Календарне планування для 2 класу на ІІ семестр
до підручника «Українська мова та читання» (Большакова І.О., Пристінська М.С.) за
Типовою освітньою програмою НУШ - 2, розробленою під керівництвом Шияна Р. Б
5 годин +1год (додатково) на тиждень
20тиж по 6год
№ |
Дата |
Тема уроку |
Очікуваний результат |
Примітка |
Слова-назви предметів |
||||
91 |
|
Слово.Повторення. Складання запитань до малюнка. Редагувння тексту. |
|
|
92 |
|
Авторська казка. Оповідання. «Знайомий сніговик» (за Лесею Ворониною) |
|
|
93 |
|
Авторська казка. Оповідання. «Знайомий сніговик» (за Лесею Ворониною |
|
|
94 |
|
Розвиток мовлення. Інструкція. Складання інструкції з ліплення снігової фігури. |
|
|
95 |
|
Слова — назви предметів. Розрізнення іменників за питаннями хто? що?. Поділ слів для переносу. |
|
|
96 * |
|
Слова — назви предметів. Розрізнення іменників за питаннями хто? що?. Поділ слів для переносу. |
|
|
97 |
|
Слова — назви предметів. хто? що? Досліджуємо медіа: дитячий журнал. |
|
|
98 |
|
Про бібліотеку. «Лисичка йде до бібліотеки» (за Лоренцом Паулі і Катрін Шерер). (події 1-3) |
|
|
99 |
|
Про бібліотеку. «Лисичка йде до бібліотеки» (за Лоренцом Паулі і Катрін Шерер). (події 1-3) |
|
|
100 |
|
|
|
|
101 |
|
Однина і множина. Редагування тексту. Навчальний діалог. Тетралізуємо. |
|
|
102 |
|
Однина і множина. Оповідання. Діалог. «Чарівна паличка» (за Анатолієм Григоруком (продовження) |
|
|
103 |
|
Робота з дитячою книжкою ( Хрестоматія) |
|
|
104 |
|
Розвиток мовлення. Історія. «Уїкенд» (Григорій Фалькович) |
|
|
105 |
|
Велика буква в прізвищах, іменах, по батькові. Складання за абеткою списку учнів. Складання речень. |
|
|
106 |
|
Велика буква в прізвищах, іменах, по батькові. Дискусія. «Мрія Маляки» (за Сашком Дерманським) |
|
|
107 |
|
Давні імена та прізвища. «Давні імена» (за Галиною Лозко) |
|
|
108 |
|
Діагностична робота. Диктант |
|
|
109 |
|
Книга — мій друг. Записувння імен за абеткою. Створення списків книг і картин за абеткою. |
|
|
110 * |
|
Робота з дитячою книжкою: книги про видатних українців. |
|
|
111 |
|
Діагностувальна робота. Усний твір. |
|
|
112 |
|
Велика буква у кличках тварин. «Де поділись бутерброди?» (Григорій Фалькович) |
|
|
113 |
|
Розвиток мовлення. Твір за серією малюнків. |
|
|
114 |
|
Велика буква у кличках тварин. «Хто на повідку» (Григорій Фалькович). Редагування речень |
|
|
115 |
|
Робота з дитячою книжкою: книги про видатних українців. |
|
|
116 |
|
Діагностична робота. (Аудіювання) |
|
|
117
|
|
Оповідання. Головні герої. «Про хом’ячка Бориса» (за Віктором Васильчуком). Складання порад по догляду за твариною. |
|
|
118 |
|
Розвиток мовлення. Анкета. Створення анкети «Мій домашній улюбленець» |
|
|
119 |
|
Велика буква в назвах країн, міст, сіл, річок. «Вийшов зайчик на перон….». Складання речень. |
|
|
120 |
|
Велика буква у назвах вулиць. Написання адреси за планом, діалогів. Складання опису вулиці в казковому місці. |
|
|
121 |
|
Розвиток мовлення. Рекламна листівка . Досліджую медіа. Опис маршруту екскурсії. |
|
|
122 |
|
Велика буква у назвах вулиць. Передбачення за заголовком. «Тато лікує зірки» (Катерина Єгорушкіна). Добір споріднених слів. |
|
|
123 |
|
Розвиток мовлення. Як написати оголошення? |
|
|
124 |
|
Діагностувальна робота Мовна тема |
|
|
125 |
|
Урок-розповідь. Поетеса Леся Українка. |
|
|
Слова-назви ознак |
||||
126 |
|
Слова — назви ознак. Вірш «Кріт і сонце». Добір прикметників. Складання речень. |
|
|
127 |
|
Слова — назви ознак. Складання і записування речень. Створення меню для обіду та вечері. |
|
|
128 |
|
Казка. Опис явищ. Дивний дощ (за Джанні Родарі) |
|
|
129 |
|
Однина і множина. Правдиві і неправдиві висловлювання. |
|
|
130 |
|
Суттєві ознаки. «Не вгадаєте ніколи» (Петро Ребро). Складання загадки про тварину. |
|
|
131 |
|
Розвиток мовлення. Опис предмета. Складання опису папуги за фото та запитаннями. |
|
|
132 |
|
Робота з дитячою книжкою: книги про видатних українців. Тарас Шевченко. Вірш напам’ять |
|
|
133 |
|
Робота з дитячою книжкою: книги про видатних українців. Тарас Шевченко. Вірш напам’ять |
|
|
134 |
|
Самостійна робота |
|
|
135
* |
|
Уживання слів — назв ознак у поетичних творах. Порівняння. «Вже сонечко в море сіда…» (Леся Українка) |
|
|
136
|
|
Слова — назви ознак. Характеристика головного героя. «Мишкові кросівки» (Анатолій Савчук) |
|
|
137 |
|
Слова — назви ознак. Характеристика головного героя. «Мишкові кросівки» (Анатолій Савчук) |
|
|
138 |
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. Самооцінювання з теми «Слова-назви ознак». |
|
|
139 |
|
Діагностична робота. Мовна тема |
|
|
140 |
|
Робота з дитячою книжкою: книги про видатних українців. Творчість і твори В.Сухомлинського. |
|
|
141
|
|
Робота з дитячою книжкою: книги про видатних українців Творчість і твори В.Сухомлинського. |
|
|
142 |
|
Робота з дитячою книжкою: книги про видатних українців. Творчість і твори Н.Забіла |
|
|
143 |
|
Робота з дитячою книжкою: книги про видатних українців. |
|
|
144 |
|
Розвиток мовлення. Як стати письменницею чи письменником |
|
|
Слова-назви дій |
||||
145 |
|
Слова- назви дій. Складання і записування речень. |
|
|
146 |
|
Оповідання. Слова- назви дій і станів предметів. Зображення свого найкращого подарунка. Д. Кузьменко «Найкращий подарунок». |
|
|
147 |
|
Слова-назви дій. Редагування речень. |
|
|
148 |
|
Слова-назви дій. С. Пантюк «Пан перевертас» |
|
|
149 |
|
Однина і множина. Складання і записування речень за малюнком і поданими словами. |
|
|
150 |
|
Оповідання. Головний герой. Дискусія. «Моє хобі». Утворення сполучень із поданих слів. |
|
|
151 |
|
Робота з дитячою книгою. Олена Пчілка дітям. |
|
|
152 |
|
Оповідання. Заголовок. «Я все зможу» (за Дженіфер Мур-Молінос) |
|
|
153 |
|
Слова — назви дій. «Приємна зустріч» (Григорій Фалькович). Добір слів, близьких за значенням. Складання опису свого ранку. |
|
|
154 |
|
Слова — назви дій. С. Панюта «Скоромовка». Істинні та хибні твердження. Доповнення речень. |
|
|
155 |
|
Уживання слів — назв дій. Багатозначні слова. «Соловейко застудився»(Ліна Костенко).«Встала весна» (Тарас Шевченко). Навчальний діалог. Доповнення речень. |
|
|
156 |
|
Уживання слів — назв дій. Багатозначні слова. «Соловейко застудився»(Ліна Костенко).«Встала весна» (Тарас Шевченко). Навчальний діалог. Доповнення речень. |
|
|
157 |
|
Уживання слів - назв дій у поетичних творах. Порівняння. Т. Шевченко «Світає, край неба палає». Порівняння малюнка і вірша. |
|
|
158 |
|
Робота з дитячою книгою. Хрестоматія. |
|
|
159 |
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. Самооцінювання з теми «Слова-назви дій». |
|
|
160 |
|
Діагностувальна робота. Мовна тема |
|
|
Слова-помічники |
||||
161 |
|
Слова-помічники. Складання словосполучень. |
|
|
162 |
|
Слова-помічники. «Хто де живе?» (Олесь Орач). Доповнення речень. Написання списку своїх речей та їх призначення. |
|
|
163 |
|
Службові слова, чи слова-помічники. Комікс. «Поквапся, Ніколасе» (за Жілем Тібо) |
|
|
164 |
|
Розвиток мовлення. Як створити комікс. |
|
|
165 |
|
Розвиток мовлення. Запрошення. Написання запрошення на виставку. |
|
|
166 |
|
Самостійна робота |
|
|
167 |
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. Самооцінювання з теми «Слова-помічники». |
|
|
168 |
|
Діагностувальна робота. Робота з літературним твором / медіа |
|
|
Речення |
||||
169 |
|
Поняття про речення. Розділові знаки наприкінці речень. Складання речень. |
|
|
170 |
|
Види речень. Розвиток мовлення. Пишу смс-повідомлення. |
|
|
171 |
|
Розповідні речення. Розділові знаки наприкінці розповідних речень. Складання речень із поданих слів. Використання смайликів у повідомленнях. |
|
|
172 |
|
Розповідні речення. «Загадкова історія» (Дмитро Кузьменко). Опис героя твору. |
|
|
173 |
|
Діагностувальна робота. Списування. |
|
|
Питальні речення |
||||
174 |
|
Питальні речення. Інтонаційне читання питальних речень. Складання речень. |
|
|
175 |
|
Питальні речення. Текст-опис. Складання опису білого ведмедя. |
|
|
176 |
|
Питальні речення. Діалог. «Відповідь» (Федр). Складання запитань. |
|
|
177 |
|
Робота з дитячою книжкою: байки |
|
|
178 |
|
Питальні речення. Вірш. Виразність. «Дивний звір» (Галина Малик). Формулювання запитань до тексту. |
|
|
179 |
|
. Самостійна робота. |
|
|
Спонукальні речення |
||||
180 |
|
Спонукальні речення. Навчальний діалог. |
|
|
181 |
|
Спонукальні речення. Пісні-заклички. Діагностувальна робота. Читання вголос. |
|
|
182 |
|
Спонукальні окличні речення. Інтонаційне читання спонукальних речень. Написання правил безпечної поведінки в Інтернеті. |
|
|
183 |
|
Головні слова в реченні. Доповнення речень. |
|
|
184 |
|
Головні слова в реченні. Доповнення речень. Діагностувальна робота. Читання вголос. |
|
|
185 |
|
Головні слова в реченні. Поширення речень.. |
|
|
186 |
|
Зв’язок слів у реченні. |
|
|
187
|
|
Зв’язок слів у реченні. Складання речень. Електронний лист, порівняння його з листом, написаним на папері. |
|
|
188 |
|
Зв’язок слів у реченні. Складання речень. Електронний лист, порівняння його з листом, написаним на папері. |
|
|
189 |
|
Розвиток мовлення. Афіша. |
|
|
190 |
|
Робота з дитячою книжкою: читаємо і створюємо афіші |
|
|
191 |
|
Оповідання. Час і місце подій. «Довгожданий лист» (за Анатолієм Григоруком) |
|
|
192 |
|
Оповідання. Час і місце подій. «Довгожданий лист» (за Анатолієм Григоруком) |
|
|
193
|
|
Зв’язок слів у реченні. Оповідання. Складання речень із поданих слів. |
|
|
194 |
|
Розвиток мовлення. Як сприймати та створювати рекламу? |
|
|
195 |
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. Самооцінювання з теми «Речення». |
|
|
196 |
|
Діагностувальна робота. Мовна тема |
|
|
Текст |
||||
197 |
|
Поняття про текст. Робота з деформованим текстом. |
|
|
198 |
|
Типи текстів. Списування тексту. |
|
|
199 |
|
Робота з дитячою книжкою: енциклопедії для дітей |
|
|
200 |
|
Діагностувальна робота. Диктант |
|
|
201 |
|
Будова тексту. Порівняння текстів. Передбачення за ключовими словами. |
|
|
202 |
|
Будова тексту. «Дивовижні пригоди в лісовій школі» (за Всеволодом Нестайком). Тетралізуємо. |
|
|
203 |
|
Текст-опис. Складання тексту-опису зайчика як героя твору В.Нестайка. |
|
|
204 |
|
Тема і головна думка твору. «Кіт з котами про котів» (Григорій Фалькович) Написання розповіді про свої плани на літні канікули. |
|
|
205 |
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. Самооцінювання з теми «Текст». |
|
|
206 |
|
Діагностувальна робота. Усний твір |
|
|
207 |
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. |
|
|
208 |
|
Узагальнення і систематизація знань учнів. |
|
|
209 210 |
|
Резервний урок.
|
|
|