Календарне планування "Фізична культура" 3 клас

Про матеріал
Календарне планування складене згідно чинної програми:змістові лінії, очікувані результати та ключові компетентності.
Перегляд файлу

                                                           Фізична культура 

Зміст уроку

Змістові лінії

Ключові компетентності

Очікувані результати

Дата

1

Інструкція БЖД №           Руховий режим молодшого школяра та його вплив на формування правильної постави.  Загальнорозвивальні   вправи з предметами.  Рухлива гра «Вгадай, чий голос?».

Рухова діяльність. Ігрова та змагальна діяльність(7 год)

 

Компетентності у галузі природничих наук.

Громадянські та соціальні компетентності.

-беруть участь у рухливих, спортивних іграх та естафетах,; 

 

-ефективно взаємодіють з однолітками для досягнення спільних командних цілей;

 

-дотримуються правил безпечної поведінки для себе та однокласників у процесі рухової, ігрової та змагальної діяльності;

 

-добирають та виконують фізичні вправи для формування правильної постави і профілактики плоскостопості;

 

-контролюють свій фізичний стан за частотою серцевих скорочень,  диханням та самопочуттям перед фізичними навантаженнями в процесі та після занять;

 

-виконують організовуючі вправи команди на перешикування з однієї шеренги уступами за розрахунком 9, 6, 3, на місці.

 

2

Фізичні навантаження та реакція на них серцевих скорочень. Загальнорозвивальні   вправи без предметів. Рухлива гра «Білі ведмеді».

 Ігрова та змагальна діяльність

 

Компетентності у галузі природничих наук.

Громадянські та соціальні компетентності.

 

3

Дихання під час виконання фізичних вправ. Загальнорозвивальні   вправи   з м’ячами.

Рухлива гра «Чотири стихії».

Ігрова та змагальна діяльність

 

Компетентності у галузі природничих наук.

Громадянські та соціальні компетентності.

 

4

Загальнорозвивальні   вправи   без предметів.   Комплекс   для формування правильної постави.  Рухлива гра «У річку, гоп!»

Ігрова та змагальна діяльність

 

Компетентності у галузі природничих наук.

Громадянські та соціальні компетентності.

 

5

Загальнорозвивальні   вправи   в колі.   Різні   види ходьби і бігу. Рухлива гра «Зустрічна естафета».

 Ігрова та змагальна діяльність

 

Компетентності у галузі природничих наук.

Громадянські та соціальні компетентності.

 

6

Загальнорозвивальні   вправи з предметами.    Рухлива гра «Вгадай, чий голос?».

Рухлива гра «Гуси-лебеді».

Рухлива гра «Повінь»

Ігрова та змагальна діяльність

 

Компетентності у галузі природничих наук.

Громадянські та соціальні компетентності.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

Загальнорозвивальні   вправи   без предметів.   Комплекс   для формування правильної постави.  Рухлива гра «Вгадай, чий голос?». Рухлива гра «Попади в ціль!» 

Рухлива гра «Зустрічна естафета»

Ігрова та змагальна діяльність

 

Компетентності у галузі природничих наук.

Громадянські та соціальні компетентності.

 

8

Символи, ритуали і церемонії Олімпійських ігор. Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Чергування ходьби і бігу до 1200 м. «Човниковий»  біг  4 х 9 м. Рухлива гра «Гуси-лебеді»

Вправи для оволодіння навичками пересувань

 Рухова діяльність

(14 год) 

 

 

Компетентності у галузі природничих наук.

Громадянські та соціальні компетентності.

-мають уявлення про історію виникнення Олімпійських ігор;

 

-називаєють олімпійське гасло та символ Олімпійських ігор;

 

-пояснюють вплив позитивних та негативних чинників на стан здоров'я учнів;

 

-володіють навичками пересувань: -

 

-ходьба по гімнастичній лаві з високим підніманням стегна, біг до 30 м, рівномірний біг  почергово з ходьбою до 1200 м;

 

рівномірний біг до 900 м;

 

-пересування танцювальними кроками: ритмічне поєднання рухів і кроків, підскоків; танцювальні імпровізаційні вправи босоніж;    

 

-лазіння по похилій гімнастичній лаві (кут нахилу 45 градусів) однойменним та різнойменними способами;

 

-лазіння по гімнастичній стінці різнойменними та однойменним способом (вгору,  вниз, по діагоналі, праворуч, ліворуч.

 

9

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба по діагоналі, зі зміною частоти кроку. Біг «протиходом», «змійкою». Біг 30 м.  Танцювальний крок «припадання». Рухлива гра «Команда швидконогих» 

Вправи для оволодіння навичками пересувань

Рухова діяльність

 

 

Компетентності у галузі природничих наук.

Громадянські та соціальні компетентності.

 

10

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба зі зміною довжини кроку. Біг 30 м. «Човниковий» біг 4х9 м. Рухлива гра «Гуси-лебеді» 

Вправи для оволодіння навичками пересувань

Рухова діяльність

 

 

Компетентності у галузі природничих наук.

Громадянські та соціальні компетентності.

 

11

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба по підвищеній та обмеженій опорі (низька колода). Біг із подоланням перешкод. Біг 30 м. Танцювальний крок «припадання». Вправи для профілактики плоскостопості. Рухлива гра «Повінь»

Вправи для оволодіння навичками пересувань

Рухова діяльність

 

 

Компетентності у галузі природничих наук.

Громадянські та соціальні компетентності.

 

12

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба по підвищеній та обмеженій опорі (низька колода). Чергування ходьби та бігу до 1200 м. Танцювальний крок «притупування».  Рухлива гра «Горішки»

Вправи для оволодіння навичками пересувань Рухова діяльність

 

 

Компетентності у галузі природничих наук.

Громадянські та соціальні компетентності.

 

13

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Біг 30 м.  «Човниковий біг» 4 х 9 м. Рівномірний біг до 900 м.  Рухлива гра «Горішки»

Вправи для оволодіння навичками пересувань Рухова діяльність

 

 

Компетентності у галузі природничих наук.

Громадянські та соціальні компетентності.

 

14

Організаційні вправи.   Комплекс ЗРВ. Чергування бігу та ходьби. Ходьба по підвищеній та обмеженій опорі (низька колода). Біг  «змійкою». Рівномірний біг до 900 м. Рухлива гра «Білі ведмеді»

Вправи для оволодіння навичками пересувань Рухова діяльність

 

 

Компетентності у галузі природничих наук.

Громадянські та соціальні компетентності.

 

15

Організаційні вправи. Комплекс ЗРВ. Ходьба приставним кроком правим і лівим боком. Лазіння по гімнастичній стінці з переходом на похилу гімнастичну лаву і навпаки. Біг із зміною швидкості та напрямку за звуковим сигналом. Біг 30 м.     Рухлива гра на увагу

Вправи для оволодіння навичками пересувань Рухова діяльність

 

 

Компетентності у галузі природничих наук.

Громадянські та соціальні компетентності.

 

 

16

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба по діагоналі, ходьба зі зміною частоти кроку. Біг “протиходом”. Біг 30м. Рухлива гра “Гуси-лебеді”

Вправи для оволодіння навичками пересувань Рухова діяльність

 

 

 

Компетентності у галузі природничих наук.

Громадянські та соціальні компетентності.

 

17

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба по підвищеній та обмеженій опорі (низька колода). Чергування ходьби та бігу до 1200 м. Танцювальний крок «притупування».  Рухлива гра «Повінь»

Вправи для оволодіння навичками пересувань Рухова діяльність

 

 

Компетентності у галузі природничих наук.

Громадянські та соціальні компетентності.

 

18

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Лазіння по похилій гімнастичній лаві (кут нахилу 45 градусів) однойменним та різнойменними способами. Біг  «змійкою». Рухлива гра «Ямки»

Вправи для оволодіння навичками пересувань Рухова діяльність

 

 

Компетентності у галузі природничих наук.

Громадянські та соціальні компетентності.

 

19

Організаційні вправи.   Комплекс ЗРВ. Чергування бігу та ходьби. Ходьба по підвищеній та обмеженій опорі (низька колода). Біг  «змійкою». Рівномірний біг до 900 м. Рухлива гра «Білі ведмеді»

Вправи для оволодіння навичками пересувань Рухова діяльність

 

 

Компетентності у галузі природничих наук.

Громадянські та соціальні компетентності.

 

20

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Визначення показників динаміки розвитку фізичних якостей учнів. Спритності – «човниковий» біг 4 х 9 м.  Рухлива гра «Гуси-лебеді»

Вправи для оволодіння навичками пересувань Рухова діяльність

 

 

Компетентності у галузі природничих наук.

Громадянські та соціальні компетентності.

 

 

21

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Визначення показників динаміки розвитку фізичних якостей учнів. Спритності – «човниковий» біг 4 х 9 м.   Рухлива гра на увагу

Вправи для оволодіння навичками пересувань

Рухова діяльність

 

 

Компетентності у галузі природничих наук.

Громадянські та соціальні компетентності.

 

22

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Біг із різних вихідних положень. Стрибки у довжину з місця. Стрибки зі скакалкою. Рухлива гра «Переправа через річку»

Стрибкові вправи .Рухова діяльність .

Ігрова та змагальна діяльність.

(9 год)

Компетентності у галузі природничих наук.

Громадянські та соціальні компетентності.

-виконуєють організовуючі вправи команди на перешикування з однієї шеренги уступами за розрахунком 9, 6, 3, на місці;

 

-виконує стрибки: зі скакалкою на одній, двох ногах;

 

-стрибки у висоту з прямого розбігу (через гумову мотузку) способом “зігнувши ноги”; стрибки у довжину з місця, з розбігу 5-7 кроків способом “зігнувши ноги”; стрибки “у кроці”;

 

-беруть участь у рухливих, спортивних іграх та естафетах,   ефективно взаємодіють з однолітками для досягнення спільних командних цілей;

 

-дотримується правил безпечної поведінки для себе та однокласників у процесі рухової, ігрової та змагальної діяльності

 

23

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Біг із подоланням перешкод . Стрибки у довжину з місця. Стрибки зі скакалкою. Стрибки «по купинах». Повільний біг. Рухлива гра «Гуси-лебеді»

Стрибкові вправи .

Рухова діяльність .

Ігрова та змагальна діяльність.

 

Компетентності у галузі природничих наук.

Громадянські та соціальні компетентності.

 

24

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Стрибки зі скакалкою. Стрибки у довжину з місця. Стрибки «у кроці». Естафети із стрибками  

Стрибкові вправи .

Рухова діяльність .

Ігрова та змагальна діяльність.

 

Компетентності у галузі природничих наук.

Громадянські та соціальні компетентності.

 

25

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба по підвищеній та обмеженій опорі (низька колода).   Стрибки у довжину способом «зігнувши ноги». Стрибки зі скакалкою. Рухлива гра «Гречка»

Стрибкові вправи .

Рухова діяльність .

Ігрова та змагальна діяльність.

 

Компетентності у галузі природничих наук.

Громадянські та соціальні компетентності.

 

26

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба по підвищеній та обмеженій опорі (низька колода).   Стрибки у довжину способом «зігнувши ноги». Стрибки зі скакалкою. Біг з різних вихідних положень. Рухлива гра «Пень»

Стрибкові вправи .

Рухова діяльність .

Ігрова та змагальна діяльність.

 

Компетентності у галузі природничих наук.

Громадянські та соціальні компетентності.

 

27

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Біг із різних вихідних положень. Біг 30 м. Стрибки у довжину способом «зігнувши ноги». Стрибки зі скакалкою. Рухлива гра «Переправа через річку»

Стрибкові вправи .

Рухова діяльність

Ігрова та змагальна діяльність.

Компетентності у галузі природничих наук.

Громадянські та соціальні компетентності.

 

28

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ.  Біг 30 м. Стрибки у довжину способом «зігнувши ноги».  Стрибки через перешкоди. Повільний біг. Рухлива гра «Пень»

Стрибкові вправи .

Рухова діяльність

Ігрова та змагальна діяльність.

 

Компетентності у галузі природничих наук.

Громадянські та соціальні компетентності.

 

29

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба: “змійкою”. Визначення показників динаміки розвитку фізичних якостей учнів. Швидкісно – силових – стрибок у довжину з місця

Стрибкові вправи .

Рухова діяльність .

Ігрова та змагальна діяльність.

Компетентності у галузі природничих наук.

Громадянські та соціальні компетентності.

 

 

30

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба зі зміною напрямку за звуковим сигналом. Визначення показників динаміки розвитку фізичних якостей учнів. Швидкісно – силових – стрибок у довжину з місця

Стрибкові вправи .

Рухова діяльність .

Ігрова та змагальна діяльність.

 

Компетентності у галузі природничих наук.

Громадянські та соціальні компетентності.

 

31

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Вправи з малим м’ячем. Підкидання м’яча під час ходьби почергово лівою і правою рукою. Кидки м’яча у стіну. Метання малого м’яча «із-за спини через плече» на дальність. Рухлива гра

«Передав – сідай!»

Вправи для опанування навичками оволодіння м’ячем.

Рухова діяльність.

Ігрова та змагальна діяльність.(8 год)

Компетентності у галузі природничих наук.

Громадянські та соціальні компетентності.

-володіють навичками метання м’яча у вертикальну ціль (мішень 1х1 м) на висоті 3 м з відстані 3 – 4 м на дальність відскоку;

 

-метання м’яча з різних вихідних положень;

 

 

-виконують вправи з великим м’ячем: елементами баскетболу – тримання баскетбольного м’яча; передачі м’яча двома руками від грудей на місці; ловіння м’яча; передачі м’яча двома руками від грудей у ціль і ловіння його після відскоку від підлоги;     

 

-ведення м’яча на місці та під час ходьби правою та лівою рукою;

 

-елементи футболу – удари м’яча внутрішньою та середньою частиною підйому по нерухомому м’ячу у вертикальну ціль (смуга шириною 1,5 м, довжиною 8-10 м) та горизонтальну ціль (смуга шириною 1,5 м, довжиною 8-10 м), ведення м’яча вивченими способами між стійками і їх обведенням;

 

 

-жонглювання м’ячем (хлопці), повітряною кулькою (дівчата);

 

32

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Вправи з малим м’ячем. Підкидання м’яча під час ходьби почергово лівою і правою рукою. Кидки м’яча у стіну. Метання малого м’яча «із-за спини через плече»  на дальність. Рівномірний біг до 900 м.  Рухлива гра  «Зустрічна естафета»

Вправи для опанування навичками оволодіння м’ячем.

Рухова діяльність.   

Ігрова та змагальна діяльність.

Компетентності у галузі природничих наук.

Громадянські та соціальні компетентності.

 

33

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ з предметами. Метання малого м’яча у вертикальну ціль.  Метання малого м’яча «із-за спини через плече»  на дальність.  Рухлива гра «Попади в ціль!»

Вправи для опанування навичками оволодіння м’ячем.

Рухова діяльність.

Ігрова та змагальна діяльність

Компетентності у галузі природничих наук.

Громадянські та соціальні компетентності.

 

34

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Вправи з великим м’ячем (елементи футболу): ведення м’яча,  обведення стійок, вкидання м’яча в ноги партнеру з місця, жонглювання м’ячем, удари м'яча внутрішньою та середньою частиною підйому по нерухомому м'ячу у горизонтальну та вертикальну ціль. Рухлива гра «Гречка»  

Вправи для опанування навичками оволодіння м’ячем.

Рухова діяльність.

Ігрова та змагальна діяльність.

Компетентності у галузі природничих наук.

Громадянські та соціальні компетентності.

 

35

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Вправи з великим м’ячем (елементи футболу): ведення м’яча,  обведення стійок, вкидання м’яча в ноги партнеру з місця, жонглювання м’ячем, удари м'яча внутрішньою та середньою частиною підйому по нерухомому м'ячу у горизонтальну та вертикальну ціль. Рухлива гра  «Зустрічна естафета»

Вправи для опанування навичками оволодіння м’ячем.

Рухова діяльність.

Ігрова та змагальна діяльність.

Компетентності у галузі природничих наук.

Громадянські та соціальні компетентності.

 

36

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Вправи з великим м’ячем (елементи баскетболу): ведення м'яч, передача м’яча двома руками від грудей на місці у ціл. Ловіння м’яча  після відскоку від підлоги, передача і ловіння м’яча в парах. Рухлива гра «Найкраща пара»

Вправи для опанування навичками оволодіння м’ячем.

Рухова діяльність.

Ігрова та змагальна діяльність.

Компетентності у галузі природничих наук.

Громадянські та соціальні компетентності.

 

37

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ з предметами. Вправи з великим м’ячем (елементи баскетболу) : ведення м'яча, передача м’яча двома руками від грудей на місці у ціль і ловіння його після відскоку від підлоги, передача і ловіння м’яча в парах.   Рухлива гра «Передав – сідай!»

Вправи для опанування навичками оволодіння м’ячем.

Рухова діяльність.

Ігрова та змагальна діяльність.

Компетентності у галузі природничих наук.

Громадянські та соціальні компетентності.

 

38

Комплекс ЗРВ з м'ячами. Вправи з великим м’ячем (елементи баскетболу) : ведення м'яча, передача м’яча двома руками від грудей на місці у ціль і ловіння його після відскоку від підлоги, передача і ловіння м’яча в парах. Рухлива гра «Пень»

Вправи для опанування навичками оволодіння м’ячем.

Рухова діяльність.

Ігрова та змагальна діяльність.

Компетентності у галузі природничих наук.

Громадянські та соціальні компетентності.

 

 

39

Інструкція БЖД №                 . Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Акробатика: перекид назад в упор стоячи на колінах, в упор присівши. Перекиди вперед. «Міст» з положення лежачи. Підтягування у висі (хлопчики) і у висі лежачи (дівчатка). Рухлива гра «Запорожець на Січі»

Вправи для формування культури рухів з елементами гімнастики  . Рухова діяльність.

Ігрова та змагальна діяльність (10 год)

Компетентності у галузі природничих наук.

Громадянські та соціальні компетентності.

-розрізняють та виконують присідання, виси,  упори:

 

-присідання, нахили тулуба у сіді з різними положеннями ніг;

 

-перехід із сіду на правому стегні у сід на лівому стегні;

 

-виси  та упори – згинання і розгинання рук в упорі на стегнах, в упорі лежачи; перехід із упору присівши в упор стоячи, із упору лежачи в упор лежачи боком і навпаки;

 

-упор на перекладині;

виконують елементи акробатики: перекид назад в упор стоячи на колінах, в упор присівши; два перекиди вперед; “міст” із положення лежачи;

 

-виконують загальнорозвивальні вправи з предметами (малі м’ячі, скакалки)  та без предметів;

 

- контролюють свій фізичний стан за частотою серцевих скорочень,  диханням та самопочуттям перед фізичними навантаженнями в процесі та після занять.

 

40

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ з предметами. Положення тіла у просторі (упори). Акробатика: перекид назад в упор стоячи на колінах, в упор присівши; перекиди вперед; «міст» з положення лежачи. Згинання та розгинання рук в упорі лежачи.  Рухлива гра «Запорожець на Січі»

 Рухова діяльність.

Ігрова та змагальна діяльність

Компетентності у галузі природничих наук.

Громадянські та соціальні компетентності.

 

41

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ з предметами. Положення тіла у просторі (упори). Акробатика: перекид назад в упор стоячи на колінах, в упор присівши; перекиди вперед; «міст» з положення лежачи. Згинання та розгинання рук в упорі лежачи.  Рухлива гра «Найкраща пара»

Вправи для формування культури рухів з елементами гімнастики  .

Рухова діяльність.

Ігрова та змагальна діяльність

 

Компетентності у галузі природничих наук.

Громадянські та соціальні компетентності.

 

42

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Виси та упори: із упору на низькій перекладині, обертаючись вперед, перехід у вис присівши; підтягування у висі лежачи.  Акробатика: перекид назад в упор стоячи на колінах, в упор присівши; перекиди вперед; «міст» з положення лежачи. Рухлива гра «Передав – сідай!»

Вправи для формування культури рухів з елементами гімнастики  .

 Рухова діяльність.

Ігрова та змагальна діяльність

Компетентності у галузі природничих наук.

Громадянські та соціальні компетентності.

 

43

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Положення тіла у просторі.    Підтягування у висі лежачи.   Акробатика: перекид назад в упор стоячи на колінах, в упор присівши; перекиди вперед; «міст» з положення лежачи.  Рухлива гра «Вгадай, чий голос?»

Вправи для формування культури рухів з елементами гімнастики  .

Рухова діяльність.

Ігрова та змагальна діяльність

Компетентності у галузі природничих наук.

Громадянські та соціальні компетентності.

 

 

44

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ з предметами. Акробатика: перекид назад в упор стоячи на колінах, в упор присівши; перекиди вперед. «Міст» з положення лежачи. Згинання та розгинання рук в упорі лежачи.  Естафети з елементами гімнастики

Вправи для формування культури рухів з елементами гімнастики  .

Рухова діяльність.

Ігрова та змагальна діяльність

Компетентності у галузі природничих наук.

Громадянські та соціальні компетентності.

 

45

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс вправ ранкової гігієнічної гімнастики з предметами.  Акробатична комбінація: два перекиди вперед – «міст» - перекид назад – стійка на лопатках – перекид назад у напівшпагат.  Естафети з елементами гімнастики

Вправи для формування культури рухів з елементами гімнастики  .

Рухова діяльність.

Ігрова та змагальна діяльність

Компетентності у галузі природничих наук.

Громадянські та соціальні компетентності.

 

46

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ з предметами. Акробатика: перекид назад в упор стоячи на колінах, в упор присівши; перекиди вперед. «Міст» з положення лежачи. Згинання та розгинання рук в упорі лежачи. Рухлива гра «Запорожець на Січі»

Вправи для формування культури рухів з елементами гімнастики  .

Рухова діяльність.

Ігрова та змагальна діяльність

Компетентності у галузі природничих наук.

Громадянські та соціальні компетентності.

 

47

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ з предметами.

Визначення показників динаміки розвитку фізичних якостей учнів. Гнучкості – нахил тулуба вперед з положення сидячи. Естафети з елементами гімнастики

Вправи для формування культури рухів з елементами гімнастики  .

Рухова діяльність.

Ігрова та змагальна діяльність

Компетентності у галузі природничих наук.

Громадянські та соціальні компетентності.

 

48

Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ з прапорцями.

Визначення показників динаміки розвитку фізичних якостей учнів. Сили – підтягування у висі та у висі лежачи. Естафети з елементами гімнастики

Вправи для формування культури рухів з елементами гімнастики  .

Рухова діяльність

.Ігрова та змагальна діяльність

Компетентності у галузі природничих наук.

Громадянські та соціальні компетентності.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.3
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Софія Гринишин Петрівна
    Чи можна придбати календарне планування?
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
1 листопада 2020
Переглядів
13495
Оцінка розробки
4.3 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку