19 травня о 18:00Вебінар: Організація підсумкового повторення з предметів гуманітарного циклу наприкінці навчального року

Календарне планування

Про матеріал
ПРОПЕДЕВТИЧНИЙ КУРС -«ВСТУП ДО ІСТОРІЇ» 35 ГОД. Календарне планування на 2019-2020 н.р.
Перегляд файлу

Пропедевтичний курс «Вступ до історії» 5 клас

(35 годин)

Тема уроку

Дата

Примітка

І семестр (15 год.)

Вступ. Що таке історія (1 год.).

  1.  

Що таке історія.

04.09

 

Тема 1. Відлік часу в історії (2год.+1год.+1год.).

  1.  

Календарний та історичний час.

11.09

 

  1.  

Культурні епохи європейської історії та Україна.

18.09

 

  1.  

Практична робота №1: Відлік часу в історії.

25.09

 

  1.  

Тематичне оцінювання № 1 із теми «Відлік часу в історії». Контрольна робота (тестування).

02.10

 

Тема 2. Де відбувається історія (3год.+1год.+1год.).

  1.  

Географічний та історичний простір.

09.10

 

  1.  

Українська держава в різні часи свого існування

на історичних картах.

16.10

 

  1.  

Походження назв народів і географічних об’єктів.

Історико-географічні регіони України.

23.10

 

  1.  

Практична робота №2: Територіальне розташування

та історичне походження рідного міста (села).

06.11

 

  1.  

Тематичне оцінювання №2 із теми «Де відбувається історія». Контрольна робота (тестування).

13.11

 

Тема 3. Джерела до вивчення історії (3год.+1год.+1год.).

  1.  

Історичні джерела та їхні різновиди.

20.11

 

  1.  

Робота з історичними джерелами.

27.11

 

  1.  

Де зберігаються історичні пам’ятки.

04.12

 

  1.  

Практична робота №3: Про що можна дізнатися із сімейного фотоальбому.

11.12

 

  1.  

Тематичне оцінювання №3 із теми «Джерела до вивчення історії». Контрольна робота (тестування).

18.12

 

ІІ семестр (20 год.)

Тема 4. Історія України в пам’ятках (10год.+1год.1год.).

  1.  

Пам’ятки і пам’ятники історії.

 

 

  1.  

Джерела, які зберігають пам’ять про історію княжої Русі - України.

 

 

  1.  

Кримське ханство.

 

 

  1.  

Козацька Україна.

 

 

  1.  

Українські землі під владою двох імперій. Українське національне відродження.

 

 

  1.  

Українська революція і боротьба за збереження державності (197-1921 рр.)

 

 

  1.  

Голодомор 1932-1933 рр.

 

 

  1.  

Україна в роки Другої світової війни.

 

 

  1.  

Проголошення незалежності України.

 

 

  1.  

Революція Гідності 2013-2014 рр. Агресія Росії проти України.

 

 

  1.  

Практична робота №4: Розповідь про  пам’ятку історії або пам’ятник, установлений у рідному краї (на вибір).

 

 

  1.  

Тематичне оцінювання №4 із теми «Історія України в пам’ятках». Контрольна робота (тестування).

 

 

Тема 5. Дослідники історії (2год.+1год.1год.).

  1.  

Головні цілі пізнання минулого. Фах історика. Що таке історичний факт, історична особа, історичне дослідження.

 

 

  1.  

Історія, історики, письменники та поети.

 

 

  1.  

Практична робота №5: Повідомлення з історії родини,  презентація родового дерева.

 

 

  1.  

Тематичне оцінювання №5 із теми «Дослідники історії». Контрольна робота (тестування).

 

 

Тема 6. Усе має минуле

  1.  

Праця і господарство: колись і сьогодні.

 

 

  1.  

Місто та село. Заняття та умови життя населення в українських містах і селах у минулому і тепер.

 

 

  1.  

Наука та освіта. Школи й університети на українських теренах. Практична робота №6. Міні-проект про родинні традиції та свята.

 

 

  1.  

Тематичне оцінювання №6 із теми «Усе має минуле». Контрольна робота (тестування).

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Усанова Дар'я
Додано
29 березня 2020
Переглядів
966
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку