Календарно-тематичний план З ЧИТАННЯ
за Типовою освітньою програмою розробленою під керівництвом Савченко
до підручника «Українська мова та читання» для 2 класу
(автори Большакова І. О., Пристінська М. С.).
ІІ СЕМЕСТ
№ з/п |
|
Тема уроку |
Сторінки |
Дата |
|
Тема 5. Кожна пригода до мудрості дорога - 16 год |
|||||
1 |
|
Авторська казка. Оповідання. «Знайомий сніговик» (за Лесею Ворониною). |
7-9 |
26.01 |
|
2 |
|
Оповідання. «Знайомий сніговик» (за Лесею Ворониною). |
7-9 |
28.01 |
|
3 |
|
Про бібліотеку. «Лисичка йде до бібліотеки» (за Лоренцом Паулі і Катрін Шерер). |
15-17 |
29.01 |
|
4 |
|
Про бібліотеку. «Лисичка йде до бібліотеки» (за Лоренцом Паулі і Катрін Шерер). |
15 -17 |
02.02 |
|
5 |
|
Робота з дитячою книжкою: дитячі журнали. Досліджуємо медіа. |
14 |
03.02 |
|
6 |
|
Оповідання. Діалог. «Чарівна паличка» (за Анатолієм Григоруком (продовження) |
20 |
04.02 |
|
7 |
|
Дискусія. «Мрія Маляки» (за Сашком Дерманським) |
23 |
05.02 |
|
8 |
|
Книга-мій друг. «Давні імена» (за Галиною Лозко). |
25 |
09.02 |
|
9 |
|
«Де поділись бутерброди?» (Григорій Фалькович) |
27 |
11.02 |
|
10 |
|
«Хто на повідку» (Григорій Фалькович). |
29 |
12.02 |
|
11 |
|
Оповідання. Головні герої.«Про хом’ячка Бориса» (за Віктором Васильчуком) |
30-31 |
16.02 |
|
12 |
|
Робота з дитячою книжкою: вірші й оповідання про тварин |
|
17.02 |
|
13 |
|
Оповідання.«Про хом’ячка Бориса» (за Віктором Васильчуком) |
30-31 |
18.02 |
|
14 |
|
«Тато лікує зірки» (Катерина Єгорушкіна) |
36-37 |
19.02 |
|
15 |
|
«Тато лікує зірки» (Катерина Єгорушкіна) |
36-37 |
23.02 |
|
16 |
|
Підсумок з теми. Самооцінювання Діагностична робота. Аудіювання |
37 |
25.02 |
|
Тема 6. Зустрічаймо весноньку – 16 год |
|||||
17 |
|
Казка-опис явищ. Дивний дощ (за Джанні Родарі) |
41 |
26.02 |
|
18 |
|
Суттєві ознаки. «Не вгадаєте ніколи» (Петро Ребро). |
44 |
02.03 |
|
19 |
|
Робота з дитячою книжкою: вірші Лесі Українки |
|
03.03 |
|
20 |
|
Уживання слів — назв ознак у поетичних творах. Порівняння. «Вже сонечко в морі сіда» Леся Українка |
47 |
04.03 |
|
21 |
|
Характеристика головного героя. «Мишкові кросівки» (Анатолій Савчук) |
48-49 |
05.03 |
|
22 |
|
Характеристика головного героя. «Мишкові кросівки» (Анатолій Савчук) |
48-49 |
09.03 |
|
23 |
|
Оповідання. «Найкращий подарунок» (Дмитро Кузьменко) |
51-52 |
11.03 |
|
24 |
|
«Пан Перевертас» (Сергій Пантюк). |
54 |
12.03 |
|
25 |
|
Оповідання. Головний герой. Дискусія. Про моє хобі. |
56-57 |
16.03 |
|
26 |
|
Робота з дитячою книжкою: книжки (журнали) про хобі та захоплення. |
56-57 |
17.03 |
|
27 |
|
Оповідання. Заголовок. «Я все зможу» (за Дженіфер Мур-Молінос). |
58-59 |
18.03 |
|
28 |
|
Оповідання. Заголовок. «Я все зможу» (за Дженіфер Мур-Молінос). |
58-59 |
19.03 |
|
29 |
|
«Приємна зустріч» (Григорій Фалькович). Скоромовка |
60 |
23.03 |
|
30 |
|
«Соловейко застудився»(Ліна Костенко). |
62 |
25.03 |
|
31 |
|
«Встала весна» (Тарас Шевченко) |
64 |
26.03 |
|
32 |
|
Підсумок з теми. Самооцінювання. Діагностична робота. Робота з літературним твором |
64 |
06.04 |
|
Тема 7. Довкола стільки є краси – 26 год |
|||||
33 |
|
Робота з дитячою книжкою: поети-класики для дітей |
|
07.04 |
|
34 |
|
Хто де живе?» (Олесь Орач) |
66 |
08.04 |
|
35 |
|
Комікс. «Поквапся, Ніколасе» (за Жілем Тібо) |
68 |
09.04 |
|
36 |
|
«Загадкова історія» (Дмитро Кузьменко) |
73-75 |
13.04 |
|
37 |
|
«Загадкова історія» (Дмитро Кузьменко) |
73-75 |
15.04 |
|
38 |
|
Факти і думки. Білий ведмідь «Відповідь» ( Федр) |
76-77 |
16.04 |
|
39 |
|
Вірш. Виразність. «Дивний звір» (Галина Малик) |
78 |
20.04 |
|
40 |
|
Робота з дитячою книжкою: байки. |
|
21.04 |
|
41 |
|
Усна народна творчість. Пісні-заклички |
80 |
22.04 |
|
42 |
|
Порівнюємо текст і малюнок. «На подвір’ї ріс старий дуб» |
82 |
23.04 |
|
43 |
|
Оповідання. Час і місце подій. «Довгожданий лист» (за Анатолієм Григоруком) |
87-88 |
27.04 |
|
44 |
|
Оповідання. Час і місце подій. «Довгожданий лист» (за Анатолієм Григоруком) |
87-88 |
29.04 |
|
45 |
|
«Дивовижні пригоди в лісовій школі» (за Всеволодом Нестайком). |
93-95 |
30.04 |
|
46 |
|
«Дивовижні пригоди в лісовій школі» (за Всеволодом Нестайком). |
93-95 |
06.05 |
|
47 |
|
Робота з дитячою книжкою: енциклопедії для дітей |
|
05.05 |
|
48 |
|
«Кіт з котами про котів» (Григорій Фалькович) |
95 |
11.05 |
|
49 |
|
«Гойдалка під кленом» (Галина Ткачук) |
Х. 51-53 |
13.05 |
|
50 |
|
«Дикі образи дикобраза»(Ірен Роздобудько) |
Х. 55-57 |
14.05 |
|
51 |
|
«Василь Тимофійович мандрує»(Ніна Найдич) |
Х. 65-67 |
18.05 |
|
52 |
|
Робота з дитячою книжкою: українські письменники для дітей |
|
19.05 |
|
52 |
|
«Парасолька»(Наталка Малетич) Діагностична робота. Читання вголос |
Х. 69-71 |
20.05 |
|
53 |
|
«Королівство Ану»(Галина Малик) Діагностична робота. Читання вголос |
Х.83 |
21.05 |
|
55 |
|
«Про Стаску та чудовськ»(Марина та Сергій Дяченки) Діагностична робота. Читання вголос |
Х.121 |
25.05 |
|
57 |
|
«Про двох бездомних джинів та один нічийний глек»(Сашко Дерманський) |
Х. 125-127 |
27.05 |
|
58 |
|
«Страшне страховисько»(Лариса Ніцой) Підсумок з теми. Самооцінювання |
Х. 129-134 |
28.05 |
|