Календарне планування з української мови за підручником О.Іщенко,А.Іщенко.
Складено на 6 годин.Враховано всі види перевірки для 3 класу.
Його можна переробити на 5 годин.
Враховано Методичні рекомендації від 13.07.2021року.
Українська мова
№ |
Тема |
Дата |
Корег. дата |
97 |
Читаємо та обговорюємо. Порівнюємо казки.Українська народна казка «Котик і Півник».Наталя Забіла.Котик і Півник. |
|
|
98 |
Вчимо мову.Правопис префіксів з-,с- . |
|
|
99 |
Вчимо мову. Апостроф після префіксів. |
|
|
100 |
Вчимо мову.Правопис префіксів з-,с-.Апостроф після префіксів. |
|
|
101 |
Говоримо і слухаємо.Інсценізуємо казку.Олександр Олесь «Лисичка,Котик і Півник» |
|
|
102 |
Говоримо і слухаємо.Інсценізуємо казку.Олександр Олесь «Лисичка,Котик і Півник» |
|
|
103 |
Пишемо правильно.Правопис префіксів . Діагностувальна робота.Читання напам’ять. Українська народна казка «Котик і Півник»(уривок) |
|
|
104 |
Пишемо правильно. Переносимо слова з префіксами. |
|
|
105 |
Читаємо та обговорюємо.Порівнюємо байки.Езоп.«Мурашки й Цикада» Леонід Глібов «Коник-стрибунець»(напам”ять) |
|
|
106 |
Пишемо правильно.Правопис префіксів.Переносимо слова з префіксами |
|
|
107 |
Вчимо мову.Виділяємо суфікси |
|
|
108 |
Пишемо правильно.Утворюємо слова з суфіксами.Діагностувальна робота.Читання напам’ять. Леонід Глібов «Коник-стрибунець» |
|
|
109 |
Читаємо і обговорюємо.Дописуємо казку.Мартін Балштайт «Про лева,який не вмів писати» |
|
|
110 |
Пишемо правильно.Розбираємо слова за будовою |
|
|
111 |
Перевіряємо, що вміємо і знаємо |
|
|
112
|
Діагностувальна робота |
|
|
113 |
Аналіз діагностувальної роботи.Повторення і закрілення вивченого |
|
|
114 |
Вчимо мову.Розрізняємо частини мови.Василь Голобородько «Сільська школа», «По ягоди», «Осіннє дерево» |
|
|
115 |
Говоримо і слухаємо.Визначаємо мету текстів |
|
|
116 |
Діагностувальна робота.Списування тексту |
|
|
117 |
Аналіз діагностувальної роботи.Визначаємо мету текстів. |
|
|
118 |
Вчимо мову.Іменник |
|
|
119 |
Говоримо і слухаємо.Складаємо розповідь за малюнками Анатолія Василенка «На току»,(комікс) |
|
|
120 |
Пишемо правильно.Групуємо іменники |
|
|
121 |
Пишемо правильно.Добираємо іменники |
|
|
122 |
Діагностувальна робота.Диктант |
|
|
123 |
Аналіз диктанту.Пишемо правильно.Шукаємо інформацію в журналі |
|
|
124 |
Говоримо і слухаємо.Вивчаємо рекламні тексти до книжок |
|
|
125 |
Пишемо правильно.Власні і загальні назви |
|
|
126 |
Вчимо мову.Розподіляємо іменники за родами |
|
|
127 |
Вчимо мову.Пишемо правильно.Власні і загальні назви.Розподіляємо іменники за родами |
|
|
128 |
Діагностувальна робота.Читання вголос |
|
|
129 |
Говоримо і слухаємо.Знайомимося з книжкою. Ірена Карпа «День усіх білок» |
|
|
130 |
Вчимо мову.Визначаємо рід іменників |
|
|
131 |
Читаємо та обговорюємо.Знаходимо цікавий уривок .Ірена Карпа «День усіх білок» |
|
|
132 |
Вчимо мову.Змінюємо іменники за числами |
|
|
133 |
Пишемо правильно.Визначаємо рід та число іменників |
|
|
134 |
Пишемо правильно.Визначаємо рід та число Аудіювання тексту
|
|
|
135 |
Говоримо і слухаємо.Готуємо презентацію книжки Григорій Тютюнник «Степова казка» |
|
|
136 |
Говоримо і слухаємо.Презентуємо книжку Тарас Шевченко «Тече вода з-під…» |
|
|
137 |
Вчимо мову.Змінюємо іменники за питаннями Григорій Тютюнник «Степова казка» |
|
|
138 |
Пишемо правильно.Ставимо питання до іменників Григорій Тютюнник «Степова казка» |
|
|
139 |
Складаємо тексти.Як вести читацький щоденник Діагностувальна робота .Читання напам’ять. Тарас Шевченко «Тече вода з-під…» |
|
|
140 |
Перевіряємо,що вміємо і знаємо |
|
|
141 |
Діагностувальна робота |
|
|
142 |
Аналіз діагностувальної роботи.Повторення і закріплення вивченого |
|
|
143 |
Читаємо та обговорюємо.Досліджуємо міфи |
|
|
144 |
Вчимо мову.Прикметник |
|
|
145 |
Говоримо і слухаємо.Порівнюємо міфи |
|
|
146 |
Вчимо мову.Як прикметники пов’язані з іменниками |
|
|
147 |
Діагностувальна робота.Робота з літературним твором |
|
|
148 |
Читаємо та обговорюємо.Думаємо, як поет. Софія Федорченко «Нумо,хто кінець знайде?» |
|
|
149 |
Вчимо мову.Добираємо прикметники |
|
|
150 |
Пишемо правильно.Змінюємо прикметники за числами.Українська народна коляда «Як ще не було початку світа» |
|
|
151 |
Говоримо і слухаємо.Добираємо ілюстрації до тексту |
|
|
152 |
Пишемо правильно.Змінюємо прикметники за родами і числами |
|
|
153 |
Пишемо правильно.Змінюємо прикметники за родами і числами |
|
|
154 |
Складаємо тексти.Вчимося пояснювати.Чому ми бачимо дихання в холодний день? |
|
|
155 |
Пишемо правильно.Працюємо з візуальною інформацією. «Їмо українське!» |
|
|
156 |
Пишемо правильно.Розпізнаємо пряме і переносне значення прикметників |
|
|
157 |
Перевіряємо,що вміємо і знаємо |
|
|
158 |
Діагностувальна робота |
|
|
159 |
Аналіз діагностувльної роботи.Повторення і закріплення вивченого |
|
|
160 |
Вчимо мову.Дієслово |
|
|
161 |
Складаємо тексти.Розповідаємо про дивні події |
|
|
162 |
Складаємо тексти.Розповідаємо про дивні події |
|
|
163 |
Читаємо та обговорюємо.Малюємо карту |
|
|
164 |
Вчимо мову.Вивчаємо зв’язок дієслів з іменниками |
|
|
165 |
Діагностувальна робота.Письмовий переказ |
|
|
166 |
Аналіз діагностувальної роботи. Читаємо та обговорюємо.Розуміємо іншого. Франческа Санна «Подорож» |
|
|
167 |
Говоримо і слухаємо.Добираємо дієслова − синоніми і антоніми |
|
|
168 |
Читаємо та обговорюємо.Вивчаємо минуле через мову |
|
|
169 |
Читаємо та обговорюємо.Вивчаємо минуле через мову(презентація роботи груп) |
|
|
170 |
Вчимо мову.Змінюємо дієслова за часами |
|
|
171 |
Вчимо мову.Змінюємо дієслова за часами. Леонід Полтава «Бандурист» |
|
|
172 |
Пишемо правильно.Визначаємо час дієслова |
|
|
173 |
Читаємо та обговорюємо.Порівнюємо тексти Діагностувальна робота.Читання напам’ять. Леонід Полтава «Бандурист» |
|
|
174 |
Читаємо та обговорюємо.Порівнюємо тексти (презентація розповідей) |
|
|
175 |
Говоримо і слухаємо.Визначаємо ідею плаката |
|
|
176 |
Пишемо правильно.Правильно пишемо не з дієсловами |
|
|
177 |
Пишемо правильно.Правильно пишемо не з дієсловами |
|
|
178 |
Говоримо і слухаємо.Вивчаємо рекламну листівку |
|
|
179 |
Діагностувальна робота.Робота з медіатекстом |
|
|
180 |
Говоримо і слухаємо.Готуємося до подорожі |
|
|
181 |
Говоримо і слухаємо.Готуємося до подорожі |
|
|
182 |
Перевіряємо,що знаємо і вміємо |
|
|
183 |
Діагностувальна робота |
|
|
184 |
Аналіз діагностувальної роботи.Повторення і закріплення вивченого |
|
|
185 |
Складаємо тексти.Пишемо оголошення
Малгожата Стренковська-Заремба «Філіпек і |
|
|
186 |
Складаємо тексти.Пишемо оголошення
Малгожата Стренковська-Заремба «Філіпек і |
|
|
187 |
Читаємо та обговорюємо.Визначаємо настрій Саша Кочубей «Сім нескладух Говорухи» |
|
|
188 |
Читаємо та обговорюємо.Визначаємо настрій Саша Кочубей «Сім нескладух Говорухи» |
|
|
189 |
Читаємо та обговорюємо.Визначаємо настрій Саша Кочубей «Сім нескладух Говорухи» |
|
|
190 |
Пишемо правильно.Речення і текст.Діагностувальна робота.Усний твір |
|
|
191 |
Пишемо правильно.Речення і текст |
|
|
192 |
Пишемо правильно.Речення і текст |
|
|
193 |
Читаємо та обговорюємо.Читаємо незвичайну колискову.Іван Малкович «Понад Дніпром гуде метро» |
|
|
194 |
Пишемо правильно.Повторюєємо будову слова |
|
|
195 |
Складаємо тексти.Пишемо інструкцію |
|
|
196 |
Пишемо правильно.Повторюємо частини мови |
|
|
197 |
Пишемо правильно.Повторюємо частини мови |
|
|
198 |
Складаємо тексти.Пишемо електронного листа |
|
|
199 |
Діагностувальна робота.Списування тексту |
|
|
200 |
Діагностувальна робота.Читання вголос |
|
|
201 |
Складаємо тексти.Пишемо офіційного листа |
|
|
202 |
Читаємо та обговорюємо.Читаємо вірші про Батьківщину.Тарас Шевченко «Тече вода з-під Україно моя!»,Анатолій Качан «Квітка Сонця» |
|
|
203 |
Читаємо та обговорюємо.Які обов’язки має Президент України |
|
|
204 |
Діагностувальна робота.Диктант |
|
|
205 |
Говоримо і слухаємо.Висловлюємо власну думку |
|
|
206 |
Пишемо правильно.Значення слова.Діагностувальна робота.Читання напам’ять.Анатолій Качан «Квітка Сонця» |
|
|
207 |
Перевіряємо ,що знаємо і вміємо |
|
|
208 |
Діагностувальна робота |
|
|
209 |
Аналіз діагностувальної роботи.Узагальнення вивченого за 3 клас |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Джерела: 1.О.Іщенко,А.Іщенко «Українська мова та читання»
(частина перша,підручник).2. Орієнтовне календарно−тематичне планування на (2020/2021н.р.),видавництво «Літера ЛТД».