Календарне планування літерного читання, української мови, математики, природознавства, "Я у світі", трудового навчання, образотворчого мистецтва, фізичного виховання у 3 класі ІІ семестр(оновлене)
« Затверджено» « Погоджено» Директор школи Заст. з навч. роб. _____ (Прізвище І.П.)
______(Прізвище І.П.) «______»____2017року.
«______»____2017року. «______»____2018року.
«______»____2018року
Календарно-тематичне планування
учнів 3 класу
на 2017-2018 н.р.
Вчитель: _________________
Розглянуто на засіданні
шкільного методичноо об’єднання
вчителів початкових класів
Протокол №__від _____ року
Голова МО___________(Прізвище І.П.)
Календарне планування складено згідно з чинними «Навчальними програми для 1-4 класів загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання»(2012р.)
та підручниками для 3 класу
Підручники:
1. „Українська мова” 3 клас
М. Д.Захарійчук, А.І. Мовчун, Київ, „Грамота”2013 рік-176с.
2. „Літературне читання” 3 клас
О.Я. Савченко, Київ, „Освіта” 2013 рік- 191 с.
3. „Математика” 3 клас
М.В. Богданович, Г.П. Лишенко,Київ, видавничий дім„Освіта” 2013 рік-160с.
4. „Природознавство” 3 клас
І.Грущинська, – К.: Видавництво «Освіта», 2013. – 176 с.
5.Трудове навчання” 3 клас
В. К. Сидоренко, Н. В. Котелянець, О. В. Агєєва „ Ґенеза” 2012 рік-160с.
7. „Основи здоров’я” 3 клас
О.В.Гнатюк, Київ, „ Генеза” 2012рік-112с.
ІІ семестр
№ |
Понеділок |
Вівторок |
Середа |
Четвер |
П’ятниця |
1 |
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
РОЗКЛАД ДЗВІНКІВ
1 урок |
2 урок |
3 урок |
4 урок |
5 урок |
|
|
|
|
|
Українська мова, 3 клас (за підручником М. Д. Захарійчук, А. І. Мовчун) II семестр — 55 години (3 години на тиждень) ІІ семестр Частини мови (загальне поняття)
|
|||||
65
|
Повторення знань про різні частини мови: іменник, прикметник, дієслово |
с.95-96 |
|
||
66
|
Службові слова. Роль службових слів у реченні |
с.97-98 |
|
||
67
|
Спільнокореневі слова, що належать до різних частин мови |
с.98-99 |
|
||
68 |
Зв'язок слів у реченні |
с.99-100 |
|
|
|
69 |
Іменник як частина мови |
с.100-103 |
|
||
70
|
Урок розвитку зв'язного мовлення. Написання переказу за колективно складеним планом |
с.103 |
|
||
71
|
Власні та загальні іменники. Велика буква у власних назвах |
с.104-105 |
|
||
72 |
Велика буква в кличках тварин |
с.105-106 |
|
||
73 |
Поняття предметності |
с.107-108 |
|
||
74
|
Поняття предметності на прикладах іменників, що означають дію |
с.108-109 |
|
||
75
|
Рід іменників: чоловічий, жіночий, середній |
с.110-111 |
|
||
76
|
Урок розвитку зв'язного мовлення. Складання тексту за поданими початком, кінцівкою та ілюстраціями |
с.112 |
|
||
77 |
Вправи на визначення роду іменників |
с.113-114 |
|
||
78
|
Змінювання іменників за числами: однина та множина |
с.114-116 |
|
||
79 |
Вправи на визначення числа іменників |
с.116-117 |
|
||
80 |
Змінювання іменників за відмінками |
с.117-119 |
|
|
|
81
|
Змінювання іменників за відмінками в однині та множині |
с.119-120 |
|
||
82
|
Урок розвитку зв'язного мовлення. Удосконалення змісту та форми написаного тексту. Відповідність тексту його темі |
с.121 |
|
||
83
|
Узагальнення за темою «Іменник». Розбір іменника як частини мови. Перевірна робота |
с.121-122 |
|
||
84 |
Прикметник як частина мови |
с.123-124 |
|
||
85 |
Зв'язок прикметників з іменниками |
с.124-125 |
|
||
86
|
Уживання прикметників у прямому і переносному значеннях
|
с.125-126 |
|
||
87
|
Прикметники-антоніми, прикметники-синоніми |
с.127-128 |
|
||
88
|
Урок розвитку зв'язного мовлення. Складання тексту - опису «Соняшник» |
с.128 |
|
||
89 |
Уживання прикметників у загадках |
с.128-129 |
|
||
90 |
Уживання прикметників в описах |
с.130-131 |
|
||
91
|
Змінювання прикметників за родами в сполученні з іменниками |
с.131-132 |
|
||
92 |
Розбір прикметника як частини мови |
с.132-133 |
|
||
93 |
Родові закінчення прикметників |
с.133-135 |
|
||
94
|
Урок розвитку зв'язного мовлення. Написання переказу за колективно складеним планом. Перевірна робота |
с.136 |
|
||
95
|
Змінювання прикметників за числами у сполученні з іменниками |
с.137-138 |
|
||
96 |
Закріплення знань про прикметник як частину мови |
с.139-140 |
|
||
97 |
Перевірна робота. Диктант |
|
|
||
98
|
Аналіз перевірної роботи. Дієслово як частина мови |
с.140-142 |
|
||
99 |
Зв'язок дієслова з іменником у реченні |
с.142-143 |
|
||
100
|
Урок розвитку зв'язного мовлення. Написання переказу за прочитаним твором без зачину та кінцівки |
с.144 |
|
||
101 |
Дієслова-антоніми |
с.144-146 |
|
||
102 |
Дієслова-синоніми
|
с.147-148 |
|
||
103
|
Змінювання дієслів за часами. Перевірна робота. Списування |
с.148-150 |
|
||
104
|
Уживання дієслів у переносному значенні |
с.150 |
|
||
105
|
Урок розвитку зв'язного мовлення. Складання висловлювання про прочитаний твір |
с.151 |
|
||
106 |
Змінювання дієслів за часами |
с.151-152 |
|
||
107
|
Дієслова, що виражають незавершену і завершену дію |
с.152-154 |
|
||
108
|
Спостереження за влучним добором дієслів автором тексту для змалювання подій, явищ |
с.154-156 |
|
||
109 |
Написання частки не з дієсловами |
с.156-157 |
|
||
110
|
Урок розвитку зв'язного мовлення. Складання привітання до Дня Матері |
с.158 |
|
|
|
111
|
Повторення вивченого про дієслово. Перевірна робота. Усний твір |
с.159 |
|
||
112 |
Перевірна робота. Диктант |
|
|
||
113
|
Добирання потрібних за змістом дієслів. Закріплення знань про часові форми дієслова |
с.160-161 |
|
||
114
|
Розбір дієслова як частини мови. Перевірна робота. Аудіювання |
с.161-162 |
|
||
Уроки повторення |
|||||
116
|
Повторення. Аналіз перевірних робіт. Повторення вивченого про текст, речення |
с.164-165 |
|
||
117
|
Урок розвитку зв'язного мовлення. Складання розповіді на тему «Мої літні канікули» |
с.165 |
|
||
118 |
Повторення вивченого про будову слова
|
с.165-166 |
|
|
|
119 |
Повторення вивченого про частини мови
|
с.166-168 |
|
||
Літературне читання (за підручником О.Я.Савченко) II семестр — 60 години (4 години на тиждень) Світ дитинства у поезії і прозіПоетичні твори |
|||
61. |
Вступ до розділу «Світ дитинства у поезії і прозі». Леся Українка «Як дитиною, бувало...» |
99-100 |
|
62. |
Леся Українка «Мамо, іде вже зима». |
101 |
|
63. |
Олександр Олесь «Згадую: так я в дитинстві любив...» |
102-103 |
|
64. |
Олександр Олесь «Серед краси» (напам’ять). |
103 |
|
65. |
«Дмитро Павличко» (про нього). Дмитро Павличко «Мрія» |
104 |
|
66. |
Урок позакласного читання. Письменники - дітям. |
|
|
67. |
Дмитро Павличко «Гном» |
105 |
|
68. |
Грицько Бойко «Як невдаха виступав», «Сашко» |
106-107 |
|
69. |
Грицько Бойко. Веселинки. Скоромовки . |
107 |
|
70. |
Анатолій Качан «Дівчинка і море». |
108-109 |
|
71. |
Анатолій Качан «Біля тихого Дунаю» |
109-110 |
|
72. |
Степан Жупанин «Оленчині вишивки» |
110-111 |
|
73. |
Степан Жупанин «Сім вітрів» . |
112-113 |
|
74. |
Урок позакласного читання. Урок щирої посмішки. Веселі вірші. |
|
|
75. |
Підсумковий урок за темою «Поетичні твори» |
113 |
|
|
|||
76. |
Вступ до теми «Прозові твори». Василь Сухомлинський «Красиві слова і красиве діло» |
113-115 |
|
77. |
Василь Сухомлинський «Кінь утік» |
115-116 |
|
78. |
Олег Буцень «Наше відкриття» |
117-120 |
|
79. |
Ярослав Стельмах «Ловись, рибко!» (уривок з повісті «Найкращий намет») |
121-125 |
|
80. |
Ярослав Стельмах «Ловись, рибко!» (уривок з повісті «Найкращий намет») |
125-128 |
|
81. |
Підсумковий урок за розділом «Світ дитинства у поезії і прозі» |
129 |
|
82. |
Урок позакласного читання. «У кожного є співуча пір’їнка» (за творами В. О. Сухомлинського) |
|
|
|
|||
83. |
Вступ до розділу «Тарас Шевченко: сторінки життя і творчості». Тарас Шевченко «Не цурайтесь того слова...» |
130-131 |
|
84. |
Антон Лотоцький «Малий Тарас чумакує» |
131-133 |
|
85. |
Оксана Іваненко «Тарас у наймах» . |
134-135 |
|
86. |
Тарас Шевченко «Село! І серце одпочине...» |
135 |
|
87. |
Тарас Шевченко «І досі сниться: під горою...» (напам’ять). |
136 |
|
88. |
Тарас Шевченко «Тече вода із-за гаю» (напам’ять). |
137 |
|
89. |
Василь Сухомлинський «Сонце заходить» |
|
|
90. |
Урок позакласного читання. «Т. Г. Шевченко — великий співець України» |
|
|
91. |
Підсумковий урок за розділом «Тарас Шевченко: сторінки життя і творчості» |
140 |
|
|
|||
92. |
Вступ до розділу «Із скарбниці казкарів світу». Брати Якоб і Вільгельм Грімм «Шипшинка» (скорочено). |
141-146 |
|
93. |
Брати Якоб і Вільгельм Грімм «Шипшинка» (скорочено). |
142-146 |
|
94. |
Карло Коллоді «Пригоди Піноккіо» |
146-151 |
|
95. |
Карло Коллоді «Пригоди Піноккіо» |
146-151 |
|
96. |
Астрід Ліндгрен «Про Карлсона, що живе на даху» |
152-157 |
|
97. |
Урок узагальнення знань за розділом «Із скарбниці казкарів світу» |
158 |
|
98. |
Урок позакласного читання. Захопливий світ казок братів Грімм . |
|
|
|
|||
99. |
Вступ до розділу «Прийди, весно, з радістю!»«Благослови, мати, весну зустрічати» (за Василем Скуратівським) |
159-161 |
|
100. |
Тамара Коломієць «Березень» |
162 |
|
101. |
Михайло Стельмах «Гуси-лебеді летять». |
163-164 |
|
102. |
Валентина Ткаченко «Квітень» |
165 |
|
103. |
Звуконаслідування. Андрій М’ястківський «Розмова з одудом» . |
166 |
|
104. |
Леся Українка «Уже весняне сонце припікає» |
166 |
|
105. |
Микола Сингаївський «Вийшов травень з лісу» (напам’ять). |
167 |
|
106. |
Урок позакласного читання. Весну-красну зустрічаймо! |
|
|
107. |
Микола Сингаївський «На врожай» |
168 |
|
108. |
Марія Познанська «Співай, соловейку!» . |
169 |
|
109. |
«Як співає соловейко?» (за Борисом Комаром). Любов Забашта «Дивосвіт, дивосвіт...» |
170 |
|
110. |
Підсумковий урок за розділом «Прийди, весно, з радістю! |
171 |
|
|
|||
111. |
Вступ до розділу «Візьму перо і спробую». Анатолій Костецький «Імена» |
172-173 |
|
112. |
Анатолій Костецький «Дивна звичка» |
174-175 |
|
113. |
Микола Носов «Як Незнайко складав вірші» |
175-179 |
|
114. |
Урок позакласного читання. «Бережіть природу, діти!» |
|
|
115. |
Микола Носов «Як Незнайко складав вірші» |
175-179 |
|
116. |
Іван Світличний «Слухала Лисичка Солов’я». Андрій М’ястківський «Біла хмарка, біла» |
180 |
|
117. |
Тамара Коломієць «Чоловічки». Леся Мовчун «Загадки-добавлянки». Наталія Хаткіна «Веселі римки» |
182-183 |
|
118. |
Василь Сухомлинський «Сергійкова квітка» |
183-185 |
|
119. |
Підсумкова контрольна робота |
|
|
120. |
Галина Кирпа «Чого я другу не сказав?» Сила уяви. Марфа Тимченко. |
185-186 |
|
121. |
Підсумок за розділом «Візьму перо і спробую» |
187 |
|
Математика
4 год на тиждень
( за підручником Богданович)
ІІ семестр(77 год)
|
Порівняння способів усного віднімання круглих трицифрових чисел. Перевірка віднімання додаванням. Розв'язування задачі на три дії. |
С.84 №533,534 |
|
|||
|
Додавання і віднімання виду 230+70, 200-60. Дії з іменованими числами. Розв'язування задач. Перевірка навичок усних обчислень (математичний диктант) |
С.85 №541,542
|
|
|||
|
Усне додавання і віднімання круглих трицифрових чисел без переходу через десяток. Розширена задача на зведення до одиниці. |
С.86 №551,552 |
|
|||
|
Додавання круглих трицифрових чисел з переходом через розряд виду 380+590. Розширена задача на зведення до одиниці. |
С.88 №560,561 |
|
|||
|
Віднімання круглих трицифрових чисел з переходом через розряд виду 420-70. Вправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій. |
С.89 №570,571 |
|
|||
|
Контрольна робота |
|
|
|||
|
Аналіз контрольної роботи. Віднімання круглих трицифрових чисел з переходом через розряд виду 650-290.
|
С.90 №578,579 |
|
|||
|
Віднімання круглих трицифрових чисел виду 600-270. Периметр трикутника. |
С.92 №588,589 |
|
|||
Письмове додавання і віднімання чисел |
||||||
|
Письмове додавання двоцифрових чисел. Розв'язування та порівняння складених задач, у складі є пряме і непряме збільшення (зменшення) на кілька одиниць. |
С.93 №597,598 |
|
|||
|
Письмове додавання двоцифрових чисел. Творча робота над задачами. |
С.94 №604,605 |
|
|||
|
Письмове додавання трицифрових чисел. Розширена задача на зведення до одиниці. Складання та розв'язування рівнянь. |
С.96 №613,614 |
|
|||
|
Письмове віднімання двоцифрових чисел. Розв'язування задач, що містять подвійне збільшення (зменшення) числа на кілька одиниць. |
С.97 №622,623 |
|
|||
|
Письмове віднімання двоцифрових чисел. Розширена задача на зведення до одиниці, що містить буквені дані. |
С.98 №630,631 |
|
|||
|
Письмове віднімання трицифрових чисел. Вправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій. Види трикутників. |
С.99 №638,639 |
|
|||
|
Письмове додавання трицифрових чисел, коли сума одиниць дорівнює 10 або сума десятків дорівнює 10 десяткам. |
С.100 №647,648 |
|
|||
|
Письмове віднімання трицифрових чисел, коли в запису зменшуваного є нуль. |
С.102 №656,657 |
|
|||
|
Письмове додавання трицифрових чисел, коли сума одиниць більша за 10 одиниць або сума десятків більша за 10 десятків. |
С.103 №665,667 |
|
|||
|
Письмове віднімання трицифрових чисел з переходом через розряд. Вправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій. |
С.104 №674,675
|
|
|||
|
Письмове додавання трицифрових чисел з переходом через розряд (два переходи). Вправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій. |
С.106 №683,684 |
|
|||
|
Письмове віднімання трицифрових чисел з переходом через розряд (два переходи). Розширена задача на зведення до одиниці. |
С.107 №693,694 |
|
|||
|
Письмове додавання трицифрових чисел у випадку кількох доданків. Розвя'зання рівнянь. |
С.109 №704,705 |
|
|||
|
Розв'язання виразів, що містять сумісні дії (письмове додавання і віднімання). Розв'язання розширеної задачі на зведення до одиниці двома способами. |
С.110 №712,713 |
|
|||
|
Додавання трицифрових чисел способом округлення. Розв'язання задач. |
С.112 №720,721 |
|
|||
|
Віднімання трицифрових чисел способом округлення. Розв'язання задач, що містять буквені дані. |
С.113 №728,729 |
|
|||
|
Контроль навчальних досягнень №5. |
С.115 №8-12 |
|
|||
Множення і ділення в межах 1000 Усне множення і ділення |
||||||
|
Аналіз контрольної роботи. Множення на 1 і 0. Розв'язування розширеної задачі на зведення до одиниці, що містить непряме зменшення на кілька одиниць. |
С.117 №737,738 |
|
|||
|
Ділення числа на те саме число, ділення на 1. Ділення 0 на число. Розв'язання задач на знаходження невідомих доданків за відомими сумами двох і трьох доданків. |
С.118 №746,747 |
|
|||
|
Множення числа на 100. Ділення чисел, що закінчуються нулями на 100. |
С.120 №756,757 |
|
|||
|
Ділення виду 80:8, 700:7. Розв’язування задачі на три дії. |
С.121 №764,765 |
|
|||
|
Множення і ділення розрядних чисел на одноцифрове число. Задача на знаходження суми двох добутків. |
С.122 №775,776 |
|
|||
|
Ділення числа на добуток. Спосіб послідовного ділення. Розв'язуваня задач. |
С.124 №786,787 |
|
|||
|
Ділення виду 80:20, 600:30, 600:300 способом послідовного ділення та способом випробовування. |
С.125 №795,796 |
|
|||
|
Множення суми на число. |
С.126 №805,806 |
|
|||
|
Повторення та закріплення вивченого. |
С.127 №813,814
|
|
|||
|
Множення числа на суму. |
С.128 №822,823 |
|
|||
|
Множення одноцифрового числа на двоцифрове. Розв'язування задач. Периметр прямокутника. |
С.129 №832,833 |
|
|||
|
Множення одноцифрового числа на двоцифрове. Розв'язування задач. |
С.131 №841,842 |
|
|||
|
Множення різниці на число. Творча робота над задачею. Порівняння виразів. |
С.132 №849,850 |
|
|||
|
Випадки множення і ділення в межах 1000, які зводяться до табличних. Розв'язання задач. |
С.133 №859,860 |
|
|||
|
Множення виду 320∙3. Розв'язування задач. Знаходження довжини сторони трикутника за двома відомими сторонами та периметром. |
С.134 №869,870 |
|
|||
|
Повторення та закріплення вивченого. |
С.135 №877,878 |
|
|||
|
Контроль навчальних досягнень №6. |
С.165 №1-7 |
|
|||
|
Аналіз контрольної роботи. Ділення суми на число. |
С.136 №885,886 |
|
|||
|
Ділення двоцифрового числа на одноцифрове виду 39:3. Вправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій. |
С.137 №895,896 |
|
|||
|
Ділення двоцифрового числа на одноцифрове виду 72:3, 50:2. |
С.139 №906,907 |
|
|||
|
Ділення двоцифрових чисел на одноцифрове. Розв'язання задач. |
140 №914,915 |
|
|||
|
Перевірка ділення множенням. Ділення виду 64:16,125:25 |
С.141 №923,924 |
|
|||
|
Перевірка дії множення дією ділення. |
С.142 №932,933 |
|
|||
|
Ділення виду 360:3. |
С.143 №941,942 |
|
|||
|
Ділення виду 64:16. Розв'язування задач. |
С.144 №950,951 |
|
|||
|
Вправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій. |
С.145 №958,959 |
|
|||
|
Залежність між множником і добутком. Розв'язування задач. |
С.147 №967,968 |
|
|||
|
Залежність між діленим, дільником і часткою. Розв'язування задач. |
С.148 №975,976 |
|
|||
|
Залежність між дільником, діленим і часткою. Розв'язування задач. |
С.149 №983,984 |
|
|||
|
Контроль навчальних досягнень №7. |
С.165 №8,9 |
|
|||
|
Аналіз контрольної роботи. Розв’язування рівнянь, у яких один із компонентів поданий виразом зі змінною. Розв'язування задач. |
С.150 №990,991 |
|
|||
|
Розв’язування рівнянь, у яких один із компонентів поданий виразом зі змінною. Розв'язування задач. |
С.151 №997,998 |
|
|||
|
Розв’язування рівнянь, у яких один із компонентів поданий виразом зі змінною. Розв'язування задач. |
С.152 №1005,1006 |
|
|||
|
Частини. Позначення частин числа цифрами.Розв'язування задач, що включають знаходження частини числа. |
С.153 №1014,1015 |
|
|||
|
Розв’язування задач на час. Вправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій. |
С.155 №1024,1025 |
|
|||
|
Ділення трицифрових чисел на двоцифрові. |
С.156 №1034,1035 |
|
|||
|
Знаходження числа за його частиною. |
С.157 №1044,1045 |
|
|||
|
Ділення з остачею (ознайомлення). |
С.159 №1055,1056 |
|
|||
|
Ділення з остачею. Вправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій. |
С.160 №1064,1065 |
|
|||
|
Ділення з остачею. Вправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій. |
С.162 №1073,1074 |
|
|||
|
Перевірка ділення з остачею. Вправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій. |
С.163 №1082,1083 |
|
|||
|
Закони ділення без остачі на 2 і на 5. Нерівності. Вправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій. |
С.164 №1093,1094 |
|
|||
|
Підсумкова контрольна робота №8. |
С.165 №1-6 |
|
|||
Повторення вивченого за рік. Ознайомлення з письмовим множенням і діленням. |
||||||
|
Аналіз контрольної роботи. Повторення табличного множення і ділення. Ознайомлення з письмовим множенням на одноцифрове число. |
С.167 №1105,1106 |
|
|||
|
Табличне множення і ділення. Ділення з остачею. Письмове множення на одноцифрове число. |
С.168 №1113,1114 |
|
|||
|
Нумерація трицифрових чисел. Письмове множення на одноцифрове число. |
С.169 №1122,1123 |
|
|||
|
Ділення. Частини. Чисельник, знаменник. |
С.170 №1131,1132 |
|
|||
|
Розв’язування задач. Дії з іменованими числами. |
С.170 №1138,1139 |
|
|||
|
Ділення з остачею. Ділення суми на число. Розв’язування задач. Перевірка навичок усних обчислень (робота на картках) |
С.172 №1146,1147 |
|
|||
|
Усне додавання і віднімання трицифрових чисел. Письмове ділення трицифрових чисел на одноцифрове. |
С.173 №1156,1157 |
|
|||
|
Письмове додавання і віднімання трицифрових чисел. Письмове ділення на одноцифрове число. |
С.174 №1162,1163 |
|
|||
|
Повторення вивченого матеріалу. Підсумковий урок. |
С.174 №1171,1172 |
|
|||
ОСНОВИ ЗДОРОВ ’Я
(за підручником І. Д. Беха, Т. В. Воронцової,
В. С. Пономаренка, С. В. Страшка)
15. |
Фізична складова здоров ’я Розділ 1. Здорове тіло Як залагодити конфлікт. Практична робота Моделювання ситуацій мирного розв’язання конфліктів з однолітками |
С.68-71 |
|
|
|
16. |
Шкідливі звички і здоров’я. Практична робота Моделювання ситуації відмови від небезпечної пропозиції |
С.72-75 |
|
|
|
17. |
Комп’ютер і здоров’я |
с.76-79 |
|
|
|
18. |
Підсумковий урок за розділом Практична робота. Написання листа друзів |
с.80 |
|
|
|
Розділ 3. Безпечне довкілля |
|||||
19. |
Безпечний дім |
с.81-85 |
|
|
|
20. |
Пожежна безпека |
с.86-91 |
|
|
|
21. |
Обережно: газ! |
с.92-95 |
|
|
|
22. |
Безпека на дорогах |
с.96-99 |
|
|
|
23. |
Залізничний переїзд. Дорожні знаки |
с.100-103 |
|
|
|
24. |
Безпека надворі |
с.104-107 |
|
|
|
25. |
Відпочинок на природі |
с.108-111 |
|
|
|
26. |
Сам собі рятувальник |
с.112-115 |
|
|
|
27. |
Підсумковий урок за розділом |
с.116 |
|
|
|
Психічна і духовна складові здоров ’я Розділ 4. Здоровий дух |
|||||
28. |
Характер людини. Практична робота Визначення позитивних і негативних рис характеру казкових героїв |
с.117-120 |
|
|
|
29. |
Самооцінка характеру. Практична робота Визначення рис власного характеру |
с.121-123 |
|
|
|
30. |
Учись учитися. Практична робота Вправи для тренування пам’яті та концентрації уваги |
с.124-129 |
|
|
|
31. |
Уява і здоров’я |
с.130-133 |
|
|
|
32. |
Учимося відпочивати |
с.134-137 |
|
|
|
33. |
Підсумковий урок за розділом |
с.138 |
|
|
|
34. |
Повторення вивченого. |
|
|
|
|
35. |
Підсумковий урок за рік |
|
|
|
|
ПРИРОДОЗНАСТВО, 3 клас
(за підручником І. В. Грущинської)
(2 години на тиждень)
ІІ семестр (36год.)
32. |
Зустріч 32. Які рослини називають хвойними? |
с.88-89 |
|
|
33. |
Зустріч 33. Як з’явилися різноманітні культурні рослини? |
с.90-91 |
|
|
34. |
Зустріч 34. Які умови необхідні для життя рослин? |
с.92-94 |
|
|
35. |
Зустріч 35. Як рослини пристосувалися до різних природних умов? |
с.95-96 |
|
|
36. |
Зустріч 36. Як розмножуються рослини? |
с.97-98 |
|
|
37. |
Зустріч 37. Як різноманітність тварин впливає на життя планети Земля? |
с.99-100 |
|
|
38. |
Зустріч 38. Чому комахи є найчисельнішою групою тварин на Землі? |
с.101-103 |
|
|
39. |
Зустріч 39. Як риби пристосувалися до життя у водоймах? |
с.104-106 |
|
|
40. |
Зустріч 40. Які тварини першими заселили суходіл? |
с.107-108 |
|
|
41. |
Зустріч 41. Як птахи підкорили повітряний простір? |
с.109-111 |
|
|
42. |
Зустріч 42. Як птахи піклуються про своє потомство? |
с.112-113 |
|
|
43. |
Зустріч 43. Яку будову мають звірі?
|
с.114-116 |
|
|
44. |
Зустріч 44. Як звірі піклуються про своє потомство? |
с.117-118 |
|
|
45. |
Зустріч 45. Як дикі тварини стали свійськими? |
с.119-121 |
|
|
46. |
Зустріч 46. Чим особливі гриби?
|
с.122-123 |
|
|
47. |
Зустріч 47. Яке значення мають гриби у природі і житті людей? |
с.124-125 |
|
|
48. |
Зустріч 48. Запитаємо у Матінки Природи: чому бактерії називають і друзями, і ворогами людини? |
с.126-127 |
|
|
49. |
Зустріч 49. Що таке ланцюг живлення? |
с.128-129 |
|
|
50. |
Зустріч 50. Як охороняти зникаючі рослини? |
с.130-132 |
|
|
51. |
Зустріч 51. Як охороняти зникаючих тварин? |
с.133-134 |
|
|
52. |
Зустріч 52. Для чого створюють заповідники? |
с.135-136 |
|
|
53. |
Зустріч 53. Запитаємо у Матінки Природи: які легенди про рослини і тварин склали наші пращури?
|
с.137-138 |
|
|
54. |
Зустріч 54. Екскурсія в природу. Ознайомлення із різноманіттям рослинного і тваринного світу рідного краю |
с.139 |
|
|
55. |
Зустріч 55.Перевір, як ти вмієш застосовувати свої знання про рослини і тварин. Контрольна робота. |
с.140-141 |
|
|
Людина та її організм |
||||
56. |
Зустріч 56. Як працює наш організм? |
с.144-146 |
|
|
57. |
Зустріч 57. Для чого потрібні скелет і м’язи? |
с.147-148 |
|
|
58. |
Зустріч 58. З яких органів складається травна система? |
с.149-151 |
|
|
59. |
Зустріч 59. Що корисно їсти? |
с.152-154 |
|
|
60. |
Зустріч 60. Для чого потрібне дихання? |
с.155-156 |
|
|
61. |
Зустріч 61. Яке значення має кровообіг? |
с.157-159 |
|
|
62. |
Зустріч 62. Яке значення має шкіра? |
с.160-162 |
|
|
63. |
Зустріч 63. Про що повідомляють органи чуття? |
с.163-164 |
|
|
64. |
Зустріч 64. Як попереджувати захворювання органів чуття? |
с.165-167 |
|
|
65. |
Зустріч 65. Перевір, як ти вмієш застосовувати знання про людину та її організм |
с.168-169 |
|
|
66. |
Зустріч 66. Контрольна робота. |
|
|
|
67. |
Як досліджувати природу влітку? |
с.170-171 |
|
|
68. |
Підсумковий урок за рік |
|
|
|
ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ, 3 клас
(за підручником В. К. Сидоренка, Н. В. Котелянець, О. В. Агєєвої )
(1 година на тиждень)
ІІ семестр(19год.)
16. |
Квілінг. Загальні відомості про техніку квілінг. Основні прийоми роботи та послідовність виготовлення виробів технікою квілінг. Новорічна прикраса «Зимова квітка» |
с.55-59, двосторонній кол.папір, ножиці,клей, зубочистка |
|
|
17. |
Виготовлення рослин у техніці квілінг. Композиція «Гілка калини» |
с.60-61, смужки двобічного кол.паперу, ножиці,клей, зубочистка |
|
|
18. |
Виготовлення тварин у техніці квілінг. Композиція «Павич» |
с.62-63, смужки двобічного кол.паперу, ножиці,клей, зубочистка |
|
|
Робота з волокнами та нитками |
||||
19. |
Робота з текстильними волокнами та нитками. Іграшки з помпонів |
с.68-71, 2 картонні кільця, товсті в′язальні нитки, клей, намистинки, ножиці, кол.картон, пензель, пластилін |
|
|
20. |
Екскурсія до шкільної майстерні з обробки тканини. Аплікація з тканини |
с.72-74 |
|
|
21. |
Види та властивості тканин. Прийоми різання тканини та особливості її з’єднання з папером. Аплікація з тканини. «Поважна киця та грайливе кошеня» |
с.75-76, картон,тканина (вовна, байка, драп),тканина, клей,пензель, викрійки,олівець,крейда |
|
|
22. |
Аплікація з тканини. «Совеня» |
с.76-77, картон, клей, тканина (вовна, байка, драп), тканина, крейда пензель,олівець викрійки |
|
|
Робота з дротом і бісером, декорування виробів |
||||
23. |
Виготовлення об’ємних фігур із дроту. Прийоми роботи. Безпека праці. «Дротяне дерево» |
с. 80-82, тонкий мідний дріт,ґудзики, дерев.котушка з нитками, пластилін |
|
|
24. |
Виготовлення об’ємних фігур із дроту. «Квіткова галявина з метеликами» |
с.83, тонкий мідний дріт, різнокольорові намистинки |
|
|
25. |
Бісероплетіння. Особливості виготовлення виробів із бісеру. Матеріали для бісероплетіння. Ланцюжок (гердан) «у хрестик» з бісеру |
с.84-87, нитки, голки, бісер 2 кольорів, ножиці |
|
|
26. |
Бісероплетіння. Ланцюжок «кільця» з бісеру |
с.88-90, нитки,голки, бісер,ножиці |
|
|
27. |
Декорування виробів. Писанка як один із символів України. Писанка-витинанка |
с.91-95, картон,кол.папір,ножиці,клей, пензлик, олівець |
|
|
28. |
Декорування виробів. Види декорування пасхальних яєць |
с.96-98 |
|
|
Самообслуговування. Виготовлення й оздоблення об’ємних виробів |
||||
29. |
Самообслуговування. Культура харчування. Правила поведінки за столом. Сервірування святкового столу. Складання серветок |
с.100-105, льняна накрохмалена серветка квадратної форми |
|
|
30. |
Екскурсія до шкільної майстерні з обробки тканини. Одяг і взуття. Оздоблення одягу та взуття |
с.106-108 |
|
|
31. |
Самообслуговування. Одяг і взуття. Оздоблення одягу та взуття. Вишивка. Серветка з бахромою. Виготовлення мережки |
с.109-113, полотняна тканина,голка |
|
|
32. |
Проект «Подарунки до весняних свят». Аплікація з відрізків ниток. Виготовлення святкової листівки |
с.114-115, серветка з бахромою, голка,нитки, ножиці |
|
|
33. |
Виготовлення й оздоблення виробів об’ємної форми. Іграшка на основі циліндра або конуса |
с.116-120, кол.папір, кол.картон, карт.циліндр, клей,ножиці, пензлик |
|
|
34. |
Виготовлення й оздоблення виробів об’ємної форми. Виготовлення об’ємних виробів із коробок. Виготовлення підставки для ручок та олівців «Котик» |
с.121-122, кол.папір, кол.картон, карт.коробка з-під соку, клей,ножиці, пензлик, стрічки |
|
|
35. |
Модульне оригамі. Літні композиції з модулів «трилисник»
|
с.123 |
|
|
Образотворче мистецтво, 3 клас
( за підручником М.І. Резніченко, С.К.Трач)
(1 година на тиждень)
ІІ семестр(19год.)
16 |
Основні жанри образотворчого мистецтва. Яким буває море. |
|
17 |
Види пейзажу. Подорож у гори. |
|
18 |
Колір як засіб передавання глибини простору. Загадкова країна. |
|
19 |
Анімалістичний жанр та його особливості. Малювання тварини (звіра, птаха, комахи). |
|
20 |
Силуети тварин у русі. Вірні друзі людини. |
|
21 |
Портрет у різних видах образотворчого мистецтва. Портрет мами (тата, брата, сестри, бабусі, дідуся) |
|
22 |
Зображення людини у русі. Зимові ігри та розваги. |
|
23 |
Натюрморт як жанр образотворчого мистецтва. Натюрморт за уявою. |
|
24 |
Композиція натюрморту з натури. Вербові котики. Квіти у вазі. |
|
25 |
Побутові теми у творах мистецтва. Події мого життя. |
|
26 |
Образи людей і тварин в ілюстраціях. Ілюстрації до казок. |
|
27 |
Художник до театру. Афіша до вистави. |
|
28 |
Форма, колір, декор у створенні масок. Театральна маска до казкової вистави. |
|
29 |
Театральний костюм. Узгодження форми одягу з декором. Костюм для театрального героя. |
|
30 |
Образ лялькового театру. Лялькові персонажі для вистави. Пальцеві ляльки. |
|
31 |
Передавання настрою за допомогою кольору та декору в тематичній композиції |
|
32 |
Відео мандрівка у майстерню художника. |
|
33 |
Екскурсія в будинок творчості школяра |
|
34 |
Малюнок за власним задумом. Літні канікули. |
|
35 |
Підсумковий урок. |
|
Фізична культура, 3 клас
(3 години на тиждень)
І Ісеместр(59год.)
46
|
Школа пересувань
Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Лазіння по гімнастичній стінці однойменним та різнойменними способами. Рухлива гра «Повінь» |
|
|
47
|
Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Лазіння по гімнастичній стінці з вантажем на голові. Рухлива гра «Гуси- лебеді» |
|
|
48
|
Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Перелізання через перешкоди, висотою до 100 см. Рухлива гра «Гуси-лебеді» |
|
|
49
|
Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Перелізання через перешкоди, висотою до 100 см. Рухлива гра «Квач» |
|
|
50
|
Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Подолання лазінням, перелізанням та під повзанням смуги із 3—5 перешкод. Рухлива гра «Квач» |
|
|
51
|
Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Подолання лазінням, перелізанням та під повзанням смуги із 3-5 перешкод. Естафети. |
|
|
52
|
Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Лижні ходи — одночасний без кроковий, поперемінний двокроковий хід. Спуски у низькій стійці. Підйоми «драбинкою». Гальмування «плугом», «напівплугом». Рухлива гра «Сороконіжка» |
|
|
53
|
Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Лижні ходи — одночасний без кроковий, поперемінний двокроковий хід. Спуски у низькій стійці. Підйоми «драбинкою» . Гальмування «плугом», «напівплугом». Рухлива гра «Сороконіжка» |
|
|
54
|
Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьбп. Різновиди бігу. Лижні ходи — одночасний без кроковий, поперемінний двокроковий хід. Спуски у низькій стійці. Підйоми «драбинкою» . Гальмування «плугом», «нашвплугом». Рухлива гра «Сороконіжка» |
|
|
55
|
Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Пересування на лижахж до 1000 м вивченими ходами. Рухлива гра «На одній лижі!» |
|
|
56
|
Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Пересування на лижах до 1000 м вивченими ходами. Рухлива гра «На одній лижі» |
|
|
57
|
Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Пересування на ковзанах: ходьба на ковзанах, пружні присідання, повороти переступанням праворуч та ліворуч, гальмування переступанням. Рухливі ігри |
|
|
58
|
Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Пересування на ковзанах: ходьба на ковзанах, пружні присідання, повороти переступанням праворуч та ліворуч, гальмування переступанням. Рухливі ігри |
|
|
59
|
Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Пересування на ковзанах: ходьба на ковзанах, пружні присідання, повороти переступанням праворуч та ліворуч, гальмування переступанням. Рухливі ігри |
|
|
60
|
Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Плавання: вправи на суші — імітаційні вправи. Рухлива гра «Поверни м'яч!» |
|
|
61
|
Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби. Різновиди бігу. Плавання: вправи на суші — імітаційні вправи. Рухлива гра «Поверни м'яч!» |
|
|
Школа м'яча |
|||
62
|
Правила безпеки на заняттях із застосуванням м'ячів. Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Вправи з малим м'ячем: метання малого м'яча «із-за спини через плече», стоячи на одному, двох колінах. Рухлива гра «Влуч у ціль!» |
|
|
63
|
Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Вправи з малим м'ячем: метання малого м'яча «із-за спини через плече», стоячи на одному, двох колінах. Рухлива гра «Влуч у ціль!» |
|
|
64
|
Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Вправи з малим м'ячем: метання малого м'яча «із-за спини через плече», на дальність із місця. Рухлива гра «Мисливці і качки» |
|
|
65
|
Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Вправи з малим м'ячем: метання малого м'яча «із-за спини через плече», на дальність із місця. Рухлива гра «Мисливці і качки». |
|
|
66
|
Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Вправи з малим м'ячем: метання малого м'яча «із-за спини через плече», на дальність із місця. Рухлива гра «Мисливці і качки» |
|
|
67
|
Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Вправи з малим м'ячем: метання малого м'яча «із-за спини через плече», у вертикальну ціль. Рухлива гра «Передав — сідай!» |
|
|
68
|
Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Вправи з малим м'ячем: метання малого м'яча «із-за спини через плече», у вертикальну ціль. Рухлива гра «Передав — сідай!» |
|
|
69
|
Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Вправи з малим м'ячем: метання малого м'яча «із-за спини через плече» , у горизонтальну ціль. Рухлива гра «Передав — сідай!» |
|
|
70
|
Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Вправи з великим м'ячем: елементи баскетболу (тримання, передачі м'яча, ловіння м'яча, ведення м'яча). Рухлива гра «М'яч середньому» |
|
|
71
|
Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Вправи з великим м'ячем: елементи баскетболу (тримання, передачі м'яча, ведення м'яча). Рухлива гра «Зустрічна естафета» |
|
|
72
|
Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи різновиди ходьби та бігу. Вправи з великим м'ячем: елементи баскетболу (тримання, передачі м'яса, ловіння м'яча, ведення м'яча). Рухлива гра «Зустрічна естафета» |
|
|
73
|
Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Вправи з великим м'ячем: елементи баскетболу (тримання і передачі м'яса, ловіння м'яча, ведення м'яча). Рухлива гра «Зустрічна естафета» |
|
|
74
|
Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Вправи з великим м'ячем:елементи футболу (удари внутрішньою та середньою частиною підйому по нерухомому м'ячу у вертикальну та горизонтальну ціль, ведення м'яча між стійок, жонглювання м'ячем (хл.), повітряною кулькою (дівч.)). Рухлива гра «Найкраща пара» |
|
|
75
|
Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Вправи з великим м'ячем: елементи футболу (удари внутрішньою та середньою частиною підйому по нерухомому м'ячу у вертикальну та горизонтальну ціль, ведення м'яча між стійок, жонглювання м'ячем (хл.), повітряною кулькою (дівч.)). Рухлива гра «Найкраща пара» |
|
|
76
|
Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Вправи з великим м'ячем: елементи футболу (удари внутрішньою та середньою частиною підйому по нерухомому м'ячу у вертикальну та горизонтальну ціль, ведення м'яча між стійок, жонглювання м'ячем (хл.), повітряною кулькою (дівч.)). Рухлива гра «Найкраща пара» |
|
|
77
|
Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Вправи з великим м'ячем: елементи футболу (удари внутрішньою та середньою частиною підйому по нерухомому м'ячу у вертикальну та горизонтальну ціль, ведення м'яча між стійок, жонглювання м'ячем (хл.), повітряною кулькою (дівч.)). Рухлива гра «Грай та не втрачай» |
|
|
Школа стрибків |
|||
78
|
Правила безпеки під час занять стрибками. Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Стрибки зі скакалкою на одній та двох ногах. Рухлива гра «Грибок» |
|
|
79
|
Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Стрибки зі скакалкою на одній та двох ногах. Рухлива гра «У річку, гоп! » |
|
|
80
|
Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Стрибки зі скакалкою на одній та двох ногах, обертаючи скакалку вперед і назад. Рухлива гра «У річку, гоп!» |
|
|
81
|
Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Стрибки у висоту з прямого розбігу. Рухлива гра «У річку, гоп!» |
|
|
82
|
Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Стрибки у висоту з прямого розбігу. Рухлива гра «Переправа через річку» |
|
|
83
|
Організовуючі вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Стрибки у висоту, застрибування на м'які перешкоди. Рухлива гра «Переправа через річку» |
|
|
84
|
Організовуючі вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Стрибки у висоту, застрибування на м'які перешкоди. Рухлива гра «Переправа через річку» |
|
|
85
|
Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Стрибки у довжину з місця. Рухлива гра «Гречка» |
|
|
86
|
Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Стрибки у довжину з розбігу 5—7 кроків способом «зігнувши ноги». Рухлива гра «Гречка» |
|
|
87
|
Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Стрибки у довжину з розбігу 5-7 кроків способом «зігнувши ноги». Рухлива гра «Пень» |
|
|
88
|
Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Стрибки у довжину з розбігу 5-7 кроків способом «зігнувши ноги». Рухлива гра «Пень» |
|
|
Школа активного відпочинку (рекреації) |
|||
89
|
Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Рухливі ігри «Клас, струнко!», «Вгадай, чий голос?» |
|
|
90
|
Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Рухливі ігри «Гуси-лебеді», «Квач». |
|
|
91
|
Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Рухливі ігри «Команда швидконогих» |
|
|
92
|
Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Рухливі ігри «Білі ведмеді», «Горішки» |
|
|
93
|
Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Рухливі ігри «Горішки», «Повінь» |
|
|
94
|
Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Рухливі ігри «У річку, гоп!», «Повінь» |
|
|
95
|
Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Рухливі ігри «Переправа через річку», «Квач» |
|
|
96
|
Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Рухливі естафети |
|
|
97
|
Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Рухливі естафети |
|
|
98
|
Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Рухливі ігри «Мисливці і качки» , «Наввипередки за м'ячем» |
|
|
99
|
Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Рухливі ігри «Мисливці і качки» , «Наввипередки за м'ячем» |
|
|
100
|
Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Рухливі ігри «Мисливці і качки», «Наввипередки за м'ячем» |
|
|
101
|
Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Рухливі ігри «Зустрічна естафета» , «Влуч у піль!» |
|
|
102
|
Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Рухливі ігри «Зустрічна естафета» , «Влуч у ціль!» |
|
|
103
|
Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Рухливі ігри «Зустрічна естафета» , «Влуч у піль!» |
|
|
104
|
Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Рухливі ігри «Зустрічна естафета» , «Влуч у ціль» |
|
|
105
|
Підсумковий урок за рік |
|
|