Календарне планування 4 клас ІІ семестр. ЯДС О.Л. Іщенко

Про матеріал
. ПІДРУЧНИК «Я досліджую світ. 4 клас» (у двох частинах) (О. Л. Іщенко, А. Ю. Іщенко, Ю. Б. Баранова) ІІ семестр. 7годин на тиджень.
Перегляд файлу

 

ОРІЄНТОВНЕ КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ1 НА ІІ семестр (2021/2022 н. р.)

за підручниками для 4-го класу «Я досліджую світ»

видавництва «Літера ЛТД» (за Типовою освітньою програмою колективу авторів під керівництвом Р. Б. Шияна)

 

 

видавництва «Літера ЛТД» (за Типовою освітньою програмою колективу авторів під керівництвом Р. Б. Шияна)

 

. ПІДРУЧНИК «Я досліджую світ. 4 клас» (у двох частинах) (О. Л. Іщенко, А. Ю. Іщенко, Ю. Б. Баранова)

«Зошит дослідника» (у двох частинах) (О. Л. Іщенко)

«Зошит для діагностичних робіт: Я досліджую світ» (О. Л. Іщенко)

 

«Технології та дизайн. Альбом-посібник» (Ю. Б. Баранова)

 

 

 

 

 

Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ

 

 

 

ІІІ чверть

V. Тема місяця: ПЛАНЕТА ЗЕМЛЯ

Дата

№,

Тема

 

 

 

Тиждень 17-1. Земля сьогодні і в минулому   (січень )

 

113

Як відображають Землю на глобусі?  [4; 1]

 

114

Де на Землі найспекотніше? [6; 3]

 

115

Як дізнаються про минуле Землі? [7; 4]

 

116

Якою була територія України в прадавні часи? [8; 6]

 

117

Як класифікують динозаврів? [9]

 

118

Технології: Робота з природними матеріалами. Геологічний час [10]

 

119

Примітка: нову тему тижня можна починати з цього дня

 

 

Тиждень 18- 2. Океани

 

120

Які є океани? [11; 7]

 

121

Які є океани? Повідомлення учнів

 

122

Чому вода в океані солона? [13; 8]

 

123

Яким є життя на різних глибинах океану? [14; 9]

 

124

Чому вода на Землі не закінчується? [15; 10]

 

125

Технології: Оригамі «Кашалот» [16]

 

126

Примітка: нову тему тижня можна починати з цього дня

 

 

Тиждень 19-3. Природні зони

 

127

Що таке природні зони? [17; 11]

 

128

Як пристосовуються до життя в пустелі? [19; 12]

 

129

Як адаптуються в савані? [20; 13]

 

130

Чим особливий тропічний ліс? [21; 14]

 

131

Як виживають у тундрі? [22; 15]

 

132

Технології: Догляд за рослинами. Сукуленти [23]

 

133

Підсумок місяця [24]

 

 

VІ. Тема місяця: ШАНУЙМО РІЗНОМАНІТТЯ (лютий)

 

 

Тиждень 20-4. Євразія

 

134

Діагностична робота

 

135

Презентація проєкту [25]

 

136

З яких джерел можна дізнатися про Європу? [26; 16]

 

137

Які пам’ятки є візитівками європейських столиць? [28; 17]

 

138

Як дістатись «із варягів у греки»? [29; 18]

 

139

Чому природа Азії така різноманітна? [30; 19]

 

140

Технології: Комбінування матеріалів. Прапори країн Європи [32]

 

 

Тиждень 21-5. Африка, Північна Америка, Південна Америка

 

141

Які рекорди б’є Африка? [33; 20]

 

142

Як надихає Африка? [35; 21]

 

143

Хто відкрив Америку? [36; 22]

 

144

Що зображають на поштових марках? [37; 23]

 

145

Чим знаменита Тітікака? [38; 24]

 

146

Технології: Конструювання. Африканський барабан [39]

 

147

Завдання з української мови  або підготовка до виконання проєкту – на розсуд вчителя

 

 

Тиждень 22- 6. Південна Америка, Австралія, Антарктида

 

148

Де обожнюють футбол? [40; 25]

 

149

Де живуть аборигени? [41; 26]

 

150

Чим незвичайні кенгуру та качкодзьоб? [42; 27]

 

151

Які тварини живуть в Антарктиді? [43; 28]

 

152

Хто працює в Антарктиді? [44; 29]

 

153

Технології: Робота з картоном. Бумеранг [45]

 

154

Завдання з української мови  або підготовка до виконання проєкту – на розсуд вчителя

 

 

Тиждень  23 -7

 

155

Підсумок місяця [46]

 

156

Діагностувальна робота

 

157

Аналіз діагнорстувавльнорї роботи

 

158

Навчальні екскурсії

 

159

Навчальні екскурсії

 

160

Навчальні екскурсії

 

161

Презентація проєкту

 

 

VІІ. Тема місяця: ПРИРОДА УКРАЇНИ (березень)

 

 

Тиждень  24- 8. Подорожуємо картою України

 

162

Яким є наше довкілля? [48; 30]

 

163

Яким є наше довкілля? Повідомлення учнів

 

164

Що таке рельєф? [50; 31]

 

165

Як класифікують корисні копалини? [51; 33]

 

166

На які види поділяють водойми України? [52; 34]

 

167

Технології: Ліплення. Ляльковий посуд [53]

 

168

Завдання з української мови,  або підготовка до виконання проєкту – на розсуд вчителя, або початок нової теми тижня.

 

 

Тиждень  25- 9. Подорожуємо картою України

 

169

Яку будову мають річки? [54; 35]

 

170

Чим особливе Чорне море? [55]

 

171

Яке море наймілкіше у світі? [56; 36]

 

172

Як розміщені природні зони на території України? [57; 37]

 

173

Як природа Полісся впливає на господарську діяльність людини? [58; 38]

 

174

Технології: Комбінування матеріалів. Скріпки-водолази [59]

 

175

Завдання з української мови,  або підготовка до виконання проєкту – на розсуд вчителя, або початок нової теми тижня.

 

 

Тиждень  26- 10. Природні зони і діяльність людини

 

176

Чим багатий лісостеп?  [60; 39]

 

177

Які особливості господарювання в степовій зоні? [61]

 

178

Як господарюють у Карпатах і Криму? [62; 40]

 

179

Як в Україні охороняють природні багатства? Повідомлення учнів про природоохоронні території [64; 41 ]

 

180

Технології: Аплікація. Природні зони і господарська діяльність людини [65]

 

181

Підсумок місяця [66]

 

182

Діагностична робота. Презентація проєкту місяця [67]

 

 

 

Тиждень 27-11

 

183

Робота над проєктами

 

184

Навчальні екскурсії

 

185

Навчальні екскурсії

 

186

Навчальні екскурсії

 

187

Робота над проектами

 

188

Робота над проектами

 

189

Навчальні екскурсії.

 

 

ІV чверть  (квітень )

VІІІ. Тема місяця: РОБИМО ПРАВИЛЬНИЙ ВИБІР

 

 

Тиждень 28- 12. Потреби та їх задоволення

 

190

Які бувають потреби? [68; 42]

 

191

Хто такі виробники і споживачі? [69; 43]

 

192

Хто виробляє товари? [70]

 

193

Від чого залежить ціна товару? [71; 44]

 

194

Чому держави торгують між собою? [72; 45]

 

195

Технології: Вишивка хрестиком. Орнамент «Восьмикутна зірка» [73]

 

196

Завдання з української мови,  або підготовка до виконання проєкту – на розсуд вчителя, або початок нової теми тижня.

 

 

Тиждень 29-13. Вибираємо, купуємо, заощаджуємо

 

197

Від чого залежить вибір? [74; 46]

 

198

Як вибір, зроблений сьогодні, допоможе в майбутньому? [75; 47]

 

199

Навіщо стежити за витратами? [76; 48]

 

200

Як можна заплатити за покупки? [77; 49]

 

201

Для чого потрібні банки? [78; 50]

 

202

Технології: Конструювання з елементами скрапбукінгу. Блокнот [79]

 

203

Завдання з української мови,  або підготовка до виконання проєкту – на розсуд вчителя, або початок нової теми тижня.

 

 

Тиждень . 30- 14 Права і обов’язки

 

204

Чи є більш і менш важливі права? [80; 51]

 

205

Як можуть різні бути рівними? [81; 52]

 

206

Чи пов’язані права і обов’язки? [82; 53]

 

207

Як волонтери допомагають Україні і громаді? [83]

 

208

Чим Україна завдячує меценатам? [84; 54]

 

209

Технології: Організовуємо благодійний ярмарок. Цінник [85]

 

210

Підсумок місяця [86]

 

 

Тиждень 31- 15

 

211

Діагностична робота

 

212

Презентація проєкту місяця [87]

 

213

Резерв

 

214

Резерв

 

215

Резерв

 

216

Резерв

 

217

Резерв

 

 

ІХ. Тема місяця: КОЛИСЬ І ТЕПЕР

 

 

Тиждень 32-16. Що ми знаємо про час

 

218

Як вимірюють час? [88; 55]

 

219

Як дізнатися про минуле? [89; 56]

 

220

Де зберігають історичні пам’ятки? [90]

 

221

Що можуть розповісти родинні реліквії? [91]

 

222

Що можуть розповісти родинні реліквії? Розповіді учнів

 

223

Технології: Конструювання з паперу. Вічний календар [92]

 

224

Завдання з української мови,  або підготовка до виконання проєкту – на розсуд вчителя, або початок нової теми тижня.

 

 

Тиждень 33-17. Україна крізь віки

 

225

Звідки пішов Київ? [93; 57]

 

226

Як починалася історія України? [95; 58]

 

227

Як жили козаки? [96; 59]

 

228

Як жили українці в давнину? [97; 60]

 

229

Як жили українці в давнину? Розповіді учнів

 

230

Технології: Штучні матеріали. Мозаїка [99]

 

231

Завдання з української мови,  або підготовка до виконання проєкту – на розсуд вчителя, або початок нової теми тижня.

 

 

Тиждень 34- 18. Україна багатоманітна

 

232

Чим може здивувати Україна? [100; 62]

 

233

Чим може здивувати Україна? Створення плаката, буклета, мінікнижки про місцеву пам’ятку

 

234

Які свята відзначають українці? [102]

 

235

Ким пишається Україна? [104; 63]

 

236

Ким пишається Україна? Розповіді учнів

 

237

Технології: Колективна робота. Прикраса для класної кімнати [106]

 

238

Підсумок місяця [107]

 

 

Тиждень 35- 19

 

239

Діагностична робота

 

240

Презентація проєкту місяця [108]

 

241

Навчальні екскурсії

 

242

Навчальні екскурсії

 

243

Навчальні екскурсії

 

244

Навчальні екскурсії

 

245

Підсумковий урок за рік

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Манзюк Анастасия
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Малафійчук Валентина Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, Планування
НУШ
Додано
6 січня 2022
Переглядів
5206
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку