Календарне планування

Про матеріал
Календарне планування 11 клас (2 години на тиждень) Підручник: Хімія (рівень стандарту): підруч. для 11 кл. закладів загальної середньої освіти / О. Г. Ярошенко. — К. : УОВЦ «Оріон», 2019. — 208 с. : іл.
Перегляд файлу

11 КЛАС

 (2 години на тиждень)

Підручник: Хімія (рівень стандарту): підруч. для 11 кл. закладів загальної середньої освіти / О. Г. Ярошенко. — К. : УОВЦ «Оріон», 2019. — 208 с. : іл.

№ з/п

Дата

Тема уроку

Практична частина

Примітки

Тема 1. Періодичний закон і періодична система хімічних елементів

1

 

 

Електронні і графічні електронні формули атомів s-, p-, d-елементів. Принцип «мінімальної енергії». Проведено первинний інструктаж з БЖД

Демонстрації:

1. Різні варіанти періодичної системи хімічних елементів (довга і коротка форми, віртуальні 3D).

2. Форми електронних орбіталей (у тому числі 3D-проектування).

3. Моделі атомів s-, p-, d елементів (у тому числі 3D-проектування

 

 

2

 

 

Явище періодичної зміни властивостей елементів і їхніх сполук на основі уявлень про електронну будову атомів.

 Представлення результатів навчальних проєктів: 

1. Створення 3D-моделей атомів елементів.

2. Застосування радіонуклідів у медицині.

3. Використання радіоактивних ізотопів як індикаторів у тваринництві, археології.

 

 

3

 

 

Валентні стани елементів. Збуджений стан атома. Можливі ступені окиснення неметалічних елементів 2 і 3 періодів

 

 

Тема 2. Хімічний зв’язок і будова речовини

4

 

 

Йонний і металічний хімічні зв’язки в речовинах. Природа хімічного зв’язку

 

 

5

 

 

 Ковалентний зв’язок. Донорно-акцепторний механізм утворення ковалентного зв’язку (на прикладі катіону амонію).

Демонстрації:

5. Утворення амоній хлориду з амоніаку і гідроген хлориду.

 

6

 

 

Водневий зв’язок.

Представлення результатів навчальних проєктів: 

6. Значення водневого зв’язку для організації структур біополімерів.

 

 

7

 

 

Кристалічний і аморфний стани твердих речовин.

Залежність фізичних властивостей речовин від їхньої будови.

Демонстрації:

4. Моделі різних типів кристалічних ґраток (у тому числі 3D-проектування).

6. Зразки кристалічних і аморфних речовин.

 

8

 

 

Узагальнення та систематизація знань з теми «Теорія будови органічних речовин»,

 

ТО

Тема 3. Хімічні реакції

9

 

 

Необоротні і оборотні хімічні процеси.

 

 

10

 

 

Хімічна рівновага. Принцип Ле Шательє.

 

 

11

 

 

Розрахункові задачі.

Обчислення за хімічними рівняннями відносного виходу продукту реакції

 

 

12

 

 

Поняття про гідроліз солей. Вода як слабкий електроліт.

.

 

13

 

 

Гідроліз солей за катіоном та аніоном.

Лабораторні досліди

1. Визначення рН середовища водних розчинів солей за допомогою індикаторів

 

14

 

 

Поняття про гальванічний елемент як хімічне джерело електричного струму.

 

 

 

15

 

 

Представлення результатів навчальних проєктів: 

7. Гальванічний елемент з картоплі, лимону.

8. Види і принципи роботи малих джерел електричного струму, утилізація їх.

 

 

16

 

 

Виконання тренувальних вправ та розв’язок розрахункових задач

 

 

17

 

 

 

Узагальнення та систематизація знань з теми «Хімічні реакції»,

 

ТО

Тема 4. Неорганічні речовини і їхні властивості

18

 

 

Неметали. Загальна характеристика неметалів. Фізичні властивості.

Демонстрації:

8. Зразки неметалів

 

19

 

 

Явище адсорбції.

Лабораторні досліди

2. Дослідження адсорбційної здатності активованого вугілля та аналогічних лікарських препаратів

 

20

 

 

Алотропія. Алотропні модифікації речовин неметалічних елементів.

Демонстрації:

9. Моделі кристалічних ґраток алотропних модифікацій Карбону і Сульфуру (у тому числі 3D-проектування).

 

21

 

 

Алотропні модифікації Карбону

Представлення результатів навчальних проєктів: 

7. Штучні алмази у техніці.

 

 

22

 

 

Окисні та відновні властивості неметалів.

 

 

23

 

 

Відновні властивості водню й вуглецю в

реакціях з оксидами металічних елементів

 

 

24

 

 

Розрахункові задачі.

Обчислення  кількості речовини, маси або об’єму продукту за рівнянням хімічної реакції, якщо один із реагентів взято в надлишку

 

 

25

 

 

Сполуки неметалічних  елементів з Гідрогеном.

Особливості водних розчинів цих сполук, їх застосування

Демонстрації:

Виявлення у розчині катіонів амонію

 

26

 

 

Оксиди неметалічних елементів, їх уміст в атмосфері

 

 

27

 

 

Кислоти. Кислотні дощі.

Представлення результатів навчальних проєктів: 

11. Кислотні дощі

 

 

28

 

 

Особливості взаємодії металів з нітратною і сульфатною концентрованою  кислотами.

 

 

29

 

 

Виконання тренувальних вправ та розв’язок розрахункових задач

 

 

30

 

 

Контрольна робота

 

 

31

 

 

Узагальнення та систематизація знань з теми «Неметалічні елементи та властивості їхніх сполук»

 

ТО

 


з/п

Дата

Тема уроку

Практична частина

Примітки

32

27.12

 

Загальна характеристика металів.

Фізичні властивості металів на основі їхньої будови.

Демонстрація

7. Зразки металів та їх сплавів

 

33

29.12

 

Алюміній: фізичні і хімічні властивості.

 

 

34

17.01

 

Залізо: фізичні і хімічні властивості.

Демонстрація

10.Виявлення у розчині катіонів Феруму(2+) (віртуально), Феруму(3+)

 

35

19.01

 

Застосування металів та їхніх сплавів

Демонстрація

7.Зразки металів та їх сплавів

 

36

24.01

 

Розрахункові задачі  Обчислення за хімічними рівняннями відносного виходу продукту реакції.

 

 

37

26.01

 

Основи. Властивості, застосування гідроксидів Натрію.Кальцію.

Демонстрація

10. Виявлення у розчині катіонів Барію.

 

38

31.01

 

Солі, їх поширення в природі. Середні та кислі солі.

 

 

39

02.02

 

Якісні реакції на деякі катіони.

Проведено інструктаж з БЖД

Лабораторні досліди

3-6. Виявлення у розчині катіонів Феруму(2+), Феруму(3+), Барію, амонію.

 

40

07.02

 

Якісні реакції на деякі аніони.

Проведено інструктаж з БЖД

Лабораторні досліди

7-8. Виявлення у розчинах силікат- і ортофосфат-іонів

 

41

09.02

 

Виконання тренувальних вправ на визначення якісного складу солей

 

 

42

14.02

 

Поняття про жорсткість води та способи її усунення. (Кальцій і магній)

Представлення результатів навчальних проєктів:  13. Властивості і застосування карбонатів, нітратів і ортофосфатів лужних і лужноземельних металічних елементів, солей амонію.

14. Усунення тимчасової і постійної жорсткості води

 

 

43

16.02

 

Практична робота №1. Дослідження якісного складу солей. Проведено інструктаж з БЖД

 

 

44

21.02

 

Розрахункові задачі  Обчислення кількості речовини, маси або об’єму продукту за рівнянням хімічної реакції, якщо один із реагентів взято в надлишку

 

 

45

23.02

 

Виконання тренувальних вправ та розв’язок розрахункових задач

 

 

46

28.02

 

Контрольна робота №2 з теми «Неорганічні речовини і їхні властивості»

 

ТО

47

02.03

 

Мінеральні добрива. Поняття про кислотні та лужні ґрунти.

Представлення результатів навчальних проєктів:  8. Раціональне використання добрив та проблема охорони довкілля.

9.Запобігання негативному впливу нітратів на організм людини.

12. Дослідження рН ґрунтів своєї місцевості. Складання карти родючості»

 

 

48

07.03

 

Сучасні силікатні матеріали

 

 

49

09.03

 

Біологічне значення неметалічних елементів.

Представлення результатів навчальних проєктів:  10. Неорганічні речовини у фармації (або домашній аптечці) і харчовій промисловості.

13.Властивості і застосування карбонатів, нітратів і ортофосфатів лужних і лужноземельних металічних елементів, солей амонію.

 

 

50

14.03

 

Розв’язування задач  та виконання тренувальних вправ.

 

 

51

16.03

 

Біологічне значення металічних елементів.

 

 

52

21.03

 

Генетичні зв’язки між основними класами неорганічних сполук.

 

 

53

23.03

 

Виконання тренувальних вправ та розв’язок розрахункових задач

 

 

54

04.04

 

Практична робота №2

Генетичні зв’язки між неорганічними речовинами.

Проведено інструктаж з БЖД

 

 

55

06.04

 

Генетичні зв’язки між основними класами неорганічних  і органічних сполук.

 

 

56

11.04

 

Генетичні зв’язки між основними класами неорганічних  і органічних сполук.

 

 

57

13.04

 

Виконання тренувальних вправ та розв’язок розрахункових задач

 

 

58

18.04

 

Виконання тренувальних вправ та розв’язок розрахункових задач

 

 

59

20.04

 

Виконання тренувальних вправ та розв’язок розрахункових задач

 

 

60

25.04

 

Контрольна робота №3

 

 

61

27.04

 

Узагальнення і систематизація знань з теми «Неорганічні речовини і їхні властивості»

 

ТО

ТЕМА 5. ХІМІЯ І ПРОГРЕС ЛЮДСТВА

62

02.05

 

Роль хімії у створенні нових матеріалів, розвитку нових напрямів технологій

 

 

63

04.05

 

Роль хімії у розв’язанні продовольчої, сировинної,  проблем.

 

 

64

09.05

 

Роль хімії у розв’язанні енергетичної, екологічної проблеми.

Представлення результатів навчальних проєктів:  15. Вирішення проблеми утилізації різних видів електричних ламп.

 

 

65

11.05

 

«Зелена» хімія: сучасні завдання перед хімічною наукою та хімічною технологією.

 

 

66

16.05

 

Узагальнення та систематизація знань з теми: «Хімія і прогрес людства»

 

 

67

18.05

 

Виконання тренувальних вправ та розв’язок розрахункових задач

 

 

68

23.05

 

Виконання тренувальних вправ та розв’язок розрахункових задач

 

 

69

25.05

 

Виконання тренувальних вправ та розв’язок розрахункових задач

 

 

70

30.05

 

Повторення за курс хімії 11 клас. Підсумковий урок

 

ТО

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Католіченко Оксана Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Хімія, 11 клас, Планування
Додано
22 вересня 2023
Переглядів
1959
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку