|
|
|
Дата |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Розділ |
|
Програмний зміст матеріалу |
№ уроків |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
|
|
Підготовча частина |
|
12 |
12 |
12 |
12 |
12 |
12 |
12 |
12 |
12 |
Теоретичні відомості |
1 |
Історія розвитку дитячої легкої атлетики. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
Види дитячої легкої атлетики. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
Правила безпечної поведінки на уроках дитячої легкої атлетики. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
Спеціальні бігові, стрибкові вправи, вправи для метань. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Основна частина |
|
30 |
30 |
30 |
30 |
30 |
30 |
30 |
30 |
30 |
Л А |
1 |
Старт та стартовий розбіг. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
Прискорення, повторний біг. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
Біг 30м. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
Біг 60м. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
Біг з перешкодами(слалом), біг по «швидкісній драбині». |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
Рівномірний біг до 500м на витривалість. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
Техніка передачі естафетної палички. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
Стрибок у довжину з місця. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
Стрибки через довгу скакалку. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
Метання в ціль (тенісний м’яч). |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
Рухливі ігри з елементами бігу, стрибків. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
Естафети з елементами бігу. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Заключна частина |
|
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
|
1 |
Вправи на відтворення ритму. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
Вправи на комунікацію. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
Вправи на увагу. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Планування навчального матеріалу з фізичної культури модуль « Легка атлетика» - 5 клас НУШ.