8 клас
Всесвітня історія(35 годин, 1 година на тиждень)
Історія України. Всесвітня історія 5–9 класи Наказ Міністерства
освіти і науки України від 07.06.2017 № 804
№ |
Тема уроку |
Дата |
Прим. |
Повторення. Вступ |
|||
|
Повторення. Середні віки в історії Європи та України. Вступ. Поняття і періодизація Нового часу (Модерної доби).Ранній Новий час (Ранньомодерна доба): початок культурної та політичної переваги християнського Заходу. Особливості Ранньомодерної доби в історії України. |
02.09 |
|
Розділ 1. Великі географічні відкриття та становлення капіталістичних відносин |
|||
|
Причини й передумови Великих географічних відкриттів XV– XVI ст. Подорожі Христофора Колумба, Васко да Гами, Фернана Магеллана. Цивілізації доколумбової Америки (оглядово). |
06.09 |
|
|
Конкіста – завоювання Нового світу. Створення колоніальних імперій. |
09.09 |
|
|
Зміна поглядів на світ. Торговельний капітал. Мануфактурне виробництво і наймана праця. Становлення капіталістичних відносин. |
13.09 |
|
|
Повсякденне життя населення Західної Європи |
14.09 |
|
|
|
16.09 |
|
|
Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із розділу. |
20.09 |
|
Розділ 2. Високе Відродження. Реформація в Західній Європі |
|||
|
Гуманізм як інтелектуальний рух доби Відродження. Високе Відродження. |
23.09 |
|
|
Католицька церква напередодні Реформації. Мартін Лютер і народження протестантизму |
27.09 |
|
|
Поширення Реформації. Жан Кальвін. Контрреформація в Європі. Ігнатія Лойола. Єзуїти. Тридентський собор. Релігійні війни в Німеччині та Франції. Аугсбурзький релігійний мир 1555 р. |
28.09 |
|
|
Культура бароко. Народження нової європейської науки.
|
30.09 |
|
|
здійснити уявну подорож до пам’яток епохи Відродження в Італії, Франції, Німеччині, інших країнах; встановити цінності та норми життя, що їх утверджували автори цих витворів мистецтва (архітектури, скульптури, образотворчого мистецтва). |
04.10 |
|
|
Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів . |
07.10 |
|
Розділ 3. Держави Західної Європи у ХVІ — ХVІІ ст. |
|||
|
Становлення абсолютної монархії у Франції. |
11.10 |
|
|
Кардинал Арман-Жан дю Плессі деРішельє. Абсолютизм за Луї XIV. Жан-Батист Кольбер. |
12.10 |
|
|
Володіння Габсбургів. Карл V. Національно-визвольна війна в Нідерландах. Утрехтська унія. Вільгельм І Оранський. |
18.10 |
|
|
Королівська реформація в Англії. Єлизавета І. «Криваве законодавство». |
21.11 |
|
|
Англійська революція. Олівер Кромвель. Утвердження парламентаризму. «Білль про права». |
01.11 |
|
|
Річ Посполита: шляхетська демократія. Тридцятилітня війна. Вестфальська система міжнародних відносин. |
02.11 |
|
|
Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів. |
04.11 |
|
Розділ 4. Османська імперія. Країни Східної Європи у ХVІІ — першій половині ХVІІІ ст. |
|||
|
Османська імперія |
|
§ 18 |
|
Кримське ханство. Внутрішня і зовнішня політика |
|
|
|
Річ Посполита |
|
§ 19 |
|
Московська держава. Поява Російської імперії |
|
§§20-21 |
|
Пр/зан.4 Обґрунтувати (або спростувати) судження про суперечливий характер реформ Петра І. |
|
|
|
Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів . |
|
С.176-177 |
Розділ 5. Епоха Просвітництва |
|||
|
Просвітництво і промислова революція |
|
§ 22 |
|
Освічений абсолютизм |
|
§ 23 |
|
Міжнародні відносини XVIII ст. |
|
§ 24 |
|
Англійські колонії в Північній Америці. Війна за незалежність (1775—1783 рр.). Утворення США |
|
§ 25 |
|
Пр/зан.5 «Особливості державного устрою США» |
|
|
|
Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів. |
|
|
Розділ 6. Східний світ в ХVІ –ХVІІІ ст. |
|||
|
Китай та Японія в XVI—XVIIІ ст. |
|
§ 27 |
|
Індія та Персія в XVI—XVIIІ ст. |
|
§ 28 |
|
Узагальнення до курсу: «Ранній Новий час в історії людства» |
|
С.245-246 |