Календарне планування

Про матеріал
Календарне планування з англійської мови до підручника А. Несвіт для 7 класу
Перегляд файлу

Календарне  планування  з  англійської  мови  за  підручником  А. Несвіт  7  клас  ІI семестр   ( 3  год.  на  тиждень)

Типова  освітня  програма  закладів  загальної  середньої  освіти  ІІ  ступеня (базова  освіта)  МОН  20.04.2018  № 408

п\п

Дата

Очікуваний  результат

Тематика  ситуативного  спілкування

Змістові  лінії

Мовний  інвентар

Комунікативні  види  мовленнєвої  діяльності

Домашнє  завдання

Лексичний 

Граматичний

 

 

рецептивні

інтеракційні

продуктивні

49

 

Розповідає  про  свій  вільний  час

Мій  вільний  час. Розвиток  монологічного  мовлення

Демонструє  інтерес  до  кінотеатру  театру  та 

Впр.1.с.80

Граматична  структура  to   be  going   to do  smth

Розуміє  тексти  про  дозвілля  дітей

Співпрацює  в  парі

Пише  повідомлення

про  своє дозвілля  в  театрі  чи  кінотеатрі

Впр.5.с.82

50

 

Розуміє  та  вживає  нові  ЛО  в  мовленні

Види  фільмів.  Розвиток  навичок  діалогічного  мовлення

Обговорює  які  фільми   подобаються

Впр.1.с.82

Граматичні  часи  дієслова

Розуміє,  слухаючи  діалог  про   перегляд  фільмів

Веде  коротку  розмову  про  фільми

Розповідає  про   роль  фільмів  в  житті людини

Впр.1.с.83

Впр.6.с.84

51

 

Розуміє  та  вживає  нові  ЛО  в  мовленні

У  кінотеатрі. Розвиток  навичок  діалогічного  мовлення

Описує  кінотеатр

Впр.1.с.85

Теперішній простий  час

Розуміє  текст  про  кінотеатр  та  доповнює  речення

Розігрує  діалог

Описує кінотеатр

Впр.1.с.85

Впр.5.с.87

52

 

Пише  огляд  фільму

Огляд  фільму. Розвиток  навичок  письма

Аналізує  фільм

ЛО  теми

Граматичні  часи  дієслова

Розуміє  огляд  фільму

 

Ставить та  відповідає  на  запитання 

Пише  огляд  фільму

Впр.7.с.89

53

 

Розуміє  та  вживає  нові  ЛО  в  мовленні

Відвідування  театру. Вдосконалення  навичок  читання

Демонструє  як  купувати  квитки  онлайн

Впр.1.с.90

Граматичні  часи  дієслова

Знаходить  потрібну  інформацію  в театральній  брошурі

Співпрацює  в  парі

Доповнює речення,  вживаючи   нові  ЛО

Впр.6.с.93

54

 

 

Контроль  домашнього  читання. Виконання  творчих  вправ

 

 

 

 

 

 

Читати  текст

55

 

Розповідає  про  похід  в  театр

Відвідування  театру. Активізація  ЛО

 

ЛО  теми

Граматичні  часи  дієслова

Знаходить  потрібну  інформацію  в театральній  брошурі

Оговорює  п’єсу, яку  бачив\ла  в  театрі

Складає  розповідь  про  похід  в  театр

Впр.7.с.96

56

 

Пише  огляд  театральної  вистави

Дивимось  виставу. Розвиток  навичок  аудіювання

Пояснює  правила  поведінки  в  театрі

ЛО  теми

Граматичні  часи  дієслова

Розуміє  текст  на  слух

Погоджується  або не  погоджується   з  інформацією

Пише  огляд  театральної  вистави

Впр.5.с.98

57

 

Правильно  вживає  граматичні  часи  дієслова

Кіностудія  Олександра  Довженка. Повторення  лексичного  та  граматичного   матеріалу

Презентує  кіностудію  Олександра  Довженка

ЛО  теми

Артикль

Граматичні  часи  дієслова

Розуміє  уривки  тексту

Складає запитання  до  тексту

Розміщує  уривки  тексту  в  правильний  порядок

Впр.6с.100

58

 

 

Узагальнююче  повторення

 

 

 

 

 

 

 

59

 

Правильно  вживає  граматичні  часи  дієслова

Спорт.   Вдосконалення   навичок  читання

Показує  інтерес  до  спорту  та  розуміє  його  корисний  вплив  на  здоров’я  людини

Впр.1.с.104

Граматичні  часи

дієслова

Розуміє  лист

Ставить та  відповідає  на  запитання  до  тексту

Розповідає  про  улюблений  вид  спорту

Впр.5.с.105

60

 

 

Контроль  домашнього  читання. Виконання  творчих  вправ

 

 

 

 

 

 

Читати  текст

61

 

Правильно  вживає  теперішній доконаний  тривалий  час

Займаємось спортом. Вживання  теперішнього  доконаного  тривалого   часу

Усвідомлює  важливість  регулярного  тренування  та  віри  в  себе  для  досягнення  успіху

Впр.1,2.

С.106

Теперішній  доконаний  тривалий  час

Розуміє  коротке повідомлення  у  віршованій  формі

Розігрує  діалог

Описує  дії  Рейчел за  допомогою   ілюстратив

ного  матеріалу

Впр.6.с.108

62

 

Описує  свої  уроки  фізкультури

У  спортивному  центрі. Розвиток  навичок  діалогічного  мовлення

Усвідомлює  важливість  регулярного  тренування  та  віри  в  себе  для  досягнення  успіху

Впр.1.с.108

Граматичні  часи  дієслова

Розуміє  прості  оголошення

Розігрує  діалог

Пише  повідомлення  в  мережу  інтернет  про  свої  уроки  фізкультури

Впр.5.с.110

63

 

Розуміє  та  вживає  нові  ЛО  в  мовленні

Займаємось  спортом. Розвиток  навичок  письма

Розподіляє види  спорту  за  категоріями

Впр.2.с.110

Граматичні  часи  дієслова

Розуміє  та  доповнює  запитання

Співпрацює  в парі

Пише  лист  про   улюблений  вид  спорту за  зразком

Впр.6.с.111

64

 

Розуміє  та  правильно   вживає  граматичні  часи  дієслова

Золоті  правила  спорту. Вживання  теперішнього  доконаного  та теперішнього  доконаного  тривалого часів

Дає  поради  щодо  техніки  безпеки  під  час  спортивних занять  і  змагань

ЛО  теми

Прийменники

Теперішній  доконаний  та  теперішній  доконаний  тривалий  часи

Розуміє текст  на  слух

Погоджується  або  не  погоджується  з  інформацією

Правильно  вставляє  прийменники  в  текст

Впр.9.с.113

65

 

Розуміє  та  вживає  нові  ЛО  в  мовленні

Глядачі.  Розвиток  навичок  діалогічного  мовлення

Показує  інтерес  до  спорту  та  розуміє  його  корисний  вплив  на  здоров’я  людини

Впр.3.с.114

Граматичні  часи   дієслова

Слідкує  за  змістом діалогу

Співпрацює  в  парі

Складає  власний діалог

Впр.3.с.114

66

 

 

Контроль  домашнього  читання. Виконання  творчих  вправ

 

 

 

 

 

 

Читати  текст

67

 

Розуміє  та  вживає  нові  ЛО  в  мовленні

Глядачі.  Розвиток  навичок  письма

Показує  інтерес  до  спорту  та  розуміє  його  корисний  вплив  на  здоров’я  людини

Впр.3.с.114

Граматичні  часи   дієслова

Слідкує  за  змістом діалогу

Співпрацює  в  парі

Пише  повідомлення  про  спортивну  подію

Впр.6.с.115

68

 

Визначає  головну  думку  вірша

Відомі  спортсмени. Вдосконалення  навичок  читання

Обговорює  вплив  на  здоров’я аматорського  і  професійного  спорту

Впр.1.с,2.

с.115

Граматичні  часи   дієслова

Розуміє  коротке повідомлення  у  віршованій  формі

Обмінюється  власними  думками

Визначає  головну  думку  вірша

Впр.2.с.116

69

 

Пише  повідомлення  про  улюбленого  спортсмена

Відомі  спортсмени. Розвиток  навичок монологічного  мовлення

Наводить  приклади  впливу  відомих  спортсменів  на  популяризацію  фізичної  культури  і  спорту

Впр.1.с,2.

с.115

Граматичні  часи   дієслова

Впізнає  відомих  спортсменів  на  фото   

Обмінюється  власними  думками

Розповідає  про  Сергія  Бубку

Впр.6.с.117

70

 

Правильно  вживає  граматичні  часи

Займаємось  спортом. Повторення  лексичного  та  граматичного  матеріалу

Показує  інтерес  до спорту

ЛО теми

Граматичні  часи  дієслова

Розуміє  короткі  речення

Співпрацює  в  парі

Пише  повідомлення  про  спортивну  подію, в  якій  брав  участь

Впр.5.с.119

71

 

 

Узагальнююче  повторення

 

 

 

 

 

 

 

72

 

 

Контроль  домашнього  читання. Виконання  творчих  вправ

 

 

 

 

 

 

Читати  текст

73

 

Розуміє  визначення  та добирає  до  них  слова

Велика  Британія. Лондон. Розвиток  навичок  аудіювання

Називає  визначні  місця Лондона

Впр.1.с.122

Граматичні  часи  дієслова

Слідкує  за  змістом  діалогу

Співпрацює  в  парі

Описує  ілюстратив

ний  матеріал

Впр.2.с.123

74

 

Розповідає  про  визначні  місця  Лондона

Велика  Британія. Лондон. Вживання  майбутнього  часу та  граматичної  структури  to  be  going  to  do  smth

Називає  визначні  місця Лондона

Впр.4.с.124

Майбутній  час

To  be  going  to  do  smth

Розуміє  короткі  речення

Веде  розмову про  Лондон

Доповнює  коротке  резюме  до  тексту

 

Впр.7.с.125

75

 

Розповідає  про  визначні  місця  Лондона

Лондон – столиця  Великої   Британії. Вживання   граматичної  структури  So/Neither  do  I

Називає  визначні  місця Лондона

Впр.2.с.126

Граматична  структура

Sо/Neither  do  I

Впізнає  визначні  місця  Лондона  на ілюстратив

ному  матеріалі

Ставить та  відповідає  на  запитання  до  тексту

Знаходить  правильну  інформацію  до  тексту

Впр.2.с.126

76

 

Розповідає  які  визначні  місця в  Лондоні  хотів  би  відвідати

Лондон – столиця  Великої   Британії. Виконання  тренувальних  вправ  з   граматики

Називає  визначні  місця Лондона

ЛО  теми

Граматична  структура 

So/Neither  do  I

Розпізнає  граматичну  структуру  So/Neither  do  I  в  діалозі

Співпрацює  в  парі

Розповідає  які  визначні  місця в  Лондоні  хотів  би  відвідати

Впр.7.с.129

77

 

Розповідає  про  визначне місце  Лондона

Старовинний  Лондон. Вдосконалення  навичок  читання

Презентує  визначні  місця  Лондона

Впр.2.с.130

Граматичні часи дієслова

Розуміє  текст

Співпрацює  в  групі

Заповнює  таблицю  згідно  прочитаного  тексту  про  визначні  місця

Впр.2.с.130

78

 

 

Контроль  домашнього  читання. Виконання  творчих  вправ

 

 

 

 

 

 

Читати  текст

79

 

Розповідає  про  Лондон

Старовинний  Лондон. Розвиток граматичних  навичок

Презентує  визначні  місця  Лондона

ЛО  теми

Артикль

Розуміє  деякі  факти про  визначні  місця Лондона

Бере  участь  у  грі

Відгадує  визначне  місце  Лондона  за  описом

Впр.2.с.130

80

 

Правильно  вживає артикль

Музеї  Лондона. Вдосконалення  навичок   читання

Пояснює  значення  музеїв  в  житті  людей

Впр.2.с.133

Граматичні  часи  дієслова

Знаходить  інформацію про  музеї  Лондона  в  буклетах

Співпрацює  в  парі

Стисло  описує  музей

Впр.2.с.133

81

 

Описує  визнане  місце

Музеї  Лондона. Розвиток навичок  аудіювання

Пояснює  значення  музеїв  в  житті  людей

Впр.3.с.134

Граматичні  часи  дієслова

Розуміє  радіопрогра

му  та  текст 

Ставить та  відповідає  на  запитання  до  тексту

Стисло  описує  музей

Впр.4.с.135

82

 

Описує  музей  мадам  Тюсо

Музеї  Лондона. Повторення  лексичного  та  граматичного  матеріалу

Робить пропозиції

ЛО  теми

Граматичні  часи  дієслова

Розуміє діалог

Співпрацює  в  парі

Доповнює  діалог

Впр.3.с.137

83

 

 

Узагальнююче  повторення

 

 

 

 

 

 

 

84

 

 

Контроль  домашнього  читання. Виконання  творчих  вправ

 

 

 

 

 

 

Читати  текст

85

 

Вміє  вживати  граматичну  структуру  So  as

Україна. Київ. Презентація  нових  ЛО

Робить  повідомлення про  основні  памя’тки історії  та  культури  Києва

Впр.1.с.142

Граматична  структура  So  as

Розуміє  лист

Погоджується  або  не  погоджується  з  інформацією

Розповідає  які  місця  люди  відвідують  подорожуючи  до  інших  місць

Впр.6.(а).

с.144

86

 

Вміє  вживати  граматичну  структуру  So  as

Україна. Київ. Виконання  тренувальних  вправ  з  граматики

Робить  повідомлення про  основні  памя’тки історії  та  культури  Києва

Впр.1.с.142

Граматична  структура  So  as

Розуміє  лист

Погоджується  або  не  погоджується  з  інформацією

Розповідає  які  місця  люди  відвідують,  подорожуючи  до  інших  місць

Впр.6.(b).

с.144

87

 

Описує  визначне  місце   Києва

Визначні місця  Києва. Розвиток  навичок  діалогічного  мовлення

Робить  повідомлення про  основні  памя’тки історії  та  культури  Києва

Впр.1.с.144

Граматичні  часи  дієслова

Розуміє  діалог

Розігрує  діалог

Описує  визначне  місце   Києва

Впр.1.с.144

Впр.5.с.147

88

 

Розповідає  про  Поділь

Старовинний  Київ. Поділь. Вдосконалення  навичок  читання

Презентує  історичні  місця  Києва

Впр.1.с.147

Граматичні  часи  дієслова

Розуміє  текст  та  розміщує  його частини  в  правильному  порядку

Співпрацює  в  парі

Розповідає  про  Поділь

Впр.8.с.150

89

 

Розповідає  про  Поділь

Старовинний  Київ. Поділь. Розвиток  навичок  монологічного  мовлення

Презентує  історичні  місця  Києва

Впр.1.с.147

Граматичні  часи  дієслова

Слідкує  за  повідомленнями  інших  учнів

Співпрацює  в  парі

Розповідає  про  Поділь

Впр.9.с.150

90

 

 

Контроль  домашнього  читання. Виконання  творчих  вправ

 

 

 

 

 

 

Читати  текст

91

 

Пише   повідомлення   про  свою  вулицю

Серце  столиці – Хрещатик. Розвиток  навичок  монологічного  мовлення

Пояснює  правила  безпеки  пересування  по  Києву

Вро.2.с.150

Граматичні  часи  дієслова

Розуміє  текст  та  доповнює  його  відповідними реченнями

Ставить та  відповідає  на  запитання  до  тексту

Пише   повідомлення   про  свою  вулицю

Впр.7.с.153

92

 

Правильно  визначає  граматичні  часи  в  реченнях

Майдан  незалежності. Розвиток  граматичних  навичок

Аргументує  чому  Майдан  Незалежності  має  важливе  історичне  значення  сьогодні

Впр.2.с.153

Граматичні  часи  дієслова

Розуміє  статтю з  журналу  про  Майдан  Незалежності  та  правильно  добирає  до  абзаців  тексту  заголовки

Ставить та  відповідає  на  запитання  до  тексту

Пише  лист  англомовно

му  другові   та  розповідає  про  Майдан  Незалежності

Впр.7.с.155

93

 

Правильно  визначає  граматичні  часи  в  реченнях  та  доповнює  ними  текст

Київ – столиця  України. Повторення  лексичного  та  граматичного  матеріалу

Складає  перелік  правил  поведінки  під  час  екскурсії

Міні- питання

Граматичні  часи  дієслова

Слідкує  за  основним  змістом  презентації

Співпрацює  в  парі

Презентує  визначне  місце  Києва,  яке  хотів  би  відвідати

Впр.7.с.158

94

 

 

Узагальнююче  повторення

 

 

 

 

 

 

 

95

 

Повідомляє  в  який  клуб  хотів би  записатися

Шкільне  життя. Розвиток  навичок  монологічного  мовлення

Пропонує  варіанти  участі  класу  в  житті  громади

Впр.1.с.162

Граматичні  часи  дієслова

Переглядає  оголошення  та розуміє  основний  зміст

Ставить та  відповідає  на  запитання  до  тексту

Повідомляє  в  який  клуб  хотів би  записатися

Впр.1.с.162

Впр.3.с.16

96

 

 

Контроль  домашнього  читання. Виконання  творчих  вправ

 

 

 

 

 

 

Читати  текст

97

 

Розуміє  та  вживає  нові  ЛО  в  мовленні

Шкільне  життя. Розвиток  навичок  діалогічного  мовлення

Пропонує  варіанти  участі  класу  в  житті  громади

Впр.5.с.164

Граматичні  часи  дієслова

Розуміє  оголошення  в  мережі  інтернет

Розігрує  діалог

Пише  імейл   в  мережу  інтернет   із  своїми ідеями  щодо  даного  сайту

Впр.1.с.162

Впр.3.с.16

98

 

Вживає  so  та  much  в   мовленні

Вільний  час. Розвиток  навичок  аудіювання

Демонструє  готовність  до  співпраці, відповідальності  та  допомоги

Впр.3.с.166

So  та  much

Слідкує  за  розмовою

Погоджується  або  не  погоджується з  інформацією

Пише  відповідь  щодо оголошення  в  шкільній  газеті

Впр.7.с.168

99

 

Пише  статтю  в  шкільну  газету  про  проект,  в  якому  брав   участь

Соціальні  проекти. Контроль  навичок  аудіювання

Розуміє  послідовність  виконання  проекту

Впр.1(b).

С.169

Граматичні   часи  дієслова

Розуміє  текст

Обирає правильну відповідь  до  запитання  до  тексту

Пише  статтю  в  шкільну  газету  про  проект,  в  якому  брав   участь

Впр.8.с.172

100

 

Пояснює  важливість  вивчення  англійської  мови  в  сучасному світі

Англійська  мова – мова  міжнародного  спілкування. Контроль  навичок  читання

Пояснює  важливість  вивчення  англійської  мови  в  сучасному світі

ЛО  теми

Граматичні   часи  дієслова

Розуміє  оголошення   та  знаходить  потрібну  інформацію

Ставить  та  дає відповіді  на  запитання

Пояснює  чому  хотів  би  вчити англійську  мову  в  мовній  школі

Впр.8.с.175

101

 

Пояснює  важливість  вивчення  англійської  мови  в  сучасному світі

Шкільне  життя. Контроль  навичок  говоріння

Пояснює  важливість  вивчення  англійської  мови  в  сучасному світі

ЛО  теми

Граматичні   часи  дієслова

Розуміє діалог  та  доповнює  його

Розігрує  діалог

Розповідає  про  плани  щодо  вдосконален

ня  англійської  мови

Впр.6.с.177

102

 

 

Узагальнююче повторення

 

 

 

 

 

 

 

103

 

 

Контроль  навичок  письма

 

 

 

 

 

 

 

104

 

 

Підсумковий  урок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
До підручника
Англійська мова (7-й рік навчання) 7 клас (Несвіт А.М.)
Додано
10 лютого
Переглядів
343
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку