Українська мова (за підручником Л.Тимченко, І. Цепової)
№ з/п |
Тема уроку |
Дата |
Скор. дата |
Прим. |
І семестр Повторення за 2019 – 2020 н.р. |
||||
1 |
Розвиток уміння читати вголос доступні тексти переважно цілими словами (окремі слова ускладненої структури – складами). |
|
|
|
2 |
Зіставлення пережитих під час читання почуттів та емоцій із власним емоційно-чуттєвим досвідом. |
|
|
|
3 |
Повторення. Написання букв за поданими елементами. Підготовка до списування тексту. |
|
|
|
4 |
Складання розповіді на задану тему. Побудова і записування речень. |
|
|
|
5 |
Закріплення гігієнічних, технічних, графічних правил письма, умінь складати розповідь за сюжетними малюнками. Підготовка до списування. |
|
|
|
6 |
Розрізнення слів, які відповідають на питання що? і хто? Побудова і записування речень. |
|
|
|
7 |
Складання та запис речень за малюнками з уживанням службових слів. |
|
|
|
8 |
Утворення словосполучень з прийменниками на, у, в. |
|
|
|
Тема 1. Повторюємо те, чого навчилися у 1 класі. |
||||
9 |
Мандруємо теренами нашої країни. |
|
|
|
10 |
Мандруємо теренами нашої країни. Мої враження вд літніх канікул. Звуки, слово, речення. |
|
|
|
11 |
Мандруємо теренами нашої країни. Звук, слово, речення. |
|
|
|
12 |
Навчаємося читати з правильною інтонацією та паузами. Навчальне аудіювання. Літні канікули Петрика. Звукова схема слова. |
|
|
|
13 |
Слова, які засмічують наше мовлення. Моя Батьківщина – Україна. Речення. Схема речення. |
|
|
|
14 |
Державні символи України. Складання речення за схемою. |
|
|
|
15 |
Урок позакласного читання. «Хитрий півень» українська народна казка. С. 3 – 5. |
|
|
|
16 |
Озеро, яке ніколи не виходить з берегів.Звук, слово, речення. |
|
|
|
17 |
Гончарна столиця України. Паузи. Ключові слова. |
|
|
|
18 |
Підсумок розділу. Закріплення матеріалу |
|
|
|
|
Тема 2. Мова i мовлення |
|
|
|
19 |
Дізнаємося більше про свою країну. Київ. Звукова схема слова. |
|
|
|
20 |
Що таке літопис. Звукова схема слова. |
|
|
|
21 |
Для чого людям потрібна мова? Рослинні символи українців |
|
|
|
22 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Розігруємо, відновлюємо і створюємо діалоги. С. 6 – 8. |
|
|
|
23 |
Рослинні символи українців. Слово, його звукова схема. |
|
|
|
24 |
Спілкування в житті людини. Діалог. |
|
|
|
25 |
Казок країна чарівна . Усне і писемне мовлення. |
|
|
|
26 |
Перевірна робота «Аудіювання». Усне і писемне мовлення. |
|
|
|
27 |
Проект «Моя улюблена казка». |
|
|
|
28 |
Проект «Моя улюблена казка» |
|
|
|
29 |
Урок позакласного читання . «Дві білочки» українська народна казка. С.6 - 8 |
|
|
|
30 |
Навчаемося pозрізняти усне i писемне мовлення. Схема речення. С. 10 – 12 (робочий зошит) |
|
|
|
31 |
Читаемо за особами й pозігруємо діалоги. Навчальний діалог. |
|
|
|
32 |
Сонце серед ночі (уривок). Діалог. Репліка. |
|
|
|
33 |
Яке мовлення називають діалогом? Перевірна робота «Діалог» |
|
|
|
34 |
Оволодіваємо технікою мовлення . Сила голосу. Темп мовлення. |
|
|
|
35 |
С. Дерманський. Серед чистого поля. Скоромовки. |
|
|
|
36 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Оволодіння технікою і зособами виразності мовлення. С. 2 - 5 |
|
|
|
37 |
Як жести та міміка допомагають нашому мовленню. |
|
|
|
38 |
Використання міміки і жестів під час спілкування. |
|
|
|
39 |
Чи вміємо ми спілкуватися ввічливо? |
|
|
|
40 |
В.Сухомлинський. Навіщо кажуть спасибі. |
|
|
|
41 |
Добре слово дорожче багатства. Здрастуйте. За В. Сухомлинським. |
|
|
|
42 |
Слова вітання. Складання діалогу. |
|
|
|
43 |
Урок позакласного читання . «Чому миші, коти й собаки між собою не миряться» чеська народна казка. С. 8 –10 |
|
|
|
44 |
Навчаємося вітатися та прощатися. Слова, близькі за значенням. |
|
|
|
45 |
Як вітаються і прощаються в різних країнах.Слова, близькі за значенням. |
|
|
|
46 |
Звертаємося з проханням, дякуємо. Діалог із словами прохання, подяки. |
|
|
|
47 |
Міжнародний день подяки. Розіграш діалогів за описаними ситіаціями. |
|
|
|
48 |
Навчаємося вибачати i вибачатися. Слова ввічливості. |
|
|
|
49 |
Підсумок розділу. Мовна тема. «Мова і мовлення» |
|
|
|
50 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Використовуємо в мовленні міміку і жести. С. 9 - 13 |
|
|
|
Тема З Досліджуємо звуко-буквений склад слів |
||||
51 |
Звуки навколо нас. В. Сухомлинський. Як дзвенять сніжинки. Паузи. Ключові слова. |
|
|
|
52 |
В. Сухомлинський. Як дзвенять сніжинки.Усна картина природи. |
|
|
|
53 |
Звуки, звуки, звуки… Звуки мовлення. |
|
|
|
54 |
З чого складаються слова Голосні та приголосні звуки. |
|
|
|
55 |
Голосні та приголосні звуки. Звуки мовлення. |
|
|
|
56 |
Звуки мовлення. Звукова схема слова. |
|
|
|
57 |
Урок позакласного читання. «Сильний лев і маленьке мишеня» болгарська народна казка. С. 11 – 12. |
|
|
|
58 |
Правильно вимовлясмо звуки в словах. Звуки [г], [г]. |
|
|
|
59 |
Праввильно вимовляємо звуки в словах. Звуки [шч]Буква щ. |
|
|
|
60 |
В.Чухліб. Сопілкарик із джмелиного оркестру (уривок). Звуки [дж], [дз], [дж`], [дз`], букви дж, дз. |
|
|
|
61 |
В.Сухомлинський. Фіалка і бджілка. Звуки [дж], [дз], [дж`], [дз`], букви дж, дз. |
|
|
|
62 |
Українська іграшка.Звукова схема слова. |
|
|
|
63 |
Читаємо українські журнали. |
|
|
|
64 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Навчаємось культури спілкування. С. 15 – 19. |
|
|
|
65 |
Алфавіт. |
|
|
|
66 |
Алфавіт. Запис слів за алфавітом. |
|
|
|
67 |
Чи вміємо ми користуватись алфавітом. |
|
|
|
68 |
Голосні звуки i букви, що ix позначають. О Пчілка. Перший сніг. |
|
|
|
69 |
Куликове болото. За О. Пчілкою. Голосні звуки і букви. |
|
|
|
70 |
П. Мовчан. Зозуля. Позначення звуків буквами. |
|
|
|
71 |
Урок позакласного читання. «У пригоді» казка. С. 13 – 14. |
|
|
|
72 |
Коли букви я, ю, є позначають два звуки. |
|
|
|
73 |
Український віночок. За О. Воропаєм. Позначення звуків буквами. |
|
|
|
74 |
Краса і здоров'я цілий рік (легенда). Коли букви я, ю, є позначають два звуки. |
|
|
|
75 |
О.Сенатович. Магічне слово (уривок). Звуковий запис слів. |
|
|
|
76 |
Навчальний диктант. |
|
|
|
77 |
Склад слова. Поділяємо слова на склади. |
|
|
|
78 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Навчаємося переконувати. С. 14 |
|
|
|
79 |
Поділяємо слова на склади. |
|
|
|
80 |
Поділяємо слова на склади для переносу. |
|
|
|
81 |
Переносимо слова з рядка в рядок. |
|
|
|
82 |
Переносимо слова з рядка в рядок. |
|
|
|
83 |
Навчальний усний переказ. Новорічні казки. |
|
|
|
84 |
Визначаємо наголошені й ненаголошені склади i звуки. А. Костецький. Все починається з мами. |
|
|
|
85 |
Урок позакласного читання. «Мишка, кіт і гарбуз» Ено Рауд (переклад Алевтини Спрогас). С. 14 - 15 |
|
|
|
86 |
Наголос. Складові схеми слів. |
|
|
|
87 |
Вільний і рухомий наголос. |
|
|
|
88 |
В.Чухліб. Зимова казка. |
|
|
|
89 |
С. Дерманський. Красуня. |
|
|
|
90 |
С. Дерманський. Красуня. Розкадровка тексту, створення мультфільму. |
|
|
|
91 |
Приголосні звуки і букви, що їх позначають. |
|
|
|
92 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Навчаємося спілкуватися по телефону. С. 20 – 22. |
|
|
|
93 |
Дзвінкі й глухі приголосні звуки. |
|
|
|
94 |
Дзвінкі й глухі приголосні звуки. |
|
|
|
95 |
Народні думи. Дзвінкі й глухі приголосні звуки. |
|
|
|
96 |
День Святого Миколая. Звукові схеми слів. |
|
|
|
97 |
Тверді й м»кі приголосні звуки. Перевірна робота «Усний переказ» |
|
|
|
98 |
Тверді й м'які приголосні звуки. |
|
|
|
99 |
Урок позакласного читання. Без книги – як без сонця. «Про користь читання» І. Андрусяк, «Про книжку» М. Пригара, «Вірші про книгу » Л. Виноградова. С. 16 – 20. |
|
|
|
100 |
Тверді й м'які приголосні звуки. Робота з деформрваним текстом. |
|
|
|
101 |
Позначаємо м'ягкість приголосних на письмі |
|
|
|
102 |
Позначаємо м'ягкість приголосних на письмі. |
|
|
|
103 |
А.Свашенко. Є такі чудні слова. Позначаємо подовжені м'які приголосні звуки на письмі. |
|
|
|
104 |
Позначаємо подовжені м'які приголосні звуки на письмі |
|
|
|
105 |
Позначаємо на письмі звук [й]. Навчальне списування. |
|
|
|
106 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Навчаємось слухати і розуміти зміст прослуханого. С. 23 – 27. |
|
|
|
107 |
Позначаємо на письмі звук [й]. |
|
|
|
108 |
Як з'явилася новорічна ялинка. Правила українського письма. |
|
|
|
109 |
В. Сухомлинський. Як діти раділи, а Ялинка плакала. Розкадровка оповідання. |
|
|
|
110 |
Перевірна робота «Списування» |
|
|
|
111 |
Л.Глібов. Новий рік. Редагування тексту. |
|
|
|
112 |
Без сім»ї і свого роду немає нашого народу. Апостроф. |
|
|
|
113 |
Урок позакласного читання |
|
|
|
114 |
Вчимося писати слова з апострофом. Д.Чередниченко. Тарасові солов'ї. |
|
|
|
115 |
Перевірна робота «Диктант» |
|
|
|
116 |
Аналіз перевірної роботи. Т. Шевченко. Садок вишневий коло хати. |
|
|
|
117 |
Вчимося писати слова з апострофом. Моя сім'я. |
|
|
|
118 |
Зимові свята в різних країнах. |
|
|
|
119 |
Закріплення вивченого матеріалу. |
|
|
|
120 |
Підсумковий урок за семестр |
|
|
|