Календарне планування 2 семестр українська мова ( до підручника Большакова І.О., Пристінська М.С. "Українська мова та читання" )

Про матеріал
Календарне планування 2 клас НУШ до підручника Большакова І., Пристінська М. " Українська мова та читання"
Перегляд файлу

 

Календарне планування для 2 класу на ІІ семестр
до підручника «Українська мова та читання» (Большакова І.О., Пристінська М.С.) за
Типовою освітньою програмою НУШ - 2, розробленою під керівництвом Шияна Р. Б
5 годин +1год (додатково) на тиждень
20тиж по 6год

Дата

Тема уроку

Очікуваний результат

Примітка

Слова-назви предметів

91

 

Слово.Повторення. Складання запитань до малюнка. Редагувння тексту.

  •           Творить нові слова на основі запропонованих;
  •           Аналізує звуковий склад слова.

 

92

 

Авторська казка. Оповідання. «Знайомий сніговик»  (за Лесею  Ворониною)

  •           Пояснює зв'язок тексту із власним досвідом, навколишнім світом та раніше прочитаними текстами.
  •           Записує декілька речень з тексту, перевіряє помилки.

 

93

 

Авторська казка. Оповідання. «Знайомий сніговик»  (за Лесею  Ворониною

  •           Пояснює зв'язок тексту із власним досвідом, навколишнім світом та раніше прочитаними текстами.
  •           Записує декілька речень з тексту, перевіряє помилки.

 

94

 

Розвиток мовлення. Інструкція. Складання інструкції з ліплення снігової фігури.

  •           Записує окремі слова та речення перевіряючи їх на помилки і виправляючи їх за вивченими правилами.
  •           Поповнює власний словниковий запас. Читає виразно.
  •           Удосконалює з допомогою вчителя, власну інструкцію написану за схемою

 

95

 

Слова — назви предметів. Розрізнення іменників за питаннями хто? що?. Поділ слів для переносу.

  •           Творить нові слова на основі запропонованих.
  •           Аналізує звуковий склад слова, ділить слова для переносу.

 

96

*

 

Слова — назви предметів. Розрізнення іменників за питаннями хто? що?. Поділ слів для переносу.

  •           Обговорює зміст мультфільму, виявляє з допомогою вчителя очевидні ідеї у медіа тексті.
  •           Творить нові слова на основі запропонованих.
  •           Аналізує звуковий склад слова, ділить слова для переносу.

 

97

 

Слова — назви предметів. хто? що?  Досліджуємо медіа: дитячий журнал.

  •           Обговорює зміст мультфільму, виявляє з допомогою вчителя очевидні ідеї у медіа тексті.
  •           Творить нові слова на основі запропонованих.
  •           Аналізує звуковий склад слова, ділить слова для переносу.

 

98

 

Про бібліотеку. «Лисичка йде до бібліотеки»  (за Лоренцом Паулі і Катрін Шерер). (події 1-3)

  •           Прогнозує орієнтований зміст тексту за заголовком.
  •           Читає правильно та виразно вголос текст.
  •           Розповідає, про що текст, відповідає на запитання, після прочитаного.
  •           Записує декілька речень з тексту, перевіряє помилки.

 

99

 

Про бібліотеку. «Лисичка йде до бібліотеки»  (за Лоренцом Паулі і Катрін Шерер). (події 1-3)

  •           Прогнозує орієнтований зміст тексту за заголовком.
  •           Читає правильно та виразно вголос текст.
  •           Розповідає, про що текст, відповідає на запитання, після прочитаного.
  •           Записує декілька речень з тексту, перевіряє помилки.

 

100

 


­­­­­­­­­­­­­­­Діагностична робота. Діалог
­­­­­­­­­­­

 

 

101

 

Однина і множина. Редагування тексту. Навчальний діалог. Тетралізуємо.

  •           Розрізняє слова, які відповідають на питання хто? і що?;
  •           Змінює іменники за числами;
  •           Редагує і записує текст.
  •           Пропонує тему для діалогу, розігрує його.

 

102

 

Однина і множина. Оповідання. Діалог. «Чарівна паличка» (за Анатолієм Григоруком (продовження)

  •           Розрізняє слова, які відповідають на питання хто? і що?;
  •           Змінює іменники за числами;
  •           Пояснює зв'язок тексту із власним досвідом, навколишнім світом та раніше прочитаними текстами.

 

103

 

Робота з дитячою книжкою ( Хрестоматія)

  •           Сприймають  та  аналізують текст;
  •           Висловлюють власну думку.

 

104

 

Розвиток мовлення. Історія. «Уїкенд» (Григорій Фалькович)

  •           Складає свою історію, прописує її на папері;
  •           Малює ілюстрацію до прочитаного тексту.

 

105

 

Велика буква  в прізвищах, іменах, по батькові. Складання за абеткою списку учнів. Складання речень.

  •           Розрізняє слова, які відповідають на питання хто? і що?;
  •           Правильно вживає велику і малу літери у власних та загальних назвах;
  •           Записує слова за абеткою, складає речення з заданими словами.

 

106

 

Велика буква  в прізвищах, іменах, по батькові. Дискусія. «Мрія Маляки»  (за Сашком  Дерманським)

  •           Розрізняє слова, які відповідають на питання хто? і що?;
  •           Правильно вживає велику і малу літери у власних та загальних назвах;
  •           Записує слова за абеткою, складає речення з заданими словами.

 

107

 

Давні імена  та прізвища. «Давні імена»  (за Галиною Лозко)
 

  •           Розрізняє слова, які відповідають на питання хто? і що?;
  •           Правильно вживає велику і малу літери у власних та загальних назвах;
  •           Списує друкований текст;
  •           Знаходить і виправляє помилки.

 

108

 

Діагностична робота. Диктант

  •            

 

109

 

Книга — мій друг. Записувння імен за абеткою. Створення списків книг і картин за абеткою.

  •           Розрізняє слова, які відповідають на питання хто? і що?;
  •           Правильно вживає велику і малу літери у власних та загальних назвах;
  •           Записує слова за абеткою, складає речення з заданими словами;
  •           Обирає книгу для читання відповідно до заданої теми.

 

110

*

 

Робота з дитячою книжкою: книги про видатних українців.

  •           Обирає книгу для читання відповідно до заданої теми;
  •           Читає текст, відповідає на питання після прочитаного;
  •           Передбачає розвиток подій за заголовком.

 

111

 

Діагностувальна робота. Усний твір.

  •            

 

112

 

Велика буква у кличках тварин. «Де поділись бутерброди?» (Григорій Фалькович)

  •           Розрізняє слова, які відповідають на питання хто? і що?;
  •           Правильно вживає велику і малу літери у кличках тварин;
  •           Читає вірш з відповідною інтонацією, аналізує його.

 

113

 

Розвиток мовлення.

Твір за серією малюнків.

  •           Складає розповідь за серією малюнків, записує її;
  •           Перевіряє правильність написання власних та загальних назв, виправляє помилки.

 

114

 

Велика буква у кличках тварин. «Хто на повідку» (Григорій  Фалькович). Редагування речень

  •           Розрізняє слова, які відповідають на питання хто? і що?;
  •           Правильно вживає велику і малу літери у кличках тварин;
  •           Читає вірш з відповідною інтонацією, аналізує його.

 

115

 

Робота  з дитячою  книжкою:  книги про видатних українців.

  •           Обирає книгу для читання відповідно до заданої теми;
  •           Читає текст, відповідає на питання після прочитаного;
  •           Передбачає розвиток подій за заголовком.

 

116

 

Діагностична робота. (Аудіювання)

 

 

117

 

 

Оповідання.  Головні герої. «Про хом’ячка  Бориса»  (за Віктором  Васильчуком). Складання порад по догляду за твариною.

  •           Відповідає на запитання за змістом прослуханого;
  •           Ділиться своїми почуттями та емоціями від почутого;
  •           Читає вголос з відповідною інтонацією;
  •           Складає план порад по догляду за тваринкою, на основі прочитаного.

 

118

 

Розвиток мовлення. Анкета. Створення анкети «Мій домашній улюбленець»

  •           Добирає тексти на запропоновану тему;
  •           Створює власну анкету за зразком;
  •           Використовує графічні зображення смайлів, для оформлення анкети.

 

119

 

Велика буква  в назвах країн, міст, сіл, річок. «Вийшов зайчик на перон….». Складання речень.

  •           Розрізняє слова, які відповідають на питання хто? і що?;
  •           Правильно вживає велику і малу літери у назвах країн, міст, сіл, річок..;
  •           Читає текст з відповідною інтонацією, аналізує його;
  •           Складає речення на запропоновану тему.

 

120

 

Велика буква  у назвах вулиць. Написання адреси за планом, діалогів. Складання опису вулиці в казковому місці.

  •           Розрізняє слова, які відповідають на питання хто? і що?;
  •           Правильно вживає велику і малу літери у назвах вулиць;
  •           Записує адресу за зразком;
  •           Складає речення на запропоновану тему.

 

121

 

Розвиток мовлення. Рекламна листівка . Досліджую медіа. Опис маршруту екскурсії.

  •           Добирає тексти на запропоновану тему;
  •           Створює власну листівку за допомогою медіа;
  •           Використовує графічні зображення смайлів, для оформлення листівки;
  •           Складає опис маршруту екскурсії, зображує план графічно.

 

122

 

Велика буква  у назвах вулиць. Передбачення за заголовком. «Тато лікує зірки» (Катерина  Єгорушкіна). Добір споріднених слів.
 

  •           Розрізняє слова, які відповідають на питання хто? і що?;
  •           Правильно вживає велику і малу літери у назвах вулиць;
  •           Записує адресу за зразком;
  •           Складає речення на запропоновану тему, добирає споріднені слова;
  •           Передбачає перебіг подів в тексті за заголовком.

 

123

 

Розвиток мовлення. Як написати оголошення?
 

  •           Досліджує медіа: обговорює зміст і форму простого медіатексту, створює простий медіапродукт (оголошення).

 

124

 

Діагностувальна робота  Мовна тема

  •            

 

125

 

Урок-розповідь.   Поетеса  Леся Українка.

  •           Знають основні відомості про життєвий і творчий шлях поетеси;
  •           Дають особисту оцінку творам поетеси;
  •           Створюють власні висловлювання щодо творчості поетеси.

 

Слова-назви ознак

126

 

Слова — назви ознак. Вірш «Кріт і сонце». Добір прикметників. Складання речень.

  •           Розрізняє слова, що називають ознаку предмета, ставить питання  який? Яка? Яке? Які?..;
  •           Добирає 4-6 слів, до опису предмет а;
  •           Виразно з відповідною інтонацією читає текс, знаходить прикметники;
  •           Складає і записує речення відповідно до теми.

 

127

 

Слова — назви ознак. Складання і записування речень. Створення меню для обіду та вечері.

  •           Розрізняє слова, що називають ознаку предмета, ставить питання  який? Яка? Яке? Які?..;
  •           Добирає 4-6 слів, до опису предмет а;
  •           Виразно з відповідною інтонацією читає текс, знаходить прикметники;
  •           Складає і записує речення відповідно до теми.

 

128

 

Казка. Опис явищ. Дивний дощ  (за Джанні Родарі)

  •           Прогнозує текст за заголовком. Виразно читає казку, відповідає на запитання за змістом прочитаного.
  •           Складає опис явища,записує.

 

129

 

Однина і множина. Правдиві  і неправдиві висловлювання.

  •           Розрізняє слова, які відповідають на питання який? яка?...;
  •           Змінює прикметники за числами;
  •           Пояснює зв'язок тексту із власним досвідом, навколишнім світом та раніше прочитаними текстами, визначає правдиві  і неправдиві висловлювання, наводить власний приклад;

 

130

 

Суттєві ознаки. «Не вгадаєте ніколи»

 (Петро Ребро). Складання загадки про тварину.

  •           Розрізняє слова, що називають ознаку предмета, ставить питання  який? Яка? Яке? Які?..;
  •           Добирає 4-6 слів, до опису предмета;
  •           Складає загадку за зразком.

 

131

 

Розвиток мовлення. Опис предмета. Складання опису папуги за фото та запитаннями.

  •           Записує окремі слова та речення перевіряючи їх на помилки і виправляючи їх за вивченими правилами.
  •           Удосконалює з допомогою вчителя, власний опис, написаний за схемою та запитаннями.

 

132

 

Робота  з дитячою  книжкою:  книги про видатних українців. Тарас Шевченко.

Вірш напам’ять

  •           Обирає книгу для читання відповідно до заданої теми;
  •           Читає текст, відповідає на питання після прочитаного;
  •           Передбачає розвиток подій за заголовком

 

133

 

Робота  з дитячою  книжкою:  книги про видатних українців. Тарас Шевченко.
 

Вірш напам’ять

  •           Обирає книгу для читання відповідно до заданої теми;
  •           Читає текст, відповідає на питання після прочитаного;
  •           Передбачає розвиток подій за заголовком.

 

134

 

Самостійна робота

  •            

 

135

 

*

 

Уживання слів — назв ознак у поетичних творах. Порівняння. «Вже сонечко в море сіда…»  (Леся Українка)

  •           Розрізняє слова, що називають ознаку предмета, ставить питання  який? Яка? Яке? Які?..;
  •           Добирає 4-6 слів, до опису предмет а;
  •           Виразно з відповідною інтонацією читає текс, знаходить прикметники в поетичних творах;
  •           Складає і записує речення відповідно до теми.

 

136

 

 

Слова — назви  ознак.  Характеристика головного героя. «Мишкові кросівки» (Анатолій Савчук)

  •           Розрізняє слова, що називають ознаку предмета, ставить питання  який? Яка? Яке? Які?..;
  •           Добирає 4-6 слів, до опису предмет а;
  •           Виразно з відповідною інтонацією читає текс, знаходить прикметники;
  •           Складає і записує речення відповідно до теми.

 

137

 

Слова — назви  ознак.  Характеристика головного героя. «Мишкові кросівки» (Анатолій Савчук)

  •           Розрізняє слова, що називають ознаку предмета, ставить питання  який? Яка? Яке? Які?..;
  •           Добирає 4-6 слів, до опису предмет а;
  •           Виразно з відповідною інтонацією читає текс, знаходить прикметники;
  •           Складає і записує речення відповідно до теми.

 

138

 

Узагальнення і систематизація знань учнів.   Самооцінювання з теми «Слова-назви ознак».
 

  •           Розрізняє слова, що називають предмет та його ознаку, ставить відповідні питання;
  •           Добирає 4-6 слів, до опису предмета;
  •           Виразно з відповідною інтонацією читає текс, знаходить прикметники;
  •           Складає і записує речення відповідно до теми.

 

139

 

Діагностична робота. Мовна тема

  •            

 

140

 

Робота  з дитячою  книжкою:  книги про видатних українців.

Творчість і твори В.Сухомлинського.

  •           Обирає книгу для читання відповідно до заданої теми;
  •           Читає текст, відповідає на питання після прочитаного;
  •           Передбачає розвиток подій за заголовком.

 

141

 

 

Робота  з дитячою  книжкою:  книги про видатних українців

Творчість і твори В.Сухомлинського.

  •           Обирає книгу для читання відповідно до заданої теми;
  •           Читає текст, відповідає на питання після прочитаного;
  •           Передбачає розвиток подій за заголовком.

 

142

 

Робота  з дитячою  книжкою:  книги про видатних українців.

Творчість і твори Н.Забіла

  •           Обирає книгу для читання відповідно до заданої теми;
  •           Читає текст, відповідає на питання після прочитаного;
  •           Передбачає розвиток подій за заголовком.

 

143

 

Робота  з дитячою  книжкою:  книги про видатних українців.
Іван Франко.

  •           Обирає книгу для читання відповідно до заданої теми;
  •           Читає текст, відповідає на питання після прочитаного;
  •           Передбачає розвиток подій за заголовком.

 

144

 

Розвиток мовлення.

Як стати письменницею чи письменником

  •           Розповідає про вчинки улюблених персонажів;
  •           Фантазує на основі прочитаного;
  •           Придумує пригоду з вигаданим персонажем;
  •           Обирає відповідне оформлення для невеличкого придуманого тексту.

 

Слова-назви дій

145

 

Слова- назви дій. Складання і записування речень.

  •           Розрізняє слова, що називають дію предмета, ставить питання  що робить? Що зробить? Що робив? Що зробив?..;
  •           Добирає 4-6 слів, до опису предмет а;
  •           Складає і записує речення відповідно до теми.

 

146

 

Оповідання. Слова- назви дій і станів предметів. Зображення свого найкращого подарунка. Д. Кузьменко «Найкращий подарунок».

  •           Розрізняє слова, що називають дію предмета, ставить питання  що робить? Що зробить? Що робив? Що зробив?..;
  •           Добирає 4-6 слів, до опису предмет а;
  •           Складає і записує речення відповідно до теми;
  •           Читає і аналізує прочитаний текст, знаходить слова що означають дію предмета.

 

147

 

Слова-назви дій. Редагування речень.

  •           Розрізняє слова, що називають дію предмета, ставить питання  що робить? Що зробить? Що робив? Що зробив?..;
  •           Добирає 4-6 слів, до опису предмет а;
  •           Складає і записує речення відповідно до теми.

 

148

 

Слова-назви дій. С. Пантюк «Пан перевертас»

  •           Розрізняє слова, що називають дію предмета, ставить питання  що робить? Що зробить? Що робив? Що зробив?..;
  •           Добирає 4-6 слів, до опису предмет а;
  •           Складає і записує речення відповідно до теми

 

149

 

Однина і множина. Складання і записування речень за малюнком і поданими словами.

  •           Розрізняє слова, які відповідають на питання що робить? ..;
  •           Змінює дієслова за числами;
  •           Складає і записує речення за серією малюнків.

 

150

 

Оповідання. Головний герой. Дискусія. «Моє хобі». Утворення сполучень із поданих слів.
 

  •           Розрізняє слова, що називають дію предмета, ставить питання  що робить? Що зробить? Що робив? Що зробив?..;
  •           Добирає 4-6 слів, до опису предмет а;
  •           Складає і записує речення відповідно до теми;
  •           Читає і аналізує прочитаний текс, знаходить слова що означають дію предмета.

 

151

 

Робота з дитячою книгою. Олена Пчілка дітям.

  •           Сприймають  та  аналізують текст;
  •           Висловлюють власну думку.

 

152

 

Оповідання.  Заголовок. «Я все зможу» (за Дженіфер  Мур-Молінос)

  •           Розрізняє слова, що називають дію предмета, ставить питання  що робить? Що зробить? Що робив? Що зробив?..;
  •           Добирає 4-6 слів, до опису предмет а;
  •           Складає і записує речення відповідно до теми;
  •           Читає і аналізує прочитаний текс, знаходить слова що означають дію предмета.

 

153

 

Слова — назви дій. «Приємна зустріч» (Григорій  Фалькович). Добір слів, близьких за значенням. Складання опису свого ранку.

  •           Розрізняє слова, що називають дію предмета, ставить питання  що робить? Що зробить? Що робив? Що зробив?..;
  •           Добирає 4-6 слів, до опису предмет а;
  •           Складає і записує речення відповідно до теми;
  •           Читає і аналізує прочитаний текс, знаходить слова що означають дію предмета.
  •           Добирає близькі за значенням слова.
  •           Складає опис ранку, за допомогою дієслів.

 

154

 

Слова — назви дій. С. Панюта «Скоромовка». Істинні та хибні твердження. Доповнення речень.

  •           Розрізняє слова, які відповідають на питання що робить?...;
  •           Пояснює зв'язок тексту із власним досвідом, навколишнім світом та раніше прочитаними текстами, визначає правдиві  і неправдиві висловлювання, наводить власний приклад;
  •           Доповнює пропоновані речення.

 

155

 

Уживання слів — назв дій. Багатозначні слова. «Соловейко  застудився»(Ліна Костенко).«Встала весна» (Тарас Шевченко). Навчальний діалог. Доповнення речень.

  •           Розрізняє слова, які відповідають на питання що робить?...;
  •           Доповнює пропоновані речення.
  •           Виразно читає твір, знаходить слова назви дій, пояснює їх вживання в реченні;
  •           Пропонує тему для діалогу, розігрує його.

 

156

 

Уживання слів — назв дій. Багатозначні слова. «Соловейко  застудився»(Ліна Костенко).«Встала весна» (Тарас Шевченко). Навчальний діалог. Доповнення речень.

  •           Розрізняє слова, які відповідають на питання що робить?...;
  •           Доповнює пропоновані речення.
  •           Виразно читає твір, знаходить слова назви дій, пояснює їх вживання в реченні;
  •           Пропонує тему для діалогу, розігрує його

 

157

 

Уживання слів - назв дій у поетичних творах. Порівняння. Т. Шевченко «Світає, край неба палає». Порівняння малюнка і вірша.

  •           Розрізняє слова, які відповідають на питання що робить?...;
  •           Пояснює зв'язок тексту із власним досвідом, навколишнім світом та раніше прочитаними текстами, визначає правдиві  і неправдиві висловлювання, наводить власний приклад;
  •           Доповнює пропоновані речення;
  •           Порівнює малюнок і вірш, висловлює свою думку, за допомогою навідних питань.

 

158

 

Робота з дитячою книгою. Хрестоматія.

  •           Сприймають  та  аналізують текст;
  •           Висловлюють власну думку.

 

159

 

Узагальнення і систематизація знань учнів.   Самооцінювання з теми «Слова-назви дій».
 

  •           Розрізняє слова, які відповідають на питання що робить?...;
  •           Доповнює пропоновані речення;
  •           Списує друкований текс, знаходить і підкреслює дієслова.

 

160

 

Діагностувальна робота. Мовна тема

  •            

 

Слова-помічники

161

 

Слова-помічники. Складання словосполучень.

  •           Впізнає у реченні службові слова;
  •           Пише їх окремо від інших слів.

 

162

 

Слова-помічники. «Хто де живе?» (Олесь Орач). Доповнення речень. Написання списку своїх речей та їх призначення.

  •           Впізнає у реченні службові слова;
  •           Пише їх окремо від інших слів, доповнює речення;
  •           Читає вголос правильно, свідомо, плавно, цілими словами.

 

163

 

Службові слова,  чи слова-помічники. Комікс. «Поквапся,  Ніколасе»  (за Жілем Тібо)

  •           Впізнає у реченні службові слова;
  •           Пише їх окремо від інших слів, доповнює речення;
  •           Читає вголос правильно, свідомо, плавно, цілими словами;
  •           За зразком, на задану тему, записує комікс.

 

164

 

Розвиток мовлення. Як створити комікс.

  •           Складає прості історії, художні тексти на задану тему;
  •           Виконує творчу роботу самостійно або в парі, презентує результат своєї діяльності.

 

165

 

Розвиток мовлення. Запрошення. Написання запрошення на виставку.

  •           Звертає увагу на побудову запрошення;
  •           Утворює кличну форму від іменників.

 

166

 

Самостійна робота

 

 

167

 

Узагальнення і систематизація знань учнів.   Самооцінювання з теми «Слова-помічники».
 

  •           Впізнає у реченні службові слова;
  •           Пише їх окремо від інших слів, доповнює речення;
  •           Читає вголос правильно, свідомо, плавно, цілими словами.

 

168

 

Діагностувальна робота. Робота з літературним твором / медіа

 

 

Речення
Розповідні речення

169

 

Поняття про речення. Розділові знаки наприкінці речень. Складання речень.

  •           Розпізнає речення за його основними ознаками;
  •           Ставить розділові знаки в кінці речення, за метою їх висловлювання.

 

170

 

Види речень. Розвиток мовлення. Пишу  смс-повідомлення.

  •           Розпізнає речення за його основними ознаками;
  •           Ставить розділові знаки в кінці речення, за метою їх висловлювання;
  •           Пише смс-повідомлення за допомогою медіа.

 

171

 

Розповідні речення. Розділові знаки наприкінці розповідних речень. Складання речень із поданих слів. Використання смайликів у повідомленнях.

  •           Розпізнає речення за його основними ознаками;
  •           Ставить розділові знаки в кінці речення, за метою їх висловлювання;
  •           Складає речення із поданих слів; використовує смайлики, для виявлення почуттів.

 

172

 

Розповідні речення. «Загадкова історія» (Дмитро  Кузьменко). Опис героя твору.
 

  •           Розпізнає речення за його основними ознаками;
  •           Ставить розділові знаки в кінці речення, за метою їх висловлювання;
  •           Складає речення із поданих слів; використовує смайлики, длявиявлення почуттів.

 

173

 

Діагностувальна робота. Списування.

  •            

 

Питальні речення

174

 

Питальні речення. Інтонаційне читання питальних речень. Складання речень.

  •           Розпізнає речення за його основними ознаками;
  •           Ставить розділові знаки в кінці речення, за метою їх висловлювання;
  •           Інтонаційно читає питальні речення;
  •           Складає питальні речення відповідно до теми.

 

175

 

Питальні речення. Текст-опис. Складання опису білого ведмедя.

  •           Розпізнає речення за його основними ознаками;
  •           Ставить розділові знаки в кінці речення, за метою їх висловлювання;
  •           Складає речення із поданих слів; використовує смайлики, длявиявлення почуттів.

 

176

 

Питальні речення. Діалог. «Відповідь» (Федр). Складання запитань.

  •           Розпізнає речення за його основними ознаками;
  •           Ставить розділові знаки в кінці речення, за метою їх висловлювання;
  •           Складає речення із поданих слів; використовує смайлики, длявиявлення почуттів;
  •           Складає діалог з допомогою питальних речень, оформлює на письмі.

 

177

 

Робота з дитячою книжкою: байки

  •           Розповідає про власні почуття від прослуханого;
  •           Визначає тему і головну думку байки;
  •           Читає за ролями фрагменти байки

 

178

 

Питальні речення. Вірш. Виразність. «Дивний звір»  (Галина Малик). Формулювання запитань до тексту.

  •           Розпізнає речення за його основними ознаками;
  •           Ставить розділові знаки в кінці речення, за метою їх висловлювання.

 

179

 

. Самостійна робота.

  •            

 

Спонукальні речення

180

 

Спонукальні  речення.  Навчальний діалог.

  •           Розпізнає речення за його основними ознаками;
  •           Ставить розділові знаки в кінці речення, за метою їх висловлювання.

 

181

 

Спонукальні  речення. Пісні-заклички.

Діагностувальна робота. Читання вголос.

  •           Розпізнає речення за його основними ознаками;
  •           Ставить розділові знаки в кінці речення, за метою їх висловлювання.

 

182

 

Спонукальні окличні речення. Інтонаційне читання спонукальних речень. Написання правил безпечної поведінки в Інтернеті.

  •           Розпізнає речення за його основними ознаками;
  •           Ставить розділові знаки в кінці речення, за метою їх висловлювання.
  •           Інтонаційно читає спонукальні речення;

 

183

 

Головні слова  в реченні. Доповнення речень.

  •           Розпізнає речення за його основними ознаками;
  •           Ставить розділові знаки в кінці речення, за метою їх висловлювання.

 

184

 

Головні слова  в реченні. Доповнення речень.

Діагностувальна робота. Читання вголос.

  •           Розпізнає речення за його основними ознаками;
  •           Ставить розділові знаки в кінці речення, за метою їх висловлювання.

 

185

 

Головні слова  в реченні.   Поширення речень..

  •           Розпізнає речення за його основними ознаками;
  •           Ставить розділові знаки в кінці речення, за метою їх висловлювання.

 

186

 

Зв’язок слів  у реченні.

  •           Розпізнає речення за його основними ознаками;
  •           Ставить розділові знаки в кінці речення, за метою їх висловлювання;
  •           Встановлює зв'язок слів у реченні;
  •           Пише електронний лист, порівнює з паперовим.

 

187

 

 

 

Зв’язок слів  у реченні. Складання речень. Електронний лист, порівняння його з листом, написаним на папері.

  •           Розпізнає речення за його основними ознаками;
  •           Ставить розділові знаки в кінці речення, за метою їх висловлювання;
  •           Встановлює зв'язок слів у реченні;
  •           Пише електронний лист, порівнює з паперовим.

 

188

 

Зв’язок слів  у реченні. Складання речень. Електронний лист, порівняння його з листом, написаним на папері.

  •           Розпізнає речення за його основними ознаками;
  •           Ставить розділові знаки в кінці речення, за метою їх висловлювання;
  •           Встановлює зв'язок слів у реченні;
  •           Пише електронний лист, порівнює з паперовим.

 

189

 

Розвиток мовлення. Афіша.

  •           Розвиває усне і писемне мовлення;
  •           Навчається працювати з медіапродукцією;

 

190

 

Робота з дитячою книжкою: читаємо і створюємо афіші
 

  •           Розвиває усне і писемне мовлення;
  •           Навчаєжться створювати медіапродукцію.

 

191

 

Оповідання.  Час і місце подій. «Довгожданий лист» (за Анатолієм Григоруком)

  •           Інтонаційно читає оповідання.

 

192

 

Оповідання.  Час і місце подій. «Довгожданий лист» (за Анатолієм Григоруком)

  •           Інтонаційно читає оповідання.

 

193

 

 

Зв’язок слів  у реченні.  Оповідання. Складання речень із поданих слів.

  •           Розпізнає речення за його основними ознаками;
  •           Ставить розділові знаки в кінці речення, за метою їх висловлювання;
  •           Встановлює зв'язок слів у реченні.

 

194

 

Розвиток мовлення. Як сприймати та створювати рекламу?

  •           Розвиває усне і писемне мовлення;
  •           Створює власний медіапродукт.

 

195

 

Узагальнення і систематизація знань учнів.   Самооцінювання з теми «Речення».
 

  •           Розпізнає речення за його основними ознаками;
  •           Ставить розділові знаки в кінці речення, за метою їх висловлювання;
  •           Списує друкований текст.

 

196

 

Діагностувальна робота. Мовна тема

  •            

 

Текст

197

 

Поняття про текст. Робота з деформованим текстом.

  •           Розпізнає текст за основними ознаками;
  •           Добирає заголовок до тексту;
  •           Списує деформований текс, виправляючи помилки.

 

198

 

Типи текстів. Списування тексту.

  •           Розрізняє текс-розповідь і текст-опис, пояснює їх призначення;
  •           Списує складений текс.

 

199

 

Робота з дитячою книжкою:  енциклопедії  для дітей

  •           Читає правильно і виразно різні тексти
  •           Обговорює з іншими інформацію, що зацікавила;

 

200

 

Діагностувальна робота. Диктант

 

 

201

 

Будова тексту. Порівняння текстів. Передбачення за ключовими словами.

  •           Розповідає з яких частин складається текс;
  •           Порівнює типи текстів, висловлює власну думку;
  •           Передбачає зміст тексту, за основними словами.

 

202

 

Будова тексту. «Дивовижні пригоди в лісовій школі» (за Всеволодом Нестайком). Тетралізуємо.

  •           Розповідає з яких частин складається текс;
  •           Порівнює типи текстів, висловлює власну думку;
  •           Передбачає зміст тексту, за основними словами;
  •           Театралізує прочитаний твір.

 

203

 

Текст-опис. Складання тексту-опису зайчика як героя твору В.Нестайка.

  •           Розповідає з яких частин складається текс;
  •           Порівнює типи текстів, висловлює власну думку;
  •           Складає текст опис, вживаючи займенники, прислівники, синоніми, для зв’язку речень в тексті та уникнення повторів.

 

204

 

Тема і головна думка твору. «Кіт з котами про котів» (Григорій Фалькович) Написання розповіді про свої плани на літні канікули.

  •           Розповідає з яких частин складається текс;
  •           Порівнює типи текстів, висловлює власну думку;
  •           Складає текст опис, вживаючи займенники, прислівники, синоніми, для зв’язку речень в тексті та уникнення повторів.

 

205

 

Узагальнення і систематизація знань учнів.   Самооцінювання з теми «Текст».
 

  •           Порівнює типи текстів, висловлює власну думку;
  •           Складає текст, вживаючи займенники, прислівники, синоніми, для зв’язку речень в тексті та уникнення повторів;
  •           Розпізнає текст за основними ознаками;
  •           Добирає заголовок до тексту;
  •           Списує деформований текс, виправляючи помилки.

 

206

 

Діагностувальна робота. Усний твір

  •            

 

207

 

Узагальнення і систематизація знань учнів.  
Підсумок за ІІ семестр.

  •           Розпізнає текст за основними ознаками;
  •           Розпізнає речення за його основними ознаками;
  •           Ставить розділові знаки в кінці речення, за метою їх висловлювання;
  •           Списує друкований текст;
  •           Пише службові слова окремо від інших слів, доповнює речення;
  •           Називає основні ознаки іменників, прикметників, дієслів.

 

208

 

Узагальнення і систематизація знань учнів.  
Підсумок за рік.

  •           Пише розбірливо, охайно з однаковим нахилом букв;
  •           Перевіряє чи грамотно написаний власний текс;
  •           Виправляє орфографічні й пунктуаційні помилки на вивчені правила;
  •           Сприймає й обговорює прості медіа продукти;
  •           Аналізує звуко-буквенний склад слова;
  •           Впізнає слова назви предметів, ознак, дій;
  •           Читає вголос правильно, свідомо, плавно, цілими словами;
  •           Правильно інтонує речення відповідно до мети їх висловлювання;
  •           Виділяє в структурі тексту, основні його частини;
  •           Передбачає зміст тексту за його заголовком;
  •           Розповідає про свої загальні враження, почуття від прочитаного тексту.

 

209

210

 

Резервний урок.
­­_____________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
9 січня
Переглядів
1
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку