2 клас НУШ
КАЛЕНДАРНО – ТЕМАТИЧНЕ
ПЛАНУВАННЯ НА І ПІВРІЧЧЯ
ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА
(3 години на тиждень)
За типовими навчальними програми для початкової школи затверджені Колегією Міністерства освіти і науки 22 лютого 2018 року. За типовою освітньою програмою, що розроблена під керівництвом О.Я. Савченко.
№ з/п
|
Тема уроку |
Дата |
||
ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНА ПІДГОТОВКА (3 ГОД) |
||||
1
|
ТМЗ. Правила безпеки та поведінки на уроках фізкультури.Бесіда: «Фізична культура як сукупність різноманітних фізичних вправ, спрямованих на зміцнення здоров'я». Формування ключової компетентності – «Соціальна та громадянська компетентність». Підготовчі вправи: основна стійка, стійка - ноги нарізно. Загально-розвивальні вправи на місці. Рухлива гра. |
|
||
2
|
ТМЗ. Бесіда: «Значення і правила виконання ранкової гігієнічної гімнастики, фізкультурної хвилинки та фізкультурної паузи». Підготовчі вправи: стійка широка, виконання стройових завдань: «Рівняйсь!», «Струнко!», «Вільно!». ЗРВ. Вправи для верхніх кінцівок і плечового пояса . Рухлива гра . |
|
||
3
|
ТМЗ. Бесіда: «Рухова активність протягом дня. Фізичні вправи та їх вплив на формування фізичних якостей». Підготовчі вправи: шикування, виконання стройових завдань: «Кроком руш!», «Клас, стій!». ЗРВ. Колові рухи руками у фронтальній та сагітальній площині. Рухлива гра. |
|
||
КУЛЬТУРА РУХІВ 3 ЕЛЕМЕНТАМИ ГІМНАСТИКИ (19 ГОД) |
||||
4
|
ОВ. ТМЗ. Бесіда: «Режим дня. Особиста гігієна». Підготовчі вправи: шикування, команди «У колону по одному — ставай!», «У коло — ставай», «Відставити!». ЗРВ на місці без предметів. ЗФП: вправи для м'язів тулуба з вихідних положень стоячи. Рухлива гра . |
|
||
5
|
ОВ. ТМЗ. Підготовчі вправи: розмикання приставними кроками в колоні, у шерензі, у колі. Загально-розвивальні вправи на місці без предметів. ЗФП: вправи для м'язів тулуба.Рухлива гра. |
|
||
6
|
ТМЗ. Організовуючі вправи: розмикання і змикання, повороти на місці «Праворуч!», «Ліворуч!», «Кругом!» (стрибком). Загально-розвивальні вправи на місці. ЗФП: вправи для м'язів тулуба з вихідних положень лежачи. Рухлива гра. |
|
||
7
|
ТМЗ: Формування ключових компетентностей – «Спілкування державною (і рідною, у разі відмінності) мовами» та «Спілкування іноземними мовами». Організовуючі вправи: перешикування із колони по одному в колону по три (чотири). Загально-розвивальні вправи без предметів (імітаційного характеру). ЗФП: комплекс для формування правильної постави. Рухлива гра. |
|
||
8
|
ТМЗ. Організовуючі вправи: перешикування із колони по одному в колону по три (чотири). Загально-розвивальні вправи без предметів (імітаційного характеру). ЗФП: комплекс для формування правильної постави. Рухлива гра. |
|
||
9
|
ТМЗ: розвиток основних компетентностей у природничих науках і технологіях. Організовуючі вправи: перешикування із колони по одному в колону по три (чотири). ЗФП: вправи на положення тіла у просторі: сіди (на п'ятах, зігнувши ноги), упори присівши. Вправи для м'язів тулуба з вихідних положень сидячи. Рухлива гра. |
|
||
10
|
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи з м’ячем. Комплекс фізкультурної паузи. Вправи на положення тіла у просторі: упори лежачи, лежачи ззаду. ЗФП: присідання, виси. Рухлива гра. |
|
||
11
|
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи з м’ячем. Комплекс фізкультурної паузи. Вправи на положення тіла у просторі: упори лежачи, лежачи ззаду. ЗФП: присідання, виси. Рухлива гра. |
|
||
12
|
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи з м’ячем. Комплекс фізкультурної паузи. Вправи на положення тіла у просторі: упори лежачи, лежачи ззаду. ЗФП: присідання, виси. Рухлива гра. |
|
||
13
|
О.В. ТМЗ: «Правила безпечної поведінки в процесі рухової та змагальної діяльності». Загально-розвивальні вправи з м'ячами. Комплекс ранкової гігієнічної гімнастики. ЗФП: підтягування у висі (хлопці), у висі лежачи (дівчата). Рухлива гра. |
|
||
14
|
О.В. ТМЗ: «Правила безпечної поведінки в процесі рухової та змагальної діяльності». Загально-розвивальні вправи з м'ячами. Комплекс ранкової гігієнічної гімнастики. ЗФП: підтягування у висі (хлопці), у висі лежачи (дівчата). Рухлива гра. |
|
||
15
|
О.В. ТМЗ: «Правила безпечної поведінки в процесі рухової та змагальної діяльності». Загально-розвивальні вправи з м'ячами. Комплекс ранкової гігієнічної гімнастики. ЗФП: підтягування у висі (хлопці), у висі лежачи (дівчата). Рухлива гра.. |
|
||
16
|
О.В. ТМЗ: Формування ключової компетентності – «Інформаційно-цифрова компетентність» (самостійно знаходити, аналізувати та добирати необхідну інформацію, обробляти її, зберігати та передавати її за допомогою технічних засобів та інформаційних технологій). Загально-розвивальні вправи без предметів. Комплекс для формування правильної постави. ЗФП: вправи на положення тіла у просторі. Елементи акробатики: групування лежачи. Рухлива гра . |
|
||
17
|
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи без предметів. Комплекс для формування правильної постави. ЗФП: вправи на положення тіла у просторі. Елементи акробатики: групування лежачи. Рухлива гра . |
|
||
18
|
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи без предметів. Комплекс для формування правильної постави. ЗФП: вправи на положення тіла у просторі. Елементи акробатики: групування лежачи. Рухлива гра . |
|
||
19
|
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи без предметів. Комплекс для формування правильної постави. ЗФП: вправи на положення тіла у просторі. Елементи акробатики: групування лежачи. Рухлива гра . |
|
||
20
|
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи зі скакалкою. Комплекс фізкультурної паузи. ЗФП: ходьба із пришвидшенням та уповільненням.Елементи акробатики: групування сидячи, перекати у групуванні, перекид боком. Вправи для м'язів нижніх кінцівок та збільшення рухливості кульшових суглобів. Рухлива гра. |
|
||
21
|
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи зі скакалкою. Комплекс фізкультурної паузи. ЗФП: ходьба із пришвидшенням та уповільненням.Елементи акробатики: групування сидячи, перекати у групуванні, перекид боком. Вправи для м'язів нижніх кінцівок та збільшення рухливості кульшових суглобів. Рухлива гра. |
|
||
22
|
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи зі скакалкою. Комплекс фізкультурної паузи. ЗФП: ходьба із пришвидшенням та уповільненням, приставним кроком правим і лівим боком. Елементи акробатики: групування сидячи, перекати у групуванні, перекид боком. Вправи для м'язів нижніх кінцівок та збільшення рухливості кульшових суглобів. Рухлива гра. |
|
||
РУХОВА ДІЯЛЬНІСТЬ (22 ГОД.) |
||||
23
|
О.В. ТМЗ: «Формування ключової компетентності – «Інформаційно-цифрова компетентність» Загально-розвивальні вправи без предметів. Ходьба. Біг з високим підніманням стегна. Танцювальні кроки: приставний крок убік, уперед, назад. Рухлива гра. |
|
||
24
|
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи з гімнастичною палицею. ЗФП: ходьба на носках, п'ятах, ходьба з високим підніманням стегна. Біг з високим підніманням стегна, із закиданням гомілок. Танцювальні кроки: приставний крок убік, уперед, назад, крок галопу. Рухлива гра. |
|
||
25
|
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи з прапорцями. Загально-розвивальні вправи в русі. ЗФП: ходьба на носках, п'ятах. навичками пересувань: ходьба широкими кроками, зі зміною частоти кроку. Біг з високим підніманням стегна. Танцювальні кроки: приставний крок убік, уперед, назад. Рухливі ігри та естафети. |
|
||
26
|
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи з м'ячами. Ходьба на носках, п'ятах, з високим підніманням стегна, у напівприсіді, у присіді. ЗФП. Біг з високим підніманням стегна, зі зміною напрямку, лазіння; подолання штучних перешкод.Рухливі ігри та естафети |
|
||
27
|
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи з м'ячами. Ходьба на носках, п'ятах, з високим підніманням стегна, у напівприсіді, у присіді. ЗФП. Біг із закиданням гомілки, зі зміною напрямку, лазіння; подолання штучних перешкод.Рухливі ігри та естафети. |
|
||
28
|
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи з м'ячами.Ходьба .ЗФП. Біг з високим підніманням стегна, із закиданням гомілки, зі зміною напрямку, лазіння; подолання штучних перешкод. Рухливі ігри та естафети. |
|
||
29
|
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи з обручем. ЗФП. Ходьба «змійкою». «Човниковий» біг 4 х 9 м. Танцювальні кроки: приставний крок убік, уперед, назад; крок галопу. Рухливі ігри та естафети. |
|
||
З0
|
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи з обручем. ЗФП. Ходьба «змійкою». «Човниковий» біг 4 х 9 м. Танцювальні кроки: приставний крок убік, уперед, назад; крок галопу. Рухливі ігри та естафети. |
|
||
31
|
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи зі скакалкою, викрути рук зі скакалкою. ЗФП. Стрибки зі скакалкою. Ходьба «змійкою», ходьба на підвищеній опорі з різними положеннями рук. Біг з різних вихідних положень. Метання малого м’яча у щит (мішень). Рухливі ігри та естафети. |
|
||
32
|
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи зі скакалкою, викрути рук зі скакалкою. ЗФП. Стрибки зі скакалкою. Ходьба «змійкою», ходьба на підвищеній опорі з різними положеннями рук. Біг з різних вихідних положень. Метання малого м’яча у щит (мішень). Рухливі ігри та естафети. |
|
||
33
|
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи зі скакалкою, викрути рук зі скакалкою. ЗФП. Стрибки зі скакалкою. Ходьба «змійкою», ходьба на підвищеній опорі з різними положеннями рук. Біг з різних вихідних положень. Метання малого м’яча у щит (мішень). Рухливі ігри та естафети. |
|
||
34
|
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи з гімнастичною палицею. Комплекс для формування правильної постави. ЗФП. Стрибки у довжину з місця. Вправи з великим м’ячем: кидки м’яча знизу із положення сидячи та стоячи, передавання і ловіння м’яча двома руками від грудей (у колі, парах, трійках) Рухливі ігри та естафети. |
|
||
35
|
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи з гімнастичною палицею. Комплекс для формування правильної постави. ЗФП. Стрибки у довжину з місця. Вправи з великим м’ячем. Рухливі ігри та естафети. |
|
||
36
|
О.В. ТМЗ. Комплекс для формування правильної постави. ЗФП. Стрибки у довжину з місця. Вправи з великим м’ячем: кидки м’яча знизу із положення сидячи та стоячи, передавання і ловіння м’яча двома руками від грудей (у колі, парах, трійках) Рухливі ігри та естафети. |
|
||
37
|
О.В. ТМЗ: Формування ключової компетентності – «Інформаційно-цифрова компетентність» .Загально-розвивальні вправи зі обручем. Ходьба на підвищеній опорі з різними положеннями рук, чергуючи з присіданнями, нахилами. «Човниковий» біг 4 х 9 м, 3 х 10 м. Рухливі ігри та естафети. |
|
||
38
|
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи зі обручем. ЗФП. Ходьба на підвищеній опорі з різними положеннями рук, чергуючи з присіданнями, нахилами. «Човниковий» біг 4 х 9 м, 3 х 10 м. Рухливі ігри та естафети. |
|
||
39
|
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи зі обручем. ЗФП. Ходьба на підвищеній опорі з різними положеннями рук, чергуючи з присіданнями, нахилами. «Човниковий» біг 4 х 9 м, 3 х 10 м. Рухливі ігри та естафети. |
|
||
40
|
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи з обручами. Комплекс фізкультурної паузи. ЗФП. Стрибки у глибину з висоти до 80 см з м’яким приземленням. Рухливі ігри та естафети. |
|
||
41
|
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи з м'ячами. ЗФП. Стрибки на місці з поворотами на 45, 90, 180 градусів. Передача м’яча двома руками з ударом об підлогу; ведення м’яча правою та лівою рукою з одночасними кроками. Рухливі ігри та естафети. |
|
||
42
|
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи з м'ячами. ЗФП. Стрибки через довгу скакалку, яка обертається вперед. Передача м’яча двома руками з ударом об підлогу; ведення м’яча правою та лівою рукою з одночасними кроками Рухливі ігри та естафети. Рухлива гра . |
|
||
43
|
О.В. ТМЗ. Загально-розвивальні вправи з м'ячами. ЗФП. Стрибки через довгу скакалку, яка обертається вперед.Передача м’яча двома руками з ударом об підлогу; ведення м’яча правою та лівою рукою з одночасними кроками Рухливі ігри та естафети. |
|
||
44
|
О.В. ТМЗ: Формування ключової компетентності – «Уміння вчитися впродовж життя». Загально-розвивальні вправи на місці. Підсумковий урок за семестр. Визначення резервних можливостей учнів за видами, що визначають рівень розвитку основних фізичних якостей. Рухливі ігри та естафети. |
|
||
Дизайн і технології
(1 година на тиждень)
№ з/п
|
Тема уроку |
Дата |
Правила техніки безпеки на уроках дизайну і технології |
||
|
Зміни довкола нас. Колаж «Про мене» Правила організації робочого місця на уроці. Матеріали, інструменти та пристосування, необхідні для роботи. Дизайн-проектування. Виготовлення колажу за зразком |
|
|
Грибний король. Робота з папером. Природне і штучне середовище. Виготовлення грибочків за зразком |
|
|
Сова Соня. Характеристика традиційних і сучасних виробів декоративно-прикладного мистецтва, знайомство з народними умільцями свого краю. Властивості природних матеріалів (листя дерев) |
|
|
Їжачок. Властивості природних матеріалів. Виготовлення виробу об’ємної форми. |
|
|
Способи пізнання. Черепаха аха-аха…» Виготовлення виробу об’ємної форми. |
|
|
Спіймаймо вітерець. Поетапне проектування технології виготовлення виробу. |
|
|
Метеохмаринка. Ручні інструменти та пристосування. Виготовлення виробу за графічними зображеннями. |
|
|
Червонощоке яблучко. Технологічні операції з матеріалами (згинання, складання, зібгання, різання, склеювання). |
|
|
Територія. Паперова прикраса «Жителі царства Нептуна». Технологічні операції з матеріалами. Виготовлення паперової прикраси
|
|
|
Кучерява вівця. Виготовлення овечки з пластиліну |
|
|
Корона. Раціональне використання матеріалів. Робота з папером |
|
|
Кольорові будиночки. Виготовлення корони за зразком. |
|
|
Спільнота. Сервіруємо стіл. Світ професій соціальної сфери. |
|
|
Янголятко. Виготовлення ангелика за зразком |
|
|
Пишна ялиночка. Робота з папером. Підсумковий урок І семестру |
|
Мистецтво
Музичне мистецтво
(1 година на тиждень)
№ з/п
|
Тема уроку |
Дата |
РОЗДІЛ І. Пори року в мистецтві
|
||
1-2 |
Прощавай, веселе літечко. Ноти. Правила співу. Слухання: К. Меладзе «Квітка-душа» у виконанні Н. Матвієнко і С. Шу- рінса. Виконання: поспівка; 0. Янушкевич, М. Ясакова «Де поділось літечко?» (с 4-5). |
|
3-4. |
Звуки та кольори природи. Нотна грамота. Скрипковий ключ. Слухання: В. Косенко «Пасторальна»; Д. Саррі «Пастораль». Порівняння творів. Виконання: «Пішли діти в поле» (українська народна пісня) (с. 8-9). |
|
5-6. |
Осінні перетворення. Програмна музика. Музичний цикл. Слухання: А. Вівальді «Осінь» із циклу «Пори року»; П. Чай- ковський «Осіння пісня» («Жовтень») із циклу 12 п’єс «Пори року». Виконання: створення за допомогою музичних інструментів циклу музичних «картин» осені (с. 12-13). |
|
7-8. |
Хмаринки-чарівниці, невтомні мандрівниці. Музичний пейзаж. Звуки різної тривалості, записування їх нотами. Слухання: М. Чембержі «Хмаринка»; Р. Шуман «Порив». Виконання: Н. Антоник, Н. Двойкіна «Хмаринки» (с. 16-17). |
|
9-10. |
Ритми осіннього дощу. Настрій у музичному творі. Штрихи і пауза в музиці. Перегляд: мультфільм «Капітошка» (фрагменти). Слухання: В. Косенко «Дощик». Виконання: А. Мігай, Н. Кулик «Дощик»; ритмічні композиції «Танок осіннього дощу» (с. 20-21). |
|
11-12. |
Про що розповів натюрморт. Балет. Слухання: К. Хачатурян балет «Цибулино» (фрагменти). Перегляд: мультфільм «Цибулино» (фрагмент). Гра «Оживи картину». Виконання: «Ходить гарбуз по городу» (українська народна пісня) (с. 24-25). |
|
13-14. |
Про що розповів натюрморт. Календарно-обрядові пісні. Слухання: «Женчичиок-бренчичок» (в обробці М. Леонтови- ча); М. Мусоргський гопак з опери «Сорочинський ярмарок». Виконання: «Ходить гарбуз по городу» (українська народна пісня), проплескування ритму гопака (с. 25). |
|
Мистецтво
Образотворче мистецтво
(1 година на тиждень)
№ з/п
|
Тема уроку |
Дата |
РОЗДІЛ І. Пори року в мистецтві
|
||
1-2 |
Прощавай, веселе літечко. Організація робочого місця. Живопис. Пейзаж. Утворення похідних кольорів. Створення пейзажу «Яскраві спогади про літо» (акварель, гуаш) (с. 6-7). |
|
3-4. |
Звуки та кольори природи. Лінія горизонту. Утворення на палітрі різних відтінків осінніх кольорів. Малювання композиції «Осіннє чудо-дерево» (матеріали на вибір) (с. 10-11). |
|
5-6. |
Осінні перетворення. Колорит. Художня техніка монотипія. Створення композиції «Осінні квіти» в теплому або холодному колориті в техніці монотипія (акварель, гуаш) (с. 14-15). |
|
7-8. |
Хмаринки-чарівниці, невтомні мандрівниці. Настрій картини. Порівняння колориту в пейзажах. Створення композиції «Хмаринки-мандрівниці» (гуаш) (с. 18-19). |
|
9-10. |
Ритми осіннього дощу. Графіка. Рух на картині. Штрих. Слухання: Е. Морріконе «Плач, вітре». Малювання гриба під дощем у вітряний день (кольорові олівці) (с. 22-23). |
|
11-12. |
Про що розповів натюрморт. Натюрморт. Композиційний центр. Гра «Оживи картину». Малювання натюрморту з кавуна та фруктів (акварель, сіль) (с. 26-27). |
|
13-14. |
Про що розповів натюрморт. Правила роботи з пластиліном. Ліплення овочів. Створення колективного натюрморту (пластилін, солоне тісто) (с. 27). |
|
15. |
Основні засоби виразності (лінія, штрих, крапка, пляма). Зображення кольоровими лініями ніжної мелодії флейти або гучних звуків барабана (фломастери) (с. 34-35). |
|
Я досліджую світ
(3 години на тиждень)
Підручник. Автори: Т. Гільберг, С. Тарнавська, О. Гантюк, Н. Павич (2019)» для 2 класу за програмою НУШ (2019-2020 н.р.)
№ з/п
|
Тема уроку |
Дата |
Вступ (4 год.) |
||
1. |
Ми — другокласники і другокласниці (с. 3-6). Якою була школа колись і якою є тепер? Історія школи (с. 7). |
|
2. |
Як поводитися в колективі. Правила спілкування (с. 8-10). |
|
3. |
Яка наша адреса. Земля — планета. Глобус (с. 16-18). |
|
4. |
Для чого країнами державні символи (с. 21-24). Узагальнення і систематизація знань учнів. |
|
Природа восени(31 год.) |
||
5. |
Яку форму має наша Земля. Чому буває день і ніч 28- 31). |
|
6. |
Що таке горизонт? Основні сторони горизонту (с. 31-33). |
|
7. |
Чому на Землі бувають пори року (с. 33-35). |
|
8. |
Явища природи. Скільки місяців у році (с. 35-39). |
|
9.. |
Для чого потрібний календар (с. 40-43). Який в осені святковий календар (с. 52-55). |
|
10. |
Якого я роду, якого народу (с. 57-58). Права та обов’язки дитини (с. 58-59). |
|
11. |
Історичні пам’ятки України (с. 59-61). Як здобути козацьке здоров’я. Енергія (с. 61-63). |
|
12. |
Що таке експеримент (с. 64-67). |
|
13. |
Дослідження: чи поглинають рослини воду? (с. 68). |
|
14. |
Які в осені ознаки (с. 73-76). Які осінні місяці. Складання казки «Три сини осені» (с. 77).
|
|
15. |
Екскурсія. Як змінилась природа восени. |
|
16. |
Чи зустрічається світло з тінню. Природні і штучні джерела світла. Правила поводження з вогнем (с. 80-81). |
|
17. |
Чи зустрічається світло з тінню. Як утворюється тінь. Світлопроникні і світлонепроникні тіла (с. 81-84). |
|
18. |
Які властивості має повітря. Виконання дослідів (с. 85-87). |
|
19. |
Що таке погода і як її передбачити (с. 87-90). |
|
20. |
Дослідження: як за станом рослин і поведінкою тварин люди передбачають погоду (с. 90). |
|
21. |
Як погода впливає на здоров’я людей. Створення хмарки слів на тему «Погода». Моделювання дощу у склянці (с. 89-91). |
|
22. |
Як термометр знає, тепло чи холодно. Види термометрів. Вимірювання температури води (с. 91-94). |
|
23. |
Які властивості має вода (с. 96-99). |
|
24. |
Дослідження властивостей води. Виконання дослідів (с. 99- 101). |
|
25. |
Як мандрує вода (с. 101-104). |
|
26. |
Як берегти воду (с. 104-105). |
|
27 |
Діагностична робота. Тести |
|
28. |
Як рослини готуються до зими (с. 106-108). |
|
29. |
Чи всі гриби їстівні (с. 108-111). Правила збирання грибів. Правила поведінки в лісі (с. ll 2). |
|
30. |
Як тварини готуються до зими (с. 112-114). Як осінні зміни впливають на комах (с. 115-116). |
|
31. |
Як риби готуються до зими (с. 116-117). |
|
32. |
Як птахи готуються до зими (с. 118-119). |
|
33. |
Як звірі готуються до зими (с. 120-121). |
|
34. |
Які невидимі ланцюги є в осінньому лісі (с. 121-123). |
|
35. |
Узагальнення і систематизація знань учнів. |
|
Природа взимку (9 год.) |
||
36. |
Які ознаки в зими. Зимові місяці. Дослідження сніжинок (с. 124-128). |
|
37. |
Екскурсія. Як змінилась природа взимку. |
|
38. |
Зимові розваги. Правила поведінки під час зимових розваг (с. 128-130). |
|
39. |
Одяг і взуття для зимових прогулянок. Складання казки про зимову мандрівку до лісу або парку (с. 130-131). |
|
40. |
Яка погода взимку (с. 133). Природні і штучні джерела тепла. Обігрівальні прилади. Правила поведінки з обігрівальними приладами (с.137). |
|
41. |
Діагностична робота. Тести |
|
42. |
Який у зими святковий календар. День Святого Миколая. Новий рік (с. 138-139). |
|
43. |
Який у зими святковий календар. Традиції святкування Різдва (с. 138-139). |
|
44. |
Правила безпеки під час новорічних святкувань (с. 141- 142). Підсумок за семестр. |
|
МАТЕМАТИКА
(4 години на тиждень)
Календарне планування уроків математики за підручником Лишенка Г.П. «Математика. 2»В-во «Генеза» 2019
№ з/п
|
Тема уроку |
Дата |
Повторення вивченого в 1 класі. ( 9 годин)
|
||
1 |
Нумерація чисел у межах 100. Таблиці додавання і віднімання в межах 10. Задачі на знаходження суми та остачі. ( с.4-5) |
|
2 |
Десятковий склад двоцифрових чисел. Додавання і віднімання, засноване на нумерації чисел в межах 100. Задачі на збільшення ( змен-шення) числа на кілька одиниць. Вимірювання та креслення відрізків . (с.5-6) |
|
3 |
Назви чисел при додаванні і відніманні. Числові рівності і нерівності. Задачі на різницеве порівняння. ( с.6 -7) |
|
4 |
Переставна властивість додавання. Складання і розв’язування задач за короткими записами. ( с. 7-8) |
|
5 |
Зв'язок між додаванням і відніманням. Перевірка додавання відніманням. Задачі на знаходження невідомого доданка.(с.8-9) Порівняння задач з однаковими сюжетами. Порівняння виразів. |
|
6 |
Знаходження невідомого зменшуваного. Задачі на знаходження невідомого зменшуваного. Додавання і віднімання чисел в межах 100. (с. 10 – 11) |
|
7 |
Знаходження невідомого від’ємника. Додавання і віднімання чисел на основі нумерації. (с. 11- 12) Додавання і віднімання чисел частинами. Порівняння задач, схем до них і розв’язань. (с 12-13) |
|
Таблиці додавання і віднімання (20 годин)
|
||
8
|
Таблиці додавання і віднімання числа 2. Складан-ня і розв’язування задач та їх порівняння. Вимірювання та креслення відрізків. (с. 14-15)
|
|
9 |
Таблиці додавання і віднімання числа 3. Складан-ня і розв’язування задач та їх порівняння. Порівняння іменованих чисел. ( с. 15 -16) |
|
10 |
Таблиці додавання і віднімання числа 4. Задачі на зменшення числа на кілька одиниць. Порівняння виразів. Вимірювання довжини ламаної. ( с 16-17) |
|
11 |
Букви латинського алфавіту. Порівняння задач на зменшення числа на кілька одиниць і різницеве порівняння. Позначення геометричних фігур буквами. (с. 17-18) |
|
12 |
Вирази зі змінною. Складання і розв’язування задач за малюнками і короткими записами.(с 18-19) |
|
13 |
Таблиці додавання і віднімання числа 5. Задачі з двома запитаннями. Підготовка до розв’язування задач на 2 дії.(с 19-20) |
|
14 |
Вправи і задачі на засвоєння таблиць додавання і віднімання. Складання і розв’язування задач на збільшення та зменшення числа на кілька одиниць ( с.21-22)
|
|
15 |
Таблиці додавання і віднімання числа 6. Задачі на знаходження невідомого доданка. Поділ трикутників двома відрізками. ( с 22- 23) |
|
16 |
Дужки. Порядок дій у виразах з дужками. Порівняння задач на знаходження суми і знаходження невідомого доданку. Робота з геометричним матеріалом. ( 23-24) |
|
17 |
Діагностична контрольна робота №1. Комбінована |
|
18 |
Аналіз контрольної роботи.Таблиці додавання і віднімання числа 7. Розв’я-зування задач з поняттям « стільки ж». Складання задач за малюнками і короткими записами.( с.25-26) |
|
19 |
Задачі на 2 дії. Схеми міркувань пошуку плану розв’язування задач. Порівняння виразів з іменованими числами( с. 26- 27) |
|
20 |
Таблиці додавання і віднімання числа 8. Задачі, що містять зменшення числа на кілька одиниць і знаходження суми. Побудова ламаної лінії. (с. 27-28) |
|
21 |
Таблиці додавання і віднімання числа 9. Розв’язування задач на 2 дії. Робота з геометричним матеріалом (с.28- 30) |
|
22 |
Периметр многокутника. Розширення задачі через числове дане. Вправи на засвоєння таблиць додавання і віднімання.(с.30-31) |
|
23 |
Розв’язування задач двома способами. Периметр трикутника. Порівняння виразів. (с.31-32) |
|
24 |
Вправи і задачі на засвоєння таблиць додавання і віднімання. Периметр многокутників. (с. 33-34) |
|
25 |
Прямі і непрямі кути. Додавання і віднімання двоцифрових чисел на основі нумерації.( с.34-35) |
|
26 |
Прямокутник. Задачі на 2 дії. Складання задач за виразом. Порівняння іменованих чисел. Обчи-слення виразів зі змінною. (с. 35 -36) |
|
27 |
Квадрат. Складені задачі з кількома запитаннями. (с.36- 37) |
|
Усне додавання та віднімання двоцифрових чисел без переходу через розряд. ( 5 годин) |
||
28 |
Додавання двоцифрових чисел без переходу через розряд ( загальний випадок). Термометр. Задачі, що містять збільшення і зменшення числа на кілька одиниць. (с 38- 39) |
|
29 |
Додавання двоцифрових чисел виду 54+30, 54+3. Складання задач на 2 дії за короткими записами. Порівняння довжин відрізків. (с 39 – 40). |
|
30 |
Порозрядне і поступове додавання двоцифрових чисел. Складання і розв’язування складених задач. ( с.40 – 41) |
|
31 |
Віднімання двоцифрових чисел без переходу через розряд.( загальний випадок). Розв’язування задач двома способами. (с41-42) |
|
32 |
Віднімання виду 69 -40 і 69-4. Творча робота з задачами. Складання числових нерівностей за геометричним матеріалом. (с42 -43) |
|
33 |
Діагностична контрольна робота №2. Комбінована
|
|
Додавання і віднімання двоцифрових чисел з переходом через розряд ( 12 годин) |
||
34 |
Аналіз контрольної роботи. Додавання двоцифрових чисел з переходом через розряд (загальний випадок). Складання і розв’язування задач. (с 44 -45) |
|
35 |
Додавання виду 76+4, 48+6, 17+23. Розв’язування задач та порівняння даних. Побудова прямокутника ( с. 45 – 46) |
|
36 |
Порозрядне і поступове додавання двоцифрових чисел з переходом через розряд. Складання задач за коротким записом у табличній формі. Креслення прямокутника.(с. 46-47) |
|
37 |
Властивість віднімання числа від суми. Розв’язування задачі трьома способами. Побудова квадрата і прямокутника. (с 47-48) |
|
38 |
Віднімання вид 40-8. Складання задач за виразом. Заміна запитання в задачі. (с. 48-49) |
|
39 |
Віднімання виду 65-7. Знаходження значень виразів зі змінною. Розв’язування задач на 2 дії різних видів. ( с. 49-50) |
|
40 |
Властивість віднімання суми від числа. Розв’язування задач різними способами. (с 51 – 52) |
|
41 |
Віднімання виду 65-37. Складання задач за малюнками. (с. 52- 53) |
|
42 |
Віднімання виду 60 – 37. Складання задач за коротким записом, за малюнком і виразом. (с. 53 -54) |
|
43 |
Додавання і віднімання двоцифрових чисел. Розв’язування задач. С.55. |
|
44 |
Додавання і віднімання двоцифрових чисел. Складання і розв’язування задач. Побудова прямокутника і знаходження периметру квадрата. С. 56. |
|
ТАБЛИЧНЕ МНОЖЕННЯ І ДІЛЕННЯ (13год.) |
||
45 |
Дія множення, знак множення, заміна виразів на додавання виразами на множення і виразів на множення – виразами на додавання. (с57- 58) |
|
46 |
Назви чисел при множенні. Задачі на множення. (с 59 – 60) |
|
47 |
Таблиця множення числа 2. Задачі на множення. Порівняння виразів на дії різного ступеня. Побу-дова ламаної та обчислення її довжини. (с. 60- 61) |
|
48 |
Складання і розв’язування простих задач на множення. Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 2. Обчислення виразів на дії різних ступенів. ( с.61-64) |
|
49 |
Складені задачі на дії різних ступенів. Порівнян-ня виразів на дії різного ступеня. Довжина ламаної з однаковими ланками. (с.64-65) |
|
50 |
Дія ділення. Задачі на ділення на рівні частини . Задачі на дії різного ступеня. (с 65 -66). |
|
51 |
Зв'язок дій множення і ділення. Розв’язування задач і обчислення виразів на дії різного ступеня. (с. 66- 68) |
|
52 |
Задачі на ділення на рівні частини і на ділення на вміщення. Порівняння задач. Обчислення виразів на дії різного ступеня. ( с.68-69) |
|
53 |
Знаходження значень виразів зі змінною. Складання за малюнками числових рівностей. Задачі на дії різного ступеня. (с.69- 71) |
|
54 |
Діагностична контрольна робота №3. Комбінована |
|
55 |
Аналіз контрольної роботи. Таблиця ділення на 2. Задачі на ділення. Обчислення виразів на 2 дії різного ступеня з використанням таблиці ділення на 2. (с.71- 72). |
|
56 |
Назви чисел при діленні. Застосування таблиці ділення на 2. Розв’язування задач на ділення. (с.73) |
|
57 |
Вправи і задачі на використання таблиць множення числа 2 і ділення на 2.Складання задач за малюнком. Порівняння виразів на дії різного ступеня. ( с74 – 75) |
|
58 |
Вправи і задачі на засвоєння таблиць множення числа 2 і ділення на 2. (с.75-76) |
|
59 |
Узагальнення і систематизація знань учнів. Додаткові завдання |
|
Читання
За підручником О. Савченко (частина 2)
(3 години на тиждень)
№ з/п
|
Тема уроку |
Дата |
До школи, до книги, до друзів душа поривається знов! (14 год.) |
||
1 |
Знайомство з підручником. Вступ до теми. В. Бичко «Літо, до побачення!» (Частина 2, с. 3-4) |
|
2 |
Створюємо усний журнал (с. 5) |
|
3 |
Йдуть до школи школярі. М. Сингаївський «До школи». Виразне читання (с. 6) |
|
4 |
Наш клас – одна міцна сім'я. Н. Умеров «Наш клас». М. Хоросницька «Добра порада». Т. Цидзіна «Очі, вуха маю…» Прислів’я (с. 7-8) |
|
5 |
Історії зі шкільного життя. Л. Повх «В їдальні». Читання в особах. Інсценування вірша (с. 8-9) |
|
6 |
Робота з дитячою книжкою. К.Єгорушкіна «Цяточки і плямки» |
|
7 |
Хитрощі не люблять совісті. В. Сухомлинський «Як Наталя в лисиці хитринку купила» Прислів’я. Переказування казки. (с. 10-11) |
|
8 |
Медіавіконце: читаю, слухаю, бачу. Джерела інформації (с. 12-13) |
|
9 |
Потрібно учитись – завжди пригодиться. Ю. Ярмиш «Зайчик і вовчик» (с.14)
|
|
10 |
Осінь – золотокоса красуня. М. Рильський «Ми збирали з сином на землі каштани…» Д. Павличко «Небеса прозорі…» (напам’ять) (с. 15-17) |
|
11 |
Жартівливі вірші. Грицько Бойко «Хвастунець». Г. Фалькович «Чесний кіт» (с. 17-18) |
|
12 |
Робота з дитячою книжкою. Т.Стус «Смугастик» |
|
13 |
Добре того вчити, хто хоче знати. «Дрізд і голуб» (українська народна казка) (с. 18) |
|
14 |
Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою. (с. 19) Діагностична контрольна робота №1. Аудіювання (письмово)
|
|
Читаємо і пізнаємо таємниці рідної мови (13 год.) |
||
15 |
Вступ до теми. Колискові пісеньки – перлинки української мови. О. Кротюк «Ходить сон». Колискові пісні: «Котику сіренький», «Ходить котик по горі», «Ой люлі, ой люлі…» (за вибором напам’ять) (с. 20-23) |
|
16 |
Дитячі заклички. «Іди, іди, дощику», «Вийди, вийди, сонечко» (за вибором напам’ять) (с. 23-24) |
|
17 |
Лічилки. Мирилки. Читання лічилок і мирилок. (с. 24-26) |
|
18 |
Робота з дитячою книжкою. З.Мезантюк «Каша» |
|
19 |
Загадки. Читання і відгадування загадок. Д. Білоус «Загадки про розділові знаки» (с. 26-27) |
|
20 |
Народ скаже – як зав’яже. Скоромовки. Грицько Бойко «Вареники». В’язка народних прислів’їв (за вибором напам’ять) (с. 27-29) |
|
21 |
Поробиш усю роботу, то й поспиш в охоту. «Кіт і пес» (українська народна казка). Розігрування сценки за змістом казки. Перегляд мультфільму «Про всіх на світі» (с. 29) |
|
22 |
На зеленому човні пропливає літо. В. Чухліб «Чи далеко до осені?». Загадка – добавлянка (с. 30-31) |
|
23 |
Медіавіконце: книжка. Як побудована книжка. Створення реклами своєї улюбленої книжки (с.32-33) |
|
24 |
Робота з дитячою книжкою. Г.Ткачук «Гойдалка під кленом» |
|
25 |
У колі рідної сім'ї. Ласкаві слова-звертання. Н. Мовчан-Карпусь «Василинка». В. Гринько «Сію дитині», З. Мензатюк «Золоте серце» (с.34- 35) |
|
26 |
Мовні цікавинки. В. Плахотников «Під парканом». І. Січовик «Кістку пес в зубах тримав». Т. Корольова «Рано-вранці в центрі міста» (с. 36-37) Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою. (с. 37) |
|
28 |
Діагностична контрольна робота №2. Усний переказ прочитаного твору (усно) |
|
В кожній казці є урок, мов у квіточці медок (3 год.) |
||
29 |
Вступ до теми. Казки про тварин. Т. Майданович «Примовка до казки». «Вовк та собака» (українська народна казка) Прислів’я. (с. 38-39) |
|
30 |
Медіавіконце: мандрівка до бібліотеки. Як вибрати потрібну книжку? Створення листівки про користь читання. (с. 40-41) |
|
31 |
Робота з дитячою книжкою. І.Роздобудько «Дикі образи дикобраза» |
|
В кожній казці є урок, мов у квіточці медок (9 год.) |
||
29 |
Вступ до теми. Казки про тварин. Т. Майданович «Примовка до казки». «Вовк та собака» (українська народна казка) Прислів’я. (с. 38-39) |
|
30 |
Медіавіконце: мандрівка до бібліотеки. Як вибрати потрібну книжку? Створення листівки про користь читання. (с. 40-41) |
|
31 |
Казка – вигадка, та в ній щось повчальне розумій. «Цап та баран» (українська народна казка) (с. 43-44) |
|
32 |
Казка – вигадка, та в ній щось повчальне розумій. «Цап та баран» (українська народна казка) (продовження). Переказування казки (с. 43-44) |
|
33 |
Коли щось робиш, думай і про наслідки. «Виноградар і змія» (болгарська народна казка). Складання плану твору і переказування за ним казки. (с. 45-46) |
|
34 |
Робота з дитячою книжкою. Н.Найдич «Василь Тимофійович мандрує» |
|
35 |
Як риби короля обирали. «Оселедець і камбала» (польська народна казка) (с. 46-48) |
|
36 |
Як риби короля обирали. «Оселедець і камбала» (польська народна казка) (с. 46-48) |
|
37 |
Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою (с. 49) |
|
Щоб у серці жила Батьківщина (8 год.) |
||
38 |
Вступ до теми. М. Чумарна «Маленька і велика». «Роде наш красний» (українська народна пісня). В. Скуратівський «Калина» (с.50-52) |
|
39 |
Діагностична контрольна робота №3. Навичка читання вголос (усно). |
|
40 |
Петриківський розпис. Н. Поклад «Петриківські диво-квіти» (с. 53) Навичка читання вголос (усно). |
|
41 |
Робота з дитячою книжкою. І.Андрусяк «Третій сніг» Навичка читання вголос (усно). |
|
42 |
Нема без кореня рослини, а нас, людей, без Батьківщини. А. Костецький «Батьківщина» (напам’ять). Л. Полтава «Наша Батьківщина». Порівняння віршів. (с. 54-55) |
|
43 |
Щастя. М. Морозенко «Мій тато повернувся із війни» (с. 54-55) |
|
44 |
Україна наша – вічна. В. Сухомлинський «Вічна тополя» (легенда) (с. 56) |
|
45 |
Перевіряю свої досягнення. Підсумок за темою. (с. 57) |
|
Робота з дитячою книжкою
№ з/п
|
Тема уроку |
Дата |
1. |
Робота з дитячою книжкою. К.Єгорушкіна «Цяточки і плямки» |
|
2. |
Робота з дитячою книжкою. Т.Стус «Смугастик» |
|
3. |
Робота з дитячою книжкою. З.Мезантюк «Каша» |
|
4. |
Робота з дитячою книжкою. Г.Ткачук «Гойдалка під кленом» |
|
5. |
Робота з дитячою книжкою. І.Роздобудько «Дикі образи дикобраза» |
|
6. |
Робота з дитячою книжкою. Н.Найдич «Василь Тимофійович мандрує» |
|
7. |
Робота з дитячою книжкою. І.Андрусяк «Третій сніг»
|
|
Українська мова
За підручником К. Пономарьова (частина 1)
(4 години на тиждень)
№ з/п
|
Тема уроку |
Дата |
1 |
Вступ. Нумо знайомитись! Повідомлення (1-13) |
|
Досліджую звуки і букви, склад, наголос (35 год.) |
||
2 |
Розрізняємо мовні звуки і букви. Складання речень (1-12, с 6) |
|
3 |
Розпізнаю голосні звуки. Букви, що позначають голосні звуки (1-11, с 8) |
|
4 |
Розвиток зв’язного мовлення №1. Згадую про літо. Складання розповіді про відпочинок. |
|
5 |
Розрізняємо голосні і приголосні звука. Букви, що позначають приголосні звуки (1-9, с 10) |
|
6 |
Спостерігаю за м’якими приголосними звуками. Букви, що позначають приголосні звуки (1-10, с 11 |
|
7 |
Спостерігаю за м’якими приголосними звуками. Букви, що позначають приголосні звуки (1-10, с 11 |
|
8 |
Правильно записую слова з «ьо», і «йо» (1-7, с 13) |
|
9 |
Досліджуємо слова з подовженими приголосними звуками (1-9, с 14) |
|
10 |
Розпізнаю слова зі звуками [дз], [дз'], [дж]. (1-11, с 16) |
|
11 |
Спостерігаю за словами з буквами ґ. щ (1-11, с 17) |
|
12 |
Розвиток зв’язного мовлення №2. Малюю осінній сад. Добір слів за поданими питаннями. |
|
13 |
Спостерігаю за словами з буквами ґ. щ (1-11, с 17) |
|
14 |
Спостерігаю за словами з буквами ґ. щ (1-11, с 17) |
|
15 |
Досліджую, коли букви я, ю, є, ї позначають два звуки (1-10, с 19) |
|
16 |
Правильно пишу слова з апострофом (1-10, с 21) |
|
17 |
Правильно пишу слова з апострофом (1-10, с 21) |
|
18 |
Правильно вимовляю дзвінкі приголосні звуки в кінці слів і складів (1-7, с 24) |
|
19 |
Спостерігаю за наголосом у словах. Роль наголосу в словах (1-7, с.24) |
|
20 |
Розвиток зв’язного мовлення №3. Малюю осінній сад. Добір слів за поданими питаннями.
|
|
21 |
Правильно наголошую слова. Робота зі словником (1-10, с.26) |
|
22 |
Досліджую слова з ненаголошеними звуками [е], [и] (1-8, с.28) |
|
23 |
Досліджую слова з ненаголошеними звуками [е], [и] (1-8, с.28) |
|
24 |
Діагностична контрольна робота. Диктант. |
|
25 |
Контролюю слова зі складів. Роль голосних звуків в складотворенні (1-11, с.30) |
|
26 |
Контролюю слова зі складів. Роль голосних звуків в складотворенні (1-11, с.31) |
|
27 |
Поділяю слова на склади для переносу. Перенос слів зі збігом приголосних звуків (1-11, с.32) |
|
28 |
Правильно переношу слова (1-11, с.34)
|
|
29 |
Розвиток зв’язного мовлення №4. Розповідаю про осінні турботи тварин. Складання речень за малюнками. |
|
30 |
Правильно переношу слова (1-11, с.34)
|
|
31 |
Розташовую слова за алфавітом (1- 11, с.36) |
|
32 |
Шукаю слова у словнику за алфавітом робота з орфографічним словником (1- 9, с.37) |
|
33 |
Узагальнення і систематизація знань із розділу «Досліджую звуки і букви» |
|
34 |
Діагностична контрольна робота. Списування. |
|
Досліджую значення слова (11 год.) |
||
35 |
Спостереження за значенням слова (1- 9, с.39) |
|
36 |
Розпізнаю пряме і переносне значення слів (1- 12, с.41) |
|
37 |
Розпізнаю значення слова (1- 9, с.43) |
|
38 |
Розвиток зв’язного мовлення №5. Розповідаю про улюблене заняття. Розповідь за поданими запитаннями. |
|
39 |
Добираю протилежні за значенням слова (1- 7, с.44) |
|
40 |
Добираю близькі за значенням слова (1- 8, с.46) |
|
41 |
Добираю слова, які прикрашають мовлення (1- 8, с.47) |
|
42 |
Уживаю ввічливі слова (1- 10, с.49) |
|
43 |
Добираю слова на певну тему (1- 8, с.51) |
|
44 |
Узагальнення і систематизація знань із розділу «Досліджую значення слова» |
|
45 |
Діагностична контрольна робота. Мовна тема. |
|
Досліджую іменники ( 15 год.) |
||
46 |
Ставлю питання до назв предметів (1- 11, с.54) |
|
47 |
Розвиток зв’язного мовлення №6. Пишу листа Святому Миколаю. Написання листа та адреси.
|
|
48 |
Розпізнаю іменники (1-9, с.56) |
|
49 |
Добираю іменники (1- 12, с.58) |
|
50 |
Пишу з великої букви імена, по батькові, прізвища (1- 10, с.60) |
|
51 |
Дізнаюсь про походження імен і прізвищ (1- 12, с.62) |
|
52 |
Пишу з великої букви клички тварин (1- 8, с.64) |
|
53 |
Пишу з великої букви назви міст і сіл (1- 8, с.65) |
|
54 |
Пишу з великої букви назви гір, річок, озер і морів (1- 11, с.67) |
|
55 |
Діагностична контрольна робота. Диктант. |
|
56 |
Розвиток зв’язного мовлення №7. Малюю перший сніг. Розповідь за сюжетним малюнком та поданими запитаннями.
|
|
57 |
Закріплення написання великої літери в словах |
|
58 |
Розпізнаю іменники, які називають один предмет і багато (1- 11, с.69, 70) |
|
59 |
Розпізнаю іменники, які називають один предмет і багато (1- 11, с.69, 70) |
|
60 |
Узагальнення і систематизація знань із розділу «Досліджую іменники» |
|
Розвиток зв’язного мовлення
№ з/п
|
Тема уроку |
Дата |
1. |
Згадую про літо. Складання розповіді про відпочинок. |
|
2. |
Малюю осінній сад. Добір слів за поданими питаннями. |
|
3. |
Малюю осіннє листя. Складання розповіді за запитаннями. |
|
4. |
Розповідаю про осінні турботи тварин. Складання речень за малюнками. |
|
5. |
Розповідаю про улюблене заняття. Розповідь за поданими запитаннями. |
|
6. |
Пишу листа Святому Миколаю. Написання листа та адреси.
|
|
7 |
Малюю перший сніг. Розповідь за сюжетним малюнком та поданими запитаннями. |
|
ЛИСТОК КОНТРОЛЮ
виконання практичної частини програми.
2 клас, 2019-2020 н. р. І семестр.
№ |
Тема |
Кількість годин |
Перевірна робота |
Форма прове-дення |
Дата прове-дення |
|||||||||
УКРАЇНСЬКА МОВА (60 години) |
||||||||||||||
1. |
Досліджую звуки і букви, склад, наголос
|
34 |
Діагностична контрольна робота
Діагностична контрольна робота |
Диктант
Списування |
|
|||||||||
2. |
Досліджую значення слова |
11 |
Діагностична контрольна робота |
Мовна тема |
|
|||||||||
3. |
Досліджую іменники |
15 |
Діагностична контрольна робота |
Диктант
|
|
|||||||||
ЧИТАННЯ (45 годин) |
||||||||||||||
1. |
До школи, до книги, до друзів душа поривається знов! |
14 |
Діагностична контрольна робота |
Аудіювання (письмово) |
|
|||||||||
3. |
Читаємо і пізнаємо таємниці рідної мови
|
11 |
Діагностична контрольна робота |
Усний переказ прочитаного твору (усно) |
|
|||||||||
4. |
В кожній казці є урок, мов у квіточці медок |
3 |
- |
- |
|
|||||||||
5. |
В кожній казці є урок, мов у квіточці медок |
9 |
- |
- |
|
|||||||||
6. |
Щоб у серці жила Батьківщина
|
8 |
Діагностична контрольна робота |
Навичка читання вголос (усно). |
|
|||||||||
МАТЕМАТИКА (59 годин) |
||||||||||||||
1. |
Повторення вивченого в 1 класі.
|
9 |
|
|
|
|||||||||
2 |
Таблиці додавання і віднімання
|
20 |
Діагностична контрольна робота |
комбінована |
|
|||||||||
3 |
Усне додавання та віднімання двоцифрових чисел без переходу через розряд. |
5 |
Діагностична контрольна робота |
комбінована |
|
|||||||||
4 |
Додавання і віднімання двоцифрових чисел з переходом через розряд |
12 |
- |
- |
|
|||||||||
5 |
ТАБЛИЧНЕ МНОЖЕННЯ І ДІЛЕННЯ |
13 |
Діагностична контрольна робота |
комбінована |
|
|||||||||
Я досліджую світ (44 години) |
||||||||||||||
1. |
Вступ |
4 |
|
|
|
|||||||||
2. |
Природа восени |
31 |
Діагностична контрольна робота |
Тести |
|
|||||||||
3 |
Природа взимку |
9 |
Діагностична контрольна робота |
Тести |
|
|||||||||