Урок з курсу "Я досліджую світ". "Що я знаю про вплив Сонця на природу? "

Про матеріал
Поданий матеріал у вигляді гри-квесту дає можливість узагальнити знання дітей з теми "Вплив Сонця на природу ". Діти виконують поетапно завдання, які підібрані таким чином, що дають можливість активізувати відповідні компетентності , уміння працювати в групі.
Перегляд файлу

 Урок інтегрованого курсу «Я досліджую світ»

Тема. Узагальнюючий урок «Що я знаю про вплив Сонця на при­роду і погоду?». Діагностувальна робота .

Мета.  узагальнити  знання  учнів  за  темою;   вчити  знаходити  необхідну  інформацію в різноманітних джерелах знань;  розвивати  пам’ять, логічне мислення; виховувати розуміння необхідності вивчення теми для загального рівня розвитку, підсумувати знання учнів про природу і погоду,  розвивати навички самостійної роботи та групової роботи; виховувати дбайливе ставлення до природи.

Матеріал до уроку : картки із завданнями, тестові картки для кожного учня

Обладнання: листівки з ребусами, кросвордом, загадками, фарби, пензлі, підготовлений папір у техніці «гратографія», клей-олівець, жменька попелу, папір із завданням на липкій стрічці, склянка гарячої води, дзеркальце із завданням.

 

Хід уроку

I.     ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

II.    АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

1 Вправа «Погода»

- Яка зараз пора року?

- Який місяць?

- Яке число?

- Тепло чи холодно надворі?

- Який стан неба?

- Яка температура повітря?
- Чи були сьогодні протягом дня опади?

2. Перевірка домашнього завдання

  Які народні прикмети про погоду знають ваші рідні. Чи справджуються ці прикмети? Чому?

  Розкажіть, як реагують на зміну погоди тварини.

  Розкажіть про те, як  за поведінкою рослин і тварин люди передбачають погоду.

III.   ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ

 Сьогодні на уроці ми згадаємо все, що вивчили протягом попередніх уроків природознавства. А допоможе нам у цьому наша улюблена гра «Квест».

  • Вам потрібно пройти кілька випробувань і  кінці завдань ви знайдете тест, заповнивши який, продемонструєте свої знання з теми.

IV. УЗАГАЛЬНЕННЯ ЗНАНЬ З ТЕМИ
1.  Робота в групах

Клас поділяється на три групи і кожна з них отримує своє завдання. Не виконавши це завдання, діти  не зможуть перейти до наступного. Попередньо завдання розміщуються біля вхідних дверей, в їдальні, біля питного фонтанчика, за класною дошкою, в спортзалі, у чайнику з водою.

В кінці випробування діти мають знайти тестові роботи в підручнику, пеналі та щоденнику одного з учнів відповідної групи.

Вчитель контролює правильність виконання завдань і надає допомогу, якщо потрібно.

 1 група

Відгадка слово «дошка». Необхідно закреслити парні літери, а з непарних скласти слово.

За дошкою наступне завдання –

Відгадайте загадку.

На світанку, як товстий жупан, 
На землі лежить густий… 

Шукайте в школі місце, де можна найбільше його знайти. Там – наступна підказка. ( Шукати треба в їдальні)

 

Розшифруйте завдання. Закресліть всі  букви ы. прочитайте, що треба зробити. Виконайте завдання і отримаєте наступну підказку.

ЫЫЫВыіызыьымыіытыьы ыпыоыпыеылы ы ыіы ыпоысыиыпытыеы ыныиымы ыаырыкыуышы ыпыаыпеырыуы.ы ыСытырыуысіытыьы ызыаыыыыйывыиыйы ыпоырыоышыоыкы ыі ыпырыоычиытыаыйытыеы ысылоывыоыыыы-ыпыіыдкыаызыкыуы.

(Візьміть аркуш паперу, посипте його попелом (манкою) струсіть зайве і прочитайте слово-підказку – Підручник)

 

2 група

Прочитайте всі слова. Знайдіть «зайве» слово. Шукайте там підказку.

Б

І

Л

К

А

В

О

Л

Е

Н

Ь

О

З

А

Є

Ц

Ь

В

Ч

А

Й

Н

И

К

Л

И

С

И

Ц

Я

 

У чайнику наступна загадка Відгадайте загадку.

 

Я і хмара, і туман, І струмок, і океан, І літаю, і біжу, І замерзнуть можу!

 

Шукайте в школі місце, де можна найбільше його знайти. Там – наступна підказка.

 

Розгадайте ребус. Він підкаже вам як отримати наступну підказку.

 

 

(Діти мають під керівництвом вчителя потримати над гарячою водою дзеркало і прочитати слово, яке там з’явиться – пенал.)

 

 

3 група

Зламайте код і  розшифруйте слово. Шукайте там першу підказку.

     

         

    

 

Відповідь – спортзала.

 

Відгадайте загадку.

Куди ступиш — всюди маєш, Хоч не бачиш, а вживаєш .

Шукайте в школі місце, де можна найбільше його знайти. Там – наступна підказка. ( Вхідні двері)

 

Розгадайте кросворд у вертикальній ліній прочитаєте, як знайти наступну підказку

  1. У дорогу вирушаю,
    щоб дістатись небокраю.
    Я за ним, він — утікати,
    не дається наздогнати.
  2. Хмаркою у небі мчить,
    ллється, плине і біжить.
    На ставку в зимову пору
    може стати склом прозорим. 
  3. Як рушає мандрувати, —
    треба з ліжечок вставати.
    Як іде за обрій спати, —
    час малятам спочивати.
  4. Тут міста, країни, скелі,
    Океани і пустелі,
    Гори, ріки і моря —
    Мандрувати буду я!
    Щоб по світу мандрувати,                                                                                                                                                    Не виходжу я із хати,                                                                                                                                                     Не сідаю у автобус,                                                                                                                                                     А беру у руки....

 

  1. Куди ступиш — всюди маєш, Хоч не бачиш, а вживаєш .

 

  1. Яку форму має наша планета?
     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Р

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Т

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

А

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ф

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

І

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(Діти мають зафарбувати чорним кольором аркуш паперу та прочитати слово – яке там з’явиться – щоденник. Тест слід шукати в одному зі щоденників)


V. КОНТРОЛЬ ЗНАНЬ З ТЕМИ ( ДІАГНОСТУВАЛЬНА РОБОТА )

 

 

VІ. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ ТА ОЦІНЮВАННЯ РОБОТИ УЧНІВ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Прізвище ім’я ________________________________________

  1. Яку форму має наша планета?

а). круглу;

б) кулясту;

в) плескату.

 2.Повний оберт навколо Сонця Земля здійснює за...

А одну добу

Б один місяць

В один рік

 

     3.Познач,які властивості має вода в природі.

А    має смак

Б    не має смаку

В  безбарвна

Гмає забарвлення

 

4. З’єднай стрілками частини правильних тверджень.

Коли тепло ×       × рівень рідини в трубці термометра піднімається

Коли холодно ×    × рівень рідини в трубці термометра опускається

 

5. Вкажи ряд слів,у якому перераховано основні сторони горизонту.

А   північ,захід,схід,наліво

Б північ,південь,захід,схід       

В   північ,захід,схід,направо       

 

 

 

Прізвище ім’я ________________________________________

  1. Яку форму має наша планета?

а). круглу;

б) кулясту;

в) плескату.

 2 . Повний оберт Землі навколо своєї осі здійснює за...

А  одну добу                                                        

Б   один місяць

В  один рік

 

     3.Познач,які властивості має повітря в природі.

А  безбарвне

Б  текуче

В  прозоре

Г   не має запаху і смаку

Д   буває у трьох станах

Е   займає увесь простір

 

4. З’єднай стрілками частини правильних тверджень.

Сонце стоїть на небосхилі високо - *                          *тінь довга

Сонце стоїть на небосхилі низько - *                          *тінь коротка

 

5. Вкажи ряд слів,у якому перераховано основні сторони горизонту.

А північ,захід,схід,наліво      

Бпівніч,південь,захід,схід                                                                                   В північ,захід,схід,направо       

 

 


 

docx
Додано
9 січня 2022
Переглядів
450
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку