Календарне планування

Про матеріал

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН

з математики для 3 класу,

за Типовою освітньою програмою розробленою під керівництвом Р. Б. Шияна

Перегляд файлу

 

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН

з математики для 3 класу,

за Типовою освітньою програмою,  розробленою під керівництвом Р. Б. Шияна,

5 годин на тиждень
80 годин – І семестр

95 годин - ІІ семестр
175 годин на рік

п/п

Дата

Тема уроку

Очікуваний результат

Примітки

Числа. Дії з числами. Сюжетні задачі.
Повторення вивченого в 2 класі

1

 

Нумерація чисел у межах 100. Натуральні числа. Числа кожного десятка першої сотні. Характеристика числа. (Число десятків, число одиниць, загальна кількість одиниць у числі. Розрядна таблиця. Порівняння чисел)

-          лічить до 100 в прямому й зворотньому порядку;

-          читає і записує натуральні числа до 100;

-          утворює багатоцифрові числа різними способами;

-          досліджує , що одна і та ж цифра в записі числа набуває різних значень залежно від своєї позиції;

-          знаходить значення математичних виразів;

-          розв’язує прості задачі.

 

2

 

Додавання і віднімання в межах сотні. Задачі на знаходження невідомого від’ємника. Календар.

-          обчислює суму, різницю зручним для себе способом в межах 100;

-          знаходить значення математичних виразів;

-          розв’язує прості задачі на знаходження невідомого від’ємника;

-          користується календарем, для відстежування та планування подій свого життя.

 

3

 

Периметр прямокутника. Буквені вирази. Порівняння іменованих чисел.

-          розрізняє геометричні площинні та об’ємні фігури за їх істотними ознаками;

-          будує прямокутник на аркуші в клітинку, знаходить периметр;

-          перетворює іменовані числа, виражені в одиницях двох найменувань;

-          виконує дії додавання та віднімання з іменованими числами, подані в однакових одиницях вимірювання;

-          розв’язує прості задачі  на знаходження невідомого від’ємника.

 

4

 

Перевірка додавання і віднімання. Годинник. Перетворення іменованих чисел.

-          обчислює суму, різницю зручним для себе способом в межах 100, робить перевірку;

-          виконує дії додавання та віднімання з іменованими числами, подані в однакових одиницях вимірювання;

-          розв’язує прості задачі  на знаходження невідомого від’ємника.

 

5

 

Задачі на різницеве порівняння. Складання оберненої задачі. Дослідження задачі.

-          читає, знаходить, аналізує подану інформацію в текстовій задачі;

-          представляє дані за допомогою скороченого запису;

-          досліджує різні шляхи розв’язання проблемної ситуації, спираючись на наявні дані;

-          розв’язує різними способами  задачу; складає обернену до даної.

 

6

 

Множення і ділення. Особливі випадки. Прості задачі на множення і ділення.

-          встановлює взаємозв’язок між арифметичними діями множення і ділення;

-          обчислює добуток та частку зручним для себе способом;

-          читає, знаходить, аналізує подану інформацію в текстовій задачі;

-          представляє дані за допомогою скороченого запису;

-          розв’язує різними способами  задачу.

 

7

 

Збільшення і зменшення числа в кілька разів. Прості задачі з кратним відношенням.

-          прогнозує результат обчислень;

-          переконується в достовірності обчислень, здійснивши перевірку зручним для себе способом, робить відповідний висновок;

-          знаходить число, яке у кілька разів більше/менше за дане;

-          читає, знаходить, аналізує подану інформацію в текстовій задачі;

-          представляє дані за допомогою скороченого запису;

-          розв’язує різними способами  задачу.

 

8

 

Знаходження невідомого множника, діленого, дільника. Творча робота знад задачами.

-          встановлює взаємозв’язок між арифметичними діями множення і ділення;

-          обчислює добуток та частку зручним для себе способом;

-          читає, знаходить, аналізує подану інформацію в текстовій задачі;

-          представляє дані за допомогою скороченого запису;

-          розв’язує різними способами  задачу.

 

9

 

Перевірка правильності виконання дій множення і ділення. Збільшення і зменшення числа у кілька разів.

-          прогнозує результат обчислень;

-          переконується в достовірності обчислень, здійснивши перевірку зручним для себе способом, робить відповідний висновок;

-          читає, знаходить, аналізує подану інформацію в текстовій задачі;

-          представляє дані за допомогою скороченого запису;

-          розв’язує різними способами  задачу.

 

10

 

Задачі на кратне порівняння. Складання обернених до них. Задачі міжпредметного змісту на роботу з табличними даними.

-          читає, знаходить, аналізує подану інформацію в текстовій задачі;

-          представляє дані за допомогою скороченого запису;

-          досліджує різні шляхи розв’язання проблемної ситуації, спираючись на наявні дані;

-          пояснює сутність кратного порівняння чисел;

-          розв’язує різними способами  задачу; складає обернену до даної.

 

11

 

Узагальнення і систематизація знань учнів з вивчених таблиць множення і ділення та вмінь їх застосовувати. Розв’язування задач.

-          обчислює суму, різницю зручним для себе способом в межах 100;

-          виконує дії додавання та віднімання з іменованими числами, подані в однакових одиницях вимірювання;

-          розв’язує різними способами  задачу; складає обернену до даної;

-          обчислює добуток та частку зручним для себе способом.

 

12

 

Підсумок за темою.
Діагностична робота.

-          обчислює суму, різницю зручним для себе способом в межах 100;

-          виконує дії додавання та віднімання з іменованими числами, подані в однакових одиницях вимірювання;

-          розв’язує різними способами  задачу; складає обернену до даної;

-          обчислює добуток та частку зручним для себе способом.

 

Математичні вирази. Рівності. Нерівності

13

 

Числові вирази. Порядок виконання дій у числових виразах. Різні способи читання виразів.

-          читає і записує багатоцифрові числа в межах 100;

-          читає і записує математичні твердження  використовуючи буквену символіку;

-          читає різними способами числові вирази , знаходить їх значення;

-          застосовує правила порядку виконання дій під час обчислень;

 

14

 

Складання виразу до задачі.

-          читає, знаходить, аналізує подану інформацію в текстовій задачі;

-          представляє дані за допомогою скороченого запису;

-          розв’язує різними способами  задачу, складає вираз до неї.

 

15

 

Вирази зі змінною. Знаходження значення виразу при заданих значеннях змінної. Задачі з буквеними даними.

-          читає і записує математичні твердження  використовуючи буквену символіку;

-          обчислює вирази зі змінними при заданому їх числовому значенню;

-          добирає із запропонованих таке значення змінної, яке задовольняє нерівність ;

-          перевіряє, чи  є дане число розв’язком нерівності;

-          читає, знаходить, аналізує подану інформацію в текстовій задачі;

-          представляє дані за допомогою скороченого запису;

-          складає вираз до задачі.

 

16

 

Буквені вирази. Переставний та сполучний закони додавання. Властивості арифметичних дій. Задачі з буквеними даними.

-          читає і записує математичні твердження  використовуючи буквену символіку;

-          обчислює вирази зі змінними при заданому їх числовому значенню;

-          знаходить значення числового виразу, на онові вивчених законів додавання;

-          читає, знаходить, аналізує подану інформацію в текстовій задачі;

-          представляє дані за допомогою скороченого запису;

-          складає вираз до задачі.

 

17

 

Переставний закон множення.

-          знаходить значення числового виразу, на онові вивченого закону множення;

-          порівнює різни способи розв’язання числового виразу, обирає найзручніший та найефективніший;

-          розв’язує різними способами  задачу; складає обернену до даної;

 

18

 

Задачі на збільшення і зменшення числа на кілька одиниць, що сформульовані у непрямій формі. Аналіз задач і добір виразів.

-          прогнозує результат обчислень;

-          переконується в достовірності обчислень, здійснивши перевірку зручним для себе способом, робить відповідний висновок;

-          читає, знаходить, аналізує подану інформацію в текстовій задачі;

-          представляє дані за допомогою скороченого запису;

-          розв’язує різними способами  задачу, аналізує її.

 

19

 

Підсумок за темою.
Діагностична робота.

-          читає і записує математичні твердження  використовуючи буквену символіку;

-          читає різними способами числові вирази , знаходить їх значення;

-          знаходить значення числового виразу, на онові вивчених законів додавання, множення;

-          розв’язує різними способами  задачу, аналізує її.

 

Рівняння

20

 

Знаходження невідомих компонентів дій першого ступеня, як пропедевтика ознайомлення з рівнянням.

-          читає і записує математичні твердження  використовуючи буквену символіку;

-          обчислює вирази зі змінними при заданому їх числовому значенню;

-          розв’язує рівняння з однією змінною, у яких компонент чи права частина є числовим виразом;

-          розв’язує  просту задачу різними способами.

 

21

 

Правильні і неправильні числові рівності та нерівності. Прості рівняння. Розв'язування рівнянь з діями першого ступеня

-          обчислює вирази зі змінними при заданому їх числовому значенню;

-          розв’язує рівняння з однією змінною, у яких компонент чи права частина є числовим виразом;

-          розв’язує  просту задачу різними способами.

 

22

 

Знаходження невідомих компонентів дій другого ступеня як пропедевтика ознайомлення з рівнянням.

-          читає і записує математичні твердження  використовуючи буквену символіку;

-          обчислює вирази зі змінними при заданому їх числовому значенню;

-          розв’язує рівняння з однією змінною, у яких компонент чи права частина є числовим виразом;

-          розв’язує  просту задачу різними способами.

 

23

 

Розв’язування рівнянь з діями другого ступеня.

-          обчислює вирази зі змінними при заданому їх числовому значенню;

-          розв’язує рівняння з однією змінною, у яких компонент чи права частина є числовим виразом;

 

24

 

Нерівність зі змінною. Знаходження розв’язків нерівності зі змінною.

-          обчислює вирази зі змінними при заданому їх числовому значенню;

-          розв’язує рівняння з однією змінною, у яких компонент чи права частина є числовим виразом;

-          розв’язує  просту задачу різними способами.

 

25

 

Підсумок за  темою. Діагностична робота.

-          обчислює вирази зі змінними при заданому їх числовому значенню;

-          розв’язує рівняння з однією змінною, у яких компонент чи права частина є числовим виразом;

-          розв’язує  просту задачу різними способами.

 

Тисяча. Величини.

26

 

Сотня. Лічба сотнями. Тисяча .  Утворення і порівняння трицифрових чисел.

-          відтворює в різних видах діяльності ймовірні та фактичні результати лічби об’єктів, що їх оточують;

-          вживає в мовленні кількісні й порядкові числівники;

-          лічить десятками, сотнями у межах  тисячі;

-          утворює багатоцифрові числа в межах  тисячі;

-          встановлює позиційне значення цифри в записі багатоцифрового числа;

-          виконує усне та письмові обчислення в межах 1000.

 

27

 

Розрядні одиниці в трицифрових числах.

-          відтворює в різних видах діяльності ймовірні та фактичні результати лічби об’єктів, що їх оточують;

-          вживає в мовленні кількісні й порядкові числівники;

-          лічить десятками, сотнями у межах  тисячі;

-          утворює багатоцифрові числа в межах  тисячі;

-          встановлює позиційне значення цифри в записі багатоцифрового числа;

-          називає розрядні числа в межах 1000;

-          виконує усне та письмові обчислення в межах 1000.

 

28

 

Множення та ділення сотень на одноцифрове число. Складені задачі з буквеними даними .

-          встановлює взаємозв’язок між арифметичними діями множення і ділення;

-          знаходить значення числового виразу виду 200: 2;

-          читає, знаходить, аналізує подану інформацію в текстовій задачі;

-          представляє дані за допомогою скороченого запису;

-          складає вираз до задачі.

 

30

 

Властивості множення та ділення на 1, 10, 100. Одиниці вимірювання довжини. Метр.

-          встановлює взаємозв’язок між арифметичними діями множення і ділення;

-          знаходить значення числового виразу виду 200: 2;

-          використовує різні мірки для вимірювання довжини;

-          записує результати вимірювання довжини у мм, см, дм, м.

 

31

 

Одиниці вимірювання маси: 1 грам. Співвідношення між одиницями вимірювання маси .

-          використовує різні мірки для вимірювання маси;

-          записує результати вимірювання маси у г, кг;

-          виконує арифметичні дії з іменованими числами.

 

32

 

Утворення трицифрових чисел із сотень та десятків. Порівняння чисел.

-          подає числа у вигляді розрядних доданків;

-          встановлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами;

-          розрізняє істинні та хибні числові рівності й нерівності.

 

33

 

Довжина. Кілометр

-          використовує різні мірки для вимірювання довжини;

-          записує результати вимірювання довжини у мм, см, дм, м, км;

-          перетворює величини, виражені в двох одиницях найменувань.

 

34

 

Порівняння, додавання та віднімання круглих чисел. Різні способи додавання та віднімання.

-          виконує усно і письмово дії додавання і віднімання круглих чисел;

-          виконує арифметичні дії з іменованими числами;

-          розв’язує  просту задачу різними способами.

 

35

 

Підсумок за  темою.
Діагностична робота.

-          виконує усне та письмові обчислення в межах 1000;

-          записує результати вимірювання величин у мм, см, дм, м, км, г, кг;

-          перетворює величини, виражені в двох одиницях найменувань;

-          читає, знаходить, аналізує подану інформацію в текстовій задачі;

-          представляє дані за допомогою скороченого запису;

-          складає вираз до задачі.

 

Просторові відношення. Геометричні фігури

36

 

Периметр прямокутника і квадрата. Задачі на знаходження периметра прямокутника і квадрата.

-          розрізняє геометричні площинні та об’ємні фігури за їх істотними ознаками;

-          будує прямокутник і квадрат на аркуші в клітинку, знаходить їх периметр;

-          читає, знаходить, аналізує подану інформацію в текстовій задачі;

-          представляє дані за допомогою скороченого запису;

-          складає вираз до задачі.

 

37

 

Задачі на знаходження сторони квадрата за відомим периметром.

-          розрізняє геометричні площинні та об’ємні фігури за їх істотними ознаками;

-          будує прямокутник і квадрат на аркуші в клітинку, знаходить їх периметр;

-          читає, знаходить, аналізує подану інформацію в текстовій задачі;

-          представляє дані за допомогою скороченого запису;

-          складає вираз до задачі.

 

38

 

Коло і круг. Елементи кола й круга: центр, радіус, діаметр та їх позначення. Побудова кола (круга) за допомогою шаблону.

-          розрізняє коло  круг, позначає на рисунку елементи кола і круга (центр, радіус, діаметр);

-          буду за допомогою циркуля коло;

-          читає, знаходить, аналізує подану інформацію в текстовій задачі;

-          представляє дані за допомогою скороченого запису;

-          складає вираз до задачі;

-          виконує арифметичні дії з іменованими числами.

 

39

 

Задачі, що передбачають розвиток уміння розрізняти елементи кола і круга.

-          розрізняє коло  круг, позначає на рисунку елементи кола і круга (центр, радіус, діаметр);

-          буду за допомогою циркуля коло;

-          читає, знаходить, аналізує подану інформацію в текстовій задачі;

-          представляє дані за допомогою скороченого запису;

-          складає вираз до задачі;

-          виконує арифметичні дії з іменованими числами.

 

40

 

Підсумок за  темою.
Діагностична робота.

-          будує прямокутник і квадрат на аркуші в клітинку, знаходить їх периметр;

-          розрізняє коло  круг, позначає на рисунку елементи кола і круга (центр, радіус, діаметр);

-          буду за допомогою циркуля коло;

-          читає, знаходить, аналізує подану інформацію в текстовій задачі;

-          представляє дані за допомогою скороченого запису;

-          складає вираз до задачі;

-          виконує арифметичні дії з іменованими числами.

 

 

Числа. Дії з числами. Сюжетні задачі

45

 

Лічильна одиниця «сотня». Лічба сотнями. Порівняння сотень. Арифметичні дії над сотнями.

-          виконує усно та письмово обчислення в межах 100, зручним для себе способом;

-          подає числа у вигляді розрядних доданків;

-          встановлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами;

-          розрізняє істинні та хибні числові рівності й нерівності.

 

46

 

Лічба у межах тисячі. Трицифрові числа Розрядний склад числа. Читання чисел за розрядною таблицею.

-          виконує усно та письмово обчислення в межах 100, зручним для себе способом;

-          подає числа у вигляді розрядних доданків;

-          встановлює відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами;

-          розрізняє істинні та хибні числові рівності й нерівності.

 

47

 

Запис чисел у розрядну таблицю. Утворення трицифрових чисел. Лічба одиницями, десятками, сотнями.

-          виконує усно та письмово обчислення в межах 100, зручним для себе способом;

-          подає числа у вигляді розрядних доданків;

-          знаходить помилки в математичних обчисленнях, усуває їх, виконуючи необхідні дії;

-          використовує різні стратегії для розв’язання проблемної ситуації.

 

50

 

Розклад чисел на розрядні доданки.

-          виконує усно та письмово обчислення в межах 100, зручним для себе способом;

-          подає числа у вигляді розрядних доданків;

-          знаходить помилки в математичних обчисленнях, усуває їх, виконуючи необхідні дії.

 

51

 

Віднімання одного з розрядних доданків. Нестандартний розклад трицифрового числа.

-          виконує усно та письмово обчислення в межах 100, зручним для себе способом;

-          подає числа у вигляді розрядних доданків;

-          знаходить помилки в математичних обчисленнях, усуває їх, виконуючи необхідні дії;

-          аналізує проблемну ситуацію з огляду на можливість використання відомих засобів добору даних.

 

52

 

Додавання та віднімання суми двох розрядних доданків. Розв’язування задач.

-          виконує усно та письмово обчислення в межах 100, зручним для себе способом;

-          подає числа у вигляді розрядних доданків;

-          знаходить помилки в математичних обчисленнях, усуває їх, виконуючи необхідні дії;

-          читає, знаходить, аналізує подану інформацію в текстовій задачі;

-          представляє дані за допомогою скороченого запису;

-          складає вираз до задачі.

 

53

 

Визначення загальної кількості одиниць, десятків і сотень у числі.

-          відтворює в різних видах діяльності ймовірні та фактичні результати лічби об’єктів, що їх оточують;

-          вживає в мовленні кількісні й порядкові числівники;

-          лічить десятками, сотнями у межах  тисячі;

-          виконує усно та письмово обчислення в межах 100, зручним для себе способом;

-          подає числа у вигляді розрядних доданків;

-          знаходить помилки в математичних обчисленнях, усуває їх, виконуючи необхідні дії;

-          читає, знаходить, аналізує подану інформацію в текстовій задачі;

-          представляє дані за допомогою скороченого запису;

-          складає вираз до задачі.

 

54

 

Задача на знаходження кожного з трьох доданків за сумами двох і сумою трьох. Збільшення та зменшення числа у 10 і 100 разів.

-          виконує усно та письмово обчислення в межах 100, зручним для себе способом;

-          подає числа у вигляді розрядних доданків;

-          знаходить помилки в математичних обчисленнях, усуває їх, виконуючи необхідні дії;

-          читає, знаходить, аналізує подану інформацію в текстовій задачі;

-          представляє дані за допомогою скороченого запису;

-          складає вираз до задачі.

 

55

 

Місце числа в натуральному ряді. Порівняння чисел.

-          упорядковує та узагальнює числа в натуральному ряді;

-          прогнозує, та порівнює різними способами числа в числовому натуральному ряді;

-          виконує усно та письмово обчислення в межах 100, зручним для себе способом;

-          подає числа у вигляді розрядних доданків;

-          розв’язує задачі.

 

57

 

Удосконалення вмінь порівнювати числа. Розв’язування задач.

-          упорядковує та узагальнює числа в натуральному ряді;

-          прогнозує, та порівнює різними способами числа в числовому натуральному ряді;

-          виконує усно та письмово обчислення в межах 100, зручним для себе способом;

-          подає числа у вигляді розрядних доданків;

-          розв’язує задачі.

 

 

58

 

Підсумок за темою.
Діагностична робота.

-          упорядковує та узагальнює числа в натуральному ряді;

-          прогнозує, та порівнює різними способами числа в числовому натуральному ряді;

-          виконує усно та письмово обчислення в межах 100, зручним для себе способом;

-          подає числа у вигляді розрядних доданків;

-          розв’язує задачі.

 

59

 

Збільшення та зменшення трицифрового числа на 1.

-          упорядковує та узагальнює числа в натуральному ряді;

-          знаходить значення числового виразу;

-          подає числа у вигляді розрядних доданків;

-          розв’язує задачі.

 

60

 

Додавання і віднімання круглих чисел. Розв’язування задач.

-          упорядковує та узагальнює числа в натуральному ряді;

-          знаходить значення числового виразу;

-          подає числа у вигляді розрядних доданків;

-          розв’язує задачі.

 

 

 

Вибір схеми розв’язування задачі відповідно до запитання. Складання задачі за числовими даними і схемою.

-          представляє данні за допомогою таблиць, схем, використовуючи на практичному рівні, різні способи розв’язання задачі;

-          складає задачу за поданою схемою;

-          добирає дані, необхідні і достатні для розв’язання задачі;

-          розв’язує задачу, зручним для себе способом.

 

61

 

Множення і ділення круглого числа на одноцифрове число. Розв’язування задач.

-          упорядковує та узагальнює числа в натуральному ряді;

-          знаходить значення числового виразу;

-          подає числа у вигляді розрядних доданків;

-          розв’язує задачі.

 

62

 

Ділення круглого числа на кругле двома способами. Ознайомлення із задачею на знаходження четвертого пропорційного.

-          упорядковує та узагальнює числа в натуральному ряді;

-          знаходить значення числового виразу;

-          подає числа у вигляді розрядних доданків;

-          розв’язує задачі.

3

66

 

Складання і розв’язування задач. Доповнення задачі, оберненої до даної.

-          представляє данні за допомогою таблиць, схем, використовуючи на практичному рівні, різні способи розв’язання задачі;

-          складає задачу за поданою схемою;

-          добирає дані, необхідні і достатні для розв’язання задачі;

-          розв’язує задачу, зручним для себе способом.

3

67

 

Множення одноцифрового числа на кругле і ділення круглого числа на кругле шляхом послідовного множення (ділення).

-          упорядковує та узагальнює числа в натуральному ряді;

-          знаходить значення числового виразу;

-          подає числа у вигляді розрядних доданків;

-          розв’язує задачі.

 

70

 

Узагальнення і систематизація знань учнів з вивченої теми.

-          упорядковує та узагальнює числа в натуральному ряді;

-          знаходить значення числового виразу;

-          подає числа у вигляді розрядних доданків;

-          розв’язує задачі.

 

72

 

Підсумок за темою.
Діагностична робота.

-          упорядковує та узагальнює числа в натуральному ряді;

-          знаходить значення числового виразу;

-          подає числа у вигляді розрядних доданків;

-          розв’язує задачі.

 

 

 

Діагностична робота. Підсумок за І перший семестр.

-          упорядковує та узагальнює числа в натуральному ряді;

-          знаходить значення числового виразу;

-          подає числа у вигляді розрядних доданків;

-          будує прямокутник і квадрат на аркуші в клітинку, знаходить їх периметр;

-          розрізняє коло  круг, позначає на рисунку елементи кола і круга (центр, радіус, діаметр);

-          буду за допомогою циркуля коло;

-          обчислює вирази зі змінними при заданому їх числовому значенню;

-          розв’язує рівняння з однією змінною, у яких компонент чи права частина є числовим виразом;

-          читає, знаходить, аналізує подану інформацію в текстовій задачі;

-          розв’язує задачі.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Числа. Дії з числами. Сюжетні задачі

81

 

Додавання виду 350 + 200, 350 + 20. Віднімання виду 350 - 200, 350 - 20

 

 

82

 

Закріплення навичок усного додавання і віднімання вивчених видів

 

 

83

 

Додавання виду 350 + 240. Віднімання виду 350 - 240

 

 

84

 

Додавання виду 260 + 40. Віднімання виду 300 - 70. Задача на знаходження четвертого пропорційного (другий вид)

 

 

85

 

Додавання виду 70 + 60, 260 + 50 частинами

 

 

86

 

Віднімання виду 120 - 50 частинами: способом розкладання від’ємника на зручні доданки

 

 

87

 

Додавання виду 380 + 120. Віднімання виду 500 - 340

 

 

88

 

Додавання виду 380 + 120. Віднімання виду 500 - 340

 

 

89

 

Додавання виду 350 + 170

 

 

90

 

Віднімання виду 350 - 170 двома способами

 

 

91

 

Закріплення вмінь усно додавати і віднімати круглі трицифрові числа

 

 

92

 

Округлення чисел до десятків, до сотень

 

 

93

 

Додавання і віднімання круглих чисел способом округлення до сотень

 

 

94

 

Контрольна робота № 5

 

 

95

 

Алгоритм виконання письмового додавання й віднімання трицифрових чисел без переходу через розряд

 

 

96

 

Алгоритм виконання письмового додавання й віднімання трицифрових чисел без переходу через розряд

 

 

97

 

Письмове додавання трицифрових чисел з переходом через розряд, коли в сумі одержуємо нуль в одному з розрядів

 

 

98

 

Письмове додавання трицифрових чисел з переходом через розряд. Письмове додавання у випадку кількох доданків

 

 

99

 

Письмове додавання трицифрових чисел з переходом через розряд. Письмове додавання у випадку кількох доданків

 

 

100

 

Письмове додавання трицифрових чисел з переходом через розряд

 

 

101

 

Письмове віднімання трицифрових чисел, коли зменшуване містить нулі в різних розрядах. Перевірка правильності обчислень

 

 

102

 

Письмове віднімання трицифрових  чисел, коли зменшуване містить нулі в різних розрядах. Розв’язування задач

 

 

103

 

Письмове віднімання трицифрових  чисел, коли зменшуване містить нулі в різних розрядах. Розв’язування задач

 

 

104

 

Письмове віднімання чисел із переходом через розряд. Перевірка правильності обчислень

 

 

105

 

Письмове віднімання чисел із переходом через розряд. Перевірка правильності обчислень

 

 

 

Величини. Сюжетні задачі

106

 

Одиниці часу: тисячоліття, століття, десятиліття, рік. Перетворення іменованих чисел

 

 

107

 

Одиниці часу: тисячоліття, століття, десятиліття, рік. Перетворення іменованих чисел

 

 

108

 

Одиниці часу: рік, місяць, тиждень, доба. Календар. Порівняння іменованих чисел та дії над ними

 

 

109

 

Одиниці часу: рік, місяць, тиждень, доба. Календар. Порівняння іменованих чисел та дії над ними

 

 

110

 

Одиниці часу: доба, година, хвилина, секунда. Дії над іменованими числами

 

 

111

 

Одиниці часу: доба, година, хвилина, секунда. Дії над іменованими числами

 

 

112

 

Перетворення іменованих чисел та дії над ними

 

 

113

 

Два способи називання часу за годинником. Розв’язування задач на визначення тривалості події

 

 

114

 

Визначення часу за годинником. Визначення тривалості події, часу початку і закінчення події

 

 

115

 

Одиниці часу: доба, година, хвилина, секунда. Дії над іменованими числами

 

 

116

 

Визначення часу за електронним годинником. Задачі на визначення тривалості події

 

 

117

 

Задачі з одиницями часу

 

 

118

 

Закріплення знань, умінь і навичок з теми «Час»

 

 

119

 

Контрольна робота № 6

 

 

 

Числа. Дії з числами. Сюжетні задачі

120

 

Прості задачі, що містять трійки взаємопов’язаних величин, та обернені до них

 

 

121

 

Прості задачі, що містять трійки взаємопов’язаних величин, та обернені до них

 

 

122

 

Множення суми на число і числа на суму

 

 

123

 

Множення виду 243, 2403, 2043, 423,   4230, 4203. Розв’язування задач

 

 

124

 

Множення трицифрового числа на одноцифрове і одноцифрового — на трицифрове

 

 

125

 

Сполучний закон множення. Пропедевтика розв’язування задач на спільну роботу

 

 

126

 

Задача на спільну роботу та обернена до неї

 

 

127

 

Задача на спільну роботу та обернена до неї

 

 

128

 

Правило ділення суми на число. Розв’язування задач на спільну роботу та складання виразу до неї

 

 

129

 

Ділення двоцифрового, трицифрового числа на одноцифрове виду 39 : 3, 63 : 3, 396 : 3. Розв’язування задач

 

 

130

 

Ділення двоцифрового, трицифрового числа на одноцифрове виду 42 : 3, 112 : 7

 

 

131

 

Закріплення знань, умінь і навичок ділити двоцифрове, трицифрове число на одноцифрове

 

 

132

 

Закріплення знань, умінь і навичок ділити двоцифрове, трицифрове число на одноцифрове

 

 

133

 

Ділення круглого числа на кругле виду       420 : 20. Задача на подвійне зведення до одиниці

 

 

134

 

Розв’язування задач на подвійне зведення до одиниці. Обернені до них задачі

 

 

135

 

Ділення виду 51 : 17 способом підбору

 

 

136

 

Ділення виду 51 : 17 способом підбору

 

 

137

 

Обчислення виразів виду 64 : 16 способом послідовного ділення

 

 

138

 

Обчислення виразів виду 64 : 16 способом послідовного ділення

 

 

139

 

Закріплення знань, умінь і навичок. Творча робота над задачею

 

 

140

 

Закріплення знань, умінь і навичок. Творча робота над задачею

 

 

141

 

Контрольна робота № 7

 

 

142

 

Ділення з остачею

 

 

143

 

Ділення з остачею

 

 

144

 

Властивість остачі

 

 

145

 

Закріплення вмінь знаходити остачу від ділення та застосовувати властивість остачі

 

 

146

 

Закріплення вмінь знаходити остачу від ділення та застосовувати властивість остачі

 

 

147

 

Перевірка ділення з остачею

 

 

148

 

Закріплення знань, умінь і навичок з теми «Ділення з остачею»

 

 

149

 

Частини. Поділ на рівні частини. Дріб з чисельником 1

 

 

150

 

Частини. Поділ на рівні частини. Дріб з чисельником 1

 

 

151

 

Порівняння дробів із чисельником 1

 

 

152

 

Знаходження частини від числа

 

 

153

 

Знаходження частини від числа

 

 

154

 

Закріплення знань, умінь і навичок знаходити частину від числа

 

 

155

 

Знаходження числа за його частиною

 

 

156

 

Знаходження числа за його частиною

 

 

157

 

Закріплення знань, умінь і навичок знаходити число за його частиною

 

 

158

 

Закріплення знань, умінь і навичок знаходити число за його частиною

 

 

 

Величини. Сюжетні задачі

 

159

Маса. Перетворення та порівняння іменованих чисел, виражених в одиницях маси. Дії над ними

 

 

 

160

Маса. Перетворення та порівняння іменованих чисел, виражених в одиницях маси. Дії над ними

 

 

 

161

Розв’язування задач з одиницями маси

 

 

 

162

Розв’язування задач з одиницями маси

 

 

 

163

Вартість. Підрахунок грошей

 

 

 

154

Перетворення і порівняння іменованих чисел, виражених в одиницях вартості

 

 

 

165

Контрольна робота № 8

 

 

 

166

Додавання і віднімання різнойменних іменованих чисел

 

 

 

167

Задачі з одиницями вартості

 

 

 

168

Задачі для майбутніх бізнесменів

 

 

 

169

Підбір грошей

 

 

 

170

Підбір грошей

 

 

 

171-

175

Повторення вивченого

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Причепа Надія
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Планування
НУШ
Додано
8 жовтня 2023
Переглядів
376
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку