Календарне планування з української мови та читання 2 клас НУШ ( за підручником Л.Тимченко, І. Цепової). ІІ семестр
№з\п |
Тема уроку |
Дата |
Примітки |
Сторінки |
1. 2. |
Досліджуємо слово. Щедрий вечір, добрий вечір. Визначаємо лексичне значення слів. Групи слів за значенням. |
06 січня |
|
5 6 |
3. 4. |
Різдво. Як святкують Різдво в Україні. Визначаємо тематичні групи слів. |
07 |
|
7 8 |
5. 6. |
За Галиною Демченко « Нахвалявся мороз…». Групи слів за значенням. Зимові свята. |
08 |
|
9 10 |
7. |
Урок позакласного читання. Зима-білосніжка. «Третій сніг» (Хрестоматія с. 37-39) |
10 |
|
|
8. 9. |
Діагностувальна робота. Аудіювання. Аналіз діагностичної роботи. Правильно використовуємо слова в мовленні. |
13 |
|
11 |
10. 11 |
Чудеса природи. Вчимося розрізняти однозначні і багатозначні слова. |
14 |
|
12 13 |
12 13 |
Використовуємо в мовленні слова у прямому і переносному значенні. Слова з прямим і переносним значенням. Складання речень. |
15 |
|
14 15 |
14. |
Урок розвитку зв'язного мовлення. Читаємо тексти. Відповідаємо на запитання. |
17 |
|
|
15. 16. |
А.Костецький « Веселий сніг». Групи слів за значенням. Омоніми. |
20 |
|
16 17 |
17. 18. |
Досліджуємо слова близькі за значенням. Знаходимо слова, близькі за значенням. |
21 |
|
18 19 |
19. 20. |
Досліджуємо слова протилежні за значенням. Казка « День і ніч» за Михайлом Малишевським. Добираємо слова протилежні за значенням. |
22 |
|
20 21 |
21. |
Урок позакласного читання. Вірші – поетичні картинки природи.( Хрестоматія с.89-93). |
24 |
|
|
22. 23. |
Діагностувальна робота. Робота з мовними одиницями. Узагальнення і систематизація знань. |
27 |
|
|
24. 25. |
Що можуть означати слова? Які слова означають предмети (іменники). Надія Кір'ян « Зимові слова»( напам'ять). |
28 |
|
22 23 |
26. 27. |
Які мультфільми ми любимо. Велика буква в словах, що означають предмети. Використовуємо іменники у власному мовленні. |
29 |
|
24 25 |
28. |
Урок розвитку зв'язного мовлення. Слухаємо і читаємо казки. Створюємо мультфільми і комікси за текстом казки. |
31 |
|
|
29. 30. |
Слова. що означають дії предметів (дієслова). Використовуємо дієслова у власному мовленні. Марійка Підгірянка « Ліс». |
03 лютого |
|
26 27 |
31. 32. |
Ліс узимку. Слова, що означають ознаки предметів (прикметники). Образне забарвлення текстів. |
04 |
|
28 |
33. 34. |
Володимир Верховень «Кольорові міста». Використовуємо прикметники у власному мовленні. |
05
|
|
29 30 |
35 |
Урок позакласного читання. З.Живка «Добре вдома» (Хрестоматія с. 27). |
07 |
|
|
36. 37. |
Слова, що означають кількість предметів (числівники). Використовуємо числівники у власному мовленні, у прислів'ях та приказках. |
10 |
|
31-33
|
38.
39. |
Досліджуємо речення. У житті усім потрібна дружба. Тамара Коломієць « Хліб». Для чого потрібні речення? Розповідні речення. Складаємо, відновлюємо і доповнюємо речення |
11 |
|
34 35 |
40. 41. |
Діагностувальна робота. Списування Аналіз діагностувальної роботи |
12 |
|
|
42 |
Урок розвитку зв'язного мовлення. Складаємо і відновлюємо речення. |
14 |
|
|
43. 44. |
Використовуємо службові слова для зв’язку слів у реченні. Питальні речення. Василь Сухомлинський « Мишків велосипед». |
17 |
|
36 37 |
45. 46. |
Складаємо запитання і відповіді на них. Віктор Васильчук « Подружилися». Василь Сухомлинський « Весняний вітер». |
18 |
|
38 39 |
47. 48. |
Олег Буцень « Новий м'яч». Спонукальні речення.. |
19 |
|
40 41 |
49 |
Урок позакласного читання. Вчимося ставити питання до тексту. Н. Малетич «Парасолька» (Хрестоматія с. 69-71) |
21 |
|
|
50. 51. |
Анатолій Костецький « Про друга». Розділові знаки у кінці речень. |
24 |
|
42 43 |
52. 53. |
Як весна приходить. Окличні і неокличні речення Олег Буцень « Як приходить весна» |
25 |
|
44 45 |
54. 55. |
Оксана Сенатович « Березовий сніг». Розділові знаки в кінці речення. |
26 |
|
46 |
56 |
Урок розвитку зв'язного мовлення. Складаємо і відновлюємо речення. Деформований текст. |
28 |
|
|
57. 58. |
Складаємо і відновлюємо речення. Доповнюємо речення словами за змістом. |
03 березня |
|
47 48 |
59. 60. |
Складаємо речення за малюнками. Записуємо відповіді на запитання. |
04 |
|
49 50 |
61. 62. |
Діагностувальна робота. Робота з мовними одиницями. Речення. Аналіз діагностувальної робота роботи. |
05 |
|
|
63. |
Урок позакласного читання. Весна іде у рідний край. |
07 |
|
|
64. 65. |
Досліджуємо текст. Що називають текстом. |
10 |
|
51 52 |
66. 67. |
Визначаємо тему тексту. Добираємо заголовок. |
11 |
|
53 |
68. 69. |
Є таке мистецтво – театр. Працюємо з опорними(ключовими словами). Складаємо казку за опорними словами. |
12 |
|
54 55 |
70 |
Урок розвитку зв'язного мовлення. Читаємо тексти. Навчаємося добирати до текстів заголовки. |
14 |
|
|
71 72. |
Легенда « Цвіркун», записав Микола Зінчук. Працюємо з опорними словами. |
17 |
|
56 |
73. 74. |
Про друзів наших менших Знаходимо в тексті основну думку. |
18 |
|
57 |
75. 76. |
Іцик Кіпніс « Кошеня, яке забуло, як просити їсти». Основна думка тексту. |
19 |
|
58- 59
|
77 |
Урок позакласного читання. Галина Малик «Королівство Ану»,«Чому равлик ховається» (Хрестоматія с.83-87) |
21 |
|
|
78 79. |
Як будується текст Діагностувальна робота. Робота з літературним твором (медіа). |
31 |
|
60 |
80. 81. |
Аналіз діагностувальної роботи. Абзац. Складання діалогу за змістом тексту « Волошка синьоока». |
01 квітня |
|
61 62 |
82. 83. |
Відновлюємо тексти Визначення послідовності абзаців. |
02 |
|
63 64 |
84. |
Урок розвитку зв'язного мовлення. Відновлюємо тексти. |
04 |
|
|
85.. 86 |
Прекрасне навколо нас. Дізнаємося , якими бувають тексти. Діагностувальна робота. Діалог |
07 |
|
65 |
87. 88. |
Текст-опис. Текс-розповідь. |
08 |
|
66 67 |
89. 90. |
Розпізнавання виду тексту за моделлю. Василь Сухомлинський « Райдуга в бурульці». |
09 |
|
68 69 |
91. |
Урок позакласного читання. Навчаємося переказувати тексти за планом і опорними словами. |
11 |
|
|
92. 93. |
Відвідуємо музеї. Навчаємося переказувати текст за опорними словами і поданим планом. Переказ тексту за опорними словами і планом. |
14 |
|
70 71 |
94. 95 |
Складання власних міркувань за малюнками. Закріплення типів текстів. |
15 |
|
72- 73
|
96 97. |
Навчаємося удосконалювати тексти. Редагування тексту. |
16 |
|
74 -75 |
98 |
Урок розвитку зв'язного мовлення. Доповнюємо текст однією з пропущених частин. |
18 |
|
|
99. 100. |
Навчаємося будувати тексти. Написання продовження казки. |
21
|
|
76 77 |
101. 102 |
Навчаємося будувати тексти Складання твору від першої особи |
22 |
|
77 |
103. 104. |
Святкуємо Великдень. Навчаємося писати привітання. |
23 |
|
78 |
105. |
Урок позакласного читання. Материнська свята доброта. |
25 |
|
|
106. 107. |
Навчальний диктант Діагностувальна робота. Диктант |
28 |
|
79 |
108. 109. |
Аналіз діагностичної роботи За Григорієм Бондаренком « Великдень» |
29 |
|
80 |
110. 111. |
Читаємо фентезі. Фантазуємо. Навчаємося писати записки і СМС- повідомлення. |
30 |
|
81 82 |
112 |
Урок розвитку зв'язного мовлення. Написання СМС- повідомлень. |
02 травня |
|
|
113. 114 |
За Едвардом Хоком « Найкращий зоопарк». Складання продовження тексту. |
05 |
|
82-83 |
115. 116. |
Джанні Родарі « Палац із морозива». Навчаємося писати СМС-повідомлення. |
06 |
|
84-85 |
117. 118. |
Навчаємося складати загадки Діагностувальна робота. Читання вголос(усно) |
07 |
|
86-87 |
119 |
Урок позакласного читання. Ресурси, де можна знайти додаткову інформацію про авторів та їхні твори. |
09 |
|
|
120. 121. |
Що ми дізналися і навчилися у 2 класі. Повторюємо про звуки й букви. За Аллою Коваль « Якого кольору малина». |
12 |
|
88 |
122. 123. |
Діагностувальна робота. Усний твір. Закріплення вивченого матеріалу. |
13 |
|
|
124. 125. |
Повторення. Слово та його значення. Повторення .Речення. |
14 |
|
88 89 |
126. |
Урок розвитку зв'язного мовлення. Літні канікули. |
16 |
|
|
127. 128. |
Повторення вивченого в 2 класі. Повторення. Текст. |
19 |
|
90 |
115. 116. |
За Василем Сухомлинським « Деркач і Кріт» Повторення вивченого у 2 класі. |
20 |
|
90-91 |
117. 118. |
Діагностувальна робота. Диктант. Закріплення вивченого матеріалу. |
21 |
|
|
119 |
Аналіз діагностувальної роботи. |
23 |
|
|
120. 121. |
Українська народна казка « Кому що любе». Повторення вивченого у 2 класі. |
26 |
|
92 |
122. 123 |
Повторення вивченого у 2 класі. |
27 |
|
|
124. |
Підсумковий урок за рік |
28 |
|
|
|
|
|
|
|