Календарне планування 2 клас І семестр НУШ

Про матеріал
Календарне планування 2 клас І семестр НУШ відповідно до Типової освітньої програми під керівництвом О.Я.Савченко
Перегляд файлу

 

2 клас НУШ

 

КАЛЕНДАРНО – ТЕМАТИЧНЕ

ПЛАНУВАННЯ  НА  І  ПІВРІЧЧЯ

                    

            

ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА

(3 години на тиждень)

За типовими навчальними програми  для початкової школи затверджені Колегією Міністерства освіти і науки 22 лютого 2018 року. За типовою освітньою програмою, що розроблена під керівництвом О.Я. Савченко.

 

№ з/п

 

Тема уроку

Дата

ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНА ПІДГОТОВКА (3 ГОД)

1

 

  ТМЗ. Правила безпеки та поведінки на уроках фізкультури.Бесіда: «Фізична культура як сукупність різноманітних фі­зичних вправ, спрямованих на зміцнення здоров'я». Формування ключової компетентності – «Соціальна та громадянська компетентність».

  Підго­товчі вправи: основна стійка, стійка - ноги нарізно. 

  Загально-розвивальні вправи на місці.  Рухлива гра.

 

2

 

  ТМЗ. Бесіда:  «Значення і правила виконання ранкової гігієнічної гімнастики, фізкультурної хвилинки та фізкультурної паузи».              Підготовчі вправи: стійка широка, виконання стройових завдань:  «Рівняйсь!», «Струнко!», «Вільно!». ЗРВ. Вправи для верхніх кінцівок і плечового пояса . Рухлива гра .

 

3

 

   ТМЗ. Бесіда: «Рухова активність протягом дня. Фізичні вправи  та їх вплив на формування фізичних якостей».  Підготовчі вправи: шикуван­ня, виконання стройових завдань: «Кроком руш!», «Клас, стій!».

   ЗРВ. Колові рухи руками у фронтальній та сагітальній площині. Рухлива гра.

 

КУЛЬТУРА РУХІВ

3  ЕЛЕМЕНТАМИ ГІМНАСТИКИ (19 ГОД)

4

 

  ОВ. ТМЗ. Бесіда: «Режим дня. Особиста гігієна». Підготовчі вправи: шикування, команди «У колону по одному — ставай!», «У коло — ставай», «Відставити!». ЗРВ на місці без предметів.  ЗФП:  вправи для м'язів ту­луба з вихідних положень стоячи.

  Рухлива гра .

 

5

 

  ОВ. ТМЗ. Підготовчі вправи: розмикання приставними кроками в ко­лоні, у шерензі, у колі.

  Загально-розвивальні вправи на місці без предметів.

  ЗФП: вправи для м'язів тулуба.Рухлива гра.

 

6

 

  ТМЗ. Організовуючі вправи: розмикання і змикання, повороти на місці   «Праворуч!»,   «Ліворуч!»,   «Кругом!»   (стрибком). Загально-розвивальні вправи на місці. ЗФП: вправи для м'язів тулуба з вихідних положень лежачи. Рухлива гра.

 

7

 

   ТМЗ: Формування ключових компетентностей –   «Спілкування державною (і рідною, у разі відмінності) мовами»  та «Спілкування іноземними мовами». Організовуючі вправи: перешикування із колони по одному в колону по три (чотири).

  Загально-розвивальні  вправи  без  предметів  (імітаційного характеру). ЗФП: комплекс для формування правильної поста­ви.

  Рухлива гра.

 

8

 

  ТМЗ. Організовуючі вправи: перешикування із колони по одному в колону по три (чотири).

  Загально-розвивальні  вправи  без  предметів  (імітаційного характеру).

  ЗФП: комплекс для формування правильної поста­ви.

  Рухлива гра.

 

9

 

   ТМЗ: розвиток основних компетентностей у природничих науках і технологіях.

  Організовуючі вправи: перешикування із колони по одному в колону по три (чотири).

  ЗФП: вправи на положення тіла у просторі: сіди (на п'ятах, зі­гнувши ноги), упори присівши. Вправи для м'язів тулуба з вихідних положень сидячи.

  Рухлива гра.

 

10

 

  О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи з м’ячем. Комплекс фіз­культурної паузи.

  Вправи на положення тіла у просторі: упори лежачи, лежачи ззаду. ЗФП: присідання, виси.

  Рухлива гра.

 

11

 

  О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи з м’ячем. Комплекс фіз­культурної паузи.

  Вправи на положення тіла у просторі: упори лежачи, лежачи ззаду.

  ЗФП: присідання, виси. Рухлива гра.

 

12

 

  О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи з м’ячем. Комплекс фіз­культурної паузи.

  Вправи на положення тіла у просторі: упори лежачи, лежачи ззаду. ЗФП: присідання, виси.

  Рухлива гра.

 

13

 

  О.В. ТМЗ: «Правила безпечної поведінки в процесі рухової та змагальної діяльності».

   Загально-розвивальні вправи з м'ячами. Комплекс ранкової гігієнічної гімнастики.

  ЗФП: підтягування у висі (хлопці), у висі лежачи (дівчата).     Рухлива гра.

 

14

 

  О.В. ТМЗ: «Правила безпечної поведінки в процесі рухової та змагальної діяльності».

   Загально-розвивальні вправи з м'ячами. Комплекс ранкової гігієнічної гімнастики.

  ЗФП: підтягування у висі (хлопці), у висі лежачи (дівчата).     Рухлива гра.

 

15

 

  О.В. ТМЗ: «Правила безпечної поведінки в процесі рухової та змагальної діяльності».

   Загально-розвивальні вправи з м'ячами. Комплекс ранкової гігієнічної гімнастики.

  ЗФП: підтягування у висі (хлопці), у висі лежачи (дівчата).     Рухлива гра..

 

16

 

  О.В. ТМЗ: Формування ключової компетентності – «Інформаційно-цифрова компетентність» (самостійно знаходити, аналізувати та добирати необхідну інформацію, обробляти її, зберігати та передавати її за допомогою технічних засобів та інформаційних технологій).

  Загально-розвивальні вправи без предметів. Комплекс для формування  правильної постави. 

  ЗФП: вправи  на  положення тіла у просторі. Елементи акробатики: групування лежачи.

  Рухлива гра .

 

17

 

  О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи без предметів. Комплекс для формування  правильної постави. 

  ЗФП: вправи  на  положення тіла у просторі. Елементи акробатики: групування лежачи.

  Рухлива гра .

 

18

 

  О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи без предметів. Комплекс для формування  правильної постави. 

  ЗФП: вправи  на  положення тіла у просторі. Елементи акробатики: групування лежачи.

  Рухлива гра .

 

19

 

  О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи без предметів. Комплекс для формування  правильної постави.  ЗФП: вправи  на  положення тіла у просторі. Елементи акробатики: групування лежачи.  Рухлива гра .

 

20

 

  О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи зі скакалкою. Комплекс фіз­культурної паузи.

  ЗФП: ходьба із пришвидшенням та уповільненням.Елементи акробатики: групування сидячи, перекати у групуванні, перекид боком. Вправи для м'язів нижніх кін­цівок та збільшення рухливості кульшових суглобів.

  Рухли­ва гра.

 

21

 

О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи зі скакалкою. Комплекс фіз­культурної паузи.

  ЗФП: ходьба із пришвидшенням та уповільненням.Елементи акробатики: групування сидячи, перекати у групуванні, перекид боком. Вправи для м'язів нижніх кін­цівок та збільшення рухливості кульшових суглобів.

  Рухли­ва гра.

 

22

 

О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи зі скакалкою. Комплекс фіз­культурної паузи.

  ЗФП: ходьба із пришвидшенням та уповільненням, приставним кроком правим і лівим боком. Елементи акробатики: групування сидячи, перекати у групуванні, перекид боком. Вправи для м'язів нижніх кін­цівок та збільшення рухливості кульшових суглобів.

  Рухли­ва гра.

 

РУХОВА ДІЯЛЬНІСТЬ (22 ГОД.)

23

 

  О.В. ТМЗ: «Формування ключової компетентності – «Інформаційно-цифрова компетентність» Загально-розвивальні   вправи  без  предметів.  Ходьба. Біг з високим підніманням стегна. Танцю­вальні кроки: приставний крок убік, уперед, назад.

  Рухли­ва гра.

 

24

 

О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні   вправи   з   гімнастичною   палицею. ЗФП: ходьба на носках, п'ятах, ходьба з високим підніманням стегна. Біг з високим підніманням стегна, із закиданням го­мілок. Танцювальні кроки: приставний крок убік, уперед, назад, крок галопу. Рухли­ва гра.

 

25

 

  О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи з прапорцями. Загально-розвивальні   вправи  в русі.   ЗФП: ходьба  на носках, п'ятах. навичками пересувань: ходьба  широкими кроками, зі зміною частоти кроку.  Біг з високим підніманням стегна. Танцю­вальні кроки: приставний крок убік, уперед, назад. Рухливі ігри та естафети.

 

26

 

  О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні  вправи з м'ячами. Ходьба на  нос­ках, п'ятах, з високим підніманням стегна, у напівприсіді, у присіді.

 ЗФП.  Біг з високим підніманням стегна, зі зміною напрямку, лазіння; подолання штучних перешкод.Рухливі ігри та естафети

 

27

 

  О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні  вправи з м'ячами. Ходьба на  нос­ках, п'ятах, з високим підніманням стегна, у напівприсіді, у присіді.

 ЗФП.  Біг із закиданням гомілки, зі зміною напрямку, лазіння; подолання штучних перешкод.Рухливі ігри та естафети.

 

28

 

   О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні  вправи з м'ячами.Ходьба .ЗФП.  Біг з високим підніманням стегна, із закиданням гомілки, зі зміною напрямку, лазіння; подолання штучних перешкод.

  Рухливі ігри та естафети.

 

29

 

  О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи з обручем.  ЗФП. Ходьба «змійкою». «Чов­никовий» біг 4 х 9 м. Танцювальні кроки: приставний крок убік, уперед, назад; крок галопу.

  Рухливі ігри та естафети.

 

З0

 

О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи з обручем. ЗФП. Ходьба «змійкою». «Чов­никовий» біг 4 х 9 м. Танцювальні кроки: приставний крок убік, уперед, назад; крок галопу.

  Рухливі ігри та естафети.

 

31

 

  О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи зі скакалкою, викрути рук зі скакалкою.

  ЗФП. Стрибки зі скакалкою.  Ходьба «змій­кою», ходьба на підвищеній опорі з різними положеннями рук. Біг з різних вихідних положень.

  Метання малого м’яча у щит (мішень).

  Рухливі ігри та естафети.

 

32

 

  О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи зі скакалкою, викрути рук зі скакалкою.

  ЗФП. Стрибки зі скакалкою.  Ходьба «змій­кою», ходьба на підвищеній опорі з різними положеннями рук. Біг з різних вихідних положень.

  Метання малого м’яча у щит (мішень).

  Рухливі ігри та естафети.

 

33

 

  О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи зі скакалкою, викрути рук зі скакалкою.

  ЗФП. Стрибки зі скакалкою.  Ходьба «змій­кою», ходьба на підвищеній опорі з різними положеннями рук. Біг з різних вихідних положень. Метання малого м’яча у щит (мішень).

  Рухливі ігри та естафети.

 

34

 

  О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні   вправи   з   гімнастичною   палицею. Комплекс для формування правильної постави.

  ЗФП.  Стрибки у довжину з місця. Вправи з великим м’ячем: кидки м’яча знизу із положення сидячи та стоячи, передавання і ловіння м’яча двома руками від грудей (у колі, парах, трійках)

  Рухливі ігри та естафети.

 

35

 

О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні   вправи   з   гімнастичною   палицею. Комплекс для формування правильної постави.

  ЗФП.  Стрибки у довжину з місця. Вправи з великим м’ячем. Рухливі ігри та естафети.

 

36

 

О.В. ТМЗ. Комплекс для формування правильної постави. ЗФП.  Стрибки у довжину з місця. Вправи з великим м’ячем: кидки м’яча знизу із положення сидячи та стоячи, передавання і ловіння м’яча двома руками від грудей (у колі, парах, трійках) Рухливі ігри та естафети.

 

37

 

  О.В. ТМЗ: Формування ключової компетентності – «Інформаційно-цифрова компетентність» .Загально-розвивальні   вправи   зі   обручем.   Ходьба   на підвищеній  опорі   з   різними   положеннями   рук,  чергую­чи з присіданнями, нахилами. «Човниковий» біг 4 х 9 м, 3 х 10 м. Рухливі ігри та естафети.

 

38

 

  О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні   вправи   зі   обручем.

  ЗФП. Ходьба   на підвищеній  опорі   з   різними   положеннями   рук,  чергую­чи з присіданнями, нахилами. «Човниковий» біг 4 х 9 м, 3 х 10 м. 

  Рухливі ігри та естафети.

 

39

 

  О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні   вправи   зі   обручем.

  ЗФП. Ходьба   на підвищеній  опорі   з   різними   положеннями   рук,  чергую­чи з присіданнями, нахилами. «Човниковий» біг 4 х 9 м, 3 х 10 м. 

  Рухливі ігри та естафети.

 

40

 

  О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні   вправи   з  обручами. Комплекс фізкультурної паузи.

  ЗФП. Стрибки у глибину з висоти до 80 см з м’яким приземленням.

  Рухливі ігри та естафети.

 

41

 

  О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні   вправи з м'ячами.  ЗФП. Стрибки на місці з поворотами на 45, 90, 180 градусів.

  Передача м’яча двома руками з ударом об підлогу; ведення м’яча правою та лівою рукою з одночасними кроками. Рухливі ігри та естафети.

 

42

 

  О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні   вправи з м'ячами.  ЗФП. Стрибки через довгу скакалку, яка обертається вперед.

  Передача м’яча двома руками з ударом об підлогу; ведення м’яча правою та лівою рукою з одночасними кроками

   Рухливі ігри та естафети. Рухлива гра .

 

43

 

О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні   вправи з м'ячами.   ЗФП. Стрибки через довгу скакалку, яка обертається вперед.Передача м’яча двома руками з ударом об підлогу; ведення м’яча правою та лівою рукою з одночасними кроками

   Рухливі ігри та естафети.

 

44

 

  О.В. ТМЗ: Формування ключової компетентності – «Уміння вчитися впродовж життя». Загально-розвивальні   вправи  на місці.

  Підсумковий урок за семестр. Визначення резервних мож­ливостей учнів за видами, що визначають рівень розвитку основних фізичних якостей.  Рухливі ігри та естафети.

 

 

Дизайн і технології

(1 година на тиждень)

 

№ з/п

 

Тема уроку

Дата

Правила техніки безпеки на уроках дизайну і технології

  1.                

Зміни довкола нас. Колаж «Про мене» Правила організації робочого місця на уроці. Матеріали, інструменти та пристосування, необхідні для роботи. Дизайн-проектування. Виготовлення колажу за зразком

 

  1.                

Грибний король. Робота з папером. Природне і штучне середовище. Виготовлення грибочків за зразком

 

  1.                

Сова Соня. Характеристика традиційних і сучасних виробів декоративно-прикладного мистецтва, знайомство з народними умільцями свого краю. Властивості природних матеріалів (листя дерев)

 

  1.                

 Їжачок. Властивості природних матеріалів. Виготовлення виробу об’ємної форми.

 

  1.                

Способи пізнання. Черепаха аха-аха…» Виготовлення виробу об’ємної форми.

 

  1.                

Спіймаймо вітерець. Поетапне проектування технології виготовлення виробу.

 

  1.                

Метеохмаринка. Ручні інструменти та пристосування. Виготовлення виробу за графічними зображеннями.

 

  1.                

Червонощоке яблучко. Технологічні операції з матеріалами (згинання, складання, зібгання, різання, склеювання).

 

  1.                

Територія. Паперова прикраса «Жителі царства Нептуна». Технологічні операції з матеріалами. Виготовлення паперової прикраси

 

 

  1.           

Кучерява вівця. Виготовлення овечки з пластиліну

 

  1.           

Корона. Раціональне використання матеріалів. Робота з папером

 

  1.           

Кольорові будиночки. Виготовлення корони за зразком.

 

  1.           

Спільнота. Сервіруємо стіл. Світ професій соціальної сфери.

 

  1.           

Янголятко. Виготовлення ангелика за зразком

 

  1.           

Пишна ялиночка. Робота з папером. Підсумковий урок І семестру

 

 

 

 

Мистецтво

Музичне мистецтво

(1 година на тиждень)

 

№ з/п

 

Тема уроку

Дата

РОЗДІЛ І.  Пори року в мистецтві

 

1-2

 Прощавай, веселе літечко. Ноти. Правила співу. Слухання: К. Меладзе «Квітка-душа» у виконанні Н. Матвієнко і С. Шу- рінса. Виконання: поспівка; 0. Янушкевич, М. Ясакова «Де поділось літечко?» (с 4-5).

 

3-4.

Звуки та кольори природи. Нотна грамота. Скрипковий ключ. Слухання: В. Косенко «Пасторальна»; Д. Саррі «Пастораль». Порівняння творів. Виконання: «Пішли діти в поле» (українська народна пісня) (с. 8-9).

 

5-6.

Осінні перетворення. Програмна музика. Музичний цикл. Слухання: А. Вівальді «Осінь» із циклу «Пори року»; П. Чай- ковський «Осіння пісня» («Жовтень») із циклу 12 п’єс «Пори року». Виконання: створення за допомогою музичних інструментів циклу музичних «картин» осені (с. 12-13).

 

7-8.

Хмаринки-чарівниці, невтомні мандрівниці. Музичний пейзаж. Звуки різної тривалості, записування їх нотами. Слухання: М. Чембержі «Хмаринка»; Р. Шуман «Порив». Виконання: Н. Антоник, Н. Двойкіна «Хмаринки» (с. 16-17).

 

9-10.

Ритми осіннього дощу. Настрій у музичному творі. Штрихи і пауза в музиці. Перегляд: мультфільм «Капітошка» (фрагменти). Слухання: В. Косенко «Дощик». Виконання: А. Мігай, Н. Кулик «Дощик»; ритмічні композиції «Танок осіннього дощу» (с. 20-21).

 

11-12.

Про що розповів натюрморт. Балет. Слухання: К. Хачатурян балет «Цибулино» (фрагменти). Перегляд: мультфільм «Цибулино» (фрагмент). Гра «Оживи картину». Виконання: «Ходить гарбуз по городу» (українська народна пісня) (с. 24-25).

 

13-14.

Про що розповів натюрморт. Календарно-обрядові пісні. Слухання: «Женчичиок-бренчичок» (в обробці М. Леонтови- ча); М. Мусоргський гопак з опери «Сорочинський ярмарок». Виконання: «Ходить гарбуз по городу» (українська народна пісня), проплескування ритму гопака (с. 25).

 

 

 

 

Мистецтво

Образотворче мистецтво

(1 година на тиждень)

 

№ з/п

 

Тема уроку

Дата

РОЗДІЛ І.  Пори року в мистецтві

 

1-2

 Прощавай, веселе літечко. Організація робочого місця. Живопис. Пейзаж. Утворення похідних кольорів. Створення пейзажу «Яскраві спогади про літо» (акварель, гуаш) (с. 6-7).

 

3-4.

Звуки та кольори природи. Лінія горизонту. Утворення на палітрі різних відтінків осінніх кольорів. Малювання композиції «Осіннє чудо-дерево» (матеріали на вибір) (с. 10-11).

 

5-6.

Осінні перетворення. Колорит. Художня техніка монотипія. Створення композиції «Осінні квіти» в теплому або холодному колориті в техніці монотипія (акварель, гуаш) (с. 14-15).

 

7-8.

Хмаринки-чарівниці, невтомні мандрівниці. Настрій картини. Порівняння колориту в пейзажах. Створення композиції «Хмаринки-мандрівниці» (гуаш) (с. 18-19).

 

9-10.

Ритми осіннього дощу. Графіка. Рух на картині. Штрих. Слухання: Е. Морріконе «Плач, вітре». Малювання гриба під дощем у вітряний день (кольорові олівці) (с. 22-23).

 

11-12.

Про що розповів натюрморт. Натюрморт. Композиційний центр. Гра «Оживи картину». Малювання натюрморту з кавуна та фруктів (акварель, сіль) (с. 26-27).

 

13-14.

Про що розповів натюрморт. Правила роботи з пластиліном. Ліплення овочів. Створення колективного натюрморту (пластилін, солоне тісто) (с. 27).

 

15.

Основні засоби виразності (лінія, штрих, крапка, пляма). Зображення кольоровими лініями ніжної мелодії флейти або гучних звуків барабана (фломастери) (с. 34-35).

 

 

 

 

Я досліджую світ

(3 години на тиждень)

Підручник. Автори: Т. Гільберг, С. Тарнавська, О. Гантюк, Н. Павич (2019)» для 2 класу за програмою НУШ (2019-2020 н.р.)

№ з/п

 

Тема уроку

Дата

Вступ (4 год.)

1.

Ми — другокласники і другокласниці (с. 3-6). Якою була школа колись і якою є тепер? Історія школи

(с. 7).

 

2.

Як поводитися в колективі. Правила спілкування (с. 8-10).

 

3.

Яка наша адреса. Земля — планета. Глобус (с. 16-18).

 

4.

Для чого країнами державні символи (с. 21-24). Узагальнення і систематизація знань учнів.

 

Природа восени(31 год.)

5.

Яку форму має наша Земля. Чому буває день і ніч 28- 31).

 

6.

Що таке горизонт? Основні сторони горизонту (с. 31-33).

 

7.

Чому на Землі бувають пори року (с. 33-35).

 

8.

Явища природи. Скільки місяців у році (с. 35-39).

 

9..

Для чого потрібний календар (с. 40-43).

Який в осені святковий календар (с. 52-55).

 

10.

Якого я роду, якого народу (с. 57-58).

Права та обов’язки дитини (с. 58-59).

 

11.

Історичні пам’ятки України (с. 59-61). Як здобути козацьке здоров’я. Енергія (с. 61-63).

 

12.

Що таке експеримент (с. 64-67).

 

13.

Дослідження: чи поглинають рослини воду? (с. 68).

 

14.

Які в осені ознаки (с. 73-76). Які осінні місяці. Складання казки «Три сини осені» (с. 77).

 

 

15.

Екскурсія. Як змінилась природа восени.

 

16.

Чи зустрічається світло з тінню. Природні і штучні джерела світла. Правила поводження з вогнем (с. 80-81).

 

17.

Чи зустрічається світло з тінню. Як утворюється тінь. Сві­тлопроникні і світлонепроникні тіла (с. 81-84).

 

18.

Які властивості має повітря. Виконання дослідів (с. 85-87).

 

19.

Що таке погода і як її передбачити (с. 87-90).

 

20.

Дослідження: як за станом рослин і поведінкою тварин люди передбачають погоду (с. 90).

 

21.

Як погода впливає на здоров’я людей. Створення хмарки слів на тему «Погода». Моделювання дощу у склянці (с. 89-91).

 

22.

Як термометр знає, тепло чи холодно. Види термометрів. Вимірювання температури води (с. 91-94).

 

23.

Які властивості має вода (с. 96-99).

 

24.

Дослідження властивостей води. Виконання дослідів (с. 99- 101).

 

25.

Як мандрує вода (с. 101-104).

 

26.

Як берегти воду (с. 104-105).

 

27

Діагностична робота.  Тести

 

28.

Як рослини готуються до зими (с. 106-108).

 

29.

Чи всі гриби їстівні (с. 108-111). Правила збирання грибів. Правила поведінки в лісі (с. ll 2).

 

30.

Як тварини готуються до зими (с. 112-114).

Як осінні зміни впливають на комах (с. 115-116).

 

31.

Як риби готуються до зими (с. 116-117).

 

32.

Як птахи готуються до зими (с. 118-119).

 

33.

Як звірі готуються до зими (с. 120-121).

 

34.

Які невидимі ланцюги є в осінньому лісі (с. 121-123).

 

35.

Узагальнення і систематизація знань учнів.

 

Природа взимку (9 год.)

36.

Які ознаки в зими. Зимові місяці. Дослідження сніжинок (с. 124-128).

 

37.

Екскурсія. Як змінилась природа взимку.

 

38.

Зимові розваги. Правила поведінки під час зимових розваг (с. 128-130).

 

39.

Одяг і взуття для зимових прогулянок. Складання казки про зимову мандрівку до лісу або парку (с. 130-131).

 

40.

Яка погода взимку (с. 133). Природні і штучні джерела тепла. Обігрівальні прилади. Правила поведінки з обігрівальними приладами (с.137).

 

41.

Діагностична робота.  Тести

 

42.

Який у зими святковий календар. День Святого Миколая. Новий рік (с. 138-139).

 

43.

Який у зими святковий календар. Традиції святкування Різдва (с. 138-139).

 

44.

Правила безпеки під час новорічних святкувань (с. 141- 142). Підсумок за семестр.

 

  

 

МАТЕМАТИКА

(4 години на тиждень)

Календарне планування уроків математики  за підручником Лишенка Г.П. «Математика. 2»В-во «Генеза» 2019

№ з/п

 

Тема уроку

Дата

Повторення  вивченого в 1 класі. ( 9 годин)

 

1

Нумерація чисел у межах 100.  Таблиці додавання і віднімання в межах 10. Задачі на знаходження суми та остачі. ( с.4-5)

 

2

Десятковий склад двоцифрових чисел.  Додавання і віднімання, засноване на нумерації чисел в межах 100. Задачі на збільшення ( змен-шення) числа  на кілька одиниць. Вимірювання  та креслення відрізків . (с.5-6)

 

3

Назви чисел при додаванні і відніманні. Числові рівності  і нерівності.  Задачі на різницеве порівняння. ( с.6 -7)

 

4

Переставна властивість додавання. Складання і розв’язування задач за  короткими записами. ( с. 7-8)

 

5

Зв'язок між додаванням і відніманням. Перевірка додавання відніманням. Задачі на знаходження невідомого доданка.(с.8-9) Порівняння задач з однаковими сюжетами. Порівняння виразів.

 

6

Знаходження невідомого зменшуваного. Задачі на знаходження невідомого зменшуваного. Додавання і віднімання  чисел в межах 100. (с. 10 – 11)

 

7

Знаходження невідомого від’ємника. Додавання і віднімання чисел на основі нумерації. (с. 11- 12) Додавання і віднімання  чисел частинами. Порівняння задач, схем до них і розв’язань. (с  12-13)

 

Таблиці додавання і віднімання (20 годин)

 

8

 

 

 

 

 

 

Таблиці додавання і віднімання числа 2. Складан-ня і розв’язування  задач та їх порівняння. Вимірювання та креслення відрізків. (с. 14-15)

 

 

9

Таблиці додавання і віднімання числа 3. Складан-ня і розв’язування задач та їх порівняння. Порівняння іменованих чисел. ( с. 15 -16)

 

10

Таблиці додавання і віднімання числа 4. Задачі на зменшення числа на кілька одиниць. Порівняння  виразів. Вимірювання довжини ламаної. ( с 16-17)

 

11

Букви латинського алфавіту. Порівняння задач на зменшення числа на кілька одиниць і різницеве порівняння. Позначення геометричних фігур буквами. (с. 17-18)

 

12

Вирази  зі змінною. Складання і розв’язування задач за малюнками і короткими записами.(с 18-19)

 

13

Таблиці додавання і віднімання числа 5. Задачі з двома запитаннями. Підготовка до розвязування задач на 2 дії.(с 19-20)

 

14

Вправи і задачі на засвоєння таблиць додавання і віднімання. Складання  і розв’язування задач на збільшення та зменшення числа на кілька одиниць ( с.21-22)

 

 

 

 

15

Таблиці додавання і віднімання числа 6. Задачі на знаходження невідомого доданка. Поділ трикутників двома відрізками. ( с 22-  23)

 

16

Дужки. Порядок дій у виразах з дужками. Порівняння задач на знаходження суми і знаходження невідомого доданку. Робота з геометричним матеріалом. ( 23-24)

 

17

Діагностична контрольна робота №1. Комбінована

 

18

Аналіз контрольної роботи.Таблиці додавання і віднімання числа 7. Розв’я-зування задач з поняттям « стільки ж». Складання задач за малюнками і короткими записами.( с.25-26)

 

19

Задачі на 2 дії. Схеми міркувань пошуку плану розв’язування задач. Порівняння виразів з іменованими числами( с. 26- 27)

 

20

Таблиці додавання і віднімання числа 8. Задачі, що містять зменшення числа на кілька одиниць і знаходження суми. Побудова ламаної лінії. (с. 27-28)

 

21

Таблиці додавання і віднімання числа 9. Розв’язування задач на 2 дії. Робота з геометричним матеріалом (с.28- 30)

 

22

Периметр многокутника. Розширення задачі через числове дане. Вправи на засвоєння  таблиць додавання і віднімання.(с.30-31)

 

23

Розв’язування задач двома способами. Периметр трикутника. Порівняння виразів. (с.31-32)

 

24

Вправи і задачі на засвоєння таблиць додавання і віднімання. Периметр многокутників. (с. 33-34)

 

25

Прямі і непрямі кути. Додавання і віднімання двоцифрових чисел на основі нумерації.( с.34-35)

 

26

Прямокутник. Задачі на 2 дії. Складання задач за виразом. Порівняння іменованих чисел. Обчи-слення виразів зі змінною. (с. 35 -36)

 

27

Квадрат. Складені задачі з кількома запитаннями. (с.36- 37)

 

Усне додавання та віднімання двоцифрових чисел

без переходу через розряд. (   5  годин)

28

Додавання двоцифрових чисел без переходу через розряд ( загальний випадок). Термометр.  Задачі, що містять  збільшення і зменшення числа на кілька одиниць. (с 38- 39)

 

    29

Додавання двоцифрових чисел виду 54+30, 54+3. Складання задач на 2 дії за короткими записами. Порівняння довжин відрізків.     (с 39 – 40).

 

30

Порозрядне і поступове додавання двоцифрових чисел. Складання і розв’язування складених задач. ( с.40 – 41)

 

31

Віднімання двоцифрових чисел без переходу через розряд.( загальний випадок). Розв’язування задач двома способами. (с41-42)

 

32

 Віднімання виду 69 -40 і 69-4. Творча робота з задачами. Складання числових нерівностей за геометричним матеріалом. (с42 -43) 

 

33

Діагностична контрольна робота №2. Комбінована

 

 

 

Додавання і віднімання двоцифрових

чисел з переходом через розряд (  12 годин)

34

Аналіз контрольної роботи. Додавання двоцифрових   чисел з переходом через розряд  (загальний випадок). Складання і розв’язування задач. (с 44 -45)

 

35

Додавання виду 76+4,  48+6, 17+23.   Розв’язування задач та порівняння даних. Побудова прямокутника ( с. 45 – 46)

 

36

Порозрядне і поступове додавання двоцифрових чисел з переходом через розряд. Складання  задач за коротким записом у табличній формі.  Креслення прямокутника.(с. 46-47)

 

37

Властивість віднімання числа від суми. Розв’язування задачі трьома способами. Побудова квадрата і прямокутника. (с 47-48)

 

38

Віднімання вид 40-8. Складання задач за виразом. Заміна запитання в задачі. (с. 48-49)

 

39

Віднімання виду 65-7. Знаходження значень виразів зі змінною. Розв’язування задач на 2 дії різних видів. ( с. 49-50)

 

40

Властивість віднімання суми від числа. Розв’язування задач різними способами. (с 51 – 52)

 

41

Віднімання виду 65-37. Складання задач за малюнками. (с. 52- 53)

 

42

Віднімання виду 60 – 37. Складання задач за коротким записом, за  малюнком і виразом. (с. 53 -54)

 

43

Додавання і віднімання двоцифрових чисел. Розв’язування задач. С.55.

 

44

Додавання і віднімання двоцифрових чисел. Складання і розв’язування задач. Побудова прямокутника і знаходження периметру квадрата. С. 56.

 

ТАБЛИЧНЕ МНОЖЕННЯ І ДІЛЕННЯ (13год.)

45

Дія множення, знак множення, заміна виразів на додавання виразами на множення і виразів на множення – виразами на додавання. (с57- 58)

 

46

Назви чисел при множенні. Задачі на множення.

(с 59 – 60)

 

47

Таблиця множення числа 2. Задачі на множення. Порівняння виразів на дії різного ступеня. Побу-дова ламаної та обчислення її довжини. (с. 60- 61)

 

48

Складання і розв’язування простих задач на множення. Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 2. Обчислення виразів на дії різних ступенів. ( с.61-64)

 

49

Складені задачі на дії різних ступенів. Порівнян-ня виразів на дії різного ступеня. Довжина ламаної з однаковими ланками. (с.64-65)

 

50

Дія ділення. Задачі на ділення на рівні частини . Задачі на дії         різного ступеня. (с 65 -66).

 

51

Зв'язок  дій множення і ділення. Розв’язування задач і обчислення виразів на дії різного ступеня. (с. 66- 68)

 

52

Задачі на ділення на рівні частини і на ділення на вміщення. Порівняння задач. Обчислення виразів на дії різного ступеня.      ( с.68-69)

 

53

Знаходження значень виразів зі змінною. Складання за малюнками числових рівностей. Задачі на дії різного ступеня. (с.69- 71)

 

54

Діагностична контрольна робота №3. Комбінована

 

55

Аналіз контрольної роботи. Таблиця ділення на 2. Задачі  на ділення. Обчислення виразів  на 2 дії різного ступеня з використанням таблиці ділення на 2. (с.71- 72).

 

56

Назви чисел при діленні. Застосування таблиці ділення на 2. Розв’язування задач на ділення. (с.73)

 

57

Вправи і задачі на використання таблиць множення числа 2 і ділення на 2.Складання задач за малюнком. Порівняння виразів на дії різного ступеня. ( с74 – 75)

 

58

Вправи і задачі на засвоєння таблиць множення числа 2 і ділення на 2. (с.75-76)

 

59

Узагальнення і систематизація знань учнів.

Додаткові завдання

 

 

Читання

 

За підручником О. Савченко (частина 2)

(3 години на тиждень)

 

№ з/п

 

Тема уроку

Дата

До школи, до книги, до друзів душа поривається знов!

(14 год.)

1

Знайомство з підручником. Вступ до теми.

В. Бичко «Літо, до побачення!» (Частина 2, с. 3-4)

 

2

Створюємо усний журнал (с. 5)

 

3

Йдуть до школи школярі. М. Сингаївський «До школи». Виразне читання (с. 6)

 

4

Наш клас – одна міцна сім'я. Н. Умеров «Наш клас». М. Хоросницька «Добра порада». Т. Цидзіна «Очі, вуха маю…» Прислів’я (с. 7-8)

 

5

Історії зі шкільного життя. Л. Повх «В їдальні». Читання в особах. Інсценування вірша (с. 8-9)

 

6

Робота з дитячою книжкою. К.Єгорушкіна «Цяточки і плямки»

 

7

Хитрощі не люблять совісті. В. Сухомлинський «Як Наталя в лисиці хитринку купила» Прислів’я. Переказування казки. (с. 10-11)

 

8

Медіавіконце: читаю, слухаю, бачу. Джерела інформації (с. 12-13)

 

9

Потрібно учитись – завжди пригодиться. Ю. Ярмиш «Зайчик і вовчик» (с.14)

 

 

 

10

Осінь – золотокоса красуня.  М. Рильський «Ми збирали з сином на землі каштани…» Д. Павличко «Небеса прозорі…» (напам’ять) (с. 15-17)

 

11

Жартівливі вірші. Грицько Бойко «Хвастунець».

Г. Фалькович «Чесний кіт» (с. 17-18)

 

12

Робота з дитячою книжкою.

Т.Стус «Смугастик»

 

13

Добре того вчити, хто хоче знати. «Дрізд і голуб» (українська народна казка) (с. 18)

 

14

Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою. (с. 19)

Діагностична контрольна робота №1. Аудіювання (письмово)

 

 

Читаємо і пізнаємо таємниці рідної мови

(13 год.)

15

Вступ до теми. Колискові пісеньки – перлинки української мови. О. Кротюк «Ходить сон». Колискові пісні: «Котику сіренький», «Ходить котик по горі», «Ой люлі, ой люлі…» (за вибором напам’ять) (с. 20-23)

 

16

Дитячі заклички. «Іди, іди, дощику», «Вийди, вийди, сонечко» (за вибором напам’ять) (с. 23-24)

 

17

Лічилки. Мирилки. Читання лічилок і мирилок.

(с. 24-26)

 

18

Робота з дитячою книжкою.

З.Мезантюк «Каша»

 

19

Загадки. Читання і відгадування загадок. Д. Білоус «Загадки про розділові знаки» (с. 26-27)

 

20

Народ скаже – як зав’яже. Скоромовки. Грицько Бойко «Вареники». В’язка народних прислів’їв  (за вибором напам’ять) (с. 27-29)

 

21

Поробиш усю роботу, то й поспиш в охоту. «Кіт і пес» (українська народна казка). Розігрування сценки за змістом казки. Перегляд мультфільму «Про всіх на світі» (с. 29)

 

22

На зеленому човні пропливає літо. В. Чухліб «Чи далеко до осені?». Загадка – добавлянка (с. 30-31)

 

23

Медіавіконце: книжка. Як побудована книжка. Створення реклами своєї улюбленої книжки (с.32-33)

 

24

Робота з дитячою книжкою.

Г.Ткачук «Гойдалка під кленом»

 

25

У колі рідної сім'ї. Ласкаві слова-звертання. Н. Мовчан-Карпусь «Василинка». В. Гринько «Сію дитині», З. Мензатюк «Золоте серце» (с.34- 35)

 

26

Мовні цікавинки. В. Плахотников «Під парканом». І. Січовик «Кістку пес в зубах тримав». Т. Корольова «Рано-вранці в центрі міста» (с. 36-37) Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою. (с. 37)

 

28

Діагностична контрольна робота №2.

Усний переказ прочитаного твору (усно)

 

В кожній казці є урок, мов у квіточці медок

(3 год.)

29

Вступ до теми. Казки про тварин. Т. Майданович «Примовка до казки». «Вовк та собака» (українська народна казка) Прислів’я. (с. 38-39)

 

30

Медіавіконце: мандрівка до бібліотеки. Як вибрати потрібну книжку? Створення листівки про користь читання. (с. 40-41)

 

31

Робота з дитячою книжкою.

І.Роздобудько «Дикі образи дикобраза»

 

В кожній казці є урок, мов у квіточці медок

(9 год.)

29

Вступ до теми. Казки про тварин. Т. Майданович «Примовка до казки». «Вовк та собака» (українська народна казка) Прислів’я. (с. 38-39)

 

30

Медіавіконце: мандрівка до бібліотеки. Як вибрати потрібну книжку? Створення листівки про користь читання. (с. 40-41)

 

31

Казка – вигадка, та в ній щось повчальне розумій. «Цап та баран» (українська народна казка) (с. 43-44)

 

32

Казка – вигадка, та в ній щось повчальне розумій. «Цап та баран» (українська народна казка) (продовження). Переказування казки (с. 43-44)

 

33

Коли щось робиш, думай і про наслідки. «Виноградар і змія» (болгарська народна казка). Складання плану твору і переказування за ним казки. (с. 45-46)

 

34

Робота з дитячою книжкою.

Н.Найдич «Василь Тимофійович мандрує»

 

35

Як риби короля обирали. «Оселедець і камбала» (польська народна казка) (с. 46-48)

 

36

Як риби короля обирали. «Оселедець і камбала» (польська народна казка) (с. 46-48)

 

37

Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою (с. 49)

 

Щоб у серці жила Батьківщина

(8 год.)

38

Вступ до теми. М. Чумарна «Маленька і велика». «Роде наш красний» (українська народна пісня). В. Скуратівський «Калина»  (с.50-52)

 

39

Діагностична контрольна робота №3.

Навичка читання вголос (усно).

 

40

Петриківський розпис. Н. Поклад «Петриківські диво-квіти» (с. 53) Навичка читання вголос (усно).

 

41

Робота з дитячою книжкою.

 І.Андрусяк «Третій сніг»

Навичка читання вголос (усно).

 

42

Нема без кореня рослини, а нас, людей, без Батьківщини. А. Костецький «Батьківщина» (напам’ять). Л. Полтава «Наша Батьківщина». Порівняння віршів. (с. 54-55)

 

43

Щастя. М. Морозенко «Мій тато повернувся із війни» (с. 54-55)

 

44

Україна наша – вічна. В. Сухомлинський «Вічна тополя» (легенда) (с. 56)

 

45

Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою. (с. 57)

 

Робота з дитячою книжкою

 

№ з/п

 

Тема уроку

Дата

1.

Робота з дитячою книжкою. К.Єгорушкіна «Цяточки і плямки»

 

2.

Робота з дитячою книжкою.

Т.Стус «Смугастик»

 

3.

Робота з дитячою книжкою.

З.Мезантюк «Каша»

 

4.

Робота з дитячою книжкою.

Г.Ткачук «Гойдалка під кленом»

 

5.

Робота з дитячою книжкою.

І.Роздобудько «Дикі образи дикобраза»

 

6.

Робота з дитячою книжкою.

Н.Найдич «Василь Тимофійович мандрує»

 

7.

Робота з дитячою книжкою.

 І.Андрусяк «Третій сніг»

 

 

 

 

 

Українська мова

 

За підручником К. Пономарьова (частина 1)

(4 години на тиждень)

 

№ з/п

 

Тема уроку

Дата

1

Вступ. Нумо знайомитись! Повідомлення (1-13)

 

Досліджую звуки і букви, склад, наголос (35 год.)

2

Розрізняємо мовні звуки і букви. Складання речень (1-12, с 6)

 

3

Розпізнаю голосні звуки. Букви, що позначають голосні звуки (1-11, с 8)

 

4

Розвиток зв’язного мовлення №1.

Згадую про літо. Складання розповіді про відпочинок.

 

5

Розрізняємо голосні і приголосні звука. Букви, що позначають приголосні звуки (1-9, с 10)

 

6

Спостерігаю за м’якими приголосними звуками. Букви, що позначають приголосні звуки (1-10, с 11

 

7

Спостерігаю за м’якими приголосними звуками. Букви, що позначають приголосні звуки (1-10, с 11

 

8

Правильно записую слова з «ьо», і «йо» (1-7, с 13)

 

9

Досліджуємо слова з подовженими приголосними звуками (1-9, с 14)

 

10

Розпізнаю слова зі звуками  [дз], [дз'], [дж]. (1-11, с 16)

 

11

Спостерігаю за словами з буквами ґ. щ (1-11, с 17)

 

12

Розвиток зв’язного мовлення №2.

Малюю осінній сад. Добір слів за поданими питаннями.

 

13

Спостерігаю за словами з буквами ґ. щ (1-11, с 17)

 

14

Спостерігаю за словами з буквами ґ. щ (1-11, с 17)

 

15

Досліджую, коли букви я, ю, є, ї позначають два звуки (1-10, с 19)

 

16

Правильно пишу слова з апострофом  (1-10, с 21)

 

17

Правильно пишу слова з апострофом  (1-10, с 21)

 

18

Правильно вимовляю дзвінкі приголосні звуки в кінці слів і складів (1-7, с 24)

 

19

Спостерігаю за наголосом у словах. Роль наголосу в словах (1-7, с.24)

 

20

Розвиток зв’язного мовлення №3.

Малюю осінній сад. Добір слів за поданими питаннями.

 

 

21

Правильно наголошую слова. Робота зі словником (1-10, с.26)

 

22

Досліджую слова з ненаголошеними звуками [е], [и]  (1-8, с.28)

 

23

Досліджую слова з ненаголошеними звуками [е], [и]  (1-8, с.28)

 

24

Діагностична контрольна робота.

Диктант.

 

25

Контролюю слова зі складів. Роль голосних звуків в складотворенні (1-11, с.30)

 

26

Контролюю слова зі складів. Роль голосних звуків в складотворенні (1-11, с.31)

 

27

Поділяю слова на склади для переносу. Перенос слів зі збігом приголосних звуків  (1-11, с.32)

 

28

Правильно переношу слова   (1-11, с.34)

 

 

29

Розвиток зв’язного мовлення №4.

Розповідаю про осінні турботи  тварин. Складання речень за малюнками.

 

30

Правильно переношу слова   (1-11, с.34)

 

 

31

Розташовую слова за алфавітом  (1- 11, с.36)

 

32

Шукаю слова у словнику за алфавітом  робота з орфографічним словником (1- 9, с.37)

 

33

Узагальнення і систематизація знань із розділу «Досліджую звуки і букви»

 

34

Діагностична контрольна робота. Списування.

 

Досліджую значення слова (11 год.)

35

Спостереження за значенням слова (1- 9, с.39)

 

36

Розпізнаю пряме і переносне значення слів (1- 12, с.41)

 

37

Розпізнаю  значення слова (1- 9, с.43)

 

38

Розвиток зв’язного мовлення №5.

Розповідаю про улюблене заняття. Розповідь за поданими запитаннями.

 

39

Добираю протилежні за значенням слова (1- 7, с.44)

 

40

Добираю близькі за значенням слова (1- 8, с.46)

 

41

Добираю слова, які прикрашають мовлення  (1- 8, с.47)

 

42

Уживаю ввічливі слова (1- 10, с.49)

 

43

Добираю слова на певну тему  (1- 8, с.51)

 

44

Узагальнення і систематизація знань із розділу «Досліджую значення слова»

 

45

Діагностична контрольна робота.

Мовна тема.

 

Досліджую іменники ( 15 год.)

46

Ставлю питання до назв предметів  (1- 11, с.54)

 

47

Розвиток зв’язного мовлення №6.

Пишу листа Святому Миколаю. Написання листа та адреси.

 

 

48

Розпізнаю іменники (1-9, с.56)

 

49

Добираю іменники  (1- 12, с.58)

 

50

Пишу з великої букви імена, по батькові, прізвища  (1- 10, с.60)

 

51

Дізнаюсь про походження імен і прізвищ  (1- 12, с.62)

 

52

Пишу з великої букви клички тварин  (1- 8, с.64)

 

53

Пишу з великої букви назви міст  і сіл  (1- 8, с.65)

 

54

Пишу з великої букви назви гір, річок, озер і морів  (1- 11, с.67)

 

55

Діагностична контрольна робота.

 Диктант.

 

56

Розвиток зв’язного мовлення №7. Малюю перший сніг. Розповідь за сюжетним малюнком та поданими запитаннями.

 

 

57

Закріплення  написання великої літери в словах

 

58

Розпізнаю іменники, які називають один предмет і багато  (1- 11, с.69, 70)

 

59

Розпізнаю іменники, які називають один предмет і багато  (1- 11, с.69, 70)

 

60

Узагальнення і систематизація знань із розділу «Досліджую іменники»

 

 

Розвиток зв’язного мовлення

 

№ з/п

 

Тема уроку

Дата

1.

Згадую про літо. Складання розповіді про відпочинок.

 

2.

Малюю осінній сад. Добір слів за поданими питаннями.

 

3.

Малюю осіннє листя. Складання розповіді за запитаннями.

 

4.

Розповідаю про осінні турботи  тварин. Складання речень за малюнками.

 

5.

Розповідаю про улюблене заняття. Розповідь за поданими запитаннями.

 

6.

Пишу листа Святому Миколаю. Написання листа та адреси.

 

 

7

 

Малюю перший сніг. Розповідь за сюжетним малюнком та поданими запитаннями.

 

 

 

ЛИСТОК КОНТРОЛЮ

виконання практичної частини програми.                          

 2 клас, 2019-2020 н. р.  І семестр.

Тема

Кількість годин

Перевірна робота

Форма прове-дення

Дата  прове-дення

УКРАЇНСЬКА МОВА (60 години)

1.

Досліджую звуки і букви, склад, наголос

 

34

Діагностична контрольна робота

 

Діагностична контрольна робота

Диктант

 

 

Списування

 

2.

Досліджую значення слова

    11

Діагностична контрольна робота

Мовна тема

 

3.

Досліджую іменники

15

Діагностична контрольна робота

Диктант

 

 

ЧИТАННЯ (45 годин)

1.

До школи, до книги, до друзів душа поривається знов!

14

Діагностична контрольна робота

Аудіювання (письмово)

 

3.

Читаємо і пізнаємо таємниці рідної мови

 

  11

Діагностична контрольна робота

Усний переказ прочитаного твору (усно)

 

4.

В кожній казці є урок, мов у квіточці медок

3

-

-

 

5.

В кожній казці є урок, мов у квіточці медок

9

-

-

 

6.

Щоб у серці жила Батьківщина

 

8

Діагностична контрольна робота

Навичка читання вголос (усно).

 

МАТЕМАТИКА (59 годин)

1.

Повторення  вивченого в 1 класі.

 

9

 

 

 

 

 

2

Таблиці додавання і віднімання

 

20

Діагностична контрольна робота

комбінована

 

3

Усне додавання та віднімання двоцифрових чисел без переходу через розряд.

5

Діагностична контрольна робота

комбінована

 

4

Додавання і віднімання двоцифрових

чисел з переходом через розряд

12

-

-

 

5

ТАБЛИЧНЕ МНОЖЕННЯ І ДІЛЕННЯ

13

Діагностична контрольна робота

комбінована

 

Я досліджую світ (44 години)

1.

Вступ

4

 

 

 

2.

Природа восени

31

Діагностична контрольна робота

Тести

 

3

Природа взимку

9

Діагностична контрольна робота

Тести

 

 

 

 

docx
Додано
28 березня 2020
Переглядів
1295
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку