Календарно-тематичне планування уроків української мови
за підручником Н. Кравцової, О. Придаток,В. Романова
( 4год на тиждень)
№ |
Тема уроку |
дата |
|
I семестр |
|
|
Звуки і букви. Склад. Наголос. Звукобуквенний аналіз слів |
|
1 |
Правильне наголошення загальновживаних слів |
|
2 |
Вимова та правопис дзвінких приголосних звуків у кінці слова та складу перед глухим |
|
3 |
Вимова та правопис сумнівних приголосних, що піддаються асиміляції (просьба, боротьба, нігті, кігті) |
|
4 |
Подовжені м’які приголосні звуки |
|
5 |
Розташування 10–12 слів за алфавітом з орієнтацією на першу, другу і третю літери в слові |
|
|
Значення слова |
|
6 |
Багатозначні слова |
|
7 |
Р/М Усний твір на основі власних вражень |
|
8 |
Пряме та переносне значення слів. Робота із словником |
|
9 |
Фразеологізми. Значення найуживаніших фразеологізмів |
|
10 |
Робота із фразеологічним словником |
|
11 |
Синоніми та антоніми. Робота зі словниками синонімів та антонімів |
|
12 |
Дослідження походження слів |
|
13 |
Застарілі та нові сліва |
|
14 |
Підсумок за темою «Значення слова» |
|
15 |
Діагностична робота №1 |
|
16 |
Р/М. Написання переказу за планом |
|
|
Будова слова |
|
17 |
Повторення та узагальнення знань про будову слова |
|
18 |
Правильна вимова та написання ненаголошених голосних е, и в корені слова |
|
19 |
Розрізнення префікса і прийменника. Правильне написання префікса та прийменника |
|
20 |
Правопис апострофа після префікса перед коренем |
|
21 |
Розрізнення і правильне написання префіксів пре-, при- |
|
22 |
Утворення нових слів з найуживанішими суфіксами зменшення,здрібнілості, пестливості |
|
23 |
Р/М. Створення коміксу за власним задумом |
|
24 |
Підсумковий урок за темою «Будова слова» |
|
25 |
Діагностична робота №2 |
|
|
Іменник |
|
26 |
Повторення знань про іменник |
|
27 |
Конкретні та абстрактні іменники |
|
28 |
Визначення роду та числа іменників |
|
29 |
Відмінки іменників |
|
30 |
Р/М Створення лепбуку «Золоті правила нашого класу». |
|
31 |
Змінювання іменників за числами і відмінками |
|
32 |
Початкова форма іменника. |
|
33 |
Визначення відмінка іменника в реченні |
|
34 |
Розрізнення називного |
|
35 |
Розрізнення знахідного відмінка |
|
36 |
Розрізнення давального відмінка |
|
37 |
Розрізнення місцевого відмінка |
|
38 |
Діагностична робота |
|
39 |
Змінювання у процесі словозміни іменників приголосних [г], [к], [х] перед закінченням -і на [з′],[ц′], [с′] |
|
40 |
Розвиток мовлення. Творчий переказ тексту |
|
41 |
Змінювання у процесі словозміни іменників голосного [і] на [о], [е] |
|
42 |
Розрізнення орудного відмінка |
|
43 |
Правильне вживання в орудному відмінку однини в іменниках жіночого роду закінчення -ою, -ею (-єю) |
|
44 |
Правильне вживання в орудному відмінку однини в іменниках чоловічого роду закінчення -ом, -ем (-єм) |
|
45 |
Розрізнення родового відмінка |
|
46 |
Правильне вживання закінчень іменників чоловічого роду в родовому й орудному відмінках. Робота із словником |
|
47 |
Правильне вживання літературних форм іменників у місцевому відмінку множини з прийменником по. |
|
48 |
Підсумковий урок з теми «Іменник» |
|
49 |
Діагностична робота № 3 |
|
50 |
Р/М. Переказ тексту за планом і опорними словами.
|
|
|
Прикметник |
|
51 |
Повторення про прикметник |
|
52 |
Змінювання прикметників за родами |
|
53 |
Змінювання прикметників за числами |
|
54 |
Змінювання прикметників разом зі зв’язаними з ними іменниками за відмінковими питаннями з основою на твердий приголосний. |
|
55 |
Змінювання прикметників разом зі зв’язаними з ними іменниками за відмінковими питаннями з основою на м’який приголосний. |
|
56 |
Визначення граматичних форм прикметників (рід, число, відмінок) за іменником, з яким він зв’язаний |
|
57 |
Утворення форм ступенів порівняння прикметників |
|
58 |
Р/М . Створення реклами |
|
59 |
Правильна вимова та правопис прикметники на -ський, -цький, -зький |
|
60 |
Відмінювання прикметників у множині |
|
|
II семестр |
|
1 |
Роль прикметників-синонімів |
|
2 |
Роль прикметників- ант онімів |
|
3 |
Вживання прикметників у прямому та переносному значенні |
|
4 |
Підсумковий урок за темою «Прикметник» |
|
5 |
Діагностична робота № 4 |
|
6 |
Р/М .Створення казки за малюнковим планом |
|
|
Числівник |
|
7 |
Повторення знань про числівник |
|
8 |
Питання до кількісних (без уживання термінів) |
|
9 |
Питання до порядкових числівників (без уживання термінів) |
|
10 |
Правильна вимова і правопис форм родового відмінка числівників 50, 60, 70, 80, 90, 100 |
|
11 |
Уживання правильних форм числівників на позначення часу протягом доби. |
|
12 |
Підсумковий урок за темою |
|
13 |
Діагностична робота №5 |
|
14 |
Р\М Діалог |
|
|
Займенник |
|
15 |
Роль займенників у мовленні. |
|
16 |
Розпізнавання серед слів особових займенників |
|
17 |
Особи займенників |
|
18 |
Відмінювання особових займенників за зразком |
|
19 |
Змінювання займенників у множині |
|
20 |
Правопис займенників з прийменниками |
|
21 |
Підсумковий урок за темою |
|
22 |
Діагностична робота №6 |
|
23 |
Р/М. Стислий переказ тексту за поданим планом |
|
|
Дієслово |
|
24 |
Повторення знань про дієслово |
|
25 |
Неозначена форма дієслова |
|
26 |
Число дієслів. |
|
27 |
Уживання дієслів у відповідних часових формах |
|
28 |
Правопис особових закінчень дієслів у теперішньому часі. |
|
29 |
Правопис особових закінчень дієслів у майбутньому часі. |
|
30 |
Минулий час дієслова. |
|
31 |
Вимова та правопис дієслів на -ся |
|
32 |
Підсумковий урок за темою |
|
33 |
Діагностична робота |
|
34 |
Р/М Написання переказу від імені іншої особи |
|
|
Прислівник |
|
35 |
Ознайомлення з прислівником |
|
36 |
Прислівники-синоніми |
|
37 |
Прислівники-антоніми |
|
38 |
Правопис найуживаніших прислівників |
|
39 |
Підсумковий урок за темою |
|
40 |
Діагностична робота №7 |
|
41 |
Р/М Створення реклами |
|
|
Речення |
|
42 |
Повторення знань про речення |
|
43 |
Головні члени речення |
|
44 |
Другорядні члени речення |
|
45 |
Зв’язок між словами у реченні |
|
46 |
Однорідні члени речення |
|
47 |
Коми при однорідних членах речення |
|
48 |
Діагностична робота |
|
49 |
Підс умковий урок з теми |
|
50 |
Р/М Написання розповіді з власного досвіду за опорними словам
|
|
|
Текст |
|
51 |
Структурні частини тексту. |
|
52 |
Тема та мета тексту . |
|
53 |
Добирання заголовку, який відповідає темі або головній думці тексту |
|
54 |
План тексту. |
|
55 |
Текст - опис. |
|
56 |
Текст - розповідь. |
|
57 |
Текст - ессе. |
|
58 |
Текс т-міркування |
|
59 |
Розрізнення різновидів текстів (розповідь, опис, міркування, есе) і пояснння їх призначення |
|
60 |
Тексти художнього стилю . |
|
61 |
Тексти науково-популярного стилю. |
|
62 |
Діагностична робота №8 |
|
63 |
Підсумковий урок за темою |
|
64 |
Р/М Усний відгук |
|
65 |
Повторення. Іменник |
|
66 |
Повторення. Прикметник |
|
67 |
Повторення. Числівник. |
|
68 |
Повторення. Займенник |
|
69 |
П овторення. Дієслово |
|
70 |
П овторення. Прислівник |
|
71 |
П овторення. Речення |
|
72 |
П овторення. Текст |
|
73 |
Д іагностична робота за рік №9 |
|
74 |
Р\М. Складання розповіді з власного досвіду |
|
75 |
Урок-гра «Я люблю і знаю українську мову!» |
|
76 |
Виготовлення лепбуку "Мова наша, як віночок!" |
|