (с.31)

11.02

Формування навичок контролю за якістю вимови в процесі письма, співставлення результатів вимови.

41

Правильно произносим и пишем слова с парными звонкими и глухими согласными в корне слова

Повторение. Учимся находить второстепенные члены предложения (с.34)

13.02

Формування слухової уваги та пам'яті. повне письмове відтворення у контексті лексичної теми, яка вивчається.

 

42

Правильно произносим и пишем слова с сочетанием мягких согласных в корне слова.  Повторение. Наблюдаем предложения с однородными членами.(с.39-40)

18.02

Формування слухового контролю за власною вимовою шляхом її співставлення із еталонним мовленням педагога (оцінювання якості власних вимовних умінь та їхня самостійна корекція).

43

Правильно произносим и пишем слова с раздели-тельными ь и ъ перед я, ю, е, ё. Говорим: составляем высказывание по пословице. Повторение. Наблюдаем неполные предложения (с.42-

20.02

Формування навичок вимови відповідно до мовленнєвих можливостей з опорою на еквіваленти рідної мови

44

Контрольная работа: письменный пересказ

25.02

Формування слухової уваги, умінь запам'ятовувати, відтворювати прочитане на письмі.

45

Анализ контрольной работы.)Правильно произносим и пишем слова с раздели-тельными ь и ъ. Читаем, пересказываем текст

Повторение. Рассматриваем слова, имеющие одно или несколько значений. (с.54-55)

27.02

Формування навичок переказування тексту.

46

Проверяем себя. Пишем зрительно-слуховой диктант, выполняем тестовое задание. Повторение. Рассматри-ваем прямое и переносное значение слова (с. 66-67)

03.03

Формування умінь співвідносити написане слово із еталонним на основі зорового сприймання та виправляти помилки у разі їхнього виникнення.

47

Учимся переносить слова с сочетанием согласных. Читаем выразительно.Повторение. Обсуждаем значение устойчивых сочетаний слов (с. 70-71)

05.03

Формування навичок контролю за якістю вимови.

48

Контрольная работа: диктант

10.03

Перевірка вмінь письма на слухове сприйняття тексту.

49

 

Анализ контрольной работы.

 

12.03

Корекція набутих вмінь.

50

Слушаем незнакомый текст. Читаем выразительно. Пишем о впечатлениях от прочитанного

Повторение. Используем диалог для обсуждения своих увлечений (с.75-76)

17.03

- на основі зорового сприймання (слова, словосполучення, короткі речення)  письмово відтворювати їх. Формування іншомовного творчого письма з метою розвитку умінь самостійно будувати необхідні конструкції

51

Списываем быстро, каллиграфично и без ошибок.

Знакомимся с драматическим произведением. Повторение. Делим текст на части.(с. 78)

29.03

Формування навичок швидкого списування.

52

Контроль навыка чтения молча (письменно)

31.03

Формування впевненості у власних мовленнєвих можливостях. Формування навичок самоконтролю.

53

Анализ контрольной работы.

Читаем выразительно, представляем описанные картины.Повторение. Учимся читать стихотворения выразительно.(с.83)

07.04

Формування умінь утворювати різні ступені порівняння прикметників та правильно добирати їх відповідно до ситуації

54

Правильно произносим и пишем слова с непроизносимыми согласными. Говорим: составляем диалог. Повторение. Рассматриваем значимые части слова (с. 97)

09.04

Формування зорових, фонематичних, мовнорухових операцій та функцій (сприймання, уваги, пам'яті, контролю) та умінь спиратися на них послідовно

55

Правильно произносим и пишем слова с непроизносимыми согласными. Говорим: составляем высказывание по рисункам

Повторение. Рассматриваем и сопоставляем однокоренные слова (с. 100)

14.04

 

Формування навичок асоціативного мислення шляхом згадування спільних елементів у моторних схемах органів артикуляції під

56

Слушаем, обсуждаем прослушанное. Проверяем себя. Пишем сочинение. Повторение. Образуем слова с помощью префиксов и суффиксов. (с. 102-103)

16.04

Формування навичок дискурсивно-логічного розуміння прочитаного

57

Контрольная работа: проверка языковых знаний и умений

21.04

Перевірка здобутих знань.

58

 

 

Анализ контрольной работы.

23.04

Корекція набутих вмінь.

59

Произносим и пишем слова с удвоенными буквами

Повторение. Учимся обозначать безударные гласные в корне слова с помощью проверки по сильной позиции.(с. 110)

28.04

Формування умінь співвідносити написане слово із еталонним на основі зорового сприймання та виправляти помилки у разі їхнього виникнення.

60

Пишем: составляем высказывание по рисунку и данным словосочетаниям. Повторение. Подбираем проверочные слова для обозначения безударных гласных в корне слова.(с.111-112)

30.04

Формування умінь складати висловлювання за малюнками та опорними словосполученнями. Формування навичок контролю за якістю вимови.

61

Правильно произносим и пишем слова с удвоенными буквами. Читаем молча. Повторение. Учимся пользоваться орфографическим словарём (с. 118)

05.05

Формування навичок читання мовчки.

62

Слушаем, обсуждаем содержание. Говорим: составляем загадку. Контроль навыка чтения вслух (устно) Повторение. Правильно произносим и пишем слова с парными звонкими и глухими согласными в корне слова (с.121)

07.05

Формування слухового контролю за власною вимовою шляхом її співставлення із еталонним мовленням педагога (оцінювання якості власних вимовних умінь та їхня самостійна корекція).

 

63

Контроль навыка чтения вслух (устно)Проверяем себя. Пишем диктант, выполняем задания по языку. Повторение. Правильно произносим и пишем слова с сочетанием мягких согласных в корне слова.(с. 126

12.05

Формування слухового контролю за власною вимовою шляхом її співставлення із еталонним мовленням педагога (оцінювання якості власних вимовних умінь та їхня самостійна корекція).

 

64

Читаем, слушаем, пересказываем содержание текста. Говорим: пересказываем прочитанное. Повторение. Правильно произносим и пишем слова с разделительными ь и ъ. (с. 130)

14.05

Формування впевненості у власних мовленнєвих можливостях з метою профілактики виникнення психологічного бар'єра на шляху до розвитку.

65

Слушаем, читаем выразительно басню. Проверяем себя. Слушаем незнакомый текст, выполняем зада-ния на проверку понимания. Повторение. Учимся переносить слова с сочетанием согласных. (с.134)

19.05

Формування слухової уваги до розвитку висхідної інтонації та наголосу, правильності їх сприймання та відтворення в загальних питальних реченнях з опорою на графічне позначення.

66

Слушаем, пересказываем содержание по рисункам. Читаем выразительно. Повторение. Правильно произносим и пишем слова с непроизносимыми согласными.(с. 150)

21.05

Формування зорових, фонематичних, мовнорухових операцій та функцій (сприймання, уваги, пам'яті, контролю) та умінь спиратися на них послідовно або одночасно у процесі опанування оптико-акустико-вимовних образів.

67

Проверяем себя. Читаем незнакомый текст, выполняем задания на проверку понимания.

26.05

Формування навичок дискурсивно-логічного розуміння прочитаного.

68

Обобщение и систематизация знаний

28.05

 

 

 

docx
Додано
22 березня 2020
Переглядів
1542
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку