Календарне планування 2 клас І семестр

Про матеріал
Календарне планування за програмою О. Я. Савченко з інтегрованого курсу " Я досліджую світ". За підручником Т. Гільберг, С. Тарнавської, Н. Павич (3 год/тиждень)
Перегляд файлу

Я досліджую світ

3 год/тиждень

За підручником Т. Гільберг, С. Тарнавської,

Н. Павич

Тема уроку

Дата

Прим.

ВСТУП

1.

Ми – другокласники і другокласниці. (с. 3-7)

 

 

2.

Як поводитися в колективі. Правила спілкування. (с.8-10)

 

 

3.

Яка наша адреса. Земля – планета. Глобус(с. 16-18)

 

 

4.

Для чого країнам державні символи. (с. 21-24)

 

 

5.

Узагальнення і систематизація знань учнів.

Діагностувальна робота.

 

 

ПРИРОДА ВОСЕНИ

6.

Аналіз  діагностувальної  роботи. Яку форму має наша Земля. Чому буває день і ніч. (с. 28-31)

 

 

7.

Що таке горизонт? Сторони горизонту. (с. 31-33)

 

 

8.

Чому на Землі бувають пори року.(с. 33-35)

 

 

9.

Явища природи. Скільки місяців у році.  (с. 35-39)

 

 

 

10.

Для чого потрібний календар.

(с. 40-44)

 

 

11.

Який в осені святковий календар? (с. 52-55)

 

 

12.

Якого я роду, якого народу.

(с. 57-59)

 

 

13.

Історичні пам’ятки і пам’ятки природи в Україні (с. 59-61)

 

 

14.

Як  здобути  козацьке здоров’я. (с. 61-63)

 

 

15.

Що таке експеримент. Дослідження: чи поглинають рослини воду? (с. 64-68)

 

 

16.

Які в осені ознаки. Які осінні місяці. (с. 73-77)

 

 

17.

Екскурсія. Як змінилась природа восени.

 

 

18.

Чи зустрічається світло з тінню. (с. 80-81)

 

 

19.

Світлопроникні та світлонепроникні тіла. (с. 81-84)

 

 

20.

Які властивості має повітря. Виконання дослідів. (с. 85-87)

 

 

21.

Що таке погода і як її передбачити. (с. 87-89)

 

 

 

22.

Прогноз  погоди (с. 89)

 

 

 

23.

Як погода впливає на здоров’я людей. Моделювання дощу у склянці. (с. 89-91)

 

 

24.

Як термометр знає, тепло чи холодно. Види термометрів. Вимірювання температури води.

(с. 91-94)

 

 

25.

Які властивості має вода.

(с. 96-99)

 

 

26.

Як вода переходить із одного стану в інший.

(с. 99-101)

 

 

27.

Як мандрує вода. (с.101-104)

 

 

 

28.

Інфекційні хвороби. (с. 104-105)

 

 

 

29.

Як рослини готуються до зими. (с. 106-108)

 

 

30.

Чи всі гриби їстівні. (с. 108-110)

 

 

 

31.

Правила збирання грибів.

(с. 111-112)

 

 

32.

Як тварини готуються до зими. (с. 112-114)

 

 

33.

Як осінні зміни впливають на комах. (с. 115-116)

 

 

34.

Як риби готуються до зими.

(с. 116-117)

 

 

35.

Як птахи готуються до зими. (с. 118-119)

 

 

36.

Як звірі готуються до зими.(с. 120-121)

 

 

37.

Які невидимі ланцюги є в осінньому лісі. (с.121-123)

 

 

38.

Узагальнення і систематизація знань учнів.

Діагностувальна робота.

 

 

ПРИРОДА ВЗИМКУ

39.

Аналіз  діагностувальної  роботи. Які ознаки в зими. Зимові місяці. Дослідження сніжинок.

(с. 124-127)

 

 

40.

Екскурсія. Як змінилась природа взимку.

 

 

41.

У чому сила зими. (с.128-130)

 

 

 

42.

Як не замерзнути. (с. 130-131)

 

 

 

43.

Яка погода взимку. (с.133)

 

 

 

44.

Природні та штучні джерела тепла. (с.136-137)

 

 

 

45.

Який у зими святковий календар. День Святого Миколая. Новий Рік. (с.138-139)

 

 

46.

Який у зими святковий календар.  Традиції святкування Різдва. 

(с. 139-140)

 

 

47.

Правила поведінки під час новорічних святкувань. (с. 141-142)

 

 

48.

Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за семестр.

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 2 клас, Планування
НУШ
Додано
8 січня 2022
Переглядів
1083
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку