ОРІЄНТОВНЕ КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ1 НА ІІ семестр (2021/2022 н. р.)
за підручниками для 4-го класу «Я досліджую світ»
видавництва «Літера ЛТД» (за Типовою освітньою програмою колективу авторів під керівництвом Р. Б. Шияна)
. ПІДРУЧНИК «Я досліджую світ. 4 клас» (у двох частинах) (О. Л. Іщенко, А. Ю. Іщенко, Ю. Б. Баранова)
«Зошит дослідника» (у двох частинах) (О. Л. Іщенко)
«Зошит для діагностичних робіт: Я досліджую світ» (О. Л. Іщенко)
«Технології та дизайн. Альбом-посібник» (Ю. Б. Баранова)
|
|
Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ
|
|
|
ІІІ чверть V. Тема місяця: ПЛАНЕТА ЗЕМЛЯ |
Дата |
№, |
Тема
|
|
|
Тиждень 17-1. Земля сьогодні і в минулому (січень ) |
|
113 |
Як відображають Землю на глобусі? [4; 1] |
|
114 |
Де на Землі найспекотніше? [6; 3] |
|
115 |
Як дізнаються про минуле Землі? [7; 4] |
|
116 |
Якою була територія України в прадавні часи? [8; 6] |
|
117 |
Як класифікують динозаврів? [9] |
|
118 |
Технології: Робота з природними матеріалами. Геологічний час [10] |
|
119 |
Примітка: нову тему тижня можна починати з цього дня |
|
|
Тиждень 18- 2. Океани |
|
120 |
Які є океани? [11; 7] |
|
121 |
Які є океани? Повідомлення учнів |
|
122 |
Чому вода в океані солона? [13; 8] |
|
123 |
Яким є життя на різних глибинах океану? [14; 9] |
|
124 |
Чому вода на Землі не закінчується? [15; 10] |
|
125 |
Технології: Оригамі «Кашалот» [16] |
|
126 |
Примітка: нову тему тижня можна починати з цього дня |
|
|
Тиждень 19-3. Природні зони |
|
127 |
Що таке природні зони? [17; 11] |
|
128 |
Як пристосовуються до життя в пустелі? [19; 12] |
|
129 |
Як адаптуються в савані? [20; 13] |
|
130 |
Чим особливий тропічний ліс? [21; 14] |
|
131 |
Як виживають у тундрі? [22; 15] |
|
132 |
Технології: Догляд за рослинами. Сукуленти [23] |
|
133 |
Підсумок місяця [24] |
|
|
VІ. Тема місяця: ШАНУЙМО РІЗНОМАНІТТЯ (лютий) |
|
|
Тиждень 20-4. Євразія |
|
134 |
Діагностична робота |
|
135 |
Презентація проєкту [25] |
|
136 |
З яких джерел можна дізнатися про Європу? [26; 16] |
|
137 |
Які пам’ятки є візитівками європейських столиць? [28; 17] |
|
138 |
Як дістатись «із варягів у греки»? [29; 18] |
|
139 |
Чому природа Азії така різноманітна? [30; 19] |
|
140 |
Технології: Комбінування матеріалів. Прапори країн Європи [32] |
|
|
Тиждень 21-5. Африка, Північна Америка, Південна Америка |
|
141 |
Які рекорди б’є Африка? [33; 20] |
|
142 |
Як надихає Африка? [35; 21] |
|
143 |
Хто відкрив Америку? [36; 22] |
|
144 |
Що зображають на поштових марках? [37; 23] |
|
145 |
Чим знаменита Тітікака? [38; 24] |
|
146 |
Технології: Конструювання. Африканський барабан [39] |
|
147 |
Завдання з української мови або підготовка до виконання проєкту – на розсуд вчителя |
|
|
Тиждень 22- 6. Південна Америка, Австралія, Антарктида |
|
148 |
Де обожнюють футбол? [40; 25] |
|
149 |
Де живуть аборигени? [41; 26] |
|
150 |
Чим незвичайні кенгуру та качкодзьоб? [42; 27] |
|
151 |
Які тварини живуть в Антарктиді? [43; 28] |
|
152 |
Хто працює в Антарктиді? [44; 29] |
|
153 |
Технології: Робота з картоном. Бумеранг [45] |
|
154 |
Завдання з української мови або підготовка до виконання проєкту – на розсуд вчителя |
|
|
Тиждень 23 -7 |
|
155 |
Підсумок місяця [46] |
|
156 |
Діагностувальна робота |
|
157 |
Аналіз діагнорстувавльнорї роботи |
|
158 |
Навчальні екскурсії |
|
159 |
Навчальні екскурсії |
|
160 |
Навчальні екскурсії |
|
161 |
Презентація проєкту |
|
|
VІІ. Тема місяця: ПРИРОДА УКРАЇНИ (березень) |
|
|
Тиждень 24- 8. Подорожуємо картою України |
|
162 |
Яким є наше довкілля? [48; 30] |
|
163 |
Яким є наше довкілля? Повідомлення учнів |
|
164 |
Що таке рельєф? [50; 31] |
|
165 |
Як класифікують корисні копалини? [51; 33] |
|
166 |
На які види поділяють водойми України? [52; 34] |
|
167 |
Технології: Ліплення. Ляльковий посуд [53] |
|
168 |
Завдання з української мови, або підготовка до виконання проєкту – на розсуд вчителя, або початок нової теми тижня. |
|
|
Тиждень 25- 9. Подорожуємо картою України |
|
169 |
Яку будову мають річки? [54; 35] |
|
170 |
Чим особливе Чорне море? [55] |
|
171 |
Яке море наймілкіше у світі? [56; 36] |
|
172 |
Як розміщені природні зони на території України? [57; 37] |
|
173 |
Як природа Полісся впливає на господарську діяльність людини? [58; 38] |
|
174 |
Технології: Комбінування матеріалів. Скріпки-водолази [59] |
|
175 |
Завдання з української мови, або підготовка до виконання проєкту – на розсуд вчителя, або початок нової теми тижня. |
|
|
Тиждень 26- 10. Природні зони і діяльність людини |
|
176 |
Чим багатий лісостеп? [60; 39] |
|
177 |
Які особливості господарювання в степовій зоні? [61] |
|
178 |
Як господарюють у Карпатах і Криму? [62; 40] |
|
179 |
Як в Україні охороняють природні багатства? Повідомлення учнів про природоохоронні території [64; 41 ] |
|
180 |
Технології: Аплікація. Природні зони і господарська діяльність людини [65] |
|
181 |
Підсумок місяця [66] |
|
182 |
Діагностична робота. Презентація проєкту місяця [67]
|
|
|
Тиждень 27-11 |
|
183 |
Робота над проєктами |
|
184 |
Навчальні екскурсії |
|
185 |
Навчальні екскурсії |
|
186 |
Навчальні екскурсії |
|
187 |
Робота над проектами |
|
188 |
Робота над проектами |
|
189 |
Навчальні екскурсії. |
|
|
ІV чверть (квітень ) VІІІ. Тема місяця: РОБИМО ПРАВИЛЬНИЙ ВИБІР |
|
|
Тиждень 28- 12. Потреби та їх задоволення |
|
190 |
Які бувають потреби? [68; 42] |
|
191 |
Хто такі виробники і споживачі? [69; 43] |
|
192 |
Хто виробляє товари? [70] |
|
193 |
Від чого залежить ціна товару? [71; 44] |
|
194 |
Чому держави торгують між собою? [72; 45] |
|
195 |
Технології: Вишивка хрестиком. Орнамент «Восьмикутна зірка» [73] |
|
196 |
Завдання з української мови, або підготовка до виконання проєкту – на розсуд вчителя, або початок нової теми тижня. |
|
|
Тиждень 29-13. Вибираємо, купуємо, заощаджуємо |
|
197 |
Від чого залежить вибір? [74; 46] |
|
198 |
Як вибір, зроблений сьогодні, допоможе в майбутньому? [75; 47] |
|
199 |
Навіщо стежити за витратами? [76; 48] |
|
200 |
Як можна заплатити за покупки? [77; 49] |
|
201 |
Для чого потрібні банки? [78; 50] |
|
202 |
Технології: Конструювання з елементами скрапбукінгу. Блокнот [79] |
|
203 |
Завдання з української мови, або підготовка до виконання проєкту – на розсуд вчителя, або початок нової теми тижня. |
|
|
Тиждень . 30- 14 Права і обов’язки |
|
204 |
Чи є більш і менш важливі права? [80; 51] |
|
205 |
Як можуть різні бути рівними? [81; 52] |
|
206 |
Чи пов’язані права і обов’язки? [82; 53] |
|
207 |
Як волонтери допомагають Україні і громаді? [83] |
|
208 |
Чим Україна завдячує меценатам? [84; 54] |
|
209 |
Технології: Організовуємо благодійний ярмарок. Цінник [85] |
|
210 |
Підсумок місяця [86] |
|
|
Тиждень 31- 15 |
|
211 |
Діагностична робота |
|
212 |
Презентація проєкту місяця [87] |
|
213 |
Резерв |
|
214 |
Резерв |
|
215 |
Резерв |
|
216 |
Резерв |
|
217 |
Резерв |
|
|
ІХ. Тема місяця: КОЛИСЬ І ТЕПЕР |
|
|
Тиждень 32-16. Що ми знаємо про час |
|
218 |
Як вимірюють час? [88; 55] |
|
219 |
Як дізнатися про минуле? [89; 56] |
|
220 |
Де зберігають історичні пам’ятки? [90] |
|
221 |
Що можуть розповісти родинні реліквії? [91] |
|
222 |
Що можуть розповісти родинні реліквії? Розповіді учнів |
|
223 |
Технології: Конструювання з паперу. Вічний календар [92] |
|
224 |
Завдання з української мови, або підготовка до виконання проєкту – на розсуд вчителя, або початок нової теми тижня. |
|
|
Тиждень 33-17. Україна крізь віки |
|
225 |
Звідки пішов Київ? [93; 57] |
|
226 |
Як починалася історія України? [95; 58] |
|
227 |
Як жили козаки? [96; 59] |
|
228 |
Як жили українці в давнину? [97; 60] |
|
229 |
Як жили українці в давнину? Розповіді учнів |
|
230 |
Технології: Штучні матеріали. Мозаїка [99] |
|
231 |
Завдання з української мови, або підготовка до виконання проєкту – на розсуд вчителя, або початок нової теми тижня. |
|
|
Тиждень 34- 18. Україна багатоманітна |
|
232 |
Чим може здивувати Україна? [100; 62] |
|
233 |
Чим може здивувати Україна? Створення плаката, буклета, мінікнижки про місцеву пам’ятку |
|
234 |
Які свята відзначають українці? [102] |
|
235 |
Ким пишається Україна? [104; 63] |
|
236 |
Ким пишається Україна? Розповіді учнів |
|
237 |
Технології: Колективна робота. Прикраса для класної кімнати [106] |
|
238 |
Підсумок місяця [107] |
|
|
Тиждень 35- 19 |
|
239 |
Діагностична робота |
|
240 |
Презентація проєкту місяця [108] |
|
241 |
Навчальні екскурсії |
|
242 |
Навчальні екскурсії |
|
243 |
Навчальні екскурсії |
|
244 |
Навчальні екскурсії |
|
245 |
Підсумковий урок за рік |