Календарне планування 4 клас ІІ семестр

Про матеріал
Календарне планування з української мови для 4 класу, з урахуванням змін у програмі
Перегляд файлу

УКРАЇНСЬКА МОВА

119 годин на рік

ІІ семестр 

3 години на тиждень

Захарійчук М.Д. Українська мова: підруч. для 4 кл. загальноосвітн. навч. закл. з навч. укр. мовою.– К.: Грамота, 2015. – 176 с.: іл.

 

№ з/п

 

Дата                                             

Коригування

Зміст програмового матеріалу

Підручник

Числівник

65

 

 

 

 

Інструктаж з техніки безпеки.

Загальне уявлення про числівник як частину мови.                 

Вимова і написання слів пʼятдесяти, пʼятдесят, шістнадцять.

Впр.254-257

66

 

 

 

Вимова і написання найуживаніших числівників, уживання їх у мовленні.  Вимова і написання слів шістсот, вісімдесяти, шістдесяти.

Впр.258 -261

67

 

 

 

 

Практичне засвоєння вимови і написання відмінкових форм окремих  числівників (11, 14, 16, 50,60, 70, 80, 1000). Вимова і написання  слів п’ятсот, сімдесяти.

Впр.262 -265

 

68

 

 

 

Питання до кількісних та порядкових числівників.

Картки

69

 

 

 

Контрольна робота: диктант «Будьте друзями природи»

 

70

 

 

 

 

 Аналіз контрольного диктанту. Словесні формули на означення  показників часу протягом доби. Вимова і написання слова вчора.  

Впр. 266- 269

71

 

Тема

 

 

 

 

Урок розвитку  писемного  мовлення № 9.

Детальний переказ тексту за колективно складеним планом.

Підр. с. 102

Зошит з розвитку писемного мовлення, с.30

 Займенник

72

 

 

 

 

Поняття про займенник як частину мови. Спостереження за роллю займенників у тексті.

Впр. 270 - 273

73

 

 

 

Особові займенники.  Їхнє значення, синтаксична роль. Вимова і написання слова  океан.

Впр. 275 - 279

 

74

 

 

 

 

Займенники 1-ї особи однини і множини. Їхнє відмінювання.

Впр. 280 – 284 + картки

75

 

 

 

Займенники 2-ї особи однини і множини. Їхнє відмінювання.

Впр. 280 – 284 + картки

76

 

 

 

Займенники 3-ї особи однини і множини. Їхнє відмінювання.

Впр. 285- 288

77

 

 

 

 

 

Урок розвитку  писемного  мовлення № 10.

Складання тексту-розповіді з елементами міркування про прочитаний текст.

Підр. с. 121

Зошит з розвитку писемного мовлення, с.35

78

 

 

 

 

Уживання займенників з прийменниками. Роздільне написання прийменників із займенниками.

Впр. 289 – 292

 

79

 

 

 

 

Вправляння у вживанні займенників. Вживання і написання слів    обоє, обидва.  Побудова сполучень слів і речень із займенниками у різних формах.

Впр. 293-296

80

 

 

 

Контрольна робота: перевірка мовних знань і вмінь з теми  «Частини мови. Числівник. Займенник».

 

81

 

 

 

Аналіз контрольної роботи. Вправи на використання займенників для зв’язку речень у текстах. Удосконалення текстів шляхом використання займенників замість лексичних повторів.

Повторення й узагальнення вивченого матеріалу.

Впр. 298-302

82

 

Тема

 

 

 

 

Урок розвитку  писемного  мовлення № 11.

Складання й записування зв’язаних між собою речень, які описують зміст малюнка.

Підр. с.131   Зошит з розвитку писемного мовлення, с.38

Дієслово

83

 

 

 

Повторення вивченого про дієслово (питання, значення, роль у реченні, зв’язок з іменниками).

Спостереження за дієсловами різних семантичних груп.

Впр. 302-305

84

 

 

 

 

 

 

Дієслова-синоніми, дієслова-антоніми. Узагальнення і розширення уявлень про лексичне значення дієслів. Робота зі словниками синонімів та антонімів.

Впр. 306-309

85

 

 

 

 

Багатозначні дієслова. Вживання дієслів у прямому і переносному значеннях.

Впр. 310-313

86

 

 

 

 

Розвиток умінь вибирати з ряду дієслів те дієслово,

яке найбільш відповідає мовній ситуації, уникати одноманітності у використанні дієслів в усних і письмових навчальних висловлюваннях  різних типів.

Впр. 314-317 + картки

87

 

 

 

 

Спостереження за роллю дієслів у текстах

розповідного та описового характеру.

Впр. 319-322

88

 

 

 

 

 

Урок розвитку  писемного  мовлення № 12.

Складання письмового висловлювання (розповіді) про ситуацію з життя класу.

Підр. с. 140

Зошит з розвитку писемного мовлення, с.38

89

 

 

 

 

Неозначена форма дієслова (початкова форма). Спостереження за вживанням дієслів неозначеної форми у приказках і прислів’ях, порадах, інструкціях.

Впр. 323-326

90

 

 

 

 

 

Спостереження за вживанням дієслів неозначеної форми у приказках і прислів’ях, порадах, інструкціях. Побудова порад, інструкцій.

Картки

91

 

 

 

 

Часи дієслова. Змінювання дієслів за часами і числами.

Впр. 327-331

 

92

 

 

 

Вправляння у змінюванні дієслів за часами і числами.

Картки

93

 

 

 

 

Урок розвитку  зв’язного  мовлення № 13.

Детальний переказ тексту (за колективно складеним планом).

Підр. с.149

Зошит з розвитку писемного мовлення, с.46

94

 

 

 

 

Дієслова на -ся (літературна вимова і правопис). Спостереження за значенням дієслів на -ся у тексті.

Впр. 370-373

95

 

 

 

 

Контрольна робота: списування «Березень - водограй» (за А. Назаренко).

 

 

96

Тема

 

 

 

 

Аналіз контрольної роботи. Утворення  (за зразком) різних форм дієслів на -ся і вживання їх у реченнях, мовленні. Повторення й узагальнення вивченого матеріалу. Повторення.  Слово. Синоніми.

Впр. 374-377

Прислівник

97

 

 

 

 

 

Поняття про прислівник як частину мови (значення, питання, роль у реченні, зв’язок з дієсловами). Повторення.  Слово. Антоніми.

Впр. 378-381

98

 

 

 

 

Незмінюваність – основна граматична ознака прислівників. Повторення. Речення. Зв'язок слів у реченні.

     Картки

99

 

 

 

 

 

Урок розвитку  зв’язного  мовлення № 14.

Написання тексту-опису за колективно складеним планом з опорою на допоміжні матеріали.

Підр. с. 157

Зошит з розвитку писемного мовлення, с.50

100

 

 

 

 

Прислівники, близькі і протилежні за значенням. Повторення. Слово. Антоніми. Синоніми.

Впр. 391-394

101

 

 

 

Контрольна робота: диктант «Цвітуть каштани» за В.Пархоменком.

 

 

102

 

 

 

 

 

 

Аналіз контрольної роботи. Поширення речень (тексту) прислівниками. Вживання і написання слова посередині. Повторення. Речення. Головні та другорядні члени речення.

Впр. 395-398

103

 

 

 

Побудова речень з однорідними членами, вираженими прислівниками. Повторення. Речення. Однорідні члени речення.

Впр. 399-402

104

 

 

 

 

Спостереження за роллю прислівників у тексті.  Повторення. Текст. Засоби зв’язку речень у тексті.

Впр. 404-407

105

 

 

 

 

Урок розвитку  зв’язного  мовлення № 15.

Удосконалення написаного тексту.

Підр. с. 168 Зошит з розвитку писемного мовлення, с.55

106

 

 

 

Практичне ознайомлення з правописом найуживаніших прислівників. Використання орфографічного словника для перевірки правильного написання прислівників. Повторення. Словники. Робота зі словниками.

Картки

107

 

 

 

Контрольна робота: перевірка мовних знань і вмінь з теми «Частини мови. Прислівник»

 

108

 

Тема

 

 

 

 

Аналіз контрольної роботи. Вибір із поданих прислівників тих, які найбільше відповідають меті та типу висловлювання.  Вживання прислівників під час побудови текстів. Повторення. Текст. Тема, основна думка висловлювання.

Впр. 408-411

Повторення вивченого в початкових класах

109

 

 

 

 

 

 

Текст, речення, слово.

с.180

110

 

 

 

Частини мови. Іменник

с.181

111

 

 

 

Урок розвитку  зв’язного  мовлення № 16.

Привітання до Дня матері.

Підр. с.176 Зошит з розвитку писемного мовлення, с.58

112

 

 

 

Частини мови.  Прикметник.

С.182

113

 

 

 

 

Частини мови.  Числівник.

с. 182

114

 

 

 

Частини мови. Займенник.

с. 183

115

 

 

 

Підсумкова контрольна робота: державна підсумкова атестація.

 

116

 

 

 

Аналіз контрольної роботи. Частини мови. Дієслово.

с. 184

117

 

 

 

Урок розвитку зв’язного мовлення № 17.

Складання письмового висловлювання (розповіді) з елементами опису.

Підр. с. 185

Зошит з розвитку писемного мовлення, с.46

118

 

 

 

Частини мови. Прислівник.

С.185

119

 

 

 

.

Розрізнення частин мови у тексті.

Картки

120

 

Тема

 

 

 

Повторення вивченого матеріалу. Підсумковий урок за рік.

 

 

 

 

docx
Додано
3 лютого 2020
Переглядів
1214
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку