Ділення нуля. Неможливість ділення на нуль . Складання і обчислення виразів. Розв’язування задач .

Про матеріал
Пояснити правило ділення нуля та неможливість ділення на 0. Продовжити роботу над розв'язуванням задач ,прикладів і рівнянь. Удосконалювати обчислювальні навички. Розвивати творчість дітей, логічне мислення, увагу, кмітливість, працювати в групах; виховувати повагу до однокласників , працювати продуктивно і дружно. Дружба - це сила.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Урок математики

Номер слайду 2

Тема: Закріплення ділення нуля. Неможливість ділення на 0. Складання і обчислення виразів. Розв’язування задач.

Номер слайду 3

Девіз уроку: Не можу , не хочу й хвилини …. В нудному безділлі прожить !Рахую, міркую,будую,Щоб з математикою дружить!

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Завдання від Сімки. Сімка – смішна, кумедна і активна. Завжди готова прийти на допомогу друзям . А ще найкраща учениця в класі.

Номер слайду 6

Завдання від Нолика Нолик - молодший брат Сімки. Він добродушний, йому не вистачає трішки знань. І тому він потрапляє в різні неприємні ситуації і жде допомогу від старших.

Номер слайду 7

Номер слайду 8

2030 40 5060708090

Номер слайду 9

Каліграфічна хвилинка. Пам’ятайте,Що потрібно Сидіти так:

Номер слайду 10

Математичний диктант. Перевірка:52,90, 29,87,42,81,6,8.

Номер слайду 11

Пояснення матеріалу. Дєдус - мудрий, розумний учитель юних фіксиків.

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Фізкультхвилинка. Фаєр однокласник Сімки. В команді юних фіксиків він самий швидкий “Мотор нашого класу” так про нього говорять однокласники.

Номер слайду 14

Фізкультхвилинка

Номер слайду 15

Цікаво знати!Маніпулятор-це механічна рука, використовується скрізь де наші руки не дотягуються.

Номер слайду 16

Розв’язання задачіІгрик - це гордість вчителя, найрозумніший і начитаний фіксик у класі. Якщо потрібно знайти розв’язання найскладнішої задачі - йому немає рівних.

Номер слайду 17

Задача № 369 I. полиця - 9 кн. II. полиця -?,2 рази >Взяли - 6 кн. Залишилось -? кн.? кн. 1) 9  2 = 18 (кн.) – на II полиці;2) 9 + 18 = 27 (кн.) – на I і II полиці разом;3) 27 - 6 = 21 (кн.) – залишилося. Відповідь: 21 книжок залишилося на обох полицях

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Робота у парі

Номер слайду 20

Робота у групіШпуля – “душа класу” добра ,чесна піклується про кожного, прийде завжди на допомогу друзям.

Номер слайду 21

Номер слайду 22

Номер слайду 23

Дякуємо за увагу. До зустрічі!

pptx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Презентації
Додано
8 жовтня 2023
Переглядів
230
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку