Планування "План виховної роботи в 3 класі"

Про матеріал

Нещодавно я виклала планування з виховної роботи в 2 класі, отже також на допомогу класному керівнику надаю план виховної роботи в 3 класі. Маю надію що комусь він стане в пригоді

Перегляд файлу

 

  «Затверджую»

Директор школи:  _____________________

 

«_____» ________________2017р.

 

59ec702b1545 

 

 

 

 

 

з учнями       класу

 

Вигінської ЗОШ І – ІІ ст.

 

Класний керівник: Короход Н.І.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 


Батьківський комітет

Прізвище,і’мя. по батькові

Місце роботи

Телефон

Доручення

Зінченко Олена Володимирівна

Сільський бібліотекар

0678573632

Голова комітету

Русляченко

Олеся

Вікторівна

Помічник вихователя ДНЗ «Зернятко»

0970203745

Секретар

Крикливець Наталія Леонідівна

 Домогосподарка

0985549272

Член комітету

 

Теми батьківських зборів

Вересень

« Зміст і організація навчально – виховного процесу у 3 класі»

Грудень

« Збори-лекція «Вчити дитину вчитися.» Підсумки за І семестр. Техніка безпеки дітей під час зимових канікул»

Березень

Збори-диспут «Щаслива сім’я. Яка вона?»

Травень

« Підведення підсумків співпраці за рік. Техніка безпеки  дітей під час літніх  канікул»


Місяць

Зміст роботи

Відповідальний

Примітка

Вересень.

1.      Підсумки роботи б/к за минулий навчальний рік.

 2.     Вибори нового голови б/к і секретаря.

3.   Про затвердження роботи б/к на 2017 - 2018 н.р.

Голова б/к

 

Жовтень. 

1.     Підготовка класного   приміщення

       до опалювального сезону.

2.      Стан здоров'я підлітків та шляхи його покращення.

3.       Поточні питання.

Голова б/к

 

Листопад.

  1. Про недопустимість поганого поводження із дітьми.

2.     Сприяння батьків у боротьбі із пропусками школярами уроків без поважних причин.

3.  Поточні питання

Голова б/к

 

Грудень.  

1.     Надання кваліфікованої допомоги неблагопо лучним   сім'ям   і функціонально неспроможним сім'ям.

2.     Підготовка   до   святкування   свята Миколая.

3.     Організація дозвілля школярів на час зимових канікул.

 Голова б/к

 

Січень.                     

1.     Про роль батька у вихованні дитини ..

2.       Поточні питання.

Голова б/к

 

Лютий.     

1.      Проблеми трудового виховання. Роль батьків у формуванні навиків праці у школярів.

2.      Участь батьків в організації праці і дозвілля школярів.

3.  Поточні питання.

Голова б/к

 

Березень.

1.      Роль батьків у формуванні морально - етичних норм поведінки дітей.

2.           Роль батьків у вирішенні господарських проблем класу.

З Поточні питання.

Голова б/к

 

Квітень.    

1.      Участь батьківського комітету в організації  виховного процесу в класі.

2.       Про відповідальність батьків за виховання дітей.

3.      Поточні питання.

Голова б/к

 

Травень.  

1.         Організація дозвілля школярів улітку.

2. Звіт голови б/к про роботу за минулий на­вчальний рік, планування роботи б/к на наступний н.р.

3. Поточні питання.

Голова б/к

 

 


 

 

№ п/п

Основні орієнтири виховання

І тиждень

(01 – 08.09)

ІІ тиждень

(11 – 15.09 )

ІІІ тиждень

( 18 – 22.09)

ІV тиждень

( 25 – 29.09 )

1.

Класні збори або виховна година

Перший урок на тему: «Ми - діти європейської родини»

                   4.09

Класні збори №1на тему: «Ми вже не малята, ми вже стали дорослішими»

Гра-бесіда «Вчимося вчитись»

«Дорожній рух».

Інтерактивна

бесіда «Красиве і некрасиве в поведінці дітей»

2.

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

Бесіда «День незалежності України»

Бесіда «Це наші символи». Прапор.

Патріотичний урок миру «Ми за мир.»

 

3.

Ціннісне ставлення до людей

 

 

Бесіда «Чесним треба бути всюди»

Привітання вчителів з професійним святом

4.

Ціннісне ставлення до себе

Проведення вступного інструктажу по запобіганню травматизму

Рухливі ігри

Гра «Як стати Нехворійком»

«Дорога від школи додому» – бесіда.

 

5.

Ціннісне ставлення до

природи

Озеленення класу. Поповнення новими кімнатними рослинами

Екскурсія на природу

Участь у конкурсі на краще озеленення класу.

 

 

6.

Ціннісне ставлення до

мистецтва

 

Оформлення класного кутка

 

 

7.

Ціннісне ставлення до праці

Організація чергування в класі

Визначення наявності підручників у дітей

Рейд-перевірка: «А хто, хто в портфелику живе?»

 

8.

Індивідуальна робота з учнями

Визначити і закріпити за учнями місце за партою

Організація режиму дня школяра.

 

 

Спостереження за поведінкою на перервах

9.

Робота з

батьками

Анкетування батьків з метою уточнення місць роботи, номерів телефонів

 

Круглий стіл «Вчимося спілкуватися»

Батьківські збори №1 на тему: «Зміст і організація навчально-виховного процесу у 3 класі»

 

10.

Участь у загальношкільних

заходах

Участь у лінійці, присвяченого Першому дзвонику

Взяти участь у відзначенні дня фізкультури і спорту

 

Рейд: «Чисте подвір’я»

 


 

№ п/п

Основні орієнтири виховання

І тиждень

(02 – 06.10 )

ІІ тиждень

(  09 – 13.10 )

ІІІ тиждень

( 16 -20.10 )

ІV тиждень

( 23 – 27.10 )

1.

Виховні години, класні

 збори

Усний журнал  «Про вірну

 дружбу»

Класна година на тему «Подорож

Україною»

Тренінг «Будь обережним з незнайомими людьми»

«Все у світі здобувається людською працею»

2.

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

Бесіда «Люблю Вкраїну я свою:вона найкраща в цілім світі»

 

 

 

 

«Ми маленькі козачата»

Урок мужності

«Їх імена незабутні»

Перегляд відео кліпів

«Захисники України»

 

3.

Ціннісне ставлення до людей

"Як подобатись іншим людям?" - практичне заняття.

Бесіда «Умійте цінувати дружбу»

 

 

4.

Ціннісне ставлення до себе

"Як переходити дорогу?" - практичне заняття

Бесіда «Вплив фізичних вправ на ріст, розвиток і здоровя»

 

Бесіда. День безпеки життєдіяльності напередодні осінніх канікул

5.

Ціннісне ставлення до

природи

 

 

 

 

 

Милування природою  «Природа – це казка, яку треба читати серцем»

 

 

6.

Ціннісне ставлення до

мистецтва

"П’ять хвилин з мистецтвом" - малюємо музику

 

 

 

 

 

 

7.

Ціннісне ставлення до праці

Бесіда «Твоє робоче місце в школі і вдома»

Ремонт підручників

Трудовий десант «Чистий клас»

 

8.

Індивідуальна робота з учнями

Бесіда з порушниками дисципліни

 

Відвідування учнів, що пропускають уроки з метою виявлення причин

Тренінг «Вчимося правильно спілкуватись»

 

Спостереження за поведінкою на перервах

 

9.

Робота з

батьками

«Як запобігти помилок у сімейному вихованні?» − педагогічна допомога батькам

Індивідуальні бесіди з батьками, які запізнюються в школу

 

Батьківські збори

№1

Засідання батьківського комітету

10.

Участь у загальношкільних

 заходах

Участь у конкурсі «Найкращі осінні вироби»

 

Рейд: «Чисте подвір’я»

Участь у шкільній ярмарці

Свято Осені

 


 

№ п/п

Основні орієнтири виховання

І тиждень

( 06.11 – 10.11 )

ІІ тиждень

(  13 – 17.11 )

ІІІ тиждень

(  20 – 24.11 )

ІV тиждень

( 27 – 30.11 )

1.

Виховні години, класні

 збори

Класна година «Що таке взаємодопомога»

 

 

 

 

Класна година «Всі професії важливі» - презентація «Ким бути»

"Мій краю, моя історія жива”- бесіда присвячена  пам’яті жертв голодомору".

 Інтерактивна гра «Як не захворіти на грип»

2.

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

«Україно, ти для мене диво» заочна подорож містами України

Вікторина "Що я знаю про своє селище?"

 

 

Бесіда «Герої серед нас» (про учасників АТО)

3.

Ціннісне ставлення до людей

Рольва гра "Хто більш винуватий?"

Бесіда «Характер людини, як він формується»

 

Тренінг "Побажай другові добра"

4.

Ціннісне ставлення до себе

Бесіда «Чи потрібно дивитися всі телепередачі?»

 

Практичне заняття "Як поводитися з незнайомими людьми?"

 

5.

Ціннісне ставлення до

природи

 

 

 

 

Екскурсія на природу «Краса навколо нас»

 

 

6.

Ціннісне ставлення до

мистецтва

Конкурс малюнків "Цей кольоровий світ"

 

 

 

7.

Ціннісне ставлення до праці

 

 

 

 

 

Провести анкету "Як заохочують і карають тебе батьки?"

Ремонт підручників

Трудовий десант «Теплий клас»

(підготовка класу до зимового сезону)

8.

Індивідуальна робота з учнями

Індивідуальні бесіди з профілактики правопорушень серед учнів з девіантною поведінкою

 

Відвідування учнів, що пропускають уроки з метою виявлення причин

 

9.

Робота з

батьками

«Відповідальність батьків за збереження здоров’я дітей» – бесіда з батьками

 

Засідання батьківського комітету

Індивідуальні бесіди на тему "Як я спілкуюся з своєю дитиною?"

 

Бесіда з батьками

по  результатам  навчання учня  за листопад

 

10.

Участь у загальношкільних

заходах

 

 

 

 

 

 

 

 


 

№ п/п

Основні орієнтири виховання

І тиждень

(01. – 08.12 )

ІІ тиждень

( 11 – 15.12)

ІІІ тиждень

(  18 – 22.12 )

ІV тиждень

( 25 – 29.12 )

1.

Виховні години, класні

 збори

«День Збройних сил України»

 

«Грудень-року кінець, а зими початок»

«Традиційні українські свята».

 Ознайомлення учнів з зимовими святами  на Україні

Класна година «Різдвяні свята на порозі»

2.

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

До міжнародного

дня інвалідів

День захисту прав людини

 

 

3.

Ціннісне ставлення до людей

«Як поводитися, якщо тебе образили?» − практичне заняття

 

Анкетування «Зимові канікули. Що ти пропонуєш?»

 

4.

Ціннісне ставлення до себе

 

Бесіда. Поведінка на вулицях і дорогах у зимовий період

Анкетування «Який я» (самооцінка)

 

Правила поведінки під час зимових канікул

5.

Ціннісне ставлення до

природи

Екологічна операція «Встанови годівничку»

 

Милування природою «Зимовий пейзаж»

Виготовлення ялинкових прикрас та букетів замість ялинки

 

6.

Ціннісне ставлення до

мистецтва

 

 

Прикрашаймо свій клас

 

 

Підготовка до Новорічних свят

Розучуємо новорічні пісні

7.

Ціннісне ставлення до праці

Трудовий десант «Чистий клас»

 

 

Організувати вручення саморобних подарунків однокласниками на день Миколая

 

8.

Індивідуальна робота з учнями

Індивідуальна бесіда з

«Правила поведінки на перерві»

 

 

 

9.

Робота з

батьками

Засідання батьківського комітету

 

 

 

 

 

Бесіда за круглим столом «Ми і наші діти».

 

Батьківські збори №2 на тему:

«Вчити дитину вчитися»

Підсумки за І семестр

Залучення батьків до діяльності з проведення Новорічних свят і зимових канікул

10.

Участь у загальношкільних

 заходах

Добродійна акція до міжнародного дня людини з обмеженими можливостями.

 

 

Участь у новорічних святах

 

 

 

 

 

 

 

№ п/п

Основні орієнтири виховання

І тиждень

(09 - 12.01)

ІІ тиждень

(15 - 19.01)

ІІІ тиждень

(22 - 31.01)

1.

Виховні години, класні збори

«Свято Водохрещі»

Виховна година на тему: «День Соборності України»

 

Виховна година «Ти знаєш, що ти людина?»

2.

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

Літературна мандрівка «Усім серцем любіть Україну»

Бесіда «Символи моєї держави»

 

3.

Ціннісне ставлення до людей

Ти і твої друзі на перерві (правила поведінки на перерві)

«Мої обов’язки» . Розігрування ролей.

«Щоб навчатись було легко всюди»

4.

Ціннісне ставлення до себе

Рухливі ігри.

Школа Світлофора Моргайка (вивчення правил дорожнього руху у зимовий період)

 

Гра „Як стати Нехворійком” (читання листа від Нехворійка)

5.

Ціннісне ставлення до природи

Екологічна операція «Встанови годівничку»

 

Озеленення класу

 

Бесіда «Щедре цілюще джерело тепла, краси і добра»

 

6.

Ціннісне ставлення до мистецтва

Години милування природою «Зима-скульптор».

 

 

7.

Ціннісне ставлення до праці

 

Рейд-перевірка: «А хто, хто в портфелику живе?»

 

 

8.

Індивідуальна робота з учнями

Опитування з метою уточнення даних учнів

Спостереження за поведінкою на уроках таких учнів:

Бесіда з  про запізнення на заняття

9.

Робота з

батьками

Опитування з метою уточнення даних батьків

 

Засідання батьківського комітету

 

 

10.

Участь у загальношкільних заходах

 

 

 

 


 

№ п/п

Основні орієнтири виховання

І тиждень

(01.02 - 09.02)

ІІ тиждень

(12 - 16.02)

ІІІ тиждень

(19 - 23.02)

ІV тиждень

(26 – 28.02)

1.

Виховні години, класні збори

Виховна година на тему: «Чи важко бути добрим? »

 

Виховна година на тему: «« Свято Стрітення»»

Виховна година       Урок мужності    «Герої Революції гідності» (20 лютого - День пам'яті Героїв Небесної Сотні

Виховна година на тему: «Кілька слів про дружбу»

2.

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

Усний журнал:

“У нас одна Батьківщина ―  наша рідна Україна”

 

Акція «Янгол -охоронець Небесній сотні

 

3.

Ціннісне ставлення до людей

 

Розігрування життєвих ситуацій «Чарівні слова відкривають серця».

 

«Допоможи Незнайкові» етична грамота

4.

Ціннісне ставлення до себе

Спортивні зимові змагання: “Веселі старти”

 

 

Режим дня. Суворий і мудрий порадник

 

 

5.

Ціннісне ставлення до природи

 

Морально - етична вправа “Боляче буває всім” (ставлення до тварин)

 

 

6.

Ціннісне ставлення до мистецтва

Година милування природою

Розучування віршів, пісень до свята «Срітення»

 

Година милування природою

 

7.

Ціннісне ставлення до праці

 

 

Аналіз зошитів, визначення охайності ведення зошитів

Діалог: “Професія моїх батьків”

8.

Індивідуальна робота з учнями

«Твій вільний час»

 

Бесіда з учнями, які запізнюються на заняття

 

 

Індивідуальні бесіди з лідерами класу

 

 

9.

Робота з батьками

Робота з сім’ями, які потребують педагогічної допомоги

 

Засідання батьківського комітету

 

 

Індивідуальні бесіди з батьками

 

10.

Участь у загальношкільних заходах

 

 

 

 

 


 

№ п/п

Основні орієнтири виховання

І тиждень

(01.03 – 07.03)

ІІ тиждень

(12 - 16.03)

ІІІ тиждень

(19 - 23.03))

1.

Виховні години, класні збори

Виховна година на тему: «Ти і твоя сімя »

Виховна година на тему: «Т. Г. Шевченко відомий український поет і художник» презентація

Турнір «Найрозумніший»

2.

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

 

Усний журнал «Народні символи України»

Групова справа “Кожному мила своя сторона”

3.

Ціннісне ставлення до людей

Бесіда «Поведінка в школі» 

Анкетування «Ти і твій клас»

 

 

4.

Ціннісне ставлення до себе

Година рухливих ігор. Ігротека

Бесіда “Здоровим будь!”

 

Правила поведінки під час весняних канікул

5.

Ціннісне ставлення до природи

 

Проєкт “Тварини моєї місцевості”

 

6.

Ціннісне ставлення до мистецтва

Привітання мам з святом 8 Березня

Свято Великого Кобзаря

Літературна студія. Мистецтво слова. Конкурс читців.

7.

Ціннісне ставлення до праці

Конкурс «Кращий мамин помічник»

 

Година мрій: “Коли я виросту”

8.

Індивідуальна робота з учнями

Спостереження за поведінкою

 Аналіз зауважень вчителів

Індивідуальні бесіди з учнями, які схильні до правопорушень

Аналіз зошитів, визначення охайності ведення зошитів

 

9.

Робота з батьками

Відвідування батьків удома з метою спостереження дотримування режиму дня школяра

 

Батьківські збори №3 на тему: «Щаслива сімя. Яка вона?»

Засідання батьківського комітету

 

10.

Участь у загальношкільних заходах

Взяти участь в святі 8 Березня

Взяти участь у конкурс на краще декламування віршів до Дня народження Т.Г.Шевченка

 


 

№ п/п

Основні орієнтири виховання

І тиждень

(02 - 06.04)

ІІ тиждень

(09-13.04)

ІІІ тиждень

(16-20.04)

ІV тиждень

(23-27.04)

1.

Виховні години, класні збори

Виховна година на тему: «Великдень  – свято християнських родин

 

«Книга вікно у світ»

Брейн-ринг «Що я знаю?»

Виховна година на тему: До річниці Чорнобильської трагедії: «Атомна електростанція – добре чи погано».

2.

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

Бесіда: «Моя земля ― земля моїх батьків»

Бесіда «Закони твоєї держави»

 

 

3.

Ціннісне ставлення до людей

Бесіда «Гість у домі − радість у нім»

 

Бесіда з учнями “Чарівна слова”

 

«Це мені, а це – тобі» - як переборювати в собі жадність.

 

4.

Ціннісне ставлення до себе

Інструктаж по правилам вуличного руху

 

Чистота - запорука  здоров’я

 

Анкетування “Який я” (самооцінка)

 

Інструктаж по техніці безпеки

(правила поводження з електроприладами)

5.

Ціннісне ставлення до природи

Трудовий десант «Наш квітник найкращий»

 

Трудовий десант «Наш квітник найкращий»

 

6.

Ціннісне ставлення до мистецтва

Виставка презентація “Краса природи у творах образотворчого мистецтва”

 

Виставка «Великодні писанки»

 

7.

Ціннісне ставлення до праці

 

Операція «Слухняний віник»

 

Операція «Слухняний віник»

8.

Індивідуальна робота з учнями

 

Індивідуальна бесіда з учнями

“Правила поведінки на перерві”

Проводити спостереження за змінами у поведінці учнів

 

Засідання активу класу

Індивідуальні бесіди з учнями, які схильні до правопорушень

 

9.

Робота з батьками

 

Круглий стіл „Вчимося спілкуватися”

Батьківські збори №4 «Особистість та умови її формування»

 

Засідання батьківського комітету.

 

Бесіда з батьками

 за  результатами навчання учнів

 

10.

Участь у загальношкільних заходах

 

 

Взяти участь в прибиранні території школи

Взяти участь в прибиранні території села

 


 

№ п/п

Основні орієнтири виховання

І тиждень

(03.05- 08.05)

ІІ тиждень

(14- 18.05)

ІІІ тиждень

(21 - 25.05)

ІV тиждень

(28 - 31.05)

1.

Виховні години, класні збори

Виховна година

«Довгий шлях до Великої  Перемоги»  (8 травня -День памяті на примирення)

 

19 травня - день вишиванки

«Вишиванка – душа народу»

Гра-бесіда «За що ми відповідаємо»

Виховна година на тему: «Мої літні канікули будуть…»

2.

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

 «Скарби України»

Бесіда  «Традиції  моєї  родини»

Заочна мандрівка «Країна, в якій я живу»

 

 

3.

Ціннісне ставлення до людей

Як вести себе у гостях

 

Бесіда з учнями “Ввічлива людина”

 

 

 

4.

Ціннісне ставлення до себе

Ведення щоденника “Мій день. Хороше і погане”

Бесіда «Здоров’я дітей − здоров’я нації»

 

Наші речі про нас говорять.

Літо тепле, радісне, безпечне – бесіда з ТБ на літо.

5.

Ціннісне ставлення до природи

 

Екскурсія

« В  усі  пори  року прекрасна земля»

 

Пошана до хліба: бережи хлібну крихту.

6.

Ціннісне ставлення до мистецтва

Готуємось до свята Останнього дзвоника.

 

Гра-подорож

«Заповідні місця мого краю»

 

7.

Ціннісне ставлення до праці

 

Організувати вручення саморобних подарунків мамам

 

Бесіда

«Цінуймо працю  інших»

8.

Індивідуальна робота з учнями

 

Індивідуальна бесіда з учнями “Правила поведінки на уроках”

 

Проводити спостереження за змінами у поведінці учнів

 

Індивідуальні бесіди з учнями

 

Організація дозвілля учнів на літніх канікулах

9.

Робота з батьками

 

Рекомендація батькам: «Здоров'я та безпека ваших дітей».

Батьківський рейд- перевірка.

Активність учнів під час навчального процесу.

Засідання батьківського комітету.

 

Батьківські збори №4

10.

Участь у загальношкільних заходах

 

 

Взяти участь у конкурсі малюнків до дня Матері

 

Участь у святі останнього дзвоника


1. Екскурсія в осінній ліс

2. Збір природного матеріалу

3. Конкурс малюнків «Я Осінь»

4. Ділова гра «Екологічний бумеранг»

5. Гра-тренінг «Якщо чужий приходить в дім»

 

1. Гра-подорож в історію свята Нового року

2. Виготовлення новорічних подарунків для батьків

3.  Екскурсія в зимовий ліс

4. Конкурс малюнків «Зима-Чарівниця»

5. Розучування щедрівок

6. Гра-мандрівка «Народні свята в Україні»

7. Зимові ігри на подвір’ї

 

  1. Екскурсія у сільську бібліотеку
  2. Екскурсія на природу
  3. Організація роботи  по ремонту підручників «Живи, книго!»
  4. Мандрівка сторінками народного календаря
  5. Уявна подорож країною Казкаря

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
4 липня 2018
Переглядів
2719
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку