Календарне планування

Про матеріал
Календарне планування з навчального предмету "Мистецтво" за програмою О.Савченко, Р. Шияна (др.зош. "Маленький художник" 3 клас).
Перегляд файлу

3 КЛАС

Календарний план складено відповідно до навчальної програми з  мистецтва.

Календарне планування НУШ "Мистецтво 3 клас" за підручником Л.М. Масол, О.В.

Гайдамака. Київ «Генеза» 2020

Друкований зошит – Образотворче мистецтво «Маленький художник»

(2 години на тиждень)

 

№ ур.

Тема уроку,

 

Дата

 

Примітка

(друк.зош.)

Мистецькі мандри .

1

Лясолька і Барвик у Країні Мистецтві. Куплетна форма. Слухання: М.Равель «Красуня. Красуня і Чудовисько»(із сюїти «Моя матінка гуска» за казками Ш.Перро. Виконання: вправа «Герої казок», пісня «Мрії збуваються». Руханка

 

06.09

 

Підр. с.3-5

2

Лясолька і Барвик у Країні Мистецтві. Ілюстрація. Вибір формату картини. Створення ілюстрації до своєї казки про Країну Мистецтв.

07.09

 

Підр. с.6-10

Др.з. с.2

3

Портретна галерея. Ляльковий театр. Інтонація. Перегляд: фрагменти мультфільму « «Пригоди Буратіно», «Піноккіо», Ю.Шевченко « «Буратіно і чарівна скрипка»(балет). Виконання: імпровізаційні мелодії до віршів, тетралізування.

13.09

 

 

Підр. с.8-9

4

Портретна галерея. Портрет. Створення портрету свого улюбленого персонажу із казки «Пригоди Буратіно» (акварель)

14.09

Підр. с.10-11

Др.з. с.4

5

Ліричні персонажі. Балет. Танцювальна музика. Музичні форми. Слухання: С. Прокоф’єв вальс із балету «Попелюшка»; «Джульєтта - дівчинка» з балету «Ромео і джульєта» Виконання: імпровізація( інструментальна, вокальна, танцювальна).

 

20.09

 

 

Підр. с.12-13

6

Ліричні персонажі. Композиція. Зображення фігури людини на повний ріст. Створення портрету казкового героя/героїні на повний ріст.

21.09

 

Підр. с.14-15

Др.з. с.6

7

Людина і природа - єдині. Контрасти. Слухання: М.Рильський-Корсаков вступ до опери «Казка про царя Салтана».  Три дива.

Виконання: І.Танчак «Добрий день людям на Землі»; створення контрастних звукових картин.

 

27.09

 

Підр. с.16-17

8

Людина і природа - єдині. Контрасти і відтінки кольорів. Правила композиції. Створення морського пейзажу. (акварель)

28.09

 

Підр. с.18-19

Др.з. с.8

9

Людина і природа - єдині. Марш. Перегляд: В. Кохановський «Марш Маркіза Карабаса з казки-мюзиклу «Кіт у чоботях». Слухання: В.Косенко «Дощик». Виконання: музична вправа, відтворення ритму маршу. Гра «Оркестр».

 

04.10

 

Підр. с.20-21

10

Людина і природа – єдині. Композиційний центр картини. Створення осіннього пейзажу (Техніка за вибором) (акварель)

05.10

 

Підр. с.22-23

Др.з. с.10

11

Дружба та братство – найбільше багатство. Порівняння п’єс. Слухання: М.Степаненко «Дражнила , Скривдили»(з «Дитячого зошита»). Виконання: О.Янушкевич, М. Ясакова «Дружба».

 

11.10

 

Підр. с.25-24

12

Дружба та братство – найбільше багатство. Скульптура. Фактура. Правила роботи з пластиліном. Ліплення песика (пластилін) 

12.10

 

Підр. с.26-27 Др.з. с.12

13

Дружба та братство – найбільше багатство. Перегляд: мультфільм «Бременські музиканти» (фрагменти). Виконання: О.Янушкевич, М.Ясакова «Дружба», музичні вправи. Руханка.

 

18.10

 

Підр. с.24-25

 

14

Дружба та братство – найбільше багатство. Зображення веселого друга – папуга або собачки ( на вибір) (акварель)

19.10

Підр. с.27

Др.з. с.13

15

Героїзм у мистецтві. Рондо. Перегляд: мультфільм «Микита Кожум’яка»(фрагменти). Слухання: П.Чайковський «Марш дерев’яних солдатиків» з «Дитячого альбому»; В.А.Моцарт «Рондо в турецькому стилі». Виконання: О.Янушкевич, З.Тищенко «Наша рідна Україна»

 

25.10

 

Підр. с.28-29

16

Героїзм у мистецтві. Книжкові ілюстрації. Буквиця. Створення декоративної літери: буквиці (матеріали на вибір)

26.10

Підр. с.30-33 Др.з. с.14

17

Богатирі в мультиплікації. Духовий оркестр. Мідні духові інструменти. Перегляд: пісня з мультфільму «Пригоди Котигорошка та його друзів». Слухання: Ф.Пелегрино «Парад героїв».

 

01.11

Підр. с.34-37

 

18

Богатирі в мультиплікації. Художники-мультиплікатори. Створення портрета Котогорошка на смужці паперу. (матеріали за вибором)

02.11

 

Підр. с.38-41 Др.з. с.16

19

Козацькому роду – нема переводу. Слухання: Є.Адамцевич «Запорізький марш». Виконання: М.Балема, М.Воньо, П.Карась «Козацькому роду нема переводу». Відтворення ритмічної партитури.  Які образи передає музика?

 

08.11

 

Підр. с.42 - 43

20

Козацькому роду – нема переводу. Кругла скульптура і рельєф. Перегляд: мультфільм із серіалу «Козаки» (фрагмент) Зображення одного з козаків – герої мультфільму(кольорові олівці, фломастери)

09.11

 

Підр. с.44-45, др.з. с.18

21

Наша слава, краса і велич. Симетрія Горельєф і барельєф. Створення барельєфу «Дерево життя»(картон, пластилін)

 

15.11

 

Підр. с.46-50

Др.з. с.19

22

Новорічний калейдоскоп. Паперовий сувенірний будиночок. Створення об’ємного виробу з паперу. Паперопластика.

 

16.11

 

Підр. с.51-55 Др.з. с.20

23

Новорічний калейдоскоп. Інсценування гри-пісні. Українська народна пісня «Го Го Го, Коза». Слухання: українські народні пісні «Щедрик», «Нова радість стала» (у виконані «Пікардійська терція»)

 

22.11

 

Підр. с.64-65

24

Новорічний калейдоскоп. Новорічні іграшки. Візерунок та орнамент. Створення візерунка або орнаменту для новорічної кульки (олівець, клей ПВА)

23.11

Підр. с.66-67

25

Новорічний калейдоскоп. Створення новорічної листівки з листівки з витинанкою або Різдвяно-новорічного скрапбукінгу (декорованого альбому) (кольоровий папір)

 

29.11

 

Др.з. с.25

26

Перевір свої досягнення. Завдання Барвика. Завдання Лясольки та Барвика. Узагальнення і систематизаія знань учнів

 

30.11

 

Підр. с.62-63

27

Новорічний калейдоскоп. Музичні інтонації зими. Слухання: Ф. Колеса «Сипле сніг». Ж.Колуб. Цикл «Снігова королева»: «Снігова королева», «Герда», «Кай», «Троль».  Г.Сасько «Палац снігової королеви». Перегляд фрагменту казки «Снігова королева»

 

 

06.12

 

 

Підр. с.68-69

28

Новорічний калейдоскоп. Створення ілюстрації до казки «Снігова королева»

07.12

Підр. с.68-69

29

Мандрівка у світ фантастики. Створення робота з геометричних фігур.

13.12

Др.з. с.29

Фантастичні та комічні персонажі  в мистецтві.

30

Мандрівка у світ фантастики. Пантоміма. Українськаі народні ігри-пісні. Слухання: укр. народ. пісні «Іде, іде дід, дід». Перегляд: М.Римський-Корсаков опера «Золотий півник» (фрагмент).

 

14.12

 

Підр. с.70-73

31

Мандрівка у світ фантастики. Створення фантастичного персонажа )  з казки «Аладін». (джина із чарівної лампи). Перегляд мультфільму «Аладін» (фрагмент).

20.12

 

Підр. с.74-77

32

Підсумковий урок. (кольорові олівці, фломастери)

Узагальнення та систематизація знань.

21.12

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Степанюк Ірина
Пов’язані теми
Мистецтво, 3 клас, Планування
НУШ
Додано
23 вересня 2023
Переглядів
235
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку