Корекція розвитку 1 клас
(1 година на тиждень)
№ |
Зміст уроку
|
Дата |
Гнозис |
||
1. |
Удосконалення різних видів гнозису; формування гностичного структурного рівня мовлення; фонематичного та лексичного коду імпресивного, експресивного усного та писемного мовлення |
07.09 |
2. |
Розвиток інтегративної діяльності аналізаторів та міжпівкульної взаємодії; кінестетичного локомоторного, мануального, пальцевого праксису; короткочасної, довготривалої, зорово-предметної, слухо-мовленнєвої пам’яті; довільної слухової та зорової уваги; номінативної, пізнавальної функції мовлення основних видів мовлення |
14.09 |
3. |
Корекція первинних і пропедевтика виникнення вторинних порушень психофізичного розвитку; виховання інтересу до навчання |
21.09 |
Праксис |
||
4. |
Удосконалення різних видів еферентного артикуляційного праксису; розвиток довільної слухової та зорової уваги; номінативної, пізнавальної функції мовлення; основних видів мовлення |
28.09 |
5. |
Розвиток інтегративної діяльності аналізаторів та міжпівкульної взаємодії; аналітико-синтетичної діяльності; предметного зорового, кольорового зорового, зоровопросторового, сомато-просторового гнозису; формування: вміння узгоджувати власні рухи з мовленням; праксисного структурного рівня мовлення; фонематичного та лексичного коду імпресивного, експресивного усного та писемного мовлення |
05.10 |
6. |
Розвиток коротко- та довготривалої, рухової, зоровопредметної, слухо-мовленнєвої пам’яті; довільної слухової та зорової уваги; корекція первинних і пропедевтика виникнення вторинних порушень психофізичного розвитку |
12.10 |
7. |
Розвиток номінативної, регулюючої функції мовлення; основних видів мовлення; поточного, кінцевого зорового та рухового контролю; виховання чуття ритму, бажання ритмічно виконувати різноманітні вправи |
19.10 |
Мислення |
||
8. |
Розвиток інтегративної діяльності аналізаторів та міжпівкульної взаємодії; предметного зорового, кольорового зорового, зоровопросторового гнозису; кінестетичного, мануального, пальцевого, конструктивно-просторового праксису; удосконалення конструктивного, логічного, наочнообразного, вербально-логічного, просторово-часового мислення |
26.10 |
9. |
Розвиток пам’яті та уваги. Формування вміння узагальнювати групи предметів за ознаками; гностичного та праксисного, смислового структурного рівня мовлення; лексичного, синтаксичного коду імпресивного та експресивного усного мовлення |
09.11 |
10. |
Розвиток номінативної, комунікативної, регулюючої функції мовлення; основних видів мовлення; поточного, кінцевого зорового та рухового контролю; корекція первинних і пропедевтика виникнення вторинних порушень психофізичного розвитку |
16.11 |
11. |
Розвиток інтегративної діяльності аналізаторів та міжпівкульної взаємодії; предметного зорового гнозису; виховання інтересу до різних видів навчальної діяльності |
23.11 |
12. |
Розвиток пізнавальної, регулюючої та комунікативної функції мовлення; основних видів мовлення; корекція первинних і пропедевтика виникнення вторинних порушень психофізичного розвитку; виховання бажання вербально спілкуватися, користуючись фонетично, лексично та граматично правильним зв’язним мовленням |
30.11 |
13. |
Розвиток гнозису; праксису; Формування: пізнавальної та мовленнєвої активності; ототожнення, порівняння, аналізу, синтезу, абстрагування, узагальнення, конкретизації, обмеження, класифікації, систематизації; гностичного, праксисного та смислового структурного рівня мовлення; фонематичного, лексичного, морфологічного коду імпресивного та експресивного усного мовлення |
07.12 |
14. |
Розвиток інтегративної діяльності аналізаторів та міжпівкульної взаємодії; свідомої довготривалої, зорово-предметної, слухомовленнєвої пам’яті; довільної слухової та зорової уваги; корекція первинних і пропедевтика виникнення вторинних порушень психофізичного розвитку |
14.12 |
15. |
Розвиток смислової, зорової, фонологічної, складової, лексичної, морфологічної, граматичної, синтаксичної антиципації; |
21.12 |
16. |
Розвиток номінативної, регулюючої, пізнавальної функції мовлення; основних видів мовлення ; поточного та кінцевого зорового, слухового, рухового контролю; виховання уважності, кмітливості |
28.12 |
1