Календарне планування 4 клас (за підручником «Українська мова та читання, 4 кл.», Ч. І, авт. Варзацька Л.О., Зроль Г.Є., Шильцова Л.М.)

Про матеріал
Календарно- тематичне планування з української мови (за підручником «Українська мова та читання, 4 кл.», Ч. І, авт. Варзацька Л.О., Зроль Г.Є., Шильцова Л.М.) І семестр 4 години на тиждень. Взято з мережі інтернет та вдосконалено.
Перегляд файлу

КАЛЕНДАРНО - ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

 З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ

(за підручником «Українська мова та читання, 4 кл.»,

Ч. І, авт. Варзацька Л.О., Зроль Г.Є., Шильцова Л.М.)

 

                                                                                           І семестр

 

з/п

Тема уроку

Дата

Примітки

1

Ознайомлення з метою і завданнями уроків української мови в 4 класі, підручником з української мови й умовними позначеннями в ньому.

 

 

Мова і мовлення

 

2

Мова в житті народу.

 

 

 

3

Збагачення мови новими словами.
 

 

 

4

Культура мовлення і культура спілкування.
 

 

 

                                                                   Текст

 

5

Правильно наголошую слова (с.11-14)

 

 

 

6

Повторення відомостей про текст. Ознаки тексту.

 

 

 

7

Тема і основна думка тексту.

 

 

 

8

Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді про свої враження від побаченого: «Враження від осінньої природи»

 

 

9

Будова тексту.

 

 

 

10

Про одне і те ж по-різному: науково-популярні та художні тексти.

 

 

11

Підсумковий урок з теми «Текст».

 

 

 

12

Тематична діагностувальна робота з теми «Звуки і букви»  

Списування.

 

 

13

Аналіз діагностувальної роботи.

Узагальнення знань і вмінь здобувачів освіти.

 

 

Речення

 

14

Види речень за метою висловлювання. Види речень за інтонацією.

 

 

15

Головні та другорядні члени речення.

 

 

 

16

Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за самостійно складеним планом. Тема для спілкування: «Хитрий Карло»

 

 

17

Зв’язок слів у реченні.

 

 

 

18

Головні та другорядні однорідні члени речення.

 

 

 

19

Поєднання однорідних членів речення сполучниками.

 

 

 

20

Тематична діагностувальна робота з мовними одиницями  «Мова і мовлення. Текст. Речення»

 

 

21

Аналіз діагностувальної роботи.

Узагальнення знань і вмінь здобувачів освіти.

 

 

Іменник

 

22

Іменник. Повторення вивченого про іменник.

 

 

 

23

Лексичні групи іменників. Істоти, неістоти.

 

 

 

24

Розвиток зв’язного мовлення. Написання казки з використанням порівняльного опису «Казка про яблуню і березу»

 

 

25

Іменники-синоніми. Іменники-антоніми.

 

 

 

26

Багатозначні іменники.

 

 

 

27

Пряме і переносне значення іменників

 

 

 

28

Відмінювання іменників.

 

 

 

29

Іменники, які не змінюються за відмінками.

 

 

 

30

Діагностувальна робота.

Письмовий переказ.

 

 

31

Аналіз діагностувальної роботи.

Вправляння у відмінюванні іменників у однині.

 

 

32

Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді за одним із поданих зачинів «Моє ставлення до школи»

 

 

32

Розрізнення відмінків іменників. Відмінність родового і знахідного відмінків.

 

 

33

Розрізнення називного і знахідного відмінків.

 

 

 

34

Особливості давального і місцевого відмінків.

 

 

 

35

Чергування звуків [і] з [о], [е] в іменниках жіночого і чоловічого роду.

 

 

36

Чергування звуків [і] з [о], [е] в іменниках жіночого і чоловічого роду.

 

 

37

Зміна приголосних в іменниках перед закінченням .

 

 

 

38

Правопис закінчень іменників жіночого та чоловічого роду на -а (-я) в родовому відмінку однини.

 

 

39

Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за самостійно складеним планом «Дві груші й одна»

 

 

40

 Діагностувальна робота. Діалог.

 

 

 

41

Аналіз діагностувальної роботи. Правопис закінчень іменників чоловічого роду в родовому відмінку однини.

 

 

42

Правопис закінчень іменників жіночого роду в орудному відмінку однини.

 

 

43

Правопис закінчень іменників чоловічого роду з основою на твердий, м’який, шиплячий приголосний та і в орудному відмінку однини.

 

 

44

Правопис закінчень іменників жіночого роду з нульовим закінченням у початковій формі в орудному відмінку однини.

 

 

45

Паралельні закінчення іменників чоловічого роду в давальному і місцевому відмінках однини.

 

 

46

Правопис відмінкових закінчень іменників у множині.

 

 

 

47

Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді за поданим планом  «Мій улюблений журнал»

 

 

48

Діагностувальна робота. Диктант.

 

 

 

49

Аналіз діагностувальної роботи.

Узагальнення знань і вмінь здобувачів освіти.

 

 

 Прикметник

 

50

 Роль прикметників у мовленні.

 

 

 

51

Зв’язок прикметників з іменниками у реченні.

 

 

 

52

Прикметники-синоніми, прикметники-антоніми. Пряме і переносне значення прикметників

 

 

53

Змінювання прикметників за родами та числами.

 

 

 

54

Відмінювання прикметників.

 

 

 

55

Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за самостійно складеним планом «Шкідливість паління»

 

 

56

Вправи на визначення відмінків прикметників у реченні.

 

 

 

57

Використання прикметників в описі зовнішності людини.

 

 

 

58

 Вимова та правопис прикметників на -ський, -зький, -цький.

 

 

 

59

Уживання знака м’якшення перед закінченням прикметників.

 

 

 

60

Вимова та правопис закінчень -ій у прикметниках жіночого роду в давальному і місцевому відмінках однини.

 

 

61

Відмінювання прикметників у множині.

 

 

 

62

Діагностувальна робота. Усний твір.

 

 

 

63

Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за самостійно складеним планом «Про розум і вдячність диких тварин»

 

 

64

Узагальнення вивченого. Підсумковий урок за І семестр.

 

 

 

 

 

C:\Users\User7\Desktop\images.jpg

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, 4 клас, Планування
НУШ
Додано
1 вересня 2023
Переглядів
945
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку