Календарно-тематичне планування уроків інформатики для 3 класу за новою програмою НУШ (2020-2021 навчальний рік)
Дата уроку |
Програма О.Я. Савченко |
Примітка |
|||
Змістова лінія\Тема уроку |
|||||
|
Змістова лінія «Я у світі інформації» (Дані. Інформація. Моделі) |
Змістові лінії: «Інформація. Дії з інформацією» та «Комп’ютерні пристрої для здійснення дій із інформацією» |
|
||
|
|
Правила безпечної поведінки у кабінеті інформатики. Повторення основних прийомів роботи із комп'ютерами та даними. Повторення вивченого матеріалу за 2 клас. |
|
||
|
|
Інструктаж з БЖД. Роль інформації в житті людини. Значення інформації. |
|
||
|
|
Інструктаж з БЖД. Види інформації за способом подання: текстовий, графічний, числовий, звуковий, відео. |
|
||
|
|
Інструктаж з БЖД. Збереження повідомлень. Перетворення інформації з одного виду в інший. |
|
||
|
|
Інструктаж з БЖД. Історія виникнення пристроїв для роботи з інформаціє. Джерело інформації. Комп’ютерні пристрої для роботи з текстовою, звуковою, відео інформацією. Пристрої введення та пристрої виведення. |
|
||
|
|
Інструктаж з БЖД. Дії з інформацією: передавання, пошук, перетворення, використання. Переваги опрацювання інформації сучасними пристроями. Структурування інформації в документах, теках. Поняття меню. |
|
||
|
|
Інструктаж з БЖД. Поняття про мережі. Поняття про мережу Інтернет. Складові вікна програми-браузера. |
|
||
|
|
Інструктаж з БЖД. Поняття веб-сторінки, її адреси. |
|
||
|
|
Інструктаж з БЖД. Ключові слова для пошуку. Пошук зображень, текстів, відео, карт в Інтернеті для навчальних предметів. Додавання найкращих результатів у закладки браузера. Структурування закладок у теки. |
|
||
|
Змістова лінія «Відповідальність та безпека в інформаційному суспільстві» |
Змістові лінії: «Інформація. Дії з інформацією» та «Комп’ютерні пристрої для здійснення дій із інформацією» |
|
||
|
|
Інструктаж з БЖД. Прості критерії оцінювання надійності Інтернет-сайтів. Етика та безпека цифрової поведінки, цифрова репутація, цифровий слід. Відповідальна поведінка онлайн. |
|
||
|
|
Інструктаж з БЖД. Модель адекватного реагування в сумнівних ситуаціях. Джерела отримання допомоги в прикрих і тривожних ситуаціях. |
|
||
|
|
Інструктаж з БЖД. Конфіденційність даних, приватна інформація. Способи визначення і позначення авторства інформаційних продуктів. Поняття про захист авторських прав. Наслідки та ризики використання плагіату (списування). |
|
||
|
Змістова лінія «Я і цифрові пристрої» |
Змістові лінії «Об’єкт. Властивості об’єкта» та «Комп’ютерні програми. Меню та інструменти» |
|
||
|
|
Інструктаж з БЖД. Середовища для читання електронних текстів. Робота з електронним текстовим документом. Офлайнові текстові редактори. Переміщення в текстовому документі. Виділення частин тексту. Змінювання та вдосконалення текстів. |
|
||
|
|
Інструктаж з БЖД. Основні команди редагування: вирізати, копіювати, вставити, видалити. Уведення символів за допомогою клавіатури. |
|
||
|
|
Інструктаж з БЖД. Вдосконалення навичок редагування та форматування тексту в межах офлайнових текстових редакторів. |
|
||
|
|
Інструктаж з БЖД. Доповнення текстів зображеннями в середовищі офлайнових текстових редакторів. Повторення і систематизація навчального матеріалу за І семестр. |
|
||
|
Змістові лінії «Моя цифрова творчість» |
Змістова лінія «Лінійні алгоритми» |
|
||
|
|
Інструктаж з БЖД. План дій, інструкція, команда. Поняття алгоритму. Алгоритми і виконавці. |
|
||
|
|
Інструктаж з БЖД. Види алгоритмів. Складання алгоритмів для виконавців. |
|
||
|
|
Інструктаж з БЖД. Середовище програмування для дітей Scratch: створення та змінювання послідовності команд у вигляді словесних, символьних блоків. Порядок виконання команд виконавцем. |
|
||
|
|
Інструктаж з БЖД. Знаходження та пошук пропущених дій в алгоритмах. |
|
||
|
|
Інструктаж з БЖД. Складові частини об’єктів. Зміна вигляду об’єктів у середовищі Scratch. |
|
||
|
|
Інструктаж з БЖД. Алгоритм малювання у середовищі Scratch. |
|
||
|
|
Інструктаж з БЖД. Алгоритм руху у середовищі Scratch. |
|
||
|
|
Інструктаж з БЖД. Алгоритм зі звуком. Упорядкування об’єктів у середовищі Scratch. |
|
||
|
|
Інструктаж з БЖД. Істинні й хибні висловлювання. |
|
||
|
|
Інструктаж з БЖД. Логічне слідування. |
|
||
|
|
Інструктаж з БЖД. Використання логічних висловлювань з «не», «і», «або». |
|
||
|
Змістова лінія «Моя цифрова творчість» |
Змістова лінія «Створення інформаційних моделей. Змінення готових. Використання» |
|
||
|
|
Інструктаж з БЖД. Доповідач/доповідачка та презентація. Культура презентування. Слайд-шоу із зображень, як вид презентування. Середовище створення презентацій. |
|
||
|
|
Інструктаж з БЖД. Переміщення слайдами презентації. Режим показу презентації та режим змінювання слайдів. |
|
||
|
|
Інструктаж з БЖД. Переміщення текстових вікон/полів та зображень на слайдах. |
|
||
|
|
Інструктаж з БЖД. Утворення нового слайду, текстового вікна/поля. |
|
||
|
|
Інструктаж з БЖД. Доповнення презентації текстом, зображенням, схемою. |
|
||
|
Змістова лінія «Комунікація та співпраця» |
Змістова лінія «Створення інформаційних моделей. Змінення готових. Використання» |
|
||
|
|
Інструктаж з БЖД. Групова взаємодія. Групові ролі. Планування групової діяльності. Визначення мети побудови групового презентаційного матеріалу на обрану тему. |
|
||
|
|
Інструктаж з БЖД. Реалізація групового проекту в середовищі створення презентацій. Представлення його однокласникам. |
|
||
|
|
Інструктаж з БЖД. Рефлексія щодо власної діяльності протягом навчального року. Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік. |
|
||
Вчитель інформатики _________ ___________________