3 КЛАС
Календарний план складено відповідно до навчальної програми з мистецтва.
Календарне планування НУШ "Мистецтво 3 клас" за підручником Л.М. Масол, О.В.
Гайдамака. Київ «Генеза» 2020
Друкований зошит – Образотворче мистецтво «Маленький художник»
(2 години на тиждень)
№ ур. |
Тема уроку,
|
Дата
|
Примітка (друк.зош.) |
||||
Мистецькі мандри . |
|||||||
1 |
Лясолька і Барвик у Країні Мистецтві. Куплетна форма. Слухання: М.Равель «Красуня. Красуня і Чудовисько»(із сюїти «Моя матінка гуска» за казками Ш.Перро. Виконання: вправа «Герої казок», пісня «Мрії збуваються». Руханка |
06.09 |
Підр. с.3-5 |
||||
2 |
Лясолька і Барвик у Країні Мистецтві. Ілюстрація. Вибір формату картини. Створення ілюстрації до своєї казки про Країну Мистецтв. |
07.09 |
Підр. с.6-10 Др.з. с.2 |
||||
3 |
Портретна галерея. Ляльковий театр. Інтонація. Перегляд: фрагменти мультфільму « «Пригоди Буратіно», «Піноккіо», Ю.Шевченко « «Буратіно і чарівна скрипка»(балет). Виконання: імпровізаційні мелодії до віршів, тетралізування. |
13.09
|
Підр. с.8-9 |
||||
4 |
Портретна галерея. Портрет. Створення портрету свого улюбленого персонажу із казки «Пригоди Буратіно» (акварель) |
14.09 |
Підр. с.10-11 Др.з. с.4 |
||||
5 |
Ліричні персонажі. Балет. Танцювальна музика. Музичні форми. Слухання: С. Прокоф’єв вальс із балету «Попелюшка»; «Джульєтта - дівчинка» з балету «Ромео і джульєта» Виконання: імпровізація( інструментальна, вокальна, танцювальна). |
20.09
|
Підр. с.12-13 |
||||
6 |
Ліричні персонажі. Композиція. Зображення фігури людини на повний ріст. Створення портрету казкового героя/героїні на повний ріст. |
21.09 |
Підр. с.14-15 Др.з. с.6 |
||||
7 |
Людина і природа - єдині. Контрасти. Слухання: М.Рильський-Корсаков вступ до опери «Казка про царя Салтана». Три дива. Виконання: І.Танчак «Добрий день людям на Землі»; створення контрастних звукових картин. |
27.09 |
Підр. с.16-17 |
||||
8 |
Людина і природа - єдині. Контрасти і відтінки кольорів. Правила композиції. Створення морського пейзажу. (акварель) |
28.09 |
Підр. с.18-19 Др.з. с.8 |
||||
9 |
Людина і природа - єдині. Марш. Перегляд: В. Кохановський «Марш Маркіза Карабаса з казки-мюзиклу «Кіт у чоботях». Слухання: В.Косенко «Дощик». Виконання: музична вправа, відтворення ритму маршу. Гра «Оркестр». |
04.10 |
Підр. с.20-21 |
||||
10 |
Людина і природа – єдині. Композиційний центр картини. Створення осіннього пейзажу (Техніка за вибором) (акварель) |
05.10 |
Підр. с.22-23 Др.з. с.10 |
||||
11 |
Дружба та братство – найбільше багатство. Порівняння п’єс. Слухання: М.Степаненко «Дражнила , Скривдили»(з «Дитячого зошита»). Виконання: О.Янушкевич, М. Ясакова «Дружба». |
11.10 |
Підр. с.25-24 |
||||
12 |
Дружба та братство – найбільше багатство. Скульптура. Фактура. Правила роботи з пластиліном. Ліплення песика (пластилін) |
12.10 |
Підр. с.26-27 Др.з. с.12 |
||||
13 |
Дружба та братство – найбільше багатство. Перегляд: мультфільм «Бременські музиканти» (фрагменти). Виконання: О.Янушкевич, М.Ясакова «Дружба», музичні вправи. Руханка. |
18.10 |
Підр. с.24-25
|
||||
14 |
Дружба та братство – найбільше багатство. Зображення веселого друга – папуга або собачки ( на вибір) (акварель) |
19.10 |
Підр. с.27 Др.з. с.13 |
||||
15 |
Героїзм у мистецтві. Рондо. Перегляд: мультфільм «Микита Кожум’яка»(фрагменти). Слухання: П.Чайковський «Марш дерев’яних солдатиків» з «Дитячого альбому»; В.А.Моцарт «Рондо в турецькому стилі». Виконання: О.Янушкевич, З.Тищенко «Наша рідна Україна» |
25.10 |
Підр. с.28-29 |
||||
16 |
Героїзм у мистецтві. Книжкові ілюстрації. Буквиця. Створення декоративної літери: буквиці (матеріали на вибір) |
26.10 |
Підр. с.30-33 Др.з. с.14 |
||||
17 |
Богатирі в мультиплікації. Духовий оркестр. Мідні духові інструменти. Перегляд: пісня з мультфільму «Пригоди Котигорошка та його друзів». Слухання: Ф.Пелегрино «Парад героїв». |
01.11 |
Підр. с.34-37
|
||||
18 |
Богатирі в мультиплікації. Художники-мультиплікатори. Створення портрета Котогорошка на смужці паперу. (матеріали за вибором) |
02.11 |
Підр. с.38-41 Др.з. с.16 |
||||
19 |
Козацькому роду – нема переводу. Слухання: Є.Адамцевич «Запорізький марш». Виконання: М.Балема, М.Воньо, П.Карась «Козацькому роду нема переводу». Відтворення ритмічної партитури. Які образи передає музика? |
08.11 |
Підр. с.42 - 43 |
||||
20 |
Козацькому роду – нема переводу. Кругла скульптура і рельєф. Перегляд: мультфільм із серіалу «Козаки» (фрагмент) Зображення одного з козаків – герої мультфільму(кольорові олівці, фломастери) |
09.11 |
Підр. с.44-45, др.з. с.18 |
||||
21 |
Наша слава, краса і велич. Симетрія Горельєф і барельєф. Створення барельєфу «Дерево життя»(картон, пластилін) |
15.11 |
Підр. с.46-50 Др.з. с.19 |
||||
22 |
Новорічний калейдоскоп. Паперовий сувенірний будиночок. Створення об’ємного виробу з паперу. Паперопластика. |
16.11 |
Підр. с.51-55 Др.з. с.20 |
||||
23 |
Новорічний калейдоскоп. Інсценування гри-пісні. Українська народна пісня «Го Го Го, Коза». Слухання: українські народні пісні «Щедрик», «Нова радість стала» (у виконані «Пікардійська терція») |
22.11 |
Підр. с.64-65 |
||||
24 |
Новорічний калейдоскоп. Новорічні іграшки. Візерунок та орнамент. Створення візерунка або орнаменту для новорічної кульки (олівець, клей ПВА) |
23.11 |
Підр. с.66-67 |
||||
25 |
Новорічний калейдоскоп. Створення новорічної листівки з листівки з витинанкою або Різдвяно-новорічного скрапбукінгу (декорованого альбому) (кольоровий папір) |
29.11 |
Др.з. с.25 |
||||
26 |
Перевір свої досягнення. Завдання Барвика. Завдання Лясольки та Барвика. Узагальнення і систематизаія знань учнів |
30.11 |
Підр. с.62-63 |
||||
27 |
Новорічний калейдоскоп. Музичні інтонації зими. Слухання: Ф. Колеса «Сипле сніг». Ж.Колуб. Цикл «Снігова королева»: «Снігова королева», «Герда», «Кай», «Троль». Г.Сасько «Палац снігової королеви». Перегляд фрагменту казки «Снігова королева» |
06.12 |
Підр. с.68-69 |
||||
28 |
Новорічний калейдоскоп. Створення ілюстрації до казки «Снігова королева» |
07.12 |
Підр. с.68-69 |
||||
29 |
Мандрівка у світ фантастики. Створення робота з геометричних фігур. |
13.12 |
Др.з. с.29 |
||||
Фантастичні та комічні персонажі в мистецтві. |
|||||||
30 |
Мандрівка у світ фантастики. Пантоміма. Українськаі народні ігри-пісні. Слухання: укр. народ. пісні «Іде, іде дід, дід». Перегляд: М.Римський-Корсаков опера «Золотий півник» (фрагмент). |
14.12 |
Підр. с.70-73 |
||||
31 |
Мандрівка у світ фантастики. Створення фантастичного персонажа ) з казки «Аладін». (джина із чарівної лампи). Перегляд мультфільму «Аладін» (фрагмент). |
20.12 |
Підр. с.74-77 |
||||
32 |
Підсумковий урок. (кольорові олівці, фломастери) Узагальнення та систематизація знань. |
21.12 |
|
||||