Інтегровані змістові лінії |
|||||||||||||||
50
|
|
У школі |
Basteln, hören, laufen, schreiben, singen, sprechen |
Дієслова у 2-й особі однини і множини |
Соціальна та –громадська компетентності |
|
+ |
|
+ |
Вміти назвати, що роблять в школі |
C.77 Впр.4
|
||||
51 |
|
У школі |
turnen, übersetzen, spielen, sprechen |
Дієслова у 2-й особі |
Соціальна та –громадська компетентності |
|
+ |
|
|
Вміти назвати, що роблять в школі |
C.78 Впр.7
|
||||
52 |
|
Улюблені предмети |
Deutsch, Werken, die Fächer, Lieblingsfächer |
|
Соціальна та –громадська компетентності |
|
+ |
|
|
Вміти назвати улюблений предмет |
C.80 Впр.7
|
||||
53
|
|
Наш розклад уроків |
Deutsch, Werken, die Fächer, Lieblingsfächer |
Порядкові числівники |
Соціальна та –громадська компетентності |
+ |
|
|
+ |
Зрозуміти на слух про розклад уроків і скласти розклад |
С.82 Впр.5
|
||||
54 |
|
Наш урок німецької мови |
Basteln singen spielen sagen |
|
Уміння вчитися впродовж життя |
|
+ |
|
|
Зрозуміти короткі вислови про урок німецької мови |
С.84 Впр.3
|
||||
55 |
|
Наш урок німецької мови |
Erzählen lesen sagen schreiben |
|
Уміння вчитися впродовж життя |
|
|
|
|
Сказати про свій урок німецької |
С.84 Впр.5
|
||||
56 |
|
Це я беру до школи |
Stifte Kulis Hefte Pinsel Farben |
Множина іменників |
Уміння вчитися впродовж життя |
|
+ |
|
+ |
Вміти називати шкільне приладдя |
С.86 Впр.5 |
||||
57 |
|
До школи без кулькової ручки? |
Stifte Kulis Hefte Pinsel Farben |
заперечення kein |
Уміння вчитися впродовж життя |
|
|
|
+ |
Вміти сказати, якого шкільного приладдя нема |
С.88 Впр.5 |
||||
Інтегровані змістові лінії |
|||||||||||||||
58 |
|
Проєкт » Наші улюблені предмети» |
|
|
Уміння вчитися впродовж життя |
|
+ |
|
|
Розповісти про улюблені предмети |
С.91 Впр.2
|
||||
59 |
|
Повторення |
|
|
Уміння вчитися впродовж життя |
|
|
|
+ |
|
|
||||
60 |
|
Тематична діагностувальна контрольна робота |
|
. |
Уміння вчитися впродовж життя |
|
+ |
|
|
|
|
||||
61 |
|
Аналіз, робота над помилками Узагальнення і систематизація знань |
|
|
Соціальна та –громадська компетентності |
|
+ |
|
+ |
|
|
||||
62 |
|
Хобі |
Tanzen singen reisen spielen |
Безособовий займенник man |
Уміння вчитись продовж життя |
|
|
+ |
|
Зрозуміти текст про хобі та називати хобі |
С.93 Впр.6 |
||||
63 |
|
Дозвілля й спорт |
Rollschuh laufen Ski laufen rodeln turnen |
|
Соціальна та –громадська компетентності |
|
+ |
|
+ |
Розповісти про спортивні розваги на дозвіллі |
С.95 Впр.6 |
||||
64 |
|
Улюблені персонажі |
Das Held das Lied der Film |
Множина іменників |
Уміння вчитись продовж життя |
|
|
|
+ |
Зрозуміти допис про уподобання і зробити допис прос ебе |
С.97 Впр.6 |
||||
Інтегровані змістові лінії |
|||||||||||||||
|
|||||||||||||||
65 |
|
Ми любимо мультфільми |
Trickfilme sehen |
Gern –lieber- am liebsten |
Уміння вчитися впродовж життя |
|
|
|
+ |
Називати персонажів та зрозуміти розповідь |
С.99 Впр.4 |
||||
66 |
|
Ми охоче читаємо |
Lesen lustig interessant |
Відмінювання дієслова |
Уміння вчитися впродовж життя |
+ |
|
+ |
|
Розповісти про книжки |
С.101 Впр.7 |
||||
67 |
|
Минулого тижня |
Wandern, ins Schwimmbad gehen |
Відмінювання дієслова |
Уміння вчитися впродовж життя |
|
+ |
|
+ |
Розповісти про минулі події на дозвіллі |
С.102 Впр.4 |
||||
68 |
|
Минулого тижня |
Zue Oma fahren |
Минулий час |
Уміння вчитися впродовж життя |
|
+ |
|
|
Розповісти про минулі події |
С.103 Впр.7 |
||||
69 |
|
Повторення |
|
Відмінювання дієслова |
Уміння вчитися впродовж життя |
|
|
|
+ |
Відповідати на питання про хобі |
С.104 Впр.1 |
||||
70 |
|
Проект «Наш мультфільм» |
|
|
Уміння вчитися впродовж життя |
|
|
|
+ |
Зняти мультфільм |
|
||||
71 |
|
Тематична діагностувальна контрольна робота |
|
Відмінювання дієслова. Минулий час |
Уміння вчитися впродовж життя |
|
|
|
+ |
|
|
||||
Інтегровані змістові лінії |
|||||||||||||||
72 |
|
Аналіз, робота над помилками . Узагальнення і систематизація знань |
|
|
Уміння вчитися впродовж життя |
|
|
+ |
|
|
|
||||
73 |
|
Як можна подорожувати |
Das Fahrrad, das Flugzeug, das Schiff, der Bus |
Verb „kann“ |
Уміння вчитися впродовж життя |
|
|
+ |
+ |
Називати види транспорту і зрозуміти лист про подорожі |
С.108 Впр.6 |
||||
74 |
|
Де ти був минулого літа? |
Ländernamen im Dativ |
Verb „sein“ in Präteritum |
Соціальна та –громадська компетентності |
+ |
|
+ |
|
Зрозуміти бесіду про відпочинок |
С.109 Впр.3 |
||||
75 |
|
Де ти був минулого літа? |
Ländernamen im Dativ |
Verb „sein“ in Präteritum |
Уміння вчитися впродовж життя |
|
|
|
+ |
сказати про свій відпочинок |
С.110 Впр.5b |
||||
76 |
|
Чудова подорож |
besuchen |
„besuchen“ im Perfekt |
Уміння вчитись впродовж життя |
|
|
+ |
|
Зрозуміти допис про подорож |
С.112 Впр.3 |
||||
77 |
|
Чудова подорож |
besuchen |
„besuchen“ im Perfekt |
Уміння вчитись впродовж життя |
|
|
|
+ |
сказати про подорож |
С.112 Впр.5 |
||||
78 |
|
Наша столиця |
Das Denkmal, der Platz, die Kirche |
|
Соціальна та –громадська компетентності |
|
+ |
+ |
+ |
Зрозуміти допис про столицю |
С.114 Впр.6 |
||||
79 |
|
Плани на літні канікули |
Sommerferien verbringen |
Präposition „mit“ |
Уміння вчитись впродовж життя |
|
|
|
+ |
Запитати та розповісти про плани на канікули |
С.115 Впр.3 |
||||
80 |
|
Плани на літні канікули |
Möchten fahren |
|
Уміння вчитись впродовж життя |
|
+ |
|
|
сказати про подорож |
С.116 Впр.6 |
||||
81 |
|
Подорож до Берліна |
Technikmuseum, die Straße unter den Linden |
|
Уміння вчитись впродовж життя |
+ |
|
+ |
|
Назвати туристичні місця Берліна |
С.118 Впр.5 |
||||
82 |
|
Повторення |
|
|
Соціальна та –громадська компетентності |
|
+ |
|
+ |
Сприймати прослухану інформацію |
С.119 Впр.1 |
||||
83 |
|
Проєкт «Наша статистика» |
|
|
Уміння вчитись впродовж життя |
|
|
|
+ |
Презентувати проєкт |
С.121 Впр.2 |
||||
84 |
|
Тематична діагностувальна контрольна робота |
|
|
Уміння вчитись впродовж життя |
|
|
+ |
|
|
|
||||
85 |
|
Аналіз, робота над помилками. Узагальнення і систематизація знань. |
|
|
Соціальна та –громадська компетентності |
|
+ |
|
+ |
|
|
||||
86 |
|
Пори року |
Der Sommer der Herbst der Winter der Frühling |
|
Соціальна та –громадська компетентності |
|
|
|
+ |
Зрозуміти вірш про пори року і сказати про погоду |
С.123 Впр.5 |
||||
87 |
|
Наші улюблені пори року |
Im Fluss baden, Pilze sammeln |
|
Уміння вчитись впродовж життя |
|
|
+ |
|
Запитати і відповісти на питання про пори року |
С.124 Впр.3 |
||||
88 |
|
Наші улюблені пори року |
Schneemann bauen |
|
Уміння вчитись впродовж життя |
|
|
|
+ |
сказати про пори року |
С.125 Впр.6 |
||||
89 |
|
Тварини в нашому лісі |
Der Fuchs, der Hase, der Wulf, der Igel |
|
Екологічна грамотність і здорове життя |
+ |
+ |
+ |
|
Вміти називати й описати деяких тварин |
С.127 Впр.7 |
||||
90 |
|
Дикі тварини |
Der Affe, der Elefant, der Tiger, das Zebra |
|
Екологічна грамотність і здорове життя |
|
+ |
|
|
Вміти називати деяких диких тварин |
С.128 Впр.3 |
||||
91 |
|
Дикі тварини |
Die Giraffe, das Krokodil, der Löwe |
|
Екологічна грамотність і здорове життя |
+ |
|
+ |
|
Вміти описати деяких диких тварин |
С.129 Впр.6 |
||||
92 |
|
Наші домашні улюбленці |
Die Maus, der Hamster, der Hund |
|
Екологічна грамотність і здорове життя |
+ |
|
+ |
|
Вміти розповісти про домашнього улюбленця |
С.131 Впр.5 |
||||
93 |
|
Ми любимо природу |
Die Natur, die Bäume, die Blumen |
|
Екологічна грамотність і здорове життя |
|
|
+ |
|
Зрозуміти на слух про природу і сказати що для тебе природа |
С.133 Впр.6 |
||||
94 |
|
Повторення |
|
|
Екологічна грамотність і здорове життя |
|
|
|
|
|
С.135 Впр.5 |
||||
Інтегровані змістові лінії |
||||||||||||||
95 |
|
Проєкт « Наші тварини» |
|
|
Соціальна та –громадська компетентності |
|
+ |
|
|
Розповісти про тварин |
|
|||
96 |
|
Тематична діагностувальна контрольна робота |
|
|
|
|
|
+ |
|
|
|
|||
97 |
|
Узагальнення і систематизація знань. Аналіз, робота над помилками |
|
|
|
|
|
|
+ |
|
|
|||
98 |
|
Діагностувальна контрольна робота з аудіювання |
|
|
|
+ |
|
+ |
|
|
|
|||
99 |
|
Діагностувальна контрольна робота з читання |
|
|
|
|
+ |
|
|
|
|
|||
100 |
|
Діагностувальна контрольна робота з письма |
|
|
|
+ |
|
|
|
|
|
|||
101 |
|
Діагностувальна контрольна робота з говоріння |
|
|
|
+ |
|
|
+ |
|
|
|||
102 |
|
Узагальнюючий урок |
|
|
|
|
|
|
+ |
|
|
|||