Відділ освіти міської ради
БУДИНОК ТВОРЧОСТІ ДІТЕЙ ТА ЮНАЦТВА
ЗАТВЕРДЖУЮ
Директор
Будинку творчості дітей та юнацтва
_______________
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
гуртка «_____Всесвітня історія______________________________»
групи №1 ___
початкового рівня першого року навчання
на І семестр 2020-2021 навчального року
Кількість годин на тиждень: __4__ години.
Програма: НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА З ПОЗАШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ «ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ»
Дослідницько-експериментальний напрям «Схвалено для використання в позашкільних навчальних закладах» (лист ІМЗО від 27.03.2019 № 22.1/12-Г-145; протокол засідання науково-методичної комісії з позашкільної освіти Науково-методичної ради з питань освіти МОН від 15.03.2019 № 1) Ігор Коляда Яніна Камбалова
№ |
Дата заняття |
Тема заняття |
Примітки |
З 01.09 2020 по 15.09.2020 – набір дітей у гурток (8 год.) |
|||
1. Вступ (2 години) |
|
||
1. |
17.09 |
Мета, завдання та зміст роботи гуртка. Організаційні питання. Санітарно-гігієнічні вимоги та інструктаж з техніки безпеки у навчальному кабінеті. |
|
2. Життя людей за первісних часів (4 год) |
|
||
2. |
21.09 |
Наукові та релігійні теорії походження людини |
|
3. |
24.09 |
Форми господарювання первісної людини. |
|
3. Давній Єгипет (4 год.) |
|
||
4. |
28.09 |
Утворення держави та цивілізації в Єгипті. |
|
5. |
1.10 |
Розквіт і занепад Єгипту в ІІ тис. до н. е. Хатшепсут. Тутмос ІІІ. Рамзес ІІ. |
|
4. Давні Індія та Китай (4 год.) |
|
||
6. |
5.10 |
Індійська цивілізація. |
|
|
8.10 |
Китайська цивілізація |
|
5. Давня Греція (4 год.) |
|
||
7. |
12.10 |
Населення Давньої Греції |
|
8. |
15.10 |
Мінойська та Ахейська палацові цивілізації |
|
6. Давній Рим (4 год.) |
|
||
9. |
19.10 |
Виникнення Риму. |
|
10. |
22.10 |
Римська республіка V – І ст. до н. е. |
|
7. Середньовічний світ Західної Європи (4 год.) |
|
||
11. |
26.10 |
Зв’язок людини і природи. Рух населення |
|
12. |
29.10 |
Християнізація Європи |
|
8. Повсякденне життя Середньовічної Європи (4 год.) |
|
||
13. |
2.11 |
Середньовічне місто. |
|
14. |
9.11 |
Міська культура і повсякденне життя. |
|
9. Перші середньовічні держави (4 год.) |
|
||
15. |
12.11 |
Утворення «варварських» королівств. Візантійська імперія |
|
16. |
16.11 |
Арабський світ. Іслам. |
|
10. Європейські держави в добу Середньовіччя (4 год.) |
|
||
17. |
19.11 |
Франція та Англія у ХІ – ХV ст. |
|
18. |
23.11 |
Священна Римська імперія. |
|
11. Культура Західної Європи у V – XV ст. (4 год.) |
|
||
19. |
26.11 |
Середньовічні школи та університети. |
|
20. |
30.11 |
Раннє Відродження та гуманізм. |
|
12. Країни Центральної та Східної Європи в Х – ХV ст. (4 год.) |
|
||
21. |
3.12 |
Польське королівство. Казимир ІІІ. Велике князівство Литовське. |
|
22. |
7.12 |
Монгольська навала на Русь. Московська держава. |
|
13. Середньовічний Схід (4 год.) |
|
||
23. |
10.12 |
Османська імперія |
|
24. |
14.12 |
Китай та Індія |
|
14. Великі географічні відкриття: зустріч цивілізацій (4 год.) |
|
||
25. |
17.12 |
Причини й передумови Великих географічних відкриттів XV – XVI ст. Великі географічні відкриття. |
|
26. |
21.12 |
Подорожі португальців та іспапнців |
|
15. Людина Ранньої Нової доби (4 год.) |
|
||
27. |
24.12 |
Матеріальний світ і суспільство. |
|
28. |
|
Повсякденне життя Західної Європи. |
|
16. Європейське Відродження (4 год.) |
|
||
29. |
|
Мистецтво Високого Відродження. |
|
30. |
|
Італійське Відродження |
|
17. Реформація і Контрреформація (4 год.) |
|
||
31. |
|
Реформація. |
|
32. |
|
Контрреформація. |
|
18. Західноєвропейські держави у XVI – першій половині XVII ст. (4 год.) |
|
||
33. |
|
Іспанія на межі ХV – ХVІ ст. |
|
34.. |
|
Народження абсолютизму у Франції. |
|
19. Культура Західної Європи XVI – першої половини XVII ст. (6 год.) |
|
||
35. |
|
Досягнення науки. Нові знання про Всесвіт |
|
36. |
|
Література і мистецтво |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ПОГОДЖЕНО
Завідувач методичного відділу
_____________
Укладач:
керівник гуртка