Нещодавно я виклала планування з виховної роботи в 2 класі, отже також на допомогу класному керівнику надаю план виховної роботи в 3 класі. Маю надію що комусь він стане в пригоді
«Затверджую»
Директор школи: _____________________
«_____» ________________2017р.
з учнями класу
Вигінської ЗОШ І – ІІ ст.
Класний керівник: Короход Н.І.
Батьківський комітет
Прізвище,і’мя. по батькові |
Місце роботи |
Телефон |
Доручення |
Зінченко Олена Володимирівна |
Сільський бібліотекар |
0678573632 |
Голова комітету |
Русляченко Олеся Вікторівна |
Помічник вихователя ДНЗ «Зернятко» |
0970203745 |
Секретар |
Крикливець Наталія Леонідівна |
Домогосподарка |
0985549272 |
Член комітету |
Теми батьківських зборів
Вересень
« Зміст і організація навчально – виховного процесу у 3 класі»
Грудень
« Збори-лекція «Вчити дитину вчитися.» Підсумки за І семестр. Техніка безпеки дітей під час зимових канікул»
Березень
Збори-диспут «Щаслива сім’я. Яка вона?»
Травень
« Підведення підсумків співпраці за рік. Техніка безпеки дітей під час літніх канікул»
Місяць |
Зміст роботи |
Відповідальний |
Примітка |
Вересень. |
1. Підсумки роботи б/к за минулий навчальний рік. 2. Вибори нового голови б/к і секретаря. 3. Про затвердження роботи б/к на 2017 - 2018 н.р. |
Голова б/к |
|
Жовтень. |
1. Підготовка класного приміщення до опалювального сезону. 2. Стан здоров'я підлітків та шляхи його покращення. 3. Поточні питання. |
Голова б/к |
|
Листопад. |
2. Сприяння батьків у боротьбі із пропусками школярами уроків без поважних причин. 3. Поточні питання |
Голова б/к |
|
Грудень. |
1. Надання кваліфікованої допомоги неблагопо лучним сім'ям і функціонально неспроможним сім'ям. 2. Підготовка до святкування свята Миколая. 3. Організація дозвілля школярів на час зимових канікул. |
Голова б/к |
|
Січень. |
1. Про роль батька у вихованні дитини .. 2. Поточні питання. |
Голова б/к |
|
Лютий. |
1. Проблеми трудового виховання. Роль батьків у формуванні навиків праці у школярів. 2. Участь батьків в організації праці і дозвілля школярів. 3. Поточні питання. |
Голова б/к |
|
Березень. |
1. Роль батьків у формуванні морально - етичних норм поведінки дітей. 2. Роль батьків у вирішенні господарських проблем класу. З Поточні питання. |
Голова б/к |
|
Квітень. |
1. Участь батьківського комітету в організації виховного процесу в класі. 2. Про відповідальність батьків за виховання дітей. 3. Поточні питання. |
Голова б/к |
|
Травень. |
1. Організація дозвілля школярів улітку. 2. Звіт голови б/к про роботу за минулий навчальний рік, планування роботи б/к на наступний н.р. 3. Поточні питання. |
Голова б/к |
|
№ п/п |
Основні орієнтири виховання |
І тиждень (01 – 08.09) |
ІІ тиждень (11 – 15.09 ) |
ІІІ тиждень ( 18 – 22.09) |
ІV тиждень ( 25 – 29.09 ) |
1. |
Класні збори або виховна година |
Перший урок на тему: «Ми - діти європейської родини» 4.09 Класні збори №1на тему: «Ми вже не малята, ми вже стали дорослішими» |
Гра-бесіда «Вчимося вчитись» |
«Дорожній рух». |
Інтерактивна бесіда «Красиве і некрасиве в поведінці дітей» |
2. |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Бесіда «День незалежності України» |
Бесіда «Це наші символи». Прапор. |
Патріотичний урок миру «Ми за мир.» |
|
3. |
Ціннісне ставлення до людей |
|
|
Бесіда «Чесним треба бути всюди» |
Привітання вчителів з професійним святом |
4. |
Ціннісне ставлення до себе |
Проведення вступного інструктажу по запобіганню травматизму |
Рухливі ігри |
Гра «Як стати Нехворійком» |
«Дорога від школи додому» – бесіда.
|
5. |
Ціннісне ставлення до природи |
Озеленення класу. Поповнення новими кімнатними рослинами |
Екскурсія на природу |
Участь у конкурсі на краще озеленення класу.
|
|
6. |
Ціннісне ставлення до мистецтва |
|
Оформлення класного кутка |
|
|
7. |
Ціннісне ставлення до праці |
Організація чергування в класі |
Визначення наявності підручників у дітей |
Рейд-перевірка: «А хто, хто в портфелику живе?» |
|
8. |
Індивідуальна робота з учнями |
Визначити і закріпити за учнями місце за партою |
Організація режиму дня школяра. |
|
Спостереження за поведінкою на перервах |
9. |
Робота з батьками |
Анкетування батьків з метою уточнення місць роботи, номерів телефонів
|
Круглий стіл «Вчимося спілкуватися» |
Батьківські збори №1 на тему: «Зміст і організація навчально-виховного процесу у 3 класі» |
|
10. |
Участь у загальношкільних заходах |
Участь у лінійці, присвяченого Першому дзвонику |
Взяти участь у відзначенні дня фізкультури і спорту |
|
Рейд: «Чисте подвір’я» |
№ п/п |
Основні орієнтири виховання |
І тиждень (02 – 06.10 ) |
ІІ тиждень ( 09 – 13.10 ) |
ІІІ тиждень ( 16 -20.10 ) |
ІV тиждень ( 23 – 27.10 ) |
1. |
Виховні години, класні збори |
Усний журнал «Про вірну дружбу» |
Класна година на тему «Подорож Україною» |
Тренінг «Будь обережним з незнайомими людьми» |
«Все у світі здобувається людською працею» |
2. |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Бесіда «Люблю Вкраїну я свою:вона найкраща в цілім світі»
|
«Ми маленькі козачата» |
Урок мужності «Їх імена незабутні» Перегляд відео кліпів «Захисники України» |
|
3. |
Ціннісне ставлення до людей |
"Як подобатись іншим людям?" - практичне заняття. |
Бесіда «Умійте цінувати дружбу» |
|
|
4. |
Ціннісне ставлення до себе |
"Як переходити дорогу?" - практичне заняття |
Бесіда «Вплив фізичних вправ на ріст, розвиток і здоров’я» |
|
Бесіда. День безпеки життєдіяльності напередодні осінніх канікул |
5. |
Ціннісне ставлення до природи |
|
Милування природою «Природа – це казка, яку треба читати серцем» |
|
|
6. |
Ціннісне ставлення до мистецтва |
"П’ять хвилин з мистецтвом" - малюємо музику |
|
|
|
7. |
Ціннісне ставлення до праці |
Бесіда «Твоє робоче місце в школі і вдома» |
Ремонт підручників |
Трудовий десант «Чистий клас» |
|
8. |
Індивідуальна робота з учнями |
Бесіда з порушниками дисципліни
|
Відвідування учнів, що пропускають уроки з метою виявлення причин |
Тренінг «Вчимося правильно спілкуватись»
|
Спостереження за поведінкою на перервах
|
9. |
Робота з батьками |
«Як запобігти помилок у сімейному вихованні?» − педагогічна допомога батькам |
Індивідуальні бесіди з батьками, які запізнюються в школу
|
Батьківські збори №1 |
Засідання батьківського комітету |
10. |
Участь у загальношкільних заходах |
Участь у конкурсі «Найкращі осінні вироби»
|
Рейд: «Чисте подвір’я» |
Участь у шкільній ярмарці |
Свято Осені |
№ п/п |
Основні орієнтири виховання |
І тиждень ( 06.11 – 10.11 ) |
ІІ тиждень ( 13 – 17.11 ) |
ІІІ тиждень ( 20 – 24.11 ) |
ІV тиждень ( 27 – 30.11 ) |
1. |
Виховні години, класні збори |
Класна година «Що таке взаємодопомога»
|
Класна година «Всі професії важливі» - презентація «Ким бути» |
"Мій краю, моя історія жива”- бесіда присвячена пам’яті жертв голодомору". |
Інтерактивна гра «Як не захворіти на грип» |
2. |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
«Україно, ти для мене диво» заочна подорож містами України |
Вікторина "Що я знаю про своє селище?"
|
|
Бесіда «Герої серед нас» (про учасників АТО) |
3. |
Ціннісне ставлення до людей |
Рольва гра "Хто більш винуватий?" |
Бесіда «Характер людини, як він формується» |
|
Тренінг "Побажай другові добра" |
4. |
Ціннісне ставлення до себе |
Бесіда «Чи потрібно дивитися всі телепередачі?» |
|
Практичне заняття "Як поводитися з незнайомими людьми?" |
|
5. |
Ціннісне ставлення до природи |
|
Екскурсія на природу «Краса навколо нас» |
|
|
6. |
Ціннісне ставлення до мистецтва |
Конкурс малюнків "Цей кольоровий світ" |
|
|
|
7. |
Ціннісне ставлення до праці |
|
Провести анкету "Як заохочують і карають тебе батьки?" |
Ремонт підручників |
Трудовий десант «Теплий клас» (підготовка класу до зимового сезону) |
8. |
Індивідуальна робота з учнями |
Індивідуальні бесіди з профілактики правопорушень серед учнів з девіантною поведінкою |
|
Відвідування учнів, що пропускають уроки з метою виявлення причин |
|
9. |
Робота з батьками |
«Відповідальність батьків за збереження здоров’я дітей» – бесіда з батьками
|
Засідання батьківського комітету |
Індивідуальні бесіди на тему "Як я спілкуюся з своєю дитиною?"
|
Бесіда з батьками по результатам навчання учня за листопад
|
10. |
Участь у загальношкільних заходах |
|
|
|
|
№ п/п |
Основні орієнтири виховання |
І тиждень (01. – 08.12 ) |
ІІ тиждень ( 11 – 15.12) |
ІІІ тиждень ( 18 – 22.12 ) |
ІV тиждень ( 25 – 29.12 ) |
1. |
Виховні години, класні збори |
«День Збройних сил України»
|
«Грудень-року кінець, а зими початок» |
«Традиційні українські свята». Ознайомлення учнів з зимовими святами на Україні |
Класна година «Різдвяні свята на порозі» |
2. |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
До міжнародного дня інвалідів |
День захисту прав людини |
|
|
3. |
Ціннісне ставлення до людей |
«Як поводитися, якщо тебе образили?» − практичне заняття |
|
Анкетування «Зимові канікули. Що ти пропонуєш?» |
|
4. |
Ціннісне ставлення до себе |
|
Бесіда. Поведінка на вулицях і дорогах у зимовий період |
Анкетування «Який я» (самооцінка)
|
Правила поведінки під час зимових канікул |
5. |
Ціннісне ставлення до природи |
Екологічна операція «Встанови годівничку»
|
Милування природою «Зимовий пейзаж» |
Виготовлення ялинкових прикрас та букетів замість ялинки |
|
6. |
Ціннісне ставлення до мистецтва |
|
Прикрашаймо свій клас
|
Підготовка до Новорічних свят |
Розучуємо новорічні пісні |
7. |
Ціннісне ставлення до праці |
Трудовий десант «Чистий клас»
|
|
Організувати вручення саморобних подарунків однокласниками на день Миколая |
|
8. |
Індивідуальна робота з учнями |
Індивідуальна бесіда з «Правила поведінки на перерві» |
|
|
|
9. |
Робота з батьками |
Засідання батьківського комітету
|
Бесіда за круглим столом «Ми і наші діти».
|
Батьківські збори №2 на тему: «Вчити дитину вчитися» Підсумки за І семестр |
Залучення батьків до діяльності з проведення Новорічних свят і зимових канікул |
10. |
Участь у загальношкільних заходах |
Добродійна акція до міжнародного дня людини з обмеженими можливостями. |
|
|
Участь у новорічних святах |
№ п/п |
Основні орієнтири виховання |
І тиждень (09 - 12.01) |
ІІ тиждень (15 - 19.01) |
ІІІ тиждень (22 - 31.01) |
|||
1. |
Виховні години, класні збори |
«Свято Водохрещі» |
Виховна година на тему: «День Соборності України»
|
Виховна година «Ти знаєш, що ти людина?» |
|||
2. |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Літературна мандрівка «Усім серцем любіть Україну» |
Бесіда «Символи моєї держави» |
|
|||
3. |
Ціннісне ставлення до людей |
Ти і твої друзі на перерві (правила поведінки на перерві) |
«Мої обов’язки» . Розігрування ролей. |
«Щоб навчатись було легко всюди» |
|||
4. |
Ціннісне ставлення до себе |
Рухливі ігри. |
Школа Світлофора Моргайка (вивчення правил дорожнього руху у зимовий період)
|
Гра „Як стати Нехворійком” (читання листа від Нехворійка) |
|||
5. |
Ціннісне ставлення до природи |
Екологічна операція «Встанови годівничку»
|
Озеленення класу
|
Бесіда «Щедре цілюще джерело тепла, краси і добра»
|
|||
6. |
Ціннісне ставлення до мистецтва |
Години милування природою «Зима-скульптор». |
|
|
|||
7. |
Ціннісне ставлення до праці |
|
Рейд-перевірка: «А хто, хто в портфелику живе?»
|
|
|||
8. |
Індивідуальна робота з учнями |
Опитування з метою уточнення даних учнів |
Спостереження за поведінкою на уроках таких учнів: |
Бесіда з про запізнення на заняття |
|||
9. |
Робота з батьками |
Опитування з метою уточнення даних батьків
|
Засідання батьківського комітету
|
|
|||
10. |
Участь у загальношкільних заходах |
|
|
|
|||
№ п/п |
Основні орієнтири виховання |
І тиждень (01.02 - 09.02) |
ІІ тиждень (12 - 16.02) |
ІІІ тиждень (19 - 23.02) |
ІV тиждень (26 – 28.02) |
1. |
Виховні години, класні збори |
Виховна година на тему: «Чи важко бути добрим? »
|
Виховна година на тему: «« Свято Стрітення»» |
Виховна година Урок мужності «Герої Революції гідності» (20 лютого - День пам'яті Героїв Небесної Сотні |
Виховна година на тему: «Кілька слів про дружбу» |
2. |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Усний журнал: “У нас одна Батьківщина ― наша рідна Україна” |
|
Акція «Янгол -охоронець Небесній сотні |
|
3. |
Ціннісне ставлення до людей |
|
Розігрування життєвих ситуацій «Чарівні слова відкривають серця». |
|
«Допоможи Незнайкові» етична грамота |
4. |
Ціннісне ставлення до себе |
Спортивні зимові змагання: “Веселі старти”
|
|
Режим дня. Суворий і мудрий порадник
|
|
5. |
Ціннісне ставлення до природи |
|
Морально - етична вправа “Боляче буває всім” (ставлення до тварин) |
|
|
6. |
Ціннісне ставлення до мистецтва |
Година милування природою |
Розучування віршів, пісень до свята «Срітення»
|
Година милування природою |
|
7. |
Ціннісне ставлення до праці |
|
|
Аналіз зошитів, визначення охайності ведення зошитів |
Діалог: “Професія моїх батьків” |
8. |
Індивідуальна робота з учнями |
«Твій вільний час»
|
Бесіда з учнями, які запізнюються на заняття
|
|
Індивідуальні бесіди з лідерами класу
|
9. |
Робота з батьками |
Робота з сім’ями, які потребують педагогічної допомоги
|
Засідання батьківського комітету
|
|
Індивідуальні бесіди з батьками
|
10. |
Участь у загальношкільних заходах |
|
|
|
|
№ п/п |
Основні орієнтири виховання |
І тиждень (01.03 – 07.03) |
ІІ тиждень (12 - 16.03) |
ІІІ тиждень (19 - 23.03)) |
1. |
Виховні години, класні збори |
Виховна година на тему: «Ти і твоя сім’я » |
Виховна година на тему: «Т. Г. Шевченко відомий український поет і художник» презентація |
Турнір «Найрозумніший» |
2. |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
Усний журнал «Народні символи України» |
Групова справа “Кожному мила своя сторона” |
3. |
Ціннісне ставлення до людей |
Бесіда «Поведінка в школі» |
Анкетування «Ти і твій клас»
|
|
4. |
Ціннісне ставлення до себе |
Година рухливих ігор. Ігротека |
Бесіда “Здоровим будь!”
|
Правила поведінки під час весняних канікул |
5. |
Ціннісне ставлення до природи |
|
Проєкт “Тварини моєї місцевості” |
|
6. |
Ціннісне ставлення до мистецтва |
Привітання мам з святом 8 Березня |
Свято Великого Кобзаря |
Літературна студія. Мистецтво слова. Конкурс читців. |
7. |
Ціннісне ставлення до праці |
Конкурс «Кращий мамин помічник» |
|
Година мрій: “Коли я виросту” |
8. |
Індивідуальна робота з учнями |
Спостереження за поведінкою Аналіз зауважень вчителів |
Індивідуальні бесіди з учнями, які схильні до правопорушень |
Аналіз зошитів, визначення охайності ведення зошитів
|
9. |
Робота з батьками |
Відвідування батьків удома з метою спостереження дотримування режиму дня школяра
|
Батьківські збори №3 на тему: «Щаслива сім’я. Яка вона?» |
Засідання батьківського комітету
|
10. |
Участь у загальношкільних заходах |
Взяти участь в святі 8 Березня |
Взяти участь у конкурс на краще декламування віршів до Дня народження Т.Г.Шевченка |
|
№ п/п |
Основні орієнтири виховання |
І тиждень (02 - 06.04) |
ІІ тиждень (09-13.04) |
ІІІ тиждень (16-20.04) |
ІV тиждень (23-27.04) |
1. |
Виховні години, класні збори |
Виховна година на тему: «Великдень – свято християнських родин
|
«Книга вікно у світ» |
Брейн-ринг «Що я знаю?» |
Виховна година на тему: До річниці Чорнобильської трагедії: «Атомна електростанція – добре чи погано». |
2. |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Бесіда: «Моя земля ― земля моїх батьків» |
Бесіда «Закони твоєї держави» |
|
|
3. |
Ціннісне ставлення до людей |
Бесіда «Гість у домі − радість у нім»
|
Бесіда з учнями “Чарівна слова”
|
«Це мені, а це – тобі» - як переборювати в собі жадність. |
|
4. |
Ціннісне ставлення до себе |
Інструктаж по правилам вуличного руху
|
Чистота - запорука здоров’я
|
Анкетування “Який я” (самооцінка)
|
Інструктаж по техніці безпеки (правила поводження з електроприладами) |
5. |
Ціннісне ставлення до природи |
Трудовий десант «Наш квітник найкращий» |
|
Трудовий десант «Наш квітник найкращий» |
|
6. |
Ціннісне ставлення до мистецтва |
Виставка презентація “Краса природи у творах образотворчого мистецтва” |
|
Виставка «Великодні писанки» |
|
7. |
Ціннісне ставлення до праці |
|
Операція «Слухняний віник» |
|
Операція «Слухняний віник» |
8. |
Індивідуальна робота з учнями
|
Індивідуальна бесіда з учнями “Правила поведінки на перерві” |
Проводити спостереження за змінами у поведінці учнів
|
Засідання активу класу |
Індивідуальні бесіди з учнями, які схильні до правопорушень
|
9. |
Робота з батьками
|
Круглий стіл „Вчимося спілкуватися” |
Батьківські збори №4 «Особистість та умови її формування»
|
Засідання батьківського комітету.
|
Бесіда з батьками за результатами навчання учнів
|
10. |
Участь у загальношкільних заходах
|
|
Взяти участь в прибиранні території школи |
Взяти участь в прибиранні території села |
|
№ п/п |
Основні орієнтири виховання |
І тиждень (03.05- 08.05) |
ІІ тиждень (14- 18.05) |
ІІІ тиждень (21 - 25.05) |
ІV тиждень (28 - 31.05) |
1. |
Виховні години, класні збори |
Виховна година «Довгий шлях до Великої Перемоги» (8 травня -День памяті на примирення)
|
19 травня - день вишиванки «Вишиванка – душа народу» |
Гра-бесіда «За що ми відповідаємо» |
Виховна година на тему: «Мої літні канікули будуть…» |
2. |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
«Скарби України» |
Бесіда «Традиції моєї родини» |
Заочна мандрівка «Країна, в якій я живу»
|
|
3. |
Ціннісне ставлення до людей |
Як вести себе у гостях
|
Бесіда з учнями “Ввічлива людина”
|
|
|
4. |
Ціннісне ставлення до себе |
Ведення щоденника “Мій день. Хороше і погане” |
Бесіда «Здоров’я дітей − здоров’я нації»
|
Наші речі про нас говорять. |
Літо тепле, радісне, безпечне – бесіда з ТБ на літо. |
5. |
Ціннісне ставлення до природи |
|
Екскурсія « В усі пори року прекрасна земля» |
|
Пошана до хліба: бережи хлібну крихту. |
6. |
Ціннісне ставлення до мистецтва |
Готуємось до свята Останнього дзвоника. |
|
Гра-подорож «Заповідні місця мого краю» |
|
7. |
Ціннісне ставлення до праці |
|
Організувати вручення саморобних подарунків мамам |
|
Бесіда «Цінуймо працю інших» |
8. |
Індивідуальна робота з учнями
|
Індивідуальна бесіда з учнями “Правила поведінки на уроках”
|
Проводити спостереження за змінами у поведінці учнів
|
Індивідуальні бесіди з учнями
|
Організація дозвілля учнів на літніх канікулах |
9. |
Робота з батьками
|
Рекомендація батькам: «Здоров'я та безпека ваших дітей». |
Батьківський рейд- перевірка. Активність учнів під час навчального процесу. |
Засідання батьківського комітету.
|
Батьківські збори №4 |
10. |
Участь у загальношкільних заходах
|
|
Взяти участь у конкурсі малюнків до дня Матері |
|
Участь у святі останнього дзвоника |
1. Екскурсія в осінній ліс
2. Збір природного матеріалу
3. Конкурс малюнків «Я Осінь»
4. Ділова гра «Екологічний бумеранг»
5. Гра-тренінг «Якщо чужий приходить в дім»
1. Гра-подорож в історію свята Нового року
2. Виготовлення новорічних подарунків для батьків
3. Екскурсія в зимовий ліс
4. Конкурс малюнків «Зима-Чарівниця»
5. Розучування щедрівок
6. Гра-мандрівка «Народні свята в Україні»
7. Зимові ігри на подвір’ї