2№ з/п |
Зміст навчального матеріалу |
Примітка |
Дата |
|
Я досліджую світ |
|
|
І семестр 122год |
|||
Тема 1. Зміни. Повторення |
|||
Як змінилась моя школа? Як змінився мій клас? |
|||
1 |
Природнича « Моя Батьківщина – Україна» Вступ. Зміни в природі восени |
|
01.09 |
2. |
Мовно-літературна Знайомство з видатним письменником В. Нестайком. Робота над ілюстрацією до повісті-казки «Пригоди у Павутинії» |
П/ч
|
02.09 |
3 |
Мовно-літературна В. Нестайко «Зміни в школі» Математична Дослідження: «Що змінилося в моїй школі». Дослідження об’єктів за спільними ознаками |
|
02.09 |
4 |
Природнича Ріст і розвиток рослин Технологічна Створення колажу «Мій літній відпочинок» |
|
03.09 |
Як змінилися способи передавання повідомлень? Чому відбуваються зміни в природі? |
|||
5 |
Громадянська та історична Давні школи та сучасні. Мої права та обов’язки Соціально та здоров’язбережувальна Моє робоче місце. Правила безпечної поведінки під час різних уроків Емоції (позитивні і негативні), їх зміни в різних ситуаціях та вплив на організм. Життєрадісність і здоров’я. Комікс «Близнюки такі однакові та такі різні» |
|
06.09 |
6 |
Інформатична У комп’ютерному класі. Правила безпечної поведінки з комп’ютерною технікою. Складові комп’ютера |
|
06.09 |
7 |
Природнича Обертання Землі навколо Сонця. Дослідження: «Як по-різному промені падають на різні частини поверхні» (глобус, лампа) |
|
07.09 |
8 |
Мовно-літературна В. Нестайко «Таємниче зникнення» (за твором “Пригоди у Павутинії”) |
|
07.09 |
9 |
Мовно-літературна Робота з ілюстрацією до твору В. Нестайка «Таємниче зникнення», інсценізація проілюстрованих епізодів |
П/ч |
08.09 |
10 |
Математична Записування інформації за допомогою цифр |
|
09.09 |
11 |
Природнича Як змінюється життя тварин і рослин восени? |
|
09.09 |
12 |
Технологічна Використання у роботі пластиліну (плоскі та об’ємні форми). Практична робота. Панно «Осіння краса» |
|
10.09 |
Як змінюються істоти впродовж життя? Що змінилося в мені? |
|||
13 |
Громадянська та історична Люди – різні, але всі ми – рівні Соціально та здоров’язбережувальна Режим дня. Утома і способиїїзняття. Комікс «Чи завжди відпочинок йде на користь?» |
|
13.09 |
14 |
Інформатична Поняття про інформацію. Сприймання інформації людиною. Види інформації за способом сприйняття (зорова, слухова, дотикова, нюхова, смакова). |
|
13.09 |
15 |
Природнича Спостереження за етапами розвитку тварин |
|
14.09 |
16 |
Мовно-літературна В. Нестайко «Як потрапити в Павутинію»(за твором “Пригоди у Павутинії”) |
|
14.09 |
17 |
Мовно-літературна Що змінилося з дітьми за час літніх канікул? Дослідження: «Які зміни відбулися з дітьми за час літніх канікул» |
|
15.09 |
18 |
Математична Мій час. Визначення часу за годинником |
|
16.09 |
19 |
Природнича Спостереження за тваринами та рослинамивосени |
|
16.09 |
20 |
Технологічна Об’ємні статичні моделі (фігури) з пластиліну. Практична робота: «Жабка» |
|
17.09 |
Які зміни не залежать від мене? Які зміни залежать від мене? |
|||
21 |
Громадянська та історична Робота над коміксом «У чому неповторність кожної людини?» Соціально та здоров’язбережувальна Людськетіло і зміни в ньому. Індивідуальні особливості її росту й розвитку (прийняття змін) |
|
20.09 |
22 |
Інформатична Що змінилося в мені? Складання алгоритму створення паспорту школяра/ школярки |
|
20.09 |
23 |
Природнича Погода та її елементи |
|
21.09 |
24 |
Мовно-літературна В. Нестайко «Перемогли сон та лінь»(за твором “Пригоди у Павутинії”) |
|
21.09 |
25 |
Мовно-літературна Бесіда за фотографіями та малюнками «Які зміни відбулися незалежно від людини?» |
|
22.09 |
26 |
Громадянська та історична Комікс «Чи легко знаходити партнерів для гри?» Соціально та здоров’язбережувальна Режим дня. Утома і способи її зняття. Фізичні вправи і здоров’я (загартовування, постава тощо) |
|
23.09 |
27 |
Діагностувальна робота |
Д/р |
23.09 |
28 |
Технологічна Розрахунок матеріалів та витрат для виконання простого завдання. Виготовлення фото-рамки для своєї світлини |
|
24.09 |
Тема 2. Факти і здогадки |
|||
Які факти приховує фотографія? Про що розкажуть прості речі? |
|||
29 |
Природнича Види термометрів. Дослідження: «Яка температура сьогодні в різних містах України?» |
|
27.09 |
30 |
Інформатична Простевпорядкуванняданих. Планування своїх справ. Прогноз погоди на сайті |
|
27.09 |
31 |
Природнича Ґрунт. Дослідження складу ґрунту. |
|
28.09 |
32 |
Мовно-літературна Знайомство з письменницею Валентиною Тамбур. Бесіда за малюнком |
П/ч |
28.09 |
33 |
Мовно-літературна В. Тамбур «Вероніка і рожева парасолька» |
|
29.09 |
34 |
Математична Розв’язування простих задач |
|
30.09 |
35 |
Природнича Значення ґрунту та його охорона. |
|
30.09 |
36 |
Технологічна Технологічна послідовність у виготовленні виробів за зразком та власним задумом. Практична робота. «Парасолька» |
|
01.10 |
Які таємниці приховує Сонце? Як факти минулого впливають на майбутнє? |
|||
37 |
Громадянська та історична Як події стають визначними. Як мої близькі пам’ятають визначні події? Соціально та здоров’язбережувальна Харчування і здоров’я. Комікс « Корисні та шкідливі продукти харчування?» |
|
04.10 |
38 |
Інформатична Збирання даних (фото-, відео-, аудіо-, текстових, тощо), в тому числі цифровими пристроями, їх фіксування на носіях (папір, флешка тощо). Створення колажу з улюблених фотографій |
|
04.10 |
39 |
Природнича Гіпотеза (здогад) Спостереження і досліди – методи вивчення природи. Дослідження. «Чи можна побачити сонячних зайчиків у похмуру погоду? Які предмети їх утворюють?» |
|
05.10 |
40 |
Мовно-літературна В. Тамбур «Сонячні зайчики» |
П/ч |
05.10 |
41 |
Мовно-літературна Як факти з минулого впливають на майбутнє? |
|
06.10 |
42 |
Математична Розв’язування простих задач |
|
07.10 |
43 |
Природнича Чим цікаве Сонце? |
|
07.10 |
44 |
Технологічна Виготовлення об’ємних виробів з елементамивторинних матеріалів. Безпечні прийоми праці під час застосування інструментів та пристосувань Практична робота. «Веселий заєць» |
|
08.10 |
Яку інформацію записують числами? Як отримують інформацію люди з особливими потребами? |
|||
45 |
Громадянська та історична Комікс «Яке свято 14 жовтня?» Соціально та здоров’язбережувальна Заходи для профілактики захворювань восени |
|
11.10 |
46 |
Інформатична Правдиві та хибнівисловлювання. Факти та вигадка. Припущення і фантазія. Прогнозуваннярозвиткуподій |
|
11.10 |
47 |
Мовно-літературна В. Табур «Магічне число 7» .Мета, тема, головна думка тексту |
|
12.10 |
48 |
Мовно-літературна «Яка інформація міститься на упаковках товарів?»Головна і другорядна інформація в тексті. |
|
12.10 |
49 |
Математична Календар та йоговикористання для опису і розв’язання повсякденних проблем.Розв’язування сюжетних задач |
|
13.10 |
50 |
Природнича Як людинапізнаєсвіт. Органи чуття Технологічна Практична робота. Виготовлення підставки для олівців. |
|
15.10 |
51 |
Громадянська та історична Люди – різні, але всі ми – рівні. Соціально та здоров’язбережувальна Комікс «Що робити, якщо загубишся?» |
|
18.10 |
Про що розкаже родовід? Про які факти «розповість» родинна реліквія? |
|||
52 |
Природнича Екскурсія «Спостерігаю за погодою восени» Прилади вимірювання. Термометр |
|
18.10 |
53 |
Інформатична Розпізнавання та зчитування інформації різного виду на носіях та в доступному середовищі. Створення найпростіших моделей (із підручних матеріалів, конструктора тощо та за допомогою цифрових пристроїв). |
|
19.10 |
54 |
Мовно-літературна Розповідь та опис як види монологічного мовлення. В.Табур «Що там на горищі?» |
|
19.10 |
55 |
Математична Зчитування даних з діаграм. Технологічна Оздоблення виробів за власним задумом Практична робота. Виготовлення свічника |
|
20.10 |
56 |
Мовно-літературна Складання власних коротких письмових висловлень для спілкування Громадянська та історична Схема роду. Покоління. Предки і нащадки Соціально та здоров’язбережувальна Комікс «Як діяти з незнайомими предметами?» |
|
21.10 |
57 |
Діагностувальна робота |
Д/р |
21.10 |
58 |
Мовно-літературна Знайомство з письменницею Наталею Чуб. Робота з ілюстрацією «Господарі своєї території» |
П/ч |
22.10 |
Тема 3. Територія |
|||
Як упізнати територію своєї країни?Що “розкаже” про територію рідного краю краєзнавчий музей? |
|||
59 |
Природнича Рослини своєї місцевості. Дикорослі і культурні рослини. Дерева, кущі, трав’янисті рослини. Листяні і хвойнірослини. |
|
01.11 |
60 |
Інформатична Використання і поясненняготових схем, таблиць, понятійних карт для організації зібраної інформації. |
|
01.11 |
61 |
Мовно-літературна Н. Чуб «Знайомство з марсіанами» (за творомНаталі Чуб “Цікаві правила дорожньогоруху”) |
|
02.11 |
62 |
Технологічна Використання зображення схем для послідовного виготовлення виробу з допомогою дорослих та самостійно. Практична робота. Виготовлення браслету зістрічок. |
|
02.11 |
63 |
Математична Життєві ситуації, які розв’язуються математичним шляхом (тексти математичного змісту, сюжетні задачі), |
|
03.11 |
64 |
Громадянська та історична Що розкаже про територію рідного краю краєзнавчий музей? Соціально та здоров’язбережувальна Комікс «Чи можна пити й нюхати різні незнайомі рідини?» |
|
04.11 |
65 |
Природнича Тварини рідного краю |
|
04.11 |
66 |
Мовно-літературна Н.Чуб «Пригода на дорозі» |
П/ч |
05.11 |
Чим особлива територія мого населеного пункту? Яка територія може стати домівкою? |
|||
67 |
Природнича Дослідження «Які тварини і рослини є у нашій місцевості» |
|
08.11 |
68 |
Інформатична Передавання інформації в сучасному суспільстві. Програми та пристрої для спілкування в інтернеті, у безпечних онлайнових і офлайнових середовищах. |
|
08.11 |
69 |
Мовно-літературна Груповий проект «Мій населенний пункт» |
|
09.11 |
70 |
Математична Життєвіситуації, якірозв’язуються математичним шляхом (тексти математичного змісту, сюжетнізадачі) |
|
09.11 |
71 |
Природнича Як територія може стати домівкою? Комікс «Як зимують комахи?» |
|
10.11 |
72 |
Громадянська та історична Дослідження «Які пам’ятки є у нашому населеному пункті?» Соціально та здоров’язбережувальна Імовірні небезпечні ситуації. Вплив оточення на вибір безпечної поведінки |
|
11.11 |
73 |
Технологічна Послідовність дій під час виготовлення витинанки за шаблоном чи власним задумом.Практична робота. Виготовлення витинанки. |
|
11.11 |
74 |
Мовно-літературна Пошуки летючої тарілки (за творомНаталі Чуб “Цікаві правила дорожньогоруху”) |
|
12.11 |
Що на території мого населеного пункту доступне для всіх? Де межі мого особистого простору? |
|||
75 |
Природнича Рослини і тваринирідного краю. Можливізагрози з боку тварин. |
|
15.11 |
76 |
Інформатична Програми та інструменти для створенняпростихзображень. Робота в графічному редакторі |
|
15.11 |
77 |
Мовно-літературна Що на території населеного пункту доступне для всіх? Правила поведінки в громадських місцях.Інсценізація діалогу на визначену тему. |
|
16.11 |
78 |
Технологічна Правила поведінки за столом. Столовий посуд різного призначення Практична робота. Сервірування столу |
|
16.11 |
79 |
Математична Розв’язування сюжетних задач |
|
17.11 |
80 |
Природнича Дослідження: «Як тварини позначають межі своєї території?» |
|
18.11 |
81 |
Громадянська та історична Де межі мого особистого простору? Соціально та здоров’язбережувальна Спілкування. Правила спілкування. Уміння товаришувати.Комікс «Як поводитись в гостях?» |
|
18.11 |
82 |
Мовно-літературна Млинці й смачнее паливо(за творомНаталі Чуб “Цікаві правила дорожньогоруху”) |
|
19.11 |
Чому особистий простір недоторкана територія? Як зробити територію комфортною для себе? |
|||
83 |
Природнича Рідний край. Моє село. Природа рідного краю. |
|
22.11 |
84 |
Інформатична Читання інформаційних знаків. Створення власних. Орієнтування за допомогою інформаційних знаків та позначок на цифрових пристроях і у доступному середовищі. |
|
22.11 |
85 |
Математична Життєві ситуації, які розв’язуються математичним шляхом (тексти математичного змісту, сюжетні задачі), їх розв’язання з опорою на прості математичні моделі. |
|
23.11 |
86 |
Технологічна Макетування. Виготовлення й оздобленняоб’ємнихвиробів. Практична робота. Виготовлення листівки з подякою |
|
23.11 |
87 |
Природнича Як зробити територію комфортною для себе?(Територія бобра) |
|
24.11 |
88 |
Соціально та здоров’язбережувальна Комікс «Чому особисту інформацію важливо тримати в секреті?» Громадянська та історична Мій особистий простір |
|
25.11 |
89 |
Перевір себе |
Д/р |
25.11 |
90 |
Мовно-літературна В.Тибель «Пахучо-медовий світ» |
П/ч |
26.11 |
Тема 4. Спільнота |
|||
Краще разом чи поодинці? Що об’єднує людей у спільноти? |
|||
91 |
Природнича Краще разом чи поодинці? Бджолина сім’я |
|
29.11 |
92 |
Інформатична Інформація для дітей і дорослих, приватна, особиста, сімейна, колективна, публічна. |
|
29.11 |
93 |
Мовно-літературна Правила оформлення висловлювання на письмі (велика буква напочатку речення, крапка, знак оклику, знак запитання в кінці речення, правила переносу слів, окреме написання слів-помічників і слів-назв). |
|
30.11 |
94 |
Математична Що об’єднує людей у спільноти. Сюжетні задачі |
|
30.11 |
95 |
Природнича Особливостіжиттятварин у різні пори року.. Взаємозв’язоклюдини і природи. |
|
01.12 |
96 |
Технологічна Використання у роботі пластиліну, полімерноїглиничи соленого тіста (плоскі та об’ємніформи); тканини, ниток, нетканих матеріалів природних матеріалів та інших матеріалів. Практична робота. Виготовлення рою бджіл. |
|
02.12 |
97 |
Громадянська та історична Чим та як люди об’єднані у суспільстві. Соціально та здоров’язбережувальна Ознаки етичної поведінки. Ситуації, коли інші люди потребують допомоги. Важливість добрих учинків для людини. Комікс «Як знайти друзів?» |
|
02.12 |
98 |
Мовно-літературна Опис настрою, почуттів, викликаних твором, порівняння їх із почуттями, викликаними подіями власногожиття. Друзічи недруги(за твором Василя Тибеля “Медова казка”) |
|
03.12 |
Як сприймати тих, кого не знаєш? Як налагоджувати спільні стосунки? |
|||
99 |
Природнича Експеримент як основний метод дослідження. |
|
06.12 |
100 |
Інформатична Комунікація та співпраця |
|
06.12 |
101 |
Мовно-літературна Улюблений персонаж, улюбленачастинатвору.Друзічи недруги(за твором Василя Тибеля “Медова казка”) |
П/ч |
07.12 |
102 |
Технологічна Практична робота. Моделювання, конструювання та виготовлення виробів із конструктора (робота в парах чи групах) |
|
07.12 |
103 |
Математична Гра «Математичні стільники» . Сюжетні задачі |
|
08.12 |
104 |
Природнича Дотримання правил безпекипід час проведення дослідів та експериментів. |
|
09.12 |
105 |
Громадянська та історична Як сприймати тих, кого не знаєш? Соціально та здоров’язбережувальна Стосунки з дітьмисвоєї та іншоїстаті. Тиск, неповага, приниження і протидіяїм. |
|
09.12 |
106 |
Мовно-літературна У пошуках нового житла (за твором Василя Тибеля “Медова казка”) |
|
10.12 |
Що я можу зробити для спільної справи? Чи може існувати спільнота без законів і правил? |
|||
107 |
Природнича Взаємозв’язкивприроді |
|
13.12 |
108 |
Інформатична Алгоритм. Наслідки порушення плану (алгоритму), послідовності подій у близькому середовищі, готових програмах, іграх. |
|
13.12 |
109 |
Мовно-літературна Вистава. Діалогміжакторами – обмін висловлюваннями. Театральна афіша. |
|
14.12 |
110 |
Природнича Спостереження за сезонними змінами у природі взимку. |
|
14.12 |
111 |
Технологічна Виготовлення об’ємних виробів з елементами вторинних матеріалів. Практична робота. Новорічні прикраси |
|
15.12 |
112 |
Математична Додавання і віднімання чисел у межах 100. |
|
16.12 |
113 |
Мовно-літературна Зв’язок між заголовком і змістом тексту. В. Тибель«Диво на Різдво»(за твором “Медова казка”) |
|
16.12 |
114 |
Природнича Взаємозв’язки в природі |
|
17.12 |
115 |
Громадянська та історична Чи може існувати спільнота без законів і правил? Соціально та здоров’язбережувальна Створення цінності. Співпраця у грі, навчальних і життєвих ситуаціях. Комікс «Як запропонувати нову ідею?» |
|
20.12 |
Хто такі герої? Як протидіяти негідним учинкам? |
|||
116 |
Природнича Я досліджую природні явища взимку |
|
20.12 |
117 |
Інформатична Складання простих алгоритмів для виконавця. Виконавець і його система команд. Виправлення помилок у планах і алгоритмах. |
|
21.12 |
118 |
Мовно-літературна Мрія (за оповіданням О. Лободи) |
|
21.12 |
119 |
Громадянська та історична Хто такі герої? Соціально та здоров’язбережувальна Правила поведінки при пожежі |
|
22.12 |
120 |
Технологічна Практична робота. Виготовлення кумедного сніговичка зі шкарпеток |
|
23.12 |
121 |
Перевір себе |
Д/р |
23.12 |
122 |
Повторення вивченого матеріалу. Підсумковий урок. |
|
24.12 |
|
|
|
|
ІІ семестр 158 год |
|||
Тема 5. Вартість і цінність |
|||
Які бувають цінності? |
|||
123 |
Мовно-літературна Знайомство з письменницею Оленою Лободою. Бесіда за малюнком |
|
10.01 |
124 |
Інформатична Істинні та хибні висловлювання. Особиста ін.формація. Етика спілкування в мережах та в реальному житті. |
с.32 |
10.01 |
125 |
Природнича Плоди і насіння. Які бувають цінності? |
С.2, (зош.) |
11.01 |
126 |
Технологічна Практична робота. Виготовлення скарбнички з пластикової пляшки за поданою схемою |
|
11.01 |
127 |
Математична Життєві ситуації, які розв’язуються математичним шляхом (тексти математичного змісту, сюжетні задачі), їх розв’язання з опорою на прості математичні моделі. |
|
12.01 |
128 |
Природнича Гіпотеза. Її спростування чи доведення за допомогою досліду. (Добування олії з соняшникового насіння) |
|
13.01 |
129 |
Мовно-літературна Олена Лобода «Найкращий подарунок у світі» |
П/ч |
13.01 |
130 |
Громадянська та історична Що об’єднує родину? Соціально та здоров’язбережувальна Комікс «Як сон впливає на здоров’я та самопочуття людини ?» |
С.4(зош.) |
14.01 |
Про що розповідають нам пам’ятки природи та культури? |
|||
131 |
Природнича Погода взимку |
с.6-7 |
17.01 |
132 |
Інформатична Ви – автор. Плагіат. Як дізнатися, хто автор твору? |
С.34 |
17.01 |
133 |
Мовно-літературна Хто розумніший? (за оповіданням О. Лободи) |
|
18.01 |
134 |
Мовно-літературна Закріплення правил написання географічних назв |
|
18.01 |
135 |
Математична Життєві ситуації, які розв’язуються математичним шляхом (тексти математичного змісту, сюжетні задачі), їх розв’язання з опорою на прості математичні моделі. |
|
19.01 |
136 |
Природнича Чи можуть зникнути цінності природи? |
С.11(зош.) |
20.01 |
137 |
Технологічна Практична робота. Виготовлення годівнички для пташок |
|
20.01 |
138 |
Громадянська та історична Визначні місця України, історичне минуле нашої держави Соціально та здоров’язбережувальна Комікс «Чи завжди варто ділитися?» |
С.8(зош.) |
21.01 |
Що я ціную в людях? |
|||
139 |
Природнича Я досліджую рослини взимку |
|
24.01 |
140 |
Інформатична Безпека в інтернеті. Як правила допомагають почуватися безпечно? |
С.36 |
24.01 |
141 |
Мовно-літературна Чашка (за оповіданням О. Лободи «Найкращий подарунок у світі») |
П/ч |
25.01 |
142 |
Діагностувальна робота |
Д/р |
25.01 |
143 |
Математична Робота з діаграми, таблицями |
|
26.01 |
144 |
Громадянська та історична Риси характеру Соціально та здоров’язбережувальна Комікс «Невдала вечірка». Правила безпечної поведінки взимку |
с.13(зош.) |
27.01 |
145 |
Технологічна Практична робота. Аплікація «Муркотик» |
|
27.01 |
146 |
Мовно-літературна Добір рим до слів. Навчальний диктант. |
|
28.01 |
Тема 6. Хочу – можу – потрібно |
|||
Які бажання бувають у людей? |
|||
147 |
Природнича Я досліджую птахів узимку |
с.9 |
31.01 |
148 |
Інформатична Пошук в інтернеті. Ключові слова. Як знайти потрібну інформацію? |
С.38 |
31.01 |
149 |
Мовно-літературна Найбільша калюжа (зі збірки О. Касьян «Найважливіше бажання») |
С.15(зош.) |
01.02 |
150 |
Мовно-літературна Текст-опис |
|
01.02 |
151 |
Математична Календар та його використання для розв’язання повсякденних проблем |
|
02.02 |
152 |
Технологічна Практична робота. Ліплення папуги з пластиліну |
с.10 |
03.02 |
153 |
Природнича Я досліджую тварин узимку |
|
03.02 |
154 |
Громадянська та історична Правила поведінки в громадських місцях (у крамниці, парку, дитячих майданчиках) Соціально та здоров’язбережувальна Як бажання можуть вплинути на здоров’я? |
С.16(зош.) |
04.02 |
Що може обмежувати бажання? |
|||
155 |
Природнича Що роблять люди взимку? |
|
07.02 |
156 |
Інформатична Пошук зображень в інтернеті. Для чого мені зображення? |
С.40 |
07.02 |
157 |
Мовно-літературна Хитромудрий час (оповідання зі збірки О. Касьян «Найважливіше бажання») |
П/ч С.19(зош.) |
08.02 |
158 |
Мовно-літературна Написання імен, прізвищ, по батькові з великої букви |
|
08.02 |
159 |
Математична Визначення часу за годинником |
|
09.02 |
160 |
Технологічна Практична робота. Аплікація з тканини «Зимовий одяг» |
|
10.02 |
161 |
Природнича Вимірювання температури повітря |
|
10.02 |
162 |
Громадянська та історична Комікс «Поведінка за столом» Соціально та здоров’язбережувальна Риси підприємливої людини |
С.21(зош.) |
11.02 |
Що потрібно , щоб здійснювати бажання? |
|||
163 |
Природнича Рослини у моєму домі |
с.17-18 |
14.02 |
164 |
Інформатична Віртуальна подорож до музею. Які бувають подорожі? |
С.42 |
14.02 |
165 |
Мовно-літературна Найважливіше бажання. О. Касьян |
П/ч |
15.02 |
166 |
Мовно-літературна Зв’язок прикметників з іменниками |
|
15.02 |
167 |
Математична Життєві ситуації, які розв’язуються математичним шляхом (тексти математичного змісту, сюжетні задачі), їх розв’язання з опорою на прості математичні моделі. |
|
16.02 |
168 |
Технологічна Практична робота. Меблі із сірникових коробок |
с.19 |
17.02 |
169 |
Природнича Рослини біля дому |
|
17.02 |
170 |
Громадянська та історична Що я святкую взимку? Соціально та здоров’язбережувальна Соціальні реклами. |
с.12
с.23(зош.) |
18.02 |
Чому слід дотримуватися обіцянок? |
|||
171 |
Природнича Прогноз погоди. Народні прикмети |
|
21.02 |
172 |
Інформатична Люди і машини.Звідки винахідники черпають ідеї для своїх винаходів? |
С.44 |
21.02 |
173 |
Мовно-літературна Важливе та дрібниці (оповідання зі збірки О. Касьян «Найважливіше бажання») |
|
22.02 |
174 |
Діагностувальна робота |
Д/р |
22.02 |
175 |
Математична Життєві ситуації, які розв’язуються математичним шляхом |
|
23.02 |
176 |
Громадянська та історична Правила безпечної поведінки дома Соціально та здоров’язбережувальна Лайфаки, які допомагають сформувати звичку |
с.21-22
с.25(зош.) |
24.02 |
177 |
Природнича Мої домашні улюбленці |
|
24.02 |
178 |
Мовно-літературна Протилежні та близькі за значенням дієслова |
|
25.02 |
Тема 7. Ідеї – винаходи – відкриття |
|||
Як знаходити власні ідеї? |
|||
179 |
Природнича Винаходи людства та їхній вплив на життя людини (дослід з повітряною кулькою) |
|
28.02 |
180 |
Інформатична Кодування інформації. |
С.46 |
28.02 |
181 |
Мовно-літературна Микита Лукаш «Мішковина мріє бути повітряною кулею»(із збірки «Мішечок історії Мішковини») |
П/ч |
01.03 |
182 |
Мовно-літературна Закріплення знань про дієслова |
|
01.03 |
183 |
Математична Конструювання геометричних фігур з підручного матеріалу |
|
02.03 |
184 |
Природнича Я вивчаю хатніх тварин |
с.23 |
03.03 |
185 |
Технологічна Практична робота. Моделювання конструювання та виготовлення виробів за власним задумом із готових деталей. Танграм |
|
03.03 |
186 |
Громадянська та історична Вироблення правил співпраці в класі. Світлини об’єктів шкільного подвір’я Соціально та здоров’язбережувальна Гра «Веселі кульки» |
С.25(зош.) |
04.03 |
Хто вони – винахідники? |
|||
187 |
Природнича Винаходи людства та їхній вплив на життя людини (проєкти).Як знаходити власні ідеї? |
С.27 |
07.03 |
188 |
Мовно-літературна Як Мішковина була «дорослою» (за твором М. Лукаша) |
|
07.03 |
189 |
Математична Задачі геометричного змісту |
|
09.03 |
190 |
Мовно-літературна Бесіда за малюнком «Чим занепокоєна планета?». Обговорення «Що ми можемо зробити сьогодні, щоб захистити планету і вберегти своє здоров’я та здоров’я інших?» |
|
10.03 |
191 |
Природнича Винаходи людства та їхній вплив на життя людини (проєкти).Як втілювати ідеї в життя? |
С.28 |
10.03 |
192 |
Технологічна Практична робота. Виготовлення «телефону» |
|
11.03 |
Які відкриття можуть допомогти у навчанні? |
|||
193 |
Природнича Повітря. Властивості повітря (дослідження) |
|
14.03 |
194 |
Інформатична Інформаційні знаки.Чи вміють зображення говорити? |
С.48 |
14.03 |
195 |
Мовно-літературна М. Лукаш «Про вівсяне печиво» |
П/ч |
15.03 |
196 |
Мовно-літературна Службові слова та їх роль у реченні |
|
15.03 |
197 |
Математична Життєві ситуації, які розв’язуються математичним шляхом |
С.29(зош) |
16.03 |
198 |
Технологічна Практична робота. Виготовлення упаковки для печива з паперу |
|
17.03 |
199 |
Природнича Яку небезпеку можуть нести деякі винаходи та відкриття людству , довкіллю? |
С.36(зош.) |
17.03 |
200 |
Громадянська та історична Звичайні винаходи на прогулянці Соціально та здоров’язбережувальна Як поводитись біля хворої людини, щоб не захворіти |
с.74 |
18.03 |
Які винаходи допомагають людям з інвалідністю? |
|||
201 |
Природнича Я вивчаю екзотичних тварин. Риби та птахи в моєму домі |
С.24-26 |
21.03 |
202 |
Інформатична Виконавець. Система команд. |
С.50 |
21.03 |
203 |
Мовно-літературна М. Лукаш «Майже детективна історія» |
С.39(зош.) |
22.03 |
204 |
Мовно-літературна Спільнокореневі слова |
|
22.03 |
205 |
Діагностувальна робота |
Д/р |
23.03 |
206 |
Технологічна Практична робота. Виготовлення рибки в техніці оригамі |
|
24.03 |
207 |
Природнича Я вивчаю свійських тварин |
|
24.03 |
208 |
Математична Розв’язування задач геометричного змісту |
|
25.03 |
Тема 8. Рух і час |
|||
Що може рухатися? |
|||
209 |
Природнича Ми – земляни. Я порівнюю планету Земля та зорю Сонце. |
с.76-77 |
04.04 |
210 |
Інформатична Алгоритми.Чи комп’ютер робить зарядку? |
С.52 |
04.04 |
211 |
Мовно-літературна Знайомство з Хоботовичами (за твором Святослава Чорнія) |
П/ч |
05.04 |
212 |
Мовно-літературна Розташування слів алфавітному порядку |
|
05.04 |
213 |
Математична Визначення часу за годинником |
|
06.04 |
214 |
Технологічна Практична робота. Створення маски слона з картону |
|
07.04 |
215 |
Природнича Обертання Землі навколо своєї осі та навколо Сонця. Пори року. Рік. Місяці. Доба. День і ніч. |
с.78-79
с.41-42 (зош.) |
07.04 |
216 |
Громадянська та історична Для чого потрібний календар. Свята Соціально та здоров’язбережувальна Досліджую свої можливості. |
С.43-44 |
08.04 |
Навіщо люди подорожують? |
|||
217 |
Природнича Горизонт |
с.80-82 |
11.04 |
218 |
Інформатична Послідовність дій. Які події впливають на наші дії? |
с.54 |
11.04 |
219 |
Мовно-літературна Підготовка до мандрів (за твором Святослава Чернія) |
с.83 |
12.04 |
220 |
Мовно-літературна Робота з деформованими реченнями |
|
12.04 |
221 |
Математична Визначення часу за годинником |
|
13.04 |
222 |
Технологічна Практична робота. Виготовлення паперової писанки за інструкцією |
|
14.04 |
223 |
Природнича Я дізнаюся про різні країни на планеті Земля |
|
14.04 |
224 |
Громадянська та історична Комікс «Чи можна зрозуміти інших без слів?» Соціально та здоров’язбережувальна Активний і пасивний відпочинок |
|
15.04 |
Що непідвладне часові? |
|||
225 |
Природнича Я мандрую Україною. Навіщо люди подорожують? |
с.50-54
с.45(зош.) |
18.04 |
226 |
Інформатична Модель. Властивості об’єкта. Як людині доторкнутися до сонця? |
С.56 |
18.04 |
227 |
Мовно-літературна Хотобичі у Львові (за твором Святослава Чернія) |
С.48(зош.) |
19.04 |
228 |
Мовно-літературна Складання розповіді за малюнком «Весна прийшла» |
|
19.04 |
229 |
Математична Завдання з визначенням часу |
С.49(зош.) |
20.04 |
230 |
Технологічна Практична робота. Виготовлення годинника з пластикової тарілки |
|
21.04 |
231 |
Природнича Як можна подорожувати, не виходячи з дому? |
с.46-47 (зош.) |
21.04 |
232 |
Громадянська та історична Піклування про здоров’я в сім’ї. Соціально та здоров’язбережувальна Як сприймати тих, кого не знаєш? |
|
22.04 |
Як рухова активність впливає на здоров’я? |
|||
233 |
Діагностувальна робота |
Д/р |
26.04 |
234 |
Інформатична Створення інформаційної моделі. |
с.58 |
26.04 |
235 |
Мовно-літературна Зустріч з родиною вовків Вівчарів (за твором Святослава Чернія) |
П/ч |
27.04 |
236 |
Мовно-літературна Основа та закінчення слова |
|
28.04 |
237 |
Математична Сюжетні задачі |
|
28.04 |
238 |
Природнича Я досліджую рослини навесні |
с.68 |
29.04 |
239 |
Громадянська та історична Я – неповторний/неповторна.Як рухова активність впливає на здоров’я? Соціально та здоров’язбережувальна Народні традиції, родинні свята і здоров’я. |
С.50(зош.) |
03.05 |
240 |
Природнича Я досліджую природні явища навесні |
|
03.05 |
Тема 9. Все пов’язано з усім |
|||
Як зі мною змінюється мій світ? |
|||
241 |
Природнича Я досліджую життя тварин навесні |
с.69 с.51(зош.) |
04.05 |
242 |
Мовно-літературна Складання діалогу |
|
05.05 |
243 |
Математична Сюжетні задачі |
|
05.05 |
244 |
Природнича Я досліджую птахів навесні |
с.70-71 |
06.05 |
245 |
Мовно-літературна Історія про хробака Заяву (за твором зі збірки Володимира Читая) |
П/ч |
10.05 |
Чому добрі вчинки важливі? |
|||
246 |
Мовно-літературна Про жабку душку та хом’ячків - сусідів(за твором зі збірки Володимира Читая) |
С.53 |
10.05 |
247 |
Інформатична Очікуваний результат. Прогнозування. |
С.60 |
11.05 |
248 |
Мовно-літературна Виразне читання віршів |
|
12.05 |
249 |
Природнича Я досліджую звірів навесні . Що роблять люди навесні?Біогумус |
с.72-73 |
12.05 |
250 |
Математична Складання задач та їх розв’язування |
|
13.05 |
251 |
Громадянська та історична Комікс «Що можна зробити, щоб врятувати Землю від сміття?» Соціально та здоров’язбережувальна «Як зменшити сміття на планеті» - поради блогерів Технологічна Практична робота. Виготовлення героїв казкових вистав з пляшок від шампунів |
С.57зош.) |
16.05 |
Чому важливо піклуватися про своє здоров’я? |
|||
252 |
Інформатична З чим я іду на канікули? |
с.62 |
16.05 |
253 |
Природнича Я піклуюсь про свою планету
|
|
17.05 |
254 |
Мовно-літературна Про вовка Криволапка та братів-кабанів(за твором зі збірки Володимира Читая) |
П/ч |
17.05 |
255 |
Мовно-літературна Читання оповідань, визначення їх частин, теми головної думки |
|
18.05 |
256 |
Математична Розв’язування задач |
|
19.05 |
257 |
Технологічна Культура харчування. Практична робота. Складання серветки |
С.60(зош.) |
19.05 |
258 |
Природнича Вітаміни для дитини |
|
20.05 |
259 |
Громадянська та історична Правила етикету Соціально та здоров’язбережувальна Як не наражатися на небезпеку? |
|
23.05 |
Вже літо на порозі! |
|||
260 |
Інформатична Алгоритм. Змінювання кроків для досягнення іншої цілі |
с.88 |
23.05 |
261 |
Природнича Природні явища влітку |
|
24.05 |
262 |
Мовно-літературна Читання в особах |
|
24.05 |
263 |
Природнича Я досліджую рослини й тварин влітку |
с.90-92 |
25.05 |
264 |
Математична Розв’язування задач |
|
26.05 |
265 |
Громадянська та історична Що я святкую влітку? Соціально та здоров’язбережувальна Коли я вдома наодинці |
с.94
с.62(зош.) |
26.05 |
266 |
Технологічна Створюємо пластилінову казку |
|
27.05 |
267 |
Природнича Мандруємо Україною |
|
30.05 |
268 |
Інформатична Малюємо зі спрайтом |
|
30.05 |
269 |
Діагностувальна робота |
Д/р |
31.05 |
270 |
Громадянська та історична Урок-дослідження «Як святкують день народження в різних країнах» |
|
31.05 |
271 |
Технологічна Створюємо аплікацію з геометричних фігур |
|
01.06 |
272 |
Мовно-літературна Працюємо з LEGO |
|
02.06 |
273 |
Математична Математичний планшет |
|
02.06 |
274 |
Екскурсія шкільним подвір’ям |
|
03.06 |
275 |
Природнича Я дружу з природою |
|
03.06 |
276 |
Інформатична Плануємо новий проєкт |
|
06.06 |
277 |
Соціально та здоров’язбережувальна Безпечний відпочинок |
|
06.06 |
278 |
Технологічна Виготовлення аплікації «Літо» |
|
06.06 |
279 |
Узагальнення і систематизація знань учнів |
|
07.06 |
280 |
Підсумковий урок за рік |
|
07.06 |