Природознавство
68 годин на рік
2 години на тижень
ІІ семестр
38 годин
Природознавство: підручн. для 4 кл. загальноосвітн. навч. закл. /
Т. Г. Гільберг, Т. В. Сак. – К.: Генеза, 2015. – 181 с.
№ з/п |
Дата |
Коригування |
Зміст програмового матеріалу |
Підручник |
|
ПРИРОДА МАТЕРИКІВ І ОКЕАНІВ (продовження) |
|||||
33 |
|
|
|
Інструктаж з т/б. Особливості будови материків Землі. |
|
34 |
|
|
|
Практична робота. Робота з географічною картою півкуль та світу. Позначення на контурній карті назв материків і океанів. |
зош.42-43 |
35 |
|
|
|
Євразія. |
С. 55-61. зош.24-27 |
36 |
|
|
|
Навчальний проект «Ми живемо в Євразії». |
|
37 |
|
|
|
Африка. |
С. 62-70, зош.28-30 |
38 |
|
|
|
Північна Америка. |
С. 71-77, зош.30-32 |
39 |
|
|
|
Південна Америка. |
С. 78-85, зош.32-34 |
40 |
|
|
|
Австралія. |
С. 85-93, зош.35-38 |
41 |
|
|
|
Навчальний проект «Цікавий світ Австралії». |
|
42 |
|
|
|
Антарктида. |
С. 94-100, зош.39-41 |
43 |
|
|
|
Навчальний проект «Подорож Антарктидою». |
|
44 |
|
|
|
Контрольна робота за темою «Природа материків». |
|
45 |
Тема |
|
|
Аналіз контрольної роботи. Узагальнення та систематизація знань учнів за темою «Природа материків та океанів». |
|
ПРИРОДА УКРАЇНИ |
|||||
46 |
|
|
|
Україна на карті світу. Практична робота. «Подорож Україною з використанням електронних ресурсів». |
С. 101 |
47 |
|
|
|
Карта України. Практична робота. «Позначення на контурній карті столиці та міст України; основних форм земної поверхні; водойм України». |
С. 102-103, зош.44 |
48 |
|
|
|
Форми земної поверхні. |
С. 103, зош.44-46 |
49 |
|
|
|
Рівнини і гори в Україні та в рідному краї. |
С. 104-106 |
50 |
|
|
|
Корисні копалини України. |
С. 107-112, зош.46-48 |
51 |
|
|
|
Водойми України, їхнє використання та значення. |
С. 113-116, зош.48-49 |
52 |
|
|
|
Природні та штучні водойми (річки, озера, ставки, водосховища, болота, моря, джерела). |
С. 116-117, зош.49-50 |
53 |
|
|
|
Рівнинні та гірські річки. |
С. 114-115 |
54 |
|
|
|
Чорне море. |
С. 119-124, зош.51 |
55 |
|
|
|
Азовське море. |
С. 124-127, зош.52-53 |
56 |
|
|
|
Використання і охорона природних багатств водойм. |
С. 118-119 |
57 |
Тема |
|
|
Контрольна робота за темою «Природа України. Водойми». |
|
58 |
|
|
|
Аналіз контрольної роботи. Ґрунти України. |
С. 128-129, зош.53 |
59 |
|
|
|
Охорона ґрунтів. |
С. 130 -131, зош.54 |
60 |
|
|
|
Природні зони України. |
С. 132-134, зош.55-56 |
61 |
|
|
|
Мішані ліси. |
С. 134-138, зош.56-58 |
62 |
|
|
|
Лісостеп . |
С. 139-142, зош.58-59 |
63 |
|
|
|
Степ. |
С. 142-146, зош.59-60 |
64 |
|
|
|
Гори. Карпати. |
С. 147-150, зош.61-62 |
65 |
|
|
|
Кримські гори. |
С. 151-160, зош.62-63 |
66 |
|
|
|
Контрольна робота за темою «Природа України. Природні зони». |
|
67 |
|
|
|
Аналіз контрольної роботи. Наш край на карті природних зон України. Рослинний і тваринний світ нашого краю. |
|
68 |
|
|
|
Навчальний проект «Добра справа для природи». |
|
69 |
Тема |
|
|
Екскурсія «Ознайомлення з формами рельєфу, водоймами, рослинним та тваринним світом рідного краю». |
С. 161 |
70 |
|
|
|
Повторення вивченого за рік. |
|