Календарно - тематичне планування
уроків корекції розвитку
складено за програмою з корекційно-розвиткової роботи для підготовчих, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей із тяжкими порушеннями мовлення. Рібцун Ю.В.
(1 год. на тиждень)
№з/п |
Тема |
Дата |
1 |
Формування елементарного теоретичного мислення. Вправа «Засели фігури в будинки» (класифікація за кольором, формою, розміром). |
|
2 |
Удосконаленнярепродуктивного, логічного, наочно-образного, вербально-логічного, просторово-часового мислення. Серія малюнків "Художник помилився» з обов’язковим проговорюванням власних дій. |
|
3 |
Розвивати вміння узагальнювати групи предметів за видо- родовими ознаками Вправи "Віднайди відповідність». « Хто де живе?»з обов’язковим приговорюванням власних дій |
|
4 |
Розвиток предметного зорово- просторового мислення. Вправи "Муха" "Чарівні крапки" "Лабіринти успіху" |
|
5 |
Розвиток предметного зорового, кольорового зорового, зорово- просторового мислення. За допомогою серії сюжетних картинок із відображенням часо- просторових відношень створювати єдиний сюжет, складати зв’язну розповідь за ним. |
|
6 |
Розвиток довготривалої , оперативної зорово-предметної, слухо-мовленнєвої пам’яті Переказ невеличких текстів. |
|
7 |
Розвиток довільної слухової та зорової уваги Вправи « Муха», « Літає не літає», « Намалюй за зразком». |
|
8 |
Розвиток понять, суджень, умовиводів. Формувати вміння здійснювати прості умовиводи на основі сюжетних малюнків. З обов’язковим приговорюванням власних дій. |
|
9 |
Розвиток понять, суджень, умовиводів Формувати вміння висловлювати стверджувальні чи заперечливі судження. |
|
10 |
Розвиток понять, суджень, умовиводів. Формувати вміння робити умовиводи від загального до конкретного і навпаки (Якщо сосна вища за ялинку, то ялинка нижча за сосну). |
|
11 |
Розвиток алгоритмів,узагальнених способів мисленнєвої діяльності Формувати вміння свідомо обирати відповідні формули мовленнєвого етикету у спілкуванні з людьми різного віку, статі, статусу, родинних стосунків. |
|
12 |
Розвиток аналітико-синтетичної діяльності. Формування вміння відтворювати серії рухів (за зразком, вербальною інструкцією ) |
|
13 |
Розвиток предметного зорового, кольорового зорового, зорово- просторового сприйняття. Формування вміння запам’ятовувати та перелічувати дії відповідно до ситуації ( до 15 слів) |
|
14 |
Розвиток довільного осмисленого , мимовільного запам’ятовування, заучування, зберігання, впізнавання, відтворювання та пригадування.
|
|
15 |
Розвитку уяви. Вправи «Я придумав», «Уяви, що вийде», «Реклама». |
|
16 |
Формування вміння запам’ятовувати та формувати видо-родові узагальнення «електроприлади», «пішоходи», «складові вулиці». |
|
17 |
Заняття з розвитку довільної уваги. Вправи «Змінений тест Бурдона», |
|
18 |
Заняття з розвитку довільної уваги. Вправи «Що чути?», гра «Хор» Вправи «Хто уважніший», «Вгадай та плесни у долоні», «Прочитай слова правильно» |
|
19 |
Заняття з розвитку мимовільної уваги. Вправи «Кошик», «Спільне та відмінне», «Охарактеризуй предмет» |
|
20 |
Заняття з розвитку мимовільної уваги. Методика «Проба Мюнстенберга» |
|
21 |
Заняття з розвитку уяви. Методика «Незакінчені фігури» з обов’язковим приговорюванням власних дій |
|
22 |
Заняття з розвитку уяви. Складання кінцівки казки. Вправи «Чудові перетворення», «Чарівні плями» з обов’язковим приговорюванням власних дій |
|
23 |
Заняття з розвитку логічного мислення. Вправи «Складання речень», «Склади з літер слово», «Геометричні фігури», «Хто найшвидший» "Нісенітниці" "Небилиці"
|
|
24 |
Заняття з розвитку наочно - образного мислення. Вправи «Придумай, перелічи», «Півень», «Пошук аналогів», «Назви предмет» |
|
25 |
Заняття з розвитку логічного мислення. Вправи «Знайди пропущені літери», «Давай подумаємо», «Пошук протилежних предметів» |
|
26 |
Заняття з розвитку мислення. «Як звати гномів?», «Добери до прізвищ імена», «Що легше?» |
|
27 |
Заняття з розвитку мислення. Методика «Схоже і відмінне» |
|
28 |
Заняття з розвитку пам’яті. Вправи «Хто відгадає?», «Повтори рухи», «Запам’ятай слова», гра «Ґудзики»
|
|
29 |
Заняття з розвитку довготривалої пам’яті. Вправи «Сірники», «Пригадай, що було», гра «Тахітоскоп»
|
|
30 |
Заняття з розвитку пам’яті . Вправи «Придумай, перелічи», «Півень», «Пошук аналогів», «Назви предмет»
|
|
31 |
Оптимізація роботи аналізаторів на основі міжпівкульної діяльності . Вправи кінезіологічної програми "Прес "Ковпак мудреця" "Лезгінка"
|
|
32 |
Формувати здатність діяльності аналізаторів та міжпівкульної взаємодії. Вправи кінезіологічної програми "Кнопки мозку" "Сова" "Дзеркальне малювання" |
|
33 |
Формувати здатність діяльності аналізаторів та міжпівкульної взаємодії Вправи " Поза наполеона" "Вухо - ніс - хлопок" "Кулак - ребро - долоня" "Зігнута нога" |
|
34 |
Підсумкове заняття
|
|
|
|
|