Календарне планування, 2 клас, І семестр, Тимченко

Про матеріал
Календарне планування, для 2 класу, І семестр,до підручника Тимченко, нової української школи.
Перегляд файлу

Українська мова                                                                                           (за підручником Л.Тимченко, І. Цепової)

№ з/п

                        Тема уроку

Дата

Скор.

дата

Прим.

І семестр

Повторення  за 2019 – 2020 н.р.

1

Розвиток уміння читати вголос доступні тексти переважно цілими словами (окремі слова ускладненої структури – складами).

 

 

 

2

Зіставлення пережитих під час читання почуттів та емоцій із власним емоційно-чуттєвим досвідом.

 

 

 

3

Повторення. Написання букв за поданими елементами. Підготовка до списування тексту.

 

 

 

4

Складання розповіді на задану тему. Побудова і записування речень.

 

 

 

5

Закріплення гігієнічних, технічних, графічних правил письма, умінь складати розповідь за сюжетними малюнками. Підготовка до списування.

 

 

 

6

Розрізнення слів, які відповідають на питання що? і хто?

Побудова і записування речень.

 

 

 

7

Складання та запис речень за малюнками з уживанням службових слів.

 

 

 

8

Утворення словосполучень з прийменниками на, у, в.

 

 

 

Тема 1.

Повторюємо те, чого навчилися у 1 класі.

9

Мандруємо теренами нашої країни.
А.Качан. Крилата школа.

 

 

 

10

Мандруємо теренами нашої країни. Мої враження вд літніх канікул. Звуки, слово, речення.

 

 

 

11

Мандруємо теренами нашої країни. Звук, слово, речення.

 

 

 

12

Навчаємося читати з правильною інтонацією та паузами. Навчальне аудіювання. Літні канікули Петрика. Звукова схема слова.

 

 

 

13

   Слова, які засмічують наше мовлення.  Моя Батьківщина – Україна. Речення. Схема речення.

 

 

 

14

Державні символи України. Складання речення за схемою.

 

 

 

15

Урок позакласного читання. «Хитрий півень» українська народна казка. С. 3 – 5.

 

 

 

16

Озеро, яке ніколи не виходить з берегів.Звук, слово, речення.

 

 

 

17

Гончарна столиця України. Паузи. Ключові слова.

 

 

 

18

Підсумок розділу. Закріплення матеріалу

 

 

 

 

                    Тема 2.

                 Мова i мовлення

 

 

 

19

Дізнаємося більше про свою країну. Київ. Звукова схема слова.

 

 

 

20

 Що таке літопис. Звукова схема слова.

 

 

 

21

Для чого людям потрібна мова? Рослинні символи українців

 

 

 

22

Урок розвитку зв’язного мовлення. Розігруємо, відновлюємо і створюємо діалоги. С. 6 – 8.

 

 

 

23

Рослинні символи українців. Слово, його звукова схема.

 

 

 

24

Спілкування в житті людини. Діалог.

 

 

 

25

Казок країна чарівна . Усне і писемне мовлення.

 

 

 

26

Перевірна робота «Аудіювання». Усне і писемне мовлення.

 

 

 

27

Проект «Моя улюблена казка».

 

 

 

28

Проект «Моя улюблена казка»

 

 

 

29

Урок позакласного читання .  «Дві білочки» українська народна казка. С.6 - 8

 

 

 

30

Навчаемося pозрізняти усне i писемне мовлення.

Схема речення. С. 10 – 12 (робочий зошит)

 

 

 

31

Читаемо за особами й pозігруємо діалоги. Навчальний діалог.

 

 

 

32

Сонце серед ночі (уривок). Діалог. Репліка.

 

 

 

33

Яке мовлення називають діалогом?

Перевірна робота «Діалог»

 

 

 

34

Оволодіваємо технікою мовлення . Сила голосу.

Темп мовлення.

 

 

 

35

С. Дерманський. Серед чистого поля. Скоромовки.

 

 

 

36

  Урок розвитку зв’язного мовлення. Оволодіння технікою і зособами виразності мовлення.  С.  2 - 5

 

 

 

37

Як жести та міміка допомагають нашому мовленню. 

 

 

 

38

Використання міміки і жестів під час спілкування.

 

 

 

39

Чи вміємо ми спілкуватися ввічливо?

 

 

 

40

В.Сухомлинський. Навіщо кажуть спасибі.

 

 

 

41

Добре слово дорожче багатства. Здрастуйте. За В. Сухомлинським.

 

 

 

42

Слова вітання. Складання діалогу.

 

 

 

43

Урок позакласного читання . «Чому миші, коти й собаки між собою не миряться» чеська народна казка. С. 8 –10

 

 

 

44

Навчаємося вітатися та прощатися. Слова, близькі за значенням.

 

 

 

45

 Як вітаються і прощаються в різних країнах.Слова, близькі за значенням.

 

 

 

46

Звертаємося з проханням, дякуємо. Діалог із словами прохання, подяки.

 

 

 

47

Міжнародний день подяки. Розіграш діалогів за описаними ситіаціями.

 

 

 

48

Навчаємося вибачати i вибачатися. Слова ввічливості.

 

 

 

49

Підсумок розділу. Мовна тема. «Мова і мовлення»

 

 

 

50

Урок розвитку зв’язного мовлення. Використовуємо в мовленні міміку і жести. С. 9 - 13

 

 

 

Тема З

Досліджуємо звуко-буквений склад слів

51

Звуки навколо нас. В. Сухомлинський. Як дзвенять сніжинки. Паузи. Ключові слова.

 

 

 

52

В. Сухомлинський. Як дзвенять сніжинки.Усна картина природи.

 

 

 

53

Звуки, звуки, звуки… Звуки мовлення.

 

 

 

54

З чого складаються слова Голосні та приголосні звуки.

 

 

 

55

Голосні та приголосні звуки. Звуки мовлення.

 

 

 

56

Звуки мовлення. Звукова схема слова.

 

 

 

57

Урок позакласного читання. «Сильний лев і маленьке мишеня» болгарська народна казка. С. 11 – 12.

 

 

 

58

Правильно вимовлясмо звуки в словах. Звуки [г], [г].

 

 

 

59

Праввильно вимовляємо звуки в словах. Звуки [шч]Буква щ.

 

 

 

60

В.Чухліб. Сопілкарик із джмелиного оркестру (уривок). Звуки [дж], [дз], [дж`], [дз`], букви дж, дз.

 

 

 

61

В.Сухомлинський. Фіалка і бджілка. Звуки [дж], [дз], [дж`], [дз`], букви дж, дз.

 

 

 

62

Українська іграшка.Звукова схема слова.

 

 

 

63

Читаємо українські журнали.

 

 

 

64

Урок розвитку зв’язного мовлення. Навчаємось культури спілкування. С. 15 – 19.

 

 

 

65

Алфавіт.

 

 

 

66

Алфавіт. Запис слів за алфавітом.

 

 

 

67

Чи вміємо ми користуватись алфавітом.

 

 

 

68

Голосні звуки i букви, що ix позначають.

О Пчілка. Перший сніг.

 

 

 

69

Куликове болото. За О. Пчілкою. Голосні звуки і букви.

 

 

 

70

П. Мовчан. Зозуля. Позначення звуків буквами.

 

 

 

71

 Урок позакласного читання. «У пригоді» казка. С. 13 – 14.

 

 

 

72

Коли букви я, ю, є позначають два звуки.

 

 

 

73

Український віночок. За О. Воропаєм. Позначення звуків буквами.

 

 

 

74

Краса і здоров'я цілий рік (легенда). Коли букви я, ю, є позначають два звуки.

 

 

 

75

О.Сенатович. Магічне слово (уривок). Звуковий запис слів.

 

 

 

76

 Навчальний диктант.

 

 

 

77

Склад слова. Поділяємо слова на склади.

 

 

 

78

Урок розвитку зв’язного мовлення. Навчаємося переконувати. С. 14

 

 

 

79

Поділяємо слова на склади.

 

 

 

80

Поділяємо слова на склади для переносу.

 

 

 

81

Переносимо слова з рядка в рядок.

 

 

 

82

Переносимо слова з рядка в рядок.

 

 

 

83

Навчальний усний переказ. Новорічні казки.

 

 

 

84

Визначаємо наголошені й ненаголошені склади i звуки. А. Костецький. Все починається з мами.

 

 

 

85

Урок позакласного читання. «Мишка, кіт і гарбуз»  Ено Рауд (переклад Алевтини Спрогас). С. 14 - 15

 

 

 

86

Наголос. Складові схеми слів.

 

 

 

87

Вільний і рухомий наголос.

 

 

 

88

В.Чухліб. Зимова казка.

 

 

 

89

С. Дерманський. Красуня.

 

 

 

90

С. Дерманський. Красуня. Розкадровка тексту, створення мультфільму.

 

 

 

91

   Приголосні звуки і букви, що їх позначають.

 

 

 

92

Урок розвитку зв’язного мовлення. Навчаємося спілкуватися по телефону. С. 20 – 22.

 

 

 

93

Дзвінкі й глухі приголосні звуки.

 

 

 

94

Дзвінкі й глухі приголосні звуки.

 

 

 

95

Народні думи. Дзвінкі й глухі приголосні звуки.

 

 

 

96

День Святого Миколая. Звукові схеми слів.

 

 

 

97

Тверді й м»кі приголосні звуки. Перевірна робота «Усний переказ»

 

 

 

98

Тверді й м'які приголосні звуки.

 

 

 

99

Урок позакласного читання. Без книги – як без сонця. «Про користь читання» І. Андрусяк, «Про книжку» М. Пригара, «Вірші про книгу » Л. Виноградова. С. 16 – 20.

 

 

 

100

Тверді й м'які приголосні звуки. Робота з деформрваним текстом.

 

 

 

101

Позначаємо м'ягкість приголосних на письмі

 

 

 

102

Позначаємо м'ягкість приголосних на письмі.

 

 

 

103

А.Свашенко. Є такі чудні слова. Позначаємо подовжені м'які приголосні звуки на письмі.

 

 

 

104

Позначаємо подовжені м'які приголосні звуки на письмі

 

 

 

105

Позначаємо на письмі звук [й]. Навчальне списування.

 

 

 

106

Урок розвитку зв’язного мовлення. Навчаємось слухати і розуміти зміст прослуханого. С. 23 – 27.

 

 

 

107

Позначаємо на письмі звук [й].

 

 

 

108

Як з'явилася новорічна ялинка. Правила українського письма.

 

 

 

109

В. Сухомлинський. Як діти раділи, а Ялинка плакала. Розкадровка оповідання.

 

 

 

110

Перевірна робота «Списування»

 

 

 

111

Л.Глібов. Новий рік. Редагування тексту.

 

 

 

112

Без сім»ї і свого роду немає нашого народу. Апостроф.

 

 

 

113

Урок позакласного читання

 

 

 

114

Вчимося писати слова з апострофом. Д.Чередниченко. Тарасові солов'ї.

 

 

 

115

 Перевірна робота «Диктант»

 

 

 

116

Аналіз перевірної роботи.

Т. Шевченко. Садок вишневий коло хати.

 

 

 

117

Вчимося писати слова з апострофом.

 Моя сім'я.

 

 

 

118

Зимові свята в різних країнах.

 

 

 

119

Закріплення вивченого матеріалу.

 

 

 

120

   Підсумковий урок за семестр

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, Планування
НУШ
Додано
11 січня 2021
Переглядів
853
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку