Календарне планування 2 клас, ІІ семестр за підручником Л. Тимченко, І. Цепової

Про матеріал
Календарне планування для 2 класу з української мови і читання (інтегрований курс), за підручником Л. Тимченко, І. Цепової.
Перегляд файлу

Календарне планування з української мови та читання 2 клас НУШ ( за підручником  Л.Тимченко, І. Цепової). ІІ семестр

№з\п

Тема уроку

Дата

Примітки

Сторінки

1.

2.

Досліджуємо слово. Щедрий вечір, добрий вечір.

Визначаємо лексичне значення слів.

Групи слів за значенням.

06 січня

 

5

6

3.

4.

Різдво. Як святкують Різдво в Україні.

Визначаємо тематичні групи слів.

07

 

7

8

5.

6.

За Галиною Демченко « Нахвалявся мороз…».

Групи слів за значенням. Зимові свята.

08

 

9

10

7.

Урок позакласного читання. Зима-білосніжка. «Третій сніг» (Хрестоматія с. 37-39)

10

 

 

8.

9.

Діагностувальна робота. Аудіювання.

Аналіз діагностичної роботи. Правильно використовуємо слова в мовленні.

13

 

11

10.

11

Чудеса природи.

Вчимося розрізняти однозначні і багатозначні слова.

14

 

12

13

12

13

Використовуємо в мовленні слова у прямому і переносному значенні.

Слова з прямим і переносним значенням. Складання речень.

15

 

14

15

14.

Урок розвитку  зв'язного мовлення. Читаємо тексти. Відповідаємо на запитання.

17

 

 

15.

16.

А.Костецький « Веселий сніг».

Групи слів за значенням. Омоніми.

20

 

16

17

17.

18.

Досліджуємо слова близькі за значенням.

Знаходимо слова, близькі за значенням.

21

 

18

19

19.

20.

Досліджуємо слова протилежні за значенням. Казка « День і ніч» за Михайлом Малишевським.

Добираємо слова протилежні за значенням.

22

 

20

21

21.

Урок позакласного читання. Вірші    поетичні  картинки природи.( Хрестоматія с.89-93).

24

 

 

22.

23.

Діагностувальна робота.  Робота з мовними одиницями.

Узагальнення і систематизація знань.

27

 

 

24.

25.

 Що можуть означати слова?

Які слова означають предмети (іменники).

Надія  Кір'ян « Зимові слова»( напам'ять).

28

 

22

23

26.

27.

Які мультфільми ми любимо.

Велика буква в словах, що означають предмети.

Використовуємо іменники у власному мовленні.

29

 

24

25

28.

Урок розвитку  зв'язного мовлення.  Слухаємо і читаємо казки. Створюємо мультфільми і комікси за текстом казки.

31

 

 

29.

30.

Слова. що означають дії предметів (дієслова).

Використовуємо дієслова у власному мовленні. Марійка Підгірянка « Ліс».

03 лютого

 

26

27

31.

32.

Ліс узимку. Слова, що означають ознаки предметів (прикметники).

Образне забарвлення текстів.

04

 

28

33.

34.

Володимир Верховень «Кольорові міста».

Використовуємо прикметники у власному мовленні.

05

 

 

29

30

35

Урок позакласного читання.  З.Живка «Добре вдома» (Хрестоматія с. 27).

07

 

 

36.

37.

Слова, що означають кількість предметів (числівники).

Використовуємо числівники у власному мовленні, у прислів'ях та приказках.

10

 

31-33

 

38.

 

39.

Досліджуємо речення. У житті  усім  потрібна дружба.

Тамара Коломієць « Хліб».

Для чого потрібні речення? Розповідні речення. Складаємо, відновлюємо і доповнюємо речення

11

 

34

35

40.

41.

Діагностувальна робота. Списування

Аналіз діагностувальної роботи

12

 

 

42

Урок розвитку  зв'язного мовлення. Складаємо і відновлюємо речення.

14

 

 

43.

44.

Використовуємо службові слова для зв’язку слів у реченні. Питальні речення.

Василь Сухомлинський « Мишків велосипед».

17

 

36

37

45.

46.

Складаємо запитання і відповіді на них. Віктор Васильчук  « Подружилися».

Василь Сухомлинський « Весняний вітер».

18

 

38

39

47.

48.

Олег Буцень « Новий м'яч».

Спонукальні речення..

19

 

40

41

49

Урок позакласного читання. Вчимося ставити питання до тексту. Н. Малетич «Парасолька» (Хрестоматія с. 69-71)

21

 

 

50.

51.

Анатолій Костецький « Про друга».

Розділові знаки у кінці речень.

24

 

42

43

52.

53.

Як весна приходить. Окличні і неокличні речення

Олег Буцень « Як приходить весна»

25

 

44

45

54.

55.

Оксана Сенатович  « Березовий сніг».

Розділові знаки в кінці речення.

26

 

46

56

Урок розвитку  зв'язного мовлення. Складаємо і відновлюємо речення.

Деформований текст.

28

 

 

57.

58.

Складаємо і відновлюємо речення.

Доповнюємо речення словами за змістом.

03 березня

 

47

48

59.

60.

Складаємо речення за малюнками.

Записуємо відповіді на запитання.

04

 

49

50

61.

62.

Діагностувальна робота. Робота з мовними одиницями. Речення.

Аналіз діагностувальної робота роботи.

05

 

 

63.

Урок позакласного читання. Весна іде у рідний край.

07

 

 

64.

65.

Досліджуємо текст.

 Що називають текстом.

10

 

51

52

66.

67.

Визначаємо тему тексту.

Добираємо заголовок.

11

 

53

68.

69.

Є таке мистецтво – театр. Працюємо з опорними(ключовими словами).

Складаємо казку за опорними словами.

12

 

54

55

70

Урок розвитку  зв'язного мовлення. Читаємо тексти. Навчаємося добирати до текстів заголовки.

14

 

 

71

72.

Легенда « Цвіркун», записав Микола Зінчук.

Працюємо з опорними словами.

17

 

56

73.

74.

Про друзів наших менших

Знаходимо в тексті основну думку.

18

 

57

75.

76.

Іцик Кіпніс « Кошеня, яке забуло, як просити їсти».

Основна думка тексту.

19

 

58- 59

 

77

Урок позакласного читання. Галина Малик  «Королівство Ану»,«Чому равлик ховається» (Хрестоматія с.83-87)

21

 

 

78

79.

Як будується текст

Діагностувальна робота. Робота з літературним твором (медіа).

31

 

60

80.

81.

Аналіз діагностувальної  роботи. Абзац.

Складання діалогу за змістом тексту « Волошка синьоока».

01 квітня

 

61

62

82.

83.

Відновлюємо тексти

Визначення послідовності абзаців.

02

 

63

64

84.

Урок розвитку  зв'язного мовлення.  Відновлюємо тексти.

04

 

 

85..

86

Прекрасне навколо нас. Дізнаємося , якими бувають тексти.

Діагностувальна робота. Діалог

07

 

65

87.

88.

Текст-опис.

Текс-розповідь.

08

 

66

67

89.

90.

Розпізнавання виду тексту за моделлю.

Василь Сухомлинський « Райдуга в бурульці».

09

 

68

69

91.

Урок позакласного читання.  Навчаємося переказувати тексти за планом і опорними словами.

11

 

 

92.

93.

Відвідуємо музеї. Навчаємося переказувати текст за опорними словами і поданим планом.

Переказ тексту за опорними словами і планом.

14

 

70

71

94.

95

Складання  власних міркувань за малюнками.

Закріплення типів текстів.

15

 

72- 73

 

96

97.

Навчаємося удосконалювати тексти.

Редагування тексту.

16

 

74 -75

98

Урок розвитку  зв'язного мовлення. Доповнюємо текст однією з пропущених частин.

18

 

 

99.

100.

Навчаємося будувати тексти.

Написання продовження казки.

21

 

 

76

77

101.

102

Навчаємося будувати тексти

Складання твору від першої особи

22

 

77

103.

104.

Святкуємо Великдень.

Навчаємося писати привітання.

23

 

78

105.

Урок позакласного читання. Материнська свята доброта.

25

 

 

106.

107.

Навчальний диктант

Діагностувальна робота. Диктант

28

 

79

108.

109.

Аналіз діагностичної роботи

За Григорієм Бондаренком « Великдень»

29

 

80

110.

111.

Читаємо фентезі. Фантазуємо.

Навчаємося писати записки і СМС- повідомлення.

30

 

81

82

112

Урок розвитку  зв'язного мовлення. Написання СМС- повідомлень.

02 травня

 

 

113.

114

За Едвардом Хоком « Найкращий зоопарк».

Складання продовження тексту.

05

 

82-83

115.

116.

Джанні Родарі « Палац із морозива».

Навчаємося писати СМС-повідомлення.

06

 

84-85

117.

118.

Навчаємося складати загадки

Діагностувальна робота. Читання вголос(усно)

07

 

86-87

119

Урок позакласного читання. Ресурси, де можна знайти додаткову інформацію про авторів та їхні твори.

09

 

 

120.

121.

Що ми дізналися і навчилися у 2 класі. Повторюємо про звуки й букви.

За Аллою Коваль « Якого кольору малина».

12

 

88

122.

123.

Діагностувальна робота. Усний твір.

Закріплення вивченого матеріалу.

13

 

 

124.

125.

Повторення. Слово та його значення.

Повторення .Речення.

14

 

88

89

126.

Урок розвитку  зв'язного мовлення. Літні канікули.

16

 

 

127.

128.

Повторення вивченого в 2 класі.

Повторення. Текст.

19

 

90

115.

116.

За Василем Сухомлинським «  Деркач і Кріт»

Повторення вивченого у 2 класі.

20

 

90-91

117.

118.

Діагностувальна робота. Диктант.

Закріплення вивченого матеріалу.

21

 

 

119

Аналіз діагностувальної роботи.

23

 

 

120.

121.

Українська народна казка « Кому що любе».

Повторення вивченого у 2 класі.

26

 

92

122.

123

Повторення вивченого у 2 класі.

27

 

 

124.

Підсумковий урок за рік

28

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
1 січня
Переглядів
33
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку