Календарне планування

Про матеріал
Календарно - тематичне планування занять з корекції розвитку (складено за програмою з корекційно-розвиткової роботи для підготовчих, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей із тяжкими порушеннями мовлення. Рібцун Ю.В.) (1 год. на тиждень)
Перегляд файлу

Календарно - тематичне  планування  

уроків корекції розвитку

складено за програмою   з корекційно-розвиткової роботи для підготовчих, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей із тяжкими порушеннями мовлення. Рібцун Ю.В.

(1 год. на тиждень)

№з/п

Тема

Дата

1

Формування елементарного теоретичного мислення. Вправа «Засели фігури в будинки» (класифікація за кольором, формою, розміром).

 

2

Удосконаленнярепродуктивного, логічного, наочно-образного, вербально-логічного, просторово-часового мислення. Серія малюнків  "Художник помилився»  

з обов’язковим проговорюванням  власних дій.

 

3

Розвивати вміння узагальнювати групи предметів за видо- родовими ознаками Вправи "Віднайди відповідність». « Хто де живе?»з  обов’язковим приговорюванням  власних дій

 

4

Розвиток предметного зорово- просторового мислення. Вправи "Муха" "Чарівні крапки" "Лабіринти успіху"

 

5

Розвиток предметного зорового, кольорового зорового, зорово- просторового мислення. За допомогою серії сюжетних картинок із відображенням часо- просторових відношень створювати єдиний сюжет, складати зв’язну розповідь за ним.

 

6

Розвиток довготривалої , оперативної

зорово-предметної, слухо-мовленнєвої пам’яті Переказ невеличких текстів.

 

7

Розвиток довільної слухової та зорової уваги Вправи « Муха», « Літає не літає»,      « Намалюй за зразком».

 

8

Розвиток понять, суджень, умовиводів. Формувати вміння здійснювати прості умовиводи на основі сюжетних малюнків. З обов’язковим приговорюванням  власних дій.

 

9

Розвиток понять, суджень, умовиводів Формувати вміння висловлювати стверджувальні чи заперечливі судження.

 

10

Розвиток понять, суджень, умовиводів. Формувати вміння робити умовиводи від загального до конкретного і навпаки (Якщо сосна вища за ялинку, то ялинка нижча за сосну).

 

11

Розвиток алгоритмів,узагальнених

способів мисленнєвої діяльності

Формувати вміння свідомо обирати відповідні формули мовленнєвого етикету у спілкуванні з людьми різного віку, статі, статусу, родинних стосунків.

 

12

Розвиток аналітико-синтетичної діяльності. Формування вміння  відтворювати серії рухів (за зразком, вербальною інструкцією )

 

13

Розвиток предметного зорового, кольорового зорового, зорово- просторового сприйняття. Формування вміння запам’ятовувати та перелічувати дії  відповідно до  ситуації ( до 15 слів) 

 

14

Розвиток довільного осмисленого , мимовільного запам’ятовування, заучування, зберігання, впізнавання, відтворювання та пригадування.

 

 

15

 Розвитку уяви. Вправи «Я придумав», «Уяви, що вийде», «Реклама».

 

16

Формування  вміння  запам’ятовувати та формувати видо-родові узагальнення «електроприлади», «пішоходи», «складові вулиці».

 

17

Заняття з розвитку довільної уваги. Вправи «Змінений тест Бурдона»,

 

18

Заняття з розвитку довільної уваги. Вправи «Що чути?», гра «Хор» Вправи «Хто уважніший», «Вгадай та плесни у долоні», «Прочитай слова правильно»

 

19

Заняття з розвитку мимовільної уваги. Вправи «Кошик», «Спільне та відмінне», «Охарактеризуй предмет»

 

20

Заняття з розвитку мимовільної  уваги. Методика «Проба Мюнстенберга»

 

21

Заняття з розвитку уяви.                           Методика «Незакінчені фігури»                             з  обов’язковим приговорюванням  власних дій

 

22

Заняття з розвитку уяви. Складання кінцівки казки. Вправи «Чудові перетворення», «Чарівні плями»                               з  обов’язковим приговорюванням  власних дій

 

23

Заняття з розвитку логічного мислення. Вправи «Складання речень», «Склади з літер слово», «Геометричні фігури», «Хто найшвидший» "Нісенітниці" "Небилиці"

 

 

24

Заняття з розвитку наочно - образного  мислення. Вправи «Придумай, перелічи», «Півень», «Пошук аналогів», «Назви предмет»

 

25

Заняття з розвитку логічного  мислення. Вправи «Знайди пропущені літери», «Давай подумаємо», «Пошук протилежних предметів»

 

26

Заняття з розвитку мислення. «Як звати гномів?», «Добери до прізвищ імена», «Що легше?»

 

27

Заняття з розвитку мислення. Методика «Схоже і відмінне»

 

28

Заняття з розвитку пам’яті. Вправи «Хто відгадає?», «Повтори рухи», «Запам’ятай слова», гра «Ґудзики»

 

 

29

Заняття з розвитку довготривалої пам’яті. Вправи «Сірники», «Пригадай, що було», гра «Тахітоскоп»

 

 

30

Заняття з розвитку пам’яті   . Вправи «Придумай, перелічи», «Півень», «Пошук аналогів», «Назви предмет»

 

 

31

 Оптимізація роботи аналізаторів на основі міжпівкульної  діяльності .

 Вправи кінезіологічної   програми "Прес "Ковпак мудреця" "Лезгінка"

 

 

32

Формувати  здатність діяльності аналізаторів та міжпівкульної взаємодії. Вправи кінезіологічної   програми "Кнопки мозку" "Сова" "Дзеркальне малювання"

 

33

Формувати  здатність діяльності аналізаторів та міжпівкульної взаємодії

Вправи " Поза наполеона" "Вухо - ніс - хлопок" "Кулак - ребро - долоня" "Зігнута нога"

 

34

Підсумкове заняття

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Психологія, Планування
Інкл
Додано
18 червня 2021
Переглядів
4253
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку