Корекція розвитку – 1 клас
І семестр На тиждень – 3 години.
№ п/п |
Дата |
Зміст
|
Примітка |
1. |
|
Діагностика розвитку пізнавальних процесів |
|
2. |
|
Діагностика розвитку пізнавальних процесів |
|
Гнозис. Види. |
|
||
3. |
|
Удосконалення предметного зорового, лицьового зорового, зорово-просторового, сукцесивного слухового, сомато-просторового гнозису, стереогнозу. |
|
4. |
|
Удосконалення фонематичного, лексичного, морфологічного, синтаксичного коду імпресивного, експресивного усного та писемного мовлення. |
|
5. |
|
Розвиток аналітико-синтетичної діяльності. |
|
6. |
|
Розвиток кінетичного пальцевого праксису. |
|
7. |
|
Розвиток короткочасної, довготривалої, зорово-предметної, слухо-мовленнєвої пам’яті; |
|
8. |
|
Розвиток основних видів мовлення ( говоріння, слухання, читання). |
|
9. |
|
Корекція первинних порушень психофізичного розвитку. |
|
10. |
|
Виховання інтересу до навчання. |
|
Праксис. Види. |
|
||
11 |
|
Удосконалення локомоторного, пальцевого, графічного, праксису. |
|
12. |
|
Удосконалення.орального, мімічного, афферентного артикуляційного, еферентного артикуляційного праксису. |
|
13. |
|
Формування вміння узгоджувати власні рухи з мовленням. |
|
14. |
|
Формування фонематичного, лексичного коду імпресивного, експресивного усного та писемного мовлення. |
|
15. |
|
Розвиток довільної слухової та зорової уваги. |
|
16. |
|
Розвиток поточного, кінцевого, зорового та рухового контролю. |
|
17. |
|
Корекція первинних порушень психофізичного розвитку. |
|
18. |
|
Виховання чуття ритму, бажання ритмічно виконувати різноманітні вправи. |
|
Мислення. Види. |
|
||
19. |
|
Удосконалення логічного, наочно-образного мислення. |
|
20. |
|
Удосконалення вербально-логічного, просторово-часового мислення. |
|
21. |
|
Формування вміння узагальнювати групи предметів за зовнішніми видородовими ознаками. |
|
22. |
|
Формування лексичного,синтаксичного коду імпресивного мовлення. |
|
23. |
|
Формування експресивного усного мовлення |
|
24. |
|
Розвиток інтегративної діяльності аналізаторів та міжпівкульної взаємодії. |
|
25. |
|
Корекція первинних порушень психофізичного розвитку. |
|
26. |
|
Виховання інтересу до різних видів навчальної діяльності. |
|
Мислення. Форми. |
|
||
27. |
|
Формування понять, суджень, умовиводів шляхом індукції та дедукції. |
|
28. |
|
Формування смислового структурного рівня мовлення. |
|
29. |
|
Формування гностичного рівня мовлення. |
|
30. |
|
Формування лексичного, синтаксичного коду імпресивного мовлення. |
|
31. |
|
Формування експресивного усного мовлення. |
|
32. |
|
Розвиток свідомої довготривалої, зорово-предметної, слухо-мовленнєвої пам’яті. |
|
33. |
|
Розвиток довільної слухової та зорової уваги. |
|
34. |
|
Корекція первинних порушень психофізичного розвитку. |
|
35. |
|
Виховання бажання вербально спілкуватися користуючись граматично правильним зв’язним мовленням. |
|
Мислення. Операції. |
|
||
36. |
|
Формування пізнавальної та мовленнєвої активності. |
|
37. |
|
Формування ототожнення, порівняння, аналізу, синтезу, |
|
38. |
|
Формування конкретизації, обмеження, класифікації,систематизації. |
|
39. |
|
Формування гностичного, праксисного та смислового структурного рівня мовлення. |
|
40. |
|
Формування фонематичного, лексичного, морфологічного коду імпресивного та експресивного усного мовлення. |
|
41. |
|
Розвиток основних видів мовлення (говоріння,слухання, читання,письмо). |
|
42. |
|
Розвиток поточного та кінцевого зорового, слухового, рухового контролю. |
|
43. |
|
Корекція первинних порушень психофізичного розвитку. |
|
44. |
|
Виховання вміння бути уважним , кмітливим. |
|
Свідомість. Рівень. |
|
||
45. |
|
Формування алгоритмів, узагальнених способів мисленнєвої діяльності. |
|
46. |
|
Формування смислового структурного рівня мовлення. |
|
47. |
|
Розвиток інтегративної діяльності аналізаторів та міжпівкульної взаємодії. |
|
48. |
|
Розвиток індивідуальної самосвідомості. |
|
49 |
|
Розвиток інтегративної діяльності аналізаторів та міжпівкульної взаємодії. |
|
50 |
|
Розвиток довільної слухової та зорової уваги. |
|
51 |
|
Розвиток пізнавальної, регулюючої та комунікативної функції мовлення. |
|
52 |
|
Розвиток основних видів мовлення (моно- та діалогічного). |
|
53 |
|
Розвиток основних видів мовлення (говоріння, слухання). |
|
54 |
|
Виховання уважного , чуйного, турботливого ставлення до однокласників. |
|
55 |
|
Виховання поваги до дорослих. |
|
56 |
|
Удосконалення основних форм відтворення (впізнавання, спогаду). |
|
57 |
|
Удосконалення основних форм відтворення (впізнавання, спогаду, пригадування). |
|
58 |
|
Формування фонематичного, лексичного коду імпресивного та експресивного усного та писемного мовлення. |
|
59 |
|
Формування фонематичного, лексичного коду імпресивного та експресивного усного та писемного мовлення |
|
60 |
|
Розвиток інтегративної діяльності аналізаторів та міжпівкульної взаємодії. |
|
61 |
|
Розвиток інтегративної діяльності аналізаторів та міжпівкульної взаємодії. |
|
62 |
|
Розвиток предметного зорового зорово - просторового гнозису. |
|
63 |
|
Розвиток пальцевого праксису. |
|
64 |
|
Розвиток опосередкованого запам’ятовування. |
|
65 |
|
Розвиток довільного осмиленого запам’ятовування. |
|
66 |
|
Розвиток мимовільного запам’ятовування, заучування, зберігання, впізнавання, відтворення та пригадування. |
|
67 |
|
Розвиток основних видів мовлення. |
|
68 |
|
Розвиток кінцевого зорового, слухового, рухового контролю. |
|
69 |
|
Розвиток довільної репродуктивної уяви. |
|
70 |
|
Формування елементарних навичок користування мнемотехнічними прийомами для запам’ятовування навчального матеріалу. |
|
71 |
|
Формування гностичного, праксисного та смислового структурного рівня мовлення. |
|
72 |
|
Розвиток уточнення уявлень про нейтральні , позитивні , негативні емоції. |
|
73 |
|
Позбавлення психоемоційного напруження. |
|
74 |
|
Розвиток основних видів мовлення. |
|
75 |
|
Розвиток емотивної функції мовлення. |
|
76 |
|
Розвиток адекватних емоційних між осібних стосунків. |
|
77 |
|
Розвиток емоційно – образної пам’яті на основі безпосереднього сприймання предметів і явищ оточуючої дійсності. |
|
78 |
|
Розвиток навичок невербального спілкування. |
|
79 |
|
Розвиток сприймання емоційного стану інших людей. |
|
80 |
|
Розвиток зосередженості та концентрації уваги. |
|
81 |
|
Розвиток обсягу та розподілу уваги. |
|
82 |
|
Розвиток стійкості та переключення уваги. |
|
83 |
|
Розвиток короткочасної зорової та слухової пам’яті. |
|
84 |
|
Розвиток основних видів мовлення. |
|
85 |
|
Розвиток пізнавальної функції мовлення. |
|
86 |
|
Виховання уваги до граматичного оформлення мовлення. |
|
87 |
|
Розвиток концентрації уваги. |
|
88 |
|
Розвиток основних видів мовлення. |
|
89 |
|
|
|