Календарне планування для 3 класу ,за чинною програмою 2011 року, з доповненням 2017 року. Це чудово та оригінально оформленне планування на два семестри. Приємний вигляд та чудовий документ.
ГРУПОВІ ЗАНЯТТЯ
(Варіативна складова)
І семестр 1 година на тиждень
№ п/п |
Зміст уроку |
Предмет |
Дата |
Примітка |
1 |
|
|
07.09 |
|
2 |
|
|
14.09 |
|
3 |
|
|
21.09 |
|
4 |
|
|
28.09 |
|
5 |
|
|
05.10 |
|
6 |
|
|
12.10 |
|
7 |
|
|
19.10 |
|
8 |
|
|
26.10 |
|
9 |
|
|
09.11 |
|
10 |
|
|
16.11 |
|
11 |
|
|
23.11 |
|
12 |
|
|
30.12 |
|
13 |
|
|
07.12 |
|
14 |
|
|
14.12 |
|
15 |
|
|
21.12 |
|
16 |
|
|
28.12 |
|
|
УКРАЇНСЬКА МОВА
За підручником М.С.Вашуленко,
О.І.Мельничайко, Н.А. Васильківська
І семестр 4 години на тиждень
№ п/п |
Тема уроку |
с.підр. |
д/з |
Дата |
Примітка |
Розділ. Мова і мовлення |
|||||
1 |
Мовлення – найважливіший засіб людського спілкування |
впр.1-9 |
с.9 впр.9 |
04.09 |
|
2 |
Культура усного і писемного мовлення |
впр.10-19 |
с.13 впр.19 |
05.09 |
|
3 |
Культура спілкування. Практичне засвоєння слів ввічливості. Увічливі звертання |
впр.20-23 |
с.15 впр.23 |
06.09 |
|
Розділ. Текст
|
|||||
4 |
Текст. Добирання заголовків до тексту |
впр.24-28 |
|
08.09 |
|
5 |
Визначення теми, мети текстів різних типів, добирання до них заголовків |
впр.29-35 |
с. 21 впр.35 |
11.09 |
|
6 |
Зв'язок між реченнями в тексті. Частини тексту |
впр.36-40 |
с.24 впр.40 |
12.09 |
|
7 |
Текст- розповідь. Складання розповіді за малюнками |
впр.41-46 |
с.26 впр.46 |
13.09 |
|
8 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Звертання в усному і писемному мовленні |
зош.с.3 |
|
15.09 |
|
9 |
Текст-міркування. Його основні частини |
впр.47-52 |
с.28 впр.52 |
18.09 |
|
10 |
Спостереження за ознаками художніх , науково-популярних та ділових текстів. |
впр.53-56 |
с. 30 впр.56 |
19.09 |
|
11 |
Контрольна робота: складання діалогу (усно). Провідування хворого |
|
|
20.09 |
|
12 |
Аналіз контрольної роботи. Текст-опис. Його основні частини |
впр.57-59 |
|
22.09 |
|
13 |
Абзац. Поділ тексту на абзаци. План тексту. Складання розповіді за поданим планом |
впр.60-64 |
с. 34 впр.64 |
25.09 |
|
14 |
Особливості текстів - інструкцій. Складання інструкції щодо виготовлення іграшки |
впр.65-67 |
|
26.09 |
|
15 |
Особливості текстів-листів. Складання письмових привітань, запрошень. Правила написання адреси |
впр.68-74 |
с.38 впр.74 |
27.09 |
|
16 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Ти і твій співрозмовник. Складання тексту за малюнком і планом |
зош.с.5 |
|
29.09 |
|
17 |
Узагальнення знань з тем «Мова і мовлення», «Текст» |
|
|
02.10 |
|
Розділ. Речення
|
|||||
18 |
Повторення вивченого про речення. Поділ тексту на речення |
впр.75-79 |
с.41 впр.49 |
03.10 |
|
19 |
Види речень за метою висловлювання та інтонацією. Окличні речення. Інтонування речень |
впр.80-84 |
с.43 впр.84 |
04.10 |
|
20 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання тексту на задану тему |
зош.с.8 |
|
06.10 |
|
21 |
Питальні речення. Побудова питальних речень за змістом розповідних |
впр.85-87 |
с. 44 впр.87 |
09.10 |
|
22 |
Звертання. Розділові знаки при звертаннях |
впр.88-92 |
с. 46 впр.92 |
10.10 |
|
23 |
Головні і другорядні члени речення |
впр.93-97 |
с. 49 впр.97 |
11.10 |
|
24 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Про що говорить заголовок |
зош.с.10 |
|
13.10 |
|
25 |
Закріплення знань про члени речення. Установлення зв’язку слів у реченні. Побудова речень за схемами |
впр.98-102 |
с.51 впр.102 |
17.10 |
|
26 |
Узагальнення знань і вмінь учнів з теми «Речення» |
впр.103-107 |
с.52 впр.107 |
18.10 |
|
Розділ. Речення
|
|||||
27 |
Слова з прямим і переносним значенням |
впр.108-111 |
|
20.10 |
|
28 |
Слова, що мають кілька значень |
впр.112-115 |
с. 57 впр.115 |
23.10 |
|
29 |
Контрольна робота: письмовий переказ тексту. Лісові санітари (Із журналу «Юний натураліст») |
|
|
24.10 |
|
30 |
Аналіз контрольної роботи. Слова, що звучать і пишуться однаково |
впр.116-120 |
с. 58 впр.120 |
25.10 |
|
31 |
Слова, близькі за значенням (синоніми) |
впр.121-125 |
|
27.10 |
|
32 |
Ознайомлення з фразеологізмами |
впр.126-128 |
с. 61 впр.128 |
06.11 |
|
33 |
Слова, протилежні за значенням (антоніми) |
впр.129-134 |
с. 62 впр.134 |
07.11 |
|
Розділ. Будова слова
|
|||||
34 |
Закінчення слова |
впр.135-140 |
с. 65 впр.140 |
08.11 |
|
35 |
Основа слова |
впр.141-146 |
|
10.11 |
|
36 |
Частини основи |
впр.147-151 |
с. 69 впр.151 |
13.11 |
|
37 |
Спільнокореневі слова. Корінь |
впр.152-155 |
с. 71 впр.155 |
14.11 |
|
38 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання розповіді за малюнком і кінцівкою. Засоби зв’язку речень у тексті |
зош.с.12 |
|
15.11 |
|
39 |
Розрізнення синонімів, спільнокореневих слів та різних форм одного й того самого слова |
впр.156-159 |
|
17.11 |
|
40 |
Розрізнення слів із коренями, що звучать однаково, але мають різне значення |
впр.160-163 |
с.74 впр.163 |
20.11 |
|
41 |
Чергування голосних [о], [е] з [і] у коренях слів |
впр.164-168 |
с. 76 впр.168 |
21.11 |
|
42 |
Чергування приголосних [г], [к] [х] із [ж], [ч] [ш] і [з’], [ц’] [с’] |
впр.169-173 |
с. 77 впр.173 |
22.11 |
|
43 |
Вимова і правопис слів з ненаголошеними [е], [и] в коренях. |
впр.174-178 |
|
24.11 |
|
44 |
Ненаголошені [е], [и], які перевіряються наголосом |
впр.179-183 |
с.81 впр.183 |
27.11 |
|
45 |
Контрольна робота з мовних тем «Речення», «Слово. Значення слова», «Будова слова» |
|
|
28.11 |
|
46 |
Вимова і правопис слів із ненаголошеними [е], [и] в корені, що не перевіряються наголосом |
впр.184-189 |
с.84 впр.189 |
29.11 |
|
47 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Тема і мета в текстах |
зош.14 |
|
01.12 |
|
48 |
Вимова слів з дзвінкими та глухими приголосними звуками |
впр.190-193 |
с. 86 впр.193 |
04.12 |
|
49 |
Правильна вимова і правопис слів із дзвінкими приголосними в кінці та середині слів перед глухими |
впр.194-197 |
с.87 впр.197 |
05.12 |
|
50 |
Правило перевірки правопису слів типу просьба, боротьба, кігті, нігті |
впр.198-204 |
с. 90 впр.204 |
06.12 |
|
51 |
Повторення правопису слів із дзвінкими приголосними в кінці та середині слів перед глухими |
впр.205-209 |
|
08.12 |
|
52 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Вчимося описувати. Текст-опис |
зош.16 |
|
11.12 |
|
53 |
Контрольна робота: диктант . Зима за П. Воронковою |
|
|
12.12 |
|
54 |
Аналіз контрольної роботи. Префікс. Словотворча роль префіксів. |
впр.210-214 |
с. 93 впр.214 |
13.12 |
|
55 |
Префікси і прийменники |
впр.215-219 |
|
15.12 |
|
56 |
Правопис префіксів роз-, без-. |
впр.220-224 |
с. 97 впр.224 |
18.12 |
|
57 |
Написання префіксів з-, с-. |
впр.225-228 |
с. 98 впр.228 |
19.12 |
|
58 |
Контрольна робота: списування. Чому плаче синичка? за В.Сухомлинським |
|
|
20.12 |
|
59 |
Аналіз контрольної роботи. Закріплення вивченого матеріалу |
впр.229-232 |
|
22.12 |
|
60 |
Апостроф після префіксів |
впр.233-236 |
с. 101 впр.236 |
25.12 |
|
61 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Про одне і те ж по-різному |
зош.18 |
|
26.12 |
|
62 |
Перенос слів із префіксами |
впр.237-240 |
с. 102 впр.240 |
27.12 |
|
63 |
Суфікс |
впр.241-244 |
|
29.12 |
|
Урок розвитку зв’язного мовлення
Контрольна робота
1
ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ
За підручником В.К.Сидоренко,
Н.В.Котелянець, О.В.Агєєва
І семестр 1 година на тиждень
№ п/п |
Зміст уроку |
сторінка альбому |
Дата |
Примітка |
Витинанка |
||||
1 |
Вступний інструктаж з техніки безпеки на уроках трудового навчання. Витинанка. Загальні відомості протехніку виготовлення витинанок. Інструменти та пристосування для виготовлення витинанок. Послідовність дій під час виготовлення виробів технікою витинанки. Безпечні прийоми праці під час виготовлення витинанки. Практична робота. Виготовлення декоративної серветки.
|
с.1 |
07.09 |
|
2 |
Витинанка. Загальні відомості протехніку виготовлення витинанок. Інструменти та пристосування для виготовлення витинанок. Послідовність дій під час виготовлення виробів технікою витинанки. Безпечні прийоми праці під час виготовлення витинанки. Практична робота.Витинанка і аплікація «Янголи».
|
с.2-3 |
14.09 |
|
3 |
Витинанка. Загальні відомості протехніку виготовлення витинанок. Інструменти та пристосування для виготовлення витинанок. Послідовність дій під час виготовлення виробів технікою витинанки. Безпечні прийоми праці під час виготовлення витинанки. Практична робота.Виготовлення вітальної листівки у техніці витинанки.
|
с.5 |
21.09 |
|
Мозаїка |
||||
4 |
Мозаїка. Торцювання (контурне). Загальні відомості про виготовлення мозаїки технікою торцювання. Матеріали, інструменти та пристосування для виготовлення виробів. Основні прийоми роботи та послідовність виконання мозаїки технікою торцювання. Практична робота. Виготовлення контурної мозаїки технікою торцювання «Державний Герб України»
|
с.6-7 |
28.09 |
|
5 |
Мозаїка. Торцювання (мозаїчне). Основні прийоми роботи та послідовність виконання мозаїки технікою торцювання. Практична робота. Виготовленнякашпо з квіткою в техніці торцювання.
|
с.9 |
05.10 |
|
Квілінг |
||||
6 |
Квілінг. Загальні відомості про техніку квілінг. Матеріали, інструменти та пристосування для виготовлення виробів технікою квілінг. Основні прийоми роботи та послідовність виготовлення виробів технікою квілінг. Практична робота.Виготовлення листівки технікою квілінг «Овечка».
|
с.10
|
12.10 |
|
7 |
Квілінг. Основні прийоми роботи та послідовність виготовлення виробів технікою квілінг. Практична робота.Виготовлення виробів технікою квілінг. «Квасолька»
|
с.11 |
19.10 |
|
Орігамі |
||||
8 |
Виготовлення об’ємних виробів технікою орігамі. Інструменти і пристосування для роботи в техніці оригамі. Практична робота. Створення об’ємних виробів технікою орігамі «Краб».
|
с.12 |
26.10 |
|
9 |
Виготовлення об’ємних виробів технікою орігамі. Інструменти і пристосування для роботи в техніці оригамі. Практична робота. Створення об’ємних виробів технікою орігамі «Білий птах».
|
с.13 |
09.11 |
|
10 |
Виготовлення об’ємних виробів технікою орігамі. Інструменти і пристосування для роботи в техніці оригамі. Практична робота. Створення об’ємних виробів технікою орігамі «Лисичка»
|
с.14 |
16.11 |
|
Робота з пластичними матеріалами |
||||
11 |
Властивості пластичних матеріалів. Барельєф. Об’ємна фігура. Інструменти та пристосування для виготовлення виробів. Послідовність виготовлення об’ємних виробів з пластичних матеріалів. Практична робота. «Рибка в акваріумі». |
с.15 |
23.11 |
|
12 |
Властивості пластичних матеріалів (пластилін, полімерна глина, глина, солоне тісто). Вироби об’ємної форми. Рельєф. Практична робота.«Колобок». |
с.16 |
30.11 |
|
Комбінування природних і пластичних матеріалів |
||||
13 |
Комбінування природних і пластичних матеріалів. Послідовність дій під час виготовлення виробів з природних і пластичних матеріалів. Практична робота. Виготовлення виробів з природних та пластичних матеріалів. «Два півники горох молотили…»
|
с.17 |
07.12 |
|
14 |
Комбінування природних і пластичних матеріалів Послідовність дій під час виготовлення виробів з природних і пластичних матеріалів. Практична робота. Виготовлення виробів з природних та пластичних матеріалів. «Міні скульптури з природних матеріалів»
|
с.18 |
14.12 |
|
Аплікація з тканини
|
||||
15 |
Види та властивості тканин. Використання тканин. Інструменти та пристосування для виготовлення виробів. Прийоми різання тканини та особливості її з’єднання з папером. Безпечні прийоми праці. Практична робота.Дослідження властивостей ниток і тканин. Виготовлення аплікації «Коник»
|
с.19 |
21.12 |
|
16 |
Прийоми різання тканини та особливості її з’єднання з картоном. Безпечні прийоми праці. Практична робота.«Метелик»
|
с.20 |
28.12 |
|
1
Я У СВІТІ
За підручником Н.М.Бібік,
І семестр 1 година на тиждень
№ п/п |
Зміст уроку |
Сторінка підр. та зош |
Дата |
Примітка |
Людина |
||||
1 |
Людина – частина природи. Людина – частина суспільства |
с.5-8 зош. с. |
07.09 |
|
2 |
Школа вчить, як на світі жить |
с.9-14 зош. с. |
14.09 |
|
3 |
Держава освічених людей |
с.15-21 зош. с. |
21.09 |
|
4 |
Вчимося вчитися. Практична робота: складання правил успішного навчання. |
с.22-23 зош. с. |
28.09 |
|
5 |
Що таке людське «Я» |
с.24-25 зош. с. |
05.10 |
|
6 |
Яким бути? |
с.26-28 зош. с. |
12.10 |
|
7 |
Як досягти успіху. Контрольна робота |
с.29-32 зош. с. |
19.10 |
|
8 |
Аналіз контрольної роботи Хочеш бути щасливим, не будь лінивим! Підсумок за темою |
с.33-34 зош. с. |
26.10 |
|
Людина серед людей |
||||
9 |
Сім’я. Родовідне дерево. Практична робота створення родовідного дерева власної сім’ї Обов’язки в сім’ї |
с.35-42 зош. с. |
09.11 |
|
10 |
Жити по совісті |
с.43-45 зош. с. |
16.11 |
|
11 |
Сімейний календар |
с.46-47 зош. с. |
23.11 |
|
12 |
Школа. Екскурсія рідною школою. Основні правила школяра. Проект «Історія моєї школи» |
с.48-55 зош. с. |
30.11 |
|
13 |
Поводься з іншими так, як ти хотів би, щоб поводились із тобою. Як треба вітатися. |
с.56-61 зош. с. |
07.12 |
|
14 |
Як поводитися у громадських місцях. Ми – споживачі. Рольова гра «Супермаркет». Практична робота: складання і застосування узагальнених правил поведінки, пов’язаних з виконанням соціальних ролей пішохода, пасажира, покупця, відвідувача бібліотеки, кінотеатру тощо. |
с.63-69 зош. с. |
14.12 |
|
15 |
Людські чесноти . Контрольна робота. |
с.70-76 зош. с. |
21.12 |
|
16 |
Аналіз контрольної роботи Навчальний проект «Людина має творити добро». |
с.77-80 зош. с. |
28.12 |
|
Контрольна робота
1
ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ
За підручником О.Я.Савченко
І семестр 3 години на тиждень
№ п/п |
Тема уроку |
сторінка |
Дата |
Примітка |
|
РОЗДІЛ. ЦІКАВА КНИГА ПРИРОДИ
|
|||||
1 |
Вступ до розділу «Цікава книга природи». «Перший подих осені» (за Алевтиною Волковою) |
с.3-6 |
04.09 |
|
|
2 |
Катерина Перелісна «Осінні танці» |
с.7-8 |
06.09 |
|
|
3 |
Ліна Костенко «Вже брами літа замикає осінь» Екскурсія краєвидами рідного села «Ходить осінь по стежинам, губить літа витинанки» |
с.9 |
08.09 |
|
|
4 |
Ліна Костенко «Шипшина важко віддає плоди» Напам’ять |
с.9 |
11.09 |
|
|
5 |
Микола Сингаївський «Осіння гра» |
с.10-11 |
13.09 |
|
|
6 |
Урок позакласного читання. «Цікава книга природи» |
с. |
15.09 |
|
|
7 |
Ганна Черінь. «Чи ми з природою єдині». Василь Сухомлинський «Соромно перед соловейком» |
с.12-13 |
18.09 |
|
|
8 |
Олесь Донченко «Лісовою стежкою» |
с.13-15 |
20.09 |
|
|
9 |
«Листопад — ворота зими» (за Алевтиною Волковою) |
с.15-16 |
22.09 |
|
|
10 |
Урок позакласного читання.
|
с. |
25.09 |
|
|
11 |
Підсумковий урок за розділом «Цікава книга природи». Контрольна робота №1: аудіювання
|
с.17 |
27.09 |
|
|
РОЗДІЛ. ВІД СЛОВА - ДО КНИГИ Тема. Мова дивний скарб
|
|||||
12 |
Аналіз контрольної роботи. Вступ до розділу «Від слова — до книги». «Наша мова» (за Аллою Коваль) |
с.19-20 |
29.09 |
|
|
|
|
||||
13 |
«Наша мова» (за Аллою Коваль) Дмитро Білоус «Кожну літеру ціни» |
с.21-23 |
02.10 |
|
|
14 |
Ігор Січовик «Мова» |
с.23-25 |
04.10 |
|
|
15 |
Олександра Савченко «Привчайтеся працювати зі словниками». Дмитро Білоус «Дивне розмаїття». Напам’ять |
с.25-26 |
06.10 |
|
|
16 |
Урок позакласного читання.
|
с. |
09.10 |
|
|
17 |
Нузет Умеров «Диктант». |
с.27-28 |
11.10 |
|
|
18 |
Контрольна робота № 2: перевірка навички читання мовчки
|
|
13.10 |
|
|
19 |
Аналіз контрольної роботи. Узагальнення знань за темою «Мова — дивний скарб» |
с.28 |
18.10 |
|
|
Тема. Похвала книгам |
|||||
20 |
Вступ до теми «Похвала книгам!». «Як з’явилася друкована книга» (за Віктором Дацкевичем) |
с.29-31 |
20.10 |
|
|
21 |
Урок позакласного читання.
|
с. |
23.10 |
|
|
22 |
«Як жила книга за часів Київської Русі» (за Олександром Єфімовим) |
с.32-33 |
25.10 |
|
|
23 |
«Друкар книг, перед тим небачених» (за Олександром Єфімовим)
|
с.33-35 |
27.10 |
|
|
24 |
Дмитро Павличко «Соняшник» |
с.36-37 |
06.11 |
|
|
25 |
Цікаво знати! Електронні книги. Лідія Повх «У бібліотеці» |
с.38-39 |
08.11 |
|
|
26 |
Олександра Савченко «Чи любиш ти читати журнали? |
с.39-41 |
10.11 |
|
|
27 |
Урок позакласного читання.
|
с. |
13.11 |
|
|
28 |
Контрольна робота № 3: усний переказ прочитаного твору |
|
15.11 |
|
|
29 |
Аналіз контрольної роботи. «Бібліотека — затишний дім для зустрічі читача з книгою» (за матеріалами Державної бібліотеки України для дітей). Узагальнення знань за темою «Похвала книгам!» |
с.42-43 |
17.11 |
|
|
РОЗДІЛ. З ЧИСТОГО ДЖЕРЕЛА НАРОДНОЇ ТВОРЧОСТІ Тема. Чарівні казки
|
|||||
30 |
Вступ до розділу «З чистого джерела народної творчості». «Кирило Кожум’яка» (українська народна казка) |
с.47-50 |
20.11 |
|
|
31 |
«Кривенька качечка» (українська народна казка) |
с.50-53 |
22.11 |
|
|
32 |
Урок позакласного читання.
|
с. |
24.11 |
|
|
Тема. Народні пісні
|
|||||
33 |
Вступ до теми «Народні пісні». «Два півники» (українська дитяча пісенька). |
с.54-55 |
27.11 |
|
|
34 |
«Грицю, Грицю» (жартівлива народна пісня). «Пісенька житнього віночка» (українська народна пісня) Навчальний проект «Народні пісні мого краю» |
с.55-56 |
29.11 |
|
|
35 |
Прислів’я вчить, як на світі жить. Декілька напам’ять |
с.57 |
30.11 |
|
|
36 |
Скоромовки. Загадки. Підсумковий урок за розділом «З чистого джерела народної творчості». |
с.58-59 |
04.12 |
|
|
37 |
Урок позакласного читання.
|
с. |
06.12 |
|
|
РОЗДІЛ. ЛІТЕРАТУРНІ КАЗКИ Й П'ЄСА –КАЗКАТема. Чарівні казки
|
|||||
38 |
Вступ до розділу «Літературні казки й п’єса-казка». Валентин Бичко «Казка-вигадка». Анатолій Дімаров «Для чого людині серце» |
с.61-66 |
08.12 |
|
|
39 |
Вадим Скомаровський «Чому в морі вода солона?» |
с.67-71 |
11.12 |
|
|
40 |
Контрольна робота № 4: перевірка навички читання вголос |
|
13.12 |
|
|
41 |
Аналіз контрольної роботи. Юрій Ярмиш «Місто дружних майстрів» |
с.71-74 |
15.12 |
|
|
42 |
Юрій Ярмиш «Місто дружних майстрів» |
с.74-77 |
18.12 |
|
|
43 |
Урок позакласного читання. |
с. |
20.12 |
|
|
44 |
Всеволод Нестайко «Суд у цирку» |
с.77-82 |
22.12 |
|
|
45 |
П'єса -казка. Олександр Олесь «Бабусина пригода» |
с.83-90 |
25.12 |
|
|
46 |
Наталя Забіла «У дитячому театрі» |
с.90-91 |
27.12 |
|
|
47 |
Підсумковий урок за розділом «Літературні казки й п’єса-казка». |
с.92 |
29.12 |
|
|
Напам’ять
Урок позакласного читання
Контрольна робота
Екскурсія
Навчальний проект
1
Міністерство освіти і науки
Рудня - Карпилівська ЗОШ І ст.
Затверджено Погоджено:
Міністерством освіти і науки України Директор школи:
(наказ МОН молоді та спорту України від Ковтуненко В.П.
12.09.2011 №1050
Наказ МОН України від 13.06.2017 № 846
"Про внесення змін до наказу
Міністерства освіти і науки України від 14.11.2016 № 1363")
Календарне планування
для 3класу
на І семестр 2017-2018 н.р.
Рудня – Карпилівської ЗОШ І ст.
Календарне планування склала:
вчитель початкових класів
Рудня – Карпилівської ЗОШ І ст.
Балинська Анастасія Василівна
Рудня – Карпилівська 2017
ПРИРОДОЗНАВСТВО
за підручником І. Грущинської
І семестр 2 години на тиждень
№ п/п |
Зміст уроку
|
Сторінка
|
Дата |
Примітка |
1 |
Вступ. Різноманітність природи. Пізнання природи людиною. |
5-7 |
04.09 |
|
ТЕМА 1. ВОДА
|
||||
2 |
Вступ до теми. Вода в природі. Властивості води. Вода – розчинник. Практична робота. Дослідження розчинності речовин, що використовуються у побуті. |
8-12 зош.с.16-17 |
07.09 |
|
3 |
Світовий океан. Прісна та морська вода. |
13-16 зош.с.18 |
11.09 |
|
4 |
Розподіл запасів прісної води на Землі. Позначення на контурній карті частин Світового океану. |
17 зош.с.19 |
14.09 |
|
5 |
Значення води в житті людини. Практична робота. Порівняння властивостей води та інших рідин. |
18-19 зош.с.20 |
18.09 |
|
6 |
Як охороняти безцінний скарб Землі – воду? Проект «Як охороняють воду жителі вашої місцевості» |
20-21 зош.с.21 |
21.09 |
|
7 |
Запитаємо у матінки природи: вода – руйнівник чи вода – рятівник? Екскурсія до водоймищ рідної місцевості «Безпечна поведінка на воді» |
22-23
|
25.09 |
|
8 |
Узагальнення та систематизація знань за темою «Вода». Контрольна робота. |
24-25 зош.с.22 |
28.09 |
|
ТЕМА 2. ПОВІТРЯ
|
||||
9 |
Аналіз контрольної роботи. Вступ до теми. Властивості повітря. Дослідницький практикум. Вивчення властивостей повітря. |
26-30 зош.с.23 |
02.10 |
|
10 |
Склад повітря. Демонстрації розширення повітря за нагрівання; теплопровідності, пружності повітря. Практична робота. Дослідження властивостей газоподібних речовин на прикладі повітря. |
31-33 зош.с.24 |
05.10 |
|
11 |
Рух повітря. Як людина використовує повітря? |
34-35 зош.с.25 |
09.10 |
|
12 |
Вплив вітру на природу Землі. |
36-37
|
12.10 |
|
13 |
Охорона повітря від забруднення. Навчальний проект «Для чого потрібне чисте повітря» |
38-39 зош.с.26 |
19.10 |
|
14 |
Узагальнення та систематизація знань за темою «Повітря». Контрольна робота. |
40-41 зош.с.27 |
23.10 |
|
ТЕМА 3. КОРИСНІ КОПАЛИНИ. ҐРУНТИ
|
||||
15 |
Аналіз контрольної роботи. Вступ до теми. Поняття про гірські породи, їх різноманітність. |
42-46 зош.с.28 |
26.10 |
|
16 |
Корисні копалини. Види корисних копалин, способи їх видобування. Практична робота. Ознайомлення з колекцією корисних копалин. |
47-49 зош.с.29 |
06.11 |
|
17 |
Використання корисних копалин у господарській діяльності людини. |
50-51 зош.с.30
|
09.11 |
|
18 |
Чим відрізняються грунти від гірських порід? |
52-54 зош.с.31 |
13.11 |
|
19 |
Склад та властивості ґрунту. Виявлення повітря та води у складі ґрунту. |
55-56 зош.с.32 |
16.11 |
|
20 |
Як поліпщити родючість грунту? Значення і охорона ґрунтів. |
57 зош.с.33-34
|
20.11 |
|
21 |
Екскурсія. Дослідницький практикум. Які корисні копалини є у моєму краї? |
|
23.11 |
|
22 |
Узагальнення знань за темою «Корисні копалини. Грунти». Контрольна робота. |
58-59 зош.с.35 |
27.11 |
|
ТЕМА 4. ЕНЕРГІЯ В НАШОМУ ЖИТТІ
|
||||
23 |
Аналіз контрольної роботи. Вступ до теми. Що таке енергія і для чого вона потрібна? |
60-64 зош.с.36 |
30.11 |
|
24 |
Сонячна енергія та її перетворення в інші види енергії. |
65-67
|
04.12 |
|
25 |
Поняття про невичерпні джерела енергії. |
68-69 зош.с.37 |
07.12 |
|
26 |
Переваги енергії Сонця. |
70-71 зош.с.38 |
11.12 |
|
27 |
Вітер – невичерпне джерело енергії. |
72-73 зош.с.39 |
14.12 |
|
28 |
Використання енергії рухомої води людиною. |
74-75 зош.с.40 |
18.12 |
|
29 |
Поняття про збереження тепла та електроенергії у побуті. |
76-77 зош.с.41 |
21.12 |
|
30 |
Узагальнення знань за темою «Сонце – джерело енергії на Землі». Контрольна робота. |
78-79 зош.с.42 |
25.12 |
|
31 |
Аналіз контрольної роботи. Дослідницький проект. Як зберегти тепло і світло в нашому домі? » (малюнки та плакати, що пропагують енергозбереження). |
|
28.12 |
|
Практична робота
Навчальний проект
Екскурсія
Контрольна робота
1
ГРУПОВІ ЗАНЯТТЯ
(Варіативна складова)
ІІ семестр 1 година на тиждень
№ п/п |
Зміст уроку |
Предмет |
Дата |
Примітка |
17 |
|
|
16.01 |
|
18 |
|
|
23.01 |
|
19 |
|
|
30.01 |
|
20 |
|
|
06.02 |
|
21 |
|
|
13.02 |
|
22 |
|
|
20.02 |
|
23 |
|
|
27.02 |
|
24 |
|
|
06.03 |
|
25 |
|
|
13.03 |
|
26 |
|
|
20.03 |
|
27 |
|
|
27.03 |
|
28 |
|
|
10.04 |
|
29 |
|
|
17.04 |
|
30 |
|
|
24.04 |
|
31 |
|
|
08.05 |
|
32 |
|
|
15.05 |
|
33 |
|
|
22.05 |
|
|
УКРАЇНСЬКА МОВА
За підручником М.С.Вашуленко,
О.І.Мельничайко, Н.А. Васильківська
ІІ семестр 3 години на тиждень
№ п/п |
Тема уроку |
с.підр. |
д/з |
Дата |
Примітка |
|
ЧАСТИНИ МОВИ Іменник
|
||||||
63 |
Загальне поняття про частини мови. Зіставлення частин мови за їх значенням, питаннями та роллю в реченні |
впр.259-262 |
с.112 впр.262 |
15.01 |
|
|
64 |
Логічні вправи на розрізнення слів за родовими і видовими ознаками та за смисловими групами у межах кожної частини мови |
впр.263-266 |
с.114 впр.266 |
17.01 |
|
|
65
|
Добирання спільнокореневих слів, які належать до різних частин мови, та розрізнення їх за питаннями, значенням, роллю в реченні, за зв’язком з іншими словами
|
впр.267-275
|
|
19.01 |
|
|
|
|
|||||
66 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання тексту на тему «Моє місто (село)» |
зош. с.20-21 |
|
22.01 |
|
|
67 |
Загальне поняття про іменник. Іменники, щоо означають назви істот, неістот
|
впр.276-283 |
с. 120 впр.283 |
24.01 |
|
|
68 |
Власні та загальні іменники. Велика буква у власних іменниках |
впр.284-287 |
|
26.01 |
|
|
69 |
Закріплення навичок написання власних і загальних іменників |
впр.288-293 |
с.123 впр.293 |
29.01 |
|
|
70 |
Поняття предметності на прикладах іменників, утворених від прикметників. Поняття предметності на прикладах іменників, що означають дію |
впр.294-303 |
с.127 впр.303 |
31.01 |
|
|
71 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Казка мудрістю багата. Складання казки за уявою |
зош. с.22-23 |
|
02.02 |
|
|
72 |
Рід іменників: чоловічий, жіночий, середній |
впр.304-307 |
с. 129 впр.307 |
05.02 |
|
|
73 |
Вправи на визначення роду іменників. Родові закінчення іменників |
впр.308-312 |
с.130 впр.312 |
07.02 |
|
|
74 |
Змінювання іменників за числами. Іменники, що вживаються лише в однині або лише в множині |
впр.313-321 |
|
09.02 |
|
|
75 |
Змінювання іменників за відмінками |
впр.322-325 |
с. 135 впр.325 |
12.02 |
|
|
76 |
Зв'язок іменників з іншими словами в реченні за допомогою закінчень та прийменників. Розбір іменника як частини мови. |
впр.326-330 |
с.137 впр.330 |
14.02 |
|
|
77 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання плану. |
зош. с.24-26 |
|
16.02 |
|
|
78 |
Узагальнення за темою «Іменник». Самостійна робота. |
|
|
19.02 |
|
|
79 |
Контрольна робота. Диктант. Яблунька за К.Ушинським. |
|
|
21.02 |
|
|
Прикметник
|
||||||
80 |
Аналіз контрольної роботи. Загальне поняття про прикметник. Значення прикметника в мовленні. |
впр.331-335 |
|
23.02 |
|
|
81 |
Зв'язок прикметників з іменниками |
впр.336-345 |
с.143 впр.345
|
26.02 |
|
|
82 |
Змінювання прикметників за числами і за питаннями |
впр.346-355 |
с. 146 впр.355 |
28.02 |
|
|
83 |
Змінювання прикметників за родами . Родові закінчення прикметників
|
впр.356-359 |
|
02.03 |
|
|
84 |
Прикметники-синоніми, прикметники-антоніми. Використання їх у зв’язних висловлюваннях |
впр.560-364 |
с. 149 впр.364 |
05.03 |
|
|
85 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Переказуємо детально. |
зош. с.27-28 |
|
07.03 |
|
|
86 |
Розбір прикметника як частини мови. Уживання прикметників у прямому й переносному значеннях |
впр.365-373 |
|
09.03 |
|
|
87 |
Спостереження за вживанням прикметників у загадках. |
впр.374-378 |
с.154 впр.378 |
12.03 |
|
|
88 |
Вправи на засвоєння різних форм прикметників |
впр.379-383 |
с.155 впр.383 |
14.03 |
|
|
|
|
|||||
89 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Вибираємо і переказуємо стисло.
|
зош. с.29-31 |
|
16.03 |
|
|
90 |
Закріплення знань про прикметник як частину мови. |
впр.384-387 |
с. 156 впр.387 |
19.03 |
|
|
91
|
Контрольна робота з мовної теми. «Іменник. Прикметник.» |
|
|
21.03 |
|
|
Дієслово
|
||||||
92 |
Аналіз контрольної роботи. Дієслово. Загальне поняття про дієслово |
впр.388-391 |
|
23.03 |
|
|
93 |
Зв'язок дієслова з іменником у реченні. Складання речень за малюнками. Спостереження за влучним добором дієслів автором тексту для змалювання подій, явищ |
впр.392-398 |
с. 161-162 впр.398 |
26.03 |
|
|
94 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Порівняй і доведи.
|
зош. с.32-33 |
|
28.03 |
|
|
95 |
Дієслова-синоніми. Розпізнавання дієслів у реченнях Дієслова-антоніми. Роль дієслів-антонімів у реченнях |
впр.399-407 |
|
30.03 |
|
|
|
|
|||||
96 |
Уживанння дієслів у переносному значенні
|
впр.408-412 |
с. 165 впр.412 |
11.04 |
|
|
97 |
Спостереження за вживанням дієслів у мовленні |
впр.413-417 |
|
13.04 |
|
|
98 |
Час дієслова. |
впр.418-422 |
с. 168 впр.422 |
16.04 |
|
|
99 |
Змінювання дієслів за часами |
впр.423-426 |
с. 170 впр.426 |
18.04 |
|
|
100 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Текст – міркування. Есе
|
зош. с.35-37 |
|
20.04 |
|
|
101 |
Дієслова, що виражають незавершену і завершену дію |
впр.427-436 |
с. 76 впр.168 |
23.04 |
|
|
102 |
Контрольна робота. Списування. Весна за М. Золотницьким |
|
|
25.04 |
|
|
103 |
Вправи на творення і вживання дієслів теперішнього, минулого і майбутнього часу у власних висловлюваннях.
|
впр.437-440 |
|
27.04 |
|
|
104 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Як писати листи, привітання, запрошення. |
зош. с.38-41 |
|
30.04 |
|
|
105 |
Написання НЕ з дієсловами. Розбір дієслова як частини мови |
впр.441-445 |
с.177 впр.445 |
02.05 |
|
|
106 |
Закріплення знань про часові форми дієслова. |
впр.446-449 |
|
04.05 |
|
|
107 |
Контрольна робота з мовної теми. «Дієслово» |
|
|
07.05 |
|
|
Повторення вивченого за рік
|
||||||
108 |
Аналіз контрольної роботи. Повторення вивченого про звуки і букви. Позначення м’якості приголосних звуків перед О знаком м’якшення. Апостроф
|
впр.450-456 |
с.182 впр.456 |
11.05 |
|
|
109 |
Повторення вивченого про текст |
впр.457-461 |
с. 184 впр.461 |
14.05 |
|
|
110 |
Урок розвитку зв’язного мовлення. Редагування текстів. |
зош. с.42-44 |
|
16.05 |
|
|
111 |
Контрольна робота. Диктант. Квітка сонця за В.Сухомлинським
|
|
|
18.05 |
|
|
112 |
Повторення вивченого про частини мови |
впр.462-469 |
с. 188 впр.469 |
21.05 |
|
|
113 |
Підсумковий урок за рік |
|
|
23.05 |
|
|
Урок розвитку зв’язного мовлення
Контрольна робота
1
ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ
За підручником В.К.Сидоренко,
Н.В.Котелянець, О.В.Агєєва
ІІ семестр 1 година на тиждень
№ п/п |
Зміст уроку |
сторінка альбому |
Дата |
Примітка |
||||
Аплікація з тканини |
||||||||
17 |
Прийоми різання тканини. Її особливості. Безпечні прийоми праці. Аплікація з тканини «Декоративна рибка» |
с.23 |
18.01 |
|
||||
18 |
Прийоми різання тканини та особливості її з’єднання з картоном. Безпечні прийоми праці. Аплікація «Зайчик на пагорбі»
|
с.24 |
25.01 |
|
||||
Декорування виробів |
||||||||
19 |
Способи декорування виробів. Виготовлення паперової гвоздики. |
с.25 |
01.02 |
|
||||
20 |
Способи декорування виробів. Виготовлення композиції за допомогою дроту «Декоративні гілочки» |
с.26 |
08.02 |
|
||||
21 |
Виготовлення прикрас з бісеру. Виготовлення браслетів, намиста, каблучок… Виготовлення прикрас з бісеру. Виготовлення ланцюжку з бісеру. |
с.27,28 |
15.02 |
|
||||
22 |
Декорування виробів. Робота з соломою. Виготовлення аплікації «Солом’яний Колобок» |
|
22.02 |
|
||||
с.29 |
|
|||||||
23 |
Способи декорування виробів. Виготовлення вітальної листівки до свята 8 березня. |
с.30-31 |
01.03 |
|
||||
24 |
Декорування виробів. Писанка як один із символів України. Декорування великодніх писанок. |
с.33 |
15.03 |
|
||||
25 |
Способи декорування виробів. Виготовлення вітальної листівки до Великодня з використанням техніки квілінг. Проект «Подарунки до весняних свят». |
с.34 |
22.03 |
|
||||
26 |
Способи декорування виробів. Перетворимо букви на веселих тварин. Виготовлення «веселих букв» |
с.35 |
29.03 |
|
||||
27 |
Самообслуговування. Культура харчування. Правила поведінки за столом. Сервірування святкового столу. Складання серветок |
с.36 |
12.04 |
|
||||
Елементи української вишивки |
|
|
19.04 |
|||||
28 |
Елементи української вишивки. Ознайомлення з різноманітністю технік. Найпростіший шов «голка вперед». Виготовлення рушничка з квітами. |
с.37 |
19.04 |
|
||||
29 |
Елементи української вишивки. Ознайомлення з різноманітністю технік. Оздоблення одягу за допомогою будь- якої вишитої деталі. Виготовлення серветки з метеликом швом «голка назад». |
с.38 |
26.04 |
|
||||
Виготовлення й оздоблення виробів об’ємної форми
|
|
|
03.05 |
|||||
30 |
Виготовлення й оздоблення виробів об’ємної форми. Виготовлення об’ємних виробів із коробок. Практична робота. «Замок з картонних коробок» |
с.39 |
03.05 |
|
||||
31 |
Виготовлення об’ємних виробів із коробок. Виготовлення моделі трактора. Створення яскравої саморобки «Рудий клоун»
|
с.40-41, 47 |
10.05 |
|
||||
32 |
Ознайомлення з побутом українців. Українська оселя. Виготовлення з паперу української печі та героїв казки «Курочка Ряба»
|
с.43-45 |
17.05 |
|
||||
33 |
Підсумковий урок за рік
|
|
24.05 |
|
||||
1
Я У СВІТІ
За підручником Н.М.Бібік,
ІІ семестр 1 година на тиждень
№ п/п |
Зміст уроку |
Сторінка підр. та зош |
Дата |
Примітка |
|||
17 |
Додержуй даного тобою слова. Намагайся не обманювати. Не можна брати чуже. Узагальнення і систематизація знань за темою. |
с.81-91 зош. с.25-27 |
18.01 |
|
|
||
|
|
|
|
||||
Людина в суспільстві
|
|||||||
18 |
Суспільство. Україна – незалежна держава. |
с.92-95 зош. с.29-30 |
25.01 |
|
|||
19 |
Де ти живеш. Твоя країна – Україна. |
с.96-100 зош. с.31 |
01.02 |
|
|||
20 |
Історичні скарби України |
с.101-103
|
08.02 |
|
|||
21 |
Символи держави |
с.104-107 зош. с.32 |
15.02 |
|
|||
22 |
Подорож картою України
|
с.108-113
|
22.02 |
|
|||
23 |
Природні скарби України
|
с.114-115
|
01.03 |
|
|||
24 |
Господарська діяльність у деяких містах України
|
с.116
|
15.03 |
|
|||
25 |
Славетні українці. Проект «Славетні українці» |
с.117-123
|
|
|
|||
22.03 |
|
||||||
26 |
Правила життя в суспільстві. Ніхто не має права ображати людину |
с.124-133 зош. с.33-36 |
29.03 |
|
|||
27 |
Про права дитини. Будь-який вчинок завжди має наслідки. Пустощі чи правопорушення? |
с.134-139 зош. с.37-41 |
12.04 |
|
|||
28 |
Перевір свої досягнення
|
зош. с.42 |
19.04 |
|
|||
Людина і світ
|
|||||||
29 |
Україна на карті світу |
с.142-145 зош. с.43 |
26.04 |
|
|||
30 |
Ми всі різні |
с.146 зош. с.44 |
03.05 |
|
|||
31 |
Народні промисли України . Що не край, то звичай. Проект «Звичаї мого краю» |
с.147-150 зош. с.45 |
10.05 |
|
|||
32 |
Народні свята. Пам’ятні дати. Перевір свої досягнення |
с.151-153
|
17.05 |
|
|||
33 |
Земля – спільний дім для людей. Підсумковий урок за рік |
зош. с.46
|
24.05 |
|
|||
Перевір свої досягнення
Проект
1
ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ
За підручником О.Я.Савченко
ІІ семестр 4 години на тиждень
№ п/п |
Тема уроку |
сторінка |
Дата |
Примітка |
|||||
РОЗДІЛ. БАЙКИ |
|||||||||
47 |
Вступ до розділу «Байки». Леонід Глібов «Лебідь, Щука і Рак» |
с.93-94 |
15.01 |
|
|||||
48 |
Леонід Глібов «Чиж та Голуб» . Напам’ять Леонід Глібов «Коник - стрибунець» |
с.95-97 |
16.01 |
|
|||||
49 |
Урок позакласного читання Даруй щастя, даруй долю для рідного краю (За творами Марійки Підгіряник) |
п.с.106-111 |
17.01 |
|
|||||
50 |
Підсумковий урок за розділом «Байки» |
с.98 |
19.01 |
|
|||||
СВІТ ДИТИНСТВА У ПОЕЗІЇ І ПРОЗІ Поетичні твори
|
|||||||||
51 |
Вступ до розділу «Світ дитинства у поезії і прозі». Леся Українка «Як дитиною, бувало...», |
с.100 |
22.01 |
|
|||||
52 |
Леся Українка «Мамо, іде вже зима». |
с.101-102 |
23.01 |
|
|||||
53 |
Олександр Олесь «Згадую: так я в дитинстві любив...» , «Серед краси» |
с.102-103 |
24.01 |
|
|||||
54 |
«Дмитро Павличко» (про нього). Дмитро Павличко «Мрія», «Гном»
|
с.104-105 |
26.01 |
|
|||||
55 |
Грицько Бойко «Як невдаха виступав», «Сашко».
|
с.106-107 |
29.01 |
|
|||||
56 |
Грицько Бойко. Веселинки. Скоромовки .
|
с.107 |
30.01 |
|
|||||
57 |
Анатолій Качан «Дівчинка і море» |
с.108-109 |
31.01 |
|
|||||
58 |
Анатолій Качан «Біля тихого Дунаю» |
с.109-110 |
02.02 |
|
|||||
59 |
Степан Жупанин «Оленчині вишивки», «Сім вітрів». Підсумок за підрозділом.
|
с.110-113 |
05.02 |
|
|||||
60 |
Урок позакласного читання. За творчістю Наталі Забіли |
п.с.112-124 |
06.02 |
|
|||||
Прозові твори |
|||||||||
61 |
Вступ до теми «Прозові твори». Василь Сухомлинський «Красиві слова і красиве діло» |
с.114-115 |
07.02 |
|
|||||
62 |
Василь Сухомлинський «Кінь утік…» |
с.115-116 |
09.02 |
|
|||||
|
|
||||||||
63 |
Олег Буцень «Наше відкриття» |
с.117-121 |
12.02 |
|
|||||
64 |
Ярослав Стельмах «Ловись, рибко!» (уривок з повісті «Найкращий намет») |
с.121-125 |
13.02 |
|
|||||
65 |
Ярослав Стельмах «Ловись, рибко!» (уривок з повісті «Найкращий намет») |
с.125-128 |
14.02 |
|
|||||
66 |
Проект «Ілюстрації до творів Василя Сухомлинського» |
|
16.02 |
|
|||||
67 |
Урок позакласного читання. За творчістю Михайла Стельмаха |
п.с.125-130 |
19.02 |
|
|||||
68 |
Підсумковий урок за розділом «Світ дитинства у поезії і прозі» Контрольна робота. Перевірка навички читання мовчки (письмово). «Як мати стала зозулею» з народної творчості
|
с.129 |
20.02 |
|
|||||
ТАРАС ШЕВЧЕНКО: СТОРІНКИ ЖИТТЯ І ТВОРЧОСТІ
|
|||||||||
69 |
Аналіз контрольної роботи. Вступ до розділу «Тарас Шевченко: сторінки життя і творчості». Тарас Шевченко «Не цурайтесь того слова...» |
с.130-131 |
21.02 |
|
|||||
|
|
|
|
19.02 |
|||||
70 |
Антон Лотоцький «Малий Тарас чумакує» |
с.131-133 |
23.02 |
|
|||||
71 |
Оксана Іваненко «Тарас у наймах» . |
с.134-135 |
26.02 |
|
|||||
72 |
Тарас Шевченко «Село! І серце одпочине...» , «І досі сниться: під горою...» |
с.135-138 |
27.02 |
|
|||||
73 |
Напам’ять Тарас Шевченко «Тече вода із-за гаю»
|
|
28.02 |
|
|||||
74 |
Василь Сухомлинський «Сонце заходить» |
с.138-139 |
02.03 |
|
|||||
75 |
Урок позакласного читання. Тарас Шевченко жити буде, поки на землі житимуть люди |
п.с.131-142 |
05.03 |
|
|||||
76 |
Підсумковий урок за розділом «Тарас Шевченко: сторінки життя і творчості»
|
с.140 |
06.03 |
|
|||||
ІЗ СКАРБНИЦІ КАЗКАРІВ СВІТУ
|
|||||||||
77 |
Вступ до розділу «Із скарбниці казкарів світу». Брати Якоб і Вільгельм Грімм «Шипшинка» (скорочено).
|
с.141-143 |
07.03 |
|
|||||
78 |
Брати Якоб і Вільгельм Грімм «Шипшинка» (скорочено).
|
с.144-146 |
09.03 |
|
|||||
79 |
Карло Коллоді «Пригоди Піноккіо» |
с.146-152 |
12.03 |
|
|||||
80 |
Карло Коллоді «Пригоди Піноккіо»
|
с.150-152 |
13.03 |
|
|||||
81 |
Робота з хрестоматією для 3-4 класів. Саша Кочубей «Володарка лісу»
|
Хр. с.140-143 |
14.03 |
|
|||||
82 |
Астрід Ліндгрен «Про Карлсона, що живе на даху».
|
с.152-154 |
16.03 |
|
|||||
83 |
Астрід Ліндгрен «Про Карлсона, що живе на даху». Уривок з казки напам’ять. |
с.155-157 |
19.03 |
|
|||||
84 |
Урок позакласного читання. Хочеш бути щасливим, не будь лінивим
|
п.с.143-149 |
20.03 |
|
|||||
85 |
Урок узагальнення знань за розділом «Із скарбниці казкарів світу» |
с.158 |
21.03 |
|
|||||
ПРИЙДИ, ВЕСНО З РАДІСТЮ!
|
|
|
23.03 |
||||||
86 |
Вступ до розділу «Прийди, весно, з радістю!»
|
с.159 |
23.03 |
|
|||||
87 |
«Благослови, мати, весну зустрічати» (за Василем Скуратівським) |
с.160-161 |
26.03 |
|
|||||
88 |
Тамара Коломієць «Березень» Контрольна робота. Робота з літературним твором (письмово). «Велосипед для Катрусі» за Борисом Комаром |
с.162 |
27.03 |
|
|
|
14.03 |
||
89 |
Аналіз контрольної роботи. Михайло Стельмах «Гуси-лебеді летять» |
с.163-164 |
28.03 |
|
|||||
90 |
Валентина Ткаченко «Квітень» |
с.165 |
30.03 |
|
|||||
91 |
Звуконаслідування. Андрій М’ястківський «Розмова з одудом» |
с.166 |
10.04 |
|
|||||
92 |
Микола Сингаївський «Вийшов травень з лісу», «На врожай» |
с.167 |
11.04 |
|
|||||
93 |
Микола Сингаївський «На врожай» |
с.168 |
|
|
|||||
94 |
Урок позакласного читання. Зі скарбниці казкарів світу |
п.с. 150-160 |
13.04 |
|
|||||
95 |
Марія Познанська «Співай, соловейку!» |
|
16.04 |
|
|||||
с.169 |
|
||||||||
96 |
«Як співає соловейко?» (за Борисом Комаром). Любов Забашта «Дивосвіт, дивосвіт...» |
с.170 |
17.04 |
|
|||||
97 |
Підсумковий урок за розділом «Прийди, весно, з радістю! |
171 |
18.04 |
|
|||||
ВІЗЬМУ ПЕРО І СПРОБУЮ
|
|||||||||
98 |
Вступ до розділу «Візьму перо і спробую». Анатолій Костецький «Імена»
|
с.172-173 |
20.04 |
|
|||||
99 |
Анатолій Костецький «Дивна звичка»
|
с.174-175 |
23.04 |
|
|||||
100 |
Микола Носов «Як Незнайко складав вірші»
|
с.175-177 |
24.04 |
|
|||||
101 |
Микола Носов «Як Незнайко складав вірші» |
с.178-179 |
25.04 |
|
|||||
102 |
Іван Світличний «Слухала Лисичка Солов’я». Андрій М’ястківський «Біла хмарка, біла» |
с.83-90 |
27.04 |
|
|||||
103 |
Тамара Коломієць «Чоловічки». Леся Мовчун «Загадки-добавлянки». Наталія Хаткіна «Веселі римки» |
с.90-91 |
30.04 |
|
|||||
104 |
Василь Сухомлинський «Сергійкова квітка» Контрольна робота . Аудіювання. «Бджілки на розвідці» за К. Ушинським
|
с.92 |
02.05 |
|
|||||
105 |
Аналіз контрольної роботи. Галина Кирпа «Чого я другу не сказав?» |
|
04.05 |
|
|||||
106 |
Урок позакласного читання. Візьму перо і спробую |
п.с.161-170 |
07.05 |
|
|||||
107 |
Підсумок за розділом «Візьму перо і спробую» |
|
08.05 |
|
|||||
108 |
Урок – екскурсія «Милування рідними краєвидами. Складання казок, віршів, оповідань за спостереженням. |
|
11.05 |
|
|||||
109 |
Проект «Проба пера» |
|
14.05 |
|
|||||
110 |
Робота з хрестоматією для 3-4 класів. Творчість Оксани Лущевської |
Хр. с.80-87 |
15.05 |
|
|||||
111 |
Робота з посібником «Мудрі думки з усього світу» |
|
16.05 |
|
|||||
112 |
Урок позакласного читання. Сторінками улюблених книг |
п.с.171-177 |
18.05 |
|
|||||
113 |
Повторення та закріплення вивченого. Контрольна робота. Перевірка навички читання вголос . В. Сухомлинський «Ластівка з перебитим крилом» |
|
21.05 |
|
|||||
114 |
Урок – виставка «Сторінками улюблених книг» |
|
22.05 |
|
|||||
115 |
Підсумковий урок за рік
|
|
23.05 |
|
|||||
Напам’ять
Урок позакласного читання
Контрольна робота
Екскурсія
Навчальний проект
1
Міністерство освіти і науки
Рудня - Карпилівська ЗОШ І ст.
Затверджено Погоджено:
Міністерством освіти і науки України Директор школи:
(наказ МОН молоді та спорту України від Ковтуненко В.П.
12.09.2011 №1050
Наказ МОН України від 19.08.2016 № 1009
«Про внесення змін до наказу МОН України від 21.08.2013 №1222»
Наказ МОН України від 13.06.2017 № 846
"Про внесення змін до наказу
МОН України від 14.11.2016 № 1363")
Календарне планування
для 3класу
на ІІ семестр 2017-2018 н.р.
Рудня – Карпилівської ЗОШ І ст.
Календарне планування склала:
вчитель початкових класів
Рудня – Карпилівської ЗОШ І ст.
Балинська Анастасія Василівна
Рудня – Карпилівська 2018
ПРИРОДОЗНАВСТВО
за підручником І. Грущинської
ІІ семестр 2 години на тиждень
№ п/п |
Зміст уроку
|
Сторінка
|
Дата |
Примітка |
|
Рослини. Тварини. І середовище їх існування
|
|||||
31 |
Різноманітність рослин. Рослини - живі організми. |
82-84 зош.с.43
|
15.01 |
|
|
32 |
Квіткові рослини. Розмноження квіткових рослин. Умови розвитку рослин. Пристосування квіткових рослин до різних умов. Практична робота. Розпізнавання квіткових рослин за наочністю. |
85-87 зош.с.44,46 |
18.01 |
|
|
33 |
Хвойні рослини. Значення хвойних рослин для природи. |
88-89 зош.с.46-47 |
22.01 |
|
|
34 |
Різноманітність культурних рослин. Як з’явилися культурні рослини? |
90-91 зош.с.48 |
25.01 |
|
|
35 |
Пристосування рослин до різних природних умов. Умови, необхідні рослинам для життя. |
92-96 зош.с.49-50 |
29.01 |
|
|
36 |
Розмноження рослин. Практична робота. Розмноження кімнатних рослин. |
97-98 зош.с.51 |
01.02 |
|
|
37 |
Узагальнення знань з підтеми «Різноманітність рослин та середовище їх існування» Тематична контрольна робота |
|
05.02 |
|
|
38 |
Тварини. Різноманітність тварин. |
99-100 зош.с.52 |
08.02 |
|
|
39 |
Комахи. |
101-103 зош.с.53 |
12.02 |
|
|
40 |
Риби. |
104-106 зош.с.54 |
15.02 |
|
|
41 |
Земноводні та плазуни. |
107-108 зош.с.55 |
19.02 |
|
|
42 |
Птахи. Піклування птахів про своє потомство. |
109-113 зош.56-57
|
22.02 |
|
|
43 |
Пристосування звірів до життя в різних умовах. |
114-116 зош.с.58 |
26.02 |
|
|
44 |
Розмноження тварин. Дослідницький практикум. Як тварини дбають про своє потомство? |
117-118 зош.с.59 |
01.03 |
|
|
45 |
Свійські тварини. Походження свійських тварин від диких. |
119-121 зош.с.60 |
05.03 |
|
|
46 |
Гриби – живі організми. Будова грибів. |
122-123 зош.с.61 |
12.03 |
|
|
47 |
Гриби. Значення грибів для природи. |
124-125 зош.с.62
|
15.03 |
|
|
48 |
Бактерії. Значення бактерій для природи. Віруси. |
126-127 зош.с.63 |
19.03 |
|
|
49 |
Ланцюги живлення. Практична робота. Складання ланцюгів живлення. |
128-129 зош.с.64 |
22.03 |
|
|
50 |
Охорона рослинного світу. Охорона тваринного світу.
|
130-134 зош.с.65-66
|
26.03 |
|
|
51 |
Для чого створюють заповідники. Міні – проект: легенди про рослини і тварини. |
135-138 зош.с.67
|
29.03 |
|
|
52 |
Екскурсія. Ознайомлення з розмаїттям рослинного і тваринного світу рідного краю. |
139 |
12.04 |
|
|
|
|
||||
53 |
Узагальнення знань з підтеми «Різноманітність тварин та середовище їх існування» Тематична контрольна робота. |
|
16.04 |
|
|
Людина та її організм |
|||||
|
|||||
54 |
Організм людини. Системи органів тіла людини та їхнє значення в житті людини. |
144-146 зош.с.69 |
19.04 |
|
|
55 |
Опорно-рухова система. Формування постави. |
147-148 зош.с.70 |
23.04 |
|
|
56 |
Травна система. Харчування. Практична робота. Складання раціону здорового харчування. |
149-151 зош.с.71 |
26.04 |
|
|
57 |
Що корисно їсти? |
152-154 зош.с.72
|
30.04 |
|
|
58 |
Дихальна система. Попередження захворювань органів дихання. |
155-156 зош.с.73 |
03.05 |
|
|
59 |
Кровоносна система. Бережне ставлення до серця та його тренування. Практична робота. Вимірювання частоти пульсу. |
157-159 зош.с.74 |
07.05 |
|
|
60 |
Шкіра. Значення шкіри для організму людини. Збереження шкіри. Практична робота.Вивчення властивостей шкіри. |
160-162 зош.с.75
|
10.05 |
|
|
61 |
Органи чуття. Гігієна органів чуття. |
163-167 зош.с.76
|
14.05 |
|
|
62 |
Як досліджувати природу влітку. Проект «Людина – чудо на Землі»
|
|
17.05 |
|
|
63 |
Узагальнення знань за темою «Людина та її організм». Тематична контрольна робота. |
|
21.05 |
|
|
64 |
Підсумковий урок за рік. |
|
24.05 |
|
|
Практична робота
Навчальний проект
Екскурсія
Контрольна робота
1