Я досліджую світ
3 год/тиждень
За підручником Т. Гільберг, С. Тарнавської,
Н. Павич
№ |
Тема уроку |
Дата |
Прим. |
ВСТУП |
|||
1. |
Ми – другокласники і другокласниці. (с. 3-7) |
|
|
2. |
Як поводитися в колективі. Правила спілкування. (с.8-10) |
|
|
3. |
Яка наша адреса. Земля – планета. Глобус(с. 16-18) |
|
|
4. |
Для чого країнам державні символи. (с. 21-24) |
|
|
5. |
Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностувальна робота. |
|
|
ПРИРОДА ВОСЕНИ |
|||
6. |
Аналіз діагностувальної роботи. Яку форму має наша Земля. Чому буває день і ніч. (с. 28-31) |
|
|
7. |
Що таке горизонт? Сторони горизонту. (с. 31-33) |
|
|
8. |
Чому на Землі бувають пори року.(с. 33-35) |
|
|
9. |
Явища природи. Скільки місяців у році. (с. 35-39)
|
|
|
10. |
Для чого потрібний календар. (с. 40-44) |
|
|
11. |
Який в осені святковий календар? (с. 52-55) |
|
|
12. |
Якого я роду, якого народу. (с. 57-59) |
|
|
13. |
Історичні пам’ятки і пам’ятки природи в Україні (с. 59-61) |
|
|
14. |
Як здобути козацьке здоров’я. (с. 61-63) |
|
|
15. |
Що таке експеримент. Дослідження: чи поглинають рослини воду? (с. 64-68) |
|
|
16. |
Які в осені ознаки. Які осінні місяці. (с. 73-77) |
|
|
17. |
Екскурсія. Як змінилась природа восени. |
|
|
18. |
Чи зустрічається світло з тінню. (с. 80-81) |
|
|
19. |
Світлопроникні та світлонепроникні тіла. (с. 81-84) |
|
|
20. |
Які властивості має повітря. Виконання дослідів. (с. 85-87) |
|
|
21. |
Що таке погода і як її передбачити. (с. 87-89)
|
|
|
22. |
Прогноз погоди (с. 89)
|
|
|
23. |
Як погода впливає на здоров’я людей. Моделювання дощу у склянці. (с. 89-91) |
|
|
24. |
Як термометр знає, тепло чи холодно. Види термометрів. Вимірювання температури води. (с. 91-94) |
|
|
25. |
Які властивості має вода. (с. 96-99) |
|
|
26. |
Як вода переходить із одного стану в інший. (с. 99-101) |
|
|
27. |
Як мандрує вода. (с.101-104)
|
|
|
28. |
Інфекційні хвороби. (с. 104-105)
|
|
|
29. |
Як рослини готуються до зими. (с. 106-108) |
|
|
30. |
Чи всі гриби їстівні. (с. 108-110)
|
|
|
31. |
Правила збирання грибів. (с. 111-112) |
|
|
32. |
Як тварини готуються до зими. (с. 112-114) |
|
|
33. |
Як осінні зміни впливають на комах. (с. 115-116) |
|
|
34. |
Як риби готуються до зими. (с. 116-117) |
|
|
35. |
Як птахи готуються до зими. (с. 118-119) |
|
|
36. |
Як звірі готуються до зими.(с. 120-121) |
|
|
37. |
Які невидимі ланцюги є в осінньому лісі. (с.121-123) |
|
|
38. |
Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностувальна робота. |
|
|
ПРИРОДА ВЗИМКУ |
|||
39. |
Аналіз діагностувальної роботи. Які ознаки в зими. Зимові місяці. Дослідження сніжинок. (с. 124-127) |
|
|
40. |
Екскурсія. Як змінилась природа взимку. |
|
|
41. |
У чому сила зими. (с.128-130)
|
|
|
42. |
Як не замерзнути. (с. 130-131)
|
|
|
43. |
Яка погода взимку. (с.133)
|
|
|
44. |
Природні та штучні джерела тепла. (с.136-137)
|
|
|
45. |
Який у зими святковий календар. День Святого Миколая. Новий Рік. (с.138-139) |
|
|
46. |
Який у зими святковий календар. Традиції святкування Різдва. (с. 139-140) |
|
|
47. |
Правила поведінки під час новорічних святкувань. (с. 141-142) |
|
|
48. |
Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за семестр. |
|
|