Календарне планування

Про матеріал
Календарне планування розроблене відповідно до Типової освітньої програми Р.Б. Шияна
Перегляд файлу

2№ з/п

Зміст навчального матеріалу

Примітка

Дата

 

Я досліджую світ

 

 

І семестр

122год

Тема 1. Зміни. Повторення

Як змінилась моя школа? Як змінився мій клас?

1

Природнича « Моя Батьківщина – Україна»

Вступ. Зміни в природі восени

 

01.09

2.

Мовно-літературна

Знайомство з видатним письменником В. Нестайком. Робота над ілюстрацією до повісті-казки «Пригоди у Павутинії»

П/ч

 

02.09

3

Мовно-літературна

В. Нестайко «Зміни в школі»

Математична 

Дослідження: «Що змінилося в моїй школі».

Дослідження об’єктів за спільними ознаками

 

02.09

4

Природнича

Ріст і розвиток рослин

Технологічна

Створення колажу «Мій літній відпочинок»

 

03.09

Як змінилися способи передавання повідомлень?

Чому відбуваються зміни в природі?

5

Громадянська  та історична

Давні школи та сучасні. Мої права та обов’язки

Соціально та здоров’язбережувальна

Моє робоче місце. Правила безпечної поведінки під час різних уроків

Емоції (позитивні і негативні), їх зміни в різних ситуаціях та вплив на організм. Життєрадісність і здоров’я. Комікс «Близнюки такі однакові та такі різні»

 

06.09

6

Інформатична

У комп’ютерному класі. Правила безпечної поведінки з комп’ютерною технікою. Складові комп’ютера

 

06.09

7

Природнича

Обертання Землі навколо Сонця. Дослідження: «Як по-різному промені падають на різні частини поверхні» (глобус, лампа)

 

07.09

8

Мовно-літературна

В. Нестайко «Таємниче зникнення» (за твором “Пригоди у Павутинії”)

 

07.09

9

Мовно-літературна

Робота з ілюстрацією до твору В. Нестайка «Таємниче зникнення», інсценізація проілюстрованих епізодів

П/ч

08.09

10

Математична 

Записування інформації за допомогою цифр

 

09.09

11

Природнича

Як змінюється життя тварин і рослин восени?

 

09.09

12

Технологічна

Використання у роботі пластиліну (плоскі та об’ємні форми).

Практична робота. Панно «Осіння краса»

 

10.09

Як змінюються істоти впродовж життя? Що змінилося в мені?

13

Громадянська  та історична

Люди – різні, але всі ми – рівні

Соціально та здоров’язбережувальна

Режим дня. Утома і способиїїзняття. Комікс «Чи завжди відпочинок йде на користь?»

 

13.09

14

Інформатична

Поняття про інформацію. Сприймання інформації людиною. Види інформації за способом сприйняття (зорова, слухова, дотикова, нюхова, смакова).

 

13.09

15

Природнича

Спостереження за етапами розвитку тварин

 

14.09

16

Мовно-літературна

В. Нестайко «Як потрапити в Павутинію»(за твором “Пригоди у Павутинії”)

 

14.09

17

Мовно-літературна

Що змінилося з дітьми за час літніх канікул?

Дослідження: «Які зміни відбулися з дітьми за час літніх канікул»

 

15.09

18

Математична 

Мій час. Визначення часу за годинником

 

16.09

19

Природнича

Спостереження за тваринами та рослинамивосени

 

16.09

20

Технологічна

Об’ємні статичні моделі (фігури) з пластиліну.

Практична робота: «Жабка»

 

17.09

Які зміни не залежать від мене? Які зміни залежать від мене?

21

Громадянська  та історична

Робота над коміксом «У чому неповторність кожної людини?»

Соціально та здоров’язбережувальна

Людськетіло і зміни в ньому. Індивідуальні особливості її росту й розвитку (прийняття змін)

 

20.09

22

Інформатична

Що змінилося в мені? Складання алгоритму створення паспорту школяра/ школярки

 

20.09

23

Природнича

Погода та її елементи

 

21.09

24

Мовно-літературна

В. Нестайко «Перемогли сон та лінь»(за твором “Пригоди у Павутинії”)

 

21.09

25

Мовно-літературна

Бесіда за фотографіями та малюнками «Які зміни відбулися незалежно від людини?»

 

22.09

26

Громадянська  та історична

Комікс «Чи легко знаходити партнерів для гри?»

Соціально та здоров’язбережувальна

Режим дня. Утома і способи її зняття. Фізичні вправи і здоров’я (загартовування, постава тощо)

 

23.09

27

Діагностувальна робота

Д/р

23.09

28

 Технологічна

Розрахунок матеріалів та витрат для виконання простого завдання.

Виготовлення фото-рамки для своєї світлини

 

24.09

Тема 2. Факти і здогадки

Які факти приховує фотографія? Про що розкажуть прості речі?

29

Природнича

Види термометрів. Дослідження: «Яка температура сьогодні в різних містах України?»

 

27.09

30

Інформатична

Простевпорядкуванняданих. Планування своїх справ.  Прогноз погоди на сайті

 

27.09

31

Природнича

Ґрунт. Дослідження складу ґрунту.

 

28.09

32

Мовно-літературна

Знайомство з письменницею Валентиною Тамбур. Бесіда за малюнком

П/ч

28.09

33

Мовно-літературна

В. Тамбур  «Вероніка і рожева парасолька»

 

29.09

34

Математична 

Розв’язування простих задач

 

30.09

35

Природнича

Значення ґрунту та його охорона.

 

30.09

36

Технологічна

Технологічна послідовність у виготовленні виробів за зразком та власним задумом.

Практична робота. «Парасолька»

 

01.10

Які таємниці приховує Сонце?

Як факти минулого впливають на майбутнє?

37

Громадянська  та історична

Як події стають визначними. Як мої близькі пам’ятають визначні події?

Соціально та здоров’язбережувальна

Харчування і здоров’я.  Комікс « Корисні та шкідливі продукти харчування?»

 

04.10

38

Інформатична

Збирання даних (фото-, відео-, аудіо-, текстових, тощо), в тому числі цифровими пристроями, їх фіксування на носіях (папір, флешка тощо). Створення колажу з улюблених фотографій

 

04.10

39

Природнича

Гіпотеза (здогад) Спостереження і досліди – методи вивчення природи. Дослідження. «Чи можна побачити сонячних зайчиків у похмуру погоду? Які предмети їх утворюють?»

 

05.10

40

Мовно-літературна

В. Тамбур «Сонячні зайчики»

П/ч

05.10

41

Мовно-літературна

Як факти з минулого впливають на майбутнє?

 

06.10

42

Математична 

Розв’язування простих задач

 

07.10

43

Природнича

Чим цікаве Сонце?

 

07.10

44

Технологічна

Виготовлення об’ємних виробів з елементамивторинних матеріалів. Безпечні прийоми праці під час застосування інструментів та пристосувань

Практична робота. «Веселий заєць»

 

08.10

Яку інформацію записують числами?

Як отримують інформацію люди з особливими потребами?

45

Громадянська  та історична

Комікс «Яке свято 14 жовтня?»

Соціально та здоров’язбережувальна

Заходи для профілактики захворювань восени

 

11.10

46

Інформатична

Правдиві та хибнівисловлювання. Факти та вигадка. Припущення і фантазія. Прогнозуваннярозвиткуподій

 

11.10

47

Мовно-літературна

В. Табур «Магічне число 7» .Мета, тема, головна думка тексту

 

12.10

48

Мовно-літературна

«Яка інформація міститься на упаковках товарів?»Головна і другорядна інформація в тексті.

 

12.10

49

Математична 

Календар та йоговикористання для опису і розв’язання повсякденних проблем.Розв’язування сюжетних задач

 

13.10

50

Природнича

Як людинапізнаєсвіт. Органи чуття

Технологічна

Практична робота. Виготовлення підставки для олівців.

 

15.10

51

Громадянська  та історична

Люди – різні, але всі ми – рівні.

Соціально та здоров’язбережувальна

Комікс «Що робити, якщо загубишся?»

 

18.10

Про що розкаже родовід? Про які факти «розповість» родинна реліквія?

52

Природнича

Екскурсія «Спостерігаю за погодою восени» Прилади вимірювання. Термометр

 

18.10

53

Інформатична

Розпізнавання та зчитування інформації різного виду на носіях та в доступному середовищі. Створення найпростіших моделей (із підручних матеріалів, конструктора тощо та за допомогою цифрових пристроїв).

 

19.10

54

Мовно-літературна

Розповідь та опис як види монологічного мовлення.

В.Табур «Що там на горищі?»

 

19.10

55

Математична 

Зчитування даних з діаграм.

Технологічна

Оздоблення виробів за власним задумом

Практична робота. Виготовлення свічника

 

20.10

56

Мовно-літературна

Складання власних коротких письмових висловлень для спілкування

Громадянська  та історична

Схема роду. Покоління. Предки і нащадки

Соціально та здоров’язбережувальна

Комікс «Як діяти з незнайомими предметами?»

 

21.10

57

Діагностувальна робота

Д/р

21.10

58

Мовно-літературна

Знайомство з письменницею Наталею Чуб. Робота з ілюстрацією «Господарі своєї території»

П/ч

22.10

Тема 3. Територія

Як упізнати територію своєї країни?Що “розкаже” про територію

рідного краю краєзнавчий музей?

59

Природнича

Рослини своєї місцевості. Дикорослі і культурні рослини. Дерева, кущі, трав’янисті рослини. Листяні і хвойнірослини.

 

01.11

60

Інформатична

Використання і поясненняготових схем, таблиць, понятійних карт для організації зібраної інформації.

 

01.11

61

Мовно-літературна

Н. Чуб «Знайомство з марсіанами»

(за творомНаталі Чуб “Цікаві правила дорожньогоруху”)

 

02.11

62

Технологічна

Використання зображення схем для послідовного виготовлення виробу з допомогою дорослих та самостійно.

Практична робота.

Виготовлення браслету зістрічок.

 

02.11

63

Математична 

Життєві ситуації, які розв’язуються математичним шляхом (тексти математичного змісту, сюжетні задачі),

 

03.11

64

Громадянська  та історична

Що розкаже про територію рідного краю краєзнавчий музей?

Соціально та здоров’язбережувальна

Комікс «Чи можна пити й нюхати різні незнайомі рідини?»

 

04.11

65

Природнича

Тварини  рідного краю

 

04.11

66

Мовно-літературна

Н.Чуб «Пригода на дорозі»

П/ч

05.11

Чим особлива територія мого населеного пункту?

 Яка територія може стати домівкою?

67

Природнича

Дослідження «Які тварини і рослини є у нашій місцевості»

 

08.11

68

Інформатична

Передавання інформації в сучасному суспільстві. Програми та пристрої для спілкування в інтернеті, у безпечних онлайнових і офлайнових середовищах.

 

08.11

69

Мовно-літературна

Груповий проект «Мій населенний пункт»

 

09.11

70

Математична 

Життєвіситуації, якірозв’язуються математичним шляхом (тексти математичного змісту, сюжетнізадачі)

 

09.11

71

Природнича

Як територія може стати домівкою? Комікс «Як зимують комахи?»

 

10.11

72

Громадянська  та історична

Дослідження «Які пам’ятки є у нашому населеному пункті?»

Соціально та здоров’язбережувальна

Імовірні небезпечні ситуації. Вплив оточення на вибір безпечної поведінки

 

11.11

73

Технологічна

Послідовність дій під час виготовлення витинанки за шаблоном чи власним задумом.Практична робота.

Виготовлення витинанки.

 

11.11

74

Мовно-літературна

Пошуки летючої тарілки

(за творомНаталі Чуб “Цікаві правила дорожньогоруху”)

 

12.11

Що на території мого населеного пункту доступне для всіх?

Де межі мого особистого простору?

75

Природнича

Рослини і тваринирідного краю. Можливізагрози з боку тварин.

 

15.11

76

Інформатична

Програми та інструменти для створенняпростихзображень. Робота в графічному редакторі

 

15.11

77

Мовно-літературна

Що на території населеного пункту доступне для всіх? Правила поведінки в громадських місцях.Інсценізація діалогу на визначену тему.

 

16.11

78

Технологічна

Правила поведінки за столом. Столовий посуд різного призначення

Практична робота.

Сервірування столу

 

16.11

79

Математична 

Розв’язування сюжетних задач

 

17.11

80

Природнича

Дослідження: «Як тварини позначають межі своєї території?»

 

18.11

81

Громадянська  та історична

Де межі мого особистого простору?

Соціально та здоров’язбережувальна

Спілкування. Правила спілкування. Уміння товаришувати.Комікс «Як поводитись в гостях?»

 

18.11

82

Мовно-літературна

Млинці й смачнее паливо(за творомНаталі Чуб “Цікаві правила дорожньогоруху”)

 

19.11

Чому особистий простір недоторкана територія?

Як зробити територію комфортною для себе?

83

Природнича

Рідний край. Моє село. Природа рідного краю.

 

22.11

84

Інформатична

Читання інформаційних знаків. Створення власних. Орієнтування за допомогою інформаційних знаків та позначок на цифрових пристроях і у доступному середовищі.

 

22.11

85

Математична 

Життєві ситуації, які розв’язуються математичним шляхом (тексти математичного змісту, сюжетні задачі), їх розв’язання з опорою на прості математичні моделі.

 

23.11

86

Технологічна

Макетування. Виготовлення й оздобленняоб’ємнихвиробів.

Практична робота. Виготовлення листівки з подякою

 

23.11

87

Природнича

Як зробити територію комфортною для себе?(Територія бобра)

 

24.11

88

Соціально та здоров’язбережувальна

Комікс «Чому особисту інформацію важливо тримати в секреті?»

Громадянська  та історична

Мій особистий простір

 

25.11

89

Перевір себе

 Д/р

25.11

90

 Мовно-літературна

В.Тибель «Пахучо-медовий світ»

П/ч

26.11

Тема 4. Спільнота

Краще разом чи поодинці? Що об’єднує людей у спільноти?

91

Природнича

Краще разом чи поодинці? Бджолина сім’я

 

29.11

92

Інформатична

Інформація для дітей і дорослих, приватна, особиста, сімейна, колективна, публічна.

 

29.11

93

Мовно-літературна

Правила оформлення висловлювання на письмі (велика буква напочатку речення, крапка, знак оклику, знак запитання в кінці речення, правила переносу слів, окреме написання слів-помічників і слів-назв).

 

30.11

94

Математична 

Що об’єднує людей у спільноти. Сюжетні задачі

 

30.11

95

Природнича

Особливостіжиттятварин у різні пори року.. Взаємозв’язоклюдини і природи.

 

01.12

96

Технологічна

Використання у роботі пластиліну, полімерноїглиничи соленого тіста (плоскі та об’ємніформи); тканини, ниток, нетканих матеріалів природних матеріалів та інших матеріалів.

Практична робота.

Виготовлення рою бджіл.

 

02.12

97

Громадянська  та історична

Чим та як люди об’єднані у суспільстві.

Соціально та здоров’язбережувальна

Ознаки етичної поведінки. Ситуації, коли інші люди потребують допомоги. Важливість добрих учинків для людини. Комікс «Як знайти друзів?»

 

02.12

98

Мовно-літературна

Опис настрою, почуттів, викликаних твором, порівняння їх із почуттями, викликаними подіями власногожиття. Друзічи недруги(за твором Василя Тибеля “Медова казка”)

 

03.12

Як сприймати тих, кого не знаєш? Як налагоджувати спільні стосунки?

99

Природнича

Експеримент як основний метод дослідження.

 

06.12

100

Інформатична

Комунікація та співпраця

 

06.12

101

Мовно-літературна

Улюблений персонаж, улюбленачастинатвору.Друзічи недруги(за твором Василя Тибеля “Медова казка”)

П/ч

07.12

102

Технологічна

Практична робота.

Моделювання, конструювання та виготовлення виробів із конструктора (робота в парах чи групах)

 

07.12

103

Математична 

Гра «Математичні стільники» . Сюжетні задачі

 

08.12

104

Природнича

Дотримання правил безпекипід час проведення дослідів та експериментів.

 

09.12

105

Громадянська  та історична

Як сприймати тих, кого не знаєш?

Соціально та здоров’язбережувальна

Стосунки з дітьмисвоєї та іншоїстаті. Тиск, неповага, приниження і протидіяїм.

 

09.12

106

Мовно-літературна

У пошуках нового житла

(за твором Василя Тибеля “Медова казка”)

 

10.12

Що я можу зробити для спільної справи?

Чи може існувати спільнота без законів і правил?

107

Природнича

Взаємозв’язкивприроді

 

13.12

108

Інформатична

Алгоритм. Наслідки порушення плану (алгоритму), послідовності подій у близькому середовищі, готових програмах, іграх.

 

13.12

109

Мовно-літературна

Вистава. Діалогміжакторами – обмін висловлюваннями. Театральна афіша.

 

14.12

110

Природнича

Спостереження за сезонними змінами у природі взимку.

 

14.12

111

Технологічна

Виготовлення об’ємних виробів з елементами вторинних матеріалів.

Практична робота.

Новорічні прикраси

 

15.12

112

Математична 

Додавання і віднімання чисел у межах 100.

 

16.12

113

Мовно-літературна

Зв’язок між заголовком і змістом тексту.         В. Тибель«Диво на Різдво»(за твором “Медова казка”)

 

16.12

114

Природнича

Взаємозв’язки в природі

 

17.12

115

Громадянська  та історична

Чи може існувати спільнота без законів і правил?

Соціально та здоров’язбережувальна

Створення цінності. Співпраця у грі, навчальних і життєвих ситуаціях. Комікс «Як запропонувати нову ідею?»

 

20.12

Хто такі герої? Як протидіяти негідним учинкам?

116

Природнича

Я досліджую природні явища взимку

 

20.12

117

Інформатична

Складання простих алгоритмів для виконавця. Виконавець і його система команд. Виправлення помилок у планах і алгоритмах.

 

21.12

118

Мовно-літературна

Мрія (за оповіданням О. Лободи)

 

21.12

119

Громадянська  та історична

Хто такі герої?

Соціально та здоров’язбережувальна

Правила поведінки при пожежі

 

22.12

120

Технологічна

Практична робота. Виготовлення кумедного сніговичка зі шкарпеток

 

23.12

121

Перевір себе

Д/р

23.12

122

Повторення вивченого матеріалу. Підсумковий урок.

 

24.12

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ семестр

158 год

Тема 5. Вартість і цінність

Які бувають цінності?

123

Мовно-літературна

Знайомство з письменницею Оленою

Лободою. Бесіда за малюнком

 

10.01

124

Інформатична

Істинні та хибні висловлювання. Особиста ін.формація. Етика спілкування в мережах та в реальному житті.

с.32

10.01

125

Природнича

Плоди і насіння. Які бувають цінності?

С.2, (зош.)

11.01

126

Технологічна

Практична робота. Виготовлення скарбнички з пластикової пляшки за поданою схемою

 

11.01

127

Математична 

Життєві ситуації, які розв’язуються математичним шляхом (тексти математичного змісту, сюжетні задачі), їх розв’язання з опорою на прості математичні моделі.

 

12.01

128

Природнича

Гіпотеза. Її спростування чи доведення за допомогою досліду. (Добування олії з соняшникового насіння)

 

13.01

129

Мовно-літературна

Олена Лобода «Найкращий подарунок у світі»

П/ч

13.01

130

Громадянська  та історична

Що об’єднує родину?

Соціально та здоров’язбережувальна

Комікс «Як сон впливає на здоров’я та самопочуття людини ?»

С.4(зош.)

14.01

Про що розповідають нам пам’ятки природи та культури?

131

Природнича

Погода взимку

с.6-7

17.01

132

Інформатична

Ви – автор. Плагіат. Як дізнатися, хто автор твору?

С.34

17.01

133

Мовно-літературна

Хто розумніший? (за оповіданням О. Лободи)

 

18.01

134

Мовно-літературна

Закріплення правил написання географічних назв

 

18.01

135

Математична 

Життєві ситуації, які розв’язуються математичним шляхом (тексти математичного змісту, сюжетні задачі), їх розв’язання з опорою на прості математичні моделі.

 

19.01

136

Природнича

Чи можуть зникнути цінності природи?

С.11(зош.)

20.01

137

Технологічна

Практична робота. Виготовлення годівнички для пташок

 

20.01

138

Громадянська  та історична

Визначні місця України, історичне минуле нашої держави

Соціально та здоров’язбережувальна

Комікс «Чи завжди варто ділитися?»

С.8(зош.)

21.01

Що я ціную в людях?

139

Природнича

Я досліджую рослини взимку

 

24.01

140

Інформатична

Безпека в інтернеті. Як правила допомагають почуватися безпечно?

С.36

24.01

141

Мовно-літературна

Чашка (за оповіданням О. Лободи «Найкращий подарунок у світі»)

П/ч

25.01

142

Діагностувальна робота

Д/р

25.01

143

Математична 

Робота з діаграми, таблицями

 

26.01

144

Громадянська  та історична

Риси характеру

Соціально та здоров’язбережувальна

Комікс «Невдала вечірка». Правила безпечної поведінки взимку

с.13(зош.)

27.01

145

Технологічна

Практична робота. Аплікація «Муркотик»

 

27.01

146

Мовно-літературна

Добір рим до слів. Навчальний диктант.

 

28.01

Тема 6. Хочу – можу – потрібно

Які бажання бувають у людей?

147

Природнича

Я досліджую птахів узимку

с.9

31.01

148

Інформатична

Пошук в інтернеті. Ключові слова. Як знайти потрібну інформацію?

С.38

31.01

149

Мовно-літературна

Найбільша калюжа (зі збірки О. Касьян  «Найважливіше бажання»)

С.15(зош.)

01.02

150

Мовно-літературна

Текст-опис

 

01.02

151

Математична 

Календар та його використання для розв’язання повсякденних проблем

 

02.02

152

Технологічна

Практична робота. Ліплення папуги з пластиліну

с.10

03.02

153

Природнича

Я досліджую тварин узимку

 

03.02

154

Громадянська  та історична

Правила поведінки в громадських місцях (у крамниці, парку, дитячих майданчиках)

Соціально та здоров’язбережувальна

Як бажання можуть вплинути на здоров’я?

С.16(зош.)

04.02

Що може обмежувати бажання?

155

Природнича

Що роблять люди взимку?

 

07.02

156

Інформатична

Пошук зображень в інтернеті. Для чого мені зображення?

С.40

07.02

157

Мовно-літературна

Хитромудрий час (оповідання зі збірки О. Касьян  «Найважливіше бажання»)

П/ч

С.19(зош.)

08.02

158

Мовно-літературна

Написання імен, прізвищ, по батькові з великої букви

 

08.02

159

Математична 

Визначення часу за годинником

 

09.02

160

Технологічна

Практична робота. Аплікація з тканини «Зимовий одяг»

 

10.02

161

Природнича

Вимірювання температури повітря

 

10.02

162

Громадянська  та історична

Комікс «Поведінка за столом»

Соціально та здоров’язбережувальна

Риси підприємливої людини

С.21(зош.)

11.02

Що потрібно , щоб здійснювати бажання?

163

Природнича

Рослини у моєму домі

с.17-18

14.02

164

Інформатична

Віртуальна подорож до музею. Які бувають подорожі?

С.42

14.02

165

Мовно-літературна

Найважливіше бажання. О. Касьян

П/ч

15.02

166

Мовно-літературна

Зв’язок прикметників з іменниками

 

15.02

167

Математична 

Життєві ситуації, які розв’язуються математичним шляхом (тексти математичного змісту, сюжетні задачі), їх розв’язання з опорою на прості математичні моделі.

 

16.02

168

Технологічна

Практична робота. Меблі із сірникових коробок

с.19

17.02

169

Природнича

Рослини біля дому

 

17.02

170

Громадянська  та історична

Що я святкую взимку?

Соціально та здоров’язбережувальна

Соціальні  реклами.

с.12

 

с.23(зош.)

18.02

Чому слід дотримуватися обіцянок?

171

Природнича

Прогноз погоди. Народні прикмети

 

21.02

172

Інформатична

Люди і машини.Звідки винахідники черпають ідеї для своїх винаходів?

С.44

21.02

173

Мовно-літературна

Важливе та дрібниці (оповідання зі збірки О. Касьян  «Найважливіше бажання»)

 

22.02

174

Діагностувальна робота

Д/р

22.02

175

Математична 

Життєві ситуації, які розв’язуються математичним шляхом

 

23.02

176

Громадянська  та історична

Правила безпечної поведінки дома

Соціально та здоров’язбережувальна

Лайфаки, які допомагають сформувати звичку

с.21-22

 

с.25(зош.)

24.02

177

Природнича

Мої домашні улюбленці

 

24.02

178

Мовно-літературна

Протилежні та близькі за значенням дієслова

 

25.02

Тема 7. Ідеї – винаходи – відкриття

Як знаходити власні ідеї?

179

Природнича

Винаходи людства та їхній вплив на життя людини (дослід з повітряною кулькою)

 

28.02

180

Інформатична

Кодування інформації.

С.46

28.02

181

Мовно-літературна

Микита Лукаш «Мішковина мріє бути повітряною кулею»(із збірки «Мішечок історії Мішковини»)

П/ч

01.03

182

Мовно-літературна

Закріплення знань про дієслова

 

01.03

183

Математична 

Конструювання геометричних фігур з підручного матеріалу

 

02.03

184

Природнича

Я вивчаю хатніх тварин

с.23

03.03

185

Технологічна

Практична робота. Моделювання конструювання та виготовлення виробів за власним задумом із готових деталей. Танграм

 

03.03

186

Громадянська  та історична

Вироблення правил співпраці в класі. Світлини об’єктів шкільного подвір’я

Соціально та здоров’язбережувальна

Гра «Веселі кульки»

С.25(зош.)

04.03

Хто вони –  винахідники?

187

Природнича

Винаходи людства та їхній вплив на життя людини (проєкти).Як знаходити власні ідеї?

С.27

07.03

188

Мовно-літературна

Як Мішковина була «дорослою» (за твором М. Лукаша)

 

07.03

189

Математична 

Задачі геометричного змісту

 

09.03

190

Мовно-літературна

Бесіда за малюнком «Чим занепокоєна планета?».  Обговорення  «Що ми можемо зробити сьогодні, щоб захистити планету і вберегти своє здоров’я та здоров’я інших?»

 

10.03

191

Природнича

Винаходи людства та їхній вплив на життя людини (проєкти).Як втілювати ідеї в життя?

С.28

10.03

192

Технологічна

Практична робота. Виготовлення «телефону»

 

11.03

Які відкриття можуть допомогти у навчанні?

193

Природнича

Повітря. Властивості повітря (дослідження)

 

14.03

194

Інформатична

Інформаційні знаки.Чи вміють зображення говорити?

С.48

14.03

195

Мовно-літературна

М. Лукаш «Про вівсяне печиво»

П/ч

15.03

196

Мовно-літературна

Службові слова та їх роль у реченні

 

15.03

197

Математична 

Життєві ситуації, які розв’язуються математичним шляхом

С.29(зош)

16.03

198

Технологічна

Практична робота. Виготовлення упаковки для печива з паперу

 

17.03

199

Природнича

Яку небезпеку можуть нести деякі винаходи та відкриття людству , довкіллю?

С.36(зош.)

17.03

200

Громадянська  та історична

Звичайні винаходи на прогулянці

Соціально та здоров’язбережувальна

Як поводитись біля хворої людини, щоб не захворіти

с.74

18.03

Які винаходи допомагають людям з інвалідністю?

201

Природнича

Я вивчаю екзотичних тварин. Риби та птахи в моєму домі

С.24-26

21.03

202

Інформатична

Виконавець. Система команд.

С.50

21.03

203

Мовно-літературна

М. Лукаш «Майже детективна історія»

С.39(зош.)

22.03

204

Мовно-літературна

Спільнокореневі слова

 

22.03

205

Діагностувальна робота

Д/р

23.03

206

Технологічна

Практична робота. Виготовлення рибки в техніці оригамі

 

24.03

207

Природнича

Я вивчаю свійських тварин

 

24.03

208

Математична 

Розв’язування задач геометричного змісту

 

25.03

Тема 8. Рух і час

Що може рухатися?

209

Природнича

Ми – земляни. Я порівнюю планету Земля та зорю Сонце.

с.76-77

04.04

210

Інформатична

Алгоритми.Чи комп’ютер робить зарядку?

С.52

04.04

211

Мовно-літературна

Знайомство з Хоботовичами (за твором Святослава Чорнія)

П/ч

05.04

212

Мовно-літературна

Розташування слів алфавітному порядку

 

05.04

213

Математична 

Визначення часу за годинником

 

06.04

214

Технологічна

Практична робота. Створення маски слона з картону

 

07.04

215

Природнича

Обертання Землі навколо своєї осі та навколо Сонця. Пори року.  Рік. Місяці. Доба. День і ніч.

с.78-79

 

с.41-42

(зош.)

07.04

216

Громадянська  та історична

Для чого потрібний календар. Свята

Соціально та здоров’язбережувальна

Досліджую свої можливості.

С.43-44

08.04

Навіщо люди подорожують?

217

Природнича

Горизонт

с.80-82

11.04

218

Інформатична

Послідовність дій. Які події впливають на наші дії?

с.54

11.04

219

Мовно-літературна

Підготовка до мандрів (за твором Святослава Чернія)

с.83

12.04

220

Мовно-літературна

Робота з деформованими реченнями

 

12.04

221

Математична 

Визначення часу за годинником

 

13.04

222

Технологічна

Практична робота. Виготовлення паперової писанки за інструкцією

 

14.04

223

Природнича

Я дізнаюся про різні країни на планеті Земля

 

14.04

224

Громадянська  та історична

Комікс «Чи можна зрозуміти інших без слів?»

Соціально та здоров’язбережувальна

Активний і пасивний відпочинок

 

15.04

Що непідвладне часові?

225

Природнича

Я мандрую Україною. Навіщо люди подорожують?

с.50-54

 

с.45(зош.)

18.04

226

Інформатична

Модель. Властивості об’єкта. Як людині доторкнутися до сонця?

С.56

18.04

227

Мовно-літературна

Хотобичі у Львові (за твором Святослава Чернія)

С.48(зош.)

19.04

228

Мовно-літературна

Складання розповіді за малюнком «Весна прийшла»

 

19.04

229

Математична 

Завдання з визначенням часу

С.49(зош.)

20.04

230

Технологічна

Практична робота. Виготовлення годинника з пластикової тарілки

 

21.04

231

Природнича

Як можна подорожувати, не виходячи з дому?

с.46-47

(зош.)

21.04

232

Громадянська  та історична

Піклування про здоров’я в сім’ї.

Соціально та здоров’язбережувальна

Як сприймати тих, кого не знаєш?

 

22.04

Як рухова активність впливає на здоров’я?

233

Діагностувальна робота

Д/р

26.04

234

Інформатична

Створення інформаційної моделі.

с.58

26.04

235

Мовно-літературна

Зустріч з родиною вовків Вівчарів (за твором Святослава Чернія)

П/ч

27.04

236

Мовно-літературна

Основа та закінчення слова

 

28.04

237

Математична 

Сюжетні задачі

 

28.04

238

Природнича

Я досліджую рослини навесні

с.68

29.04

239

Громадянська  та історична

Я – неповторний/неповторна.Як рухова активність впливає на здоров’я?

Соціально та здоров’язбережувальна

Народні традиції, родинні свята і здоров’я.

С.50(зош.)

03.05

240

Природнича

Я досліджую природні явища навесні

 

03.05

Тема 9. Все пов’язано з усім

Як зі мною змінюється мій світ?

241

Природнича

Я досліджую життя тварин навесні

с.69

с.51(зош.)

04.05

242

Мовно-літературна

Складання діалогу

 

05.05

243

Математична 

Сюжетні задачі

 

05.05

244

Природнича

Я досліджую птахів навесні

с.70-71

06.05

245

Мовно-літературна

Історія про хробака Заяву (за твором зі збірки Володимира Читая)

П/ч

10.05

Чому добрі вчинки важливі?

246

Мовно-літературна

Про жабку душку та хом’ячків - сусідів(за твором зі збірки Володимира Читая)

С.53

10.05

247

Інформатична

Очікуваний результат. Прогнозування.

С.60

11.05

248

Мовно-літературна

Виразне читання віршів

 

12.05

249

Природнича

Я досліджую звірів навесні . Що роблять люди навесні?Біогумус

с.72-73

12.05

250

Математична 

Складання задач та їх розв’язування

 

13.05

251

Громадянська  та історична

Комікс «Що можна зробити, щоб врятувати Землю від сміття?»

Соціально та здоров’язбережувальна

«Як зменшити сміття на планеті» - поради блогерів

Технологічна

Практична робота. Виготовлення героїв казкових вистав з пляшок від шампунів

С.57зош.)

16.05

Чому важливо піклуватися про своє здоров’я?

252

Інформатична

З чим я іду на канікули?

с.62

16.05

253

 Природнича

Я піклуюсь про свою планету

 

 

17.05

254

Мовно-літературна

Про вовка Криволапка та братів-кабанів(за твором зі збірки Володимира Читая)

П/ч

17.05

255

Мовно-літературна

Читання оповідань, визначення  їх частин, теми головної думки

 

18.05

256

Математична 

Розв’язування задач

 

19.05

257

Технологічна

Культура харчування.

Практична робота. Складання серветки

С.60(зош.)

19.05

258

Природнича

Вітаміни для дитини

 

20.05

259

Громадянська  та історична

Правила етикету

Соціально та здоров’язбережувальна

Як не наражатися на небезпеку?

 

23.05

Вже літо на порозі!

260

Інформатична

Алгоритм. Змінювання кроків для досягнення іншої цілі

с.88

23.05

261

Природнича

Природні явища влітку

 

24.05

262

Мовно-літературна

Читання в особах

 

24.05

263

Природнича

Я досліджую рослини й  тварин влітку

с.90-92

25.05

264

Математична 

Розв’язування задач

 

26.05

265

Громадянська  та історична

Що я святкую влітку?

Соціально та здоров’язбережувальна

Коли я вдома наодинці

с.94

 

с.62(зош.)

26.05

266

Технологічна

Створюємо пластилінову казку

 

27.05

267

Природнича

Мандруємо Україною

 

30.05

268

Інформатична

Малюємо зі спрайтом

 

30.05

269

Діагностувальна робота

Д/р

31.05

270

Громадянська  та історична

Урок-дослідження «Як святкують день народження в різних країнах»

 

31.05

271

Технологічна

Створюємо аплікацію з геометричних фігур

 

01.06

272

Мовно-літературна

Працюємо з LEGO

 

02.06

273

Математична 

Математичний планшет

 

02.06

274

Екскурсія шкільним подвір’ям

 

03.06

275

Природнича

Я дружу з природою

 

03.06

276

Інформатична

Плануємо новий проєкт

 

06.06

277

Соціально та здоров’язбережувальна

Безпечний відпочинок

 

06.06

278

Технологічна

Виготовлення аплікації «Літо»

 

06.06

279

Узагальнення і систематизація знань учнів

 

07.06

280

Підсумковий урок за рік

 

07.06

 

docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 2 клас, Планування
НУШ
Додано
31 січня 2022
Переглядів
1462
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку