Календарно-тематичне планування уроків
фізичної культури
3 клас
№ з\п |
Дата |
Зміст навчального матеріалу |
Змістова лінія «Базова рухова активність». Змістова лінія «Ігрова та змагальна діяльність учнів». Змістова лінія «Турбота про стан здоров’я та безпеку». |
||
1 |
|
№1 місяць вересень «Подорожуємо і відкриваємо світ» Вступний інструктаж. 1.Руховий режим молодшого школяра та його вплив на формування правильної постави. 2.Організовуючі вправи: шикування; стійки: основна стійка, стійка ноги нарізно, широка стійка. 3.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 4.ЗРВ: без предметів на місці: вправи для м’язів шиї: нахили та повороти голови; вправи для верхніх кінцівок і плечового пояса: згинання та розгинання верхніх кінцівок, колові рухи руками, нахили в боки, пружні рухи. 5.Рухливі ігри «Знайди своє місце», «Життя лісу». |
2 |
|
Первинний інструктаж. 1.Фізичні навантаження та реакція на них серцевих скорочень. Дихання під час виконання фізичних вправ. 2.Організовуючі вправи: шикування; стійки: основна стійка, стійка ноги нарізно, широка стійка. 3.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 4.ЗРВ: без предметів на місці: для м’язів тулуба з вихідного положення стоячи: нахили вперед, у сторони, назад, повороти тулуба, пружні рухи; вправи для м’язів шиї: нахили та повороти голови; вправи для плечового пояса і верхніх кінцівок: згинання та розгинання рук, пружні рухи, викрути. 5.Рухливі ігри «Мандрівка оплесків», «Театр звірів». |
3 |
|
1.Основні правила загартування. Правила рухливих ігор та безпеки на уроках фізичної культури та під час самостійних занять фізичними вправами. 2.Організовуючі вправи: шикування; стійки: основна стійка, стійка ноги нарізно, широка стійка. 3.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 4.ЗРВ: без предметів на місці: для м’язів нижніх кінцівок та збільшення рухливості кульшових суглобів: присіди, напівприсіди, згинання та розгинання ніг, відведення ніг у сторони з різних вихідних положень; для м’язів нижніх кінцівок: присіди, напівприсіди, випади, стрибки. 5.Рухливі ігри «Швидко стати у колону», «Швидко стати у коло», «Швидко стати у шеренгу». |
4 |
|
1.Олімпійська слава нашого міста: ПІП (художня гімнастика). 2.Організовуючі вправи: шикування; стійки: основна стійка, стійка ноги нарізно, широка стійка. 3.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 4.ЗРВ: без предметів на місці. 5.Рухливі ігри «Жива скульптура», «Мак». |
5 |
|
1.Організовуючі вправи: шикування; стійки: основна стійка, стійка ноги нарізно, широка стійка. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: без предметів на місці. 4.Рухливі ігри «Дрова», «Заборонений рух». |
6 |
|
1.Організовуючі вправи: розмикання та змикання приставними кроками у колоні. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: без предметів на місці. 4.Рухливі ігри «Швидко стати у колону», «Світлофор». |
7 |
|
1.Організовуючі вправи: розмикання та змикання приставними кроками у шерензі. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: комплекс ранкової гігієнічної гімнастики (імітаційного характеру: м’яч) (№1,2). 4.Рухливі ігри «Швидко стати у шеренгу», «Повтори за мною». |
8 |
|
1.Організовуючі вправи: розмикання та змикання приставними кроками у колі. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: комплекс ранкової гігієнічної гімнастики (імітаційного характеру: скакалка) (№1,2). 4.Рухливі ігри «Швидко стати у коло», «Слухай сигнал». |
9 |
|
1.Організовуючі вправи: шикування, стійки, розмикання та змикання. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: комплекс ранкової гігієнічної гімнастики (імітаційного характеру: гімнастична палиця) (№1,2). 4.Рухливі ігри «Подоляночка», «Тихо – гучно». |
10 |
|
1.Олімпійська слава нашого міста: ПІП (спортивна гімнастика). 2.Організовуючі вправи: перешикування з колони по одному в колону по два і навпаки за розподілом. 3.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 4.ЗРВ: без предметів на місці: вправи на рівновагу (№1,2). 5.Рухливі ігри «Світлофор», «Повтори за мною». |
11 |
|
1.Організовуючі вправи: перешикування з шеренги по одному в шеренгу по два і навпаки за розподілом. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: без предметів на місці. 4.Рухлива гра «Чотири стихії». |
12 |
|
1.Організовуючі вправи: перешикування із колони по одному в колону по три способом послідовних поворотів ліворуч за раніше визначеними орієнтирами. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: без предметів на місці. 4.Рухливі ігри «Чотири стихії», «Слухай сигнал». Підсумковий урок. |
13 |
|
№2 місяць жовтень «Між минулим і майбутнім» 1.Організовуючі вправи: перешикування із колони по одному в колону по три способом послідовних поворотів ліворуч. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: без предметів на місці: повторення вивчених вправ. 4.Рухливі ігри «Чотири стихії», «Слухай сигнал». |
14 |
|
1.Організовуючі вправи: перешикування із колони по одному в колону по три способом послідовних поворотів ліворуч. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: комплекс вправ для формування правильної постави та профілактики плоскостопості (№1,2). 4.Рухлива гра «Вгадай, чий голос?» |
15 |
|
1.Організовуючі вправи: перешикування із колони по одному в колону по три способом послідовних поворотів ліворуч. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: комплекс вправ для формування правильної постави та профілактики плоскостопості. 4.Рухливі ігри «Вгадай, чий голос?», «Слухай сигнал». |
16 |
|
1.Олімпійська слава нашого міста: ПІП (спринт). 2.Організовуючі вправи: перешикування із колони по одному в колону по чотири способом послідовних поворотів ліворуч за раніше визначеними орієнтирами. 3.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 4.ЗРВ: комплекс вправ для формування правильної постави та профілактики плоскостопості. 5.Рухливі ігри «Вгадай, чий голос?», «Світлофор». |
17 |
|
1.Організовуючі вправи: перешикування із колони по одному в колону по чотири способом послідовних поворотів ліворуч. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: комплекс ранкової гігієнічної гімнастики без предмета (№1). 4.Рухливі ігри за бажанням учнів. |
18 |
|
1.Організовуючі вправи: перешикування із колони по одному в колону по чотири способом послідовних поворотів ліворуч. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: комплекс ранкової гігієнічної гімнастики без предмета (№1). 4.Рухливі ігри за бажанням учнів. |
19 |
|
1.Організовуючі вправи: перешикування із колони по одному в колону по чотири способом послідовних поворотів ліворуч. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: комплекс ранкової гігієнічної гімнастики без предмета (№2). 4.Рухливі ігри за бажанням учнів. |
20 |
|
1.Олімпійська слава нашого міста: ПІП (стаєр). 2.Організовуючі вправи: перешикування з однієї шеренги уступами за розрахунком на 9, 6, 3, на місці. 3.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 4.ЗРВ: комплекс ранкової гігієнічної гімнастики без предмета (№2). 5.Рухливі ігри за бажанням учнів. |
21 |
|
1.Організовуючі вправи: перешикування з однієї шеренги уступами за розрахунком на 9, 6, 3, на місці. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: без предметів на місці. 4.Рухливі ігри за бажанням учнів. |
22 |
|
1.Організовуючі вправи: перешикування з однієї шеренги уступами за розрахунком на 9, 6, 3, на місці. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: без предметів на місці. 4.Рухливі ігри за бажанням учнів. |
23 |
|
1.Організовуючі вправи: повторення раніше вивчених вправ. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: без предметів на місці. 4.Рухливі ігри за бажанням учнів. |
24 |
|
1.Олімпійська слава Черкащини. 2.Організуючі вправи: повторення раніше вивчених вправ. 3.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 4.ЗРВ: без предметів на місці. 5.Рухливі ігри за бажанням дітей. 6.Підсумковий урок. |
|
|
Змістова лінія «Базова рухова активність». Змістова лінія «Ігрова та змагальна діяльність учнів». Змістова лінія «Турбота про стан здоров’я та безпеку». |
25 |
|
№3 місяць листопад «Чарівні перетворення» Первинний інструктаж. 1.Олімпійська слава нашого міста: ПІП (веслування: каное). 2.Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. 3.Різновиди ходьби (на носках, на п’ятах, на внутрішній та зовнішній частинах ступні, з різними положеннями рук), бігу (рівномірному, на носках), стрибків (на місці на одній, двох ногах); різновиди ходьби (по діагоналі, зі зміною частоти кроку), бігу («проти ходом», «змійкою», по діагоналі). 4.ЗРВ: у русі. 5.Комплекс фізкультурної паузи. 6.Гра на формування уваги «Слухай сигнал». 7.Рухливі ігри «Гуси», «Бездомний заєць». |
26 |
|
1.Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. 2.Різновиди ходьби (із високим підніманням стегна, із закиданням гомілок, із зміною напрямку), бігу (з виносом прямих ніг, із високим підніманням стегна, із закиданням гомілок), стрибків (на одній, двох ногах, з поворотами праворуч, ліворуч); різновиди ходьби (із прискоренням та уповільненням), бігу (із різних вихідних положень: сидячи, лежачи, з високого старту). 3.ЗРВ: у русі. 4.Комплекс фізкультурної паузи. 5.Гра на формування уваги «Заборонений рух». 6.Рухливі ігри «Космонавти», «Виклик номерів». |
27 |
|
1.Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. 2.Різновиди ходьби (у напівприсіді, у присіді, «змійкою»), бігу (зі зміною напрямку), стрибків (на одній, двох ногах з поворотом кругом); різновиди ходьби (зі зміною довжини кроку; зі зміною напрямку за звуковим сигналом), бігу (із подоланням перешкод: умовна канава, шириною до 1 м). 3.ЗРВ: у русі. 4.Комплекс фізкультурної паузи. 5.Гра на формування уваги «Швидко стати у шеренгу». 6.Рухливі ігри «Сірий кіт», «Альпіністи». |
28 |
|
1.Олімпійська слава нашого міста: ПІП (академічне веслування). 2.Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. 3.Різновиди ходьби (на підвищеній опорі – лаві – з різними положеннями рук; на підвищеній опорі – лаві – з різними положеннями рук, чергуючи з присіданнями, нахилами), бігу (з різних вихідних положень), стрибків (із просуванням уперед, назад); різновиди ходьби (по підвищеній та обмеженій опорі – гімнастичній лаві – з високим підніманням стегна, з переступанням предметів), бігу (із подоланням перешкод: бар’єр, висотою до 50 см). 4.ЗРВ: з гімнастичною палицею. 5.Комплекс фізкультурної паузи. 6.Гра на формування уваги «Літає – не літає». 7.Рухлива гра «Гуси-лебеді». |
29 |
|
1.Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. 2.Різновиди ходьби («протиходом»), бігу («змійкою»), стрибків (у присіді правим та лівим боком); різновиди ходьби (по підвищеній та обмеженій опорі – гімнастичній лаві – приставним кроком правим і лівим боком, із присіданнями та поворотами переступанням із різними положеннями рук), бігу (із подоланням перешкод. 3.ЗРВ: з гімнастичною палицею. 4.Комплекс фізкультурної паузи. 5.Гра на формування уваги «Світлофор». 6.Рухлива гра «Квач». |
30 |
|
1.Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. 2.Різновиди ходьби (із зупинками за сигналом), бігу (зі зміною напрямку, спиною вперед), стрибків («змійкою»); різновиди бігу (зі зміною швидкості та напрямку за звуковим сигналом). 3.ЗРВ: з гімнастичною палицею. 4.Комплекс фізкультурної паузи. 5.Гра на формування уваги «Швидко стати у колону». 6.Рухлива гра «Команда швидконогих». |
31 |
|
1.Олімпійська слава нашого міста: ПІП (веслування на байдарці). 2.Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. 3.Різновиди ходьби (із вантажем – мішечками – на голові), бігу (із зупинками стрибком за зоровим та слуховим сигналами), стрибків (на місці з поворотами на 45 гр., 90 гр., 180 гр.). 4.ЗРВ: зі скакалкою. 5.Комплекс фізкультурної паузи («пальчикова гімнастика»). 6.Гра на формування уваги «Швидко стати у коло». 7.Рухлива гра «Білі ведмеді». |
32 |
|
1.Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. 2.Різновиди ходьби (по підвищеній опорі приставними кроками правим і лівим боками, на носках з різними положеннями рук почергово з поворотами, присіданнями), бігу (із зупинками у кроці за зоровим та слуховим сигналами), стрибків («по купинах»). 3.ЗРВ: зі скакалкою. 4.Комплекс фізкультурної паузи («пальчикова гімнастика»). 5.Гра на формування уваги «Світлофор». 6.Рухлива гра «Горішки». |
33 |
|
1.Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. 2.Різновиди ходьби, бігу (пересування приставними кроками правим, лівим боками), стрибків (вистрибування із присіду). 3.ЗРВ: зі скакалкою. 4.Комплекс фізкультурної паузи («пальчикова гімнастика»). 5.Гра на формування уваги «Заборонений рух». 6.Рухлива гра «Повінь». |
34 |
|
1.Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. 2.Різновиди стрибків,бігу,ходьби. 3.ЗРВ: з мішечком піску (книжкою) на голові. 4.Комплекс фізкультурної паузи («пальчикова гімнастика»). 5.Гра на формування уваги «Світлофор». 6.Рухлива гра «Запорожець на Січі». |
35 |
|
1.Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: з мішечком піску (книжкою) на голові. 4.Комплекс фізкультурної паузи («пальчикова гімнастика»). 5.Гра на формування уваги «Слухай сигнал». 6.Рухливі ігри за бажанням дітей. |
36 |
|
1.Олімпійська слава нашого міста: ПІП. 2.Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. 3.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 4.ЗРВ: з мішечком піску (книжкою) на голові. 5.Комплекси фізкультурних пауз («пальчикова гімнастика»). 6.Гра на формування уваги «Мандрівка оплесків». 7.Рухливі ігри за бажанням дітей. 8.Підсумковий урок. |
37 |
|
№4 місяць грудень «Енергія» 1.Олімпійська слава нашого міста: ПІП (волейбол). 2.Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. 3.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 4.ЗРВ: з м’ячем. 5.Вправи з малим м’ячем: тримання м’яча, підкидання м’яча правою і лівою руками; підкидання м’яча під час ходьби почергово лівою і правою руками. 6.Гра на формування уваги «Слухай сигнал».7.Рухлива гра «Артбол». |
38 |
|
1.Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: з м’ячем. 4.Вправи з малим м’ячем: ловіння м’яча однією та двома руками після відскоку від стіни, підлоги; із положення стоячи спиною до стіни, кидки м’яча у стіну, повертаючись праворуч (ліворуч), з наступним його ловінням. 5.Гра на формування уваги «Заборонений рух». 6.Рухлива гра «Передав – сідай!». |
39 |
|
1.Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: з м’ячем. 4.Вправи з малим м’ячем: метання м’яча правою і лівою руками із-за голови стоячи на місці; перекидання м’яча правою рукою в ліву через плече за спиною. 5.Гра на формування уваги «Слухай сигнал». 6.Рухлива гра «М’яч сусідові». |
40 |
|
1.Олімпійська слава нашого міста: ПІПГ (гандбол). 2.Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. 3.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 4.ЗРВ: з м’ячем. 5.Вправи з малим м’ячем: метання м’яча у вертикальну ціль з відстані 8-10 м; метання м’яча «із-за спини через плече», стоячи на одному, двох колінах. 6.Гра на формування уваги «Світлофор». 7.Рухлива гра «Вибивний». |
41 |
|
1.Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: з м’ячем. 4.Вправи з малим м’ячем: метання м’яча у щит – 1х1 м – із відстані 8-10 м на висоті 2-3 м; метання м’яча «із-за спини через плече» на дальність із місця, у вертикальну ціль (мішень 1×1 м) на висоті 3 м з відстані 8-10 м. 5.Гра на формування уваги «Слухай сигнал». 6.Рухлива гра «М’яч середньому». |
42 |
|
1.Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: з м’ячем. 4.Вправи з малим м’ячем: метання м’яча у горизонтальну ціль шириною 2 м з відстані 6-8 м; метання м’яча у горизонтальну ціль (ширина 1,5 м) з відстані 10-12 м. 5.Гра на формування уваги «Літає – не літає». 6.Рухлива гра «Влучно в ціль». |
43 |
|
1.Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: з м’ячем. 4.Вправи з великим м’ячем: тримання м’яча, підкидання м’яча і ловіння його після відскоку від підлоги; елементи баскетболу: тримання баскетбольного м’яча. 5.Гра на формування уваги «Слухай сигнал». 6.Рухлива гра «Гонка м’яча» №1, №2, №3. |
44 |
|
1.Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: з м’ячем. 4.Вправи з великим м’ячем: передавання м’яча з рук у руки у колі, в колоні; елементи баскетболу: передачі м’яча двома руками від грудей на місці. 5.Гра на формування уваги «Заборонений рух». 6.Рухлива гра «Гонка м’яча» №4, №5, №6. |
45 |
|
1.Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: з м’ячем. 4.Вправи з великим м’ячем: передавання м’яча з рук у руки в шерензі, ліворуч, праворуч; кидки м’яча знизу із положення сидячи та стоячи; елементи баскетболу: ловіння м’яча. 5.Гра на формування уваги «Світлофор». 6.Рухлива гра «Зустрічна естафета». |
46 |
|
1.Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: з м’ячем. 4.Вправи з великим м’ячем: передача м’яча над головою, під ногами; передавання і ловіння м’яча двома руками від грудей (у колі, парах, трійках); елементи баскетболу: передачі м’яча двома руками від грудей у ціль і ловіння його після відскоку від підлоги. 5.Гра на формування уваги «Заборонений рух». 6.Рухлива гра «Попади в ціль!». |
47 |
|
1.Олімпійська слава нашого міста: ПІП. 2.Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. 3.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 4.ЗРВ: з м’ячем. 5.Вправи з великим м’ячем: передача м’яча в парах; передачі м’яча двома руками з ударом об підлогу; елементи баскетболу: ведення м’яча на місці та під час ходьби правою і лівою руками. 6.Гра на формування уваги «Літає – не літає». 7.Рухлива гра «Наввипередки за м’ячем». |
48 |
|
1.Організовуючі вправи: шикування, стійки, перешикування. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: з м’ячем. 4.Вправи з великим м’ячем: удари м’яча об підлогу однією та двома руками, ведення м’яча на місці правою і лівою руками; ведення м’яча у кроці правою і лівою руками. 5.Гра на формування уваги «Світлофор». 6.Рухливі ігри за бажанням учнів. 7.Підсумковий урок за I семестр. |
|
|
Змістова лінія «Базова рухова активність». Змістова лінія «Ігрова та змагальна діяльність учнів». Змістова лінія «Турбота про стан здоров’я та безпеку». |
49 |
|
№5 місяць січень «Світ невідомий» Первинний інструктаж. 1.Олімпійська слава нашого міста: ПІП. 2.Організовуючі вправи. 3.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 4.ЗРВ: без предметів на місці: для м’язів тулуба з вихідних положень сидячи: нахили вперед, у сторони, назад, повороти тулуба, пружні рухи; нахили, повороти, прогинання та вигинання тулуба у положенні упору стоячи на колінах. 5.Комплекс фізкультурної паузи. 6.Вправи на положення тіла у просторі: елементи акробатики: групування (сидячи, лежачи); перекати у групуванні; перекид назад в упор стоячи на колінах, в упор присівши. 7.Рухлива гра «Заборонений рух». 8.Вправа на релаксацію «Тихе озеро». |
50 |
|
1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: без предметів на місці: для м’язів тулуба з вихідних положень лежачи: нахили вперед, у сторони, назад, повороти тулуба, пружні рухи. 4.Комплекс фізкультурної паузи. 5.Вправи на положення тіла у просторі: елементи акробатики: перекид уперед; два перекиди вперед злито. 6.Рухлива гра «Мандрівка оплесків». 7.Вправа на релаксацію «Тихе озеро». |
51 |
|
1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: без предметів на місці: для м’язів живота з вихідного положення лежачи на спині, животі, піднімання із положення лежачи в положення сидячи; перехід із положення лежачи у положення сидячи. 4.Комплекс фізкультурної паузи. 5.Вправи на положення тіла у просторі: елементи акробатики: стійка на лопатках із зігнутими та прямими ногами; «міст» із положення лежачи. 6.Рухлива гра «Секретне завдання». 7.Вправа на релаксацію «Тихе озеро». |
52 |
|
1.Олімпійська слава нашого міста: ПІП. 2.Організовуючі вправи. 3.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 4.ЗРВ: без предметів на місці: для м’язів спини: вправи з вихідного положення лежачи на животі; підтягування на перекладині з вихідного положення лежачи. 5.Комплекс фізкультурної паузи. 6.Вправи на положення тіла у просторі: елементи акробатики: повторення раніше вивчених вправ. 7.Рухлива гра «Вгадай, чий голосок?». 8.Вправа на релаксацію «Дощ у лісі». |
53 |
|
1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: без предметів на місці: повторення раніше вивчених вправ. 4.Комплекс фізкультурної паузи. 5.Вправи на положення тіла у просторі: елементи акробатики: повторення раніше вивчених вправ. 6.Рухлива гра «Чотири стихії». 7.Вправа на релаксацію «Дощ у лісі». |
54 |
|
1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: без предметів на місці: для м’язів спини, живота та тулуба з вихідних положень лежачи на спині, животі та стоячи на колінах, статичні вправи на рівновагу. 4.Комплекс фізкультурної паузи. 5.Вправи на положення тіла у просторі: сіди (ноги нарізно, на п’ятах, зігнувши ноги); нахили тулуба у сіді з різними положеннями ніг. 6.Рухлива гра «Жива скульптура»». 7.Вправа на релаксацію «Дощ у лісі». |
55 |
|
1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: без предметів на місці: для м’язів спини, живота та тулуба з вихідних положень лежачи на спині, животі та стоячи на колінах, статичні вправи на рівновагу. 4.Комплекс фізкультурної паузи. 5.Вправи на положення тіла у просторі: сіди (кутом, із нахилом уперед, на правому (лівому) стегні); перехід із сіду на правому стегні у сід на лівому стегні. 6.Рухлива гра «Тихо – гучно». 7.Вправа на релаксацію «Водоспад». |
56 |
|
1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: без предметів на місці: для м’язів спини, живота та тулуба з вихідних положень лежачи на спині, животі та стоячи на колінах, статичні вправи на рівновагу. 4.Вправи на положення тіла у просторі: сіди (повторення раніше вивчених вправ). 5.Рухлива гра «Вгадай, чий голос?». 6.Вправа на релаксацію «Водоспад». |
57 |
|
1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: без предметів на місці: для м’язів спини, живота та тулуба з вихідних положень лежачи на спині, животі та стоячи на колінах, статичні вправи на рівновагу. 4.Вправи на положення тіла у просторі: упори (присівши, лежачи, лежачи ззаду, стоячи, стоячи на колінах); згинання і розгинання рук в упорі на стегнах, в упорі лежачи. 5.Рухлива гра «Дрова». 6.Вправа на релаксацію «Водоспад». Підсумковий урок. |
58 |
|
№6 місяць лютий «Світ невидимий» 1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: комплекс ранкової гігієнічної гімнастики із предметами: палиця гімнастична. 4.Вправи на положення тіла у просторі: упори (лежачи на стегнах, лежачи на передпліччях); перехід із упору присівши в упор стоячи, із упору лежачи в упор лежачи боком і навпаки. 5.Рухлива гра «Світлофор». 6.Вправа на релаксацію «Квітка добра». |
59 |
|
1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: комплекс ранкової гігієнічної гімнастики із предметами: палиця гімнастична. 4.Вправи на положення тіла у просторі: упор на перекладині; із упору на низькій перекладині, обертаючись уперед, перехід у вис присівши; із упору на низькій перекладині зіскок махом назад. 5.Рухлива гра «Повтори за мною». 6.Вправа на релаксацію «Квітка добра». |
60 |
|
1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: комплекс ранкової гігієнічної гімнастики із предметами: палиця гімнастична (в парах). 4.Вправи на положення тіла у просторі: виси (стоячи, лежачи); підтягування у висі лежачи. 5.Рухлива гра «Театр звірів». 6.Вправа на релаксацію «Квітка добра». |
61 |
|
1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: комплекс ранкової гігієнічної гімнастики із предметами: палиця гімнастична (в парах). 4.Вправи на положення тіла у просторі: виси (на зігнутих руках, стоячи позаду, зависом однією ногою, зависом двома ногами); розмахування у висі на високій перекладині. 5.Рухлива гра «Життя лісу». 6.Вправа на релаксацію «Пухнасті хмаринки». |
62 |
|
1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: комплекс ранкової гігієнічної гімнастики із предметами: палиця гімнастична (в парах). 4.Вправи на положення тіла у просторі: виси (підтягування у висі, у висі лежачи). 5.Рухлива гра «Чотири стихії». 6.Вправа на релаксацію «Пухнасті хмаринки». |
63 |
|
1.Олімпійська слава нашого міста: ПІП. 2.Організовуючі вправи. 3.Різновиди ходьби, бігу, стрибків.4.ЗРВ: із прапорцями («морська азбука»). 5.Гра на формування уваги «Швидко стати у шеренгу». 6.Танцювальні кроки: комплексні ритмічні вправи: повороти, нахили тулуба у поєднанні з різними кроками під музичний супровід: приставний крок, перемінний крок, кроки на півпальцях під музичний супровід, кроки з витягнутою стопою, «маятник». 7.Рухлива гра «Гуси-лебеді». |
64 |
|
1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: із прапорцями («морська азбука»). 4.Гра на формування уваги «Швидко стати у коло». 5.Танцювальні кроки: танцювальні імпровізаційні вправи. 6.Рухлива гра «Квач». |
65 |
|
1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: із прапорцями («морська азбука»). 4.Гра на формування уваги «Швидко стати у колону». 5.Лазіння та перелізання: лазіння: по горизонтальній та похилій (кут 20 гр.) гімнастичній лаві в упорі стоячи на колінах; по похилій лаві, встановленій під кутом 45 гр., в упорі присівши; по похилій гімнастичній лаві (кут 45 гр.) однойменним та різнойменним способами. 6.Танцювальні кроки: ритмічні завдання, крок з носка, крок з каблука з чергуванням вправ на рухи корпусу під музичний супровід. 7.Рухлива гра «Ямки». |
66 |
|
1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: із прапорцями («морська азбука»). 4.Гра на формування уваги «Слухай сигнал». 5.Лазіння та перелізання: лазіння: підтягування у положенні лежачи на горизонтальній та похилій гімнастичній лаві однойменним і різнойменним способами. 6.Танцювальні кроки: переступання, крок польки, танцювальні імпровізовані вправи.7.Рухлива гра «Білі ведмеді». |
67 |
|
1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: із прапорцями («морська азбука»). 4.Гра на формування уваги «На свої місця». 5.Лазіння та перелізання: лазіння: по гімнастичній стінці у різних напрямках; по гімнастичній стінці різнойменним та однойменним способами (угору, вниз, по діагоналі, праворуч, ліворуч на різній висоті). 6.Танцювальні кроки: танцювальні імпровізаційні вправи. 7.Рухлива гра «Кульку за смугу». |
68 |
|
1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: із прапорцями («морська азбука»). 4.Гра на формування уваги «Слухай сигнал». 5.Лазіння та перелізання: лазіння: по гімнастичній стінці з переходом на похилу гімнастичну лаву і навпаки. 6.Танцювальні кроки: ритмічне поєднання рухів і кроків, підскоків; танцювальні імпровізаційні вправи босоніж. 7.Рухлива гра «Повінь». |
69 |
|
1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: із прапорцями («морська азбука»). 4.Гра на формування уваги «Заборонений рух». 5.Лазіння та перелізання: лазіння: перелізання через перешкоду висотою до 80 см; підлізання під перешкодою; по гімнастичній стінці з вантажем на голові (книжка). 6.Танцювальні кроки: кроки з притупуванням, «припадання», «полька на місці», бокові кроки. 7.Рухлива гра «Запорожець на Січі». Підсумковий урок. |
70 |
|
№7 місяць березень «Приховані можливості» 1.Олімпійська слава нашого міста: ПІП. 2.Організовуючі вправи. 3.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 4.ЗРВ: із прапорцями («морська азбука»). 5.Гра на формування уваги «Світлофор». 6.Лазіння та перелізання: лазіння: перелізання через перешкоду висотою до 100 см; підлізання під перешкодою; подолання лазінням, перелізанням та підповзанням смуги із 3-5 перешкод. 7.Танцювальні кроки: імпровізаційні вправи босоніж. 8.Рухливі ігри за бажанням дітей. |
71 |
|
1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: в русі (з м’ячем). 4.Вправи з великим м’ячем: елементи футболу: ведення м’яча носком у кроці; зупинки м’яча, що котиться, підошвою та внутрішньою стороною ступні. 5.Рухливі ігри «Попади в ціль!», «Артбол». |
72 |
|
1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: в русі (з м’ячем). 4.Вправи з великим м’ячем: елементи футболу: удари внутрішньою стороною ступні по м’ячу, що котиться. 5.Рухливі ігри «Артбол», «Вибивний». |
73 |
|
1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: в русі (з м’ячем). 4.Вправи з великим м’ячем: елементи футболу: ведення м’яча носком; удари внутрішньою стороною ступні по нерухомому м’ячу; удари внутрішньою та середньою частиною підйому по нерухомому м’ячу у вертикальну ціль (смуга шириною 1,5 м, довжиною 8-10 м). 5.Рухливі ігри «Передав – сідай!», «Попади в ціль!». |
74 |
|
1.Олімпійська слава нашого міста: ПІП (волейбол). 2.Організовуючі вправи. 3.Різновиди бігу, ходьби, стрибків. 4.ЗРВ: в русі (з м’ячем). 5.Вправи з великим м’ячем: елементи футболу: ведення м’яча внутрішньою та зовнішньою частинами підйому ( по прямій, по дузі, між стойок); ведення м’яча вивченими способами між стійок, з обведенням стійок. 6.Рухливі ігри «Вибивний», «Артбол». |
75 |
|
1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: в парах (з м’ячем). 4.Вправи з великим м’ячем: вкидання м’яча в ноги партнеру з місця. 5.Рухлива гра «Найкраща пара». |
76 |
|
1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: в парах (з м’ячем). 4.Вправи з великим м’ячем: жонглювання м’ячем (хлопчики), повітряною кулькою (дівчатка). 5.Рухлива гра «Грай та не втрачай». |
77 |
|
1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: в парах (з м’ячем). 4.Вправи з великим м’ячем: повторення раніше вивчених вправ. 5.Рухлива гра «Зустрічна естафета». |
78 |
|
1.Олімпійська слава Черкащини. 2.Організовуючі вправи. 3.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 4.ЗРВ: в парах (з м’ячем). 5.Вправи з великим м’ячем: зупинка м’яча, що котиться, підошвою із 5 спроб. 6.Рухливі ігри за бажанням дітей. |
79 |
|
1.Олімпійська слава нашого міста: ПІП (десятиборство: стрибки). 2.Організовуючі вправи. 3.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 4.ЗРВ: в русі. 5.Стрибки у висоту: через гімнастичну палицю, гумову мотузку з місця, із прямого розбігу способом «зігнувши ноги» з 5-7 кроків розбігу; стрибки вгору поштовхом однієї та двох ніг із діставанням підвішених предметів; стрибки через перешкоди висотою до 50 см поштовхом однієї та двома ногами. 6.Рухлива гра «У річку – гоп!». |
80 |
|
1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: в русі. 4.Стрибки у висоту: застрибування на підвищену опору (3-4 мати, складені один на одний) і зістрибування вигнувшись; застрибування на підвищену опору поштовхом однієї та двох ніг; застрибування на м’які перешкоди (гімнастичні мати, висотою до 80 см). 5.Рухлива гра «Переправа через річку». |
81 |
|
1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: в русі. 4.Стрибки зі скакалкою: стрибки поодинці через довгу скакалку, що гойдається, обертається вперед, назад; на двох ногах; стрибки поодинці через довгу скакалку, що гойдається, обертається вперед, назад; на двох ногах із проміжними стрибками на місці. 5.Рухлива гра «Гречка». Підсумковий урок. |
|
|
Змістова лінія «Базова рухова активність». Змістова лінія «Ігрова та змагальна діяльність учнів». Змістова лінія «Турбота про стан здоров’я та безпеку». |
82 |
|
№8 місяць квітень «Погода вдома» Первинний інструктаж. 1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: в русі. 4.Стрибки зі скакалкою: парами через довгу скакалку, що гойдається, обертається вперед, назад. 5.Рухлива гра «Пень». |
83 |
|
1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: зі скакалкою. 4.Стрибки зі скакалкою: парами через довгу скакалку, що гойдається, обертається вперед, назад. 5.Рухливі ігри «Вовк у канаві», «У річку – гоп!». |
84 |
|
1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: зі скакалкою. 4.Стрибки зі скакалкою: поперемінно відштовхуючись ногами на місці, обертаючи скакалку вперед; стрибки на двох ногах, почергово, обертаючи скакалку вперед. 5.Рухливі ігри «Через купини та пеньки», «Переправа через річку». |
85 |
|
1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди бігу, ходьби, стрибків. 3.ЗРВ: зі скакалкою. 4.Стрибки зі скакалкою: стрибки через довгу скакалку, яка обертається, вперед; на одній нозі; на двох ногах. 5.Рухливі ігри «У річку – гоп!», «Гречка». |
86 |
|
1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: зі скакалкою. 4.Стрибки зі скакалкою: на одній нозі; на двох ногах. 5.Рухливі ігри «Переправа через річку», «Пень». |
87 |
|
1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: зі скакалкою. 4.Стрибки зі скакалкою: обертаючи скакалку вперед і назад. 5.Рухливі ігри «Гречка», «У річку – гоп!». |
88 |
|
1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: зі скакалкою. 4.Стрибки зі скакалкою: обертаючи скакалку вперед і назад. 5.Рухливі ігри «Пень», «Переправа через річку». |
89 |
|
1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: в русі. 4.Стрибки у довжину: з місця; з розбігу 5-7 кроків способом «зігнувши ноги»; стрибки «у кроці»; стрибки «по купинах». 5.Рухливі ігри «Через купини та пеньки», «Вовк у канаві». |
90 |
|
1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: в русі. 4.Стрибки у довжину: з місця поштовхом однієї, двох ніг; стрибки у довжину із присіду в присід. 5.Рухливі ігри за бажанням дітей. |
91 |
|
1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: з м’ячем. 4.Комплекс фізкультурної паузи («пальчикова гімнастика»). 5.Вправи з малим м’ячем: метання м’яча «із-за спини через плече», стоячи на одному, двох колінах. 6.Рухлива гра «Попади в ціль!». |
92
|
|
1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: з м’ячем. 4.Комплекс фізкультурної паузи («пальчикова гімнастика»). 5.Вправи з малим м’ячем: метання м’яча «із-за спини через плече» на дальність із місця, у вертикальну ціль (мішень 1×1 м) на висоті 3 м з відстані 8-10 м. 6.Рухлива гра «Артбол». |
93 |
|
1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: з м’ячем. 4.Комплекс фізкультурної паузи («пальчикова гімнастика»). 5.Вправи з малим м’ячем: метання м’яча у горизонтальну ціль (ширина 1,5 м ) з відстані 10-12 м. 6.Рухлива гра «Передав – сідай!». Підсумковий урок. |
94 |
|
№9 місяць травень «Я – людина» 1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: з м’ячем. 4.Вправи з великим м’ячем: елементи футболу: удари внутрішньою та середньою частиною підйому по нерухомому м’ячу у вертикальну ціль (смуга шириною 1,5 м, довжиною 8-10 м) та горизонтальну ціль (смуга шириною 1,5 м, довжиною 8-10 м). 5.Рухлива гра «Зустрічна естафета». |
95 |
|
1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: з м’ячем. 4.Вправи з великим м’ячем: елементи футболу: ведення м’яча вивченими способами між стійок, з обведенням стійок. 5.Рухлива гра «Вибивний». |
96 |
|
1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: з м’ячем. 4.Вправи з великим м’ячем: елементи футболу: вкидання м’яча в ноги партнеру з місця; жонглювання м’ячем (хлопчики), повітряною кулькою (дівчатка). 5.Рухливі ігри за бажанням дітей. |
97 |
|
1.Олімпійська слава нашого міста: ПІП (велоспорт: шосе). 2.Організовуючі вправи. 3.Різновиди бігу, ходьби, стрибків. 4.ЗРВ: в русі. 5.Біг 30 м. 6.Рухливі ігри «Гуси-лебеді», «Квач». |
98 |
|
1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди бігу, ходьби, стрибків. 3.ЗРВ: в русі. 4.Рівномірний біг до 900 м. 5.Рухливі ігри «Квач», «Ямки». |
99 |
|
1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди бігу, ходьби, стрибків. 3.ЗРВ: в русі. 4.Рівномірний біг почергово з ходьбою до 1200 м. 5.Рухливі ігри «Команда швидконогих», «Кульку за смугу». |
100 |
|
1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди бігу, ходьби, стрибків. 3.ЗРВ: в русі. 4.«Човниковий» біг 4×9 м. 5.Рухливі ігри «Білі ведмеді», «Квач». |
101 |
|
1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди бігу, ходьби, стрибків. 3.ЗРВ: в русі. 4.Рухливі ігри «Горішки», «Кульку за смугу». |
102 |
|
1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди бігу, ходьби, стрибків. 3.ЗРВ: в русі. 4.Рухливі ігри за бажанням дітей. 5.Підсумковий урок за II семестр, навчальний рік. |
103 |
|
Резервний урок. |
104 |
|
Резервний урок. |
105 |
|
Резервний урок. |