Календарне планування 3 клас з індивідуальним графіком навчання

Про матеріал
Календарно-тематичне планування на І семестрдля учнів 3 класу з індивідуальним графіком навчання
Перегляд файлу

УКРАЇНСЬКА МОВА»

за підручником «Українська мова та читання ч.1» К. Пономарьової, Л. Гайової (2020)

І СЕМЕСТР

(1 год/тиждень ×16 тижнів= 16 год)

Пригадую знання про звуки і букви

№ урока

Піб

Дата

Тема

примітка

1

Курята В.

06.09

Повторення вивченого в 2 класі.

Вхідна діагностична робота.   Розрізняю голосні і приголосні звуки. Створення висловлення за власними спогадами та поданими запитаннями (с.4-5).

Розвиток зв’язного мовлення. ДІАЛОГ

Написання розповіді за запитаннями. Тема для спілкування: «Спогади про літній відпочинок».

Розпізнаю м’які приголосні звуки. Побудова звукових схем слів (с.6-7).

 

Іванько С

05.09

 

2

Курята В.

13.09

Повторення вивченого в 2 класі.

Пригадую слова з апострофом і звуками [дж], [дз], [дз´]. Написання тексту за запитаннями (с. 8-9). Правильно вимовляю дзвінкі приголосні звуки в кінці слова і складу.

Правильно записую слова із сумнівними приголосними звуками.

Розпізнаю слова з ненаголошеними звуками [е], [и].

Побудова розповіді на задану тему (с. 14-15).

 

Іванько С

12.09

 

 

3

Курята В.

20.09

Правильно записую слова з ненаголошеними звуками [е], [и].

Записування розгорнутої відповіді на поставлене запитання (с. 16-17).

Пригадую правила переносу слів. СПИСУВАННЯ

Розвиток зв’язного мовлення.

 Написання розповіді за поданим початком на основі малюнка, світлин, вірша, вражень від музичного твору та власних спостережень. Тема для спілкування: «Осінь зачаровує красою.

 

Іванько С

19.09

 

 

4

Курята В.

27.09

Пригадую і використовую алфавіт. Шукаю слова в словнику за алфавітом. Написання тексту з обґрунтуванням власної думки (с. 21-22). Діагностична робота з теми «Звуки і букви». Аналіз діагностичної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів.

 

Іванько С

26.09

 

 Спостерігаю за значенням слів

5

Курята В.

04.10

Розрізняю пряме і переносне значення слів. Написання розповіді на задану тему за опорними словами (с. 23-24).

Розпізнаю синоніми.

Написання розповіді за поданими запитаннями на основі прочитаного тексту ( с.25-26)

Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді за серією малюнків і складеними запитаннями. Тема для спілкування: «Пікнік».

 

 

Іванько С

03.10

 

6

Курята В.

11.11

Розпізнаю і добираю антоніми.

Складання розповіді на задану тему ( с.28-30). Спостерігаю за словами, які звучать однаково, але мають різні значення.

Написання розгорнутої відповіді на запитання (с.32-33).

 

Іванько С

10.10

 

7

Курята В.

18.10

МОВНА ТЕМА

Діагностична робота з теми «Значення слова». Аналіз діагностичної роботи. Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за колективно складеним планом. Тема для спілкування: «Покинуте кошеня».

 

Іванько С

17.10

 

Досліджую будову слова

8

Курята В.

01.11

Визначаю корінь слова. Написання розгорнутої відповіді на запитання (с.34 - 35). Спостерігаю за чергуванням  голосних у коренях слів.

Написання розповіді про своє бажання з поясненням власної думки (с.37-39). Розрізняю корені з однаковим звучанням, але різним значенням.

Проведення інтерв’ю за поданими запитаннями. Написання тексту за світлиною (с.41-43).

 

Іванько С

31.10

 

9

Курята В.

08.11

Розвиток зв’язного мовлення. Побудова розповіді за коміксом і складеними запитаннями. Тема для спілкування: «Весела дитяча пригода»

Визначаю закінчення в словах.

Визначаю основу слова.

Написання розповіді про свою мрію за поданими запитаннями (с.47-48).

 

Іванько С

07.11

 

10

Курята В.

15.11

Розрізняю спільнокореневі слова і різні форми одного слова.

Написання розповіді за поданими запитаннями на основі прочитаного тексту (с.49-50). Утворюю слова за допомогою префіксів.

Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за колективно складеним планом. Тема для спілкування: «Небезпечна пригода на річці

 

Іванько С

14.11

 

11

Курята В.

22.11

Розрізняю префікси і службові слова.

Написання службових слів з іншими словами. Складання тексту про свої вподобання (с.54-56). Закріплення і застосування знань про написання слів з префіксами з-,с-,роз-,без-

 

Іванько С

21.11

 

12

Курята В.

29.11

Спостерігаю за вживанням апострофа після префіксів.

Написання розповіді на задану тему з використанням поданих словосполучень (с.60-61). Правильно переношу слова з апострофом після префіксів.

Написання розповіді за поданими запитаннями на основі прочитаного тексту (с.63-65).

 

Іванько С

28.11

 

13

Курята В.

06.12

Розвиток зв’язного мовлення. ПИСЬМОВИЙ ПЕРЕКАЗ

Написання розповіді на основі малюнка, вірша, вражень від музичного твору та власних спостережень. Тема для спілкування: «Зима прийшла». Утворюю слова за допомогою суфіксів.

Розбираю слова за будовою.

 

 

Іванько С

05.12

 

14

Курята В.

13.12

Розпізнаю слова з орфограмами.

Пишу записку і СМС-повідомлення. Вправляння у написанні слів з ненаголошеними [е], [и] в коренях (с.74-76).

 

Іванько С

12.12

 

15

Курята В.

20.12

Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за колективно складеним планом. Тема для спілкування: «Не врода прикрашає людину, а добрі справи».

Закріплення і застосування знань про будову слова. ДИКТАНТ

Робота над помилками. Узагальнення і систематизація знань учнів.

 

Іванько С

19.12

 

16

Курята В.

27.12

Діагностична робота з теми «Будова слова». Аналіз діагностичної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів.

 

Іванько С

26.12

 

ІІ СЕМЕСТР

Дізнаюся більше про іменники

1

Курята В.

 

Розрізняю іменники — назви істот і неістот. Складання речень (Частина 1, впр. 1—7, с. 78-79)

Розрізняю власні і загальні іменники. Написання тексту за поданими запитаннями (Ч. 1, впр. 1-7, с. 80-81).

 

Іванько С.

 

 

2

Курята В.

 

Записую власні назви з великої букви. Навчальний діалог (Ч. 1, впр. 1—7, с. 81-83).

Розвиток зв’язного мовлення. Складання розповіді про враження від свята. Тема для спілкування: «Як я святкував/святкувала Новий рік»

 

Іванько С.

 

 

3

Курята В.

 

Розпізнаю іменники, які утворилися від дієслів і прикме­тників. Редагування тексту (Ч. 1, впр. 1-10, с. 83-85).

Визначаю рід іменників. Записування відповідей на запи­тання (Ч. 1, впр. 1-8, с. 85-87).

 

Іванько С.

 

 

4

Курята В.

 

Змінюю іменники за числами. Написання власних і зага­льних іменників (Ч. 1, впр. 1-9, с. 88-89).

Дізнаюсь про іменники, які не змінюються за числами.

Складання речень (Ч. 1, вир. 1-9, с. 90-91).

Діагностична робота. Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Дізнаюся більше про іменники». 

 

Іванько С.

 

 

Дізнаюся більше про прикметники

5

Курята В.

 

Розпізнаю прикме­тники. Складання речень (Ч. 1, вир. 1-10, с. 92-93).

Встановлюю зв’язок прикметників з іменниками. Добір прикметників до іменників (Ч. 1, вир. 1-8, с. 94-95).

Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за складеним планом. Тема для спілкування: «Птахи – віщуни погоди»

 

Іванько С.

 

 

6

Курята В.

 

Змінюю прикметники за числами. Складання речень (Ч. 1, вир. 1-9, с. 96-97).

Змінюю прикметники за родами. Встановлення зв’язку прикметників з іменниками (Ч. 1, вир. 1-7, с. 97-99).

Визначаю родові закінчення прикметників. Складання речень (Ч. 1, вир. 1-7, с. 99-100)

 

Іванько С.

 

 

7

Курята В.

 

. Прикрашаю своє мовлення прикметниками (Ч. 1, впр. 1- 11, с. 101-102). Діагностична ро­бота. Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Дізнаюся більше про прикметники». 

Розвиток зв’язного мовлення. Складання розповіді за поданим планом на тему з особистого життя. Тема для спілкування: «Мій друг або моя подружка»

 

Іванько С.

 

 

Розпізнаю числівники

 

Курята В.

 

Пригадую числівники. Робота з географічною картою (Ч. 1, впр. 1-9, с. 103-104). Правильно наголошую і записую числівники. Складання речень (Ч. 1, впр. 1—10, с. 105-106).

 

Іванько С.

 

 

8

 

 

 

 

9

Курята В.

 

Правильно читаю числові вирази. Складання тексту (Ч. 1, впр. 1-8, с. 106-107). Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Розпізнаю числівник». Діагностична робота.

 

Іванько С.

 

 

Дізнаюся більше про дієслова

10

Курята В.

 

Розпізнаю дієслова.

Складання тексту (Ч. 1, впр. 1-8, с. 108-109).

Правильно записую дієслова на -ться, -шея. Складання тексту за малюнками (Ч. 1, впр. 1-7, с. 110-111). Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за складеним планом. Тема для спілкування: «Повчальний випадок»

 

Іванько С.

 

 

11

Курята В.

 

Розрізняю часові форми дієслів (Ч. 1, впр. 1-7, с. 111- 113).

Змінюю дієслова за часами. Складання розповіді про козаків (Ч. 1, впр. 1-10, с. 113-115).
Правильно пишу не з дієсловами. Написання порад (Ч. 1, впр. 1—7, с. 115—116).

Встановлюю зв’язок дієслів з іменниками. Редагування тексту (Ч. 1, впр. 1-9, с. 117-118).

 

 

Іванько С.

 

 

12

Курята В.

 

Добираю дієслова — антоніми і синоніми. Складання розповіді про стародавній ярмарок (Ч. 1, впр. 1-9, с. 119- 120).

Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Дізнаюся більше про дієслова». Діагностична робота.

Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді за орієнтовним планом на тему з особистого життя. Тема для спілкування: «Моя сім’я»

 

Іванько С.

 

 

Розпізнаю службові слова

13

Курята В.

 

Пригадую службові слова (Ч. 1, впр. 1—7, с. 121—122).

Розпізнаю прийменники. Сполучення прийменників з іменниками (Ч. 1, впр. 1-9, с. 122-124).

Розрізняю частини мови. Робота з афішею (Ч. 1, впр. 1- 10, с. 124-126).

Діагностична робота. Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Частини мови».

 

Іванько С.

 

 

Будую речення

14

Курята В.

 

Розрізняю розповідні, питальні і спону­кальні речення, окличні й неокличні (Ч. 1, впр. 1-9, с. 127-129).

Вживаю речення зі звертанням. Навчальний діалог (Ч. 1, впр. 1-9, с. 129—130).

Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді за поданим планом на тему з особистого життя. Тема для спілкування: «Як я турбуюся про своє здоров’я»

 

Іванько С.

 

 

15

Курята В.

 

Визначаю в реченні головні і другорядні члени. Скла­дання речень за малюнками (Ч. 1, впр. 1-9, с. 131-133).

Встановлюю зв’язок слів у реченні. Складання речень (Ч. 1, впр 1-8, с. 133-134).

Утворюю словосполучення. Головне і залежне слово у словосполученні (Ч. 1, впр. 1-11, с. 134-136).

 

 

Іванько С.

 

 

16

Курята В.

 

Будую різні види речень. Встановлення зв’язку слів у реченні (Ч. 1, впр. 1-11, с. 137-138).
Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Будую речення». Діагностична робота.

Розвиток зв’язного мовлення. Формування уявлення про художній і науково-популярний тексти. Написання художнього опису на основі малюнка і власних спостережень. Тема для спілкування: «Весна прийшла»

 

Іванько С.

 

 

Досліджую текст

17

Курята В.

 

Пригадую будову тексту. Редагування тексту (Ч. 1, впр. 1-8, с. 139-140).

Розрізняю текста: розповідь, опис і міркування. Визна­чення типів текстів (Ч. 1, впр. 1-8, с. 141-143).

Будую текст-міркування (Ч. 1, впр. 1-8, с. 143-145).

Складаю есе. Порівняння текстів різних типів (Ч. 1, впр. 1-7, с. 145-147).

 

Іванько С.

 

 

18

Курята В.

 

Визначаю тему і мету тексту. Добираю заголовок Скла­дання розповіді про Київ (Ч. 1, впр. 1-9, с. 147-149).
Складаю план тексту. Доповнення речень (Ч. 1, впр. 1- 12, с. 149-151).

Розвиток зв’язного мовлення. Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за складеним планом. Тема для спілкування: «Дружні шпаки»

 

Іванько С.

 

 

19

 

Курята В.

 

Розрізняю тексти різних стилів (Ч. 1, впр. 1-10, с. 153- 155).
Повторюю вивчене. Закріплюю вивчене (Ч. 1, впр. 1-7, с. 156).

Закріплюю вивчене (Ч. 1, с. 157 – 159).

Розвиток зв’язного мовлення. Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за складеним планом. Тема для спілкування: «Зозуля»

 

Іванько С.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЧИТАННЯ

за підручником «Українська мова та читання ч.2» О.Я. Савченко (2020)

та посібником з  читання «Читаємо із задоволенням щодня» Л.Гайової

І СЕМЕСТР

(1 год/тиждень ×16 тижнів= 16 год)

Розділ 1. Здрастуй, рідна школо і мій третій клас

№ урока

Піб

Дата

Тема

примітка

1

Курята В.

01.09

Тема. Вже канікули скінчились, в школі радо ми зустрілись!

Вірш Максима Рильського «Тиха, задумлива осінь спускається...». Настрій твору. Оповідання Ольги Морозової «Перший день у школі». Визначення нової інформації, постановка запитань за прочитаним.

«Як у Німеччині святкують початок навчального року».

Алла Коваль «Знайомі незнайомці»

 Вивчити вірш про осінь напам’ять (за вибором дітей)  (с.4 – 10)

 

Іванько С

07.09

 

2

Курята В.

08.09

Тема. Характеристика головного персонажа твору. Меґан МакДоналд «Джуді знайомиться з новим учителем» (уривок з повісті «Джуді Муді»). Тема оповідання. Головний персонаж. Навчання читати діалоги. Висловлювання оцінних суджень.

 Робота в парі: вибір і читання діалогів. (с.11 – 14)

Марія Манеру «Шарлотта отримує…тринадцять балів!»

Робота з дитячою книгою. Виставка книжок, прочитаних учнями влітку

 

Іванько С

14.09

 

 

Розділ 2. Без слова немає мови, а без мови – книги…

3

Курята В.

15.09

Тема. Наша мова — безцінний скарб.

Алла Коваль «Наша мова».

Розвиток уміння читати вдумливо, розуміти прочитане.  (с.19 – 21) Наша мова розвивається: чому з’являються нові слова?

Оповідання Любові Відути «Незрозумілі слова». Вибіркове читання.

Обговорення проблеми: чому у мові з’являються нові слова? З яких джерел можна дізнатися точне значення слів?

Анатолій Качан «Звертайся до словника». Ознайомлення з обкладинками словників для молодших школярів (інтернет) (с.25 – 28)

 

Іванько С

21.09

 

4

Курята В.

22.09

Діагностична робота №1 Аудіювання (письмово) Сторінки з історії книгодрукування. Оповідання Віктора Дацкевича «Як з’явилася друкована книга» (скорочено). (с.29 – 31)

 

Іванько С

28.09

 

5

Курята В.

29.09

Сторінки з історії книгодрукування. (продовження) Олександр Єфімов «Друкар книг, перед тим небачених».

Визначення теми, аналітичне і переглядове читання. Пошук нової інформації, тлумачення нових понять. Постановка запитань за текстами. Визначення ключових слів; виду текстів. Створення тематичної павутинки до слова друк   (с.33 – 34)

 

 

 

Іванько С

05.10

 

6

Курята В.

06.10

Бібліотечний урок. Зустріч з потрібною книгою. Використання анотації, ознайомлення із заголовками у змісті книги. Засвоєння алгоритму оформлення свого читацького щоденника: автор, назва книжки, тема, що цікавить. Інсценізація вірша Лідії Повх «У бібліотеці»

 

Іванько С

12.10

 

7

Курята В.

13.10

Діагностична робота №2. Усний переказ прочитаного твору. Робота з дитячою книгою.

 

Іванько С

19.10

 

Розділ 3. Із джерел народної мудрості

8

Курята В.

20.10

Вступ до розділу і теми. Поняття героїчна і чарівна казка. Актуалізація читацького досвіду дітей. Перегляд назв творів розділу, які вказано у підручнику. Прогностичні судження щодо їх змісту (с.41 – 42)

Образ народного героя. Українська народна казка «Кирило Кожум’яка». Робота з дитячою книгою

 

Іванько С

02.11

 

9

Курята В.

03.11

Тема. Пригоди у чарівній казці.

Українська народна казка «Вечірник, Полуночник і Світанок». Дійові особи. Послідовність подій. Позитивні і негативні вчинки персонажів. (с.47 – 49)

Розширення читацького досвіду дітей.

Сайт «Українська казка». Порівняння сюжетів, дійових осіб. Обмін враженнями. Аудіокнига для дітей на сайті Національної бібліотеки України

для дітей ім. Януша Корчака

 

Іванько С

09.11

 

10

Курята В.

10.11

Тема. Народні пісні.

Тематика народних пісень. Актуалізація читацького і життєвого досвіду дітей. Міжпредметні зв’язки з уроками мистецтва, української мови. Українська народна пісня «Три товариша». Народна легенда.

Значення слова легенда.

 

Іванько С

16.11

 

11

Курята В.

17.11

Тема. Народні загадки. Для чого складають загадки? Скоромовки. Діагностична робота №3  Навички читання мовчки (письмово).

 

Іванько С

23.11

 

Розділ 4. Здійсниться все!

12

Курята В.

24.11

Краса природи у її різноманітності.

 Вступ до розділу.

В. Сухомлинський « Сонячний день узимку». С. 60-61.

Робота з дитячою книжкою 5__________________________________

Л. Костенко «Синичка на снігу». С. 62

Грамоті вчиться- завжди пригодиться.

Зірка Мензатюк « Новорічна пригода з відьмою» с. 62-64.

 

Іванько С

30.11

 

13

Курята В.

01.12

Відчуй іншого.

Тетяна Череп- Пероганич « Колядка».

 С. 65-67

 

Іванько С

07.12

 

14

Курята В.

08.12

Зимові картини і « зимові» слова.

Г. Малик « Грудень» ( напам’ять). С.70

Найкращий песик на світі.

М. Морозенко « Руде цуценятко і різдвяний ангел» с.71-72

 

Іванько С

14.12

 

15

Курята В.

15.12

 Робота з дитячою книжкою.

Найкращий песик на світі.

М. Морозенко « Руде цуценятко і різдвяний ангел» с.72-74

Діагностувальна робота. Аудіювання

 

Іванько С

21.12

 

16

Курята В.

22.12

Мар’яна Савка « Запах Різдва».

« На щастя, на здоров’я…» ( напам’ять) с. 77

Діагностувальна робота. Навичка читання вголос.

Коли може « здійснитися все»?

І. Жиленко « Здійсниться все…» с. 78

 

 

Іванько С

28.12

 

ІІ СЕМЕСТР

Як не любить свій край!

1

Курята В.

 

В. Гринько «Рідний край». О. Палійчук «Київ». . Д. Телкова «Героям». (с. 80-82). Вірші вихованців Павлиської школи. Д.

Д. Телкова «Героям».

 

Іванько С.

 

 

2

 

Курята В.

 

М. Малолітко «Воїнові, який захищає Вітчизну» (с. 82-83). О. Кротюк «Наші скарби». Переказування уривка тексту (с. 83-84).

 

Іванько С.

 

 

 

3

 

Курята В.

 

Шевченко завжди житиме серед нас. Т. Щербаченко (Стус) «Український лицар». Навчальне аудіювання

(с. 85-86).

Н. Поклад «Гарно жити у селі...».

 

Іванько С.

 

 

 

 

 

 

4

Курята В.

 

М. Вінграновський «Сама собою річка ця тече...» (с. 87-88). Народні умільці. Н. Олійник «Гончарики з Спішного». Загадка-добавлянка (с. 88-90).

 

Іванько С.

 

 

 

5

Курята В.

 

Робота з дитячою книжкою. _______________________

________________________________________

Діагностична робота (с.91) . Аудіюання (письмово).

 

 

Іванько С.

 

 

Літературні казки. П’єса-казка. Байки

6

Курята В.

 

Чарівні казки. Поміркуємо над казкою. В. Бичко «Казка— вигадка...». А. Дімаров «Для чого людині серце» (с. 92-95). Поміркуємо над казкою. А. Дімаров «Для чого людині серце» (закінчення) (с. 95-98).

 

Іванько С.

 

 

 

7

Курята В.

 

Творчість Олександра Дерманського. Сила духу головного героя. С. Дерманський «Білянок» (с. 98-103).

 

Іванько С.

 

 

 

8

Курята В.

 

Робота з дитячою книжкою. _______________________

________________________________________

 

 

Іванько С.

 

 

9

 

Курята В.

 

Творчість Джані Родарі. Упертість чи допитливість? Дж. Родарі «Дорога, що нікуди не вела» (с. 104- 107).  П’єса-казка. Н. Осипчук «Стрімкий, як вітер» (скорочено). Дія перша (с. 108-109).

 

Іванько С.

 

 

10

 

Курята В.

 

Дія друга (с. 109-110). Дія третя (с. 111—114). Дія четверта (с. 114-115). Робота з дитячою книжкою. _______________________

 

Іванько С.

 

 

11

Курята В.

 

Медіавіконце: афіша вистави. Як створити афішу вистави? (с. 116). Веселе слово. Б. Бойко «У театрі». Складання порад для глядачів (с. 117). Байки. Творчість Леоніда Глібова. Л. Глібов «Лебідь, Щука і Рак» (с. 118-119).

 

Іванько С.

 

 

12

Курята В.

 

Чужому лихові не смійся. Л. Глібов «Чиж та Голуб». Інсценізування байки (с. 120).  

А. Костецький «Добра порада» (с. 121). Робота з дитячою книжкою. _______________________

________________________________________

Діагностична робота. Навички читання мовчки (письмово).

 

Іванько С.

 

 

Поезії про дивосвіт природи

13

Курята В.

 

Л. Забашта «Дивосвіт, дивосвіт...». Т. Шевченко «За сонцем хмаронька пливе...». Виразне читання (с. 123-125).

Леся Українка «Плине білий човник...». (с.125)

Олександр Олесь «В небі жайворонки в’ються...» (с.126)є Замилування красою поля. М. Сингаївськмй «Волошкове поле» (с. 127).

 

 

Іванько С.

 

 

14

Курята В.

 

Картини природи в поезії. Д. Павличко «Дядько Дощ». Л. Костенко «Шипшина важко віддає плоди...» (папам ’ять) (с. 128-129). Пташка, яка в’язке рукавичку. А. Качан «Розливається Дунай...». Виразне читання (с. 129). Робота з дитячою книжкою. _______________________

________________________________________

Медіавіконце: мініпроєкт. Створення обкладинки книжки «Мій улюблений вірш» (с. 130). Перевіряю свої досягнення. Підсумок за розділом «Поезії про дивосвіт природи» (с. 131).

 

Іванько С.

 

 

Все добре переймай, а недобре — виправляй

15

Курята В.

 

Гарні не красиві слова, а красиві діла. В. Сухомлинський «Красиві слова і красиве діло». Переказування оповідання (с. 132-133). Чому важлива щира турбота? Т. Майдановий «Телефонна розмова». Інсценізування вірша (с. 134). На друзів зла тримати не можна! Н. Деменкова «Дружок і Образа». Визначення головної думки твору (с. 135-136). Цінність дружби. «Я друзів не продаю» (с. 136- 137).

 

Іванько С.

 

 

16

Курята В.

 

Робота з дитячою книжкою. В гостях у дитячих журналів. Зрозуміти й підтримати інших. Н. Гербіш «Різні культури» (с. 137-140)

 

 

 

 

17

Курята В.

 

Про наших улюбленців. Н. Кир’ян «Ми з вами в цьому світі не самі...». М. Вітлер «Кошеня пропало»(с.141-142). Волохатий друг. А. Костецький «Спішу додому». Інсценізування вірша (с. 143-144). «Пес, відомий на весь світ» (за матеріалами інтернет-джерел) (с. 144-146).

Веселе слово. О. Сенатович «Балакуни» (с. 146). Робота з дитячою книжкою. ____________________________________

Діагностична робота (с.147). Робота з літературним твором (письмово).

 

Іванько С.

 

 

Іскринки творчості

18

Курята В.

 

Фантазуй і створюй! В. Коломієць «Ліс і Лис». Складання вірша (с. 148-149). Медіавіконце: мініпроєкт. Колаж «Про мене» (с. 150). Природа надихає. С. Жупанин «Намалюю вітер тихий...». В. Ткаченко «Лісове коріння». Робота з картиною (с. 151-152). Казкові образи на засніжених деревах. О. Єфімов «Тут усе є...» (с. 152-154).

 

Іванько С.

 

19

Курята В.

 

Як здійснити мрію. Д. Гельнер «Розмова з фортепіано». Перетворення вірша на розповідь (с.154). Розпізнавай і розвивай свої здібності. 

В. Сухомлинський «Співуча пір’їнка» (с. 155). Перевіряю свої досягнення. Підсумок за розділом «Іскринки творчості» (с. 156).

Робота з дитячою книжкою. ________________________________________

Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік.

 

 

Іванько С.

 

 

 

 

 

«МАТЕМАТИКА»

за підручником Скворцової С.О. «Математика 3клас ч.1» (2020)

І СЕМЕСТР

(1 год/тиждень ×16 тижнів= 16 год)

 

№ урока

Піб

Дата

Тема

примітка

Розділ І. Узагальнюємо і систематизуємо вивчене у 2-му класі. Вивчаємо рівняння

1

Курята В.

05.09

Повторюємо нумерацію чисел у межах 100

Додаємо і віднімаємо числа частинами

Складаємо і розв’язуємо обернені задачі до даної

Розв’язуємо складені задачі  

Досліджуємо задачі

 

Іванько С

06.09

 

2

Курята В.

12.09

Додаємо і віднімаємо числа порозрядно

Досліджуємо задачі на знаходження різниці

Досліджуємо задачі на знаходження суми

Додаємо і віднімаємо числа, використовуючи прийом округлення

Досліджуємо задачі на знаходження невідомого доданка

 

Іванько С

13.09

 

3

Курята В.

19.09

Досліджуємо задачі на знаходження невідомого зменшуваного та від’ємника

Перевіряємо арифметичні дії додавання та віднімання

Досліджуємо задачі на збільшення або зменшення числа на кілька одиниць

Досліджуємо задачі на різницеве порівняння

 

Іванько С

20.09

 

4

Курята В.

26.09

Діагностична робота № 1

Досліджуємо задачі на збільшення або зменшення числа на кілька одиниць (непряма форма)

Повторюємо арифметичні дії множення і ділення.

Узагальнюємо способи складання таблиць множення і ділення

 

Іванько С

27.09

 

5

Курята В.

03.10

  Досліджуємо таблиці множення та ділення

Знайомимось із послідовним множенням і діленням

Досліджуємо таблицю Піфагора

Досліджуємо задачі на знаходження частки

 

Іванько С

04.10

 

6

Курята В.

10.10

Знайомимось з табличною формою короткого запису задачі

Повторюємо геометричні фігури на площині

Знайомимось із рівнянням

Розв’язуємо прості рівняння

 

Іванько С

11.10

 

7

Курята В.

17.10

Складаємо рівняння за вимогою

Складаємо рівняння за текстом простої задачі

Складаємо і розв’язуємо прості рівняння

Розв’язуємо ускладнені рівняння

 

Іванько С

18.10

 

8

Курята В.

31.10

Розв’язуємо задачі складанням рівняння

Знайомимось із властивістю рівностей

Записуємо задачу коротко таблицею

Розв’язуємо задачі способом складання рівняння

 

Іванько С

01.11

 

9

Курята В.

07.11

Повторюємо одиниці вимірювання величин

Визначаємо час за годинником

Навчальний проєкт «Секрети таблиці множення»

Контрольна робота № 2

 

Іванько С

08.11

 

Розділ ІІ. Вивчаємо частини цілого

10

Курята В.

14.11

Одержуємо половину

Одержуємо частину від цілого

Знайомимось з одиницею вимірювання довжини — 1 мм   

 

Іванько С

15.11

 

11

Курята В.

21.11

Досліджуємо одиниці вимірювання величин

Порівнюємо частини цілого

Знаходимо частину від цілого

 

Іванько С

22.11

 

12

Курята В.

28.11

Знаходимо ціле за величиною його частини

Досліджуємо залежність добутку від зміни одного з множників

Розв’язуємо складені задачі

Досліджуємо залежність частки від зміни діленого або дільника

 

 

Іванько С

29.11

 

13

Курята В.

05.12

Розв’язуємо складені задачі

Розв’язуємо ускладнені рівняння

Контрольна робота № 3

 

Іванько С

06.12

 

14

Курята В.

12.12

Знайомимось із групами величин

Вивчаємо взаємозв’язок між величинами

Розв’язуємо прості задачі із взаємопов’язаними величинами

Досліджуємо взаємопов’язані величини

 

Іванько С

13.12

 

15

Курята В.

19.12

Вивчаємо групу величин, що розкривають ситуацію купівлі-продажу

Розв’язуємо задачі

Контрольна робота № 4

 

Іванько С

20.12

 

16

Курята В.

26.12

Вивчаємо групу величин, що описують ситуацію праці

Знайомимось із задачами на знаходження суми двох добутків

Досліджуємо задачі на знаходження суми двох добутків

 

 

Іванько С

27.12

 

ІІ СЕМЕСТР

Розділ ІІ. Вивчаємо частини цілого (закінчення)

1

 

 

Розв’язуємо задачі на різницеве порівняння двох добутків. Розв’язуємо задачі на кратне порівняння двох добутків.

Досліджуємо задачі

 

 

 

 

2

 

 

Досліджуємо задачі.

Розв’язуємо задачі.

Перевіряємо свої досягнення.

Навчальний проєкт «Яка користь від математики?»

 

 

 

 

Розділ ІІ. Вивчаємо трицифрові числа.

3

 

 

Одержуємо тисячу.

Читаємо і записуємо трицифрові числа.

Додаємо і віднімаємо числа на основі нумерації.

Додаємо і віднімаємо трицифрові  числа на основі нумерації. (16-23)

 

 

 

 

4

 

 

Визначаємо загальну кількість одиниць розряду.

Порівнюємо трицифрові числа. Досліджуємо задачі. Відкриваємо спосіб множення і ділення круглих чисел (с.25-32)

 

 

 

 

5

 

 

Множимо і ділимо круглі числа, використовуючи прийом укрупнення розрядних одиниць. Знайомимось із задачами на знаходження четвертого про­порційного. Вивчаємо одиницю вимірювання довжини: 1 кілометр. Вивчаємо одиницю вимірювання маси: 1 грам, 1 тонна (с.33-39).

 

 

 

 

6

 

 

Використовуємо прийом послідовного множення і ділення.
Множимо і ділимо на кругле число. Узагальнюємо нумерацію трицифрових чисел (с.41-44) Тематична діагностична робота

 

 

 

 

7

 

 

Додаємо і віднімаємо круглі числа.
Досліджуємо задачі на знаходження четвертого пропорційного.
Додаємо і віднімаємо числа двома способами (с.45-51)

 

 

 

 

8

 

 

Додаємо і віднімаємо трицифрові числа порозрядно.

Додаємо і віднімаємо числа трьома способами.
Розв’язуємо задачі на знаходження четвертого пропорцій­ного

Додаємо і віднімаємо трицифрові числа (с.52-57)

 

 

 

9

 

 

Додаємо і віднімаємо числа різними способами.

Досліджуємо задачі на знаходження четвертого пропор­ційного.

Знайомимось із письмовими додаванням і відніманням.

Досліджуємо задачі (с.59-63)

 

 

 

 

10

 

 

Виконуємо додавання і віднімання письмово.

Знайомимось із задачами на знаходження трьох чисел за трьома сумами.

Розв’язуємо задачі (с.64-69) Тематична діагностична робо­та

 

 

 

 

Вивчаємо позатабличне множення та ділення

11

 

 

Узагальнюємо вивчене про арифметичні дії множення і ділення
Знайомимось із діленням з остачею.Вивчаємо ділення з остачею. Перевіряємо ділення з остачею (с.72-78)

 

 

 

 

12

 

 

Узагальнюємо вивчене про ділення з остачею.

Досліджуємо ділення з остачею. Вивчаємо правило множення суми на число. Відкриваємо спосіб множення двоцифрового числа

на одноцифрове.  Відкриваємо спосіб множення трицифрового числа на одноцифрове (с.80-88)

 

 

 

 

13

 

 

Вивчаємо правило ділення суми на число.

Відкриваємо спосіб ділення двоцифрового числа на одно­цифрове.

Ділимо двоцифрове число на одноцифрове.

Розв’язуємо задачі. Знайомимось із задачами на подвійне зведення до одиниці. Розв’язуємо задачі на подвійне зведення до одиниці (с.90-99)

 

 

 

 

14

 

 

Досліджуємо задачі на подвійне зведення до одиниці.

Виконуємо ділення круглого числа на одноцифрове двома способами.

Досліджуємо задачі на подвійне зведення до одиниці. (с. 100-104)

Тематична діагностична робо­та

 

 

 

 

15

 

 

Виконуємо ділення на кругле число. Знайомимось зі способом ділення на двоцифрове число. Знайомимось із задачами на спільну роботу. (с. 105-111)

 

 

 

 

16

 

 

Досліджуємо задачі на спільну роботу. Вивчаємо ділення на двоцифрове число. Досліджуємо задачі на спільну роботу. Виконуємо ділення на двоцифрове число двома способами (с.112-118)

 

 

 

 

17

 

 

Дізнаємося про спосіб множення і ділення на 5; 50. Знайомимось із нерівностями зі змінною. Дізнаємось про спосіб множення і ділення на 25. Множимо і ділимо на 5; 20; 25.  Розв’язуємо нерівності зі змінною (с. 119-124)

 

 

 

 

18

 

 


Відкриваємо спосіб множення на 11; 101. Розв’язуємо задачі на час. Дізнаємося про спосіб множення на 9; 99 (с126-128).Тематична діагностична робо­та.

 

 

 

 

19

 

 

Множимо на 11; 99. Розв’язуємо задачі геометричного змісту. Повторюємо вивчене. Рівняння. Частини цілого.  Тисяча. Позатабличне множення і ділення. Задачі. Узагальнення і систематизація знань учнів.Підсумок за рік.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Я ДОСЛІДЖУЮ  СВІТ»

за підручником Т.Гільберг, С.Тарнавської «Я досліджую світ 3 клас» (2020)

 

І СЕМЕСТР

(0.5 год/тиждень  - 8 год)

Розділ І «Я і моє оточення»

Я і моя шкільна громада

№ урока

Піб

Дата

Тема

примітка

1

Курята В.

07.09

Разом ми сильніші  (с.4-6)

Як люди взаємодіють у спільноті (с.9-11)

Як знайти друзів (с.14-15)

Як уникнути конфліктів. Правила дружби (с.16-18)

Які в дітей права та обов’язки (с.18-19)

 

Іванько С

09.09

 

2

Курята В.

28.09

Конвенція про права дитини (с.20-22)

Чи всі люди рівні  (с. 22-25)

Що таке справедливість  (с.26-27)

Чому людині необхідний особистий простір  (27-31)

Діагностична робота №1

 

Іванько С

23.09

 

Я і моя сім’я

3

Курята В.

05.10

Що об’єднує людей у суспільні групи  (с.35-37)

Чи здатні люди змінювати суспільство  (с.38-39)

Технічні винаходи суспільства  (с.40-41)

Чому сім’я - найголовніше у нашому житті   (с.46-48)

Що я знаю про історію свого роду  (с.51-54)

Традиції моєї сім’ї  (с.55-57)

Що таке сімейний добробут  (с.58-61)

Як досягти мети  (с.61-62) 

Чому важливо бути відповідальним  (с.64-65) 

 

 

Іванько С

07.10

 

 

 

 

 

Розділ ІІ «Я і природа»

Як людина досліджує природу

4

Курята В.

02.11

Як провести спостереження  (с. 66 - 69)

Як провести експеримент  (с. 70 - 72)

Як провести вимірювання  (с.73-75)

Діагностична робота №2

 

Іванько С

14.10

 

Явища природи, тіла і речовини

5

Курята В.

23.11

Які бувають явища природи  (с.79 - 81)

Які тіла нас оточують і з чого вони складаються  (с.82 - 85)

Де ховається вода  (с.88 - 90)

Які властивості має вода  (с.90 - 93)

Які речовини розчиняються у воді  (с.94 - 96)

Чому вода потребує охорони  (с. 96 - 99)

Яка роль повітря у природі  (с.99 - 103)

Які властивості має повітря   (с.103 - 106)

 

 

Іванько С

04.11

 

6

Курята В.

30.11

Чому повітря потребує охорони  (с.103 - 106)

Що таке гірські породи  (с.113 - 114)

Як добувають корисні копалини   (с.115 - 117)

Яке значення корисних копалин для людини   (с.117 - 120)

Чому ґрунт важливе тіло природи  (с.121 - 122)

Чому ґрунти потребують охорони  (с.124 - 126)

Діагностична робота №3

 

Іванько С

18.11

 

Різноманітність рослин і тварин

 

7

Курята В.

21.12

Які бувають рослини  (с.127 - 129)

Як розмножуються квіткові рослини   (с.129 - 132)

Різноманітність культурних рослин. Значення культурних рослин  (с.139 - 141)

Яке значення грибів для природи  (с.141 - 142)

Які гриби їстівні, а які отруйні  (с.142 - 144)

Різноманітний світ тварин  (с144 - 146)

 

Іванько С

02.12

 

8

Курята В.

28.12

Навіщо люди створюють моделі  (с.147 - 149)

Хто чим живиться   (с.149 - 151)

Як з’явилися свійські тварини  (с.151 - 152)

Чому рослини і тварини потребують охорони  (с.153-155)

Діагностична робота №4

Узагальнення, систематизація, повторення вивченого матеріалу

 

Іванько С.

16.12

 

 

 

 

ІІ СЕМЕСТР

 

 

9

Курята В.

 

Яку будову має наше тіло (с. 3-6).

Яка роль шкіри в організмі людини (с. 10-12).

Надання першої домедичної допомоги собі та іншим при незначних ушкодження шкіри (с. 12-14).

Що утворює опорно-рухову систему (с. 15-19).

Як ми пересуваємося (с. 19-21).

 

Іванько С

 

 

10

Курята В.

 

Яке значення має кровоносна система. Вимірювання час­тоти свого пульсу (с. 22-25).

Які органи утворюють дихальну систему (с. 26-27).

Як перетравлюється їжа (с. 31-32).

Що таке нервова система. Вправи на розвиток пам’яті (с. 34-36).

 

Іванько С

 

 

11

Курята В.

 

Як роль органів чуття (с. 41-43).

Збереження органів чуття. (с.43-44)

Чому кожний з нас неповторний. Мініпроєкт «Я — непо­вторний / неповторна» (с.45- 49).

Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностична робота з теми «Людина та її здоров’я Організм людини»

 

Іванько С

 

 

12

Курята В.

 

Яка ціна здоров’я. Як зміцнювати своє здоров’я (с. 50-63)

Чому важливо поєднуваним працю і відпочинок (с. 64-66).

Як дотримуватися правил безпеки в школі, в побуті, громад­ських місцях (с.67-73)

 

Іванько С

 

 

13

Курята В.

 

Як харчування впливає на здоров’я людини. (с.76-81)

Чим корисна їжа (с. 81-85).

Чи може їжа стати причиною інфекційних хвороб (с. 86- 89).

Що впливає на наш вибір (с. 90-95).

Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностична робота з теми «Здоровий спосіб життя»

 

Іванько С

 

 

14

Курята В.

 

Хто такі земляни (с. 96-99).

Із чого все починалося (с. 104-107).

Хто вони — творці української держави (с. 109-112).

Як знайти Україну на карті світу (с. 113-115).

 

 

Іванько С

 

 

15

Курята В.

 

Хто є громадянами України (с. 118-122).

Чому державні символи є важливим атрибутом держави (с. 124-128).

Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностична робота з теми «Земля — наш спільний дім Україна — європейська держава»

 

Іванько С

 

 

16

Курята В.

 

За що ми любимо наш рідний край (с. 129-131).

Де працюють наші земляки (с. 132-135).

Чого нас навчають свята (с. 139-143).

 

 

Іванько С

 

 

17

Курята В.

 

Чим славиться наш рідний край (с. 143-149).

Чим славетна Україна (с. 149-154)

Пізнаємо Україну (с.158)

Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностична робота з теми «Наш рідний край». Підсумок за рік.

 

Іванько С

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«ІНФОРМАТИКА»

за підручником Т. Гільберг, С. Тарнавська (2020)

 

І СЕМЕСТР

(0.25 год/тиждень ×16 тижнів= 4 год)

 

№ урока

Піб

Дата

Примітка

Тема

 

1

Курята В.

21.09

 

ЧИ Є СПІЛКУВАННЯ ОБМІНОМ ІНФОРМАЦІЄЮ

(с.12-13)

ЯК РОЗПІЗНАТИ НЕПРАВДИВУ ІНФОРМАЦІЮ

(с.31-34)

 

Іванько С

16.09

 

2

Курята В.

19.10

 

ЯК НЕ ЗАБЛУКАТИ У ВСЕСВІТНІЙ МЕРЕЖІ

(с.44-47)

ЧОМУ ВАЖЛИВО БУТИ ВІДПОВІДАЛЬНИМ

 (с.64-65)

Іванько С

14.10

 

3

Курята В.

23.11

 

ЯК ВІДЧУТИ СЕБЕ ДОСЛІДНИКОМ

(с. 77-78)

У СЕРЕДОВИЩІ ТЕКСТОВОГО РЕДАКТОРА (с.109-112)

Іванько С

18.11

 

4

Курята В.

21.12

 

ЯКИМ КЛЮЧЕМ ВІДКРИВАТИ ЗНАННЯ

(с.157-159) ПІДСУМКОВИЙ УРОК  ЗА СЕМЕСТР

Іванько С

16.12

 

ІІ СЕМЕСТР

 

5

Курята В.

 

 

Як людина взаємодіє із цифровими пристроями  (с.7-9)

Що допомагає комп’ютеру міркувати (с.38-40)

 

Іванько С

 

6

Курята В.

 

 

Чи вміємо ми спілкуватись (с.56-58)

Чи можемо ми себе захистити (с.73-75)

Іванько С

 

7

Курята В.

 

 

Для чого потрібні алгоритми (с. 100-104)

Коли комп’ютер помиляється (с.116-118)

Іванько С

 

8

Курята В.

 

 

Які можливості має презентація (136-139)

Іванько С

 

9

Курята В.

 

 

Чи є майстерність презентування мистецтвом (с.156-157).

Узагальнення, систематизація та повторення вивченого матеріалу

Іванько С

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«МИСТЕЦТВО»

за підручником Калініченко О.В., Арістової Л.С. «Мистецтво» (2020)

І СЕМЕСТР

(0.25 год/тиждень ×16 тижнів= 4 год)

 

№ урока

Піб

Дата

Тема

примітка

1

Курята В.

23.09

Краса народного мистецтва.

 

Іванько С

15.09

 

2

Курята В.

21.10

Розмаїття кольорів і мелодій.

 

Іванько С

13.10

 

3

Курята В.

25.11

Чарівність графіки і вокальної музики.

 

Іванько С

17.11

 

4

Курята В.

23.12

Веселий зоопарк.

 

Іванько С

15.12

 

 

 

 

ІІ СЕМЕСТР

 

 

5

Курята В.

 

Зимові фантазії.

 

Іванько С

 

 

6

Курята В.

 

Секрети жанрів і форм.

 

Іванько С

 

 

7

Курята В.

 

Портрет і пейзаж.

 

Іванько С

 

 

8

Курята В.

 

Тварини у світі мистецтва.

 

Іванько С

 

 

9

Курята В.

 

Магія театру.

 

Іванько С

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«ДИЗАЙН  І  ТЕХНОЛОГІЇ»

за підручником Т.Гільберг, С.Тарнавської «Я досліджую світ 3 клас» (2020)

 

І СЕМЕСТР

(0.25 год/тиждень ×16 тижнів= 4 год)

 

№ урока

Піб

Дата

Тема

примітка

1

Курята В.

09.09

Проект «Ми родичі». Виготовлення аплікації (с. 48-49).

 

Іванько С

01.09

 

2

Курята В.

07.10

Виготовлення з фетру серветки-тримача «Ялинка» (с. 85-86).

 

Іванько С

29.09

 

3

Курята В.

04.11

Виготовлення витинанки (с. 93-94).

 

Іванько С

24.11

 

4

Курята В.

02.12

«Веселі павуки». Робота з природними матеріалом (с. 146).

 

Іванько С

22.12

 

ІІ СЕМЕСТР

 

5

Курята В.

 

Виготовлення моделі дихальної системи (кольоровий папір, картон, 2 пластикові торбинки, 2 трубочки для соку, скотч) (с. 29-30).

 

Іванько С

 

 

6

Курята В.

 

Виготовлення квітки з паперу (кольоровий папір, паличка для барбекю) (с. 55-56).

 

Іванько С

 

 

7

Курята В.

 

Виготовлення гри «Лабіринт» (коробка від цукерок, кольоровий папір, трубочки для напоїв) (с. 66-67).

 

Іванько С

 

 

8

Курята В.

 

Виготовлення чашки з пластичного матеріалу (с. 135-136).

 

Іванько С

 

 

9

Курята В.

 

Створення альбому або колажу з фотографіями, ма­люнками та текстами на тему «Наш чудовий рідний край» (с. 147-149).

 

Іванько С

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА

І СЕМЕСТР

(0.25 год/тиждень ×16 тижнів= 4 год)

 

№ урока

Піб

Дата

Тема

примітка

1

Курята В.

02.09

 1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: без предметів на місці.

 

Іванько С

08.09

 

2

Курята В.

30.09

1. Стройові вправи. 2. Ходьба,біг. 3. Спеціальні бігові вправи,стрибкові вправи. 4. ЗРВ. 

 

Іванько С

06.10

 

3

Курята В.

25.11

1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.Комплекс ЗРВ з м’ячем.

 

Іванько С

03.11

 

4

Курята В.

23.12

1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.Комплекс ЗРВ зі скакалкою.

 

Іванько С

01.12

 

 

 

 

ІІ СЕМЕСТР

 

 

5

Курята В.

 

1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: зі скакалкою. 4.Стрибки зі скакалкою: на одній нозі; на двох ногах

 

Іванько С

 

 

6

Курята В.

 

1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: без предметів на місці.

 

Іванько С

 

 

7

Курята В.

 

1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.ЗРВ: без предметів на місці.

 

Іванько С

 

 

8

Курята В.

 

1.Організовуючі вправи. 2. Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3. Комплекс ЗРВ з м’ячем.

 

Іванько С

 

 

9

Курята В.

 

1.Організовуючі вправи. 2.Різновиди ходьби, бігу, стрибків. 3.Комплекс ЗРВ зі скакалкою.

 

Іванько С

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО

І СЕМЕСТР

(0.25 год/тиждень ×16 тижнів= 4 год)

 

№ урока

Піб

Дата

Тема

примітка

1

Курята В.

14.09

Краса народного мистецтва (с.10-11)

 

Іванько С

22.09

 

2

Курята В.

12.10

Розмаїття кольорів і мелодій (с. 30-31)

 

Іванько С

20.10

 

3

Курята В.

09.11

Чарівність графіки і вокальної музики (с.34-35)

 

Іванько С

17.11

 

4

Курята В.

07.12

Веселий зоопарк (с.46-47)

 

Іванько С

15.12

 

ІІ СЕМЕСТР

 

5

Курята В.

 

Зимові фантазії (54-55)

 

Іванько С

 

 

6

Курята В.

 

Секрети жанрів і форм (70-71)

 

Іванько С

 

 

7

Курята В.

 

Портрет і пейзаж (с. 86-87)

 

Іванько С

 

 

8

Курята В.

 

Тварини у світі мистецтва (с. 94-95)

 

Іванько С

 

 

9

Курята В.

 

Магія театру (102-103)

 

Іванько С

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Ільїна Валерія
Додано
20 березня 2023
Переглядів
660
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку