КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН
з математики для 3 класу,
за Типовою освітньою програмою розробленою під керівництвом Р. Б. Шияна
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН
з математики для 3 класу,
за Типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом Р. Б. Шияна,
5 годин на тиждень
80 годин – І семестр
95 годин - ІІ семестр
175 годин на рік
№ п/п |
Дата |
Тема уроку |
Очікуваний результат |
Примітки |
Числа. Дії з числами. Сюжетні задачі. |
||||
1 |
|
Нумерація чисел у межах 100. Натуральні числа. Числа кожного десятка першої сотні. Характеристика числа. (Число десятків, число одиниць, загальна кількість одиниць у числі. Розрядна таблиця. Порівняння чисел) |
- лічить до 100 в прямому й зворотньому порядку; - читає і записує натуральні числа до 100; - утворює багатоцифрові числа різними способами; - досліджує , що одна і та ж цифра в записі числа набуває різних значень залежно від своєї позиції; - знаходить значення математичних виразів; - розв’язує прості задачі. |
|
2 |
|
Додавання і віднімання в межах сотні. Задачі на знаходження невідомого від’ємника. Календар. |
- обчислює суму, різницю зручним для себе способом в межах 100; - знаходить значення математичних виразів; - розв’язує прості задачі на знаходження невідомого від’ємника; - користується календарем, для відстежування та планування подій свого життя. |
|
3 |
|
Периметр прямокутника. Буквені вирази. Порівняння іменованих чисел. |
- розрізняє геометричні площинні та об’ємні фігури за їх істотними ознаками; - будує прямокутник на аркуші в клітинку, знаходить периметр; - перетворює іменовані числа, виражені в одиницях двох найменувань; - виконує дії додавання та віднімання з іменованими числами, подані в однакових одиницях вимірювання; - розв’язує прості задачі на знаходження невідомого від’ємника. |
|
4 |
|
Перевірка додавання і віднімання. Годинник. Перетворення іменованих чисел. |
- обчислює суму, різницю зручним для себе способом в межах 100, робить перевірку; - виконує дії додавання та віднімання з іменованими числами, подані в однакових одиницях вимірювання; - розв’язує прості задачі на знаходження невідомого від’ємника. |
|
5 |
|
Задачі на різницеве порівняння. Складання оберненої задачі. Дослідження задачі. |
- читає, знаходить, аналізує подану інформацію в текстовій задачі; - представляє дані за допомогою скороченого запису; - досліджує різні шляхи розв’язання проблемної ситуації, спираючись на наявні дані; - розв’язує різними способами задачу; складає обернену до даної. |
|
6 |
|
Множення і ділення. Особливі випадки. Прості задачі на множення і ділення. |
- встановлює взаємозв’язок між арифметичними діями множення і ділення; - обчислює добуток та частку зручним для себе способом; - читає, знаходить, аналізує подану інформацію в текстовій задачі; - представляє дані за допомогою скороченого запису; - розв’язує різними способами задачу. |
|
7 |
|
Збільшення і зменшення числа в кілька разів. Прості задачі з кратним відношенням. |
- прогнозує результат обчислень; - переконується в достовірності обчислень, здійснивши перевірку зручним для себе способом, робить відповідний висновок; - знаходить число, яке у кілька разів більше/менше за дане; - читає, знаходить, аналізує подану інформацію в текстовій задачі; - представляє дані за допомогою скороченого запису; - розв’язує різними способами задачу. |
|
8 |
|
Знаходження невідомого множника, діленого, дільника. Творча робота знад задачами. |
- встановлює взаємозв’язок між арифметичними діями множення і ділення; - обчислює добуток та частку зручним для себе способом; - читає, знаходить, аналізує подану інформацію в текстовій задачі; - представляє дані за допомогою скороченого запису; - розв’язує різними способами задачу. |
|
9 |
|
Перевірка правильності виконання дій множення і ділення. Збільшення і зменшення числа у кілька разів. |
- прогнозує результат обчислень; - переконується в достовірності обчислень, здійснивши перевірку зручним для себе способом, робить відповідний висновок; - читає, знаходить, аналізує подану інформацію в текстовій задачі; - представляє дані за допомогою скороченого запису; - розв’язує різними способами задачу. |
|
10 |
|
Задачі на кратне порівняння. Складання обернених до них. Задачі міжпредметного змісту на роботу з табличними даними. |
- читає, знаходить, аналізує подану інформацію в текстовій задачі; - представляє дані за допомогою скороченого запису; - досліджує різні шляхи розв’язання проблемної ситуації, спираючись на наявні дані; - пояснює сутність кратного порівняння чисел; - розв’язує різними способами задачу; складає обернену до даної. |
|
11 |
|
Узагальнення і систематизація знань учнів з вивчених таблиць множення і ділення та вмінь їх застосовувати. Розв’язування задач. |
- обчислює суму, різницю зручним для себе способом в межах 100; - виконує дії додавання та віднімання з іменованими числами, подані в однакових одиницях вимірювання; - розв’язує різними способами задачу; складає обернену до даної; - обчислює добуток та частку зручним для себе способом. |
|
12 |
|
Підсумок за темою. |
- обчислює суму, різницю зручним для себе способом в межах 100; - виконує дії додавання та віднімання з іменованими числами, подані в однакових одиницях вимірювання; - розв’язує різними способами задачу; складає обернену до даної; - обчислює добуток та частку зручним для себе способом. |
|
Математичні вирази. Рівності. Нерівності |
||||
13 |
|
Числові вирази. Порядок виконання дій у числових виразах. Різні способи читання виразів. |
- читає і записує багатоцифрові числа в межах 100; - читає і записує математичні твердження використовуючи буквену символіку; - читає різними способами числові вирази , знаходить їх значення; - застосовує правила порядку виконання дій під час обчислень; |
|
14 |
|
Складання виразу до задачі. |
- читає, знаходить, аналізує подану інформацію в текстовій задачі; - представляє дані за допомогою скороченого запису; - розв’язує різними способами задачу, складає вираз до неї. |
|
15 |
|
Вирази зі змінною. Знаходження значення виразу при заданих значеннях змінної. Задачі з буквеними даними. |
- читає і записує математичні твердження використовуючи буквену символіку; - обчислює вирази зі змінними при заданому їх числовому значенню; - добирає із запропонованих таке значення змінної, яке задовольняє нерівність ; - перевіряє, чи є дане число розв’язком нерівності; - читає, знаходить, аналізує подану інформацію в текстовій задачі; - представляє дані за допомогою скороченого запису; - складає вираз до задачі. |
|
16 |
|
Буквені вирази. Переставний та сполучний закони додавання. Властивості арифметичних дій. Задачі з буквеними даними. |
- читає і записує математичні твердження використовуючи буквену символіку; - обчислює вирази зі змінними при заданому їх числовому значенню; - знаходить значення числового виразу, на онові вивчених законів додавання; - читає, знаходить, аналізує подану інформацію в текстовій задачі; - представляє дані за допомогою скороченого запису; - складає вираз до задачі. |
|
17 |
|
Переставний закон множення. |
- знаходить значення числового виразу, на онові вивченого закону множення; - порівнює різни способи розв’язання числового виразу, обирає найзручніший та найефективніший; - розв’язує різними способами задачу; складає обернену до даної; |
|
18 |
|
Задачі на збільшення і зменшення числа на кілька одиниць, що сформульовані у непрямій формі. Аналіз задач і добір виразів. |
- прогнозує результат обчислень; - переконується в достовірності обчислень, здійснивши перевірку зручним для себе способом, робить відповідний висновок; - читає, знаходить, аналізує подану інформацію в текстовій задачі; - представляє дані за допомогою скороченого запису; - розв’язує різними способами задачу, аналізує її. |
|
19 |
|
Підсумок за темою. |
- читає і записує математичні твердження використовуючи буквену символіку; - читає різними способами числові вирази , знаходить їх значення; - знаходить значення числового виразу, на онові вивчених законів додавання, множення; - розв’язує різними способами задачу, аналізує її. |
|
Рівняння |
||||
20 |
|
Знаходження невідомих компонентів дій першого ступеня, як пропедевтика ознайомлення з рівнянням. |
- читає і записує математичні твердження використовуючи буквену символіку; - обчислює вирази зі змінними при заданому їх числовому значенню; - розв’язує рівняння з однією змінною, у яких компонент чи права частина є числовим виразом; - розв’язує просту задачу різними способами. |
|
21 |
|
Правильні і неправильні числові рівності та нерівності. Прості рівняння. Розв'язування рівнянь з діями першого ступеня |
- обчислює вирази зі змінними при заданому їх числовому значенню; - розв’язує рівняння з однією змінною, у яких компонент чи права частина є числовим виразом; - розв’язує просту задачу різними способами. |
|
22 |
|
Знаходження невідомих компонентів дій другого ступеня як пропедевтика ознайомлення з рівнянням. |
- читає і записує математичні твердження використовуючи буквену символіку; - обчислює вирази зі змінними при заданому їх числовому значенню; - розв’язує рівняння з однією змінною, у яких компонент чи права частина є числовим виразом; - розв’язує просту задачу різними способами. |
|
23 |
|
Розв’язування рівнянь з діями другого ступеня. |
- обчислює вирази зі змінними при заданому їх числовому значенню; - розв’язує рівняння з однією змінною, у яких компонент чи права частина є числовим виразом; |
|
24 |
|
Нерівність зі змінною. Знаходження розв’язків нерівності зі змінною. |
- обчислює вирази зі змінними при заданому їх числовому значенню; - розв’язує рівняння з однією змінною, у яких компонент чи права частина є числовим виразом; - розв’язує просту задачу різними способами. |
|
25 |
|
Підсумок за темою. Діагностична робота. |
- обчислює вирази зі змінними при заданому їх числовому значенню; - розв’язує рівняння з однією змінною, у яких компонент чи права частина є числовим виразом; - розв’язує просту задачу різними способами. |
|
Тисяча. Величини. |
||||
26 |
|
Сотня. Лічба сотнями. Тисяча . Утворення і порівняння трицифрових чисел. |
- відтворює в різних видах діяльності ймовірні та фактичні результати лічби об’єктів, що їх оточують; - вживає в мовленні кількісні й порядкові числівники; - лічить десятками, сотнями у межах тисячі; - утворює багатоцифрові числа в межах тисячі; - встановлює позиційне значення цифри в записі багатоцифрового числа; - виконує усне та письмові обчислення в межах 1000. |
|
27 |
|
Розрядні одиниці в трицифрових числах. |
- відтворює в різних видах діяльності ймовірні та фактичні результати лічби об’єктів, що їх оточують; - вживає в мовленні кількісні й порядкові числівники; - лічить десятками, сотнями у межах тисячі; - утворює багатоцифрові числа в межах тисячі; - встановлює позиційне значення цифри в записі багатоцифрового числа; - називає розрядні числа в межах 1000; - виконує усне та письмові обчислення в межах 1000. |
|
28 |
|
Множення та ділення сотень на одноцифрове число. Складені задачі з буквеними даними . |
- встановлює взаємозв’язок між арифметичними діями множення і ділення; - знаходить значення числового виразу виду 200: 2; - читає, знаходить, аналізує подану інформацію в текстовій задачі; - представляє дані за допомогою скороченого запису; - складає вираз до задачі. |
|
30 |
|
Властивості множення та ділення на 1, 10, 100. Одиниці вимірювання довжини. Метр. |
- встановлює взаємозв’язок між арифметичними діями множення і ділення; - знаходить значення числового виразу виду 200: 2; - використовує різні мірки для вимірювання довжини; - записує результати вимірювання довжини у мм, см, дм, м. |
|
31 |
|
Одиниці вимірювання маси: 1 грам. Співвідношення між одиницями вимірювання маси . |
- використовує різні мірки для вимірювання маси; - записує результати вимірювання маси у г, кг; - виконує арифметичні дії з іменованими числами. |
|
32 |
|
Утворення трицифрових чисел із сотень та десятків. Порівняння чисел. |
- подає числа у вигляді розрядних доданків; - встановлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами; - розрізняє істинні та хибні числові рівності й нерівності. |
|
33 |
|
Довжина. Кілометр |
- використовує різні мірки для вимірювання довжини; - записує результати вимірювання довжини у мм, см, дм, м, км; - перетворює величини, виражені в двох одиницях найменувань. |
|
34 |
|
Порівняння, додавання та віднімання круглих чисел. Різні способи додавання та віднімання. |
- виконує усно і письмово дії додавання і віднімання круглих чисел; - виконує арифметичні дії з іменованими числами; - розв’язує просту задачу різними способами. |
|
35 |
|
Підсумок за темою. |
- виконує усне та письмові обчислення в межах 1000; - записує результати вимірювання величин у мм, см, дм, м, км, г, кг; - перетворює величини, виражені в двох одиницях найменувань; - читає, знаходить, аналізує подану інформацію в текстовій задачі; - представляє дані за допомогою скороченого запису; - складає вираз до задачі. |
|
Просторові відношення. Геометричні фігури |
||||
36 |
|
Периметр прямокутника і квадрата. Задачі на знаходження периметра прямокутника і квадрата. |
- розрізняє геометричні площинні та об’ємні фігури за їх істотними ознаками; - будує прямокутник і квадрат на аркуші в клітинку, знаходить їх периметр; - читає, знаходить, аналізує подану інформацію в текстовій задачі; - представляє дані за допомогою скороченого запису; - складає вираз до задачі. |
|
37 |
|
Задачі на знаходження сторони квадрата за відомим периметром. |
- розрізняє геометричні площинні та об’ємні фігури за їх істотними ознаками; - будує прямокутник і квадрат на аркуші в клітинку, знаходить їх периметр; - читає, знаходить, аналізує подану інформацію в текстовій задачі; - представляє дані за допомогою скороченого запису; - складає вираз до задачі. |
|
38 |
|
Коло і круг. Елементи кола й круга: центр, радіус, діаметр та їх позначення. Побудова кола (круга) за допомогою шаблону. |
- розрізняє коло круг, позначає на рисунку елементи кола і круга (центр, радіус, діаметр); - буду за допомогою циркуля коло; - читає, знаходить, аналізує подану інформацію в текстовій задачі; - представляє дані за допомогою скороченого запису; - складає вираз до задачі; - виконує арифметичні дії з іменованими числами. |
|
39 |
|
Задачі, що передбачають розвиток уміння розрізняти елементи кола і круга. |
- розрізняє коло круг, позначає на рисунку елементи кола і круга (центр, радіус, діаметр); - буду за допомогою циркуля коло; - читає, знаходить, аналізує подану інформацію в текстовій задачі; - представляє дані за допомогою скороченого запису; - складає вираз до задачі; - виконує арифметичні дії з іменованими числами. |
|
40 |
|
Підсумок за темою. |
- будує прямокутник і квадрат на аркуші в клітинку, знаходить їх периметр; - розрізняє коло круг, позначає на рисунку елементи кола і круга (центр, радіус, діаметр); - буду за допомогою циркуля коло; - читає, знаходить, аналізує подану інформацію в текстовій задачі; - представляє дані за допомогою скороченого запису; - складає вираз до задачі; - виконує арифметичні дії з іменованими числами. |
|
|
Числа. Дії з числами. Сюжетні задачі |
|||
45 |
|
Лічильна одиниця «сотня». Лічба сотнями. Порівняння сотень. Арифметичні дії над сотнями. |
- виконує усно та письмово обчислення в межах 100, зручним для себе способом; - подає числа у вигляді розрядних доданків; - встановлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами; - розрізняє істинні та хибні числові рівності й нерівності. |
|
46 |
|
Лічба у межах тисячі. Трицифрові числа Розрядний склад числа. Читання чисел за розрядною таблицею. |
- виконує усно та письмово обчислення в межах 100, зручним для себе способом; - подає числа у вигляді розрядних доданків; - встановлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами; - розрізняє істинні та хибні числові рівності й нерівності. |
|
47 |
|
Запис чисел у розрядну таблицю. Утворення трицифрових чисел. Лічба одиницями, десятками, сотнями. |
- виконує усно та письмово обчислення в межах 100, зручним для себе способом; - подає числа у вигляді розрядних доданків; - знаходить помилки в математичних обчисленнях, усуває їх, виконуючи необхідні дії; - використовує різні стратегії для розв’язання проблемної ситуації. |
|
50 |
|
Розклад чисел на розрядні доданки. |
- виконує усно та письмово обчислення в межах 100, зручним для себе способом; - подає числа у вигляді розрядних доданків; - знаходить помилки в математичних обчисленнях, усуває їх, виконуючи необхідні дії. |
|
51 |
|
Віднімання одного з розрядних доданків. Нестандартний розклад трицифрового числа. |
- виконує усно та письмово обчислення в межах 100, зручним для себе способом; - подає числа у вигляді розрядних доданків; - знаходить помилки в математичних обчисленнях, усуває їх, виконуючи необхідні дії; - аналізує проблемну ситуацію з огляду на можливість використання відомих засобів добору даних. |
|
52 |
|
Додавання та віднімання суми двох розрядних доданків. Розв’язування задач. |
- виконує усно та письмово обчислення в межах 100, зручним для себе способом; - подає числа у вигляді розрядних доданків; - знаходить помилки в математичних обчисленнях, усуває їх, виконуючи необхідні дії; - читає, знаходить, аналізує подану інформацію в текстовій задачі; - представляє дані за допомогою скороченого запису; - складає вираз до задачі. |
|
53 |
|
Визначення загальної кількості одиниць, десятків і сотень у числі. |
- відтворює в різних видах діяльності ймовірні та фактичні результати лічби об’єктів, що їх оточують; - вживає в мовленні кількісні й порядкові числівники; - лічить десятками, сотнями у межах тисячі; - виконує усно та письмово обчислення в межах 100, зручним для себе способом; - подає числа у вигляді розрядних доданків; - знаходить помилки в математичних обчисленнях, усуває їх, виконуючи необхідні дії; - читає, знаходить, аналізує подану інформацію в текстовій задачі; - представляє дані за допомогою скороченого запису; - складає вираз до задачі. |
|
54 |
|
Задача на знаходження кожного з трьох доданків за сумами двох і сумою трьох. Збільшення та зменшення числа у 10 і 100 разів. |
- виконує усно та письмово обчислення в межах 100, зручним для себе способом; - подає числа у вигляді розрядних доданків; - знаходить помилки в математичних обчисленнях, усуває їх, виконуючи необхідні дії; - читає, знаходить, аналізує подану інформацію в текстовій задачі; - представляє дані за допомогою скороченого запису; - складає вираз до задачі. |
|
55 |
|
Місце числа в натуральному ряді. Порівняння чисел. |
- упорядковує та узагальнює числа в натуральному ряді; - прогнозує, та порівнює різними способами числа в числовому натуральному ряді; - виконує усно та письмово обчислення в межах 100, зручним для себе способом; - подає числа у вигляді розрядних доданків; - розв’язує задачі. |
|
57 |
|
Удосконалення вмінь порівнювати числа. Розв’язування задач. |
- упорядковує та узагальнює числа в натуральному ряді; - прогнозує, та порівнює різними способами числа в числовому натуральному ряді; - виконує усно та письмово обчислення в межах 100, зручним для себе способом; - подає числа у вигляді розрядних доданків; - розв’язує задачі. |
|
58 |
|
Підсумок за темою. |
- упорядковує та узагальнює числа в натуральному ряді; - прогнозує, та порівнює різними способами числа в числовому натуральному ряді; - виконує усно та письмово обчислення в межах 100, зручним для себе способом; - подає числа у вигляді розрядних доданків; - розв’язує задачі. |
|
59 |
|
Збільшення та зменшення трицифрового числа на 1. |
- упорядковує та узагальнює числа в натуральному ряді; - знаходить значення числового виразу; - подає числа у вигляді розрядних доданків; - розв’язує задачі. |
|
60 |
|
Додавання і віднімання круглих чисел. Розв’язування задач. |
- упорядковує та узагальнює числа в натуральному ряді; - знаходить значення числового виразу; - подає числа у вигляді розрядних доданків; - розв’язує задачі. |
|
|
|
Вибір схеми розв’язування задачі відповідно до запитання. Складання задачі за числовими даними і схемою. |
- представляє данні за допомогою таблиць, схем, використовуючи на практичному рівні, різні способи розв’язання задачі; - складає задачу за поданою схемою; - добирає дані, необхідні і достатні для розв’язання задачі; - розв’язує задачу, зручним для себе способом. |
|
61 |
|
Множення і ділення круглого числа на одноцифрове число. Розв’язування задач. |
- упорядковує та узагальнює числа в натуральному ряді; - знаходить значення числового виразу; - подає числа у вигляді розрядних доданків; - розв’язує задачі. |
|
62 |
|
Ділення круглого числа на кругле двома способами. Ознайомлення із задачею на знаходження четвертого пропорційного. |
- упорядковує та узагальнює числа в натуральному ряді; - знаходить значення числового виразу; - подає числа у вигляді розрядних доданків; - розв’язує задачі. |
3 |
66 |
|
Складання і розв’язування задач. Доповнення задачі, оберненої до даної. |
- представляє данні за допомогою таблиць, схем, використовуючи на практичному рівні, різні способи розв’язання задачі; - складає задачу за поданою схемою; - добирає дані, необхідні і достатні для розв’язання задачі; - розв’язує задачу, зручним для себе способом. |
3 |
67 |
|
Множення одноцифрового числа на кругле і ділення круглого числа на кругле шляхом послідовного множення (ділення). |
- упорядковує та узагальнює числа в натуральному ряді; - знаходить значення числового виразу; - подає числа у вигляді розрядних доданків; - розв’язує задачі. |
|
70 |
|
Узагальнення і систематизація знань учнів з вивченої теми. |
- упорядковує та узагальнює числа в натуральному ряді; - знаходить значення числового виразу; - подає числа у вигляді розрядних доданків; - розв’язує задачі. |
|
72 |
|
Підсумок за темою. |
- упорядковує та узагальнює числа в натуральному ряді; - знаходить значення числового виразу; - подає числа у вигляді розрядних доданків; - розв’язує задачі. |
|
|
|
Діагностична робота. Підсумок за І перший семестр. |
- упорядковує та узагальнює числа в натуральному ряді; - знаходить значення числового виразу; - подає числа у вигляді розрядних доданків; - будує прямокутник і квадрат на аркуші в клітинку, знаходить їх периметр; - розрізняє коло круг, позначає на рисунку елементи кола і круга (центр, радіус, діаметр); - буду за допомогою циркуля коло; - обчислює вирази зі змінними при заданому їх числовому значенню; - розв’язує рівняння з однією змінною, у яких компонент чи права частина є числовим виразом; - читає, знаходить, аналізує подану інформацію в текстовій задачі; - розв’язує задачі. |
|
|
Числа. Дії з числами. Сюжетні задачі |
||||||
81 |
|
Додавання виду 350 + 200, 350 + 20. Віднімання виду 350 - 200, 350 - 20 |
|
|
|||
82 |
|
Закріплення навичок усного додавання і віднімання вивчених видів |
|
|
|||
83 |
|
Додавання виду 350 + 240. Віднімання виду 350 - 240 |
|
|
|||
84 |
|
Додавання виду 260 + 40. Віднімання виду 300 - 70. Задача на знаходження четвертого пропорційного (другий вид) |
|
|
|||
85 |
|
Додавання виду 70 + 60, 260 + 50 частинами |
|
|
|||
86 |
|
Віднімання виду 120 - 50 частинами: способом розкладання від’ємника на зручні доданки |
|
|
|||
87 |
|
Додавання виду 380 + 120. Віднімання виду 500 - 340 |
|
|
|||
88 |
|
Додавання виду 380 + 120. Віднімання виду 500 - 340 |
|
|
|||
89 |
|
Додавання виду 350 + 170 |
|
|
|||
90 |
|
Віднімання виду 350 - 170 двома способами |
|
|
|||
91 |
|
Закріплення вмінь усно додавати і віднімати круглі трицифрові числа |
|
|
|||
92 |
|
Округлення чисел до десятків, до сотень |
|
|
|||
93 |
|
Додавання і віднімання круглих чисел способом округлення до сотень |
|
|
|||
94 |
|
Контрольна робота № 5 |
|
|
|||
95 |
|
Алгоритм виконання письмового додавання й віднімання трицифрових чисел без переходу через розряд |
|
|
|||
96 |
|
Алгоритм виконання письмового додавання й віднімання трицифрових чисел без переходу через розряд |
|
|
|||
97 |
|
Письмове додавання трицифрових чисел з переходом через розряд, коли в сумі одержуємо нуль в одному з розрядів |
|
|
|||
98 |
|
Письмове додавання трицифрових чисел з переходом через розряд. Письмове додавання у випадку кількох доданків |
|
|
|||
99 |
|
Письмове додавання трицифрових чисел з переходом через розряд. Письмове додавання у випадку кількох доданків |
|
|
|||
100 |
|
Письмове додавання трицифрових чисел з переходом через розряд |
|
|
|||
101 |
|
Письмове віднімання трицифрових чисел, коли зменшуване містить нулі в різних розрядах. Перевірка правильності обчислень |
|
|
|||
102 |
|
Письмове віднімання трицифрових чисел, коли зменшуване містить нулі в різних розрядах. Розв’язування задач |
|
|
|||
103 |
|
Письмове віднімання трицифрових чисел, коли зменшуване містить нулі в різних розрядах. Розв’язування задач |
|
|
|||
104 |
|
Письмове віднімання чисел із переходом через розряд. Перевірка правильності обчислень |
|
|
|||
105 |
|
Письмове віднімання чисел із переходом через розряд. Перевірка правильності обчислень |
|
|
|||
|
Величини. Сюжетні задачі |
||||||
106 |
|
Одиниці часу: тисячоліття, століття, десятиліття, рік. Перетворення іменованих чисел |
|
|
|||
107 |
|
Одиниці часу: тисячоліття, століття, десятиліття, рік. Перетворення іменованих чисел |
|
|
|||
108 |
|
Одиниці часу: рік, місяць, тиждень, доба. Календар. Порівняння іменованих чисел та дії над ними |
|
|
|||
109 |
|
Одиниці часу: рік, місяць, тиждень, доба. Календар. Порівняння іменованих чисел та дії над ними |
|
|
|||
110 |
|
Одиниці часу: доба, година, хвилина, секунда. Дії над іменованими числами |
|
|
|||
111 |
|
Одиниці часу: доба, година, хвилина, секунда. Дії над іменованими числами |
|
|
|||
112 |
|
Перетворення іменованих чисел та дії над ними |
|
|
|||
113 |
|
Два способи називання часу за годинником. Розв’язування задач на визначення тривалості події |
|
|
|||
114 |
|
Визначення часу за годинником. Визначення тривалості події, часу початку і закінчення події |
|
|
|||
115 |
|
Одиниці часу: доба, година, хвилина, секунда. Дії над іменованими числами |
|
|
|||
116 |
|
Визначення часу за електронним годинником. Задачі на визначення тривалості події |
|
|
|||
117 |
|
Задачі з одиницями часу |
|
|
|||
118 |
|
Закріплення знань, умінь і навичок з теми «Час» |
|
|
|||
119 |
|
Контрольна робота № 6 |
|
|
|||
|
Числа. Дії з числами. Сюжетні задачі |
||||||
120 |
|
Прості задачі, що містять трійки взаємопов’язаних величин, та обернені до них |
|
|
|||
121 |
|
Прості задачі, що містять трійки взаємопов’язаних величин, та обернені до них |
|
|
|||
122 |
|
Множення суми на число і числа на суму |
|
|
|||
123 |
|
Множення виду 24 • 3, 240 • 3, 204 • 3, 4 • 23, 4 • 230, 4 • 203. Розв’язування задач |
|
|
|||
124 |
|
Множення трицифрового числа на одноцифрове і одноцифрового — на трицифрове |
|
|
|||
125 |
|
Сполучний закон множення. Пропедевтика розв’язування задач на спільну роботу |
|
|
|||
126 |
|
Задача на спільну роботу та обернена до неї |
|
|
|||
127 |
|
Задача на спільну роботу та обернена до неї |
|
|
|||
128 |
|
Правило ділення суми на число. Розв’язування задач на спільну роботу та складання виразу до неї |
|
|
|||
129 |
|
Ділення двоцифрового, трицифрового числа на одноцифрове виду 39 : 3, 63 : 3, 396 : 3. Розв’язування задач |
|
|
|||
130 |
|
Ділення двоцифрового, трицифрового числа на одноцифрове виду 42 : 3, 112 : 7 |
|
|
|||
131 |
|
Закріплення знань, умінь і навичок ділити двоцифрове, трицифрове число на одноцифрове |
|
|
|||
132 |
|
Закріплення знань, умінь і навичок ділити двоцифрове, трицифрове число на одноцифрове |
|
|
|||
133 |
|
Ділення круглого числа на кругле виду 420 : 20. Задача на подвійне зведення до одиниці |
|
|
|||
134 |
|
Розв’язування задач на подвійне зведення до одиниці. Обернені до них задачі |
|
|
|||
135 |
|
Ділення виду 51 : 17 способом підбору |
|
|
|||
136 |
|
Ділення виду 51 : 17 способом підбору |
|
|
|||
137 |
|
Обчислення виразів виду 64 : 16 способом послідовного ділення |
|
|
|||
138 |
|
Обчислення виразів виду 64 : 16 способом послідовного ділення |
|
|
|||
139 |
|
Закріплення знань, умінь і навичок. Творча робота над задачею |
|
|
|||
140 |
|
Закріплення знань, умінь і навичок. Творча робота над задачею |
|
|
|||
141 |
|
Контрольна робота № 7 |
|
|
|||
142 |
|
Ділення з остачею |
|
|
|||
143 |
|
Ділення з остачею |
|
|
|||
144 |
|
Властивість остачі |
|
|
|||
145 |
|
Закріплення вмінь знаходити остачу від ділення та застосовувати властивість остачі |
|
|
|||
146 |
|
Закріплення вмінь знаходити остачу від ділення та застосовувати властивість остачі |
|
|
|||
147 |
|
Перевірка ділення з остачею |
|
|
|||
148 |
|
Закріплення знань, умінь і навичок з теми «Ділення з остачею» |
|
|
|||
149 |
|
Частини. Поділ на рівні частини. Дріб з чисельником 1 |
|
|
|||
150 |
|
Частини. Поділ на рівні частини. Дріб з чисельником 1 |
|
|
|||
151 |
|
Порівняння дробів із чисельником 1 |
|
|
|||
152 |
|
Знаходження частини від числа |
|
|
|||
153 |
|
Знаходження частини від числа |
|
|
|||
154 |
|
Закріплення знань, умінь і навичок знаходити частину від числа |
|
|
|||
155 |
|
Знаходження числа за його частиною |
|
|
|||
156 |
|
Знаходження числа за його частиною |
|
|
|||
157 |
|
Закріплення знань, умінь і навичок знаходити число за його частиною |
|
|
|||
158 |
|
Закріплення знань, умінь і навичок знаходити число за його частиною |
|
|
|||
|
Величини. Сюжетні задачі |
||||||
|
159 |
Маса. Перетворення та порівняння іменованих чисел, виражених в одиницях маси. Дії над ними |
|
|
|||
|
160 |
Маса. Перетворення та порівняння іменованих чисел, виражених в одиницях маси. Дії над ними |
|
|
|||
|
161 |
Розв’язування задач з одиницями маси |
|
|
|||
|
162 |
Розв’язування задач з одиницями маси |
|
|
|||
|
163 |
Вартість. Підрахунок грошей |
|
|
|||
|
154 |
Перетворення і порівняння іменованих чисел, виражених в одиницях вартості |
|
|
|||
|
165 |
Контрольна робота № 8 |
|
|
|||
|
166 |
Додавання і віднімання різнойменних іменованих чисел |
|
|
|||
|
167 |
Задачі з одиницями вартості |
|
|
|||
|
168 |
Задачі для майбутніх бізнесменів |
|
|
|||
|
169 |
Підбір грошей |
|
|
|||
|
170 |
Підбір грошей |
|
|
|||
|
171- 175 |
Повторення вивченого |
|
|
|||