Календарне планування

Про матеріал
Календарно - тематичне планування уроків української мови за підручником Кравцова Н.,Придаток О.,Романова В. за прграмою Савченко Н. (4 години на тиждень)
Перегляд файлу

Календарно-тематичне  планування уроків української мови

за підручником Н. Кравцової,    О. Придаток,В. Романова

  ( 4год на тиждень)

Тема уроку

дата

 

I семестр

 

 

Звуки і букви. Склад. Наголос. Звукобуквенний аналіз слів

 

1

Правильне наголошення загальновживаних слів

 

2

Вимова та правопис дзвінких приголосних звуків у кінці слова та  складу перед глухим

 

3

Вимова та правопис сумнівних приголосних, що піддаються   асиміляції (просьба, боротьба, нігті, кігті)

 

4

Подовжені  м’які приголосні звуки

 

5

Розташування 10–12 слів за алфавітом з орієнтацією на першу, другу

і третю літери в слові

 

 

Значення  слова

 

6

Багатозначні слова

 

7

Р/М  Усний твір на основі власних вражень

 

8

Пряме та переносне значення слів. Робота із словником

 

9

Фразеологізми. Значення найуживаніших фразеологізмів

 

10

Робота із  фразеологічним словником

 

11

Синоніми та антоніми. Робота зі словниками синонімів та антонімів

 

12

Дослідження походження слів

 

13

 Застарілі  та нові  сліва

 

14

Підсумок за темою «Значення слова»

 

15

Діагностична робота №1

 

16

 Р/М. Написання переказу за планом

 

 

Будова слова

 

17

Повторення та узагальнення знань про будову  слова

 

18

Правильна вимова та написання ненаголошених голосних е, и в  корені слова

 

19

Розрізнення префікса і прийменника. Правильне написання префікса  та прийменника

 

20

Правопис апострофа після префікса перед коренем

 

21

Розрізнення і правильне написання префіксів пре-, при-

 

22

Утворення нових слів з найуживанішими суфіксами зменшення,здрібнілості, пестливості

 

23

 Р/М. Створення коміксу за власним задумом  

 

24

Підсумковий урок за темою «Будова слова»

 

25

Діагностична робота №2

 

 

Іменник

 

26

Повторення знань про іменник

 

27

Конкретні та абстрактні іменники

 

28

Визначення роду та числа іменників

 

29

Відмінки іменників

 

30

 Р/М Створення  лепбуку «Золоті правила нашого класу».  

 

31

Змінювання іменників за числами і відмінками

 

32

Початкова форма іменника.

 

33

Визначення відмінка іменника в реченні

 

34

Розрізнення називного

 

35

Розрізнення знахідного відмінка

 

36

 Розрізнення давального відмінка

 

37

Розрізнення місцевого відмінка

 

38

Діагностична робота

 

39

Змінювання у процесі словозміни іменників приголосних [г], [к], [х]

перед закінченням на [з′],[ц′], [с′]

 

40

Розвиток мовлення. Творчий переказ тексту

 

41

Змінювання у процесі словозміни іменників голосного [і] на [о], [е]

 

42

Розрізнення орудного відмінка

 

43

Правильне вживання в орудному відмінку однини в іменниках

жіночого роду закінчення -ою, -ею (-єю)

 

44

Правильне вживання в орудному відмінку однини в іменниках

чоловічого роду закінчення -ом, -ем (-єм)

 

45

Розрізнення родового відмінка

 

46

Правильне вживання закінчень іменників чоловічого роду в родовому

й орудному відмінках. Робота із словником

 

47

Правильне вживання літературних форм іменників у місцевому

відмінку множини з прийменником по.

 

48

Підсумковий урок з теми «Іменник»

 

49

Діагностична робота № 3

 

50

 Р/М. Переказ тексту за планом і опорними словами.

 

 

 

 Прикметник

 

51

Повторення про прикметник

 

52

Змінювання прикметників за родами

 

53

Змінювання прикметників за числами

 

54

Змінювання прикметників разом зі зв’язаними з ними іменниками за  відмінковими питаннями з основою на твердий приголосний.

 

55

Змінювання прикметників разом зі зв’язаними з ними іменниками за  відмінковими питаннями з основою на м’який приголосний.

 

56

 Визначення граматичних форм прикметників (рід, число, відмінок)

за іменником, з яким він зв’язаний

 

57

Утворення форм ступенів порівняння прикметників

 

58

Р/М . Створення реклами

 

59

 Правильна вимова та правопис прикметники на -ський, -цький, -зький

 

60

Відмінювання прикметників у множині

 

 

II семестр

 

1

Роль прикметників-синонімів

 

2

Роль прикметників- ант онімів

 

3

Вживання прикметників у прямому та переносному значенні

 

4

Підсумковий урок за темою «Прикметник»

 

5

Діагностична робота № 4

 

6

Р/М .Створення казки за малюнковим планом

 

 

Числівник

 

7

Повторення знань про числівник

 

8

Питання до кількісних  (без уживання  термінів)

 

9

Питання до порядкових числівників             (без уживання  термінів)

 

10

Правильна вимова і правопис форм родового відмінка числівників

50, 60, 70, 80, 90, 100

 

11

Уживання правильних форм числівників на позначення часу  протягом доби.

 

12

Підсумковий урок  за темою

 

13

Діагностична робота №5

 

14

 Р\М  Діалог

 

 

Займенник

 

15

Роль займенників у мовленні.

 

16

Розпізнавання серед слів особових займенників

 

17

Особи займенників

 

18

Відмінювання особових займенників за зразком

 

19

Змінювання займенників у множині

 

20

Правопис займенників з прийменниками

 

21

Підсумковий урок за темою

 

22

Діагностична робота №6

 

23

 Р/М. Стислий переказ тексту за поданим планом

 

 

Дієслово

 

24

Повторення знань про дієслово

 

25

Неозначена форма дієслова

 

26

Число дієслів.

 

27

Уживання дієслів у відповідних часових формах

 

28

Правопис особових закінчень дієслів у теперішньому часі.

 

29

Правопис особових закінчень дієслів у майбутньому часі.

 

30

Минулий час дієслова.

 

31

Вимова та правопис дієслів на -ся

 

32

Підсумковий урок за темою

 

33

Діагностична робота

 

34

 Р/М  Написання переказу від імені

іншої особи

 

 

Прислівник

 

35

Ознайомлення з прислівником

 

36

Прислівники-синоніми

 

37

Прислівники-антоніми

 

38

Правопис найуживаніших прислівників

 

39

 Підсумковий урок за темою

 

40

Діагностична робота №7

 

41

Р/М  Створення  реклами

 

 

Речення

 

42

Повторення знань про речення

 

43

Головні члени речення

 

44

Другорядні члени речення

 

45

Зв’язок між словами у реченні

 

46

Однорідні члени речення

 

47

Коми при однорідних членах речення

 

48

Діагностична робота

 

49

Підс умковий урок з теми

 

50

Р/М    Написання розповіді з власного

досвіду за опорними словам

 

 

 

 

Текст

 

51

Структурні частини тексту.

 

52

Тема та мета тексту .

 

53

 Добирання заголовку, який відповідає темі або головній думці тексту

 

54

План тексту.

 

55

Текст - опис.

 

56

Текст - розповідь.

 

57

Текст - ессе.

 

58

Текс т-міркування

 

59

Розрізнення різновидів текстів (розповідь, опис, міркування, есе) і пояснння  їх призначення

 

60

Тексти художнього стилю  .                           

 

61

Тексти науково-популярного стилю.

 

62

Діагностична робота №8

 

63

Підсумковий урок за темою

 

64

 Р/М Усний відгук

 

65

Повторення. Іменник

 

66

Повторення. Прикметник

 

67

Повторення. Числівник.

 

68

Повторення. Займенник

 

69

П овторення. Дієслово

 

70

П овторення. Прислівник

 

71

П овторення. Речення

 

72

П овторення. Текст

 

73

Д іагностична робота за рік №9

 

74

Р\М.  Складання розповіді з власного досвіду

 

75

Урок-гра «Я люблю і знаю українську мову!»

 

76

Виготовлення лепбуку "Мова наша, як віночок!"

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Данілова Оксана Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Українська мова, 4 клас, Планування
НУШ
Додано
17 червня 2021
Переглядів
6408
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку