Календарне планування

Про матеріал
Календарно -тематичне планування за прогармою Рібцун 1 клас 3 години на тиждень.
Перегляд файлу

Корекція розвитку –  1 клас

І семестр    На тиждень – 3 години.

п/п

Дата

Зміст

 

Примітка

1.

 

Діагностика розвитку пізнавальних процесів

 

2.

 

Діагностика розвитку пізнавальних процесів

 

Гнозис. Види.

 

3.

 

Удосконалення предметного зорового, лицьового зорового, зорово-просторового, сукцесивного слухового, сомато-просторового гнозису, стереогнозу.

 

4.

 

Удосконалення фонематичного, лексичного, морфологічного, синтаксичного коду імпресивного, експресивного усного та писемного мовлення.

 

5.

 

Розвиток аналітико-синтетичної діяльності.

 

6.

 

Розвиток кінетичного пальцевого праксису.

 

7.

 

Розвиток короткочасної, довготривалої, зорово-предметної, слухо-мовленнєвої пам’яті;

 

8.

 

Розвиток основних видів мовлення

( говоріння, слухання, читання).

 

9.

 

Корекція первинних порушень психофізичного розвитку.

 

10.

 

Виховання інтересу до навчання.

 

Праксис. Види.

 

11

 

Удосконалення локомоторного,  пальцевого, графічного, праксису.

 

12.

 

Удосконалення.орального, мімічного, афферентного артикуляційного, еферентного артикуляційного праксису.

 

13.

 

Формування вміння узгоджувати власні рухи з мовленням.

 

14.

 

Формування фонематичного, лексичного коду імпресивного, експресивного усного та писемного мовлення.

 

15.

 

Розвиток довільної слухової та зорової уваги.

 

16.

 

Розвиток поточного, кінцевого, зорового та рухового контролю.

 

17.

 

Корекція первинних порушень психофізичного розвитку.

 

18.

 

Виховання чуття ритму, бажання ритмічно виконувати різноманітні вправи.

 

Мислення. Види.

 

19.

 

 Удосконалення  логічного, наочно-образного мислення.

 

20.

 

Удосконалення  вербально-логічного, просторово-часового мислення.

 

21.

 

 Формування вміння узагальнювати групи предметів за  зовнішніми видородовими ознаками.

 

22.

 

Формування  лексичного,синтаксичного коду імпресивного  мовлення.

 

23.

 

Формування експресивного усного мовлення

 

24.

 

Розвиток інтегративної діяльності аналізаторів та міжпівкульної взаємодії.

 

25.

 

Корекція первинних  порушень психофізичного розвитку.

 

26.

 

Виховання інтересу до різних видів навчальної діяльності.

 

Мислення. Форми.

 

27.

 

Формування понять, суджень, умовиводів шляхом індукції та дедукції.

 

28.

 

Формування смислового структурного рівня мовлення.

 

29.

 

Формування гностичного рівня мовлення.

 

30.

 

Формування лексичного, синтаксичного коду імпресивного  мовлення.

 

31.

 

Формування експресивного усного мовлення.

 

32.

 

Розвиток свідомої довготривалої, зорово-предметної, слухо-мовленнєвої пам’яті.

 

33.

 

Розвиток довільної слухової та зорової уваги.

 

34.

 

Корекція первинних порушень психофізичного розвитку.

 

35.

 

Виховання  бажання вербально спілкуватися користуючись граматично правильним зв’язним мовленням.

 

Мислення. Операції.

 

36.

 

Формування пізнавальної та мовленнєвої активності.

 

37.

 

Формування ототожнення, порівняння, аналізу, синтезу,
абстрагування, узагальнення.

 

38.

 

Формування конкретизації, обмеження, класифікації,систематизації.

 

39.

 

Формування  гностичного, праксисного та смислового структурного рівня мовлення.

 

40.

 

Формування  фонематичного, лексичного, морфологічного коду імпресивного та експресивного  усного мовлення.

 

41.

 

Розвиток  основних видів мовлення (говоріння,слухання, читання,письмо).

 

42.

 

Розвиток поточного та кінцевого зорового, слухового, рухового контролю.

 

43.

 

Корекція первинних  порушень психофізичного розвитку.

 

44.

 

Виховання вміння бути уважним , кмітливим.

 

Свідомість. Рівень.

 

45.

 

Формування  алгоритмів, узагальнених способів мисленнєвої діяльності.

 

46.

 

Формування смислового структурного рівня мовлення.

 

47.

 

Розвиток інтегративної діяльності аналізаторів та міжпівкульної взаємодії.

 

48.

 

Розвиток індивідуальної самосвідомості.

 

49

 

Розвиток інтегративної діяльності аналізаторів та міжпівкульної взаємодії.

 

50

 

Розвиток довільної слухової та зорової уваги.

 

51

 

Розвиток пізнавальної, регулюючої та комунікативної функції мовлення.

 

52

 

Розвиток основних видів мовлення (моно- та діалогічного).

 

53

 

Розвиток основних видів мовлення (говоріння, слухання).

 

54

 

Виховання уважного , чуйного, турботливого ставлення до однокласників.

 

55

 

Виховання  поваги до дорослих.

 

56

 

Удосконалення основних форм відтворення (впізнавання, спогаду).

 

57

 

Удосконалення основних форм відтворення (впізнавання, спогаду, пригадування).

 

58

 

Формування фонематичного, лексичного коду імпресивного та експресивного усного та писемного мовлення.

 

59

 

Формування фонематичного, лексичного коду імпресивного та експресивного усного та писемного мовлення

 

60

 

Розвиток інтегративної діяльності аналізаторів та міжпівкульної взаємодії.

 

61

 

Розвиток інтегративної діяльності аналізаторів та міжпівкульної взаємодії.

 

62

 

Розвиток предметного зорового зорово - просторового гнозису.

 

63

 

Розвиток пальцевого праксису.

 

64

 

Розвиток опосередкованого запам’ятовування.

 

65

 

Розвиток довільного осмиленого запам’ятовування.

 

66

 

Розвиток мимовільного запам’ятовування, заучування, зберігання, впізнавання, відтворення та пригадування.

 

67

 

Розвиток основних видів мовлення.

 

68

 

Розвиток кінцевого зорового, слухового, рухового контролю.

 

69

 

Розвиток довільної репродуктивної уяви.

 

70

 

Формування елементарних навичок користування мнемотехнічними прийомами для запам’ятовування навчального матеріалу.

 

71

 

Формування гностичного, праксисного та смислового структурного рівня мовлення.

 

72

 

Розвиток уточнення уявлень про нейтральні , позитивні , негативні емоції.

 

73

 

Позбавлення психоемоційного напруження.

 

74

 

Розвиток основних видів мовлення.

 

75

 

Розвиток емотивної функції мовлення.

 

76

 

Розвиток  адекватних емоційних між осібних стосунків.

 

77

 

Розвиток емоційно – образної пам’яті на основі безпосереднього сприймання предметів і явищ оточуючої  дійсності.

 

78

 

Розвиток навичок невербального спілкування.

 

79

 

Розвиток сприймання емоційного стану інших людей.

 

80

 

Розвиток зосередженості  та концентрації уваги.

 

81

 

Розвиток обсягу та розподілу уваги.

 

82

 

Розвиток стійкості та переключення уваги.

 

83

 

Розвиток короткочасної зорової та слухової пам’яті.

 

84

 

Розвиток основних видів мовлення.

 

85

 

Розвиток пізнавальної функції мовлення.

 

86

 

Виховання уваги до граматичного оформлення мовлення.

 

87

 

Розвиток концентрації уваги.

 

88

 

Розвиток основних видів мовлення.

 

89

 


Діагностика

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Психологія, Розробки уроків
Інкл
Додано
1 квітня 2021
Переглядів
591
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку