Календарне планування

Про матеріал
Календарне планування з корекційно розвиткової роботи "Корекція розвитку" для дітей з тяжкими порушеннями мовлення за програмою Рібцун Ю.В.1клас.
Перегляд файлу

 Корекція розвитку 1 клас

(1 година на тиждень)

 

 

Зміст уроку

 

 

Дата

Гнозис

1.

Удосконалення різних видів гнозису; формування гностичного структурного рівня мовлення;  фонематичного та лексичного коду імпресивного, експресивного усного та писемного мовлення

07.09

2.

Розвиток інтегративної діяльності аналізаторів та міжпівкульної взаємодії; кінестетичного локомоторного, мануального, пальцевого праксису;  короткочасної, довготривалої, зорово-предметної, слухо-мовленнєвої пам’яті;  довільної слухової та зорової уваги;  номінативної, пізнавальної функції мовлення  основних видів мовлення

14.09

3.

Корекція первинних і пропедевтика виникнення вторинних порушень психофізичного розвитку;  виховання інтересу до навчання

21.09

Праксис

4.

Удосконалення різних видів еферентного артикуляційного праксису; розвиток  довільної слухової та зорової уваги;  номінативної, пізнавальної функції мовлення; основних видів мовлення

28.09

5.

Розвиток інтегративної діяльності аналізаторів та міжпівкульної взаємодії;  аналітико-синтетичної діяльності; предметного зорового, кольорового зорового, зоровопросторового, сомато-просторового гнозису;  формування:  вміння узгоджувати власні рухи з мовленням; праксисного структурного рівня мовлення; фонематичного та лексичного коду імпресивного, експресивного усного та писемного мовлення

05.10

6.

Розвиток коротко- та довготривалої, рухової, зоровопредметної, слухо-мовленнєвої пам’яті; довільної слухової та зорової уваги; корекція первинних і пропедевтика виникнення вторинних порушень психофізичного розвитку

12.10

7.

Розвиток номінативної, регулюючої функції мовлення; основних видів мовлення; поточного, кінцевого зорового та рухового контролю; виховання чуття ритму, бажання ритмічно виконувати різноманітні вправи

19.10

Мислення

8.

 Розвиток інтегративної діяльності аналізаторів та міжпівкульної взаємодії; предметного зорового, кольорового зорового, зоровопросторового гнозису;  кінестетичного, мануального, пальцевого, конструктивно-просторового праксису; удосконалення конструктивного, логічного, наочнообразного, вербально-логічного, просторово-часового мислення

26.10

9.

Розвиток пам’яті та уваги. Формування вміння узагальнювати групи предметів за ознаками; гностичного та праксисного, смислового структурного рівня мовлення;  лексичного, синтаксичного коду імпресивного та експресивного усного мовлення

09.11

10.

Розвиток номінативної, комунікативної, регулюючої функції мовлення; основних видів мовлення; поточного, кінцевого зорового та рухового контролю; корекція первинних і пропедевтика виникнення вторинних порушень психофізичного розвитку

16.11

11.

Розвиток інтегративної діяльності аналізаторів та міжпівкульної взаємодії; предметного зорового гнозису; виховання інтересу до різних видів навчальної  діяльності

23.11

12.

Розвиток пізнавальної, регулюючої та комунікативної функції мовлення; основних видів мовлення; корекція первинних і пропедевтика виникнення вторинних порушень психофізичного розвитку; виховання бажання вербально спілкуватися, користуючись фонетично, лексично та граматично правильним зв’язним мовленням

30.11

13.

Розвиток гнозису; праксису; Формування: пізнавальної та мовленнєвої активності; ототожнення, порівняння, аналізу, синтезу, абстрагування, узагальнення, конкретизації, обмеження, класифікації, систематизації; гностичного, праксисного та смислового структурного рівня мовлення; фонематичного, лексичного, морфологічного коду імпресивного та експресивного усного мовлення

07.12

14.

Розвиток інтегративної діяльності аналізаторів та міжпівкульної взаємодії; свідомої довготривалої, зорово-предметної, слухомовленнєвої пам’яті; довільної слухової та зорової уваги; корекція первинних і пропедевтика виникнення вторинних порушень психофізичного розвитку

14.12

15.

Розвиток смислової, зорової, фонологічної, складової, лексичної, морфологічної, граматичної, синтаксичної антиципації;

21.12

16.

 Розвиток номінативної, регулюючої, пізнавальної функції мовлення; основних видів мовлення ; поточного та кінцевого зорового, слухового, рухового контролю;  виховання уважності, кмітливості

28.12

 

1

 

docx
Пов’язані теми
Психологія, Планування
Інкл
Додано
10 лютого 2021
Переглядів
1714
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку