КАЛЕНДАРНО - ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ до підручника «Українська мова ти читання» (Автори: К.І. Пономарьова та Л.А. Гайова)

Про матеріал
КАЛЕНДАРНО - ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ до підручника «Українська мова ти читання» (Автори: К.І. Пономарьова та Л.А. Гайова) 4 години на тиждень. І семестр. Взято з мережі інтернет та вдосконалено.
Перегляд файлу

КАЛЕНДАРНО - ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ

 З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ

 до підручника «Українська мова ти читання»

(Автори: К.І. Пономарьова та Л.А. Гайова)

4 години на тиждень

                                                                                           І семестр

 

з/п

Тема уроку

Дата

Примітки

1

Ознайомлення з метою і завданнями уроків української мови в 4 класі, підручником з української мови й умовними позначеннями в ньому. Пригадування державних символів України та правил поведінки під час звучання гімну (с.1-3)

 

 

Повторюю знання про звуки і букви.

 

2

Повторюю знання про звуки і букви. Пригадую, що я знаю про звуки і букви (с.4-5)

 

 

3

Правильно пишу слова з ненаголошеними звуками [е], [и] в коренях (с.6-7)

 

 

4

Пригадую слова з подовженими приголосними звуками й апострофом (с.8-9)

 

 

5

Правильно вимовляю і записую слова з дзвінкими приголосними звуками в кінці складу (с.9-11)

 

 

6

Правильно наголошую слова (с.11-14)

 

 

 

7

Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді про свої враження від побаченого. Тема для спілкування: «Враження від осінньої природи»

 

 

8

Розташовую слова в алфавітному порядку (с.14-15)

 

 

 

9

Пошук слів в орфографічному словнику за алфавітом.

 

 

 

10

Правильно поділяю слова для переносу (с.15-16)

 

 

 

11

Тематична діагностувальна робота з теми «Звуки і букви»  

Списування.

 

 

12

Узагальнення знань і вмінь здобувачів освіти.

 

 

 

Спостерігаю за значенням слів

 

13

Розрізняю пряме і переносне значення слів розгорнутої відповіді на подане запитання (с.17-18)

 

 

14

Добираю синоніми й антоніми (с.19-18)

 

 

 

15

Розпізнаю багатозначні слова (с.21-22)

 

 

 

16

Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за самостійно складеним планом. Тема для спілкування: «Хитрий Карло»

 

 

17

Досліджую фразеологізми, пояснення їхніх значень. (с.23-24)

 

 

 

18

Повторення і закріплення знань про лексичне значення слова.

 

 

 

19

Тематична діагностувальна робота з теми «Значення слова»

Діалог.

 

 

20

Узагальнення знань і вмінь здобувачів освіти.

 

 

 

Пригадую будову слова

 

21

Визначаю будову слова (с.25-26)

 

 

 

22

Розрізняю співзвучні префікси і прийменники (с.27-29)

 

 

 

23

Досліджую слова із префіксами пре- і при- (с.29-31)

 

 

 

24

Розвиток зв’язного мовлення. Написання казки з використанням порівняльного опису. Тема для спілкування: «Казка про яблуню і березу»

 

 

25

Утворюю слова за допомогою префіксів і суфіксів. (с.31-32)

 

 

 

26

Утворюю слова за допомогою префіксів і суфіксів. Складання і записування речень з поданими словами.

 

 

27

Повторення і закріплення знань про будову слова.

 

 

 

28

Тематична діагностувальна робота.  Робота з мовними одиницями «Будова слова».

 

 

29

 

Узагальнення знань і вмінь здобувачів освіти.

 

 

 

Дізнаюся більше про іменники

 

30

Розрізняю іменники — назви істот і неістот, власні і загальні назви (с.33-34)

 

 

31

Визначаю рід і число іменників (с.35-37)

 

 

 

32

Досліджую відмінки і відмінкові питання (с.37-39)

 

 

 

33

Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді за одним із поданих зачинів. Тема для спілкування: «Моє ставлення до школи»

 

 

34

Змінюю іменники за відмінками (с.39-40)

 

 

 

35

Визначаю початкову форму іменників (с.41-42)

 

 

 

36

Досліджую закінчення іменників жіночого роду в родовому відмінку однини (с.43-45)

 

 

37

Вживаю паралельні форми іменників чоловічого роду в давальному і місцевому відмінках однини (с.45-47)

 

 

38

Спостерігаю за чергуванням приголосних звуків у давальному і місцевому відмінках однини (с.48-50)

 

 

39

Спостерігаю за чергуванням голосних звуків під час відмінювання іменників (с.50-52)

 

 

40

Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за самостійно складеним планом. Тема для спілкування: «Дві груші й одна»

 

 

41

Діагностувальна робота. Усний твір.

 

 

 

42

Досліджую закінчення іменників жіночого роду в орудному відмінку однини (с.52-55)

 

 

43

Досліджую закінчення іменників чоловічого роду в орудному відмінку однини (с.55-57)

 

 

44

Досліджую написання іменників жіночого роду з основою на приголосний звук в орудному відмінку однини (с.58-59)

 

 

45

Досліджую закінчення іменників у родовому і місцевому відмінках множини (с.60-61)

 

 

46

Розбираю іменник як частину мови (с.61-62)

 

 

 

47

Повторення знань про іменник.

 

 

 

48

Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді за поданим планом. Тема для спілкування: «Мій улюблений журнал»

 

 

49

Тематична діагностувальна робота з теми «Іменник». Письмовий переказ.

 

 

50

Узагальнення знань і вмінь здобувачів освіти.

 

 

 

Дізнаюся більше про прикметник

 

51

Пригадую вивчене про прикметник. Визначення роду і числа прикметників (с.63-65)

 

 

52

Спостерігаю за відмінюванням прикметників (с.65-68)

 

 

 

53

Визначаю початкову форму прикметників (с.68-69)

 

 

 

54

Досліджую закінчення прикметників жіночого роду в давальному і місцевому відмінках (с.70-71)

 

 

55

Утворюю прикметники за допомогою префіксів і суфіксів

 (с.72-74)

 

 

56

Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за самостійно складеним планом. Тема для спілкування: «Шкідливість паління»

 

 

57

Досліджую прикметники з суфіксами -ськ-, -зьк-, -цьк- 

(с.74-75)

 

 

58

Визначаю рід, число і відмінок прикметників (с.76-77)

 

 

 

59

Розбираю прикметник як частину мови (с.78-79)

 

 

 

60

Закріплення і застосування знань про прикметник.

 

 

 

61

Тематична діагностувальна робота з теми «Прикметник». Диктант.

 

 

62

Узагальнення знань і вмінь здобувачів освіти.

 

 

 

63

Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за самостійно складеним планом. Тема для спілкування: «Про розум і вдячність диких тварин»

 

 

64

Узагальнення вивченого. Підсумковий урок за І семестр.

 

 

 

 

 

C:\Users\User7\Desktop\images.jpg

 

 

 

 

 

 

 


 

 


 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, 4 клас, Планування
НУШ
Додано
10 вересня 2023
Переглядів
1616
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку