Календарне планування з англійської мови за підручником А. Несвіт 7 клас ІI семестр ( 3 год. на тиждень)
Типова освітня програма закладів загальної середньої освіти ІІ ступеня (базова освіта) МОН 20.04.2018 № 408
№ п\п |
Дата |
Очікуваний результат |
Тематика ситуативного спілкування |
Змістові лінії |
Мовний інвентар |
Комунікативні види мовленнєвої діяльності |
Домашнє завдання |
|||
Лексичний |
Граматичний |
|
|
|||||||
рецептивні |
інтеракційні |
продуктивні |
||||||||
49 |
|
Розповідає про свій вільний час |
Мій вільний час. Розвиток монологічного мовлення |
Демонструє інтерес до кінотеатру театру та |
Впр.1.с.80 |
Граматична структура to be going to do smth |
Розуміє тексти про дозвілля дітей |
Співпрацює в парі |
Пише повідомлення про своє дозвілля в театрі чи кінотеатрі |
Впр.5.с.82 |
50 |
|
Розуміє та вживає нові ЛО в мовленні |
Види фільмів. Розвиток навичок діалогічного мовлення |
Обговорює які фільми подобаються |
Впр.1.с.82 |
Граматичні часи дієслова |
Розуміє, слухаючи діалог про перегляд фільмів |
Веде коротку розмову про фільми |
Розповідає про роль фільмів в житті людини |
Впр.1.с.83 Впр.6.с.84 |
51 |
|
Розуміє та вживає нові ЛО в мовленні |
У кінотеатрі. Розвиток навичок діалогічного мовлення |
Описує кінотеатр |
Впр.1.с.85 |
Теперішній простий час |
Розуміє текст про кінотеатр та доповнює речення |
Розігрує діалог |
Описує кінотеатр |
Впр.1.с.85 Впр.5.с.87 |
52 |
|
Пише огляд фільму |
Огляд фільму. Розвиток навичок письма |
Аналізує фільм |
ЛО теми |
Граматичні часи дієслова |
Розуміє огляд фільму
|
Ставить та відповідає на запитання |
Пише огляд фільму |
Впр.7.с.89 |
53 |
|
Розуміє та вживає нові ЛО в мовленні |
Відвідування театру. Вдосконалення навичок читання |
Демонструє як купувати квитки онлайн |
Впр.1.с.90 |
Граматичні часи дієслова |
Знаходить потрібну інформацію в театральній брошурі |
Співпрацює в парі |
Доповнює речення, вживаючи нові ЛО |
Впр.6.с.93 |
54 |
|
|
Контроль домашнього читання. Виконання творчих вправ |
|
|
|
|
|
|
Читати текст |
55 |
|
Розповідає про похід в театр |
Відвідування театру. Активізація ЛО |
|
ЛО теми |
Граматичні часи дієслова |
Знаходить потрібну інформацію в театральній брошурі |
Оговорює п’єсу, яку бачив\ла в театрі |
Складає розповідь про похід в театр |
Впр.7.с.96 |
56 |
|
Пише огляд театральної вистави |
Дивимось виставу. Розвиток навичок аудіювання |
Пояснює правила поведінки в театрі |
ЛО теми |
Граматичні часи дієслова |
Розуміє текст на слух |
Погоджується або не погоджується з інформацією |
Пише огляд театральної вистави |
Впр.5.с.98 |
57 |
|
Правильно вживає граматичні часи дієслова |
Кіностудія Олександра Довженка. Повторення лексичного та граматичного матеріалу |
Презентує кіностудію Олександра Довженка |
ЛО теми |
Артикль Граматичні часи дієслова |
Розуміє уривки тексту |
Складає запитання до тексту |
Розміщує уривки тексту в правильний порядок |
Впр.6с.100 |
58 |
|
|
Узагальнююче повторення |
|
|
|
|
|
|
|
59 |
|
Правильно вживає граматичні часи дієслова |
Спорт. Вдосконалення навичок читання |
Показує інтерес до спорту та розуміє його корисний вплив на здоров’я людини |
Впр.1.с.104 |
Граматичні часи дієслова |
Розуміє лист |
Ставить та відповідає на запитання до тексту |
Розповідає про улюблений вид спорту |
Впр.5.с.105 |
60 |
|
|
Контроль домашнього читання. Виконання творчих вправ |
|
|
|
|
|
|
Читати текст |
61 |
|
Правильно вживає теперішній доконаний тривалий час |
Займаємось спортом. Вживання теперішнього доконаного тривалого часу |
Усвідомлює важливість регулярного тренування та віри в себе для досягнення успіху |
Впр.1,2. С.106 |
Теперішній доконаний тривалий час |
Розуміє коротке повідомлення у віршованій формі |
Розігрує діалог |
Описує дії Рейчел за допомогою ілюстратив ного матеріалу |
Впр.6.с.108 |
62 |
|
Описує свої уроки фізкультури |
У спортивному центрі. Розвиток навичок діалогічного мовлення |
Усвідомлює важливість регулярного тренування та віри в себе для досягнення успіху |
Впр.1.с.108 |
Граматичні часи дієслова |
Розуміє прості оголошення |
Розігрує діалог |
Пише повідомлення в мережу інтернет про свої уроки фізкультури |
Впр.5.с.110 |
63 |
|
Розуміє та вживає нові ЛО в мовленні |
Займаємось спортом. Розвиток навичок письма |
Розподіляє види спорту за категоріями |
Впр.2.с.110 |
Граматичні часи дієслова |
Розуміє та доповнює запитання |
Співпрацює в парі |
Пише лист про улюблений вид спорту за зразком |
Впр.6.с.111 |
64 |
|
Розуміє та правильно вживає граматичні часи дієслова |
Золоті правила спорту. Вживання теперішнього доконаного та теперішнього доконаного тривалого часів |
Дає поради щодо техніки безпеки під час спортивних занять і змагань |
ЛО теми |
Прийменники Теперішній доконаний та теперішній доконаний тривалий часи |
Розуміє текст на слух |
Погоджується або не погоджується з інформацією |
Правильно вставляє прийменники в текст |
Впр.9.с.113 |
65 |
|
Розуміє та вживає нові ЛО в мовленні |
Глядачі. Розвиток навичок діалогічного мовлення |
Показує інтерес до спорту та розуміє його корисний вплив на здоров’я людини |
Впр.3.с.114 |
Граматичні часи дієслова |
Слідкує за змістом діалогу |
Співпрацює в парі |
Складає власний діалог |
Впр.3.с.114 |
66 |
|
|
Контроль домашнього читання. Виконання творчих вправ |
|
|
|
|
|
|
Читати текст |
67 |
|
Розуміє та вживає нові ЛО в мовленні |
Глядачі. Розвиток навичок письма |
Показує інтерес до спорту та розуміє його корисний вплив на здоров’я людини |
Впр.3.с.114 |
Граматичні часи дієслова |
Слідкує за змістом діалогу |
Співпрацює в парі |
Пише повідомлення про спортивну подію |
Впр.6.с.115 |
68 |
|
Визначає головну думку вірша |
Відомі спортсмени. Вдосконалення навичок читання |
Обговорює вплив на здоров’я аматорського і професійного спорту |
Впр.1.с,2. с.115 |
Граматичні часи дієслова |
Розуміє коротке повідомлення у віршованій формі |
Обмінюється власними думками |
Визначає головну думку вірша |
Впр.2.с.116 |
69 |
|
Пише повідомлення про улюбленого спортсмена |
Відомі спортсмени. Розвиток навичок монологічного мовлення |
Наводить приклади впливу відомих спортсменів на популяризацію фізичної культури і спорту |
Впр.1.с,2. с.115 |
Граматичні часи дієслова |
Впізнає відомих спортсменів на фото |
Обмінюється власними думками |
Розповідає про Сергія Бубку |
Впр.6.с.117 |
70 |
|
Правильно вживає граматичні часи |
Займаємось спортом. Повторення лексичного та граматичного матеріалу |
Показує інтерес до спорту |
ЛО теми |
Граматичні часи дієслова |
Розуміє короткі речення |
Співпрацює в парі |
Пише повідомлення про спортивну подію, в якій брав участь |
Впр.5.с.119 |
71 |
|
|
Узагальнююче повторення |
|
|
|
|
|
|
|
72 |
|
|
Контроль домашнього читання. Виконання творчих вправ |
|
|
|
|
|
|
Читати текст |
73 |
|
Розуміє визначення та добирає до них слова |
Велика Британія. Лондон. Розвиток навичок аудіювання |
Називає визначні місця Лондона |
Впр.1.с.122 |
Граматичні часи дієслова |
Слідкує за змістом діалогу |
Співпрацює в парі |
Описує ілюстратив ний матеріал |
Впр.2.с.123 |
74 |
|
Розповідає про визначні місця Лондона |
Велика Британія. Лондон. Вживання майбутнього часу та граматичної структури to be going to do smth |
Називає визначні місця Лондона |
Впр.4.с.124 |
Майбутній час To be going to do smth |
Розуміє короткі речення |
Веде розмову про Лондон |
Доповнює коротке резюме до тексту
|
Впр.7.с.125 |
75 |
|
Розповідає про визначні місця Лондона |
Лондон – столиця Великої Британії. Вживання граматичної структури So/Neither do I |
Називає визначні місця Лондона |
Впр.2.с.126 |
Граматична структура Sо/Neither do I |
Впізнає визначні місця Лондона на ілюстратив ному матеріалі |
Ставить та відповідає на запитання до тексту |
Знаходить правильну інформацію до тексту |
Впр.2.с.126 |
76 |
|
Розповідає які визначні місця в Лондоні хотів би відвідати |
Лондон – столиця Великої Британії. Виконання тренувальних вправ з граматики |
Називає визначні місця Лондона |
ЛО теми |
Граматична структура So/Neither do I |
Розпізнає граматичну структуру So/Neither do I в діалозі |
Співпрацює в парі |
Розповідає які визначні місця в Лондоні хотів би відвідати |
Впр.7.с.129 |
77 |
|
Розповідає про визначне місце Лондона |
Старовинний Лондон. Вдосконалення навичок читання |
Презентує визначні місця Лондона |
Впр.2.с.130 |
Граматичні часи дієслова |
Розуміє текст |
Співпрацює в групі |
Заповнює таблицю згідно прочитаного тексту про визначні місця |
Впр.2.с.130 |
78 |
|
|
Контроль домашнього читання. Виконання творчих вправ |
|
|
|
|
|
|
Читати текст |
79 |
|
Розповідає про Лондон |
Старовинний Лондон. Розвиток граматичних навичок |
Презентує визначні місця Лондона |
ЛО теми |
Артикль |
Розуміє деякі факти про визначні місця Лондона |
Бере участь у грі |
Відгадує визначне місце Лондона за описом |
Впр.2.с.130 |
80 |
|
Правильно вживає артикль |
Музеї Лондона. Вдосконалення навичок читання |
Пояснює значення музеїв в житті людей |
Впр.2.с.133 |
Граматичні часи дієслова |
Знаходить інформацію про музеї Лондона в буклетах |
Співпрацює в парі |
Стисло описує музей |
Впр.2.с.133 |
81 |
|
Описує визнане місце |
Музеї Лондона. Розвиток навичок аудіювання |
Пояснює значення музеїв в житті людей |
Впр.3.с.134 |
Граматичні часи дієслова |
Розуміє радіопрогра му та текст |
Ставить та відповідає на запитання до тексту |
Стисло описує музей |
Впр.4.с.135 |
82 |
|
Описує музей мадам Тюсо |
Музеї Лондона. Повторення лексичного та граматичного матеріалу |
Робить пропозиції |
ЛО теми |
Граматичні часи дієслова |
Розуміє діалог |
Співпрацює в парі |
Доповнює діалог |
Впр.3.с.137 |
83 |
|
|
Узагальнююче повторення |
|
|
|
|
|
|
|
84 |
|
|
Контроль домашнього читання. Виконання творчих вправ |
|
|
|
|
|
|
Читати текст |
85 |
|
Вміє вживати граматичну структуру So as |
Україна. Київ. Презентація нових ЛО |
Робить повідомлення про основні памя’тки історії та культури Києва |
Впр.1.с.142 |
Граматична структура So as |
Розуміє лист |
Погоджується або не погоджується з інформацією |
Розповідає які місця люди відвідують подорожуючи до інших місць |
Впр.6.(а). с.144 |
86 |
|
Вміє вживати граматичну структуру So as |
Україна. Київ. Виконання тренувальних вправ з граматики |
Робить повідомлення про основні памя’тки історії та культури Києва |
Впр.1.с.142 |
Граматична структура So as |
Розуміє лист |
Погоджується або не погоджується з інформацією |
Розповідає які місця люди відвідують, подорожуючи до інших місць |
Впр.6.(b). с.144 |
87 |
|
Описує визначне місце Києва |
Визначні місця Києва. Розвиток навичок діалогічного мовлення |
Робить повідомлення про основні памя’тки історії та культури Києва |
Впр.1.с.144 |
Граматичні часи дієслова |
Розуміє діалог |
Розігрує діалог |
Описує визначне місце Києва |
Впр.1.с.144 Впр.5.с.147 |
88 |
|
Розповідає про Поділь |
Старовинний Київ. Поділь. Вдосконалення навичок читання |
Презентує історичні місця Києва |
Впр.1.с.147 |
Граматичні часи дієслова |
Розуміє текст та розміщує його частини в правильному порядку |
Співпрацює в парі |
Розповідає про Поділь |
Впр.8.с.150 |
89 |
|
Розповідає про Поділь |
Старовинний Київ. Поділь. Розвиток навичок монологічного мовлення |
Презентує історичні місця Києва |
Впр.1.с.147 |
Граматичні часи дієслова |
Слідкує за повідомленнями інших учнів |
Співпрацює в парі |
Розповідає про Поділь |
Впр.9.с.150 |
90 |
|
|
Контроль домашнього читання. Виконання творчих вправ |
|
|
|
|
|
|
Читати текст |
91 |
|
Пише повідомлення про свою вулицю |
Серце столиці – Хрещатик. Розвиток навичок монологічного мовлення |
Пояснює правила безпеки пересування по Києву |
Вро.2.с.150 |
Граматичні часи дієслова |
Розуміє текст та доповнює його відповідними реченнями |
Ставить та відповідає на запитання до тексту |
Пише повідомлення про свою вулицю |
Впр.7.с.153 |
92 |
|
Правильно визначає граматичні часи в реченнях |
Майдан незалежності. Розвиток граматичних навичок |
Аргументує чому Майдан Незалежності має важливе історичне значення сьогодні |
Впр.2.с.153 |
Граматичні часи дієслова |
Розуміє статтю з журналу про Майдан Незалежності та правильно добирає до абзаців тексту заголовки |
Ставить та відповідає на запитання до тексту |
Пише лист англомовно му другові та розповідає про Майдан Незалежності |
Впр.7.с.155 |
93 |
|
Правильно визначає граматичні часи в реченнях та доповнює ними текст |
Київ – столиця України. Повторення лексичного та граматичного матеріалу |
Складає перелік правил поведінки під час екскурсії |
Міні- питання |
Граматичні часи дієслова |
Слідкує за основним змістом презентації |
Співпрацює в парі |
Презентує визначне місце Києва, яке хотів би відвідати |
Впр.7.с.158 |
94 |
|
|
Узагальнююче повторення |
|
|
|
|
|
|
|
95 |
|
Повідомляє в який клуб хотів би записатися |
Шкільне життя. Розвиток навичок монологічного мовлення |
Пропонує варіанти участі класу в житті громади |
Впр.1.с.162 |
Граматичні часи дієслова |
Переглядає оголошення та розуміє основний зміст |
Ставить та відповідає на запитання до тексту |
Повідомляє в який клуб хотів би записатися |
Впр.1.с.162 Впр.3.с.16 |
96 |
|
|
Контроль домашнього читання. Виконання творчих вправ |
|
|
|
|
|
|
Читати текст |
97 |
|
Розуміє та вживає нові ЛО в мовленні |
Шкільне життя. Розвиток навичок діалогічного мовлення |
Пропонує варіанти участі класу в житті громади |
Впр.5.с.164 |
Граматичні часи дієслова |
Розуміє оголошення в мережі інтернет |
Розігрує діалог |
Пише імейл в мережу інтернет із своїми ідеями щодо даного сайту |
Впр.1.с.162 Впр.3.с.16 |
98 |
|
Вживає so та much в мовленні |
Вільний час. Розвиток навичок аудіювання |
Демонструє готовність до співпраці, відповідальності та допомоги |
Впр.3.с.166 |
So та much |
Слідкує за розмовою |
Погоджується або не погоджується з інформацією |
Пише відповідь щодо оголошення в шкільній газеті |
Впр.7.с.168 |
99 |
|
Пише статтю в шкільну газету про проект, в якому брав участь |
Соціальні проекти. Контроль навичок аудіювання |
Розуміє послідовність виконання проекту |
Впр.1(b). С.169 |
Граматичні часи дієслова |
Розуміє текст |
Обирає правильну відповідь до запитання до тексту |
Пише статтю в шкільну газету про проект, в якому брав участь |
Впр.8.с.172 |
100 |
|
Пояснює важливість вивчення англійської мови в сучасному світі |
Англійська мова – мова міжнародного спілкування. Контроль навичок читання |
Пояснює важливість вивчення англійської мови в сучасному світі |
ЛО теми |
Граматичні часи дієслова |
Розуміє оголошення та знаходить потрібну інформацію |
Ставить та дає відповіді на запитання |
Пояснює чому хотів би вчити англійську мову в мовній школі |
Впр.8.с.175 |
101 |
|
Пояснює важливість вивчення англійської мови в сучасному світі |
Шкільне життя. Контроль навичок говоріння |
Пояснює важливість вивчення англійської мови в сучасному світі |
ЛО теми |
Граматичні часи дієслова |
Розуміє діалог та доповнює його |
Розігрує діалог |
Розповідає про плани щодо вдосконален ня англійської мови |
Впр.6.с.177 |
102 |
|
|
Узагальнююче повторення |
|
|
|
|
|
|
|
103 |
|
|
Контроль навичок письма |
|
|
|
|
|
|
|
104 |
|
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
|