Календарне планування «Я досліджую світ» 3 клас
(За підручником «Я досліджую світ», автори Наталія Будна, Тетяна Гладюк та інші)
І семестр
3 години на тиждень
№ |
Тема уроку |
Дата |
|
ЛЮДИНА – ЧАСТИНА ПРИРОДИ І СУСПІЛЬСТВА |
|
1. |
Природа – частина навколишнього світу. |
|
2. |
Людина – частина природи. |
|
3. |
Людина – частина суспільства. |
|
4. |
Навіщо досліджувати природу? |
|
5. |
Джерела інформації про природу. |
|
6. |
Методи дослідження природи. |
|
7. |
Обладнання для вивчення природи. |
|
8. |
Підсумок за темою. Перевірна діагностична робота №1 |
|
|
Я У ШКОЛІ |
|
9. |
Школа. Правила розпорядку. |
|
10. |
Історія рідної школи. Традиції. |
|
11. |
Ставлення до інших. Людські чесноти. |
|
12. |
Дружний клас. Вчимося діяти разом. |
|
13. |
Ефективне спілкування. Запобігання конфліктам. |
|
14. |
Вчимося бути толерантними. |
|
|
Я РОСТУ І РОЗВИВАЮСЬ |
|
15. |
Показники здоров’я і розвитку дитини. |
|
16. |
Здоровий спосіб життя. Проєкт (за вибором учителя) |
|
17. |
Емоції, настрій, почуття. |
|
|
ХАРАКТЕР ЛЮДИНИ |
|
18. |
Зовнішність і краса людини. |
|
19. |
Риси характеру людини. |
|
20. |
Пізнаємо себе. |
|
|
НАВЧАННЯ |
|
21. |
Уміння вчитись. |
|
22. |
Планування робочого часу. |
|
23. |
Як правильно відпочити. Підсумок за темами.
|
|
|
У СВІТІ ТІЛ І РЕЧОВИН |
|
24. |
Тіла і речовини. |
|
25. |
Властивості твердих тіл, рідин і газів. |
|
26. |
Різноманітність речовин. |
|
|
ВОДА |
|
27. |
Вода у природі. |
|
28. |
Стани води. Колообіг води у природі. |
|
29. |
Розчинні та нерозчинні у воді речовини. Очищення води. |
|
30. |
Значення води у природі та житті людини. |
|
31. |
Проєкт «Охорона води». ( на вибір учителя; наприклад, « Як я та моя сім’я використовуємо воду?» |
|
32. |
Підсумок за темою. Перевір себе. |
|
|
ПОВІТРЯ |
|
33. |
Повітря, його властивості та склад. |
|
34. |
Значення повітря у природі. |
|
35. |
Охорона повітря від забруднення. |
|
|
ГІРСЬКІ ПОРОДИ. КОРИСНІ КОПАЛИНИ |
|
36. |
Гірські породи. |
|
37. |
Корисні копалини, їх види. |
|
38. |
Добування і економне використання корисних копалин. |
|
|
ГРУНТ |
|
39. |
Склад ґрунту. |
|
40. |
Ґрунти потребують охорони. |
|
41. |
Значення ґрунту в природі та житті людей. |
|
42. |
Підсумок за темою. Діагностична робота №2 |
|
|
ДРУЖНА РОДИНА |
|
43. |
Дружна родина. Економіка сім’ї. Родинні стосунки. |
|
|
БЕЗПЕЧНИЙ ДІМ |
|
44. |
Правила користування джерелами водопостачання. |
|
45. |
Пожежна безпека. |
|
46. |
Правила користування газовою плитою. Ризики вживання шкідливих речовин. |
|