Календарне планування

Про матеріал
Корекційно-розвиткові заняття з «Розвитку мовлення» для дітей із затримкою психічного розвитку на перший семестр
Перегляд файлу

Корекційно-розвиткові заняття з «Розвитку мовлення» для дітей із затримкою психічного розвитку

                                                     І семестр

№ п/п

Дата

Тема уроку

1

01.09

Розвиток немовленнєвих процесів. Розвиток уваги, пам'яті, лінгвістичного мислення.

2

08.09

Порівняння, співставлення, визначення спільного та відмінного, одночасного, послідовного )аналізу та синтезу.

3

15.09

Розвиток мовленнєвих процесів. Розвиток вимови звуків і звукоскладової структури слова, складового аналізу і синтезу, визначення наголошеного складу і наголошеного голосного.

4

22.09

Розвиток здатності утримувати в пам’яті слова і словосполучення необхідні для осмислення висловлювання на задану лексичну тему

5

29.09

Розвиток здатності утримувати в пам’яті слова і словосполучення необхідні для осмислення висловлювання на задану лексичну тему

6

06.10

Розвиток внутрішнього програмування: формування внутрішнього програмування зв'язних висловлювань; розвиток внутрішнього програмування окремих висловлювань; формування мовного оформлення висловлювання.

7

13.10

Вдосконалення фонематичного компонента мовлення. Диференціація букви і звука. Визначення правильної вимови та наголосу, виконання фонетичного, звукобуквенного та морфемного аналізу простих, складних і складноскорочених слів

8

20.10

Закріплення і коментування правильної вимови прикметників із суфіксами: -еньк-, -есеньк-, -ісіньк-, -юсіньк-, -ськ-, -цьк-, - зьк-, звуків е, о, и в прикметникових суфіксах – ев-(-єв-), -ов- (-йов-, -ьов-), -ин-,-ін-, -ичн-. Виправлення недоліків у своєму й чужому мовленні.

9

03.11

Вдосконалення граматичного компонента мовлення. Морфологічний і морфемний аналіз і коментування іменників, уживання їх роду, числа, відмінкових форм (кличного відмінка), відмінювання іменників І, ІІ, ІІІ, IV відміни (відмінювання іменників чоловічого роду в родовому відмінкові) у діалогах.

10

10.11

Вдосконалення лексичного компонента мовлення. Збагачення словника завдяки розширенню уявлень про довкілля. Уточнення єдності лексичного та граматичного значення слова..

11

17.11

Вдосконалення зв’язного мовлення. Діалогічне мовлення відповідно до серії малюнків, запропонованої ситуації, певних подій, спостереження.

12

24.11

Монологічне мовлення. Усний докладний переказ художнього тексту розповідного характеру з елементами опису приміщення, опису природи та на основі особистих вражень у художньому стилі за самостійно складеним планом.

13

01.12

Твір-оповідання за жанровою картиною, на основі побаченого, природи за картиною в художньому стилі.

14

08.12

Твір-роздум про вчинки людей. Оцінювання тексту (його змісту, форми, будови, мовного оформлення).

15

15.12

Корекція і розвиток письма на основі фонетичного принципу. Фонематичний аналіз і поєднання частин мови: іменника, прикметника, числівника, займенника з іншими частинами мови, що сприяє розвитку чуття мови.

16

22.12

Корекція письма на основі морфемного принципу. Виконання морфемного аналізу слів

 

docx
Додано
11 березня 2021
Переглядів
1962
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку