Корекційно-розвиткові заняття з «Розвитку мовлення» для дітей із затримкою психічного розвитку
І семестр
№ п/п |
Дата |
Тема уроку |
1 |
01.09 |
Розвиток немовленнєвих процесів. Розвиток уваги, пам'яті, лінгвістичного мислення. |
2 |
08.09 |
Порівняння, співставлення, визначення спільного та відмінного, одночасного, послідовного )аналізу та синтезу. |
3 |
15.09 |
Розвиток мовленнєвих процесів. Розвиток вимови звуків і звукоскладової структури слова, складового аналізу і синтезу, визначення наголошеного складу і наголошеного голосного. |
4 |
22.09 |
Розвиток здатності утримувати в пам’яті слова і словосполучення необхідні для осмислення висловлювання на задану лексичну тему |
5 |
29.09 |
Розвиток здатності утримувати в пам’яті слова і словосполучення необхідні для осмислення висловлювання на задану лексичну тему |
6 |
06.10 |
Розвиток внутрішнього програмування: формування внутрішнього програмування зв'язних висловлювань; розвиток внутрішнього програмування окремих висловлювань; формування мовного оформлення висловлювання. |
7 |
13.10 |
Вдосконалення фонематичного компонента мовлення. Диференціація букви і звука. Визначення правильної вимови та наголосу, виконання фонетичного, звукобуквенного та морфемного аналізу простих, складних і складноскорочених слів |
8 |
20.10 |
Закріплення і коментування правильної вимови прикметників із суфіксами: -еньк-, -есеньк-, -ісіньк-, -юсіньк-, -ськ-, -цьк-, - зьк-, звуків е, о, и в прикметникових суфіксах – ев-(-єв-), -ов- (-йов-, -ьов-), -ин-,-ін-, -ичн-. Виправлення недоліків у своєму й чужому мовленні. |
9 |
03.11 |
Вдосконалення граматичного компонента мовлення. Морфологічний і морфемний аналіз і коментування іменників, уживання їх роду, числа, відмінкових форм (кличного відмінка), відмінювання іменників І, ІІ, ІІІ, IV відміни (відмінювання іменників чоловічого роду в родовому відмінкові) у діалогах. |
10 |
10.11 |
Вдосконалення лексичного компонента мовлення. Збагачення словника завдяки розширенню уявлень про довкілля. Уточнення єдності лексичного та граматичного значення слова.. |
11 |
17.11 |
Вдосконалення зв’язного мовлення. Діалогічне мовлення відповідно до серії малюнків, запропонованої ситуації, певних подій, спостереження. |
12 |
24.11 |
Монологічне мовлення. Усний докладний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами опису приміщення, опису природи та на основі особистих вражень у художньому стилі за самостійно складеним планом. |
13 |
01.12 |
Твір-оповідання за жанровою картиною, на основі побаченого, природи за картиною в художньому стилі. |
14 |
08.12 |
Твір-роздум про вчинки людей. Оцінювання тексту (його змісту, форми, будови, мовного оформлення). |
15 |
15.12 |
Корекція і розвиток письма на основі фонетичного принципу. Фонематичний аналіз і поєднання частин мови: іменника, прикметника, числівника, займенника з іншими частинами мови, що сприяє розвитку чуття мови. |
16 |
22.12 |
Корекція письма на основі морфемного принципу. Виконання морфемного аналізу слів |