5 клас
Карпюк О.Д. Англійська мова: Підручник для 5 класу загальноосвітніх навчальних закладів
ІІ семестр
№ |
Дата |
Тема |
Мовленнєві функції |
Мовленнєві зразки |
Лексичний матеріал |
Граматич ний матеріал |
Інтегровані змістові лінії |
Види мовленнєвої діяльності |
||||||||||||||||||||
|
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Грома-дянська відпові даль- ність |
Здоров'я і безпека |
Підприємливість та фінансова грамот-ність |
Говоріння |
Аудіювання |
Письмо |
Читан ня |
||||||||||||||||||||
Свята і традиції |
||||||||||||||||||||||||||||
46 |
|
Свята. Різдво |
|
Congratulations. Many Happy returns of the day! |
|
|
|
|
|
|
3, 4, с. 117 5, с. 118 |
|
|
1, 2, с. 116 |
||||||||||||||
47 |
|
Передсвят кові клопоти |
|
make a mess; Never mind! |
Clean up, tasty, delicious, after, before |
Прийменники часу. Модальне дієслово |
|
|
|
|
1, 2, 3, с. 119 3, с. 120 4, с. 121 |
1, с. 120 5, с. 121
|
2, с. 120 |
|
||||||||||||||
48 |
|
Свята і традиції |
|
set the table |
Thanksgiving, mean, excited
|
|
|
Порівнює свята й традиції в різних країнах. |
|
|
1, с. 122 5, 7, с. 124 |
4, с. 123 6, с. 124 |
2, с. 122 3, с. 123 |
8, с. 124 |
||||||||||||||
49 |
|
Улюблені свята |
|
What does your family usually do on this day? |
Attic, ghost, horror, lightning, thunder, hide, dark, spider, bat, branch, skeleton
|
|
|
|
|
|
1, с. 126 3, с. 127 7, с. 128 |
2, с. 126 4, с. 128
|
2, с. 125 5, 6, с . 128 |
1, с. 125
|
||||||||||||||
50 |
|
Наші спогади |
|
to be afraid of; be scared
|
Past Simple |
|
|
|
|
|
2, с. 129
|
3, с. 130 6, с. 131
|
4, с. 130
|
1, с. 129 5, с. 131 |
||||||||||||||
51 |
|
Складає мо казку |
|
Were you in… on your holidays? |
|
Неправильні дієслова |
|
Обговорює розмаїття літератур ної спадщини. |
|
|
1, с. 132 3, 4, 6, с. 133 |
2, с. 132 7, с. 133 |
5, с. 133
|
|
||||||||||||||
52 |
|
В гостях у казки |
|
Did you ride a bike yesterday? |
Childhood, fairy tale, kindergarten, piece, title, split |
|
|
|
|
|
1, с. 134 3, 5, с. 135 |
2, с. 134
|
1, с. 135
|
4, с. 135 |
||||||||||||||
53 |
|
Спляча красуня. Інсценіза ція казки
|
|
It is good to be… |
|
|
|
|
|
|
2, 3, с. 139 2, 3, с. 141 |
1, с. 138 1, с. 140 |
|
|
||||||||||||||
54 |
|
Узагальнення знань учнів з теми “Special Days” |
|
When I was… I liked… |
|
|
|
|
|
|
1, 2, с. 136 6, с. 136 |
5, с. 137 |
3, с. 136 7, с. 137 |
4, с. 136
|
||||||||||||||
Unit 4. Time for Outdoors
|
||||||||||||||||||||||||||||
55 |
|
Прогноз погоди |
Описувати погоду сьогодні; говорити про погоду у різні пори року; запитувати і надавати інформацію; висловлювати свою точку зору та аргументувати її; висловлювати припущення та прогнозувати ймовірність подій; обговорювати відповідність одягу щодо погоди у різні пори року; розповідати про відпочинок у різні пори року; обговорювати різноманітні ігри і розваги на свіжому повітрі
|
What is the weather like? When the weather is sunny the sky is blue. |
|
|
Розглядає природу як цілісну систему |
|
Пояснює вибір одягу залежно від погоди . |
|
1, 2, с. 146 2, с. 149 |
|
3, с. 147 |
1, с. 147
|
||||||||||||||
56 |
|
Погодні умови |
It is often very cold in December. |
|
Часи дієслова |
Розроб ляє план дій щодо проведення шкільних екологіч них заходів. |
|
|
Обговорює ефективне та раціональ не викорис тання природних ресурсів . |
|
|
2, с. 150 3, с. 151 |
3, с. 149 1, с. 150 |
|||||||||||||||
57 |
|
Зима в Англії |
Let’s see what the weather is like around the world today. |
climate, sunbathe, freezing, various, heavily, outside |
|
|
|
|
|
4, с. 152 |
1, 2, с. 151 5, с. 153
|
|
3, с. 152 |
|||||||||||||||
58 |
|
Зимові канікули |
Where were you? What was your favourite activity? It is going to be foggy tomorrow |
Clothes, careful, slippery, tomorrow |
|
|
|
|
|
1, с. 153 4, с. 155 |
3, с. 154 |
1, с. 156 |
2, с. 153 |
|||||||||||||||
59 |
|
Погода сьогодні |
What was the weather like? |
|
|
Розглядає природу як цілісну систему |
|
|
|
6, с. 156 |
|
2, с. 157 |
5, с. 155
|
|||||||||||||||
60 |
|
Погода і одяг |
What is he wearing? I’m wearing… |
|
|
|
|
|
|
1, с. 158 |
|
|
2, с. 158 3, с. 159 |
|||||||||||||||
61 |
|
Збираємо ся до школи
|
|
It is hot and sunny. I’m going to wear… Be in a hurry; go back |
event, size, enjoy, try on, finally
|
|
|
|
|
|
4, с. 161
|
|
3, с. 161
|
1, 2, с. 160 |
||||||||||||||
62 |
|
Стильний одяг |
When it’s is cold I put on my hat. |
light, fashion, borrow |
|
|
|
Пояснює вибір одягу залежно від погоди |
Співвідносить власні потреби з можливос тями сімейного бюджету |
1, с. 162 |
2, 3, с. 162 |
|
4, с. 162 |
|||||||||||||||
63 |
|
Мій улюблю-ний одяг |
You’d better… |
|
|
|
|
|
|
1, 2, 3, с. 163 4, с. 164 |
5, с. 164 |
1, 2, с. 165 |
|
|||||||||||||||
64 |
|
Узагальнення знань з теми “Weather Mix” |
|
|
|
|
|
|
|
1, 3, с. 166 4, с. 167 |
|
6, с. 167 |
2, с. 166 5, с. 167 |
|||||||||||||||
65 |
|
Актив-ний відпочи-нок |
We usually go swimming when it is hot. In summer we can swim in the river. |
|
|
|
|
|
|
1, 2, с. 168 |
|
|
3, 4, с. 169 |
|||||||||||||||
66 |
|
Види відпочин-ку |
Today’s weather will be cloudy. |
|
|
|
|
|
|
1, с. 170 4, с. 172 |
|
2, с. 170 3, с. 171 |
|
|||||||||||||||
67 |
|
Минулі канікули: пригоди |
They were in/at… last week. |
|
Прийменники місця |
|
|
|
|
|
|
4, 5, с. 174 |
1, с. 172 2, 3, с. 173 |
|||||||||||||||
68 |
|
Мій улюблю-ний вид відпочин-ку |
Why do you like it? Would you like to try something new? |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||
69 |
|
Відпочи-нок із сім’єю |
Last summer / winter I was… |
|
|
Пояснює не обхід ність приби рання за собою під час відпочинку, наводить приклади з власного досвіду |
|
|
Демонст рує знання та наводить приклади дотриман ня правил безпеки руху та користування громадським транспортом . |
2, 3, 4, с. 176 5, с. 177 |
|
2, с. 177 |
1, с. 177 |
|||||||||||||||
70 |
|
Краса природи |
|
|
bloom, flood, melt, soil, thunderstorm |
|
Розгля дає природу як цілісну систему . |
|
Робить повідомлення про складні погодні умови |
|
1, с. 178 |
|
|
2, с. 178 3, 4, с. 179 |
||||||||||||||
71 |
|
Пори року |
In summer the temperature is… |
berry, nest, blossom, blow, mild |
|
|
|
Робить повідомлення про складні погодні умови |
|
1, 3, с. 180 4, с. 181 |
2, с. 180 |
|
5, с. 181 |
|
||||||||||||||
72 |
|
Турбота про природу |
May is usually warm. |
the Earth |
|
|
|
Оцінює вплив навколишнього середовища на здоров ’я людей свого регіону |
Обговорює ефективне та раціональ не використання природних ресурсів . |
1, 2, 3, с. 182 |
|
1, 2, с. 182 |
|
|||||||||||||||
73 |
|
Велетень-егоїст |
Do you take care of nature? |
|
|
|
|
|
|
2, 3, с. 187 |
|
|
1, с. 186 |
|||||||||||||||
74 |
|
Узагальнення знань учнів з теми “Outdoor Activities” |
|
|
|
|
|
|
|
5, 7, 8, с. 185 |
3, с. 183 |
|
1, 2, с. 183 4, с. 184 |
|||||||||||||||
Unit 5. Time for Discovery
|
||||||||||||||||||||||||||||
78 |
|
Подорож по місту |
Орієнтуватися у місті; знати назви визначних місць, магазинів; обговорювати життя у місті та селі; описувати свою вулицю; розповідати про подорожування; ознайомитися з деякими фактами про Велику Британію.
|
Is there a café in your street? |
Crossroad, square, guide traffic, modern, opposite, library |
|
Обгово рює переваги екологічних видів транспорту. |
Демонст рує розуміння цінності культурно го розмаїття та необхідності жити разом у мирі. |
Пояснює життєво важливу потребу дотримання правил дорожнього руху, поведінки на воді та в інших місцях |
Порівнює вартість подорожі різними видами транспорту |
2, 4, с. 192 |
|
|
1, 3, с. 192 5, с. 193 6, с. 184 |
||||||||||||||
75 |
|
Визначні місця |
Let’s go to the museum. Let’s ask somebody. |
|
|
|
Планує краєзнавчу подорож. |
Аналізує наслідки порушення правил дорожнього руху. |
|
3, с. 196 |
1, с. 194 4, с. 197 |
5, с. 197 |
2, с. 196 |
|||||||||||||||
76 |
|
Місця, де я живу |
Could you tell us where the church is? |
|
|
Пояснює взаємоз в’язок людини й навколишнього середовища та залеж ність її від природ них ресурсів. |
Наводить приклади участі родини у житті місцевої громади. |
|
|
1, с. 197 3, с. 199 |
2, с. 198 4, с. 200 |
|
1, с. 201 |
|||||||||||||||
77 |
|
Поради туристам |
The quickest way to school from my house is… |
|
|
|
|
|
|
5, 6, с. 200 7, с. 201
|
|
|
2, с. 201
|
|||||||||||||||
78 |
|
Відкриваємо Велико-британію |
I like travelling. What places would you like to visit? |
Cross, unite, kingdom, consist |
|
|
|
|
|
1, с. 202 4, с. 204 |
|
6, с. 205 |
2, с. 202 3, с. 203 5, с. 204 |
|||||||||||||||
79 |
|
Активіза-ція граматич-них навичок |
|
I have just written the letter. |
|
Present Perfect |
|
|
|
|
5, с. 208 |
|
1, с. 206 |
2, с. 206 3, 4, с. 207
|
||||||||||||||
80 |
|
Вирушає-мо у подорож |
What countries have you visited? |
|
|
|
|
|
|
3, 4, с. 209 5, 6, с. 201 |
1, с. 208 |
|
2, с. 209 7, с. 210 |
|||||||||||||||
81 |
|
Цікаві місця світу |
How often do you go on holiday? |
|
|
|
|
|
|
1, с. 211 |
|
|
2, с. 211 3, с. 213 |
|||||||||||||||
82 |
|
Дорогами Велико-британії |
|
|
|
|
|
|
|
4, 5, с. 214 1, 2, 3, с. 215 |
|
1, с. 214 |
|
|||||||||||||||
83 |
|
Узагальнення знань учнів з теми “Getting about the town” |
|
|
|
|
|
|
|
5, с. 216 |
|
4, с. 215 |
6, с. 216 |
|||||||||||||||
84 |
|
Ми – українці |
My country is Ukraine. |
Independence, territory, ancient, foreign, independent, national, region |
|
Пояснює взаємоз в’язок людини й навко лишнього середовища та залежність її від природ них ресурсів. |
Наводить приклади участі родини у житті місцевої громади. |
|
|
|
|
3, с. 219 |
1, с. 218 2, с. 219 4, с. 220 |
|||||||||||||||
85 |
|
Містами України |
Ukrainian people celebrate … every year. |
|
|
|
|
|
|
5, с. 221
|
|
|
5, с. 220 6, с. 221 |
|||||||||||||||
86 |
|
Свята України |
I did my homework yesterday. I have already done my homework. |
|
|
|
Порівнює свята й традиції в різних країнах. |
|
|
1, с. 222 3, 4, с. 223
|
2, с. 222 5, с. 224
|
|
|
|||||||||||||||
87 |
|
Мої враження від подоро-жей |
|
What a sight! What a beautiful…! |
|
Часи дієслова |
|
|
|
|
5, с. 225 |
|
2, с. 225 |
1, с. 224 3, 4, с. 225 |
||||||||||||||
88 |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||
89 |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||
90 |
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||
91 |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||
92 |
|
Подорож до України |
|
In the town / city there is / are… It is situated… |
advice, trip, agency, dish |
|
|
|
|
|
6, с. 226 1, с. 227 4, с. 228 |
|
1, с. 231 |
7, с. 226 2, 3, с. 228 |
||||||||||||||
93 |
|
Моя країна – Україна |
|
Which activities can you do during holidays? |
|
|
|
|
|
|
5, 6, с. 229 7, с. 230 |
8, с. 230 |
2, с. 231 |
|
||||||||||||||
94 |
|
Плани на літо |
|
Shall we go on holiday? |
actor, actress, practice, pretend, promise |
Future Simple |
|
|
|
|
1, с. 232 3, 4, 5 с. 234 |
|
1, с. 235 |
2, с. 232 3, с. 236 |
||||||||||||||
95 |
|
Відпочи-нок майбутнього |
|
We’re going to take… What about you? |
|
|
|
|
|
|
2, с. 235 5, с. 236 |
|
4, с. 236 |
6, 7, с. 237 |
||||||||||||||
96 |
|
Планування подорожі |
|
I like summer holidays because I can … |
|
|
|
|
|
|
3, с. 238 4, с. 239 |
1, 2, с. 238 6, с. 239 |
5, с. 239 |
|
||||||||||||||
97 |
|
Літні табори |
|
|
|
|
|
|
|
|
1, 2, с. 240 3, 4, с. 242 |
|
1, с. 242
|
|
||||||||||||||
98 |
|
Знову літо! |
|
|
|
|
|
|
|
|
5, с. 241 6, с. 242 |
|
2, с. 243 |
5, с. 241 |
||||||||||||||
99 |
|
Узагальнення знань учнів з теми “Focus on Ukraine” |
|
|
|
|
|
|
|
|
5, 6, с. 246 |
|
7, с. 246 |
1, 3, с. 244 4, с. 245 |
||||||||||||||
100 |
|
Підсумко-вий урок |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||
101 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||