Календарне планування з української мови,3 клас

Про матеріал

Календарне планування з української мови за підручником О.Іщенко,А.Іщенко.

Складено на 6 годин.Враховано всі види перевірки для 3 класу.

Його можна переробити на 5 годин.

Враховано Методичні рекомендації від 13.07.2021року.

Перегляд файлу

Українська мова

 

 

                                             Тема

 

Дата

Корег.

дата

  97 

Читаємо та обговорюємо.

Порівнюємо казки.Українська народна казка

«Котик і Півник».Наталя Забіла.Котик і Півник.

 

 

  98

Вчимо мову.Правопис  префіксів з-,с- .

 

 

  99

Вчимо мову. Апостроф після префіксів.

 

 

  100

Вчимо мову.Правопис префіксів з-,с-.Апостроф після префіксів.

 

 

  101

Говоримо і слухаємо.Інсценізуємо казку.Олександр Олесь «Лисичка,Котик і Півник»

 

 

  102

Говоримо і слухаємо.Інсценізуємо казку.Олександр Олесь «Лисичка,Котик і Півник»

 

 

  103

Пишемо правильно.Правопис префіксів .

Діагностувальна робота.Читання напам’ять.

Українська народна казка «Котик і Півник»(уривок)

 

 

  104

Пишемо правильно. Переносимо слова з префіксами.

 

 

  105

Читаємо та обговорюємо.Порівнюємо байки.Езоп.«Мурашки й Цикада»

Леонід Глібов «Коник-стрибунець»(напам”ять)

 

 

106

Пишемо правильно.Правопис префіксів.Переносимо слова з префіксами

 

 

107

Вчимо мову.Виділяємо суфікси

 

 

  108

Пишемо правильно.Утворюємо слова з суфіксами.Діагностувальна робота.Читання напам’ять. Леонід Глібов «Коник-стрибунець»

 

 

 109

Читаємо і обговорюємо.Дописуємо казку.Мартін Балштайт «Про лева,який не вмів писати»

 

 

110

Пишемо правильно.Розбираємо слова за будовою

 

 

111

Перевіряємо, що вміємо і знаємо

 

 

112

 

Діагностувальна робота

 

 

113

Аналіз діагностувальної роботи.Повторення і закрілення вивченого

 

 

114

Вчимо мову.Розрізняємо частини мови.Василь Голобородько «Сільська школа», «По ягоди», «Осіннє дерево»

 

 

115

Говоримо і слухаємо.Визначаємо мету текстів

 

 

116

Діагностувальна робота.Списування тексту

 

 

117

Аналіз діагностувальної роботи.Визначаємо мету текстів.

 

 

118

Вчимо мову.Іменник

 

 

119

Говоримо і слухаємо.Складаємо розповідь за малюнками Анатолія Василенка «На току»,(комікс)

 

 

120

Пишемо правильно.Групуємо іменники

 

 

121

Пишемо правильно.Добираємо іменники

 

 

122

Діагностувальна робота.Диктант

 

 

123

Аналіз диктанту.Пишемо правильно.Шукаємо інформацію в журналі

 

 

124

Говоримо і слухаємо.Вивчаємо рекламні тексти до книжок

 

 

125

Пишемо правильно.Власні і загальні назви

 

 

126

Вчимо мову.Розподіляємо іменники за родами

 

 

127

Вчимо мову.Пишемо правильно.Власні і загальні назви.Розподіляємо іменники за родами

 

 

128

Діагностувальна робота.Читання вголос

 

 

129

Говоримо і слухаємо.Знайомимося з книжкою.

Ірена Карпа «День усіх білок»

 

 

130

Вчимо мову.Визначаємо рід іменників

 

 

131

Читаємо та обговорюємо.Знаходимо цікавий уривок .Ірена Карпа «День усіх білок»

 

 

132

Вчимо мову.Змінюємо іменники за числами

 

 

133

Пишемо правильно.Визначаємо рід та число

іменників

 

 

 

134

Пишемо правильно.Визначаємо рід та число
іменників.Діагностувальна робота

Аудіювання тексту

 

 

 

135

Говоримо і слухаємо.Готуємо презентацію книжки Григорій Тютюнник «Степова казка»

 

 

 136

Говоримо і слухаємо.Презентуємо книжку

Тарас Шевченко «Тече вода з-під…»

 

 

137

Вчимо мову.Змінюємо іменники за питаннями

Григорій Тютюнник «Степова казка»

 

 

138

Пишемо правильно.Ставимо питання до іменників Григорій Тютюнник «Степова казка»

 

 

139

Складаємо тексти.Як вести читацький щоденник

Діагностувальна робота .Читання напам’ять.

Тарас Шевченко «Тече вода з-під…»

 

 

140

Перевіряємо,що вміємо і знаємо

 

 

141

Діагностувальна робота

 

 

142

Аналіз діагностувальної роботи.Повторення і закріплення вивченого

 

 

143

Читаємо та обговорюємо.Досліджуємо міфи

 

 

144

Вчимо мову.Прикметник

 

 

145

Говоримо і слухаємо.Порівнюємо міфи

 

 

146

Вчимо мову.Як прикметники пов’язані з іменниками

 

 

147

Діагностувальна робота.Робота з літературним твором

 

 

148

Читаємо та обговорюємо.Думаємо, як поет.

Софія Федорченко «Нумо,хто кінець знайде?»

 

 

149

Вчимо мову.Добираємо прикметники

 

 

150

Пишемо правильно.Змінюємо прикметники за числами.Українська народна коляда «Як ще

не було початку світа»

 

 

151

Говоримо і слухаємо.Добираємо ілюстрації

до тексту

 

 

152

Пишемо правильно.Змінюємо прикметники за родами і числами

 

 

153

Пишемо правильно.Змінюємо прикметники за родами і числами

 

 

154

Складаємо тексти.Вчимося пояснювати.Чому ми

бачимо дихання в  холодний день?

 

 

155

Пишемо правильно.Працюємо з візуальною інформацією. «Їмо українське!»

 

 

156

Пишемо правильно.Розпізнаємо пряме і переносне значення прикметників

 

 

157

Перевіряємо,що вміємо і знаємо

 

 

158

Діагностувальна робота

 

 

159

Аналіз діагностувльної роботи.Повторення і закріплення вивченого

 

 

160

Вчимо мову.Дієслово

 

 

161

Складаємо тексти.Розповідаємо про дивні події

 

 

162

Складаємо тексти.Розповідаємо про дивні події
(удосконалення текстів)

 

 

163

Читаємо та обговорюємо.Малюємо карту

 

 

164

Вчимо мову.Вивчаємо  зв’язок дієслів з іменниками

 

 

165

Діагностувальна робота.Письмовий переказ

 

 

166

Аналіз діагностувальної роботи.

Читаємо та обговорюємо.Розуміємо іншого.

Франческа Санна «Подорож»

 

 

167

Говоримо і слухаємо.Добираємо дієслова − синоніми і антоніми

 

 

168

Читаємо та обговорюємо.Вивчаємо минуле через мову

 

 

169

Читаємо та обговорюємо.Вивчаємо минуле через мову(презентація роботи груп)

 

 

170

Вчимо мову.Змінюємо дієслова за часами

 

 

171

Вчимо мову.Змінюємо дієслова за часами.

Леонід Полтава «Бандурист»

 

 

172

Пишемо правильно.Визначаємо час дієслова

 

 

173

Читаємо та обговорюємо.Порівнюємо тексти

Діагностувальна робота.Читання напам’ять. Леонід Полтава «Бандурист»

 

 

174

Читаємо та обговорюємо.Порівнюємо тексти

(презентація розповідей)

 

 

175

Говоримо і слухаємо.Визначаємо ідею плаката

 

 

176

Пишемо правильно.Правильно пишемо не

з дієсловами

 

 

177

Пишемо правильно.Правильно пишемо не

з дієсловами

 

 

178

Говоримо і слухаємо.Вивчаємо рекламну листівку

 

 

179

Діагностувальна робота.Робота з медіатекстом

 

 

180

Говоримо і слухаємо.Готуємося до подорожі

 

 

181

Говоримо і слухаємо.Готуємося до подорожі

 

 

182

Перевіряємо,що знаємо і вміємо

 

 

183

Діагностувальна робота

 

 

184

Аналіз діагностувальної роботи.Повторення і закріплення вивченого

 

 

185

Складаємо тексти.Пишемо оголошення

Малгожата Стренковська-Заремба «Філіпек і
шалені канікули»

 

 

186

Складаємо тексти.Пишемо оголошення

Малгожата Стренковська-Заремба «Філіпек і
шалені канікули»

 

 

187

Читаємо та обговорюємо.Визначаємо настрій

Саша Кочубей «Сім нескладух Говорухи»

 

 

188

Читаємо та обговорюємо.Визначаємо настрій

Саша Кочубей «Сім нескладух Говорухи»

 

 

189

Читаємо та обговорюємо.Визначаємо настрій

Саша Кочубей «Сім нескладух Говорухи»

 

 

190

Пишемо правильно.Речення і текст.Діагностувальна робота.Усний твір

 

 

191

Пишемо правильно.Речення і текст

 

 

192

Пишемо правильно.Речення і текст

 

 

193

Читаємо та обговорюємо.Читаємо незвичайну колискову.Іван Малкович «Понад Дніпром гуде

метро»

 

 

194

Пишемо правильно.Повторюєємо будову слова

 

 

195

Складаємо тексти.Пишемо інструкцію

 

 

196

Пишемо правильно.Повторюємо частини мови

 

 

197

Пишемо правильно.Повторюємо частини мови

 

 

198

Складаємо тексти.Пишемо електронного листа

 

 

199

Діагностувальна робота.Списування тексту

 

 

200

Діагностувальна робота.Читання вголос

 

 

201

Складаємо тексти.Пишемо офіційного листа

 

 

202

Читаємо та обговорюємо.Читаємо вірші про Батьківщину.Тарас Шевченко «Тече вода з-під
явора…»,Павло Тичина «Добриденьтобі,

Україно моя!»,Анатолій Качан «Квітка Сонця»

 

 

203

Читаємо та обговорюємо.Які обов’язки має Президент України

 

 

204

Діагностувальна робота.Диктант

 

 

205

Говоримо і слухаємо.Висловлюємо власну думку

 

 

206

Пишемо правильно.Значення слова.Діагностувальна робота.Читання напам’ять.Анатолій Качан «Квітка Сонця»

 

 

207

Перевіряємо ,що знаємо і вміємо

 

 

208

Діагностувальна робота

 

 

209

Аналіз діагностувальної роботи.Узагальнення вивченого за 3 клас

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Джерела: 1.О.Іщенко,А.Іщенко «Українська мова та читання»

(частина перша,підручник).2. Орієнтовне календарно−тематичне планування на (2020/2021н.р.),видавництво «Літера ЛТД».

docx
Додано
27 лютого 2022
Переглядів
979
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку