Календарно-тематичний план з української мови та читання для 4 класу до підручника «Українська мова та читання» для 4 класу (автори І. Большакова, І. Хворостяний)

Про матеріал
Календарно-тематичний план з української мови та читання для 4 класу за Типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом Р. Б. Шияна, до підручника «Українська мова та читання» для 4 класу (автори І. Большакова, І. Хворостяний)
Перегляд файлу

Календарно-тематичний план

з української мови та читання для 4 класу

до підручника «Українська мова та читання» для 4 класу

(автори І. Большакова, І. Хворостяний)

5 годин на тиждень

№ уроку

Дата

Тема уроку

 

 

 

І семестр

 

 

 

Розділ 1. Мова і мовлення

 

1

 

Я вивчаю українську мову

с. 6

2

 

Повторення. Текст. Речення. Слово

с. 7

3

 

Повторення. Текст. Речення. Слово. Орфограма. «Знову до школи» (Меган Мак Дональд)

с. 8

4

 

Повторення. Текст. Речення. Слово

с. 13

5

 

Розвиток мовлення. Інструкція

с. 15

6

 

Повторення. Текст. Речення. Слово

с. 16

7

 

Повторення. Текст. Речення. Слово. Уривок  «Дівчинка, яка рятувала книжки» (Клаус Гаґеруп)

с. 17

8

 

Мова і мовлення. Усне та писемне мовлення

с. 21

9

 

Ситуація спілкування. Стилі мовлення «Про книжки» (За матеріалами Наталії Климко)

с. 23

10

 

Ситуація спілкування. Діалог і монолог

с. 25

11

 

Писемне мовлення. Роди літератури. «Як подружитися з Чакалкою» (Іван Андрусяк)

с. 28

12

 

Писемне мовлення. Есе

с. 30

13

 

Розвиток мовлення. Есе

с. 32

14

 

Текст. Речення. Однорідні члени речення. «Про дива і диваків» (Катерина Міхаліцина)

с. 33

15

 

Однорідні члени речення, з’єднані сполучником і

с. 35

16

 

Однорідні члени речення, з’єднані повторюваним сполучником і. «Мишка» (Олеся Мамчич)

с. 37

17

 

Однорідні члени речення, з’єднані сполучниками а, але 

с. 39

18

 

Однорідні члени речення. Повторення. «Шкідники у нашім домі» (Григорій Фалькович)

с. 41

19

 

Робота з дитячою книгою. Твій друг – книга.

 

20

 

Повторення. Що я знаю / умію? Діагностична робота. Діалог

с. 43

21

 

Аналіз діагностичної роботи. Узагальнення з теми «Мова і мовлення»

 

 

 

Розділ 2. Звуки і букви

 

22

 

Орфограма. Поняття про міфи

с. 44

23

 

Правопис слів з орфограмою ненаголошені е та и. Міфи слов’ян

с. 46

24

 

Правопис слів з орфограмою ненаголошені е та и. Міфи. «Київські фрески» (Сергій Плачинда)

с. 50

25

 

Правопис слів з орфограмою ненаголошені е та и. Міфи

с. 52

26

 

Правопис слів з орфограмою м’який подовжений приголосний 

с. 53

27

 

Робота з дитячою книгою. Міфи давніх слов’ян.

 

28

 

Правопис слів з орфограмою апостроф у корені слова. Міфи

с. 54

29

 

Розвиток мовлення. Текст-міркування за малюнком Передбачаю наслідки

с. 56

30

 

Повторення. Що я знаю / умію?

с. 56

31

 

Діагностична робота. Диктант

 

32

 

Аналіз діагностичної роботи. Узагальнення з теми «Звуки і букви»

 

 

 

Розділ 3. Лексичне значення слова

 

33

 

Значення слова. Однозначні та багатозначні слова. «Бріф, бруф, браф» (За Джанні Родарі)

с. 57

34

 

Багатозначні слова й омоніми

с. 59

35

 

Власне українські та іншомовні слова. Застарілі та нові слова. Народна легенда. «Як чумаки винайшли скло»

с. 61

36

 

Синоніми. Народна байка. «Лебідь, щука і рак»

с. 65

37

 

Антоніми. Байка. «Лебідь, щука і рак» (Леонід Глібов)

с. 68

38

 

Знайомимося з письменником. Леонід Глібов. Акровірш «Хто доня»

с. 70

39

 

Робота з дитячою книгою. Байки Леоніда Глібова

 

40

 

Поняття про фразеологізми

с. 72

41

 

Уживання фразеологізмів

с. 74

42

 

Розвиток мовлення. Розв’язую проблему

с. 76

43

 

Повторення. Що я знаю / умію?

с. 76

44

 

Діагностична робота. Письмовий переказ

 

45

 

Аналіз діагностичної роботи. Узагальнення з теми «Лексичне значення слова»

 

 

 

Розділ 4. Слово. Будова слова

 

46

 

Повторення про будову слова

с. 77

47

 

Творення слів за допомогою префіксів і суфіксів

с. 78

48–49

 

Творення складних слів. Авторська казка. «Фарбований лис» (За Іваном Франком )

с. 80

50

 

Знайомимося з письменником. Іван Франко

с. 86

51

 

Робота з дитячою книгою. Сторінками казок.  Іван Франко «Коли ще звірі говорили. Казки для дітей»

 

52

 

Розвиток мовлення. Казка про тварин

с. 88

53

 

Повторення. Що я знаю / умію?

с. 88

54

 

Діагностична робота з мовної теми «Слово. Будова»

 

55

 

Аналіз діагностичної роботи. Узагальнення з теми «Слово. Будова»

 

 

 

Розділ 5. Слово. Частини мови

 

56

 

Самостійні та службові частини мови

с. 89

57

 

Іменник як частина мови

с. 90

58

 

Відмінювання іменників

с. 94

59

 

Робота з дитячою книгою.

 

60–61

 

Називний відмінок іменників

с. 95

62

 

Розвиток мовлення. Описую різні погляди

с. 97

63–64

 

Родовий відмінок іменників

с. 97

65–66

 

Давальний відмінок іменників. Уривок  «Малий та Карлсон, що живе на даху» (За Астрід Ліндгрен)

с. 101

67

 

Розвиток мовлення. Текст-розповідь

с. 107

68–69

 

Знахідний відмінок іменників. «Марійка і жадібний грабіжник» (За Мариною і Сергієм Дяченками)

с. 107

70–71

 

Орудний відмінок іменників. «Смачнючий торт» (Дмитро Кузьменко)

с. 114

72

 

Місцевий відмінок іменників.  «Де мій хокейний светр?» (Жіль Тібо)

с. 120

73

 

Кличний відмінок іменників

с. 125

74

 

Кличний відмінок іменників. Звертання

 

75

 

Відмінювання іменників у множині. «Ми сьогодні - снігопади» (Григорій Фалькович)

с. 126

76

 

Повторення. Що я знаю / умію?

с. 127

77

 

Діагностична робота. Списування

 

78

 

Аналіз діагностичної роботи. Узагальнення з теми «Слово. Частини мови»

 

79

 

Розвиток мовлення. Досліджую тему

с. 127

80

 

Робота з дитячою книгою.

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Костенко Світлана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Українська мова, 4 клас, Планування
НУШ
Додано
22 червня 2021
Переглядів
5404
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку